Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-09 22:36
Zojuist de Game uitgespeeld en erg leuk om de verschillende reacties hier te lezen.
. Horizon heb ik ook nooit uitgespeeld, omdat de hele stijl mij niet aantrok. GoW vind ik echter wel een geweldige game! Ik ga hier zeker nog wat tijd in steken om het een en ander te unlocken.
Origins vond ik ook een prima spel. Ik moet de uitbereidingen nog doen maar wilde eerst GoW spelen. GoW staat bij mij , bij deze 3 games, op 1. En is ook zeker een van de beste games die ik de laatste tijd gespeeld heb/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:46
kuusj98 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:25:
[...]
Voor mij staat The last of us toch nog steeds op nummer 1, daarna komen de Uncharted games.
Same here. The last of us staat op eenzame hoogte. Veruit het beste wat ik ooit gespeeld heb en ik heb met mn bijna 31 al aardig wat gespeeld. Uncharted is ook fantastisch. De chemie tussen de characters is ijzersterk. Blijft uiteraard voor iedereen persoonlijk.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:02
Ik heb The Last of Us juist een hele tijd niet aangeraakt, omdat ik op een gegeven moment in een huis met zombies vast zat. Wel 10-20 keer opnieuw geprobeerd en elke keer ging ik weer dood.

Uncharted heb ik wel altijd in één adem uitgespeeld.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:36:
Ik heb The Last of Us juist een hele tijd niet aangeraakt, omdat ik op een gegeven moment in een huis met zombies vast zat. Wel 10-20 keer opnieuw geprobeerd en elke keer ging ik weer dood.

Uncharted heb ik wel altijd in één adem uitgespeeld.
Offtopic, maar ben benieuwd waar dit dan was. Ik heb mijn eerste playthrough op hard zonder listen mode gedaan en heb eigenlijk nergens vastgezeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ben waarschijnlijk the last of us die TLOU nog moet spelen :+

On topic: God of War weer even opgestart maar als de game op 100% staat is er buiten Niflheim en Muspelheim echt nul komma niks meer te doen.
Wellicht eens een playthrough op Give Me God of War proberen, kijken hoever we komen :9

[ Voor 64% gewijzigd door Superkiwi op 15-05-2018 10:41 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Uncharted heeft bij mij zijn magie toch verloren. Besefte net dat ik The Lost Legacy nog moet spelen -.- (ligt hier al meer dan half jaar onaangeroerd). Uncharted 2 wel veruit de beste uit de reeks. (U4 vond ik echt over de top)

HZD: Prachtige wereld. Verhaal kon me ook wel boeien. Moest me misschien wel wat slepen naar het einde toe, ook die eind battle kon me niet zo boeien :p

TLOU: meesterwerk

AC: Origins: Prachtige wereld. Ik vond het wel repetitieve gameplay. Maar sneaken blijft fun lol :D

GOW: Zalige gameplay. Ik hou wel van hack&slash. Speelt ook perfect met controller (shooters speel ik liever niet met controller bv). Min puntje waren misschien de boss battles. Ik had er grootsere verwacht. De eerste boss battle was misschien nog diegene die het meeste bij bleef.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scifo83 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:47:
Uncharted heeft bij mij zijn magie toch verloren. Besefte net dat ik The Lost Legacy nog moet spelen -.- (ligt hier al meer dan half jaar onaangeroerd). Uncharted 2 wel veruit de beste uit de reeks. (U4 vond ik echt over de top)

HZD: Prachtige wereld. Verhaal kon me ook wel boeien. Moest me misschien wel wat slepen naar het einde toe, ook die eind battle kon me niet zo boeien :p

TLOU: meesterwerk

AC: Origins: Prachtige wereld. Ik vond het wel repetitieve gameplay. Maar sneaken blijft fun lol :D

GOW: Zalige gameplay. Ik hou wel van hack&slash. Speelt ook perfect met controller (shooters speel ik liever niet met controller bv). Min puntje waren misschien de boss battles. Ik had er grootsere verwacht. De eerste boss battle was misschien nog diegene die het meeste bij bleef.
U4 over de top? Dat deel is veruit het meest ingetogen en volwassen van alle delen. Heeft ook de minst grote setpieces en het minste aantal shootouts. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Haha, lekker vergelijken van spellen :9

Wat mij betreft staat GoW, HZD en TLOU op een gedeelde eerste plaats met betrekking tot de hele ervaring, totaalplaatje en verhaal. GoW en TLOU komen bij mij net even wat harder binnen maar dit komt denk ik omdat ik single (co-ouderschap)vader ben. De band die Kratos met Atreus en Joel met Ellie hebben/ontwikkeling daarvan staat met daardoor dichterbij. HZD had dan weer een prachtige, post-apocalyptische setting met heel veel geschiedenis en achtergrond. En natuurlijk een roodharige chick :9

Uncharted serie heeft me nooit echt aangetrokken trouwens en GTA vind ik geen ruk aan.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:59:
(...) maar dit komt denk ik omdat ik single (co-ouderschap)vader ben.
Heb je je zoon al eens verteld dat hij een god is, om te kijken of hij net zulk gedrag als Atreus gaat vertonen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:01:
[...]

Heb je je zoon al eens verteld dat hij een god is, om te kijken of hij net zulk gedrag als Atreus gaat vertonen? ;)
Hij is nog maar vier ;) Nu speelt hij wel graag superheld en ik ben dan het monster waarbij hij me met zijn speelgoedzwaard te lijf gaat dus misschien is hij wel een soort Mini Kratos :P Boogschieten kan hij nog niet, trouwens, ik moet eerst zijn skills nog upgraden :+

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 15-05-2018 11:07 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnenkort krijgt ie z'n eerste aardappelschilmesje en gaan jullie samen op hertenjacht dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
bram1984 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:57:
[...]

U4 over de top? Dat deel is veruit het meest ingetogen en volwassen van alle delen. Heeft ook de minst grote setpieces en het minste aantal shootouts. :?
Er was zo'n scene met een Jeep. Dan begin ik te denken van: hier gaan we weer. Een over the top chase scene die scripted is tot en met. Begint me meer en meer te irriteren, da zal er vroeger ook wel ingezeten hebben maar toen had ik dat gevoel niet zo :p

Maar ge hebt wel gelijk (na nog eens herbekijken van walkthrough), was meer ingetogener en met meer puzzels.

Kheb het gewoon gehad met Uncharted denk ik :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:13:
Binnenkort krijgt ie z'n eerste aardappelschilmesje en gaan jullie samen op hertenjacht dus :)
Er is hier wel een kinderboerderij in de buurt... >:)

...hopelijk leven daar geen enge trollen onder de brug ofzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:17:
[...]
Er is hier wel een kinderboerderij in de buurt... >:)
_O- _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Yesss platinum binnen!! Sigrun gevecht toch best tof, heeft me 1,5 uur gekost denk ik. Paar dagen laten liggen en vandaag bij de 2e poging ging ze neer.

Alleen... tja... wat anderen hier al zeiden... game is nu echt klaar... Zal m niet snel meer aanraken. Wel erg goede game, dat zeker!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Heb Sigrun ook down. Vond het vreselijk in het begin, maar nu ik het gevecht door heb is het toch best wel heel erg tof. Heb een manual save die ik bewaar zodat ik haar af en toe nog een keer kan bevechten. Ben een groot fan van de Soulsborne games en rate haar in vergelijking wel als èèn van de moeilijkere bosses qua difficulty.

Ga 'nu ik er toch ben' ook maar voor Platinum. Loop je dan als level 9 killing machine met drie maxed-out end game armor sets (Smoldering Brimstone, Deadly Mist en Valkyrie) door een uitgestorven wereld op vogels te jagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:21
Valkyries zijn nog steeds niet mijn ding merk ik, hoe ik het ook probeer op de makkelijkste difficulty. Tijd om wat runic chests te openen voor die hp boosts.. Gisteren in Muspelheim rondgekeken, maar daar kom ik niet verder:
spoiler:
Trial 5 mag je niet geraakt worden. Wat ik ook probeer, op de laatste waves gaat het altijd wel een keer mis door een attack die van achter komt.

Daarnaast loop ik te stoeien met welke gear nu het beste is. Ik heb 2 pieces van muspelheim gecraft, maar deze zijn na 1 upgrade nauwelijks beter dan wat ik had, ondanks het hogere level. Blokje van level 5 was bijna helemaal vol, en nu is die weer tot halverwege gedropt. De 2e upgrade van deze heb ik nog niet genoeg materials voor zodat ik hopelijk level 6 ben.

Het idee is om dit stuk content nog wel te doen, dus ik ga maar eens op zoek naar die losse materials die ik nu nog mis.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle epic armor is te upgraden naar level 8 en de meeste van die sets zijn prima, enkel even kijken naar de verschillende stats of ze bij jouw speelstijl passen. Ik vond de Brimstone set uit Muspelheim wel een goede optie.
De beste set uit de game (volgens velen) is de Deadly Mist set uit Niflheim.
Verkijk je niet zo op je level als je ze net gecraft hebt; als je ze volledig geupgrade hebt zijn ze beter dan elke legendary set.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:53
Ik heb God of War vorige week ook uitgespeeld en ik heb gemengde gevoelens. Ja, het ziet er prachtig uit, speelt heerlijk en de lichte RPG elementen maakt het voor mij leuker om te spelen. Maar daar tegenover pakte het verhaal mij niet echt bij de strot zoals een TLOU deed. De game was ook redelijk abrupt afgelopen, en de end battle voelde voor mij bijna hetzelfde aan als de eerste battle.

De game is na de SP ook wel gelijk klaar voor mij. Ik heb dan nog wel even de Valkyries gedaan (op easy omdat er toch geen trophie aan vast zat) en had een aantal runs in de mist rondgelopen. Maar na een uurtje was ik daar toch al weer klaar mee. Het upgraden van je armor heeft weinig nut omdat je daarna toch niks meer kan doen, en 100% completen is voor mij alleen maar leuk als ik nog plezier beleef aan het spel. En na het uitspelen had ik totaal geen zin meer om al die vogels nog op te zoeken.

Het was leuker geweest als je bij de trials echt die armor upgrades nodig had om die te kunnen completen. Nu voelt het meer aan als een afterthought.

Neemt niet weg dat het het een verschikkelijk goede game is, want meer dan nitpicking is het uiteindelijk niet. Je wilt gewoon meer..

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb SIgrun juist niet verslagen met de Deadly Mist set maar met een wat lager level set die helemaal cooldown max'd. Sindri's level 6 set die je can craften na de dwarf sidequests.

Ik kreeg Sigrun op hard echt niet neer in de volledige geupgrade Deadly Mist set, geloof me ik heb het tientallen keren geprobeerd, haha. Ik had de moveset aardig onder de knie maar het werkte gewoon niet voor me. Paar keer dichtbij gekomen, gek genoeg in de eerdere pogingen maar het ging niet. Maarja, ik weiger ook weer om voor zoiets de game op easy te zetten dus je kijkt naar andere mogelijkheden.

Sindri's set geeft dus een protective shield na elke runic attack, Vervolgens max je met enchantments de cooldown stat, waardoor je bijna geen cooldowns hebt op je runic attacks als je ze elke keer in volgorde na elkaar doet. Hoppa, first try en niet eens een ressurrection stone nodig gehad. Wat een pushover. ;)

[edit]
Def87 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:50:
Neemt niet weg dat het het een verschikkelijk goede game is, want meer dan nitpicking is het uiteindelijk niet. Je wilt gewoon meer..
Ik ben het wel eens met je oordeel hoor, ik vond de story ook niet zo heel sterk en had er eigenlijk meer van verwacht. Het was me net wat te ingetogen, bovendien is het een verhaal dat toch ook wel vrij cliche is. Dit is hoe zo'n beetje elke vader/zoon relatie story gaat. Nou, daar kan je gevoellig voor zijn maar ik had sterk het been there, seen that gevoel. Het werd dan wel weer prachtig in beeld gebracht, dat wel.
Ook de laatste boss battle was zo, zo... Easy? Ik vond het maar een flapdrop die dude. Op de achtergrond van die fight gebeurde het echte epische geweld, waar je als speler geen invloed op hebt en eigenlijk ook niet echt naar kan kijken doordat je in combat bent. Cheap.

Maarja, wel een top game verder en ik heb me er buitengewoon goed mee vermaakt. Het is alweer voorbij helaas. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Voxalizer op 16-05-2018 11:55 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Voxalizer schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:41:
Ik heb SIgrun juist niet verslagen met de Deadly Mist set maar met een wat lager level set die helemaal cooldown max'd. Sindri's level 6 set die je can craften na de dwarf sidequests.

Ik kreeg Sigrun op hard echt niet neer in de volledige geupgrade Deadly Mist set, geloof me ik heb het tientallen keren geprobeerd, haha. Ik had de moveset aardig onder de knie maar het werkte gewoon niet voor me. Paar keer dichtbij gekomen, gek genoeg in de eerdere pogingen maar het ging niet. Maarja, ik weiger ook weer om voor zoiets de game op easy te zetten dus je kijkt naar andere mogelijkheden.

Sindri's set geeft dus een protective shield na elke runic attack, Vervolgens max je met enchantments de cooldown stat, waardoor je bijna geen cooldowns hebt op je runic attacks als je ze elke keer in volgorde na elkaar doet. Hoppa, first try en niet eens een ressurrection stone nodig gehad. Wat een pushover. ;)

[edit]

[...]

Ik ben het wel eens met je oordeel hoor, ik vond de story ook niet zo heel sterk en had er eigenlijk meer van verwacht. Het was me net wat te ingetogen, bovendien is het een verhaal dat toch ook wel vrij cliche is. Dit is hoe zo'n beetje elke vader/zoon relatie story gaat. Nou, daar kan je gevoellig voor zijn maar ik had sterk het been there, seen that gevoel. Het werd dan wel weer prachtig in beeld gebracht, dat wel.
Ook de laatste boss battle was zo, zo... Easy? Ik vond het maar een flapdrop die dude. Op de achtergrond van die fight gebeurde het echte epische geweld, waar je als speler geen invloed op hebt en eigenlijk ook niet echt naar kan kijken doordat je in combat bent. Cheap.

Maarja, wel een top game verder en ik heb me er buitengewoon goed mee vermaakt. Het is alweer voorbij helaas. :)
Ik heb uiteindelijk wel de Deadly mist armor gehouden. Zoveel mogelijk enchantments in Runic en cooldown. Maar bedacht me opeens om Atreus de armor te geven die healthstones voor je genereert, en om die aanval met die wolven te pakken voor Atreus. Die gebruikte ik om Sigrun te stunnen waardoor ik de rijkelijke healthstones tussendoor kon oprapen. Dat icm dat ik de moveset ondertussen wel wist maakte dat ik haar neer kreeg :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Jezus wat heb ik gisteren geraged op sigrun ... nog maar zelden gehad in een game hoor. Een uur zitten roepen en vloeken.

Zeker al 15 tot 20 keer geprobeerd. Echt gewoon niet leuk.
Een goede boss is voor mij 2 tot 3 keer proberen om de moves te leren, en dan down na 6 tot 7 keer.
Dan heb je er ook voldoening aan, een leerpatroon, mét een resultaat.
Een boss 30 keer moeten proberen is gewoon rot.

Ik kan maar aan 1 woord denken met sigrun ... BS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 09:38
SideShow schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:09:
Jezus wat heb ik gisteren geraged op sigrun ... nog maar zelden gehad in een game hoor. Een uur zitten roepen en vloeken.

Een goede boss is voor mij 2 tot 3 keer proberen om de moves te leren, en dan down na 6 tot 7 keer.

15 tries en je bent het al zat ?

Zucht.. mentaliteit tegenwoordig 8)7

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-09 22:29

Ik heb Sigrun op hard verslagen.

Kan je wel een paar tips geven.

-Upgrade de volledige Ivaldi Deadly Mist Armor. Zonder een geüpgraded armor heeft dit gevecht sowieso geen nut.
-Zorg dat je het gevecht ingaat met een Resurrection Steen (zodat je Rage mode kunt activeren als je weer tot leven komt).
-Als ze een lucht aanval wil uitvoeren. Gooi direct je Leviathan Axe op haar pan. Zodat ze op grond valt en jij haar kunt damagen (haar lucht aanvallen zijn het gevaarlijkst).
-De meeste van haar grond aanvallen zijn wel te ontwijken en te blocken. Dus dat is gewoon een kwestie van aanleren van patronen.
-Wees niet bang om agressief te spelen. Als je afwachtend speelt ga je imo sneller dood.

Het probleem met Sigrun is dat je na een paar hits bijna je volledige leven kwijt ben.
En zij heeft een levensbalkje van hier tot Tokio. Die (vooral op hard) erg langzaam omlaag gaat.
Het is best een lang gevecht. En een baas waarbij je gefocussed moet blijven. Maar als je haar eenmaal down hebt. Zul je zien dat het de 2e keer een stuk makkelijker gaat.

Ik heb ook gevloekt. Mijn hart pompte de adrenaline door mijn lijf. Ik trilde als een malle. Maar al bij al gaf het mij wel een voldaan gevoel toen ik haar eindelijk down had. Kon de game ook op easy zetten. Maar het was gewoon een principe kwestie ;)

Na deze baas wil ik Dark Souls/Bloodborne zeker een keer proberen. Nu begrijp ik waarom de meeste mensen dit soort games vet vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 16-05-2018 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Sefaex schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:36:
[...]

-Als ze een lucht aanval wil uitvoeren. Gooi direct je Leviathan Axe op haar pan. Zodat ze op grond valt en jij haar kunt damagen (haar lucht aanvallen zijn het gevaarlijkst).
Of je laat Atreus een pijl schieten ;) Hoef je alleen maar op vierkantje te drukken ipv je axe proberen te richten.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Letterlijk 2 posts boven je staat hoe ik deze boss op hard heb verslagen. Je bent op die manier vrijwel onsterfelijk, lijkt me dat dat wel binnen de volgende 30 tries moet lukken. :D

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavento schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:17:
[...]

15 tries en je bent het al zat ?

Zucht.. mentaliteit tegenwoordig 8)7
Nou, ik ben ook niet van de 30 tries op een boss. paar tries prima, maar op een gegeven moment ben ol het wel zat. Het enige wat ik nog mis in GoW is Sigrun, de rest heb ik gedaan. Maar na een try of 15 was ik er wel klaar mee. Games speel ik voor de fun, niet om te werken ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-09 22:29
Kijk deze champ dan !

No Damage run op Give me God of War difficulty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Voxalizer schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:30:
[...]

Letterlijk 2 posts boven je staat hoe ik deze boss op hard heb verslagen. Je bent op die manier vrijwel onsterfelijk, lijkt me dat dat wel binnen de volgende 30 tries moet lukken. :D
Ja, ik ben vandaag cooldown gegaan (met de reset talisman eigenlijk). Zo kon ik aardig wat meer damage doen. Toch nog 10 tries nodig gehad, op easy, met ress stone...

Naja, hier heb ik helemaal niets aan hoor...30 keer een boss proberen, 2 uur mee bezig geweest. Heb ik eerlijk gezegd geen enkel gevoel van "waw ik heb het gekunnen, ik own deze boss, ik heb iets cools bereikt in dit spelletje".

In dark souls 3 had ik de meeste bazen wel na enkele keren neer, dat was gewoon fun. Sigrun is gewoon een dikke cheater :P

*edit: waw, ik zie nú pas dat je runic attacks kan upgraden. ok |:( Naar schatting 60+ uur in het spel gestopt, en nu pas zie ik dit, doh

[ Voor 7% gewijzigd door SideShow op 16-05-2018 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:15:
[...]
*edit: waw, ik zie nú pas dat je runic attacks kan upgraden. ok |:( Naar schatting 60+ uur in het spel gestopt, en nu pas zie ik dit, doh
_O- _O-

Hup, opnieuw beginnen jij en ze op tijd upgraden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
[...]

Ik heb Sigrun op hard verslagen.

Kan je wel een paar tips geven.

-Upgrade de volledige Ivaldi Deadly Mist Armor. Zonder een geüpgraded armor heeft dit gevecht sowieso geen nut.
-Zorg dat je het gevecht ingaat met een Resurrection Steen (zodat je Rage mode kunt activeren als je weer tot leven komt).
-De meeste van haar grond aanvallen zijn wel te ontwijken en te blocken. Dus dat is gewoon een kwestie van aanleren van patronen.
-Wees niet bang om agressief te spelen. Als je afwachtend speelt ga je imo sneller dood.

Het probleem met Sigrun is dat je na een paar hits bijna je volledige leven kwijt ben.
En zij heeft een levensbalkje van hier tot Tokio. Die (vooral op hard) erg langzaam omlaag gaat.
Het is best een lang gevecht. En een baas waarbij je gefocussed moet blijven. Maar als je haar eenmaal down hebt. Zul je zien dat het de 2e keer een stuk makkelijker gaat.

Ik heb ook gevloekt. Mijn hart pompte de adrenaline door mijn lijf. Ik trilde als een malle. Maar al bij al gaf het mij wel een voldaan gevoel toen ik haar eindelijk down had. Kon de game ook op easy zetten. Maar het was gewoon een principe kwestie ;)

Na deze baas wil ik Dark Souls/Bloodborne zeker een keer proberen. Nu begrijp ik waarom de meeste mensen dit soort games vet vinden.
Als je Sigrun tof vindt, zou ik zeker eens gaan voor DS of BB. In mijn optiek zijn die games nog net wat meer "fair". Geen moeilijkheidsgraad die je kunt kiezen, er is er maar 1. Dus de bazen hebben niet gewoon een sloot aan HP zoals in God of War op Hard.

Maar het leuke aan DS/BB is dat zelfs normale mob vijanden je binnen no time dood kunnen hebben, en sommige mobs vind ik zelfs lastiger dan bazen, zeker in het begin. (Ja ik heb het over jullie Winter Lanterns!! :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@dvdkiwi Mooie samenvatting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14:28
Hier ook nog een goeie "review" door longearedfox. Echt een super video;

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik had iets geks. Ik kwam de eerste Ancient tegen. Toen ik hem bijna dood had ben ik weer even snel terug gegaan door die deur om wat health te pakken.
Maar toen ik terug ging was die Ancient verdwenen. Ik mis dus ook evt lootdrops. Beetje jammer. Iemand anders ook iets soortgellijks meegemaakt?
Voor de rest vind ik de game echt supervet. Heb de game pas net kunnen aanschaffen maar tot nu toe voor mij wel game of the year. Of Spiderman moet dat worden straks..

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:34:
Ik had iets geks. Ik kwam de eerste Ancient tegen. Toen ik hem bijna dood had ben ik weer even snel terug gegaan door die deur om wat health te pakken.
Maar toen ik terug ging was die Ancient verdwenen. Ik mis dus ook evt lootdrops. Beetje jammer. Iemand anders ook iets soortgellijks meegemaakt?
Voor de rest vind ik de game echt supervet. Heb de game pas net kunnen aanschaffen maar tot nu toe voor mij wel game of the year. Of Spiderman moet dat worden straks..
Heb ik ook een keer gehad. Liep wat terug om wat health te pakken, was die ancient ineens weg. Heb toen reload checkpoint gedaan. Wilde de materials niet missen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:32

Acid_Burn

uhuh

Aargh, ik krijg maar geen 'achor of fog' om die tears in Niflheim te openen.. alle kisten heb ik al... meh...

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wacht maar, op een gegeven moment heb je er zo veel dat je niet eens wet wat je er mee moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:43
Wat is deze game eigenlijk steengoed, dat begin ik nu pas écht te beseffen (heb 'm al vanaf de release, maar heb eindelijk de rust en tijd gevonden om meters te maken).

De combat blijft gewoon zo verslavend goed en door de runes en nieuwe vaardigheden ook diepgaand genoeg. Audiovisueel gezien is de game natuurlijk een pareltje en de frameratemode werkt als een trein. Verder is er ontzettend veel content voor een singleplayer-avontuur. Ik merk dat als ik van de gebaande paden (mainstory) afwijk en wat ga exploren ik direct enorm moeilijke gebieden en vijanden tegenkom. Waarschijnlijk moet ik daar later maar terugkomen dan en hooguit wat sidequests van de dwergen doen. Nee, hier vermaak ik me nog wel even mee! Echt één van de betere spellen op de PS4, ik vind denk ik alleen Bloodborne beter...

Ik kan tot nu slechts één nadeel verzinnen, wat uiteraard persoonlijk is: Atreus. Ik vind zijn stemgeluid en aanwezigheid soms wat irritant worden en combat-technisch voegt hij (nog) niet al te veel toe. Daarbij is het geheel meteen weer wat cheesy door de dialogen die hij opzet en vind ik die verstoorde vader-zoon relatie nou ook niet bijster interessant. Nee, soms bekruipt me het gevoel dat hij geheel uit de game gelaten had mogen worden.

Desalniettemin een zeer indrukwekkende game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spud82 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:50:

Ik kan tot nu slechts één nadeel verzinnen, wat uiteraard persoonlijk is: Atreus. Ik vind zijn stemgeluid en aanwezigheid soms wat irritant worden en combat-technisch voegt hij (nog) niet al te veel toe. Daarbij is het geheel meteen weer wat cheesy door de dialogen die hij opzet en vind ik die verstoorde vader-zoon relatie nou ook niet bijster interessant. Nee, soms bekruipt me het gevoel dat hij geheel uit de game gelaten had mogen worden.
Maar, dan zouden we ook de steeds terugkerende "Boy!" moeten missen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:50:
Ik kan tot nu slechts één nadeel verzinnen, wat uiteraard persoonlijk is: Atreus. Ik vind zijn stemgeluid en aanwezigheid soms wat irritant worden en combat-technisch voegt hij (nog) niet al te veel toe.
Hou 'm nog even te vriend want zodra je zijn skills een beetje gaat upgraden bewijst hij echt zijn meerwaarde in battles. Ook kan hij met zijn pijlen een goede afleiding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:05:
[...]

Hou 'm nog even te vriend want zodra je zijn skills een beetje gaat upgraden bewijst hij echt zijn meerwaarde in battles. Ook kan hij met zijn pijlen een goede afleiding zijn.
Inderdaad! Sterker nog, ik heb Atreus' skills als eerste volledig geupgrade. Hij is echt erg handig en sterk en een hulp in battle. Het moet in je standaard move set zitten om steeds weer vierkantje in te drukken tussen je andere attacks door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Laatst online: 09:43
dvdkiwi schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:05:
[...]

Hou ’m te vriend? Komt er ook een mogelijkheid om dat irritante jong voor goed in het ravijn te flikkeren dan? :)

Tja de meerwaarde is er ook wel, maar zoals hierboven al gezegd wordt: het op vierkantje drukken moet in je systeem komen... Ik vind dat gameplay technisch nou ook al niet echt een waardevolle toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:17:
[...]
Hou ’m te vriend? Komt er ook een mogelijkheid om dat irritante jong voor goed in het ravijn te flikkeren dan? :)
Misschien. Misschien ook niet.
Wie weet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Spud82 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:17:
[...]
Tja de meerwaarde is er ook wel, maar zoals hierboven al gezegd wordt: het op vierkantje drukken moet in je systeem komen... Ik vind dat gameplay technisch nou ook al niet echt een waardevolle toevoeging.
Het helpt als je vierkantje niet ziet als zijn move, maar gewoon een van je eigen moves die je in je combo inbouwt. Op een gegeven moment heb je dat niet eens meer door. Ik vond het wel fijn spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
Manmanman, wat een spel. De combat wordt alleen maar vetter naarmate je verder komt, het spel kan je goed een complete baas laten voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ik ben nu bezig met een tweede playthrough in 'Give me God Of War' difficulty. Had niet verwacht dat het zó moeilijk zou zijn. Nooit verwacht dat ik moeite zou hebben met de eerste paar Draugr packs die je tegenkomt in het spel. Ben op de allereerste encounter wel tien keer doodgegaan. Elk foutje wordt afgestraft en je Parry skills moeten echt top-notch zijn wil je ergens komen. De eerste paar uur schijnen wel het moeilijkst te zijn... als je wat meer abilities krijgt zou het makkelijker moeten worden. Ik geniet er van, elke normale encounter voelt als een boss event met een moeilijkheid ala Dark Souls en duren minimaal 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
[...]
Met het verschil dat in DS/bloodborne elke tegenstander makkelijk je dood kan worden. Ik heb bloodborne ff geprobeerd als gratis PSN game. Ik ging elke keer dood bij het stukje op een brug met twee weerwolven. En dat is echt niet ver in de game. Elke keer weer dat pleurisstuk met elke keer weer alle vijanden..... wat een verschrikkelijk spel. Grafisch ook nog eens heel lelijk (die game is echt wereldkampioen aliasing, zelfs op een pro) dus dat hield me ook niet op de been :p

Met GoW ben ik al een mooi stukje het verhaal door
spoiler:
atreus weet inmiddels dat ie een god is
en ben level 6. Heb aardig wat geëxplored, maar dat ben ik nu wel beu. Muspelheim (kan ik inmiddels in volgens mij) en Niflheim ga ik niet eens doen. Verhaal er door stampen en weg er mee.
yinx84 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:32:
Ik ben nu bezig met een tweede playthrough in 'Give me God Of War' difficulty. Had niet verwacht dat het zó moeilijk zou zijn. Nooit verwacht dat ik moeite zou hebben met de eerste paar Draugr packs die je tegenkomt in het spel. Ben op de allereerste encounter wel tien keer doodgegaan. Elk foutje wordt afgestraft en je Parry skills moeten echt top-notch zijn wil je ergens komen. De eerste paar uur schijnen wel het moeilijkst te zijn... als je wat meer abilities krijgt zou het makkelijker moeten worden. Ik geniet er van, elke normale encounter voelt als een boss event met een moeilijkheid ala Dark Souls en duren minimaal 5 minuten.
De eerste draugrs kunnen elk je dood zijn, ook op de makkelijkste moeilijkheidsgraad. In het begin ben je echt underpowered. Maar zodra je lekker wat health, rage en dikke rune attacks hebt ben je het mannetje.

[ Voor 32% gewijzigd door Hulleman op 22-05-2018 12:01 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-09 11:33

CoeliJoeli

Gamer

Vermaak me nog prima met de game! Mijn eerste playthrough op Give me God of War. Moet zeggen dat ik er aardig door heen kom. Op dit moment de trials of Muspelheim en ben bij de laatste stage. Wel grappig dat het spel aangeeft dat een trial 4 "Normal" is, terwijl ik hier meer moeite mee dan met trial 4 "Hard".

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Hulleman Offtopic, maar met de juiste shortcut open ben je binnen 20 seconden op die brug met wolven en daarbij zijn ze ook nog eens heel makkelijk te cheesen vanuit het huis. Of je rent er gewoon voorbij natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
bram1984 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:21:
@Hulleman Offtopic, maar met de juiste shortcut open ben je binnen 20 seconden op die brug met wolven en daarbij zijn ze ook nog eens heel makkelijk te cheesen vanuit het huis. Of je rent er gewoon voorbij natuurlijk.
Moet je nagaan hoe kansloos ik in dat spel ben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe krijg je die keys in Muspelheim? Via Google krijg ik niet echt een duidelijk antwoord. Moet ik alle trials dan weer opnieuw doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:58:
Hoe krijg je die keys in Muspelheim? Via Google krijg ik niet echt een duidelijk antwoord. Moet ik alle trials dan weer opnieuw doen?
Die komen random uit kisten die je loot. Meestal in die twee ruimtes met de sterkste monsters....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je bent in de war met Niflheim @-SaveMe- ;)

@bram1984
Een trial op impossible doen en je krijgt een key. Je hebt 3 keys nodig dus je kunt zelf bepalen welke drie je gaat doen en welke je overslaat. De meesten slaan de eerste trial over omdat dat de lastigste is (versla 20 vijanden zonder dood te gaan).
Als je 3 keys hebt krijg je een trial voorgeschoteld waar je goud, zilver of brons kunt halen.
Afhankelijk van welke "medaille" je verdient krijg je rewards.
Je hebt slechts één kans om die trial te doen, wil je er daarna nog meer doen (het zijn gevarieerde challenges) zul je opnieuw 3 keys moeten verzamelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- gaat weer slapen ... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Overigens zijn de trials waarvoor je de keys nodig hebt niet zo heel lastig, zeker niet op easy.
Hier had ik er een waar ik voor goud 50 vijanden moest killen binnen de tijd en er uiteindelijk 82 had.
Paar trials later kwam deze weer terug en kwam ik tot 116 kills.

[YouTube: https://youtu.be/l52vPlpF9yk]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is inmiddels gelukt. Het vreemde is dat ik bij de eerste impossible trial geen key kreeg. Dat veroorzaakte de verwarring. Ben inmiddels bijna level 9 met alles op max behalve mijn chest armor, dus ik vind het mooi zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:09:
Het is inmiddels gelukt. Het vreemde is dat ik bij de eerste impossible trial geen key kreeg. Dat veroorzaakte de verwarring. Ben inmiddels bijna level 9 met alles op max behalve mijn chest armoe, dus ik vind het mooi zo.
Heb je de Valkyries gedaan >?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 18:27:
[...]

Heb je de Valkyries gedaan >?
Ik heb er nu 6 geloof ik, maar ik heb geen Valkyrie logo's meer over op de map. Ben nog niet klaar met de story overigens.

spoiler:
Ik heb net de nek van Baldur voor de tweede keer gebroken en Freya is boos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inmiddels uitgespeeld. Die unavailable realms moeten toch haast wel DLC zijn? :)

Sigrun heb ik maar op easy gezet. Echt geen zin in dat gezwoeg. Ondertussen is er een dude op YouTube die haar op level 1 zonder damage op God of War difficulty sloopt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 23:23:
Inmiddels uitgespeeld. Die unavailable realms moeten toch haast wel DLC zijn? :)

Sigrun heb ik maar op easy gezet. Echt geen zin in dat gezwoeg. Ondertussen is er een dude op YouTube die haar op level 1 zonder damage op God of War difficulty sloopt. :')
En heb je Sigrun verslagen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

Phydomir

Dennis

bram1984 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 23:23:
Er komt geen DLC maar ze willen wel nog minstens twee vervolgen maken. Daarin zullen we er wel heen kunnen lijkt me.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 00:15:
[...]

En heb je Sigrun verslagen ?
Ja, eerste poging op Story na een aantal pogingen op Balanced.

Ik mis hier en daar nog een enkele chest, rune marker en wat ravens, zie ik. Maar die laat ik zitten. Voegt weinig toe qua gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:37:
[...]

Ja, eerste poging op Story na een aantal pogingen op Balanced.
Netjes! Mij niet gelukt, had er ook geen zin in het nog meer te proberen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 18:59
Welk level is genoeg om de main story uit te spelen. Zit op level 5. Heb eigenlijk niet veel zin om die speciale materialen te zoeken. Ik speel op Balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaaoie17 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:26:
Welk level is genoeg om de main story uit te spelen. Zit op level 5. Heb eigenlijk niet veel zin om die speciale materialen te zoeken. Ik speel op Balanced.
Moet geen probleem zijn op 5. Ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 18:59
bram1984 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:44:
[...]

Moet geen probleem zijn op 5. Ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je bent.
Er komen dus geen stukken wat eigelijk een hogere level eist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaaoie17 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:45:
[...]
Lees Bram zijn antwoord nog eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaaoie17 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:45:
[...]

Als je wilt kun je de game, op enkele stukken na (puzzels e.d.), op level 1 met je blote vuisten uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn jullie na het uitspelen allemaal terug gegaan naar je huis? ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Ik heb de game thuis gespeeld Bram ;)

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 27 mei 2018 @ 11:15:
Ik heb de game thuis gespeeld Bram ;)

:+
Maar, gedaan of niet? Ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk hebben we dat gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 28 mei 2018 @ 00:14:
Tuurlijk hebben we dat gedaan :)
Nou ja, het is in principe niet echt duidelijk een mission objective. Ik kwam er via YT pas achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Poe. Ik ben nu in Muspelheim met lvl 4, maar dat is toch best een portie lastig :)
spoiler:
Ik vecht nu tegen Gondul, maar daar ben ik met een minuut al 2 keer kapot. Dus nog even uitzoeken hoe ik dat het beste kan aanpakken. Mijn 2 L1+R1, L1+R2 doet maar 1 blokje schade.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Outerspace schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:10:
Poe. Ik ben nu in Muspelheim met lvl 4, maar dat is toch best een portie lastig :)
spoiler:
Ik vecht nu tegen Gondul, maar daar ben ik met een minuut al 2 keer kapot. Dus nog even uitzoeken hoe ik dat het beste kan aanpakken. Mijn 2 L1+R1, L1+R2 doet maar 1 blokje schade.
Is dat die Valkyrie op het einde? Die heb ik deze week gedaan, maar ik kan me het gevecht niet heel goed meer herinneren. Ik was wel al level 8 daar, dus ik had er niet al teveel moeite mee (balanced difficulty weliswaar).

Welk level ben je? Gebruik je ook je talisman regelmatig en heb je goede enchantments in je gear zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

bram1984 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:17:
[...]

Is dat die Valkyrie op het einde? Die heb ik deze week gedaan, maar ik kan me het gevecht niet heel goed meer herinneren. Ik was wel al level 8 daar, dus ik had er niet al teveel moeite mee (balanced difficulty weliswaar).

Welk level ben je? Gebruik je ook je talisman regelmatig en heb je goede enchantments in je gear zitten?
Correct, level 5 ondertussen :)
Ik gebruik mijn talisman wel, maar heb zo geen idee welke (iets met werk :P) :)
Jammer dat je je build niet zo makkelijk kan delen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Outerspace schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:31:
[...]

Correct, level 5 ondertussen :)
Ik gebruik mijn talisman wel, maar heb zo geen idee welke (iets met werk :P) :)
Jammer dat je je build niet zo makkelijk kan delen.
Level 8/9 red je volgens mij alleen als je een Mist armor set uit Niflheim gebruikt en deze volledig upgrade en volhangt met epic enchantments. En dan is het een kwestie van runic attacks spammen en haar moves enigszins leren.

Ik was beide gebieden eigenlijk helemaal niet van plan om te doen, maar het bloed kroop war het niet gaan kon. Ik heb Muspelheim pas gedaan nadat ik helemaal klaar was in Niflheim. Zo te horen ben jij dat nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Level 8/9 redt je ook met Muspelheim sets ;)
Alle epic sets, zowel die uit Niflheim als Muspelheim, zijn te upgraden tot level 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

bram1984 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:36:
[...]

Level 8/9 red je volgens mij alleen als je een Mist armor set uit Niflheim gebruikt en deze volledig upgrade en volhangt met epic enchantments. En dan is het een kwestie van runic attacks spammen en haar moves enigszins leren.

Ik was beide gebieden eigenlijk helemaal niet van plan om te doen, maar het bloed kroop war het niet gaan kon. Ik heb Muspelheim pas gedaan nadat ik helemaal klaar was in Niflheim. Zo te horen ben jij dat nog niet.
Ik ben nog niet in Nilfheim geweest :o Ik laat deze maar voor wat het is, dan zal ik wel richting Niflheim of verder gaan met mijn huidige questlijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:55:
Level 8/9 redt je ook met Muspelheim sets ;)
Alle epic sets, zowel die uit Niflheim als Muspelheim, zijn te upgraden tot level 8.
Ah kan je nagaan. Ik dacht dat die Niflheim sets het beste waren. Level 9 red je ook, als het goed is. Dat is volgens mij het hoogste.
Outerspace schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:58:
[...]

Ik ben nog niet in Nilfheim geweest :o Ik laat deze maar voor wat het is, dan zal ik wel richting Niflheim of verder gaan met mijn huidige questlijn :)
Houd er rekening mee dat Niflheim een beetje een grind is. Je moet een bepaalde currency verdienen (kan ook door resources te verkopen aan het begin van het level) door steeds dezelfde ronde (random gegenereerd weliswaar) af te werken. Je leert wel de combat goed onder de knie te krijgen, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

@Outerspace
Voor beide sets (nilfheim/muspelheim) heb je na de eerste upgrade (als ik het goed heb) resources uit beide gebieden nodig.
Dus wel zo handig om beide te gaan doen :)

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
  • Laatst online: 27-05 18:01
Zo. Net de story uitgespeeld, heel tof spel. Vooral in de combats speelt het heerlijk, maar ik was er tegen het einde toe ook wel een klein beetje klaar mee. Vind het jammer dat de wereld verder vrij leeg is. Af en toe nog wel een puzzeltje om zo'n kist open te krijgen, maar dat ken je op een gegeven moment ook wel.

Al met al prima mee vermaakt, maar ik laat het er verder lekker bij. Dus die valkyries mogen blijven waar ze zitten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
werkenslaap schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:04:
Zo. Net de story uitgespeeld, heel tof spel. Vooral in de combats speelt het heerlijk, maar ik was er tegen het einde toe ook wel een klein beetje klaar mee. Vind het jammer dat de wereld verder vrij leeg is. Af en toe nog wel een puzzeltje om zo'n kist open te krijgen, maar dat ken je op een gegeven moment ook wel.

Al met al prima mee vermaakt, maar ik laat het er verder lekker bij. Dus die valkyries mogen blijven waar ze zitten :)
Er zit wel een stukje verhaal bij na het verslaan van de laatste Valkyrie. Interessant weetje, hieronder in spoiler tags.

spoiler:
Freya blijkt de echte Valkyrie Queen te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 17:19:
[...]

Er zit wel een stukje verhaal bij na het verslaan van de laatste Valkyrie. Interessant weetje, hieronder in spoiler tags.

spoiler:
Freya blijkt de echte Valkyrie Queen te zijn
Oh! Interessant om te weten, mss ff stukje op YT kijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
De game director heeft in een interview gezegd dat er nog één secret is die nog niet ontdekt is. Hij liet doorschemeren dat spelers samen moeten werken om het te onthullen.

Hier een interessante thread waar wat open eindjes besproken worden... zaken waar men nog niet achter is wat het doel is.

https://www.reddit.com/r/.../final_secret_megathread/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Onlangs begonnen met deze game en ik heb moeite de controller weg te leggen. Wát een game zeg, wauw. Inmiddels ben ik al een eindje;
spoiler:
mijn eerste echt grote boss dood gemaakt, zo'n draak bovenop een berg
. Grappig genoeg vind ik vijanden van boven mijn level vele malen moeilijker dan bosses tot nu toe, maar wellicht komt dat meer omdat ik moeite heb met groepen. Hebben jullie ook moeite met Nornir kistjes waarbij je de runes snel achter elkaar moet raken? Ik heb een PS4 geleend dus geen controller gewend, merk dat ik echt te sloom ben voor 90% van die kistjes.

[ Voor 5% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 04-06-2018 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, ik kom er nu pas achter dat Troy Baker en Nolan North Modi en Magni hebben ingesproken. Wat een helden zijn dat ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
Zo de storyline uitgespeeld. Al met al een behoorlijke tijd over gedaan. Veel sidequests en exploring gedaan. Daarnaast een aantal keer Muspelheim doorgespeeld, toen naar Niflheim voor de laatste materialen om mijn Muspelheim gear te kunnen upgraden, twee valkyries in elkaar gebatst en toen de eindbaas gedaan op lvl 7 en een beetje.
spoiler:
manmanman, dat is toch geen eindbaas

Bottomline; toffe game en toffe combat. Verhalenderwijs is alles heel tof in beeld gebracht en de interactie tussen de personages is gaaf gedaan. Nog wel een niveautje hoger dan bij de Naughty Dog games denk ik. De inhoud van het verhaal vond ik overigens helemaal niet boeiend, wel een leuk verrassend einde.

Qua gameplay ben ik blij met de richting die GoW op is gegaan. De combat is een stuk moeilijker en er komen zeker skills bij kijken. Bij de vorige GoW's was dat veel minder het geval. Waar ik niet zo blij mee ben is het aantal echte eindbazen, de moeilijkheid daarvan en de eindeloze grind in Muspelheim en vooral Niflheim.
spoiler:
Die valkyries zijn qua moeilijkheid ongeveer een miljard keer moeilijker dan alle eindbazen bij elkaar....

De Muspel- en Niflheim grind rekken de game met zeker 10uur op en voelt als behoorlijk onnodig. Had daar gewoon echte realms van gemaakt in het kader van het verhaal. Ik heb twee valkyries gedaan, leuk, pittig, maar daar ga ik dus echt niet nog een aantal uur voor in de game steken.

Overigens, de Muspelheim armor met die enorme cooldown stats is wat mij betreft velen malen beter dan de Niflheim gear. Een volledig geupgrade Muspelheim armor (blazing magma volgens mij) zorgt ervoor dat je nagenoeg elke 15 sec 4 runic attacks los kan laten. Lekker zagen hoor!

[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 05-06-2018 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

yinx84 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 08:23:
De game director heeft in een interview gezegd dat er nog één secret is die nog niet ontdekt is. Hij liet doorschemeren dat spelers samen moeten werken om het te onthullen.

Hier een interessante thread waar wat open eindjes besproken worden... zaken waar men nog niet achter is wat het doel is.

https://www.reddit.com/r/.../final_secret_megathread/
Dit is zeer interessant! Helaas hebben we niet heel veel om op te leunen, dus het is echt zoeken naar een speld in een hooiberg...

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Kan iemand mij vertellen waarom ik bij de side quest Family Business een legendary pommel krijg ipv The Shattered Gauntlet?

Heb al even rond gezocht maar blijkbaar moet je eerst The Sickness mainstory afmaken, maar kan je daarna de Family Business quest weer opnieuw doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Mon0lith op 08-06-2018 10:40 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Zojuist de story mode uitgespeeld. Fantastische game. Dit kunstwerk is al zijn hype waard; ik game al 35 jaar, maar dit is mogelijk de beste game die ik ooit heb gespeeld. Zelda nivo.

Sony mag echt in zijn handjes klappen met al die talentvolle exclusive studio's van ze; de ene parel naar de andere.

Ik ga een nieuwe pot beginnen, en er uithalen wat er inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Zo. Gondul verslagen met lvl 5. Beste klus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Wàt een game. Inmiddels uitgespeeld. Drie Valkyries kunnen verslaan en voor die anderen ben ik toch echt te onhandig. Op YouTube de laatste Valkyrie boss bekeken; mooi gevecht maar ik zou dat dus nooit kunnen redden.

Ik moet wel zeggen dat ik iets meer grootschalige gevechten had verwacht, maar dat mocht de pret zeker niet drukken.

[ Voor 21% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 11-06-2018 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Piet_Piraat7 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:26:
Wàt een game. Inmiddels uitgespeeld. Drie Valkyries kunnen verslaan en voor die anderen ben ik toch echt te onhandig. Op YouTube de laatste Valkyrie boss bekeken; mooi gevecht maar ik zou dat dus nooit kunnen redden.

Ik moet wel zeggen dat ik iets meer grootschalige gevechten had verwacht, maar dat mocht de pret zeker niet drukken.
De andere Valkyries zijn toch echt van hetzelfde laken een pak :) Het is voornamelijk timen om hun zware aanvallen te ontwijken. Zo lang je dat doet, kom je een heel eind. Ik moet er nu nog twee
spoiler:
De queen en degene in Niflheim
, ik heb ze allemaal (pre) lvl 5 gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
@Outerspace knap :) ik vond er twee beduidend makkelijker dan de rest. Zeker niet allemaal dezelfde moeilijkheidsgraad.

[ Voor 26% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 11-06-2018 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:42
Na lange tijd toch overwogen om hem te halen en omdat er nu ook korting in de PSN store is kon ik het toch niet laten om hem te kopen, gisteren begonnen met de eerste stapjes in GoW en ik moet zeggen de muziek en visual zijn nu al heerlijk en ik speel hem op de day one PS4.
De combat is ook lekker vloeiend zoals van ouds zoals bij de vorige delen.

Zijn er nog dingen waar je op moet letten in het begin, die je later nodig hebt?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:12:
Zijn er nog dingen waar je op moet letten in het begin, die je later nodig hebt?
Ja, je zoontje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:32

Acid_Burn

uhuh

En alle kisten openen ..

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties: