Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02:29
dvdkiwi schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:45:
Ontwijken, ontwijken, ontwijken en tussendoor openingen zoeken om klappen uit te delen.
Daarnaast veel gebruik maken van je runic special moves, het helpt om de cooldown zo kort mogelijk te zetten.

Valkeries zijn niet makkelijk, je zult ze als een Dark Souls baas moeten benaderen om ze te verslaan.
Lol? Ik had echt geen moeite met de valkyries. Heb ze op 2 na allemaal in 1 try verslagen op de normale difficulty
Zijn echt niet zo moeilijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05
Niet iedereen vindt ze zo makkelijk als jij ;)
Er zijn wel meerdere lui die er moeite mee hebben.

Ikzelf had alleen wat moeite met de queen (uur over gedaan) maar snap best dat de normale Valkeries voor sommige mensen problemen opleveren.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Aschtra schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 09:10:
[...]

Lol? Ik had echt geen moeite met de valkyries. Heb ze op 2 na allemaal in 1 try verslagen op de normale difficulty
Zijn echt niet zo moeilijk.
Misschien moet je ze dan eens op een andere difficulty proberen. Lijkt me dat de game dan ook meteen een stukje interessanter wordt voor je, als je wat meer uitdaging krijgt. Ben benieuwd of je dan nog steeds zegt of de Valkyries niet zo moeilijk zijn.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
dvd-linden schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 12:20:
[...]

Misschien moet je ze dan eens op een andere difficulty proberen. Lijkt me dat de game dan ook meteen een stukje interessanter wordt voor je, als je wat meer uitdaging krijgt. Ben benieuwd of je dan nog steeds zegt of de Valkyries niet zo moeilijk zijn.
Ik heb op normal en eentje hoger uitgespeeld.
Alleen de queen valkyrie paar tries voor nodig gehad.
Sorry maar ik vind dit echt geen moeilijke game. Kan toch?

Weet zo even de naam niet maar op 1 hoger dan normal 2 hitte ik zo’n beetje alle normale enemies

[ Voor 8% gewijzigd door Aschtra op 13-10-2019 13:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Aschtra schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 12:59:
[...]

Weet zo even de naam niet maar op 1 hoger dan normal 2 hitte ik zo’n beetje alle normale enemies
Dat zou zeer zeker kunnen, maar jij doet het nu een beetje voorkomen alsof God of War een hele simpele game is. En ik speel genoeg games om vast te kunnen stellen dat God of War in het algemeen en de Valkyries in het bijzonder niet zo makkelijk zijn als jij nu doet voorkomen. Daarmee wil ik niet zeggen dat dit een uiterst moeilijke game is, maar ik denk dat er voor de gemiddelde gamer meer dan genoeg uitdaging in zit en kan me ook prima voorstellen dat er genoeg gamers zijn die moeite hebben met de Valkyries.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-06 16:56
Voor mij zijn de Valkyries de enige issue. De in-game bosses. Zoals baldur etc zijn zeer simpel. Voor mij echt die Valkyries.

Ik denk dat de Gear wat je hebt ook een rol speelt.

[ Voor 18% gewijzigd door theduke1989 op 13-10-2019 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:38
theduke1989 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 13:07:
Voor mij zijn de Valkyries de enige issue. De in-game bosses. Zoals baldur etc zijn zeer simpel. Voor mij echt die Valkyries.

Ik denk dat de Gear wat je hebt ook een rol speelt.
Toen ik wat met de gear ging klooien ging het stukken beter.Als dat niet werk kan je nog altijd naar een easy mode.

Wat @dvdkiwi zegt sowieso doen.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 13-10-2019 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
[...]
Dat kan zeker, maar als iemand die er moeite mee heeft om advies vraagt vervolgens als antwoord krijgt "ze zijn niet moeilijk, ze zijn makkelijk" heeft ie daar ook niet veel aan toch ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/1AIeYgwnqeBUxh6juu/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/8PEfCbYgGzpIBsYNo7/giphy.gif
dvdkiwi schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 14:22:
[...]

Dat kan zeker, maar als iemand die er moeite mee heeft om advies vraagt vervolgens als antwoord krijgt "ze zijn niet moeilijk, ze zijn makkelijk" heeft ie daar ook niet veel aan toch ;)
Betere gear halen. Die mist gear. Vervolgens leer je tactiek van de valkery tijdens de battle wel. Is iedere keer zelfde

Met dit is het spel gewoon vrij makkelijk..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8AfzOlb.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Aschtra op 13-10-2019 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-06 16:56
Aschtra schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 17:28:
[...]

[Afbeelding]

[...]

Betere gear halen. Die mist gear. Vervolgens leer je tactiek van de valkery tijdens de battle wel. Is iedere keer zelfde

Met dit is het spel gewoon vrij makkelijk..

[Afbeelding]
De laatste foto is nadat je de game hèbt uitgespeeld? Dan zijn ze inderdaad wel makkelijker. Ik merkte wel gewoon naarmate ik verder ging spelen het inderdaad een stuk makkelijker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
theduke1989 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 18:13:
[...]

De laatste foto is nadat je de game hèbt uitgespeeld? Dan zijn ze inderdaad wel makkelijker. Ik merkte wel gewoon naarmate ik verder ging spelen het inderdaad een stuk makkelijker is
Ik heb die mist gear gehaald zodra het kon. Weet zo even niet meer of dat na de storyline was. Al zolang geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 09:11
De kerel die de raven heeft uitgevonden verdient wel een klap tegen z'n hoofd... Toen ik die trophy zag staan, heb ik meteen beslist om niet voor platinum te gaan. Geen enkele manier om te tracken welke je al gedaan hebt... Er mogen moeilijke dingen bij zijn, maar oersaaie dingen, daar pas ik voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:18
Omdat ik blijkbaar geen mening over de game mag hebben als ik hier niet post, en de game niet gespeeld kan hebben zonder hier te posten :+

Veel plezier aan het spel kunnen beleven. Had ik er meer van verwacht? Jep, vooral wat meer grotere bosses. En wat meer mythologie. Nu voelde het vaak als het rehashen van dezelfde karakters.
Op normal is de geargrind totaal niet nodig, aangezien de game vrij goed te doen is als je wat Soulslike games kent. Natuurlijk zijn sommige gevechten lastig, maar de laatste boss was wel echt de teleurstelling.
Elk moment zat ik te wachten op "Yes! hier komt de echte boss.. shit alweer credits".

Valkyrie queen was dan wel weer een erg leuke "Laten we kijken hoe goed je het systeem kent".

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:31
.jef schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:19:
De kerel die de raven heeft uitgevonden verdient wel een klap tegen z'n hoofd... Toen ik die trophy zag staan, heb ik meteen beslist om niet voor platinum te gaan. Geen enkele manier om te tracken welke je al gedaan hebt... Er mogen moeilijke dingen bij zijn, maar oersaaie dingen, daar pas ik voor.
Je kunt per regio zien hoeveel je er gedood hebt. Welke dat zijn weet je inderdaad niet, maar het scheelt dat je het in ieder geval wel per gebied dus kan afvinken.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:38
.jef schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:19:
Denk dat de onwikkelaar hoopt dat je elk gebied goed in je op neemt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:56

Aight!

'A toy robot...'

Ik zag dat God of War in de store voor €11,99 is, dus toen heb ik hem maar gekocht.

Ziet er echt gaaf uit, maar ik moet wel wennen aan de controls (kom net van The Last of Us af). En combat krijg ik toch veel schade, het is dus niet zoals de eerdere delen gewoon keihard op de knoppen rammen. Eerder blocken, ontwijken en aanvallen.

Zocht al een nieuwe single player game, ik denk dat ik hier wel enkele uren zoet mee ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

hostje schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:42:
[...]

Haha, klopt. Dat button smashen daar ga je het hier in deze game niet mee redden. Denk bij de upgrades ook aan Atreus' zijn boog. Je gaat hem later ook echt nodig hebben in gevechten. Verder vooral genieten van de omgevingen en het verhaal. Veel plezier ermee. Ik ga op zoek naar mijn volgende game waar ik me in vast kan bijten.
Ik zal hier maar reageren voordat ik het hele Playstation topic vol zet met GoW spul. Ja dat upgraden gaat goed en Atreus is best fijn om erbij te hebben. Zodra hij op iemand springt gooi ik een R2 aanval erop :P.

Ook begin ik het blocken en dodgen eindelijk een beetje door te krijgen. Ik was normaal altijd van meteen aanvallen, maar het is beter om eerst van een afstandje wat schade te doen. En af en toe even uit het gevecht gaan.
Edmin schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:44:
[...]

Gelukkig kun je de game uitspelen zonder ooit maar een Valkyrie tegen te komen :P
Ja daar heb ik wel wat over gehoord. Ik loop wel vaak de extra's mis, had de 2e draak gedood (in die berg) en had de eerste bij het Lake nog niet eens gezien. Dus nu ben ik op het gemakje aan het rondneuzen, wordt ik ook weer wat sterker hopelijk.

Ik vindt het nog steeds een moeilijke game met de gevechten. Wordt vaak geraakt :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
Wat een game joh.
Schaam me om te zeggen, maar ook pas vorige week gekocht. Had ik veel eerder moeten doen.

Zit me volop te vermaken in de quarantaine met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

SemperFidelis schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:48:
Wat een game joh.
Schaam me om te zeggen, maar ook pas vorige week gekocht. Had ik veel eerder moeten doen.

Zit me volop te vermaken in de quarantaine met deze game.
Ja geloof ik! Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik het exploren leuker vindt in HzD.

Wat ik wel leuk vindt gedaan is hoe de lore/notities wordt bijgewerkt door Atreus. Ben nu op 30% geloof ik, dus ik heb nog even te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 16:11
Ik ben ook in deze game gedoken in de quarantaine. Wat een heerlijk spel! Veel meer dan alleen hack&slash.

het exploreren, de diepgang, het is echt een bijzondere game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:02
KingKoning schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 08:11:
Ik ben ook in deze game gedoken in de quarantaine. Wat een heerlijk spel! Veel meer dan alleen hack&slash.

het exploreren, de diepgang, het is echt een bijzondere game!
Ik moet nog Jedi Fallen Order op 100% krijgen en dan ga ik deze ook aanschaffen in de store.
Nu voor 19,99 te downloaden.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-06 13:16
Afgelopen weekend dan eindelijke de game uitgespeeld, de final boss maar even niveau lager gespeeld. Liep hier al zo lang tegen aan. Totdat ik er achter kwam dat je je niveau gewoon kan aanpassen. Nu binnen paar minuten klaar.

Wel genoten van deze top game, wel erg lang dat dan wel. Maar was zijn geld dat ook zeker waard.
Verhaal is gewoon goed, game met diepgang. Grafisch gewoon top, zullen vast nog beter games zijn tegenwoordig. Maar voor game van paar jaar oud echt super.

Ben niet verder gegaan met nieuw game+, geen idee wat hier nog de meerwaarde van zal zijn. Eerst verder aan de backlog werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 13:04
Vraag....God of War is natuurlijk al een langer lopende titel op de Playstation 3 en 4

Ik heb nog nooit eerder een GoW game gespeeld, maar aangezien ik laatste tijd weinig leuks meer tegenkom zit ik aan deze game te denken.

Is het voor het volgen van de verhaallijn nodig eerdere delen gespeeld te hebben?

Als ik dat vergelijk met AC-serie....als je ergens eens bij Origins begint, dan snap ik dat je flink wat mist aan de voorgaande delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:42:
Vraag....God of War is natuurlijk al een langer lopende titel op de Playstation 3 en 4

Ik heb nog nooit eerder een GoW game gespeeld, maar aangezien ik laatste tijd weinig leuks meer tegenkom zit ik aan deze game te denken.

Is het voor het volgen van de verhaallijn nodig eerdere delen gespeeld te hebben?

Als ik dat vergelijk met AC-serie....als je ergens eens bij Origins begint, dan snap ik dat je flink wat mist aan de voorgaande delen.
Deze game is prima om mee te beginnen. Als je de voorgaande delen hebt gespeeld zal je tijdens de story een moment hebben die (misschien) meer impact heeft. Persoonlijk ook alleen deze gespeeld en prima mee vermaakt.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
@ArnoldSmiley Ik zou even een samenvatting op Youtube bekijken zodat je tenminste weet waar Kratos vandaan komt, waarom zijn huid wit is met rode verfstrepen en wat zijn relatie tot de goden (Athena, Zeus etc) is.
Dit zijn toch wel essentiële zaken wil je sommige momenten in God of War goed begrijpen.

Het moment waar Ollievssn het over heeft is het meest epische en tevens een zeer bepalend moment in deze game, het zou zonde zijn als je dat niet meekrijgt omdat je niks van Kratos' geschiedenis weet.
Grappig dat je dit zegt want Origins komt in de tijdlijn juist vóór alle andere delen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 20-05-2020 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03:37

Vanaf de PS2 ;) Dit laatste deel staat redelijk los van de eerdere maar het mist wel wat impact zeg maar. Kratos en zn verleden is op zn zachtst gezegd: heftig.
Maar ga deze hoe dan ook spelen want het is een van de beste games die je kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
dvdkiwi schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 00:14:
@ArnoldSmiley Ik zou even een samenvatting op Youtube bekijken zodat je tenminste weet waar Kratos vandaan komt, waarom zijn huid wit is met rode verfstrepen en wat zijn relatie tot de goden (Athena, Zeus etc) is.
Dit zijn toch wel essentiële zaken wil je sommige momenten in God of War goed begrijpen.

Het moment waar Ollievssn het over heeft is het meest epische en tevens een zeer bepalend moment in deze game, het zou zonde zijn als je dat niet meekrijgt omdat je niks van Kratos' geschiedenis weet.

[...]

Grappig dat je dit zegt want Origins komt in de tijdlijn juist vóór alle andere delen ;)
Thanks. Ga me maar eens inlezen even.

Edit: zoon van Zeus, opvolger van Ares. Vrouw en kind vermoord eerder zie ik. Verf is duidelijk...birthmarks Deimos.

Heb je een linkje met verderw info die nuttig is?

V.w.b. AC Origins: waar deze chronologisch in de tijdlijn staat maakt niet uit....als je nooit een AC hebt gespeeld is het toch een stuk lastiher te bevatten

[ Voor 7% gewijzigd door ArnoldSmiley op 20-05-2020 22:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Dit weekend aan GoW begonnen. Moet eerlijk zeggen dat het me nog niet helemaal kan bekoren.....

Verhaal beetje flauwtjes tot dusver, al sta ik pas aan het begin van de berg. Combat is ook niet helemaa mijn ding nog. Daarnaast vind ik het craften van diverse zaken ook niet heel overzichtelijk nog.

Wellicht wordt het beter als ik wat verder in de game zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Gisteren de game uitgespeeld. Wow. Wat een dijk van een game.
Het combat systeem vond ik lastig, ben niet zo goed met knoppen-combo's. Het upgraden van Kratos was ook niet altijd even duidelijk, omdat het zoveel omvattend is.

Maar goed, het verhaal maakte echt alles goed. De ontknoping met Atreus en Kratos.....gaaf.
Het bonusfilmpje in je huis na de aftiteling ook echt heel tof.

Supergame dit. Beetje LotR achtig sfeertje, goed uitgewerkte Noorse mytholgie met de 9 rijken...tof. Absoluut geen spijt deze game gespeeld te hebben, al ben ik er heel snel doorheen gevlogen. Ben geen gamer die side missions meepakt, ik ben voornamelijk geinteresseerd in de story.
dvdkiwi schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 00:14:
@ArnoldSmiley I

Welk moment bedoel je nu exact als ik vragen mag?

[ Voor 46% gewijzigd door ArnoldSmiley op 26-05-2020 07:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 07:45:
Welk moment bedoel je nu exact als ik vragen mag?
spoiler:
het moment dat Kratos zijn Blades of Exile onder de vloer vandaan haalt.
Hij had gezworen dat verleden achter zich te laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:24:
[...]

spoiler:
het moment dat Kratos zijn Blades of Exile onder de vloer vandaan haalt.
Hij had gezworen dat verleden achter zich te laten
Persoonlijk vond ik dit niet het meest bepalend, maar thanks voor de toelichting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat komt omdat je de vorige games niet gespeeld hebt, dan heeft het echt veel meer impact en is het met recht een kippenvelmoment. Lees de reacties in dit topic maar eens van de 'oude' GoW spelers, ik ben niet de enige ;)
Het is een beetje als dat ik het verhaal van TLOU niet zo heel boeiend vond na het zien van een 2 uur durende samenvatting. Als ik de game zelf had gespeeld zou ik het wellicht heel anders ervaren hebben.
Ja, je bent op de hoogte als je een samenvatting leest/kijkt maar je mist toch iets zonder een game zelf te spelen.

Uit nieuwsgierigheid: wat was voor jou het meest bepalende moment in de game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:37:

Uit nieuwsgierigheid: wat was voor jou het meest bepalende moment in de game?
Sorry, beetje late reply.

Wat voor mij echt een 'wow' moment was, was toch wel als je van de berg afkomt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-06 17:41
2 weken geleden GoW gekocht voor €19,99.
Wat een spel is het zeg _/-\o_

Wou hem altijd al spelen, alleen nog echt van gekomen.
Story uitgespeeld, nu bezig alles te halen en proberen platinum te halen, moet te doen zijn met wat guides.

Maar zelfs op een ‘gewone’ ps4 draait het wel wel goed en sommige momenten echt een wow moment.
Het verhaal is ook erg leuk en meeslepend :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Is het je al opgevallen dat de complete game één lange scene is? Zelfs de overgangen van gameplay naar cutscenes gebeuren zonder verandering van camerastandpunt, erg indrukwekkend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R-utger
dvdkiwi schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:18:
Is het je al opgevallen dat de complete game één lange scene is? Zelfs de overgangen van gameplay naar cutscenes gebeuren zonder verandering van camerastandpunt, erg indrukwekkend.
Ja, erg gaaf allemaal.
Hoop zo op een GoW voor de PS5 <3

Trouwens wel 1 ding wat minder is, dat je alleen per Realm kan fast travelen. Maar misschien is dit een ps4 beperking.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-06 23:23
dvdkiwi schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:18:
Klopt. Al zit er één in.

En ik zou willen vertellen waar, maar ik kan geen spoiler tags kiezen hier?

Ik niet snap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Je kunt je spoiler zelf tussen tags zetten ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• R-utger
I did it!
*O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9H9vYKWUsTFMy-KFwAGGtIJ8T_M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aYA0rm76bwSsDws3gv6ZTMi6.jpg?f=user_large

De grind voor alle items was wat minder, maar het was niet heel moeilijk met wat guides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddepet78
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 25-08-2020
Hola mensen,

Ik moet alleen laatste valkyrie killen. Heb een level 8, maar nog lukt het niet. Iemand een suggestie??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:31
Eddepet78 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:27:
Hola mensen,

Ik moet alleen laatste valkyrie killen. Heb een level 8, maar nog lukt het niet. Iemand een suggestie??
Op Easy zetten. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddepet78
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 25-08-2020
Ook al gedaan. Mijn levensmeter loopt sneller terug dan van haar 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Eddepet78 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:42:
Ook al gedaan. Mijn levensmeter loopt sneller terug dan van haar 😂😂
Eerste 2 keren faalde ik ook flink, daarna een guide gekeken over de attacks en probeerde het een 3e keer. Toen lukte het 8)
Was wel erg opgelucht, zelfs op easy was het nog pittig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17-06 15:54
Ben maar eens een new game + begonnen in afwachting van crash bandicoot.
Man.. 2 minuten en je zit er weer helemaal in - blijft een superspel _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:17
Vandaag toch maar weer eens geprobeerd. Heb de game ooit geleend van een vriendin maar haakte al snel af. Nu op de PS5 en lekker op easy door de game heen en bevalt toch wel goed! Ben benieuwd of ik tot het einde aangehaakt kan blijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04:32
Vanmiddag begonnen, het is mijn eerste GoW.
Ben nog niet onder de indruk, ik snap nog niets van het verhaal en combat is heel apart...
Ik ga het spel zeker een kans geven maar een beetje teleurgesteld ben ik wel, had zelf er meer van verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:12
R-utger schreef op maandag 6 juli 2020 @ 14:15:
[...]

Ja, erg gaaf allemaal.
Hoop zo op een GoW voor de PS5 <3
Was deze al gepost ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

chulin schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:28:
Ben nog niet onder de indruk, ik snap nog niets van het verhaal en combat is heel apart...
Ik ga het spel zeker een kans geven maar een beetje teleurgesteld ben ik wel, had zelf er meer van verwacht.
Wat snap je (in godsnaam) niet van het verhaal? :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 23:04
chulin schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:28:
Wat had je precies verwacht? De game is niet meer zo over the top als de vorige delen, maar wat mij betreft een veel betere game geworden. De combat is ook niet meer gefocust op button bash, combo's en crowd control als de vorige delen. Je bent minder overpowered (alhoewel, je wordt echt bruut), dus meer focus op ontwijken, verdedigen en timing.

Het verhaal is eigenlijk simpel. Je vrouw Faye is net overleden. Haar wens is dat je haar as uitstrooit op de hoogste pieken van de 9 werelden. Dat ga je dus doen. Onderweg maak je kennis met veel bekende personages uit de Noordse mythologie.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 02-02-2021 08:27 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
MrVegeta schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 01:59:
[...]

Wat snap je (in godsnaam) niet van het verhaal? :p
I see what you did there boy :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
Hulleman schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:26:
[...]

Wat had je precies verwacht? De game is niet meer zo over the top als de vorige delen, maar wat mij betreft een veel betere game geworden. De combat is ook niet meer gefocust op button bash, combo's en crowd control als de vorige delen. Je bent minder overpowered (alhoewel, je wordt echt bruut), dus meer focus op ontwijken, verdedigen en timing.

Het verhaal is eigenlijk simpel. Je vrouw Faye is net overleden. Haar wens is dat je haar as uitstrooit op de hoogste pieken van de 9 werelden. Dat ga je dus doen. Onderweg maak je kennis met veel bekende personages uit de Noordse mythologie.
Kort maar krachtig, bedankt 😉
Het is mijn eerste GoW, ik had geen achtergrond info verzameld.
Combat is idd even wennen maar straks ga ik verder, het spel verdient een eerlijke kans 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
chulin schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:37:
[...]

Kort maar krachtig, bedankt 😉
Het is mijn eerste GoW, ik had geen achtergrond info verzameld.
Combat is idd even wennen maar straks ga ik verder, het spel verdient een eerlijke kans 👌
Ik vond het heel tof. Erg leuk verhaal en leuke plottwists :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 15:04

s0kkie

Cowabunga

Hier is nog geen update te zien vandaag op de PS5 :p

Edit: inmiddels is de patch er eindelijk lol

[ Voor 31% gewijzigd door s0kkie op 02-02-2021 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 19:12
s0kkie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:12:
Hier is nog geen update te zien vandaag op de PS5 :p

Edit: inmiddels is de patch er eindelijk lol
Oh my, dat is wel even een grafische upgrade in 4K. Ja goed gedaan Santa Momica.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-06 13:36

Scrummie

Think different

Komt hij na de patch als PS5 game in je library (op de ps5) of als PS4 game? Hier dus als het laatste, maar nu twijfel ik of ik wel de juiste versie speel.

[ Voor 4% gewijzigd door Scrummie op 04-02-2021 08:59 ]

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 15:04

s0kkie

Cowabunga

Scrummie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:59:
Komt hij na de patch als PS5 game in je library (op de ps5) of als PS4 game? Hier dus als het laatste, maar nu twijfel ik of ik wel de juiste versie speel.
Ja het blijft altijd een PS4 versie, de game kreeg alleen een (kleine) patch en niet een nieuwe PS5 versie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
Ik ben blij dat toch een kans gegeven hebt....
Beging langzaam aan het combat te wennen en ziet er heel goed uit op de PS5, ook verhaal wordt alleen maar begrijpelijker.
Ik ga verder tot platinum..... denk ik 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
New game+ gestart op PS5. De game ziet er met de nieuwe PS5 patch met 60fps echt zeer goed uit. Ben benieuwd wat santa monica met Ragnarok kan op de PS5 als je de gfx van gow 2018 ziet

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 07-02-2021 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
chulin schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:25:
Ik ben blij dat toch een kans gegeven hebt....
Beging langzaam aan het combat te wennen en ziet er heel goed uit op de PS5, ook verhaal wordt alleen maar begrijpelijker.
Ik ga verder tot platinum..... denk ik 🤪
Voor platinum staat je nog een beste uitdaging te wachten })
Gruwelijke game is dit. Zit er ook weer helemaal in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Dat geloof ik graag...
Gisteren per ongeluk tegen een valkirie gelopen, man, geen enkele kans 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Daar zit dan ook de moeilijkheid van de platinum. De hele game incl zij-missies is vrij simpel maar die Valkyries.... die kunnen zelfs op easy nog vrij lastig zijn. En dan heb ik het nog niet eens over de laatste :X

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Ik spel op normaal, net level 3 maar ik dacht, misschien is niet zo moeilijk, echt, geen enkele kans.
Eerst campagne uitspelen, zij-missies en full upgrade armor en runes , Valkyries als laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Slim plan.
Op zich zijn de Valkyries niet súper moeilijk en heb je de meeste wel in één of twee pogingen (de Queen even buiten beschouwing gelaten) maar als je ze vergelijkt met de rest van de game zijn ze buitenproportioneel moeilijk.

De uitdaging in deze GoW zit hem puur in de Valkyries, waar in vorige God of War games delen van het verhaal moeilijk waren (bv de Trials van Archimedes, het Labyrint en het Cerberus gevecht). Zelfs de challenges zijn in deze God of War simpel te noemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 18:39

JSchut

.....

Hier ook sinds anderhalve week bezig met GOW op de PS5. Speel op de standaard difficulty? (Volgens mij is dat balanced experience)

Game ziet er prachtig uit en speelt echt lekker. Moest er wel even inkomen maar erg goede game.

Heb de story completed. Niflheim en Muspelheim gedaan en de valkeries (incl Queen) gedaan. De Queen was wel even andere koek zeg. Wel een voldaan gevoel nadat ik deze down had.

Nu nog de collectables en een aantal favors doen voor de platinum. :)

Kom maar op met Ragnarok!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Hier ook main verhaal uitgespeeld, het was even wennen, nog steeds eigenlijk, ik heb de combat nog niet 100% onder controle maar erg van genoten en idd op de PS5 ziet er super strak uit.
Een vraag naar de kenners....
Ik ben nog niet super sterk, level 5 geloof ik, wat kan ik het beste doen? Collectables zoeken, gebieden op 100% en langzaam upgraden of beter gelijk naar Niflheim en Muspelheim gaan? Trouwens, moet ik richten op bepaalde epic gear en runes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
chulin schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:37:
Ik ben nog niet super sterk, level 5 geloof ik, wat kan ik het beste doen? Collectables zoeken, gebieden op 100% en langzaam upgraden of beter gelijk naar Niflheim en Muspelheim gaan? Trouwens, moet ik richten op bepaalde epic gear en runes?
Dat is helemaal aan jezelf; voor collectibles en 100% in gebieden hoef je niet per se de beste gear te hebben.

Voor wat betreft de gear waar je op moet focussen: de Deadly Mist set uit Niflheim.
FYI: om die volledig te upgraden heb je ook materialen nodig uit Muspelheim.

Tip voor het Niflheim doolhof: Altijd links aanhouden. Zo pak je alle kamers mee zonder te verdwalen iets te missen.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2021 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
Dan ga ik rustig verder naar de 100% en als sterker wordt dan richting Niflheim en Muspelheim.
Bedankt 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:57:
[...]

Dat is helemaal aan jezelf; voor collectibles en 100% in gebieden hoef je niet per se de beste gear te hebben.

Voor wat betreft de gear waar je op moet focussen: de Deadly Mist set uit Niflheim.

Tip voor het Niflheim doolhof: Altijd links aanhouden. Zo pak je alle kamers mee zonder te verdwalen.
Alleen als je eerst rechts gaat ;)

Maar verdwalen dat kan toch niet. Het is gewoon een vierkant met twee zijkamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
moet je eens naar de misbaksel genaamd ''godfall'' kijken dat als next-gen game is neergezet. en naar dit spel na de 60fps update. dit lijkt regelrecht een PS5 spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
JSchut schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:31:
[...]
Touché _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
JSchut schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:31:
[...]

Maar verdwalen dat kan toch niet. Het is gewoon een vierkant met twee zijkamers.
Ohjee,, dan weet ik niet meer 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
chulin schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:50:
[...]
[...]

Ohjee,, dan weet ik niet meer 🤪
Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/7uz19hDCQXmA-WXrqVXj7ZxVkgM=/480x0/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/10705099/God_of_War_Niflheim_map_baseball_diamond.jpg

Vanuit de Pitcher's Mound rechtsaf, dan gewoon links aanhouden en je komt in alle kamertjes zonder iets te missen.
Tenzij je eerst links gaat, dan moet je rechts aanhouden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
Duidelijk nu 😉
Trouwens, was bezig met river pass en zie ik een van de valkyries, even proberen dacht ik.......
In een keer down, was meer geluk dan wijsheid maar toch 🤪

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Besloten niet voor de platinum te gaan. Geen zin om 40 groene vogeltjes te zoeken. Enige wat ik nog mis is wat collectables. In AC games doe ik dat ook niet (Al is het daar nog veel erger natuurlijk met de collectables)

Edit: En aangezien ik een slappe zak ben heb ik de game weer geinstalleerd en ga ik toch maar voor de platinum haha.

Edit 2: Platinum is binnen. Nu echt klaar :)

[ Voor 27% gewijzigd door JSchut op 17-02-2021 23:21 ]

• chulin
Ik kan hulp gebruiken....
Ik mis nog 1 lore marker, een chest en een raven, region shores of nine (2x undiscovered). Ik ben een uurtje aan het zoeken maar kan het niet vinden 😥. Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

chulin schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:48:
Ik kan hulp gebruiken....
Ik mis nog 1 lore marker, een chest en een raven, region shores of nine (2x undiscovered). Ik ben een uurtje aan het zoeken maar kan het niet vinden 😥. Iemand een idee?
De raven:
spoiler:
Op de Niflheim toren. Je ziet hem op het wrak van een schip zitten.

Lore markers zijn er meerdere. Welke mis je nog of welke heb je al?

spoiler:
Er is 1 lore marker in cliffs of the raven maar die telt voor shores of nine. Misschien mis je die?

[ Voor 11% gewijzigd door JSchut op 25-02-2021 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
Ik zal vanavond ff kijken.
Alle regio’s heb ik 100% (Isle of death, caverns, foothills........) alleen bij shores of nine zie ik 2 x undiscovered
JSchut schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:42:
[...]

De raven:
spoiler:
Op de Niflheim toren. Je ziet hem op het wrak van een schip zitten.

Lore markers zijn er meerdere. Welke mis je nog of welke heb je al?

spoiler:
Er is 1 lore marker in cliffs of the raven maar die telt voor shores of nine. Misschien mis je die?
Alles gevonden, de raven precies on je aangegeven plek.
Alles op 100%, nu op weg naar Muspelheim
Bedankt 😉

[ Voor 63% gewijzigd door chulin op 28-02-2021 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
Superkiwi schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:57:
[...]

Tip voor het Niflheim doolhof: Altijd links aanhouden. Zo pak je alle kamers mee zonder te verdwalen iets te missen.
Ok, alle collectibles zijn binnen...
Ben eerst naar muspelheim gegaan en tot arena 5 hard gered, daarna naar nilfheim... man het lijkt makkelijk maar ik ben bijna altijd de weg kwijt 🤪. Uiteindelijk een beetje de weg gevonden en tot nu maar 1x anchor of fog.
Trouwens inmiddels in het bezit van deadly mist gear 😉

[ Voor 3% gewijzigd door chulin op 05-03-2021 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Heel dicht bij de platinum maar tegelijkertijd voor mij gevoel heel ver vandaan.
Alles is klaar behalve, raden....... the queen 🥵.
4 of 5 keer geprobeerd maar geen kans, beste poging denk ik tot ongeveer 60% van haar leven, maar kansloos.
Ik kan tips gebruiken 😥

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

chulin schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:01:
Heel dicht bij de platinum maar tegelijkertijd voor mij gevoel heel ver vandaan.
Alles is klaar behalve, raden....... the queen 🥵.
4 of 5 keer geprobeerd maar geen kans, beste poging denk ik tot ongeveer 60% van haar leven, maar kansloos.
Ik kan tips gebruiken 😥
Je moet haar moves leren. Een paar tips:
- Begin het gevecht met een volle rage meter en gebruik die pas als je het echt nodig hebt.
- Niet te veel damage willen doen. Doe het rustig aan.
- Als ze in de lucht gaat dan kun je haar met de boog naar beneden schieten en dan canceled ze die aanval.
- Veel dodgen. Maar de ice attack kun je blocken. Behalve de laatste. Dit is veel makkelijker dan dodgen.
- Wanneer ze in de lucht verdwijnt blijven dodgen. Ze kan een paar keer jumpen. Als ze klaar is kun je haar een paar klappen geven.
- Als ze gaat schuilen achter haar schild kun je die met een shield bash onderbreken. (2x L1)
- Sommige runes kun je ook als interrupt gebruiken.

Pas toen ik rustiger te werk ging lukte het me. Wat je ook kunt doen als het je alleen om de platinum te doen is is de difficulty op easy zetten. Schijnt dan nog steeds lastig te zijn maar misschien wat minder lastig.

Hopelijk lukt het je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Heb al mijn games verkocht met de PS4, maar aangezien nieuwe releases op de 5 er bijna niet zijn ga ik GoW nog een keer aanschaffen.

Is er iets bijzonders aan die ''Day One Edition'' t.o.v. de standaard versie, behalve een ander hoesje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AapBart
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
ArnoldSmiley schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:17:
Heb al mijn games verkocht met de PS4, maar aangezien nieuwe releases op de 5 er bijna niet zijn ga ik GoW nog een keer aanschaffen.
Heb je geen Playstation Plus? Volgens mij kun je GodOfWar dan gratis spelen op je PS5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
AapBart schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:20:
[...]

Heb je geen Playstation Plus? Volgens mij kun je GodOfWar dan gratis spelen op je PS5..
Ga ik kijken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Laatst online: 06:00
Klopt GoW zit bij de PS+ Collection 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Laatst online: 20:04
Sinds afgelopen week begonnen met dit fantastische en onwijs brute spel. Elke sessie zit ik weer op het randje van mijn stoel!

Vraag: kan je op den duur nog terug naar het aller eerste begin? Ik heb daar een rune kist gemist en heb net Brok ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:59

Chrasher

Tevree met z'n PS5

@EdwardK123 Je kan inderdaad later overal weer bij komen. Dat gaat in 2 stappen tijdens de main quest.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Laatst online: 20:04
Chrasher schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 08:57:
@EdwardK123 Je kan inderdaad later overal weer bij komen. Dat gaat in 2 stappen tijdens de main quest.
Top! Dank voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
in de deluxe versie zit alle extra content erbij toch? of is er meer content uitgebracht buiten deze? (PS store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Game is uit op de PC. Krijgt overweldigend positieve recensies op Steam. Nooit console gehad dus mooi moment op mee te beginnen.
Hoe speelt dit met toetsenbord/muis? Heb ergens in het stof nog wel oude RumblePadII liggen mocht dat echt aan te raden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindflay
  • Laatst online: 10-06 13:25
Ik speel hem met toetsenbord/muis, ben geen controller gamer. Ik vind hem prima te doen met kb/m, tijdens hectische momenten (vechten) vergt het wel wat nadenken soms met alle toetscombi's.

Kan het ook alleen maar eens zijn met de positieve recensies, draait goed, ziet er mooi uit en inhoudelijk was het natuurlijk altijd al een goede game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-06 09:34
Mindflay schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:42:
Ik speel hem met toetsenbord/muis, ben geen controller gamer. Ik vind hem prima te doen met kb/m, tijdens hectische momenten (vechten) vergt het wel wat nadenken soms met alle toetscombi's.

Kan het ook alleen maar eens zijn met de positieve recensies, draait goed, ziet er mooi uit en inhoudelijk was het natuurlijk altijd al een goede game!
Geen groot verschil met console versie, was ook zeer lastig en hectisch op momenten. Maar zodra je meer skills e.d. unlocked Word het wel beter te managen.

Helaas oudere Tv dus had op de PS4 veel last van controller Input lag :( En dat was bijzonder frusterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakystyle
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 04-06 17:55
Speel ook op de pc met muis en toetsenbord. Waanzinnig mooi gemaakt en voor een spel van 4 jaar oud ziet het er erg mooi uit. Ook fijn dat je motion blur uit kan zetten.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=93881

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-06 14:00
Staat zeker op de wishlist hier! ^_^ Eerst Valhalla afronden ( nog maar een goeie 15u in dus zal voor maart zijn 'God of War' :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-06 16:28

Dazzler2120

FP ProMod
Ik ben dit weekend ook begonnen met GoW op de PC!
Topspel tot nu toe, het verhaal trekt me echt goed erin. Moet zeggen, dat het met momenten moeilijker is dan dat ik zou verwachten, kan me van de GoW's die vroeger gespeeld hebben herinneren dat het redelijk simpel was en de meeste enemies wel in 1 hit neer maaide, maar dat is hier anders.

Hopelijk is dit een trend dat meer PS exclusive titels gaan doen

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Hebben jullie pc gamers ook enige kennis van het achtergrondverhaal?
Waarom de huid van Kratos wit is, waar de rode streep over zijn lichaam vandaan komt, hoe hij aan het litteken op zijn buik gekomen is, wat er met zijn vrouw en dochter gebeurd is, waarom hij de god van de oorlog heet enz enz.
Zeker de moeite waard om even een stukje geschiedenis (lees: samenvatting van GoW 1 t/m 3) te bekijken, je gaat sommige dingen een stuk beter begrijpen. Zonder degelijke achtergrondinformatie zal één van de meest epische momenten in deze game (sterker nog: van de laatste jaren) niet meer zijn dan gewoon een scene.

Gewoon vrijblijvend advies, niks is verplicht natuurlijk ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Euh, ik moet eerlijk bekennen dat ik GoW 1 & 2 gespeeld heb, en alleen de vraag kan beantwoorden waarom hij de God of War is :+
Voor de rest absoluut geen idee - wellicht eens op een verveeld momentje lezen

Edit:
Net deze video gekeken; YouTube: God of War | The Story So Far... Everything You Need To Know (2018)
Dat is wel een goede samenvatting. De reden dat ik wat story aspecten gemist had is omdat ik wat prequels en origin stories ook gemist had die bv voor de PSP waren.
Uberhaupt veel story aspecten gemist toen ik de GoW 1 & 2 speelde :+
Best bijzonder dat k toen als klein ventje deze spellen 'mocht' spelen 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door Dazzler2120 op 24-01-2022 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:25
Mindflay schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:42:
Ik ben ook met GoW op de pc begonnen, en hoewel ik hem op de ps4 uitgespeeld heb op de 3e moeilijkheidsgraad, kwam ik er na 5 min klungelen achter dat dat effe not done is op een PC. Note, ik ben een PC gamer, maar met controller is GoW action toch een stuk makkelijker.
Behalve voor de puzzles waar je 3 runes moet raken met je axe, dat gaat me echt zoveel makkelijker af met muis en toetsenbord.

Op de ps4 toentertijd in 4 dagen uitgespeeld, waarvan 1 dag dat ik de controller compleet leeg speelde in een dag. Nu doe ik het iets rustiger aan om gewoon het verhaal nogmaals mee te maken. De fights doe ik nu op de 2e moeilijkheidsgraad, maar als ik ook maar 2x ergens niet doorheen kom dan zet ik hem terug naar de 1e. :P

Echt heel lovend over dit spel en ga Ragnarok dan ook zeker meteen halen voor de ps5 als deze uit is.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ik speel eens pel als dit daarom nooit met KBM, maar ik moet zeggen, voelt wel 'dirty' om mijn Xbox controller hiervoor te gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Oké heb de game in huis gehaald en speelt echt fijn met de gamepad (stokoude RumblePad II).

Ben direct fanatiek begonnen en heb hem op de hoogste moeilijkheid/difficulty gezet. Alleen…. Klopt het dat dit zeg maar wel erg moeilijk is..?😅 of ik kan er niks van natuurlijk
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste