Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:44
Was het maar zo'n feest :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Buizerd__NL schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:32:
[...]

Want die kun je kwijt raken? :P
Zeker, loop maar eens een Media Markt in voor een dag en je verbaast je over het feit hoe vaak er wordt opgeroepen dat de mama van jantje bij de receptie moet komen :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-09 11:33

CoeliJoeli

Gamer

Zullen we vannacht een aankondiging krijgen voor God of War II?

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
CoeliJoeli schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:07:
Zullen we vannacht een aankondiging krijgen voor God of War II?
Ik neem aan dat jij nog érg jong bent?

God of War II is al een tijdje uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

dvdkiwi schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:42:
[...]

Ik neem aan dat jij nog érg jong bent?

God of War II is al een tijdje uit ;)
Was ik nog maar erg jong haha.
Maar de studio gaf aan dat ze, nu de game staat, er sneller gewerkt kan worden aan een sequel.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Micha_NL
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:41
En zojuist is door Cory Barlog NG+ aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 17:04
Micha_NL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 04:36:
En zojuist is door Cory Barlog NG+ aangekondigd.
Ben met me 2e playthrough bezig op "give me god of war" difficulty en is soms al knap lastig. Vooral op de punten dat je nog geen skills voor het wapen dat je gebruikt. Laat staan sommige challenges.

Maar ik kom er wel doorheen, maar hoeft van mij niet perse nog moeilijker gemaakt te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Groenie schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:18:
[...]

Ben met me 2e playthrough bezig op "give me god of war" difficulty en is soms al knap lastig. Vooral op de punten dat je nog geen skills voor het wapen dat je gebruikt. Laat staan sommige challenges.

Maar ik kom er wel doorheen, maar hoeft van mij niet perse nog moeilijker gemaakt te worden.
Dat is ook niet echt de essentie van NG+. Het gaat erom dat je de game opnieuw kunt beginnen met al je skills en gear intact. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
New Game + inderdaad

Persoonlijk vind ik dat niet zo interessant....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 17:04
bram1984 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:59:
[...]

Dat is ook niet echt de essentie van NG+. Het gaat erom dat je de game opnieuw kunt beginnen met al je skills en gear intact. :)
Meh als ik deze nu uit heb waarschijnlijk voorlopig geen zin nog een een 3x uit te spelen denk ik :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik wil de hele game nog wel een keer doorspelen met de "nieuwe" wapens.
spoiler:
de Blades uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Outerspace schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:37:
[...]

De andere Valkyries zijn toch echt van hetzelfde laken een pak :) Het is voornamelijk timen om hun zware aanvallen te ontwijken. Zo lang je dat doet, kom je een heel eind. Ik moet er nu nog twee
spoiler:
De queen en degene in Niflheim
, ik heb ze allemaal (pre) lvl 5 gedaan.
Ik heb gewacht met die andere Valkyries tot ik de game had uitgespeeld. Tijdens de story lukte het me simpelweg gewoon niet om andere Valkyries te verslaan. Ik game al 35 jaar ofzo maar heb echt moeite met die krengen. Nu vind ik overigens een beetje uitdaging wel prettig hoor.
Nu ben ik bezig met die Valkyrie genaamd Eir maar wat een bitch zeg. 100 x doodgegaan ofzo. Moeilijk om bepaalde aanvallen te ontwijken waarbij je ook gelijk heel veel health kwijt bent..
Maar we houden vol. Ben benieuwd naar new game+
Maar wat een belachelijk vette game is dit zeg. Hoop dat ze snel met meer God of War komen _/-\o_

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hebben jullie de oudere God of War games ook gespeeld?
De Valkyries zijn dan weliswaar lastig, maar ze verbleken bij de trials uit de vorige games imo.
De meeste Valkyries had ik (met goede armor) met 1, 2 of soms 3 pogingen neer (de queen uitgezonderd) terwijl ik met sommige van de oudere trials gewoon een uur of langer bezig kon zijn.
De gekozen moeilijkheidsgraad voor de story had ook geen enkele invloed op deze trials.

Toch jammer dat ze dat soort trials niet mee hebben genomen naar de nieuwe game.
De trials van Muspelheim en Niflheim zouden eigenlijk niet eens de naam trials mogen dragen,
omdat je die op easy met twee vingers in de neus nog met redelijk gemak haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:30
Hoef eigenlijk alleen nog maar de Valkyrie Queen en Niflheim spul voor de platinum. Denk dat ik dat wel red van het weekend en dan ben ik wel even klaar met deze game :)
Erg vermakelijk en ik ben benieuwd naar de volgende in de lijst, nog heel wat goden te gaan in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
dvdkiwi schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:12:
Hebben jullie de oudere God of War games ook gespeeld?
De Valkyries zijn dan weliswaar lastig, maar ze verbleken bij de trials uit de vorige games imo.
De meeste Valkyries had ik (met goede armor) met 1, 2 of soms 3 pogingen neer (de queen uitgezonderd) terwijl ik met sommige van de oudere trials gewoon een uur of langer bezig kon zijn.
De gekozen moeilijkheidsgraad voor de story had ook geen enkele invloed op deze trials.

Toch jammer dat ze dat soort trials niet mee hebben genomen naar de nieuwe game.
De trials van Muspelheim en Niflheim zouden eigenlijk niet eens de naam trials mogen dragen,
omdat je die op easy met twee vingers in de neus nog met redelijk gemak haalt.
Ik heb alle delen gespeeld en klopt dat daar echt heel pittige trials in zaten. Maar die heb ik ook niet volledig gedaan.
De Muspelheim en Niflheim trials nu ook net mee begonnen. Valt nu nog mee kwa moeilijkheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wie vond de eindbaas-gevechten veel epischer bij gow 3 ? dit deel is het allemaal net niet in mijn oog, maar ik ga hem nog een 2e walkthrough geven. misschien bedenk ik me.

[ Voor 11% gewijzigd door Farabi op 13-06-2018 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Niet alleen de eindbaas; álle gevechten in GoW3 waren vele malen epischer dan in deze God of War.
Alleen het begingevecht al, waar je op de arm van Gaia hordes vijanden in de pan hakte terwijl zij naast andere titanen de bergwand beklom, om uiteindelijk op haar hand (ja toch?) tegen Poseidon te vechten :D
Maar ook de gevechten met Hades, Hermes, Cronos, Helios, Zeus en Hercules waren van ongekende epicness.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:08:
Niet alleen de eindbaas; álle gevechten in GoW3 waren vele malen epischer dan in deze God of War.
Alleen het begingevecht al, waar je op de arm van Gaia hordes vijanden in de pan hakte terwijl zij naast andere titanen de bergwand beklom, om uiteindelijk op haar hand (ja toch?) tegen Poseidon te vechten :D
Maar ook de gevechten met Hades, Hermes, Cronos, Zeus en Hercules waren van ongekende epicness.
sluit ik me bij aan. ik had na het uitspelen van dit spel, spontaan zin in GoW III. wat ik tekort kwam in dit spel, wilde ik dichten met GoW III

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Eens. Kocht de dag na het uitspelen van deze God of War III Remastered.

Sowieso vind ik GoW III eigenlijk een betere edit: leukere game dan de nieuwe God of War. Tijdens het spelen vond ik de nieuwe supergaaf, wat ook wel terug te lezen is in dit topic. Maar achteraf nu ik hem een tijdje heb kunnen laten bezinken vond ik hem toch wat tegenvallen.
Technisch is het fantastisch maar ik vond het verhaal te low-key en erg cliché. Verder is de gameplay erg bruut maar ik zou het eerlijk gezegd niet snel nog een keer spelen door die constante hersenloze Axe puzzels die het geweld teveel onderbreken naar mijn mening. Dit is de eerste keer leuk als je wil weten hoe het verhaal zich ontwikkeld maar staat een tweede playthrough behoorlijk in de weg vind ik. Dat is vooral mijn grootste punt van kritiek eigenlijk, te weinig combat.

Neem dan een God of War III, wat een pure geweldsorgie is met veel epische fights en nog brutere bossfights. En tja, ik vind de ongenuanceerde, altijd boze Kratos gewoon cooler en origineler dan de zoveelste verbitterde ouwe lul.

[ Voor 6% gewijzigd door Voxalizer op 13-06-2018 11:53 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Mon0lith schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:39:
Kan iemand mij vertellen waarom ik bij de side quest Family Business een legendary pommel krijg ipv The Shattered Gauntlet?

Heb al even rond gezocht maar blijkbaar moet je eerst The Sickness mainstory afmaken, maar kan je daarna de Family Business quest weer opnieuw doen?
Iemand???

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:09
Echt een onwijs vette spel is dit zeg! Toch denk ik wel de game van het jaar. :Y

Ik zie regelmaat legendary kisten staan waar ik niet bij kan komen, wanneer kun je voor de legendary kisten gaan?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 22:07:
Echt een onwijs vette spel is dit zeg! Toch denk ik wel de game van het jaar. :Y

Ik zie regelmaat legendary kisten staan waar ik niet bij kan komen, wanneer kun je voor de legendary kisten gaan?
Als het zover is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:09
Duidelijk ;)

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Zo, Platinum trophy is binnen. Sigrun was wel redelijk simpel, dat was een first try, first kill op Normal. Moet zeggen dat een Cooldown build met bepaalde armor sets wel heel smerig goed is (Sindri set iig). Paar dat met een volledig geupgrade realm shift talisman (de legendary die je moet activeren) en dan doe je al snel behoorlijk wat damage (Hel's touch, Frost Giant's Frenzy)

Geef mij deeltje 2 maar in deze trilogie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Akaendra schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:37:
Zo, Platinum trophy is binnen. Sigrun was wel redelijk simpel, dat was een first try, first kill op Normal. Moet zeggen dat een Cooldown build met bepaalde armor sets wel heel smerig goed is (Sindri set iig). Paar dat met een volledig geupgrade realm shift talisman (de legendary die je moet activeren) en dan doe je al snel behoorlijk wat damage (Hel's touch, Frost Giant's Frenzy)

Geef mij deeltje 2 maar in deze trilogie :)
Op welk level speel je dan tegen Sigrun? Ik zit nu op lvl 7, met 60% op het verhaal. Ik heb vrijdag even gespeeld tegen haar, maar kwam (in een beschonken toestand) niet verder dan 60%...

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Outerspace schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:21:
[...]

Op welk level speel je dan tegen Sigrun? Ik zit nu op lvl 7, met 60% op het verhaal. Ik heb vrijdag even gespeeld tegen haar, maar kwam (in een beschonken toestand) niet verder dan 60%...
Het doet er niet zoveel toe. Ik heb Sigrun zelf op hard verslagen na de story. Normaal gesproken was ik toen met gear uit Niflheim level 8 en een beetje, maar doordat ik haar heb verslagen in Sindri’s cooldown set (niet geupgrade) was ik tijdens de fight 7. Ik zou niet al teveel waarde hechten aan je level.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ik kwam met een (hoog) level 8 ook niet heel ver op Balanced (ik weet overigens niet welke difficulty iedereen bedoelt met "normal" en "hard"). Ik had na een paar pogingen ook geen zin meer, dus heb 'm op Story gezet en toen had ik haar meteen de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Voxalizer schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:45:
[...]

Het doet er niet zoveel toe. Ik heb Sigrun zelf op hard verslagen na de story. Normaal gesproken was ik toen met gear uit Niflheim level 8 en een beetje, maar doordat ik haar heb verslagen in Sindri’s cooldown set (niet geupgrade) was ik tijdens de fight 7. Ik zou niet al teveel waarde hechten aan je level.
Dan zal ik eens kijken naar die set, volgens mij heb ik die niet. Volgens mij is dat zo'n grind set, daar ben ik nooit echt voor te porren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
[...]

Dit was gewoon normal, zelf ook level 7.
Voornamelijk op cooldown gaan spelen, de armor set die ik gebruik geeft kans op invicibility als ik een runic attack gebruik.
Gebruik dan ook voornamelijk cooldown gems etc, zodat ik ze een beetje kan spammen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Outerspace schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:12:
[...]

Dan zal ik eens kijken naar die set, volgens mij heb ik die niet. Volgens mij is dat zo'n grind set, daar ben ik nooit echt voor te porren.
Nee, het is geen grindset. Je kunt Sindri's set craften wanneer je Brok & Sindri's sidequests hebt gedaan. Volgens mij heb je er geen materials uit Muspelheim en Niflheim voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Voxalizer schreef op maandag 18 juni 2018 @ 18:12:
[...]

Nee, het is geen grindset. Je kunt Sindri's set craften wanneer je Brok & Sindri's sidequests hebt gedaan. Volgens mij heb je er geen materials uit Muspelheim en Niflheim voor nodig.
Alleen voor de laatste upgrade en zelfs dan is het niet eens zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Er was op de God of War subreddit iemand vanmorgen die claimde de laatste secret gevonden te hebben. Inmiddeld is zijn post verwijderd, maar volgens mij kunnen de comments nog wel gelezen worden:

https://www.reddit.com/r/..._secret_finally_found_it/

Hij heeft een aantal hints gegeven. Als ik het me goed herinner heeft het iets te maken met de secret chamber vlakbij je huis... daar zou een dikke hint te vinden zijn, maar de secret lag niet daar. Hier beneden een album met alle clues die daar gevonden kunnen worden.

https://imgur.com/a/892rY9B

De laatste secret ligt dus in Niflheim of Muspelheim. Helaas wilde hij er verder nog niets over kwijt. Hij zou af en toe wat hints strooien. Mijn vermoeden is Niflheim omdat dat als de echte end-game realm wordt gezien.

Moet wel met een korrel zout genomen worden dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:48
yinx84 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:04:
Er was op de God of War subreddit iemand vanmorgen die claimde de laatste secret gevonden te hebben. Inmiddeld is zijn post verwijderd, maar volgens mij kunnen de comments nog wel gelezen worden:

Hij heeft een aantal hints gegeven. Als ik het me goed herinner heeft het iets te maken met de secret chamber vlakbij je huis... daar zou een dikke hint te vinden zijn, maar de secret lag niet daar. Hier beneden een album met alle clues die daar gevonden kunnen worden.

https://imgur.com/a/892rY9B

De laatste secret ligt dus in Niflheim of Muspelheim. Helaas wilde hij er verder nog niets over kwijt. Hij zou af en toe wat hints strooien. Mijn vermoeden is Niflheim omdat dat als de echte end-game realm wordt gezien.

Moet wel met een korrel zout genomen worden dus ;)
Hmm ben zelf nooit zo geobsedeerd met dit soort zaken, maar zie een hoop haatvolle mensen daar :P In die Odin chamber vlak bij je huis zat wel een gesloten gate inderdaad, met een trap die ergens leek heen te leiden. Is dat verder niks? Dacht eerst dat die open zou gaan na elke Valkerie ofzo maar ben er eigenlijk ook niet meer naar terug gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Sjoerdje131 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:56:
[...]

Hmm ben zelf nooit zo geobsedeerd met dit soort zaken, maar zie een hoop haatvolle mensen daar :P In die Odin chamber vlak bij je huis zat wel een gesloten gate inderdaad, met een trap die ergens leek heen te leiden. Is dat verder niks? Dacht eerst dat die open zou gaan na elke Valkerie ofzo maar ben er eigenlijk ook niet meer naar terug gegaan...

Hier een nieuwe thread die niet verwijderd is. Heeft iets te doen met Muspelheim, dat is zeker nu. Weet alleen nog niet wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 06:36
Zo zeg, die Sigrun is wel andere koek in vergelijking met die andere Valkyrie's zeg.. Zelfs op easy krijg ik haar nog niet neer. Heb net een poging of 10 achter de rug 8)7 Ik had haar echt bijna maar ik heb het idee dat die laatste centimeter van haar healthbalk twee keer zo langzaam verdwijnt en dat ze dan nog meer gekke moves gaat doen. Die andere Valkyrie's had ik op normal weinig moeite mee eerlijk gezegd. Ik heb een cooldown build (Sindri set) en ben level 8 dus dat moet meer dan genoeg zijn. Morgen nog maar eens een paar pogingen wagen want ik wil toch wel die platinum hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
yinx84 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:59:
[...]

Hier een nieuwe thread die niet verwijderd is. Heeft iets te doen met Muspelheim, dat is zeker nu. Weet alleen nog niet wat.
Eeeen het was een troll :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:48
Joetje079 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:32:
Zo zeg, die Sigrun is wel andere koek in vergelijking met die andere Valkyrie's zeg.. Zelfs op easy krijg ik haar nog niet neer. Heb net een poging of 10 achter de rug 8)7 Ik had haar echt bijna maar ik heb het idee dat die laatste centimeter van haar healthbalk twee keer zo langzaam verdwijnt en dat ze dan nog meer gekke moves gaat doen. Die andere Valkyrie's had ik op normal weinig moeite mee eerlijk gezegd. Ik heb een cooldown build (Sindri set) en ben level 8 dus dat moet meer dan genoeg zijn. Morgen nog maar eens een paar pogingen wagen want ik wil toch wel die platinum hebben ;)
Eens, hoewel ik m uiteindelijk op normal heb neer gekregen. Weet niet hoe t met jou zit, ik had vroeger nog wat meer geduld in games merk ik iig... nu rag ik als een malle, zonder geduld, en dat nekt je bij deze boss echt wel. Vooral tegen t einde aan moet je juist rustig blijven en niet overcommiten, gewoon dodgen en bij de juiste openingen aanvallen. Maar goed, dat weet je zelf vast ook goed :P

Merkte vooral dat ik bij die Niflheim grind voor de 3 tears echt ook te ongeduldig ging rushen waardoor ik vast kwam bij zo'n simpele zaag, bye bye 8000 mists... maar goed, dat nu ook klaar dus ik kan eindelijk de main story gaan afmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Sjoerdje131 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 08:24:
[...]

Eens, hoewel ik m uiteindelijk op normal heb neer gekregen. Weet niet hoe t met jou zit, ik had vroeger nog wat meer geduld in games merk ik iig... nu rag ik als een malle, zonder geduld, en dat nekt je bij deze boss echt wel. Vooral tegen t einde aan moet je juist rustig blijven en niet overcommiten, gewoon dodgen en bij de juiste openingen aanvallen. Maar goed, dat weet je zelf vast ook goed :P

Merkte vooral dat ik bij die Niflheim grind voor de 3 tears echt ook te ongeduldig ging rushen waardoor ik vast kwam bij zo'n simpele zaag, bye bye 8000 mists... maar goed, dat nu ook klaar dus ik kan eindelijk de main story gaan afmaken :P
Dat raggen werkte prima bij die andere Valkyrie’s maar deze vergt een andere tactiek inderdaad. De meeste aanvallen zijn goed te dodgen/blocken maar ze haalt ook een paar smerige trucjes uit waar ik nog niet zo goed raad mee weet. Maar we gaan zo gewoon weer verder ;) Uiteindelijk zal het me wel lukken, want ik kom wel elke keer tot het einde van haar health balk. Gewoon wat minder overmoedig worden op het einde en dan komt het vast goed :)

Ik vind het overigens wel een heel tof gevecht!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joetje079
Sigrun neer en gelijk bij mijn eerste poging van vandaag :) Het gevecht was een beetje klungelig op sommige momenten en ik had ook niet door dat ik de verkeerde pijlen schoot maar ben toch blij dat ze eindelijk neer is gegaan al scheelde het niet veel ;)

Nu nog zo'n 30 raven opzoeken en 12 schatten opgraven en dan is de platinum binnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Joetje079 op 22-06-2018 17:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
Ben afgelopen vrijdag eraan begonnen, maar wat een vette game zeg :) denk dat ik hiermee nog wel wat uren zoet ben.

Grafisch prachtig en de gameplay voelt heerlijk aan, voor dit jaar is dit toch wel mijn nummer 1 tot nu toe.
Heb net de eerste realm gedaan daar alleen al zit zoveel in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Same here. Ik heb het verhaal onlangs uitgespeeld, maar er zijn nog wel wat werelden die ik niet verkend heb en verschillende side quests die ik nog moet doen. Tot nu toe wel al erg veel van genoten. Toppertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menkoro
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:16
Bijna 3 uur met verschillende gearsets, movesets en 'tutorials' bezig geweestom Sigrun neer te krijgen op Give Me A Story-setting. Krijg die trut nog altijd niet >25% health en geef het op. :/ Geeft de game een beetje zure nasmaak, want de rest vond ik best wel tof en voor mijn skills al moeilijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Oei... ik heb nog geen enkele Valkyrie gepakt. Dat belooft! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Menkoro schreef op maandag 9 juli 2018 @ 11:52:
Bijna 3 uur met verschillende gearsets, movesets en 'tutorials' bezig geweestom Sigrun neer te krijgen op Give Me A Story-setting. Krijg die trut nog altijd niet >25% health en geef het op. :/ Geeft de game een beetje zure nasmaak, want de rest vond ik best wel tof en voor mijn skills al moeilijk genoeg.
Welk level ben je dan? Ik kreeg haar ook niet meteen neer op balanced en had er ook weinig zin meer in (level 8 ), toen op story gezet en meteen de eerste keer down gelukkig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IPlay2win
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-04 08:12
Ik heb het spel vorige week van mijn vrouw gekregen nadat ik het die week ervoor bij een maat van mij had gespeeld...wat een prachtige game zeg! Intens mooi beeld, meeslepend verhaal en te gekke sounds en muziek. Ik ben niet meer zo onder de indruk geweest van een game op de PS4 sinds Horizon Zero Dawn. Ik heb er inmiddels al aardig wat uren in zitten :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:02
Vanmiddag 'God of War' uitgespeeld op de Pro en wauw, wauw, WAUW wat een geweldig spel zeg! :D Ik ben héél blij dat ik, ondanks dat ik niet bekend ben met vorige GoW-games, dit deel wél heb gespeeld!

Valkyrie Queen is tevens dood en secret ending ook gezien. Nu maar geduldig wachten op God of War 2 (?). :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Ben inmiddels op GMGOW difficulty aanbeland bij Sigrun. Dit gaat wel even een paar avondjes kosten denk ik :P

[ Voor 5% gewijzigd door yinx84 op 02-08-2018 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 25-09 20:17

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

In Juni werd er aangekondigd dat er een New Game Plus feature zou komen maar daarna is daar geen nieuws meer over geweest voor zover ik op google kan vinden.

Weet iemand daar iets meer over?

Ik heb inmiddels een UHD OLED TV en ik kan niet wachten om opnieuw te beginnen met al dat visuele geweld. :9

[ Voor 22% gewijzigd door Blaat op 02-08-2018 09:06 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:29
“The surging emphasis of rich storytelling in games is a key reason why story-driven titles are earning big. During their respective launch months, The Witcher 3 earned $69M, Uncharted 4 made $56M, and God of War raked in $131M in total digital revenue. These results show that there is a significant demand for narrative experiences among gamers.”
BOY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
yinx84 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:34:
Ben inmiddels op GMGOW difficulty aanbeland bij Sigrun. Dit gaat wel even een paar avondjes kosten denk ik :P
Eeeen down. Sneller dan verwacht! Had haar op Normal al down, dus kende de klappen van de zweep een beetje. Kreeg haar gisteren al iedere attempt tot zo'n 30-40%... eerste poging van de avond 20%... dan gaat ze in een soort van rage modus waar stuns op haar veel korter duren. Tweede poging 0%. Wat heerlijk om die vleugels er zo vanaf te trekken })

Nu alles opruimen voor Platinum en maar wachten op NG+. Ik weet absoluut niet meer welke ravens ik nu wel en niet gehad heb, dus er zit niets anders op dan met een guide ALLE ravens af te gaan ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Je kunt per gebied zien hoeveel ravens je hebt gehaald.
Of mis je echt in elk gebied één of meerdere ravens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
dvdkiwi schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 09:49:
Je kunt per gebied zien hoeveel ravens je hebt gehaald.
Of mis je echt in elk gebied één of meerdere ravens?
In elk gebied mistte ik ravens, dus heb alles langs moeten lopen :'( Had nog een paar treasures die ik moest vinden ook. Met YouTube op schoot alles in een uurtje of 3 gedaan dus die Platinum is binnen nu.

Heb nog een paar dingetjes die ik wil afronden voordat NG+ arriveert... zo mis ik nog wat Runic attacks en wat hack silver om de laatste Pommels te upgraden. Wordt nog een paar keer Niflheim doen om te farmen dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Netjes, feli met de plat! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-09 12:05
Sinds vorige week met dit spel begonnen. Wist niet wat ik ervan moest denken, nooit echt filmpjes bekeken, maar wat een vette game is dit zeg. Het is qua besturing even wennen naar tientallen uren AC Origins, maar het speelt lekker. Ik ben nog niet zo ver (net de eerste keer wapens kunnen upgraden etc) dus zit nog in het begin van het verhaal denk ik zo.

Verder geen idee wat verstandig is qua skills upgraden en items craften etc, maar dat zien we vanzelf...
Wel mooie eye candy op de Pro met 4K tv :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Klotezooi..had de game al uitgespeeld en aardig wat andere dingen gedaan zoals de Valkyries. Alleen Sigrun nog. Te moeilijk dus dacht ga even weer een new game doen. Was ik dus alles kwijt😠. Savegames uit cloud geprobeerd..no luck. Zit dus niets anders op dan een heeeleboel opnieuw te doen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Woot :D
Dat is mooi balen dan.
Wel apart dat je cloud savegames het ook niet meer doen. Al geprobeerd om de game te deïnstalleren en het daarna opnieuw te checken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
dvdkiwi schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:02:
Woot :D
Dat is mooi balen dan.
Wel apart dat je cloud savegames het ook niet meer doen. Al geprobeerd om de game te deïnstalleren en het daarna opnieuw te checken?
Nee de cloudsave games al gedownload. No luck. Meest recente is van 14 juni. Ik moet een aantal Valkyries opnieuw doen en ook veel grindwerk in niflheim en de challenges in muspelheim. Probleem is dat automatisch een nieuwe save over je laatste heen gaat. Game vraagt niet bij new game of je een nieuwe save slot wil maken...Oh well gelukkig heb ik vakantie 😒

[ Voor 12% gewijzigd door P.E.No.1 op 06-08-2018 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
P.E.No.1 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:13:
[...]

Nee de cloudsave games al gedownload. No luck. Meest recente is van 14 juni. Ik moet een aantal Valkyries opnieuw doen en ook veel grindwerk in niflheim en de challenges in muspelheim. Probleem is dat automatisch een nieuwe save over je laatste heen gaat. Game vraagt niet bij new game of je een nieuwe save slot wil maken...Oh well gelukkig heb ik vakantie 😒
Je kan max 10 manual saves hebben. Deze worden nooit overschreven, in tegenstelling tot de autosaves. Tip voor de volgende keer!

Ik gebruik altijd 1 manual slot waarop ik handmatig save voordat ik afsluit. Heb ook nog een paar manual saves bewaard op bepaalde punten die ik wil bewaren... zoals vóórdat Sigrun dood ging. Zo kan ik die af en toe nog eens bevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Spoiler over opmerking na het einde van de game:

spoiler:
Iemand anders ook teleurgesteld dat Thor niet even langskwam? Odin kan ik nog inkomen, maar een hook naar deel 2 met Thor was wel vet geweest. Hele game wordt de kerel gehyped.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:50
MrVegeta schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:02:

spoiler:
Iemand anders ook teleurgesteld dat Thor niet even langskwam? Odin kan ik nog inkomen, maar een hook naar deel 2 met Thor was wel vet geweest. Hele game wordt de kerel gehyped.
Al terug naar je huis geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:13

s0kkie

Cowabunga

Dacht dat dat al algemeen bekend was lol :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@MrVegeta Als je de game uitgespeeld hebt, ga je nadien best nog even een tukkie doen in je oude huis waar de game begon, net zoals @Mutatie zegt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:02:

spoiler:
:Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Gisteren verveelde ik me dus ik heb de laatste ravens en artifacts m.b.v. een guide opgezocht. Daarmee platinum behaald!

Is de tweede game ooit waar ik platinum haal. :P

Daarna gelijk weer een nieuwe game gestart, wat is het toch een prachtig spel. O+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:29
New Game+

BOY! Prove you can withstand higher level foes and are capable of forging more powerful armour with New Game+ for #GodofWar, out 20th August. Full details: https://play.st/2ASFH3d
Relive the journey of Kratos and Atreus with all of your previous armours, enchantments, talismans, resources and abilities on the difficulty of your choosing.
Test your skills against higher level enemies; some of which might even have a few new tricks up their sleeves!
Unique to New Game+ is a brand new rarity level of equipment to craft and upgrade! Collect ‘Skap Slag’, a new resource to upgrade your gear to the best of the best from our finest blacksmiths.
Play the game in a whole new way by exploring new customisation options with extremely powerful new armour sets and enchantments.
Finally, get right back into the action with the newly added ability to skip through cinematics in both normal and New Game+ modes once a full play through has been completed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tarz
Zo, ik weet dat ik gigantisch achter de feiten aanloop, iedereen is hier al lang en breed klaar met NG+ misschien (nouja, iig met de platinums van de eerste playthrough), maar de laatste paar dagen weer wat kunnen spelen. Erg mooi hoe de settings van de verschillende gebieden afwisselen. Van bergen naar bossen en dan weer een mijn in en de vijanden van trollen naar elves naar undeads.

Leuke puzzelstukjes her en der qua routes (goed te doen, geen frustraties omdat je ergens niet voorbij komt). Ik begin nu het voordeel van dat ettertje ook goed te merken. Boogupgrades en armor upgrades beginnen ook goed merkbaar te worden.

Vanavond maar weer verder omhoog de berg in :) Vermaak me nog steeds prima

• Tarz
Ok, weer een stuk verder in de game gekomen, de berg beklommen en weer afgedaald, de heks bezocht en de beitel gevonden, verder heel het lake of the nine weer rondgevaren en alle puzzels en schatten gezocht die ik kon vinden. Erg leuk gedaan allemaal :) Het gevecht vlak voor de beitel....vet!

Ondertussen level 5 en zo goed als alle skills gekocht en armor geupgrade die ik kon vinden. Silver boven de 300.000, dus kan eigenlijk kopen en upgraden wat ik wil momenteel.

Vanavond hopelijk weer verder! Ik heb geen idee hoe ver ik ben in het spel, van de ene kant wel benieuwd, van de andere kant vermaak ik me zo goed, dat het me niks uit maakt eigenlijk haha.

Moet wel zeggen dat ik na AC Origins en deze dadelijk een diep gat ga krijgen ben ik bang....

• Superkiwi
Tarz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:16:
Moet wel zeggen dat ik na AC Origins en deze dadelijk een diep gat ga krijgen ben ik bang....
Horizon en Unchatrted al gespeeld? ;)

• Tarz
dvdkiwi schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:46:
[...]

Horizon en Unchatrted al gespeeld? ;)
ja duh :P En Dark Souls 3, remastered, Bloodborne al een paar keer rondgespeeld...

• Superkiwi
Ai, dat wordt een hééél diep gat...
Sterkte alvast ;)

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Tarz schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:52:
[...]

ja duh :P En Dark Souls 3, remastered, Bloodborne al een paar keer rondgespeeld...
The Witcher 3?

Qua grafisch spektakel geen God of War maar verhaaltechnisch niet minder. En veel, heel veel content. 1 playthrough is met gemak 100+ uur.

Edit: En strakjes Assassins Creed Odyssey natuurlijk! :9

[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 16-08-2018 11:34 ]

• Tarz
Blaat schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:26:
[...]

The Witcher 3?

Qua grafisch spektakel geen God of War maar verhaaltechnisch niet minder. En veel, heel veel content. 1 playthrough is met gemak 100+ uur.

Edit: En strakjes Assassins Creed Odyssee natuurlijk! :9
Been there, done that. Ik moet zeggen dat The Witcher 3 mij veel minder trekt dan GoW of HZD. Wat het is weet ik niet, maar kan me niet lang genoeg trekken. Verder heb ik DA Inquisitions ook al gedaan (net als de eerdere delen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:11
Vandaag komt NG+ uit ..? Iemand al mee aan de slag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
BigF25 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:52:
Vandaag komt NG+ uit ..? Iemand al mee aan de slag?
Nog niet uit. Wel een blogpost met meer info:

https://blog.us.playstati...oday-top-reasons-to-play/

Edit:

19:00 komt 'ie. Als ik het goed berekend heb tenminste:

https://mobile.twitter.co...tatus/1031562964417966080

[ Voor 18% gewijzigd door yinx84 op 20-08-2018 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaat schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:26:
[...]

The Witcher 3?

Edit: En strakjes Assassins Creed Odyssey natuurlijk! :9
TW3 gaat na al die games aanvoelen alsof je vanaf een Nederlandse op een Belgische snelweg belandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
edit: Oeps, verkeerde topic.

[ Voor 80% gewijzigd door Tweakmans op 20-08-2018 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Heb gisteren een beetje NG+ gespeeld. Overdracht vanuit mijn GMGOW playthrough. Tot nu toe steamroll ik alles (ben bijna bij eerste ontmoeting met Brok) en zijn de gemiddelde levels van vijanden rond de 7/8. Zelf ben ik lvl 9. Ik hoop wel dat de uitdaging wat sneller groter wordt straks...

Heb al aardig wat Skapslag gevonden, dus het is geen zeldzame resource. Las wel dat je de end-game armors niet kunt upgraden, maar opnieuw moet farmen. De oude sets worden daardoor dus waardeloos. Je schijnt wel bepaalde sets en talismannen te kunnen omzetten naar enchantments. Die krijgen dan een passive gebaseerd op het omgezette item. Aangezien je NG+ op NG+ kunt blijven doen kun je dus theoretisch alle mogelijke 12 sockets met super overpowered enchantments kunnen invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zojuist ook een begin gemaakt met ng+, bevalt wederom dikke prima :)
Ben bij de eerste ontmoeting met Brok en heb al een glimp mogen opvangen van de nieuwe sets. Gelijk Atreus de nieuwe set gegeven met perks van alle 3 de legendary sets.
Speel het lekker op balanced difficulty.
Het geluid over de surround staat redelijk hard om het extra tof te maken. Zonder twijfel mijn game van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:38:
Zojuist ook een begin gemaakt met ng+, bevalt wederom dikke prima :)
Ben bij de eerste ontmoeting met Brok en heb al een glimp mogen opvangen van de nieuwe sets. Gelijk Atreus de nieuwe set gegeven met perks van alle 3 de legendary sets.
Speel het lekker op balanced difficulty.
Het geluid over de surround staat redelijk hard om het extra tof te maken. Zonder twijfel mijn game van het jaar.
Hmm vaag! Toen ik bij Brok aankwam had ik nog niet genoeg Skagslap voor die tunic, terwijl ik alle chests op m'n duimpje ken inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:48:
[...]

Hmm vaag! Toen ik bij Brok aankwam had ik nog niet genoeg Skagslap voor die tunic, terwijl ik alle chests op m'n duimpje ken inmiddels.
Ben ik dement aan het worden? Wat de hel is "skagslap"? Ik heb dit woord geen een keer voorbij zien komen in mijn eerste playthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
bram1984 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 08:27:
[...]

Ben ik dement aan het worden? Wat de hel is "skagslap"? Ik heb dit woord geen een keer voorbij zien komen in mijn eerste playthrough.
Nieuwe crafting mat op NG+ denk ik voor de nieuwe sets? * Tarz is nog met eerste playthrough bezig, dus gok dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Zo, gisteren weer verder gespeeld en weer een behoorlijk stuk kunnen doen. Ondertussen ben ik Helheim ontsnapt met BOY samen. Leuke cutscenes met Baldr daarvoor ook op de top van de berg, super vet gedaan :D

Ik ben nu lvl 6 en eigenlijk alle gear die ik kan craften is een downgrade voor me, terwijl sommige delen paars zijn ten opzichte van mijn blauwe gear. Normaal zou "epic" quality toch beter moeten zijn zou je zeggen?

Doe ik iets verkeerd, of komt het omdat ik de huidige gear al volledig geupgrade heb, of door de enchantments?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Tarz schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 08:49:
[...]
Nieuwe crafting mat op NG+ denk ik voor de nieuwe sets?
Dat is het juiste antwoord :)
Je haalt ze onder andere uit kisten waar je voorheen appels en dergelijke uit haalde.

De skagslaps hebben een rode kleur in je inventory en staan dus boven de epic items.
Evenals de nieuwe armor sets, ook die hebben een rode omlijning in je inventory.
Ik zal binnenkort eens een screenshotje platsen indien gewenst.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 22-08-2018 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
Twijfel nog om met NG+ te beginnen. Heb nog steeds Sigrun niet verslagen zelfs niet op het makkelijkste niveau.
Wat voor videos ik ook kijk mijn timing sucks :P terwijl op hoger niveau mij alles vrij gemakkelijker afging is deze in 1 keer erg pittig.

En moet ook nog die 3 realms doen in Nilfheim dus voelt nog niet als echt klaar :P Twijfel of NG+ ook echt iets toevoegt.
Heb hem ook pas maand geleden uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Nog enkele trials en de bijbehorende Valkyrie en dan is het enkel nog de Queen die tussen mij en de platinum-trophy zit. Benieuwd hoe pittig dat gaat worden. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joetje079
Tweakmans schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:57:
Nog enkele trials en de bijbehorende Valkyrie en dan is het enkel nog de Queen die tussen mij en de platinum-trophy zit. Benieuwd hoe pittig dat gaat worden. :P
Dat is een pittige tante! Qua difficulty staat zij ver boven de rest van de game. Ik heb de hele game op normal gespeeld en dat was goed te doen maar bij de queen heb ik de difficulty maar op easy gezet en zelfs toen had ik nog een poging of 10 nodig. Succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
FidoDido schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:17:
Twijfel of NG+ ook echt iets toevoegt.
Buiten de nieuwe armor sets voegt ng+ imo niets toe.
De vijandjes zijn een iets hoger level dan in ng maar zelf ben je meer dan vele malen sterker dan aan het begin van ng dus ze stellen maar erg weinig voor.
Ik denk dat give me god of war op ng+ wél leuk kan zijn met je sterkste set en gemaxte equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Tweakmans schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 17:57:
Op Give Me God Of War is ze niet heel moeilijk... Zodra je de patronen kent is het een kwestie van volhouden

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:35
dvdkiwi schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 19:15:
[...]

Buiten de nieuwe armor sets voegt ng+ imo niets toe.
De vijandjes zijn een iets hoger level dan in ng maar zelf ben je meer dan vele malen sterker dan aan het begin van ng dus ze stellen maar erg weinig voor.
Ik denk dat give me god of war op ng+ wél leuk kan zijn met je sterkste set en gemaxte equipment.
Ik heb nu een 4K tv met HDR dus wellicht dat ik hem nog een keertje opnieuw doe :p
Wordt het nog mooier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Whoei! Na heel wat uurtjes speelplezier, gevuld met puur genieten, vloeken en aankloten (niet per se in die volgorde) is het moment aangebroken: de platinum is binnen :)

De disc heeft mijn ps4 verlaten en komt er ook niet meer in. Hoe zeer ik ook oprecht genoten heb van deze game heb ik echt totaal geen behoefte om hem nog eens te gaan spelen voor die ng+ , dan speel ik liever een game die ik nog niet gespeeld heb.

Zijn er nog meer mensen hier die de game echt ontzettend goed vinden maar het nut van een tweede playthrough niet in zien, of ligt het toch aan mij?

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phase schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 08:58:

Zijn er nog meer mensen hier die de game echt ontzettend goed vinden maar het nut van een tweede playthrough niet in zien, of ligt het toch aan mij?
Nee, dat heb ik ook altijd. Ik pluis games altijd helemaal uit en als ik dan klaar ben met mijn playthrough dan ben ik ook wel klaar met de game. Ik ga dan liever een nieuwe game spelen dan een tweede playthrough ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Zo, zaterdag het verhaal van GoW uitgespeeld. Goede verhaallijn naar het einde van de game toe, die je meeneemt naar een goede kans op een vervolgverhaal. Uiteraard ook het dutje gedaan en nu gaan we (zolang ik er zin in heb/houd) verder met het verzamelen van materialen, upgrades enz.

Tot op heden heb ik nog geen Muspelheim en hoe heet dat andere gebied ook alweer gedaan. Wat is nu verstandig om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat verstandig is moet je helemaal zelf weten, de game laat je behoorlijk vrij in je keuzes ;)
Ik zou zeggen ga alle optionele gebieden af en pak alles wat je pakken kunt, lukt het je niet dan kom je gewoon later terug.
Je kunt ook alvast een begin aan de eerste challenges maken.

In mijn ng+ game leg ik nu vooral de focus op het verhaal en het verveelt me absoluut niet. Het schildpaddenhuis, de world serpent, de tree of life, zo ontzettend tof gedaan allemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
dvdkiwi schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:20:
Wat verstandig is moet je helemaal zelf weten, de game laat je behoorlijk vrij in je keuzes ;)
Ik zou zeggen ga alle optionele gebieden af en pak alles wat je pakken kunt, lukt het je niet dan kom je gewoon later terug.
Je kunt ook alvast een begin aan de eerste challenges maken.

In mijn ng+ game leg ik nu vooral de focus op het verhaal en het verveelt me absoluut niet. Het schildpaddenhuis, de world serpent, de tree of life, zo ontzettend tof gedaan allemaal :D
Hoe bedoel je dat je je nu focust op het verhaal? Ik heb alles aandachtig bekeken en geluisterd de eerste keer, alleen je mist soms wel eens iets, maar ik heb geen verhaal overgeslagen en je kunt cut scenes niet skippen toch? (alleen in NG+)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Als ik een verhalende game speel en tussendoor veel uitstapjes richting sidemissies of iets dergelijks maak dan blijft het verhaal niet altijd even goed hangen ;)
Daarom speel ik nu in ng+ eerst het verhaal door, zodat het voor mij te volgen blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
dvdkiwi schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:16:
Als ik een verhalende game speel en tussendoor veel uitstapjes richting sidemissies of iets dergelijks maak dan blijft het verhaal niet altijd even goed hangen ;)
Daarom speel ik nu in ng+ eerst het verhaal door, zodat het voor mij te volgen blijft.
Dat heb ik ook altijd. God of War nu op NG+ aan het spelen en sommige stukken lijken gewoon nieuw voor me :) . Ook heb ik het idee dat er in NG+ toch wat meer (ook verschillende types) vijanden al vanaf het begin zijn die niet in je eerste playtrough zitten.
Ook vind ik het leuk om wat met photomode te klooien maar ik krijg ze nooit zo mooi als dat ik ze voorbij zie komen op internet. Echt mooie foto's zitten daar tussen..

[ Voor 11% gewijzigd door P.E.No.1 op 28-08-2018 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Tarz schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:53:
Zo, zaterdag het verhaal van GoW uitgespeeld. Goede verhaallijn naar het einde van de game toe, die je meeneemt naar een goede kans op een vervolgverhaal. Uiteraard ook het dutje gedaan en nu gaan we (zolang ik er zin in heb/houd) verder met het verzamelen van materialen, upgrades enz.

Tot op heden heb ik nog geen Muspelheim en hoe heet dat andere gebied ook alweer gedaan. Wat is nu verstandig om te doen?
Ik zou wel eerst naar Niflheim gaan om daar de Mist Armor set te farmen. Daarna kun je de rest zoals de challenges in Muspelheim, de Valkyries en alles verzamelen in willekeurige volgorde doen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Raem schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:23:
[...]

Ik zou wel eerst naar Niflheim gaan om daar de Mist Armor set te farmen. Daarna kun je de rest zoals de challenges in Muspelheim, de Valkyries en alles verzamelen in willekeurige volgorde doen.
Ok bedankt! Ik was nu begonnen aan de challenges in Muspelheim, tijdens de game heb ik 2 valkyries verslagen dus de rest moet nog. Ik zal eerst eens naar Niflheim gaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
jammer dat het niet meer lineaire is gebleven. af en toe denk ik waar ga ik heen, wat ben ik aan het doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm, ik vond de game nog behoorlijk lineaire. Er zitten wel wat side quests tussen hier en daar maar het is ver van Fall Out verwijderd waar je "gewoon" een kant oploopt en het avontuur je tegemoet komt. Zo groot is God of War ook weer niet toch?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste