Acties:
  • +3 Henk 'm!
De game verkoopt goed, maar dat zal niemand verbazen :)
Released almost two weeks ago now, Sony and Santa Monica Studio’s God of War has already garnered critical attention and praise for its epic scope and action, and now the game’s tremendous critical attention has led to tremendous sales.

Sony has revealed over on the PlayStation Blog that God of War has become “the fastest-selling PS4 exclusive” ever, with the title having sold over 3.1 million units worldwide in its first three days of sale since launch, marking the period from April 20-22.

Alongside the sales announcement, Santa Monica Studio Head Shannon Studstill also shared a statement on the remarkable sales and acclaim that God of War has received since launch, with the full statement from Studstill below:

“I would like to personally thank the millions of fans around the world who decided to embark on Kratos’ latest adventure with us. Your support is truly inspiring, and it’s a reason why we push ourselves every day to go beyond the boundaries of play. I’d also like to thank our Creative Director, Cory Barlog, and Director of Product Development, Yumi Yang and our entire amazing team at Santa Monica Studio. The belief in the game’s vision and the passion for storytelling across the team is undeniable. We look forward to hearing more about how fans are creating new memories of their favorite God of War gameplay moments that will be remembered for a long time.”

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:36
Behind the scenes motion capture. Let op! Bevat spoilers!:

How to fight like Kratos:

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 06:36
Opgeduveld schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:06:
Iemand al geprobeerd om God of War 4 van Nederlands naar Engels om te zetten?
Heb de PS4 al op Engels gezet, maar het spel heeft helaas nog Nederlandse teksten..

Moet ik de game verwijderen en opnieuw installeren?
Dit kan je doen in het hoofdmenu (menu voordat je begint met spelen) Ik had eerst ook mijn PS4 op Engels gezet maar dat is helemaal niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:17
Man wat is die 1e impossible trial in Muspelheim moeilijk zeg :X
spoiler:
versla 20 vijanden zonder damage te krijgen

Ik kom tot aan de Ancient maar daar houdt het op |:(

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 00:08:
Man wat is die 2e impossible trial in Muspelheim moeilijk zeg :X
spoiler:

ik zie het al, ik ga de 100% completion niet halen. Dat soort dingen haat ik altijd. Voegt niks toe qua gameplay 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Eigenlijk moet je die trials gewoon tussen het verhaal door doen, vanaf het moment dat je ze unlockt.
Zo veel zijn het er niet en tot aan de laatste 2 of 3 zijn ze helemaal niet zo moeilijk ;)
En met de materialen die je verdient kun je ook nog eens epic armor kopen.
Ik heb alle trials (zowel die in Muspelheim als Nilfheim) tot het laatst bewaard, dat maakt het nu wat saai. Hetzelfde had ik bij Bloodborne met de dungeons.
Maar wat is een God of War zonder lastige trials? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:05
Om de platinum trophy te halen hoef je die "no damage" trial niet eens te doen.

Er zijn 16 trials, en je moet er maar 15 doen voor de trophy.

Die 16e trial unlock je pas als je de valkyrie hebt verslagen in Muspelheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Sefaex schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 00:47:
Om de platinum trophy te halen hoef je die "no damage" trial niet eens te doen.

Er zijn 16 trials, en je moet er maar 15 doen voor de trophy.

Als je ze niet haalt ga je toch niet door naar de volgende area?
Oh en deze ;w

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06:51
dvdkiwi schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 00:08:
Man wat is die 2e impossible trial in Muspelheim moeilijk zeg :X
spoiler:

Gewoon altijd je shield op en afstand houden. Als hij zijn laser aanval doet dan kan je je axe 1x gooien en dan terugroepen.
En uiteraard Atreus een beetje proberen te positioneren zodat hij zijn arrows kan schieten als hij open stat.

Ik had een klein stukje daarvan gefilmd via mijn telefoon voor een vriend van mij. Die had hetzelfde. Zal die zo wel plaatsen

Valt allemaal wel mee.

edit:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ASWqpwQF17s]

[ Voor 14% gewijzigd door Aschtra op 04-05-2018 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
MrMistral schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 06:54:
[...]

Als je ze niet haalt ga je toch niet door naar de volgende area?

[...]

Oh en deze ;w
Als je trial 1 op normal en hard doet. Kun je gewoon naar trial 2 (en trial 1 op impossible skippen).

Trial 1
Normal
Hard

Trial 2
Normal
Hard
Impossible

Trial 3
Normal
Hard
Impossible

Trial4
Normal
Hard
Impossible

Trial 5
Normal
Hard
Impossible

Valkyrie baas
Trial 6

Zo heb ik de trophy gehaald. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:52
Sefaex schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 08:45:
[...]

...

Dan heb je vier keer een impossible trial gedaan. Je hoeft er maar drie te doen voor de keys. (Meer mag altijd)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 17:04
Hmm ik had volgens mij alleen normal en hard denk ik en kwam toen gewoon bij de valkyrie uit.
Sommige trials waren inderdaad best lastig, en andere weer leuk.

Gister de story completed, misschien zijn er nu wel dingen anders, zie ik vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Xerox schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:05:
[...]

Dan heb je vier keer een impossible trial gedaan. Je hoeft er maar drie te doen voor de keys. (Meer mag altijd)
Voor de key wel ja
Maar voor de trophy moet je 15 trials voltooien.

En als je trial 6 doet, kun 1 impossible trial skippen.

Vond die trials sowieso vrij makkelijk (ook op impossible).

Trial 1 op impossible heb ik nooit geprobeerd. Alleen die schijnt pittig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Sefaex schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:18:
[...]

Voor de key wel ja
Maar voor de trophy moet je 15 trials voltooien.

En als je trial 6 doet, kun 1 impossible trial skippen.

Vond die trials sowieso vrij makkelijk (ook op impossible).

Trial 1 op impossible heb ik nooit geprobeerd. Alleen die schijnt pittig te zijn.
Ik heb alle trials op normal en hard gecomplete, verder van trial 2, 3 en 4 de impossible. Daarnaast trial 6 + Valkyrie en heb de trophy.
Is de Valkyrie niet ook een trial? Dan zou je er 2 moeten kunnen skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Xerox schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:20:
[...]

Ik heb alle trials op normal en hard gecomplete, verder van trial 2, 3 en 4 de impossible. Daarnaast trial 6 + Valkyrie en heb de trophy.
Is de Valkyrie niet ook een trial? Dan zou je er 2 moeten kunnen skippen.
Volgens de trophy guides op internet niet.. Maar als jij er 2 hebt kunnen skippen, dan zou het best kunnen kloppen.

Denk trouwens dat trial 1 op impossible en de valkyerie baas qua moeilijkheidsgraad niet zoveel van elkaar verschillen.

Dus in principe maakt het niet zoveel uit. Maar goed, als je de platinum wil halen zul je sowieso alle Valkyrie bazen moeten verslaan. En dan is het fijn te weten dat je trial 1 op impossible kunt skippen.

Lees dat veel mensen die Valkyrie op Muspelheim erg pittig vonden. Ik vond haar vrij easy (en ik speelde op hard). Mijn tactiek is gewoon niet tot adem laten komen. Constant spammen met ruin attacks. Bij een afwachtende taktiek ga je imo juist sneller dood. Want sommige aanvallen van die Valkyrie bazen zijn gewoon niet te blocken.

En op hard ben je na 3-4 hits al dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Sefaex schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 08:45:
[...]
Als je trial 1 op normal en hard doet. Kun je gewoon naar trial 2 (en trial 1 op impossible skippen).
(...)
trial lijstje
(...)
Oh, zit dat zo! Dat wist ik niet, thanks!
Dan gaan we eens kijken wat die andere impossible trials zijn; heb er nu eentje gedaan (trial V) en die viel wel mee.
MrMistral schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 06:54:
[...]
Valkyrie
[...]
Oh en deze ;w
Die had de tweede keer, binnen anderhalve minuut. Krijg steeds meer een hekel aan die beesten :X
Net als altijd was ik veel te gretig; vind het echt lastig om ze op een Dark Souls achtige manier te benaderen, ik wil gewoon hakken! De tip om ál je rune attacks gelijk erin te donderen snoeptje in de eerste 20 seconden zo'n 60% van haar health af :D
Video onder de spoiler:
Groenie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:06:
Hmm ik had volgens mij alleen normal en hard denk ik en kwam toen gewoon bij de valkyrie uit.
spoiler:
Ná het verlaan van de Valkyrie moet je 3 keys verzamelen, die je krijgt door impossible trials te doen. Dus na de Valkyrie weer even 3 verschillende trials doen voor de keys ;)

*weet niet of het per se in spoilertags moet, maar better safe than sorry ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 04-05-2018 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Nog een tip voor de Valkyrie bazen:
Koop altijd zo'n Berserker’s Resurrection steen (kost 10k geloof ik) . Dan kun je gerevived worden als je dood bent. Als je weer tot leven kom, kun je direct rage mode activeren.

Deze steen zullen veel mensen denk ik nodig hebben bij de The Valkyrie Queen (Sigrun).

[ Voor 16% gewijzigd door Sefaex op 04-05-2018 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

-SaveMe- schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:02:
Santa Monica Studios heeft de focus punten voor komende patched aangegeven

[...]
Die lettergrootte is idd wel handig, moet nu af en toe opstaan van de bank en naar de TV lopen om die muizenletters te lezen als het belangrijk is :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
De Muspelheim trials trophy is binnen :)
Uiteindelijk maar besloten om de ene impossible trial waar ik niet voorbij kwam te skippen. De andere impossible trials bleken helemaal niet zo impossible; die had ik in één keer.
Nu nog een beetje grinden om die Smouldering Brimstone set verder te upgraden.

*o dat duurt nog wel even om alle benodigde crests of surtr bij elkaar te sprokkelen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 04-05-2018 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YakuzA schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:10:
[...]

Die lettergrootte is idd wel handig, moet nu af en toe opstaan van de bank en naar de TV lopen om die muizenletters te lezen als het belangrijk is :P
Voor subs niet ideaal, maar ik gebruik de PS4 zoomfunctie voor het in-game menu. Werkt heel handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:44:
De Muspelheim trials trophy is binnen :)
Uiteindelijk maar besloten om de ene impossible trial waar ik niet voorbij kwam te skippen. De andere impossible trials bleken helemaal niet zo impossible; die had ik in één keer.
Nu nog een beetje grinden om die Smouldering Brimstone set verder te upgraden.

*o dat duurt nog wel even om alle benodigde crests of surtr bij elkaar te sprokkelen :P
Hoe kon je die challenge skippen dan? Ik denk persoonlijk dat die trails too much voor mij gaan zijn. Maar dat ga ik wel zien als ik er aan toe ben ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat wordt in de posts hierboven uitgelegd ;)
Je hoeft slechts 3 impossible trials te doen, dus je kunt er één of twee overslaan.
Ook jij gaat ze gewoon halen, wees niet bang :)

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 04-05-2018 20:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02:54
Eindelijk platinum trophy binnen. *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
De beste armor set(s) kan je pas ‘craften’ na het verslaan van alle valkyries? Wat hebben die dan nog voor nut? Je hebt dan de lastigste gevechten al gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Kiwi gaat even een tutorial kijken hoe hij 10000 mist echoes kan verzamelen; komt nu elke keer met slechts 5 á 7000 echoes weg :/

Deadly mist set en de anti-mist enchantment zij al equipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Hm, is een beetje willekeur. Volgens mij heb ik alles tussen 6k en 12k echoes gekregen van een rondje. Gelukkig duren de rondjes niet lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Ike. schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:23:
De beste armor set(s) kan je pas ‘craften’ na het verslaan van alle valkyries? Wat hebben die dan nog voor nut? Je hebt dan de lastigste gevechten al gehad.
Nee hoor

De Ivaldi’s Deadly Mist Armor set is imo de beste armor. En die krijg je door een side quest te doen voor Sindri in Niflheim.

Je moet wel even mist echoes farmen om de armor te upgraden. Maar dat is vrij eenvoudig, alleen een beetje tijdrovend!.

Je hoeft dus geen Valkyrie te verslaan. tenzij je heel graag de Valkyrie Armor wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Behalve dat je veel items uit Muspelheim nodig hebt om die armor naar max te krijgen. Waarschijnlijk krijg je er niet genoeg van voordat je de Valkyrie daar moet verslaan voor meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:15:(...)
Ook jij gaat ze gewoon halen, wees niet bang :)
Ik denk van niet, samen met de Queen... maar we gaan het zien. Voorlopig nog wel ff bezig, al ga ik volgens mij wel richting einde. Iedereen de game al uit? In mijn friendslist speelt haast niemand meer GoW :X
Heb nu de special armor sets van
spoiler:
Brok en Sindi, na het voltooien van al hun favours. Heb de strength variant aan, maar ook de runic variant gecraft. Ben daardoor wel helemaal blut. Van 450k hacksilver naar 0 in 5 minuten ;)

Blijf net steken op 6 en driekwart. Mss maar eens naar Nispelheim, daar ben ik nog niet geweest. En ik moet nog maar 6 raven, tot nu toe bijna allemaal gewoon gevonden, al is er 1 gebied waar ik er 1 heb gemist ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Endgame gear is wel klaar nu :9

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/31895147_1598682513602437_169125860677255168_o.jpg?_nc_cat=0&oh=af5c0fb7da3d4bb1dd6d770136727298&oe=5B521652

Ik moet enkel nog even wat enchantments wisselen om raketten te kunnen schieten met de Shattered Gauntlet of Ages, maar verder is alles wel in orde. Ik kan dankzij de armor en een drietal enchantments nu vrij lang ronddwalen in Niflheim zonder me druk te maken om de timer.
Krijg nog steeds de 10,000 echoes niet bij elkaar, volgens mij is die gelockte kist aan het begin (met de 3 blauwe tekens erop) best essentieel.
Vraag me alleen af wat ik straks met dit volledig geupgrade mannetje moet, er is niks meer te doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Die kist van de eerste ruimte heeft de tekens/schijven in de andere ruimtes staan, elke hoek heeft er 1.
Waarom wil je eigenlijk minstens 10.000 mist in een run? Heb zelf eigenlijk alles wel gehad van 6k tot 12k, gemiddeld iets van 7.5k denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb toch 10.000 mist echoes nodig om een realm te openen in de workshop?
En voor de andere 15.000 en 20.000 :/

Wtf :?
Ik dacht dat als je uit de mist ging en er weer terug in dat je mist echoes gereset zouden worden. Maar je kunt gewoon naar Sindri, resources verkopen voor mist echoes en dan doorlopen naar de workshop. Als ik dat eerder had geweten had me dat enkele uren bespaard |:( 8)7
Dan is Niflheim opeens poepie simpel _O-

[ Voor 90% gewijzigd door Superkiwi op 05-05-2018 13:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aimad1981
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-04-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-09 16:52

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 02:12:

Ik dacht dat als je uit de mist ging en er weer terug in dat je mist echoes gereset zouden worden. Maar je kunt gewoon naar Sindri, resources verkopen voor mist echoes en dan doorlopen naar de workshop. Als ik dat eerder had geweten had me dat enkele uren bespaard |:( 8)7
Dan is Nilfheim opeens poepie simpel _O-
Lastig hè, die kleine lettertjes. ;)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@dvdkiwi Lekkere stats! Dat met die mist enzo snap ik nog niks van, maar ik ben dan ook nog niet in Nilfheim geweest :) Valkyre Queen ook al gehad dus?? Viel het mee ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Gister even tijd gemaakt om mijn talisman tot max te upgraden. Nu level 9 met deze stats:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZZLDbL9.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Die kerel speelt ook Bloodborne inclusief alle DLC uit zonder ook maar 1x geraakt te worden. Dan is dit niet zo'n probleem lijkt me ;)
Aschtra schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 11:10:
Gister even tijd gemaakt om mijn talisman tot max te upgraden. Nu level 9 met deze stats:

[afbeelding]
Zozo. Die stats zijn niet mis. Je hebt ook echt gigantisch veel XP over nog. Heb je niets meer om te upgraden?

[ Voor 41% gewijzigd door Joetje079 op 05-05-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Joetje079 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 11:12:
[...]

Zozo. Die stats zijn niet mis. Je hebt ook echt gigantisch veel XP over nog. Heb je niets meer om te upgraden?
Nope. Niet dat ik weet in ieder geval. Vrij normaal als je end-game doet. @dvdkiwi heeft het ook

[ Voor 10% gewijzigd door Aschtra op 05-05-2018 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Aschtra schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 11:13:
[...]

Nope. Niet dat ik weet in ieder geval. Vrij normaal als je end-game doet. @dvdkiwi heeft het ook
Oh ja, zie het nu ook inderdaad. Wel jammer eigenlijk dat je met bakken XP zit waar je niets meer mee kan. Zijn er eigenlijk nog plannen voor DLC voor deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nog helemaal niet op end game en heb ook nog 150k niet gespendeerde XP. Heb al die stance upgrades nog niet genomen. Komt toch nooit voor dat ik na 1 klap ff stil ga staan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
-SaveMe- schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:22:
Valkyre Queen ook al gehad dus?
Dat is het enige wat ik nog moet, maar daar ben ik niet zo bang voor.
Ga er met een volle balk rage heen én heb de bezerk ressurection stone, dus 2 volle balken rage + 4 runic attacks + de max ge-upgrade Shattered talisman + de runic attack van Atreus. Dat moet wel goedkomen :9

Gisteren de Valkyrie in The Mountain met minder dan dat totaal kapot gemaakt >:)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zOmhGvU92Vc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Op easy zo te zien? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Als ik moeilijk wil ga ik wel Dark Souls of Bloodborne spelen :P
Na het uitspelen van de story en side quests ben ik de trials en de Valkyries lekker op easy gaan doen.

Dat gezegd hebbende, omdat het niet op hard hoeft is dit by far de makkelijkste God of War platinum.
1 & 2 hoefde je ook niet op hard uit te spelen maar daar waren de challenges erg lastig (die je niet kon saven),
3 moest je op hard uitspelen én de challenges waren lastig,
Ascension moest je op hard uitspelen waarbij de trials of Archimedes lastig waren.
Vergeleken met die games is deze vrij simpel. Moeilijkheid 4 of 5/10 imo.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 05-05-2018 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geweldige game zeg, nog nooit een GoW-game gespeeld en wilde deze uitproberen na de lovende reacties. Ik denk dat ik voor het eerst sinds TLOU zo onder de indruk ben geraakt. Zelfs beter dan HZN tot nu toe.

Ben nu nog bezig in Alfheim, maar ik ben benieuwd welke werelden nog meer ontdekt worden. Wel jammer dat ik niet kan zien hoe ver ik in de game ben qua percentage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 18:41:
Wat een geweldige game zeg, nog nooit een GoW-game gespeeld en wilde deze uitproberen na de lovende reacties. Ik denk dat ik voor het eerst sinds TLOU zo onder de indruk ben geraakt. Zelfs beter dan HZN tot nu toe.

Ben nu nog bezig in Alfheim, maar ik ben benieuwd welke werelden nog meer ontdekt worden. Wel jammer dat ik niet kan zien hoe ver ik in de game ben qua percentage.
Helemaal niet erg joh! Lekker (lang) van genieten! Je hebt nog een lange weg te gaan, ook afhankelijk van hoeveel je explored hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 02:12:

Dan is Niflheim opeens poepie simpel _O-
ik ben dus nu in Niflheim, maar snap het nog niet helemaal, kun je bovenstaande eens uitleggen. Ik kan zovaak ik wil uit de mist, maar mijn mist echoes blijven behouden, alleen de enemies resetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat als je echoes hebt, de mist uit en weer in gaat en dan in de mist een andere kist opent, resetten je echoes dan ook niet? Want volgens mij kun je niet meerdere runs achter elkaar doen om zo echoes te sparen.
Maar ik snap het zelf nu ook niet meer helemaal dus moet je een uitleg verschuldigd blijven.
Gelukkig heb ik er nu ook niks meer te zoeken ;)

Tip voor een rondje Niflheim: altijd de eerste weg links inslaan. Zo sla je niks over en raak je ook niet verdwaald.

[ Voor 61% gewijzigd door Superkiwi op 05-05-2018 20:29 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xerox
@-SaveMe- en @dvdkiwi, als je in Niflheim bent, krijg je door het openen van kistjes Mist Echoes. Deze Echoes moet je zien te 'redden', door weer uit de mist (bv terug naar Sindri) te gaan.
Alle Echoes die je verzamelt in één rondje in de mist, en daarna veilig stelt door eruit te gaan blijven veilig. Ongeacht of je daarna dood gaat of een kistje opent. Als je vijf keer een rondje doet en per rondje bv 5k bij elkaar harkt, heb je in totaal 25k Echoes.

Hetgene wat wijzigt als je uit de mist gaat en terug naar binnen, zijn de (soorten) vijanden, de traps om van kamer naar kamer te komen en de kistjes.

[ Voor 14% gewijzigd door Xerox op 05-05-2018 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Komt ie nu mee :P
Maar heldere uitleg; weer wat geleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij hou je gewoon je echos als je uit de mist gaat, alleen respawned dan alles weer. maar je echoes ben je niet kwijt? Heel ven geprobeerd, maar wat een T$^%%&&^& gebied. haat die mist. En je hebt echt maar weinig tijd. Als je doodgaat ben je alles kwijt, weet niet of ik dat wel ga doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 23:57:
Volgens mij hou je gewoon je echos als je uit de mist gaat, alleen respawned dan alles weer. maar je echoes ben je niet kwijt? Heel ven geprobeerd, maar wat een T$^%%&&^& gebied. haat die mist. En je hebt echt maar weinig tijd. Als je doodgaat ben je alles kwijt, weet niet of ik dat wel ga doen ...
Je moet die ene armor set craften met mist echoes. Je kunt dan langer in de mist blijven, daarna kun je met gemak 10k mist echoes per run farmen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Precies.
De mist armor pieces zorgen ervoor dat de balk minder snel leegloopt.
Daarnaast heb je een aantal enchantments die de balk weer een stukje vol maken bij bv een kill of een parry.
Ik liep rond met de complete set incl 4 mist enchantments en had na een compleet rondje nog ca de helft van de balk over.
Dus even de juiste gear equipppen en het valt allemaal wel mee ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2018 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar die gear kost echoes toch? Morgen eerst ff stort uitspelen en dan kijkik weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:02
Ik heb in het begin in Niflheim steeds de vijanden verslagen en de kistjes geopend in het eerste gebied. Hierna weer terug richting sindri en dat steeds opnieuw om wat echoes te sparen.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Laatst online: 24-09 12:59
Marcievg schreef op zondag 6 mei 2018 @ 07:33:
Ik heb in het begin in Niflheim steeds de vijanden verslagen en de kistjes geopend in het eerste gebied. Hierna weer terug richting sindri en dat steeds opnieuw om wat echoes te sparen.
Dat heb je dan vaak moeten doen zeker? Het is volgens mij het beste om wel gewoon een hele run te doen, aangezien iedere kist die je opent steeds meer oplevert.

Je kan gelukkig ook materialen die je anders nodig hebt om bepaalde mist armor te maken / upgraden ook voor mist echoes verkopen, wat de grind aanzienlijk verkort.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
-SaveMe- schreef op zondag 6 mei 2018 @ 01:20:
Maar die gear kost echoes toch? Morgen eerst ff stort uitspelen en dan kijkik weer verder :)
Yup.
En voor de latere upgrades van je Mist Armor heb je ook (zeldzame) materialen uit Muspelheim nodig.
Vergeet ook niet je laatste upgrade material voor je wapen te kopen bij Brok of Sindri, dat kan al vrij vroeg in Muspelheim en Niflheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:02
Conscience NL schreef op zondag 6 mei 2018 @ 09:19:
[...]

Dat heb je dan vaak moeten doen zeker? Het is volgens mij het beste om wel gewoon een hele run te doen, aangezien iedere kist die je opent steeds meer oplevert.

Je kan gelukkig ook materialen die je anders nodig hebt om bepaalde mist armor te maken / upgraden ook voor mist echoes verkopen, wat de grind aanzienlijk verkort.
Ja de hele run is ook het beste maar ik had nog geen mist weerstand. Ik heb het uiteindelijk zo vaak gedaan dat ik meteen een armor set had. nu is zo'n run goed te doen.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 6 mei 2018 @ 09:31:
[...]

Yup.
En voor de latere upgrades van je Mist Armor heb je ook (zeldzame) materialen uit Muspelheim nodig.
Vergeet ook niet je laatste upgrade material voor je wapen te kopen bij Brok of Sindri, dat kan al vrij vroeg in Muspelheim en Niflheim.
Ah, die laatste frozen flame en ding voor de blade kun je dus gewoon kopen bij Sindri? Vroeg me al af wanneer je die kreeg .....

Story uitgespeeld! Echt prachtig einde, epic fight, erg mooi in beeld gebracht! Al met al een een erg leuke game en op balanced prima te doen! Jammer dat twee realms alleen maar trials zijn...

Ga eerst nog ff de laatste paar ravens en artifacts proberen te vinden zonder guide. Mis ook nog de 18e tear, die zit in elk geval niet in Midgard, daar heb ik er 9/9. Dan eens kijken of ik zin heb in Muspelheim en/of Nilfheim en de Valkyries...

enne, over het einde
spoiler:
mooie opening voor een volgend deel. Vechtend tegen de toorn van Odin en Freya :)
Komt er eigenlijk DLC voor de game? Er zijn ontbreken nog wat Realms ...

[ Voor 39% gewijzigd door -SaveMe- op 06-05-2018 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
-SaveMe- schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:39:
[...]
Ah, die laatste frozen flame en ding voor de blade kun je dus gewoon kopen bij Sindri? Vroeg me al af wanneer je die kreeg .....
Ja, maar je moet er wel wat voor inleveren ;)
Zie deze en deze video.
Ook alweer terug naar je huisje geweest na uitspelen? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2018 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Overigens een briljant character die Sindri, met zijn smetvrees. Heb ik toch vaak hartelijk om moeten lachten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 16-09 07:56
-SaveMe- schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:33:
Overigens een briljant character die Sindri, met zijn smetvrees. Heb ik toch vaak hartelijk om moeten lachten :)
Ja, ik vond het ook altijd heerlijk om naar Mimir te luisteren :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Ik heb het spel deze week uitgespeeld ... af en toe speel ik nu nog wat om betere gear enzo te farmen. Heb het spel nu wel op easy gezet, beetje chill en zo. Geen zin om me heel erg druk te maken op die valkeries.
Gewone mobs hak ik nu wel echt direct in mootjes :)

Gisteren nog de treasure hunter trophy behaald. Verwondert me dat dit een 3% rare is

[ Voor 14% gewijzigd door SideShow op 06-05-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
SideShow schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:27:
Gisteren nog de treasure hunter trophy behaald. Verwondert me dat dit een 3% rare is
Misschien omdat de game nog maar 2 weken uit is en niet iedereen 20 u/week God of War speelt ;)

Dat gevecht met de Valkyrie queen :X
Welke dropl#l heeft dat verzonnen??

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2018 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:39:
[...]
Dat gevecht met de Valkyrie queen :X
Welke dropl#l heeft dat verzonnen??
Amai, op easy nog zo moeilijk ? :? :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Ben er een uur mee bezig geweest.
Heb geprobeerd haar aanvallen te lezen en erop te anticiperen maar daar was ze te snel voor; ze heeft een aantal vieze truucjes in huis.
Dus toen maar op goed geluk blijven proberen op de hack&slash manier en dat pakte uiteindelijk -zij het op het nippertje- goed uit :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ou2oQaZT-BE]
Ik wilde de platinum difficulty een 4/10 geven maar na dit gevecht maak ik er een 7/10 van.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2018 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik die Queen niet ga halen. Heb nu 7 van de Valkyries gehad, alleen die in Muspelheim nog en de Queen.

in Niflheim heb ik de armor pieces gecraft en zover mogelijk geupgrade. Nu heb ik daar Muspelheim mats voor nodig. Ik loop vaak verloren in Niflheim, kan me niet orienteren en dan weet ik niet welke kant ik op moet. Al een keer 3k echoes op die manier verloren omdat ik er binnen de tijd niet meer uitkwam ...

In Muspelheim de eerste 8 trials ofzo gehad. Tot nu toe wel te doen, ga ik morgen mee verder. Ben nu level 8...

Maar ben er ook wel een beetje klaar mee. En die laatste paar trophies boeien me niet zoveel. Morgen nog een avondje spenderen en dan zie ik wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
@-SaveMe- Ik denk dat je deze handleiding wel kan gebruiken, heeft een paar tips voor Niflheim en een kaart. https://www.polygon.com/g...-mis-echoes-anchor-of-fog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Yukidaruma thanks, morgen eens bekijken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Gisteren het verhaal afgerond en ik ben echt zeer onder de indruk. Heb de afgelopen twee weken elke avond een stukje gespeeld. Ik heb nu een gevoel van leegte die je ook hebt als je een serie gebinged hebt en het afgelopen is. De enige andere game die ditzelfde gevoel creëerde was the Witcher 3.

Alles aan het spel klopt... en heb ook het gevoel dat het in de juiste fase van m'n leven uitgebracht is nu ik zelf vader ben van een zoontje (nee, ik noem hem IRL nog net geen 'boy' ;))

Heb nog wel Niflheim en de Valkerys te gaan. Die laatste wil ik nog wel wat moeite instoppen, maar ik ben bang dat Niflheim m'n interesse snel gaat verliezen. Zie namelijk het punt niet in grinden voor een nieuwe armorset als er geen new game+ of andere uitdagingen meer zijn. Ik heb nu een Muspelheim setje, tevens ook aardig geleveld, dus echt heul veel verschil gaat een Mist setje ook niet maken. Ik denk dat ik m'n tijd liever stop in nog een New Game op de hoogste moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
-SaveMe- schreef op maandag 7 mei 2018 @ 00:02:
Ik loop vaak verloren in Niflheim, kan me niet orienteren en dan weet ik niet welke kant ik op moet. Al een keer 3k echoes op die manier verloren omdat ik er binnen de tijd niet meer uitkwam ...
De layout is eigenlijk best simpel:

O..O..O
..\/..\/
../.....\
O...X..O
..\..|../
...\.|./
.....O
.....|
.....|
.....X

De onderste X is de shop van Sindri, de onderste O is de start area waar je de entrance stone in het altaar hebt gestopt, de bovenste X is de workshop. De bovenste 5 O's zijn de grote open ruimtes.
Als je vanaf de start area (onderste O) elke keer de eerste links neemt kom je alle gebieden langs zonder iets over te slaan of zonder te verdwalen.

Met de Niflheim set en enkele Blight enchantments kun je een volledig rondje doen en nog de helft van de mist balk over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-09 16:00
Gisteren uitgespeeld en gelijk platinum gehaald.
Queen valt best wel mee, deed het eerst zonder ressurrection stone. Na 2 pogingen met nog 2 balkjes te gaan heb ik maar zo stone gehaald. Daarna nog een poging gedaan en had neer.

Waar ik de meeste moeite mee had dat ik vrij vroeg naar Muspelheim ging, mijn gear was lvl 3 ofzo. Toen met mijn Niflheim gear terug gegaan, was het weer te simpel.

Ik kan niet wachten op het vervolg _/-\o_

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik moet alleen de Odin's Ravens trophy nog maar ik kan niet de motivatie opbrengen om met max gear en geen enemies weer alle area's van de game af te speuren. Ik mis er overal wel minstens 1.

Jammer van de platinum trophy maar anders gaat het te veel op werk lijken. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:11
Vrijdagavond ook een PS4 pro gehaald met God of War en moet zeggen dat het nu toe erg goed bevalt. Echter heb ik nooit eerder met een console gegamed en daarom moet ik enorm wennen aan de controller.

Het grootste nadeel is nog wel het camerawerk, ik loop daar zo ontzettend mee te stoeien.. De eerste "echte" boss in het begin, die gast met die hamer.. Heb 45 minuten geprobeerd op normal difficulty, daarna maar op easy gezet. :X Toen was het relatief simpel.Wel weer terug op normal gezet om het uitdagend te houden.

Daarna het gevecht bij het huis, echt enorm epic maar wederom moeilijk. Er is op een gegeven momemt zo'n "puzzle" dat je je axe op een plaat moet gooien om een plateau met spikes omhoog te takelen, en vervolgens je axe in zo'n rad moet gooien om het te freezen zodat deze niet op je landt.
Dat stuk ging goed, maar eenmaal onder het plateau moet je datzelfde trucje doen waarbij de 2 objecten ver uit elkaar liggen en redelijk wat aim vereisen, dat stuk kostte me bijna een half uur.. :P

Ik vraag me af hoe groot de kluif gaat worden als dit al bijna niet te doen is voor me. Iemand die daar wat zinnigs over kan zeggen? Hoe "forgiving" zijn sommige fights? Ik merk dat ik gewoon niet snel genoeg ben met camera/draaiwerk etc.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincedf
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 12:31
Ik vraag me af hoe groot de kluif gaat worden als dit al bijna niet te doen is voor me. Iemand die daar wat zinnigs over kan zeggen? Hoe "forgiving" zijn sommige fights? Ik merk dat ik gewoon niet snel genoeg ben met camera/draaiwerk etc.
In mijn ervaring went dit redelijk snel. Er zullen vast wel wat frustratie momentjes komen, maar ook daar kom je overheen ;) De game zelf is naar mijn mening wel redelijk 'forgiving'; doodgaan heeft geen grote gevolgen en is soms zelfs een tactische keuze (full health bij checkpoint). Voor mij was het enige minpuntje in deze game tevens ook dat tijdens sommige gevechten in kleinere ruimtes het lastig is om met de camera alles in de gaten te houden. De knop om in 1x 180 graden te draaien is wel aanwezig, maar gebruik dit in een gevecht eigenlijk nooit omdat ik dan nog minder overzicht heb en het ook niet echt intuïtief werkt. Dit ligt zeker ook aan het feit dat de camera over de schouder kijkt en niet recht achter Kratos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@enira Als je daar al moeite mee hebt, dan ga je een hoop rune chests niet kunnen openen. Er zitten er een paar tussen waarbij je best wel snel 3 van die dingen moet raken.

En over de gevechten: daar heb je in principe weinig camerawerk voor nodig. Je weet dat je ook vijanden kunt locken met R3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Geweldige game, maar ik mis een klein beetje de echt epische gevechten.
De story gevechten voelen bij mij niet echt episch aan.

De Valkyrie queen was dan wel weer pittig, maar na wapen en armor upgrade was het ook vrij simpel eigenlijk.

Ben in ieder geval zeer benieuwd naar het vervolg.

Rest mij nu alleen nog even alle treasure maps te voltooien voor de platinum badge, maar merk dat ik al snel kies om wat anders te spelen omdat ik het spel al heb uitgespeeld.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Maxxus schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:51:
Geweldige game, maar ik mis een klein beetje de echt epische gevechten.
De story gevechten voelen bij mij niet echt episch aan.

De Valkyrie queen was dan wel weer pittig, maar na wapen en armor upgrade was het ook vrij simpel eigenlijk.

Ben in ieder geval zeer benieuwd naar het vervolg.

Rest mij nu alleen nog even alle treasure maps te voltooien voor de platinum badge, maar merk dat ik al snel kies om wat anders te spelen omdat ik het spel al heb uitgespeeld.
Start jij maar eens Give me God of War difficulty :D Dan wordt het wel episch als je simpele encounter pakt :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:35:
@enira Als je daar al moeite mee hebt, dan ga je een hoop rune chests niet kunnen openen. Er zitten er een paar tussen waarbij je best wel snel 3 van die dingen moet raken.
En om het erger te maken, je health en rage upgrades zitten in die chests ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

Blaat schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:03:
Ik moet alleen de Odin's Ravens trophy nog maar ik kan niet de motivatie opbrengen om met max gear en geen enemies weer alle area's van de game af te speuren. Ik mis er overal wel minstens 1.

Jammer van de platinum trophy maar anders gaat het te veel op werk lijken. :P
Ik vind die beesten meestal op gehoor. Ze maken een beetje kristal tingelend geluid. Zo vond ik mijn laatste in dat gebied waar je Thors standbeeld moest slopen ook naast de grote deur achter een rotsblok :P

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:14

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Lipst3r schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:04:
[...]

Start jij maar eens Give me God of War difficulty :D Dan wordt het wel episch als je simpele encounter pakt :)
Ik denk dat hij met epische gevechten niet bedoeld de difficulty van normale mobs, maar de epische gevechten qua schaal van de originele God of War trilogy. Maar correct me if i'm wrong :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
uchiha tijntje schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:52:
[...]

Ik denk dat hij met epische gevechten niet bedoeld de difficulty van normale mobs, maar de epische gevechten qua schaal van de originele God of War trilogy. Maar correct me if i'm wrong :P
Ja nee klopt! Ik heb toch echt wel paar keer al staan klappen na een gevecht! Zit top in elkaar hoor wat mij betreft :). Ik kan me alleen oudere GOW niet meer goed herinneren. Heb wel gedacht de oude nog eens te spelen na deze ;)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:09
[...]

Ik ben bij de verhaallijn nu zo ver dat ik naar jotunheim moet. Net mimir aan mn gordel gehangen _/-\o_ Geen idee hoe ver dat is, maar qua epische gevechten is het nog net niet. Die world serpent is leip groot, maar volgens mij gaat de grootsheid van de gevechten nooit GoW 3 evenaren. Het level dat je een berg beklimt en die berg ineens een fuckin titan is die je aan stront moet slaan. What the fuck, dat was vet. Ziekste wat ik nu ben tegengekomen is een level 6 traveler, zo'n viking in een ridder pak. Taai ding. Die was iig moeilijker te verslaan dan de eerste boss die ik ben tegengekomen voordat je de top van de berg bereikt.

Vermakelijke game. Ik ben vooral druk met exploren om steeds betere loot te vinden/craften. Ben nu level 4 en een beetje. Volgens mij is dat al wel aardig voor de progressie die ik in het verhaal heb gemaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 07-05-2018 13:48 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:10:
[...]

En om het erger te maken, je health en rage upgrades zitten in die chests ...
Dat is dus het hele ding. Of je moet die negeren en op de allerlaagste difficulty spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
[...]
Exact dit dus..

De story line gevechten waren in mijn mening "leuk" maar niet episch en groots (heeft inderdaad niks met moeilijkheid te maken).

De laatste main story fight kwam een beetje in de richting.
Wederom, totaal mijn mening, andere kunnen en mogen er ook gewoon heel anders over denken.

Ook had ik persoonlijk iets meer verwacht qua goden, op de "Stranger" na, niet echt veel goden gezien.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik wil nu heel erg graag een NG+ feature. Dan heb ik tenminste een reden om alles weer te doorlopen en alle collectibles te verzamelen.

Alle gear en items opnieuw verzamelen is echter ook weer zo wat. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Muspelheim voltooid! Ging eigenlijk boven verwachting, alle trials in 1x, heb wel de impossible niet geraakt worden geskipped.

Terug in Niflheim en met de guide van @Yukidaruma was het een stuk duidelijker. Heb de layout onder de knie. Opbrengst per rondje is wel erg varierend, maar ergens tussen de 7k en 9k echoes. En dan nog het verkopen van de resources erbij ...

Heb twee tears geclosed, dus nog 1 te gaan. En nog twee kisten. Totaal 35k echoes. Morgn nog een paar rondjes dus!

En dan de Valkyries, die in Muspelheim en Niflheim gingen beiden rap plat in de eerste try. Rest dus nog de Queen, maar ik ben der bang voor :9 Ga wel een paar pogingen doen, maar anders is het goed geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Goed bezig! :)
Welke set heb je ondetussen equipped?
De Deadly Mist set is de beste, maar ook die uit Muspelheim vond ik behoorlijk prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb inderdaad die deadly mist set aan. Alles 2x geupgrade. Voor een derde upgrade moet ik nog weer trials in Muspelheim doen, daar heb ik geen zin meer in. Level is 8 en driekwart.

De trials en Niflheim heb ik allemaal met de blades gedaan. Ik heb +25% burn damage equipped en mijn bovenste 3 stats zijn 200+. Doe ook veel runic damage.

De Valkyries allemaal met de axe, heb in totaal +50% frost damage :) En ook nog extra frostbite!

ik had het een stuk leuker gevonden als Niflheim een gewone realm was, maar dan wel met de huidige setting. Dus een soort van Maze met safe/rest spots waarbij je steeds als challenge een stuk verder moet komen door de mist, totdat je uit de maze bent. Dat is leuker dan zoals het nu is imho. Dan had er ook mooi een stuk in het verhaal voor kunnen zijn. Nu zijn de twee realms een beetje een after thought!

[ Voor 31% gewijzigd door -SaveMe- op 07-05-2018 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 18:59
Hoort het zo dat de map niet altijd update? dus dat tie niet de boat docks laat zien enzo, terwijl je er al gedocked bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
jaaoie17 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 01:17:
Hoort het zo dat de map niet altijd update? dus dat tie niet de boat docks laat zien enzo, terwijl je er al gedocked bent.
spoiler:
Wanneer je het water (weer) laat zakken, zijn de vorige docks weg. Als je dit niet hebt gedaan, weet ik 't niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Ik heb ook wel weer zin om door te gaan ware het niet dat het in mijn woning zo'n 27-28 graden wordt zo eind van de middag/ begin van de avond. Niet te harden dus, wellicht toch maar eens kijken voor een airco een keertje ;) Ook de Pro blaast al enorm bij normale temperaturen met deze game, kan je nagaan met die zomerse temps in mijn appartement :+ Maargoed, vanaf donderdag lijkt het weer een stuk frisser te worden en dan begint ook mijn lange weekend. Ga dan wel weer even flink doorhalen.

Ik zit volgens mij tegen het einde aan. Daarna heb ik nog zat te doen zoals Muspelheim, Niflheim en alle Valkyries. Alleen ben ik een beetje huiverig voor die Valkyries als ik zo al die verhalen hoor dus die bewaar ik wel voor het laatst als ik al mijn gear gemaxed heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Joetje079 op 08-05-2018 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
-SaveMe- schreef op maandag 7 mei 2018 @ 23:14:
IDe trials en Niflheim heb ik allemaal met de blades gedaan. Ik heb +25% burn damage equipped en mijn bovenste 3 stats zijn 200+. Doe ook veel runic damage.
Hier net zo; burn damage ftw :)
Is die +25% burn damage bij jou ook paars? Ik vind het wel apart dat ik daar nog geen epic van ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Mijn doel van gisterenavond was de Muspelheim Valkyrie downen. Is met enige moeite gelukt als level 6. Ga nu de andere opruimen... hoop dat die iets makkelijker zijn. Iemand hier ervaring mee? M.u.v. de queen natuurlijk. Wil zoveel mogelijk Valkyries opruimen voordat ik me in Nifleheim ga begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Laatst online: 10-08 12:00
@yinx84 De muspelheim valkyrie is de moeilijkste IMHO voor de queen natuurlijk.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:16:
[...]

Hier net zo; burn damage ftw :)
Is die +25% burn damage bij jou ook paars? Ik vind het wel apart dat ik daar nog geen epic van ben tegengekomen.
Ja, paars idd. En van de +25% frost damage heb ik een paarse en epic versie :) en ook nog een paarse +15%, maar stacked maar tot 50% helaas :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
Gister ben ik weer even bezig geweest met wat achievement hunting :) De Fire en Brimstone gister gehaald, de challenges waren soms wel lastig. Zoals het niet geraakt worden of die in de ringen :X

Moet er nu nog 2 alleen nog die van Muspelheim en de Valkyries. Daarna mijn eerste platinum throphy :9~

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:38
Ik heb gisteren de draak verslagen en ga nu met het hoofd van Mimir naar de Witch toe.
Wat ik me afvroeg of ik nu eerst meer moet exploren? Ik heb de twee zij missies van Brock en Sindri gedaan maar meer heb ik er niet. Ik ben bang dat ik het verhaal te ver uitspeel voordat ik overal rondgekeken heb.

Hoe hebben jullie dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
@Aidacra Op een gegeven moment moet je gewoon het verhaal doen, je kan altijd terug komen bij de verschillende gebieden. Als je door gaat in het verhaal krijg je ook meer te exploreren door gebeurtenissen in het verhaal.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aidacra schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:58:
Ik heb gisteren de draak verslagen en ga nu met het hoofd van Mimir naar de Witch toe.
Wat ik me afvroeg of ik nu eerst meer moet exploren? Ik heb de twee zij missies van Brock en Sindri gedaan maar meer heb ik er niet. Ik ben bang dat ik het verhaal te ver uitspeel voordat ik overal rondgekeken heb.

Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik zou eerst alles rond de lake of the nine exploren
spoiler:
(nadat het water is gezakt)
. Vind je een hoop leuk spul. Waar je nog niet bij kunt, kun je later voor terug komen.

EDIT
Still going strong:
God of War has enjoyed a third week at the summit of the UK sales charts, after fending off Nintendo Switch re-release Donkey Kong Country: Tropical Freeze. Sales of Kratos’ latest dropped 56 per cent week-over-week, but it still moved more than enough physical units to maintain its position atop the British best sellers list. Realistically, it’s unlikely to be ousted until later in the month, although evergreen releases like FIFA 18 or even Far Cry 5 could leapfrog it in the meantime.

Nevertheless, this marks the first time since The Last of Us: Remastered that a PlayStation 4 exclusive has registered three consecutive weeks at the summit – a respectable achievement considering God of War has never been a big seller on these shores. Sony recently announced that the title sold 3.1 million units in just three days, making it the fastest selling first-party release of the generation. The remainder of the top ten is included below.

[ Voor 44% gewijzigd door -SaveMe- op 08-05-2018 10:06 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste