Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:22:
Hm, ik vond de game nog behoorlijk lineaire. Er zitten wel wat side quests tussen hier en daar maar het is ver van Fall Out verwijderd waar je "gewoon" een kant oploopt en het avontuur je tegemoet komt. Zo groot is God of War ook weer niet toch?
je moet het ook niet met een grote rpg game als fallout vergelijken. vergeleken met de vorige gow delen is dit weinig lineaire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Er is trouwens een audiobook uit van God of War, met als narrator niemand minder dan Mimir. Vertelt letterlijk het verhaal van de game las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:05
Gisteren alle drie de delen van Mist set gemaakt. Dus nu is de volgende stap om deze te upgraden (of komen er los van NG+ nog veel sterkere sets voorbij?). Ik mis nogal wat materials om de sets te upgraden, is dat een kwestie van rondjes lopen door het gebied en hopen op de juiste spawns, pure grind dus? Ik heb het nevelanker en de valkyrie in het gebied al gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:38
In ng is de Mist armor de sterkste set inderdaad. Het upgraden gaat dmv materialen die je vindt in zowel Musepheim als Niflheim, dus je zult in beide gebieden materialen moeten verzamelen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarz
dvdkiwi schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:55:
In ng is de Mist armor de sterkste set inderdaad. Het upgraden gaat dmv materialen die je vindt in zowel Musepheim als Niflheim, dus je zult in beide gebieden materialen moeten verzamelen.
Let the grind begin! Daarna de valkyries en dan ben ik wel klaar denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
dvdkiwi schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:55:
https://docs.google.com/s...oCDRatYU/edit?usp=sharing

De Valkyrie set is qua rauwe stats de beste set in-game. Tevens ook de moeilijkste set om te bemachtigen, aangezien je bijna alle Valkyries down moet krijgen voor de pieces en upgrade materials.

De health regeneration van Mist is naar mijn mening te karig om de set te verantwoorden. Zeker als je GMGOW+ speelt waar je ge-3 shot wordt dan zijn die paar HP'tjes die je tijdens een gevecht terugkrijgt verwaarloosbaar. Uiteraard wel de beste set om Niflheim mee te farmen.

[ Voor 26% gewijzigd door yinx84 op 03-09-2018 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hoe verder ik in ng+ kom hoe meer "rode" armor sets en items er beschikbaar komen.
Benieuwd of de Mist set ook een upgrade krijgt.
Wat wel ontzettend handig is, is dat je nu met één druk op de knop je gevulde sockets kunt overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Gisteren de mist sets compleet gemaakt en wat valkyries een kopje kleiner gemaakt :)
Kratos 4 - Valkyries 0.

Ik kwam erachter dat mijn axe nog niet op het hoogste niveau zat en de zwaarden ook nog niet, dus dat morgen maar eens even regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tarz schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:17:
Gisteren de mist sets compleet gemaakt en wat valkyries een kopje kleiner gemaakt :)
Kratos 4 - Valkyries 0.

Ik kwam erachter dat mijn axe nog niet op het hoogste niveau zat en de zwaarden ook nog niet, dus dat morgen maar eens even regelen.
Netjes als je ze ook allemaal in één poging hebt gedaan. Welke difficulty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
bram1984 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:30:
[...]

Netjes als je ze ook allemaal in één poging hebt gedaan. Welke difficulty?
1tje moest ik er 1 keer over doen, de rest ineens gehaald. Ik heb ze op balanced gedaan. Zo moeilijk zijn ze dan niet meer als je de volledige mist set hebt, alle skills en moves geupgrade hebt en lvl 8 bent.

alletwee je rune aanvallen in het begin en die van Atreus, dan je amulet gebruiken en rage mode aan. Dan zijn ze al meer dan de helft dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tarz schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:35:
[...]

1tje moest ik er 1 keer over doen, de rest ineens gehaald. Ik heb ze op balanced gedaan. Zo moeilijk zijn ze dan niet meer als je de volledige mist set hebt, alle skills en moves geupgrade hebt en lvl 8 bent.

alletwee je rune aanvallen in het begin en die van Atreus, dan je amulet gebruiken en rage mode aan. Dan zijn ze al meer dan de helft dood :)
Later worden ze een stuk pittiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
bram1984 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:39:
[...]

Later worden ze een stuk pittiger.
Wat is "later"? Je bedoelt dat ze op volgorder van ontdekking van de kamers van Odin moeilijker worden? Als in hoe later de kamer in het spel voorkomt, hoe moeilijker de Valkyrie? Dat hoop ik dan maar, want ik heb de valkyrie in Niflheim en in het ijsgebied (met die reus) al neer, en dat zijn 2 van de laatsten volgens mij?

Ik heb geen idee, ik loop gewoon willekeurig de kamers in nu die ik gemist heb tijdens de game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Die laatste. :'). Daar heb ik op een gegeven moment bijna 3 uur voor gezeten :/ Een na moeilijkste difficulty. Daar kan je bijna geen fouten maken.

[ Voor 30% gewijzigd door MrVegeta op 04-09-2018 11:46 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Tarz
MrVegeta schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:45:
Die laatste. :'). Daar heb ik op een gegeven moment bijna 3 uur voor gezeten :/ Een na moeilijkste difficulty. Daar kan je bijna geen fouten maken.
Nou ik heb het gisteravond op de easy mode gedaan, 3 pogingen nodig gehad en ze was neer. Moet zeggen redelijk makkelijk op dat niveau, maar had ook geen zin meer om er nog veel tijd aan te besteden. Laatste poging en kill ging zonder resurrection stone en nog een kwart health over.

Daarna een NG+ gestart en doorgespeeld tot de ontmoeting met Brock (op balanced+). Eigenlijk nog veel te makkelijk natuurlijk, maar dat is logisch. Weet niet of ik dit nog lang ga spelen...

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tja balanced en easy, dan moet je natuurlijk niet "klagen" (of opmerken) dat het niet zo moeilijk is, dat is het idee van die difficulties...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarz
MrVegeta schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:13:
Tja balanced en easy, dan moet je natuurlijk niet "klagen" (of opmerken) dat het niet zo moeilijk is, dat is het idee van die difficulties...
Ik klaag juist niet :) Heb de hele game op balanced gedaan, alleen na valkyrie 1t/m6 ben ik wel klaar met pogingen na zoveel uur eraan besteed te hebben. Vind het alleen maar fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

* vhal neemt een aanloop en schopt dit topic omhoog

Leuke game hoor, ik heb deze in de BF sale gekocht en ik vermaak mij prima met dit spel (ik ben nu zo'n 2 uur in het spel). Helaas heb ik geen HDR TV maar op mijn oude HD plasma ziet het er erg mooi uit in resolutie-modi al vond ik HZD net wat mooier op sommige aspecten. Het vechten doet mij denken aan Bloodborne en Dark Souls met het lock-systeem. Ik speel het spel op balanced en vooralsnog vind ik dit nog aan de gemakkelijke kant. Zo zijn de move-sets van de bazen die ik heb gezien wel erg voorspelbaar :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:33

CoeliJoeli

Gamer

vhal schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:59:
* vhal neemt een aanloop en schopt dit topic omhoog

Leuke game hoor, ik heb deze in de BF sale gekocht en ik vermaak mij prima met dit spel (ik ben nu zo'n 2 uur in het spel). Helaas heb ik geen HDR TV maar op mijn oude HD plasma ziet het er erg mooi uit in resolutie-modi al vond ik HZD net wat mooier op sommige aspecten. Het vechten doet mij denken aan Bloodborne en Dark Souls met het lock-systeem. Ik speel het spel op balanced en vooralsnog vind ik dit nog aan de gemakkelijke kant. Zo zijn de move-sets van de bazen die ik heb gezien wel erg voorspelbaar :P
Speel de game maar eens op Give Me God Of Wat mode om in de buurt te komen van de moeilijkheidsgraad van Dark Souls / Bloodborne

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

@CoeliJoeli wellicht iets voor NG+ :P

Wel een dijk van een game hoor van wat ik heb gezien. Ik ben nu net aan het rondvaren ben op een groot meer, toch wel een bijzondere wending wat er gebeurde toen hij zijn bijl kwijt was :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

@vhal Dankzij Dark Souls speel ik nu juist de meeste spellen op de moeilijkste moeilijkheidsgraad. God of War begon ik op God of War mode en heb nu net een NG+ op God of War gestart :D

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Yonix schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:11:
Vanmiddag 'God of War' uitgespeeld op de Pro en wauw, wauw, WAUW wat een geweldig spel zeg! :D Ik ben héél blij dat ik, ondanks dat ik niet bekend ben met vorige GoW-games, dit deel wél heb gespeeld!
Mm, ik heb ook nog geen eerdere GoW games gespeeld.

Games die mij erg aanspreken: AC-serie, UC-serie, TLOU, TR.

Valt GoW dan ook een beetje goed denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:57:
[...]

Dat denk ik wel.
Het blijft appels met peren vergelijken maar qua gameplay en combat liggen de nieuwe AC's (Origins/Odyssey) en deze GoW niet zo heel erg ver uit elkaar.
Qua exploren en puzzels zou je dan weer een link met UC en TR kunnen leggen en qua monsters een klein linkje met TLOU.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:15
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:57:
[...]

Ja. Al valt GoW nog goed als je van Tetris houdt. Het is zo'n dijk van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

spoiler:
Is het nog mogelijk als je eenmaal het item/shard heb om die gesealde deuren te openen, terug te keren naar het gebied met die dode giant (Thamurs Corpse)? De Ancient elemental had ik al gedood maar ik ben vergeten om een realmtear te looten. Daarnaast ben ik blijkbaar nog het eea vergeten mee te nemen waaronder een 'one-loot' runic attack :/ ...

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 16-12-2018 08:54 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Alle gebieden zijn op een gegeven moment weer toegankelijk dus wees niet bang, er zijn geen missable items ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

dvdkiwi schreef op zondag 16 december 2018 @ 08:55:
Alle gebieden zijn op een gegeven moment weer toegankelijk dus wees niet bang, er zijn geen missable items ;)
Ik vraag het mij af maar je zal wellicht gelijk hebben. :P Het desbetreffende gebied ligt min of meer in puin tenzij er opeens een magische 'ga terug in de tijd' optie is :+

Wel een erg gaaf spel, misschien dat ik hem nog leuker vind dan HZD

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Volgens mij is dat gebied waar jullie het over hebben juist net het enige gebied in de game waar je niet naar terug kan. De boel is daar tenslotte aardig ingestort. Maar er zijn ook weer geen missable dingen daar.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Voxalizer schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:04:
Volgens mij is dat gebied waar jullie het over hebben juist net het enige gebied in de game waar je niet naar terug kan. De boel is daar tenslotte aardig ingestort. Maar er zijn ook weer geen missable dingen daar.
zijn spoilertags eigenlijk nog wel nodig...?

spoiler:
Klopt maar de Runic Attack Blessings of the Frost zit daar ergens in een kist op het punt waar je met die Traveller moet vechten. Het schijnt weer wel dat je deze Runic Attack aan het eind van het spel kan kopen bij de dwergen maar dan heb je het gehele spel wel weer gezien. Daarnaast kom je volgens mij ook niet meer bij die eerste Nornir Chest waar ook die wolven + ice elemental staan. Maar ach, het is niet anders en ik ben lekker verder aan het exploren (kom net uit Helheim)

Trouwens, sommige NPC's zijn wel echt te dom hoor, de pathing van de elementals is ook niet bijster snugger. Je kan een beetje lame achter een rots gaan staan en hem easy killen als zijn weakspot open is. :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-09 21:31
Ben nu ongeveer een half uur in de game en nog geen moment onder de indruk geweest. Wel irritatie dat je alwéér dezelfde vijanden moest slashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
flugelisoke schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 17:31:
Ben nu ongeveer een half uur in de game en nog geen moment onder de indruk geweest.
Dan zou ik de game snel weer verkopen als ik jou was ;)
Of ben je gewoon aan het trollen?

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 21-12-2018 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-09 21:31
dvdkiwi schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 19:51:
[...]

Dan zou ik de game snel weer verkopen als ik jou was ;)
Of ben je gewoon aan het trollen?
Misschien ligt het genre me niet zo, ik ga zeker verder spelen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

flugelisoke schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 17:31:
Ben nu ongeveer een half uur in de game en nog geen moment onder de indruk geweest. Wel irritatie dat je alwéér dezelfde vijanden moest slashen.
God of war is natuurlijk wel een hack and slash game. Wel in een fantastische wereld met interessante karakters en een leuk verhaal, maar da's wel de game... Als je in het eerste half uur niet verkocht bent gebeurd dat later ook niet. Ik vond het eerste grote gevecht tegen Baldur erg indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Die Baldur doet mij denken aan Conor McGregor, ook al zo'n irritant figuur :P Overigens verbaas ik mij nog steeds om deze game, de ene WTF is voorbij om de andere WTF te laten starten.

Al heb ik wel het idee dat ik aan het eind van de hoofdlijn begin te raken maar volgens mij is er nog genoeg te doen. Niflheim en Muspelheim moet ik sowieso nog bekijken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

GoW valt so far niet tegen maar ik heb iets niet goed gedaan qua uitrusting ed kiezen of er zijn bepaalde gebieden waar ik beter nog niet langs kan gaan.

Klopt het dat je buiten het normale verhaal om missies voorgeschoteld krijgt die je beter niet kan doen op dat moment? :)

En ik begreep dat paarse balkje boven enemies betekenen dat ze verdomd lastig zijn, maar is dat in verhouding tot mijn level en zijn die straks niet paars meer op het moment dat ik verder level. Of blijven die altijd paars en moet ik zorgen dat ik gewoon zelf sterker wordt? In het kort: paars is wegrennen?

Spel op normal overigens, verhaal zelf volgen is an sich niet zo gek lastig qua moeilijkheidsgraad. Maar kom wel eens pipo's tegen buiten het verhaal om die mij in 1 aanval het walhalla insturen. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Flagg schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:54:
Klopt het dat je buiten het normale verhaal om missies voorgeschoteld krijgt die je beter niet kan doen op dat moment? :)
Dat klopt :)
Als jij op een later tijdstip en met een hoger level terugkomt kan het zijn dat je hoger bent dan hun level maar het kan ook zo zijn dat je nog steeds niet hoog genoeg bent. Toen ik level 9 was kwam ik nog steeds lastige vijanden tegen.
Het is dus niet zo dat enemies schalen met jouw level; alle enemies hebben voor zover ik weet een fixed level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

dvdkiwi schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:01:
[...]

Als jij op een later tijdstip en met een hoger level terugkomt kan het zijn dat je hoger bent dan hun level maar het kan ook zo zijn dat je nog steeds niet hoog genoeg bent. Toen ik level 9 was kwam ik nog steeds lastige vijanden tegen.
Het is dus niet zo dat enemies schalen met jouw level; alle enemies hebben voor zover ik weet een fixed level.
Oh cool daar hou ik wel van. Was al bang dat ik weer eens de verkeerde keuzes had gemaakt met uitrusting ed. Geen idee welk level ik nu ben eigenlijk. :) Niet hoog genoeg iig. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Als de gemiddelde vijanden te makkelijk worden kun je altijd even opschalen naar "hard" natuurlijk ;)
Zelf niet geprobeerd overigens, misschien in mijn ng+ run eens proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Iemand een irritant zoontje kopen? Kan dat kutkind wel wurgen af en toe.

Het hebben van kinderen is me iets té realistisch gedaan. Ik wil de optie om hem te kunnen voeren aan een Wulver oid. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:04
Flagg schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:53:
Iemand een irritant zoontje kopen? Kan dat kutkind wel wurgen af en toe.

Het hebben van kinderen is me iets té realistisch gedaan. Ik wil de optie om hem te kunnen voeren aan een Wulver oid. :P
Stop whining, Boy! :+

Had ik in begin ook, maar is hoe verder ik kwam toch afgenomen die irritaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:01:
[...]

Dat is overigens mijn enige irritatiepuntje van deze game: dat je niet echt duidelijk kan zien/bijhouden of je voor bepaalde gebieden al een hoog genoeg level hebt. Té vaak ben ik weer naar gebieden teruggegaan in de hoop dat het nu wel zou lukken, maar helaas.

De map vind ik ook niet heel duidelijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bram1984 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:23:
[...]

Dat is overigens mijn enige irritatiepuntje van deze game: dat je niet echt duidelijk kan zien/bijhouden of je voor bepaalde gebieden al een hoog genoeg level hebt. Té vaak ben ik weer naar gebieden teruggegaan in de hoop dat het nu wel zou lukken, maar helaas.

De map vind ik ook niet heel duidelijk verder.
Ik vind het vrij lastig om überhaupt te zien waar ik al geweest ben, de strandjes en docks waar je je bootje aan kan leggen lijken nogal veel op elkaar rond dat meer vind ik.

Kan mijn vinger er niet op leggen waarom maar ik vind de map idd ook heel warrig.

Voor de rest prima game al is melee niet mijn favoriete choice of weapon over het algemeen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

@Flagg ach, gewoon lekker het vierkantje spammen en dat jong al het werk laten doen :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gisteren ng+ uitgespeeld en ik bleef eigenlijk met één vraag over:
Is de Niflheim Mist set nog steeds de beste set om te equippen?
Er zijn wat nieuwe 'rode' sets toegevoegd (de Zeus set en de Ares set zien er goed uit maar die komen beiden met een negatief zij-effect. En dan vermeld ik ook nog even dat je voor die Zeus set Sigrun moet verlaan) maar ook de Mist+ set is eind van ng+ weer te craften, moet ik nog wel even wat materials verzamelen maar dat is geen straf.

Daarna maar eens zien of we vanuit ng+ door kunnen naar ng++.

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 13-01-2019 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
dvdkiwi schreef op zondag 13 januari 2019 @ 10:20:
Gisteren ng+ uitgespeeld en ik bleef eigenlijk met één vraag over:
Is de Niflheim Mist set nog steeds de beste set om te equippen?
Er zijn wat nieuwe 'rode' sets toegevoegd (de Zeus set en de Ares set zien er goed uit maar die komen beiden met een negatief zij-effect. En dan vermeld ik ook nog even dat je voor die Zeus set Sigrun moet verlaan) maar ook de Mist+ set is eind van ng+ weer te craften, moet ik nog wel even wat materials verzamelen maar dat is geen straf.

Daarna maar eens zien of we vanuit ng+ door kunnen naar ng++.
Gebaseerd op pure stats is de Valkyrie+ set het beste, simpelweg omdat deze onder de streep de hoogste stats heeft. Persoonlijk heb ik liever ook ruwe stats dan een verwaarloosbare health regen of gimmicky proc waar je afhankelijk van wordt.

Bron:
https://docs.google.com/s...oCDRatYU/edit?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Volgens mij is één van de vereisten om de beste ng+ sets te krijgen om de Valyries te verslaan.
En als ik nou ergens geen zin heb deze ng+ zijn het deze krengen opnieuw confronteren :o
Misschien dat ik het op easy een kans geef, eens kijken hoe het gaat met een redelijk sterke Kratos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Wat heeft iedereen toch tegen die valkyrie's, ik vond die valkyrie's echt niet bepaald moeilijk ofzo op balanced. Alleen die laatste paar keer opnieuw moeten doen, de rest met 3x maximaal wel gehaald.

Ik had vorige week een ng+ gestart op balanced, met de niflheim mist set nog aan was het echt een eitje, 2-3 hits is alles dood.. Ook niet leuk meer.

[ Voor 27% gewijzigd door Aschtra op 15-01-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik vind de makkelijkheid in ng+ wel lekker, gewoon lekker simpel hakken en de game doorspelen. Heb de story nu klaar en ben toch weer bezig alle side missies af te ronden, terwijl ik er waarschijnlijk niks aan heb haha.
Binnenkort weer eens richting Muspelgeim en Niflheim, de Zeus ng+ set craften en ng++ starten.
Het blijft echt een supertoffe game! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09 19:20

westergas

rikkie_pc

Rond de jaarwisseling begonnen. Eindelijk weer eens een spel dat waar ik mezelf niet hoef te aan te sporen om het te spelen. Verslavend! Dat heb ik sinds Nier: Automata niet meer gehad 8)

Spel ziet er mooi uit maar de FPS zakt toch behoorlijk in af en toe op de PS4 Pro in 1080P modus.
Helaas is deze niet op de PC....

[ Voor 27% gewijzigd door westergas op 21-01-2019 11:35 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 10:07
Heeft iemand enig idee of er keys te vinden zijn voor PS4 games? Ik wil graag God of War kopen, maar in de PS-store is alleen de deluxe edition te koop. Zeventig piek is mij iets te gortig.

Op Google vond ik wel keys die geactiveerd kunnen worden in de VS, maar helaas geen Nederlandse versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren de hoofdquest uitgespeeld, eerlijk gezegd had ik niet echt in de gaten dat het laatste gevecht dan ook de laatste was :+

Nou ja, nog genoeg te doen. Eerst maar eens kijken in Niflheim maar ik heb zo'n gevoel dat het daar geen pest aan is :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Jammer dat er bijna geen reet meer te doen is nadat je de hoofdlijn heb uitgespeeld. Niflheim voelt als een grind en ik ben er maar mee gestopt nadat ik de set Deadly Mist set heb verzameld. Voor de upgrades heb ik weinig trek om weer te grinden. De eerste Deadly mist set is toch wel genoeg om de Valkyries te slopen op balanced zonder al te veel moeite. Eigenlijk moet alleen nog de Muspelheim en de Niflheim Valkyrie doen + de queen maar dan heb ik alles wel gehad. De trials in Muspelheim waren ook vrij eenvoudig, alleen de trial met die 'sloop de enemy in een ring' was soms irritant.

Misschien dat ik een NG+ start maar mijn backlog is nog behoorlijk gevuld met andere games. :P

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
vhal schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:24:
Jammer dat er bijna geen reet meer te doen is nadat je de hoofdlijn heb uitgespeeld. Niflheim voelt als een grind en ik ben er maar mee gestopt nadat ik de set Deadly Mist set heb verzameld. Voor de upgrades heb ik weinig trek om weer te grinden. De eerste Deadly mist set is toch wel genoeg om de Valkyries te slopen op balanced zonder al te veel moeite. Eigenlijk moet alleen nog de Muspelheim en de Niflheim Valkyrie doen + de queen maar dan heb ik alles wel gehad. De trials in Muspelheim waren ook vrij eenvoudig, alleen de trial met die 'sloop de enemy in een ring' was soms irritant.

Misschien dat ik een NG+ start maar mijn backlog is nog behoorlijk gevuld met andere games. :P
Ben je na het uitspelen al een keer terug gegaan naar je huisje? Ik zou je sterk aanraden om dit nog even te doen voordat je het spel in de kast zet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

@yinx84 jazeker, vond het overigens jammer dat je niet meer van 'hem' zag in de game. Maar wie weet komt er een 'deel 2' in deze lijn.

Jammer dat er geen respawns zijn in de game, heel de wereld is nu 1 doodse bedoening en dat is jammer. Zelfs de World Serpent is pleite :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dan misschien toch eens ng+ opstarten @vhal , op de hardste moeilijkheidsgraad ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Tot 10 februari kun je deze game voor 19,99 oppikken bij de grote webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:41
doobieters schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:07:
Tot 10 februari kun je deze game voor 19,99 oppikken bij de grote webshops.
Jammer dat ze niet ook in de PSstore deze game voor dit geld aanbieden.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
westergas schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:17:
Rond de jaarwisseling begonnen. Eindelijk weer eens een spel dat waar ik mezelf niet hoef te aan te sporen om het te spelen. Verslavend! Dat heb ik sinds Nier: Automata niet meer gehad 8)

Spel ziet er mooi uit maar de FPS zakt toch behoorlijk in af en toe op de PS4 Pro in 1080P modus.
Helaas is deze niet op de PC....
Dat komt omdat de FPS niet gelocked is. Kun je beter de hoge resolutie modus pakken, die is redelijk steady 30 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

bram1984 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:12:
[...]

Dat komt omdat de FPS niet gelocked is. Kun je beter de hoge resolutie modus pakken, die is redelijk steady 30 fps.
Ik las het al ja. Maar ik heb me er inmiddels al overheen gezet, ik let er gewoon niet meer op :)

als ik dat op de PC ook zou kunnen had me dit €€€€ gescheeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

bram1984 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:12:
[...]

Ik gebruik de peformance mode en heb geen last van framedrops....

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik kan me in mijn 2 playthroughs ook zo snel geen framedrops herinneren; game liep behoorlijk soepeltjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoeliJoeli schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:58:
[...]

Dat kan natuurlijk als je ze niet opmerkt en er niet gevoelig voor bent. Ze zijn er echter wel. Volgens mij dropt hij zelfs tot onder de 40. Geef mij dan maar locked 30fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

CoeliJoeli schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:58:
[...]

dvdkiwi schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:21:
Ik kan me in mijn 2 playthroughs ook zo snel geen framedrops herinneren; game liep behoorlijk soepeltjes :)
Kan ik me echt niet voorstellen. Hier PS4 pro op performance mode btw.
Geen flame of troll intended maar wellicht nog nooit een steady 60FPS mee gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

westergas schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:43:
[...]

[...]

Kan ik me echt niet voorstellen. Hier PS4 pro op performance mode btw.
Geen flame of troll intended maar wellicht nog nooit een steady 60FPS mee gemaakt?
Zoals @dvdkiwi ook aangeeft, ik heb er in mijn playthroughs geen last van gehad. En ik speel ook op de Pro. Ik kan er juist helemaal niet tegen om het op Resolutie Mode te zetten, 30 fps is voor mij een no go voor action rpg's.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we vooral even het onderscheid maken tussen er geen last van hebben en zeggen dat het er niet is, want er zijn wel degelijk flinke drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dat framedrops je niet opvallen wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Persoonlijk kan ik het eigenlijk ook niet geloven dat framedrops iemand niet zouden opvallen, zeker bij God of War in performance mode... Maar goed, het zal wel.

Overigens speel ik God of War 1000x liever in performance mode met af en toe framedrops dan op constante 30 fps. Zonder fantastisch goede exclusives als op de PS4 had ik waarschijnlijk allang afscheid genomen van consoles.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik ontken niet dat ze er zijn; ik zeg alleen dat ze mij niet zijn opgevallen ;)
westergas schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:43:
In racegames wel maar bij een action/adventure oid denk ik het niet nee. Durf het niet met zekerheid te zeggen. Sterker nog, van alle games die ik speel zou ik je zo niet kunnen vertellen welke games op 30 en welke op 60 draaien.

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 07-02-2019 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 19:36:

[...]

In racegames wel maar bij een action/adventure oid denk ik het niet nee. Durf het niet met zekerheid te zeggen. Sterker nog, van alle games die ik speel zou ik je zo niet kunnen vertellen welke games op 30 en welke op 60 draaien.
Wow echt niet? Ik vind 30 vs. 60 toch echt gigantisch overduidelijk. Je merkt het binnen een seconde. Dat gezegd hebbende heb ik geen enkel probleem met 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

dvdkiwi schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 19:36:

[...]

Komt waarschijnlijk omdat ik als als PC gamer redelijk obsessief in de stress schiet als de FPS teller onder de 60 komt. Nieuwe videoplanken bestellen, dat werk ;)
Dan valt het wat meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Inmiddels ook GoW gespeeld! :D
Ben er werkelijk doorheen gevlogen!!
Van de eerste tot de laatste minuut vol in de actie.
Wat een heerlijke bevredigende game, waarbij voor mij gewoon alles klopt!
Zat er heerlijk in en toen rolde de credits al over het scherm.. 1 van de weinige games waarbij
ik echt baalde dat ik er al doorheen was. (meestal moet ik richting het einde toch ff doorzetten).

Wat nu? Is het het nog waard al die Valkery's te doen?
Hoe goed moet je gear zijn om er een beetje doorheen te komen?

Heb anders nog wel een flinke backlog om mee verder te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Predje schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:57:
Wat nu? Is het het nog waard al die Valkery's te doen?
Hoe goed moet je gear zijn om er een beetje doorheen te komen?
Ik vind van wel omdat challenges nu eenmaal horen bij een GoW game, maar er zijn er genoeg die er helemaal niks om geven.
Natuurlijk krijg je leuke rewards maar daar heb je zo laat uiteraard niks meer aan, tenzij je ng+ gaat doen.
Dus de keuze of je ze wel of niet moet doen zal je echt zelf moeten maken ;)

Als je rond level 8 of 9 zit kun kom je er wel goed doorheen. Ga Muspelheim en Niflheim in en spaar voor een goede epic armor set.

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 11-02-2019 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
dvdkiwi schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:01:
[...]

Ik vind van wel omdat challenges nu eenmaal horen bij een GoW game, maar er zijn er genoeg die er helemaal niks om geven.
Natuurlijk krijg je leuke rewards maar daar heb je zo laat uiteraard niks meer aan, tenzij je ng+ gaat doen.
Dus de keuze of je ze wel of niet moet doen zal je echt zelf moeten maken ;)

Als je rond level 8 of 9 zit kun kom je er wel goed doorheen. Ga Muspelheim en Niflheim in en spaar voor een goede epic armor set.
Mijn angst is alleen dat de wereld te leeg aan zal voelen zonder verhaal..
Of zitten er nog genoeg dialogen in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Er zijn dialogen als je ze op hun troon hebt gelegd, Mimir doet dan een klein verhaaltje.
Evenzo na het verslaan van de koningin.
Betreffende Muspelheim en Niflheim: die moet je niet echt zien als onderdeel van de wereld, maar gewoon als challenge arenas. Daar geen dialogen, gewoon hakken.

Nu weet ik niet zeker of je doelde op ng+ maar als je ng+ start reset álles zich weer, dus ook het verhaal.
Je behoudt alleen al je wapens, armor en materials.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 11-02-2019 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
dvdkiwi schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:12:
Er zijn dialogen als je ze op hun troon hebt gelegd, Mimir doet dan een klein verhaaltje.
Evenzo na het verslaan van de koningin.
Betreffende Muspelheim en Niflheim: die moet je niet echt zien als onderdeel van de wereld, maar gewoon als challenge arenas. Daar geen dialogen, gewoon hakken.

Nu weet ik niet zeker of je doelde op ng+ maar als je ng+ start reset álles zich weer, dus ook het verhaal.
Je behoudt alleen al je wapens, armor en materials.
Ja. NG+ begrijp ik wel.

Ik ga het gewoon proberen. Opzich wil ik best nog ff genieten van de game en goede gear verzamelen en de valkerys verslaan. Zodra het teveel grind gaat voelen en het plezier dreigt te verdwijnen ga ik wel stoppen. GoW moet ik stoppen op het hoogtepunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:34

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb na de main story de meeste Valkery's uiteindelijk met level 6/7 gear verslagen in de "easy mode". Had geen zin om daar dagen aan te besteden. Zelfs dan zijn ze absoluut niet gemakkelijk. Een enkele had ik down binnen 3 pogingen, maar zeker een drietal heeft mij nog heel veel moeite en tijd gekost. Vooral de Queen is geen eitje ondanks de lage moeilijkheidsgraad.
Had zelf geen zin meer om voor betere gear in Muspelheim en Niffleheim te grinden na de story. Ben nu wel een nieuwe NG+ begonnen waarin compleet nieuwe gear toegevoegd is. Deze kan je nu netjes tijdens de main story verzamelen en upgraden. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:58
Game ook uitgespeeld. Wat een heerlijke rit, jammer dat het over is! Kan niet wachten op de volgende.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik zal hier ook nog eens een duit in het zakje doen. Ik heb de game vorig jaar zomer uitgespeeld en destijds ook meteen de platinum gehaald. Heb de game op de 'give me a challenge' difficulty mode gespeeld en dat heb ik tegen Sigrun geweten ook. Eigenlijk kwam ik de hele game op dit difficulty level probleemloos door, maar wat een bitch was dit zeg. Heb volgens mij ruim 3 uur over dat gevecht gedaan en kreeg het maar niet lekker onder controle. Zelfs de moeilijkste banen bij Trackmania Turbo heb ik in minder dan 3 uur gemasterd. En ook in Bloodborne heb ik nog geen gevecht gehad waar ik 3 uur over heb gedaan. Ik had ook af en toe echt de neiging om ermee te stoppen, maar gelukkig heb ik doorgezet. Ik kon het ook niet verkroppen om de game op een lager difficulty level te zetten en op die manier de game helemaal af te ronden. Dat voelde gewoon niet goed.

Bij deze het gevecht:

Overigens was en is dit echt een geweldige game. Echt de crème de la crème wat mij betreft. Ben ook heel benieuwd of we op de huidige generatie consoles nog een opvolger gaan zien, want dat er zich meerdere delen in de noorse mythologie af gaan spelen lijkt me wel duidelijk.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:34

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Geweldig gevecht @dvd-linden.
Heb zelf voor Sigrun een Pommel gebruikt waarmee ik mijn Runic attack cooldowns kon resetten. 8x Runic attacks achter elkaar (exclusief die van Atreus), bij lage health switchen naar Rage-mode, daarna direct weer 8x Runic attacks. Zo ging ze vrij snel down. >:)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Chrasher schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:00:
Geweldig gevecht @dvd-linden.
Heb zelf voor Sigrun een Pommel gebruikt waarmee ik mijn Runic attack cooldowns kon resetten. 8x Runic attacks achter elkaar (exclusief die van Atreus), bij lage health switchen naar Rage-mode, daarna direct weer 8x Runic attacks. Zo ging ze vrij snel down. >:)
Dankjewel! :*)

Die Pommel zegt me even niks, maar ik las dat dit een verborgen item is? Wel lekker als je zoveel Runic attacks achter elkaar kan doen. Op welk niveau heb jij haar verslagen?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Gisteren Gunnr verslagen. Wow.
Dark Souls 1 en 3 uit gespeeld en er zijn daar bazen geweest die ik met veel minder moeite plat kreeg.

Bleek dat ik nog wel op Axe lvl 3 zat, geen idee of dat heel veel uit maakt. Had zo'n upgrade dinges bij me zonder dat ik daar erg in had ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:13

s0kkie

Cowabunga

Voor de fans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik hoop een keer op een spin-off waar we terug gaan naar de jonge kratos in een GOW 3 jasje. De nieuwe open-wereld style beviel me niet zo..

Vooral het upgrade-systeem was een onoverzichtelijke drama.

[ Voor 23% gewijzigd door Farabi op 15-04-2019 11:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:05
Hamazaki schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:04:
ik hoop een keer op een spin-off waar we terug gaan naar de jonge kratos in een GOW 3 jasje. De nieuwe open-wereld style beviel me niet zo..

Vooral het upgrade-systeem was een onoverzichtelijke drama.
Reken er maar op dat ze bij een vervolg in deze opzet verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
jori040 schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:29:
[...]

Reken er maar op dat ze bij een vervolg in deze opzet verder gaan.
dat gaat ook. vandaar dat ik het over een spin-off had...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Blaat schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:57:
Ik heb er nu een uur of 6 in zitten en ik moet zeggen dat het me best wel tegen valt.

Ik was altijd enorme fan van de God of War series maar dat is nu wel over. Het is duidelijk een AAA titel, dat druipt er in elk opzicht vanaf, maar ik heb 2 enorme kritiekpunten:

- Progressie is TE traag. Ik wil alsmaar dikke upgrades kopen en sparen voor nieuwe moves. De XP en Silver druppelt echter te traag binnen en de upgrades voelen maar marginaal aan zodat ik het idee heb dat het min of meer niks toevoegt.
- Het vechten heeft een forse stap achteruit gedaan imo. GoW was altijd dikke over de top actie met lekkere knoppencombo's die je kon gebruiken om op steeds creatievere wijze je vijanden kapot te maken. Nu heb ik het idee een normale hack en slash te spelen en dat vind ik erg jammer. :'(

Wat minder groot minpuntje: De stem van Christopher Judge lijkt, hoe goed geacteerd ook, niet op de stem van de eerdere games en dat doet ook af van de nostalgie. :(

Al met al moet ik moeite doen om me ertoe te zetten door te spelen...
Even mezelf, exact een jaar geleden quoten. Ik ben hier compleet op terug gekomen eigenlijk en mijn mening is 180 graden gedraaid.

Na alles gedaan te hebben wat er is in het spel moet ik toch toegeven dat de game na een bepaald punt opeens alle verwachtingen waar maakt. Ik heb nu 4 playthroughs gedaan en het spel laat zichzelf steeds zien voor wat het is.

Namelijk steengoed en in vele opzichten onovertroffen. Geen enkele game doet zoveel goed als GoW.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Zo te lezen heb jij in het begin de game ook te fanatiek langs de oudere GoW games meetlat gelegd, in dat opzicht voelde het voor mij ook niet als een echt GoW en viel de game zelfs een beetje tegen. De vernieuwde combat, de weinige vijanden en het loslaten van het hack&slash genre waren voor mij ook behoorlijke kritiekpunten. Ik miste vooral het ouderwets om je heen slaan met Kratos' Blades, dat was voor mij het grootste gemis denk ik.
Zag ik de game los van de eerdere delen dan is het inderdaad een meer dan prima game die érg lekker weg speelt. Al hoop ik stiekem nog op een 'authentieke' GoW game maar dan wel met een los camerastandpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:58
Ik heb na deze God of War, de remastered versie van God of War 3 op de kop getikt en uitgespeeld, maar dat is inderdaad een heel groot verschil. Als ik dan toch moet kiezen wint de laatste God of War het toch wel, de game voelt veel volwassener aan, met meer diepgang, betere storytelling, en combat ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:46

scorpie

Supra Addict

Eens met ^^^. Waar de oudere God of War's juist 'simpele' hack 'n slash games waren met mooie graphics, battles en omgevingen, is de nieuwste God of War zoveel meer qua game.. het verhaal, de rustigere pace waardoor je er juist meer in gaat zitten.. I like it :)

(Maarja, wellicht ligt dat aan de leeftijd.. vroeger kon ik niet wachten op de nieuwste 'tits and explosions' films, maar tegenwoordig vind ik een goed uitgewerkte thriller met plot twists bijvoorbeeld veel interessanter.)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Ik ben sinds 3 weken nu aan het spelen. En ik moet je vertellen dit is echt een van de beste games van dit jaar.

Het verhaal, het vechtsysteem, het levelen etc. Is allemaal goed tot zijn recht gekomen. Normaal houdt ik niet van dit soort games. Maar deze keer toch maar geprobeerd en meteen addict..

Heb de vorige delen nooit gespeeld, dus binnenkort maar eens proberen.m

[ Voor 11% gewijzigd door theduke1989 op 29-09-2019 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:53
Hellemaal met je eens al is het een goty van vorig jaar haha release date was 2018 :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
De game eens geprobeerd via PS NOW. thuis 300mbit up & down, maar de kwaliteit is echt slecht + enorme input lag, helaas had er meer van verwacht....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Je gaat de game nu toch niet laten liggen omdat het via PS Now niet soepel draait of wel? Zou zonde zijn imo.
Gewoon ergens een goedkope fysieke versie op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Iemand die me tips kan geven om beter te levelen. Heb het gevoel dat ik iets verkeerds doe tijdens het upgraden van alles.

Ben nu level 5 maar stenght ongeveer 160 klopt volgens mij niet.

[ Voor 21% gewijzigd door theduke1989 op 01-10-2019 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swoutr schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:49:
De game eens geprobeerd via PS NOW. thuis 300mbit up & down, maar de kwaliteit is echt slecht + enorme input lag, helaas had er meer van verwacht....
Game staat voor 15,- op marktplaats. Waar hebben we het over? En volgens mij kan je 'm ook gewoon downloaden?

@theduke1989 Zoek even een tips & tricks video op YouTube?

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 02-10-2019 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
bram1984 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 06:38:
[...]

Game staat voor 15,- op marktplaats. Waar hebben we het over? En volgens mij kan je 'm ook gewoon downloaden?

@theduke1989 Zoek even een tips & tricks video op YouTube?
Ik heb geen playstation ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aha. En dan zeker via wifi geprobeerd? Ja streamen, ik zie er echt niks in. Ik ben ook echt benieuwd of het met Stadia veel beter zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 18:59
Dan koop je er 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Beste gow fanaten.

Ik speel nu al een tijd. En wordt moe van al die Valkyries die ik maar niet kan vernietigen.

Iemand tips voor me. Het schijnt goede loot te hebben. Hoe hebben jullie ze vernietigd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theduke1989 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:53:
Beste gow fanaten.

Ik speel nu al een tijd. En wordt moe van al die Valkyries die ik maar niet kan vernietigen.

Iemand tips voor me. Het schijnt goede loot te hebben. Hoe hebben jullie ze vernietigd..
Easy mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ontwijken, ontwijken, ontwijken en tussendoor openingen zoeken om klappen uit te delen.
Daarnaast veel gebruik maken van je runic special moves, het helpt om de cooldown zo kort mogelijk te zetten.

Valkeries zijn niet makkelijk, je zult ze als een Dark Souls baas moeten benaderen om ze te verslaan.

Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste