@ArnoldSmiley Ik zou even een samenvatting op Youtube bekijken zodat je tenminste weet waar Kratos vandaan komt, waarom zijn huid wit is met rode verfstrepen en wat zijn relatie tot de goden (Athena, Zeus etc) is.
Dit zijn toch wel essentiële zaken wil je sommige momenten in God of War goed begrijpen.
Het moment waar Ollievssn het over heeft is het meest epische en tevens een zeer bepalend moment in deze game, het zou zonde zijn als je dat niet meekrijgt omdat je niks van Kratos' geschiedenis weet.
Dit zijn toch wel essentiële zaken wil je sommige momenten in God of War goed begrijpen.
Het moment waar Ollievssn het over heeft is het meest epische en tevens een zeer bepalend moment in deze game, het zou zonde zijn als je dat niet meekrijgt omdat je niks van Kratos' geschiedenis weet.
Grappig dat je dit zegt want Origins komt in de tijdlijn juist vóór alle andere delenArnoldSmiley schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:42:
Als ik dat vergelijk met AC-serie....als je ergens eens bij Origins begint, dan snap ik dat je flink wat mist aan de voorgaande delen.
[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 20-05-2020 13:14 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aYA0rm76bwSsDws3gv6ZTMi6.jpg?f=user_large)