Miki schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:22:
[...]
Ik heb mijn Q9F op de 23ste gekocht bij HiFi Klubben en zelf meegenomen naar huis. De 24ste heb ik alle gevraagde documenten netjes in een enveloppe gedaan en bij het lokale postkantoor in de betreffende bak gedaan.
Volgens de supportlink rondom promoties geeft Samsung aan dat ze zelf in contact treden als ze informatie missen. Ik zou dan ook even wachten in plaats van nu opsturen en het risico lopen dat dan eea mis gaat.
Zie ook:
https://publish.samsungsi...aag_incompleet_is,_wat_nu?
Ah daar zit wel wat tijd tussen versturen en verwerking dus, dan kan ik rustig nog even afwachten. En wachten tot ze in contact treden was ook mijn gevoel. Als ik nu instuur en om wat voor reden dan ook zien ze de latere zending eerst en zien dan de poststempel die na 3 december is, ben ik bang dat ze de hele registratie daardoor afkeuren.
Goed, ga ik ook gewoon afwachten tot Samsung bevestigt dat het aangekomen is en ze informatie missen

Ik ben verder erg blij met de tv. Beeld is fenomenaal en ook de connectbox en afhandeling van hdmi apparaten is erg prettig. Dit heeft Samsung echt goed op orde, de KPN setup box wordt bijvoorbeeld volledig herkend en integreert met je tv menu als een app.
Die integratie is echt heel goed ja. Ik heb zelf dan een Shield TV, die overigens niet als zodanig herkend werd, en die wordt automatisch uitgezet als ik een app van de tv start. En dus weer ingeschakeld als ik uit die app kom en terug op die HDMI input
One connect box is ook heel fijn, ik vind het ongelooflijk dat alles over dat ene dunne draadje kan. Ik had verwacht dat men wat overdreef over de 'dikte' maar het is écht een dun kabeltje. Ik verwacht dat veel fabrikanten zullen volgen want het is gewoon zo logisch dat je je afvraagt waarom het niet altijd al zo geweest is.
Bixby gebruik ik zelf niet, dus dat heb ik geen ervaring mee.
edit:
Nog een pro tip (misschien hier wel bekend): als je last heb van de extreme helderheid van de tv als het 's avonds donker is: zet bij toegankelijkheidsopties de optie 'Hoog contrast' aan. Dan zijn alle menu's daarna zwart met witte letters. Dat scheelt echt bakken als je toevallig de smart home opent, terwijl je HDR beeld aan het kijken bent.
[
Voor 7% gewijzigd door
Cloud op 05-12-2018 10:39
]