Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Vrijdag schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:59:
[...]

Waarom helemaal opnieuw begonnen? Je kan tijdens het spelen gewoon de moeilijkheidsgraad aanpassen hoor :)
bram1984 schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:07:
[...]

Niet op de God of War moeilijkheidsgraad. ;)
Inderdaad. De moeilijkste heeft een eigen save. Om te verkomen dat je even boel terug zet :P

[ Voor 30% gewijzigd door FlyLight3r op 30-04-2018 15:12 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:54
:D dawissiknie, ik speel op balanced, aka watjesmode :+

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 30-04-2018 15:18 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02:54
Vrijdag schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:17:
:D dawissiknie, ik speel op balanced, aka watjesmode :+
Wacht maar tot je bij de Valkyries komt, zou je willen dat je op Story mode speelt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Yukidaruma schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:30:
[...]

Wacht maar tot je bij de Valkyries komt, zou je willen dat je op Story mode speelt :'(
Ik heb er al een paar geprobeerd..... Die bewaar ik maar voor later ;(

De eerste secret room is voor mij nu ook nog niet te doen. Ben er nog veel te slap voor. Heb leven en rage wel gemaxt maar ik word continu in de pan gehakt. Net als
spoiler:
Bertir's eiland. Een traveller en twee vuur draughr. Pijn :'(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:06
Kaasje123 schreef op maandag 30 april 2018 @ 07:53:
[...]

Ik ga voor kwaliteit modus. Ik wordt gek van die super onstabiele framerate. Beter gewoon stabiele framerate op 30 frames per seconde. En het ziet er ook nog beter uit.
Jammer, voor deze game een pro kopen is dus een slecht idee als je geen 4k tv hebt. Ja, ook 1080p zal er iets beter uit zien, maar dat is verwaarloosbaar. Snap niet dat ze hem niet locken op 45fps ofzo (of de optie geven), maar wss is het aandeel pro zo klein dat ze er niet zoveek energie insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aschtra schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:09:
[...]

Dit is de laatste screen die ik heb:

spoiler:

@ye-roon
Damn! Die stats ??!!?? Ik ben level 3 en mijn hoogste stat is strength en die is 106 ofzo... de rest nog veel lager. Hoe krijg je die stats zo hoog?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofmetdebril
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 10:30
Mijn oren weigeren allang dienst, al vanaf mijn geboorte.
IK zie: de ondertiteling is heel erg klein. Ik moet mijn neus zowat tegen de plasmascherm zetten om het te kunnen lezen.
Ik heb de scherm al op verschillende resoluties gezet, zowel bij PS 4 als bij GOW. Helaas pindakaas.
Kan deze ondertiteling uberhaupt op grotere letters gezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb totaal geen last met het lezen van de letters. Ik zit op 1,5 meter van een 40 inch fullHD scherm. Prima te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:55
-SaveMe- schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:49:
[...]

Damn! Die stats ??!!?? Ik ben level 3 en mijn hoogste stat is strength en die is 106 ofzo... de rest nog veel lager. Hoe krijg je die stats zo hoog?
Komt vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goofmetdebril schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:50:
Mijn oren weigeren allang dienst, al vanaf mijn geboorte.
IK zie: de ondertiteling is heel erg klein. Ik moet mijn neus zowat tegen de plasmascherm zetten om het te kunnen lezen.
Ik heb de scherm al op verschillende resoluties gezet, zowel bij PS 4 als bij GOW. Helaas pindakaas.
Kan deze ondertiteling uberhaupt op grotere letters gezet worden?
Ja dat kan in het menu en je kan de zoomfunctie van de PS4 ook gebruiken.

Edit: De ondertiteling vind ik overigens een stuk beter te lezen dan het menu, dus ik vraag me af of er dan iets mis is bij jou? Ik zit op 3.8 meter op een 65 inch. Scherm misschien te klein?

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 30-04-2018 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 18:59
Ik vind dit wel jammer dat er niet op de map icoontjes staan van kistjes enzo, want ik ga dat denk ik niet allemaal onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaaoie17 schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:54:
Ik vind dit wel jammer dat er niet op de map icoontjes staan van kistjes enzo, want ik ga dat denk ik niet allemaal onthouden.
Ik heb aantekeningen gemaakt :) :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaaoie17 schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:54:
Er staat toch per regio wat je hebt gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:46
Wat Bram zegt ;)
Je kunt het per regio zien maar je kunt bv ook met je crosshair op een boat dock gaan staan, dat geeft net wat meer detail.

Kun je in Alfheim nog naar beneden nadat je dat gebied voltooid hebt? Ik heb het idee dat daar beneden nog een kist staan, maar kan de lift naar beneden niet meer gebruiken :/

[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 30-04-2018 19:21 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:18:
Wat Bram zegt ;)
Je kunt het per regio zien maar je kunt bv ook met je crosshair op een boat dock gaan staan, dat geeft net wat meer detail.

Kun je in Alfheim nog naar beneden nadat je dat gebied voltooid hebt? Ik heb het idee dat daar beneden nog een kist staan, maar kan de lift naar beneden niet meer gebruiken :/
Die lift links als je met je rug naar het water staat?
Of de grote deur in het midden? Die laatste kon ik in eerste instantie ook niet in, maar als je de quest afmaakt, kun je daarna wel weer naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Die lift links. Deze:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/31531379_1591913454279343_206473302850404352_o.jpg?_nc_cat=0&_nc_eui2=v1%3AAeHQbBVQGJuWaZ6JCTV0lxBLH4W8invAl97HlmS_2FuXKf61M8ypycVYYfGYGGI0LkIPN-yeGMhwBQoWg8-SN2gwun9p5k1zImoy8iub53g4ow&oh=3d53b7c17ad00f72fa7430ebd46b9134&oe=5B9A2674
De grote deur kan ik wel gewoon in, maar dan kom ik niet uit waar ik uit wil komen, namelijk onderaan die lift ;)
Of kijk ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@dvdkiwi Hmz ik weet het niet. Ik ben daar pas weer uit gegaan toen ik alles had. Zou ik later voor je na moeten kijken. Ik ben daar niet bepaald in de buurt nu. ;)

Zit daar geen mystical gateway ergens binnen? Want dan kan je later weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb geen fasttravel punt naar binnen nee ;)

*volgens de trophy guide van Powerpyx zijn er geen missable trohies en is alles post-game te halen. Prima, dan gaan we daar vooralsnog vanuit.
Ook geen difficulty trophies; na uitspelen ga ik op Valkyrie jacht op standje easy, dat weet ik wel :P

[ Voor 60% gewijzigd door Superkiwi op 30-04-2018 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-09 16:52

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:08:
Ik heb geen fasttravel punt naar binnen nee ;)

*volgens de trophy guide van Powerpyx zijn er geen missable trohies en is alles post-game te halen. Prima, dan gaan we daar vooralsnog vanuit.
Ook geen difficulty trophies; na uitspelen ga ik op Valkyrie jacht op standje easy, dat weet ik wel :P
Ja, je kan wel terug. Je hebt echter wel een boot nodig, de liften werken maar 1 kant op. Dus als de lift in de buurt van de hoofdingang (vlakbij de brug, die in het begin locked is) beneden is, dan moet je dus met de boot naar de lift in de buurt van die twee 'armen' waar je als je de story volgt eerst naar beneden gaat. Sorry van de ietwat vage beschrijving maar ik kan er op dit moment niets duidelijkers van maken. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:08:
na uitspelen ga ik op Valkyrie jacht op standje easy, dat weet ik wel :P
ik ook :9

Net twee keer gehad dat ik met mijn level 3 een level 6 traveller kill, dat ik zie dat hij wat paars dropt en dat dat twee keer zo door de vloer zakt! Bye bye loot :'( Hoop niet dat ik heel essentieel spul heb gemist :(

En hoe kom ik terug in het stuk dat The River Pass heet ?

[ Voor 6% gewijzigd door -SaveMe- op 30-04-2018 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Thanks @Voxalizer ! Ik ga eens kijken of ik met behulp van jouw omschrijving iets van een ingang kan vinden ;)
*edit
Dankje!! Gewoon bij de bowl op het kleine eilandje ervoor :)
-SaveMe- schreef op maandag 30 april 2018 @ 22:17:
[...]Bye bye loot :'( Hoop niet dat ik heel essentieel spul heb gemist :(

En hoe kom ik terug in het stuk dat The River Pass heet ?
Bij Brok even bij de lost items kijken, daar vind je loot terug die je vergeten bent op te pakken.

The River Pass kun je naartoe als je kunt fast travelen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 30-04-2018 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 30 april 2018 @ 22:41:
Thanks @Voxalizer ! Ik ga eens kijken of ik met behulp van jouw omschrijving iets van een ingang kan vinden ;)
*edit
Dankje!! Gewoon bij de bowl op het kleine eilandje ervoor :)

[...]

Bij Brok even bij de lost items kijken, daar vind je loot terug die je vergeten bent op te pakken.

The River Pass kun je naartoe als je kunt fast travelen ;)
Hmmmm, nog nooit wat in die Tab gezien bij Brok helaas. En dat fast tarvellen kan dat pas aan het eind van de game ?

Ben level 4, heb een mooie orange talisman en twee stukken van de traveller armor aan (mooi armor btw, looks cool), maar die stats dat schiet echt niet heel hard op. Elke keer maar een paar puntjes erbij. Strength is het hoogste met 108 ofzo ...

Maar vermaak me opperbest met exploren en puzzelen en zo en de normale combat encounters zijn nog steeds prima te doen :) Ik hou erg van dit soort level design (beetje ala de souls games), waarbij je steeds weer terug komt op bepaalde stukken via shortcuts. En zelfs plekken die ik 100% had, ga ik terug als het water weer gezakt is en dan is er weer van alles nieuw :)

[ Voor 17% gewijzigd door -SaveMe- op 01-05-2018 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Stats gaan ineens snel als je hoger lvl armor maakt met 2-3 sockets, er zijn een paar enchantments die aardig wat punten in alle stats geven.
Ben zelf nu lvl 8 en kan naar lvl 9 als ik van axe pommel wissel. Gebruik Forbidden Grip of the Ages van lvl 5, maar ik vraag me af of een lvl 8 pommel wel beter is. Misschien maar eens kijken wat al die pommels van de Valkyries doen, uiteindelijk kunnen een paar stats niet op tegen een mooie extra skill of wat die dingen ook mogen doen.

Bedankt voor de tip trouwens, op Give me a Story zijn die Valkyries stiekem wel heel makkelijk. Op balanced dan weer te moeilijk :( Maar die Queen, daar ging ik toch een paar keer dood. Werkelijk geen idee hoe mensen dat redden of God of War moeilijkheid.
Nu alleen nog Niflheim voor de platinum trophy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
-SaveMe- schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:04:
[...] En dat fast tarvellen kan dat pas aan het eind van de game ?
Ik heb de game nog niet uitgespeeld en kan het al; even geduld nog dus ;)

De story loopt nu op zijn einde denk ik, dat zal niet lang meer duren.
Heb nu de meeste gebieden wel redelijk uitgeplozen qua collectibles, hoef in de meeste gevallen enkel nog de Valkyrie en een (of enkele) raven(s).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:34
De story line uitgespeeld. Gewedige game. Sprakeloos.
Eerste stapjes in Nilfheim gezet. Daar lijkt me nog genoeg uit te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 17:04
Ben blij dat ik het op hard speel. 2 Valkyries neer op level (6?). Een duurde wel een uur maargoed, beetje uitdaging. Nu net level 7 aangetikt en heb armour aan na side quest van de dwergen.

Vanavond maar de andere valkyrie proberen, wachten tot na story lijkt me beetje te makkelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Groenie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 08:34:
Ben blij dat ik het op hard speel. 2 Valkyries neer op level (6?). Een duurde wel een uur maargoed, beetje uitdaging. Nu net level 7 aangetikt en heb armour aan na side quest van de dwergen.

Vanavond maar de andere valkyrie proberen, wachten tot na story lijkt me beetje te makkelijk. :)
Ik speel ook op hard, ik heb tijdens de story niet echt gecraft of op mijn level gelet eigenlijk. Volgens mij was ik level 4 toen ik de story had uitgespeeld. Ik ben daarna pas Nifl- en Muspelheim gaan doen, toen was ik ineens level 8. Nu ben ik op zoek naar de laatste twee Valkerie (vermoed wel waar ze zitten). Dit zijn overigens wel aardig toffe fights. Maar ik zie eigenlijk al op tegen het moment dat ik ze allemaal heb verslagen, want... Wat dan?

Het is ook direct mijn grootste punt van kritiek op deze game: Ik vind het jammer dat je dat gear niet veel harder nodig hebt tijdens de story. Ik had echt graag gezien dat de game wat hardcore-der was en je echt pushte om te blijven upgraden. Voor mijn gevoel is het meer voor de lol en compleet optioneel, kosmetisch bijna, mede door de marginale ups in stats. Het upgraden van wapens is eigenlijk het enige dat nog een beetje belangrijk is, en dat gebeurd dan weer door totaal niet te missen punten in de game. Dit gaat zelfs zo ver dat er een Lost Items tab voor is, lol.

...En dan uiteindelijk heb je die gear en dan is er afgezien van een paar Valkeries helemaal niks meer te doen in de game. Ik vind het zo raar aan dit spel. Komop met NG+ ofzo. De combat is zo satisfying dat het echt naar meer smaakt, maar dat meer is er gewoon niet.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk wordt NG+ nog middels een update toegevoegd. Ik zou een volgende playthrough graag eens uitsluitend de story willen doorlopen.

Bij HZD heeft het ook best lang geduurd maar ook daar werd NG+ uiteindelijk toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofmetdebril
  • Laatst online: 30-09 10:30
bram1984 schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:13:
[...]

Ja dat kan in het menu en je kan de zoomfunctie van de PS4 ook gebruiken.

Edit: De ondertiteling vind ik overigens een stuk beter te lezen dan het menu, dus ik vraag me af of er dan iets mis is bij jou? Ik zit op 3.8 meter op een 65 inch. Scherm misschien te klein?
Kleine scherm? voor jou misschien ;) , want de mijne is ruim 40 inch als ik het mij niet vergis. En de letters zijn om en nabij 1 cm... Ik moet dus op 1 meter zitten om dat te kunnen lezen...

Voorts gezocht op PS4 naar de zoomfunctie... de hele rij, ook de minst logische nagelopen... Helaas pindakaas.. niet gevonden. Wellicht omdat dit de 1e versie PS4 is? Do'not know?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goofmetdebril schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:07:
[...]

Kleine scherm? voor jou misschien ;) , want de mijne is ruim 40 inch als ik het mij niet vergis. En de letters zijn om en nabij 1 cm... Ik moet dus op 1 meter zitten om dat te kunnen lezen...

Voorts gezocht op PS4 naar de zoomfunctie... de hele rij, ook de minst logische nagelopen... Helaas pindakaas.. niet gevonden. Wellicht omdat dit de 1e versie PS4 is? Do'not know?
Maar hoe ver zit je nu en hoe goed zijn je ogen? Ik heb wel enigszins moeite met de menu tekst, maar de ondertiteling is echt groot zat. Je kan de ondertiteling ook een donkere achtergrond geven. Misschien dat het helpt.

Alle PS4's hebben hetzelfde OS, dus ook jij beschikt over de zoomfunctie. Google en YouTube staan vol met tutorials (het is simpelweg een optie in een van de menu settings die je vervolgens activeert met de PS knop + vierkantje) hoe dit in te schakelen en te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
bram1984 schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:15:
[...]

Er staat toch per regio wat je hebt gehaald?
Maar dan moet je alsnog zoeken in die regio. Want soms zit iets goed verstopt, dan ben ik bang dat ik het ga vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincedf
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 12:31
Heeft iemand nog tips voor de Valkyries toevallig? Ik probeerde net m'n eerste te verslaan (in de Witch's cave) echter kreeg ik het idee dat ik geen kans had. Ze bleef maar enemy's spawnen en ondertussen mij aanvallen. Ben zelf nu level 6-7 ongeveer, main story uitgespeeld (balanced niveau).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaaoie17 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:12:
[...]

Maar dan moet je alsnog zoeken in die regio. Want soms zit iets goed verstopt, dan ben ik bang dat ik het ga vergeten.
Ja wat wil je dan, dat ieder kistje en collectible met een grote marker op de kaart staat aangegeven? Dan zou er ook geen reet meer aan zijn.
Vincedf schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:23:
Heeft iemand nog tips voor de Valkyries toevallig? Ik probeerde net m'n eerste te verslaan (in de Witch's cave) echter kreeg ik het idee dat ik geen kans had. Ze bleef maar enemy's spawnen en ondertussen mij aanvallen. Ben zelf nu level 6-7 ongeveer, main story uitgespeeld (balanced niveau).
100 Uur Bloodborne en Dark Souls helpt in ieder geval. :P

Maar is dat de eerste? Ik heb de eerste gevonden in dat sneeuwgebied bij die reus, waarbij je die shard krijgt om die verzegelde deuren eindelijk te kunnen openen. Dat zou in principe toch de eerste moeten zijn?

Kostte me een paar pogingen, maar gewoon moves leren. Parry met schild is erg effectief bij die. Ik weet niet in hoeverre anderen afwijken in moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincedf
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 12:31
100 Uur Bloodborne en Dark Souls helpt in ieder geval. :P

Maar is dat de eerste? Ik heb de eerste gevonden in dat sneeuwgebied bij die reus, waarbij je die shard krijgt om die verzegelde deuren eindelijk te kunnen openen. Dat zou in principe toch de eerste moeten zijn?

Kostte me een paar pogingen, maar gewoon moves leren. Parry met schild is erg effectief bij die. Ik weet niet in hoeverre anderen afwijken in moves.
Heb zelf ook redelijk wat uurtjes in Bloodborne en Dark Souls 3 zitten. Maar had niet echt gerekend op deze struggle op 'normal' difficulty. De rest van de game was namelijk redelijk makkelijk door te lopen qua enemy's.
Ik weet dat degene bij de reus de eerste was, echter heb ik deze toentertijd overgeslagen. Na het uitspelen wilde ik beginnen met de Valkyries en die in Witch's Cave was voor mij op dat moment degene die het eerst op m'n pad kwam ;) Bedankt voor de tips in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 30-09 15:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik heb de Valkyrie Queen na een stuk of 12 pogingen opgegeven iig. Die gebruikt de moves van alle Valkyries door elkaar en ik krijg het niet voor elkaar om alle attacks voldoende te blocken/dodgen/parryen. Meer dan de helft van haar HP krijg ik niet weg. Als alle skills op cooldown zijn ben ik als een kip zonder kop aan het rondrennen in de hoop het te overleven...

Ik snap oprecht niet hoe mensen die kunnen verslaan, laat staan op hoge difficulty...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
jaaoie17 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:12:
[...]

Misschien is een Ubisoft spel dan wat voor je? Dan heb je de hele map vol staan met icoontjes waar je spullen kan vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:09
En ik ging al tig keer dood bij de derde trol op het eiland waar je je eerste draak kan bevrijden. Zo'n vuurtrol. Pleurisding.

Bij GoW3 was je wel zo'n badass baas dat je gewoon 50 vijanden tegelijk aan stront kon slaan. Deze Kratos is maar n pussy vergeleken met de jonge Kratos :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de valkerys heb ik advies om zo aggresief mogelijk te spelen, gebruik zoveel mogelijk van je rune, talisman en atreus speciale aanval als mogelijk. Daarnaast als de valkery omhoogt vlieg voor een speciale aanval, meteen met de bijl uit de lucht te schieten. Daarnaast patronen herkennen wat voor move de valkery gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Regel rune attacks in je wapens die veel snelle attacks achter elkaar doen. In je Axe bijvoorbeeld dat whirlwind ding, kun je ook nog upgraden voor meer hits. Ga de runic attacks af die je hebt en kies de beste eruit voor single target damage.
Verder kun je kijken of Atreus de Murder of Crows spell heeft, die is met name goed voor de Valkyries waar ook andere vijanden spawnen.
Als laatste moet je het gevecht altijd beginnen met een volle rage bar, uiteraard.

Begin gevecht met de beide rune attacks van het ene wapen, switch naar het andere wapen en doe daarvan beide rune attacks. Vervolgens pomp je je hele rage bar leeg op haar. Meestal zul je ze dan al wel flink over de helft hebben. Nadat je rage op is zijn de rune attacks van je eerste wapen weer beschikbaar, rince and repeat tot ze dood is. Verder zijn met goede timing een aantal attacks vrij makkelijk te blocken of zelfs te parryen.
Tussendoor Atreus zoveel mogelijk pijlen laten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Vrijdag schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:56:
[...]
Misschien is een Ubisoft spel dan wat voor je? Dan heb je de hele map vol staan met icoontjes waar je spullen kan vinden :+
Dat hoeft ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 06:36
Ik ben nog geen een keer zo’n Valkery tegengekomen en ik ben toch al best ver in de story. Vanavond maar eens eentje opzoeken, ik ben wel benieuwd hoe pittig ze zijn :) Tot dusver heb ik niet echt veel moeite gehad met de vijanden die ik ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Bijna alle Valkyries zitten in die hidden chambers, deze kun je pas laat in het verhaal openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Yukidaruma schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:24:
Bijna alle Valkyries zitten in die hidden chambers, deze kun je pas laat in het verhaal openen.
Ze zijn toch allemaal niet verplicht te doen ofwel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik voel me onoverwinnelijk!!
spoiler:
Sinds ik de Blades of Chaos equipped heb

heb ik mijn armor, enchantments en runic attacks toegspitst op BURN damage.
Wat heerlijk om al R1 mashend overal doorheen te hakken
spoiler:
Wat heb ik dit gemist! Alsof ik weer een oude God of War aan het spelen ben

8) oOo

Bijna level 7 nu, wapen mist nog één upgrade tot max, story en meeste side missies bijna klaar.

[ Voor 54% gewijzigd door Superkiwi op 01-05-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
jaaoie17 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:28:
[...]

Ze zijn toch allemaal niet verplicht te doen ofwel?
Oh, zeker niet. Alle Valkyries zijn optioneel, maar je hebt ze wel nodig voor de platinum trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 06:36
Yukidaruma schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:24:
Aha, vandaar. Ik kan ze trouwens wel openen maar ik heb dat nog niet gedaan. Ik ben trouwens momenteel level 5. Is dat hoog genoeg voor die Valkyries? Ik speel op balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Laatst online: 10-08 12:00
Oh shit dat is wel cool :D
Joetje079 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:23:
[...]

Aha, vandaar. Ik kan ze trouwens wel openen maar ik heb dat nog niet gedaan. Ik ben trouwens momenteel level 5. Is dat hoog genoeg voor die Valkyries? Ik speel op balanced.
wordt een uitdaging als je het gaat proberen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Ollievssn op 01-05-2018 16:33 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Tip vóórdat je gaat jagen op Valkyries:
Steek alle braziers aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
dvdkiwi schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:42:
Wat hebben die braziers eigenlijk met de Valkyries te maken?
spoiler:
Behalve dan dat de namen erop staan? Mimir vraagt het zich wel af, maar wordt dit later nog uitgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:42:
Nu ben ik wel benieuwd wat die braziers doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Nieuwevolger schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 17:34:
[...]
Nu ben ik wel benieuwd wat die braziers doen.
Branden.

:P

Story uitgespeeld.
De laatste scenes waren heel tof, die raakten wel een gevoelig snaartje.
Het eindgevecht daarentegen vond ik niet veel aan, maar dat vond ik bij GoW3 (het gevecht tegen Zeus) ook. Te lang en te druk imo.

Oh, en na uitspelen niet vergeten om even naar huis te gaan ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 01-05-2018 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@dvdkiwi zit me nou niet zo te teasen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:08:
[...]
Te lang en te druk imo.

Oh, en na uitspelen niet vergeten om even naar huis te gaan ;)
Fijn om te weten :( ik haat lange boss fights! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Misschien gaat het bij jou sneller ;)
Volgens mij heb ik het gevecht niet helemaal goed aangepakt dus het duurde allemaal wat lang.

*edit
Wat zijn die Valkyries lastig zeg, zelfs op easy.
Heb er nu 6 geprobeerd waarvan 4 dood, de 2 die nog leven (Eir in The Mountain & Rota in Helheim) probeer ik wel als ik een iets hoger level ben (ben bijna lvl7 nu).

Verder heb ik alleen Muspelheim en Nilfheim nog te doen; de meest vervelende klusjes voor het laatst bewaard dus.

[ Voor 74% gewijzigd door Superkiwi op 01-05-2018 22:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ben level 4, bijna 5. Al heel wat level 7 en 8 enemies tegen gekomen en verslagen. Als er maar geen tijdsdruk op zit lukt dat prima :) Ook mijn eerste Valkyre tegen gekomen, toen ik net klaar was bij
spoiler:
Thaldurs head
.

Dacht ik waag een poging en tot mij verrassing kwam ik tot op 5 millimeter van haar health bar! Op het eind werd ik daardoor te greedy en kilde ze mij net wat eerder :/ Wat niet mee hielp was dat ik nul rage bar had, anders had ik haar zeker gehad. Viel me dus reuze mee. Toen ff op story mode gezet en toen was het best easy... was zelf mijn grootste vijand, ben vaak te greedy, wil te snel :9

De boss fight met
spoiler:
Die twee neven van Odin
was ook prima te doen. Schrok wel ff toen in het begin van de fight hij tegen Atreus zei "weg jij, ik doe het alleen!". Maar dat viel mee :)

Al met al, geeft wat vertrouwen voor de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat ik me trouwens afvroeg: heeft het meerwaarde om chest, waist en wrist armor van dezelfde set te equippen?
Ik loop al vanaf het begin met 3 verschillende pieces ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:02
Hoe doen jullie dat toch om die levels te krijgen. Ik heb de story dagen geleden al uitgespeeld en ben nu steeds weer die gebieden aan het nalopen. Ik zit sinds vandaag met moeite op een hoge level 5.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Volgens mij wordt je level bepaald door het gemiddelde level van alle armor en enchantments die je op dat moment equipped hebt.
Wil je hoger in level dan zul je dus óf je gear moeten upgraden, óf gear van een hoger level moeten craften.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:37:
Wat ik me trouwens afvroeg: heeft het meerwaarde om chest, waist en wrist armor van dezelfde set te equippen?
Ik loop al vanaf het begin met 3 verschillende pieces ;)
Zover ik weet is er geen meerwaarde / extra stat boost behalve bij de Mist armor set die hebben 'stackable' HP boost recovery volgens mij.

Alleen bij de ‘Avengers gauntlet’ talisman geven bij de juiste 3 enchantments een ‘bonus’ attack.

[ Voor 32% gewijzigd door Ike. op 04-05-2018 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marcievg schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:37:
Hoe doen jullie dat toch om die levels te krijgen. Ik heb de story dagen geleden al uitgespeeld en ben nu steeds weer die gebieden aan het nalopen. Ik zit sinds vandaag met moeite op een hoge level 5.
ik kom ook niet hoog not. Net nog geen level 5. Om over de stats nog maar niet te schrijven, heb nu twee stats stuk hoger dan de rest en dsn heb ik het over strength 128 en Defence 120 ofzo... Ik zie mezelf ook nog niet aan level 8 en stats van 280 komen. Maar aan de andere kant heb ik ook heel lang als level 1 rond gelopen....
We gaan het zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 30-09 15:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

dvdkiwi schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:40:
Volgens mij wordt je level bepaald door het gemiddelde level van alle armor en enchantments die je op dat moment equipped hebt.
Wil je hoger in level dan zul je dus óf je gear moeten upgraden, óf gear van een hoger level moeten craften.
De Muspelheim en Niflheim sets geven grotere bonusen als je de complete sets equipt.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 19:25
Call me stupid, maar waar kan ik in hemelsnaam mijn "level" zien? Ja, ik zie diverse attributen met een level, je armor, wapens enz.enz.. Maar ik zie niet echt een algemeen level staan. Bij het ene heb ik level 3 en bij het andere nog level 2.

Verder is de game echt gigantisch vet en lang. Het duurt maar en dat is goed. De oude delen had ik nu al 3x rond gespeeld. Hier kom ik met moeite doorheen. Niet dat het moeilijk is, maar het duurt maar, ik blijf zoeken, backtracken enz.enz.

Had wel iets vreemds gisteren. Ik zette de modus op performance tijdens de game, ik was dus al aan het spelen, pauzeerde even want ik wilde zien wat het verschil bij een bepaald stukje was. Bam! Hele PS4 van slag, bleef wel aan maar ik had geen beeld meer en het kwam ook niet meer. Pas toen ik het schijfje eruit haalde was het menu weer terug. Toen in de optie menu voor het beginnen de performance mode aangezet en toen deed ie het weer. Heel vreemd. Kan je nu niet tijdens het spelen switchen of wat het gewoon even een momentopname?

[ Voor 35% gewijzigd door Cyrax0508 op 02-05-2018 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

@Cyrax0508 de start knop van je controller indrukken. of nou ja, options knop. je komt dan in het weapons tab en je ziet linksrechts, het is rechts.... je level met alle stats.

@Marcievg de sidequests van de dwergen geven goede armor daarmee kan je wel 5/6 aan tikken, ligt aan je talisman en welke enchantments je in je armor gooit(wel je armor upgraden natuurlijk, want dan gaat het level omhoog). Verder naar Niflheim/Muspelheim. Persoonlijk zou ik niflheim doen, want das veel makkelijker en dan eerst de set maken van daar alvorens deze te upgraden.

[ Voor 57% gewijzigd door ye-roon op 02-05-2018 09:08 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 19:25
@ye-roon;

Thank you. Ik zal vanavond even kijken. Blijkbaar let ik niet zo op :-) Ik speel toch al een tijdje, maar zag niet echt een algemeen level staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Ik heb ondertussen 4 valkyries gekilled op balanced experience. Zijn wel spannend die gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik haat Sigrun zo hard :(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08:24
De gevechten worden wel intenser naarmate de game vordert! Erg goed gedaan en hierdoor wil je wel kijken om andere moves te gebruiken dan enkel R1/R2.

Het duurt ook allemaal erg lang voordat je een story mission gedaan hebt, wat ik zeer positief vind.

Weet iemand ook of de enchantments passief zijn of dat je deze ergens moet activeren? Dit is mij even ontgaan denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Enchantments zijn passief.
De enige extra skill die je zelf moet activeren is je Talisman (L1+kruisje), al ben ik daar ook al passieve van tegengekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Dundave1909 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:18:
De gevechten worden wel intenser naarmate de game vordert! Erg goed gedaan en hierdoor wil je wel kijken om andere moves te gebruiken dan enkel R1/R2.

Het duurt ook allemaal erg lang voordat je een story mission gedaan hebt, wat ik zeer positief vind.

Weet iemand ook of de enchantments passief zijn of dat je deze ergens moet activeren? Dit is mij even ontgaan denk ik...
Passief. Maar je kunt beïnvloeden hoe vaak het geactiveerd wordt door meer Luck te stacken.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik ben gisteravond terug gegaan naar
spoiler:
The Summit

en HOLY EXPLETIVE.
spoiler:
Bossfight op de rug van een vliegende draak?? Yes please! Ik verwachtte half nog ergens dat ik het beest ging besturen, maar dat mocht niet zo zijn.
Toffe story scene met/over Baldur, heb al een vermoeden wat zijn weakness gaat zijn...
Het gevecht op het schip vanuit Helheim duurde me nét iets te lang, maar de inventiviteit van een vliegend schip maakt dat wel goed.
Dundave1909 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:18:
Ze zijn passief, maar je zult ze eerst in sockets van je uitrusting moeten stoppen (armour + talisman).
Hoe hoger het level van een stuk gear, des te meer sockets (tot een maximum van 3) deze zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:52:
Enchantments zijn passief.
De enige extra skill die je zelf moet activeren is je Talisman (L1+kruisje), al ben ik daar ook al passieve van tegengekomen.
Volgens mij is het L1 + B (rondje) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
O ja, was even vergeten dat ik die knoppen omgedraaid heb ;)
In vrijwel alle games is het kruisje voor interactie, dus gelijk vanaf het begin al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:40:
In vrijwel alle games is het kruisje voor interactie, dus gelijk vanaf het begin al gedaan.
Ik speel altijd games met de standaard controller instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Heb ik ook gedaan. Vond ontwijken met X niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08:24
Heb de eerste 10 minuten geprobeerd met dodge is X maar werkt echt niet lekker, dus daarna gelijk omgedraaid :) Bedankt voor de tips!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
spoiler:
Nou zeg die omslag van je zoon ineens. Ik ben een god en ik doe lekker wat ik wil. Dood aan iedereen, whatever!!

Zou m bijna gewoon meegeven aan Baldur ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Toen wilde ik hem ook wel even achter het behang plakken ja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook meteen de knoppen omgedraaid. Interactie met rondje en dodgen met kruisje? Werken er Japanners bij Santa Monica ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Nochtans vind ik x knop perfect voor te dodgen. x en vierkantje zijn knoppen die in het verlengde van mijn duim liggen en dus snel toegankelijk :p

De interactieknop bolletje is niet zo vaak nodig dus ideaal.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In Helheim geweest en nu dus ook de
spoiler:
blades. Eigenlijk jammer, vind de axe juist zo cool. Sinds je ook de blades hebt, welk wapen gebruiken jullie doorgaans? Ik blijf toch bij de Axe. Vond het in helheim zonder Atreus ook maar niks :)

Ook een tweede Valkyre down. Eerste poging op balanced, weer bijna, maar net niet. daarna op story mode en toen was het easy. Heb gewoon geen zin in tig retries voor die Valkyres. Rest gewoon op balanced. Blijft de vraag of de Queen straks te doen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scifo83 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:20:
Nochtans vind ik x knop perfect voor te dodgen. x en vierkantje zijn knoppen die in het verlengde van mijn duim liggen en dus snel toegankelijk :p

De interactieknop bolletje is niet zo vaak nodig dus ideaal.
Klimmen, afdalen, kisten openen, knoppen bedienen, shit uit het water trekken, aanmeren, je boot in gaan, deuren openen, shop openen.

Ik denk dat de interactie knop de meest gebruikte facebutton in de hele game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 20:13
bram1984 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 05:53:
[...]

Klimmen, afdalen, kisten openen, knoppen bedienen, shit uit het water trekken, aanmeren, je boot in gaan, deuren openen, shop openen.

Ik denk dat de interactie knop de meest gebruikte facebutton in de hele game is.
Maar wel verder van je rechterstick.... Dus in gevecht niet nodig (behalve keer health stampen)
Ieder z'n eigen voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baronruud schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 07:31:
[...]

Maar wel verder van je rechterstick.... Dus in gevecht niet nodig (behalve keer health stampen)
Ieder z'n eigen voorkeur.
Zeker, maar ik reageerde op de stelling dat je de interactie knop niet vaak nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Dit weekend GoW uitgespeeld. Best chill.
Leuk dat je gewoon wat verder kan spelen .... nog 2 nieuwe realms gaan bezoeken, proberen om gele armor te verzamelen om mezelf zo klaar te stomen voor de 6 valkeries (heb er al een down)
Nog enkele questjes en hier en daar wat extra labors/chests/secrets vinden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
-SaveMe- schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 00:36:
spoiler:
blades. Eigenlijk jammer, vind de axe juist zo cool. Sinds je ook de blades hebt, welk wapen gebruiken jullie doorgaans? Ik blijf toch bij de Axe. Vond het in helheim zonder Atreus ook maar niks :)
Beide
spoiler:
Ik wissel constant tussen de wapens. Axe wat vaker 1v1, blades wat vaker tegen groepen, maar door gebruik van runes en skills is dit lekker flexibel. Je kunt ook met de axe een tegenstander bevriezen en dan met de blades op de rest losgaan.
Daarnaast mis je gewoon 2 runic attacks als je nooit wisselt, welke een groot voordeel kunnen geven in gevechten.

2 dagen later en ik heb nog steeds Niflheim niet helemaal klaar. Op een of andere manier heb ik gewoon geen zin meer om nog vaker dat rondje te doen. Alle armor en wapens zijn al max level, Kratos is level 9, maar moet nog wel 30k mist om de laatste 2 tears te openen. Best jammer eigenlijk, het is echt een leuk spel, alleen Muspelheim en Niflheim worden snel wat eentonig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
spoiler:
blades. Sinds je ook de blades hebt, welk wapen gebruiken jullie doorgaans?
spoiler:
De Blades! Die in combinatie met een armor, enchantments en runes toegespitst up dikke burn damage en het voelt voor mij weer als een oude vertrouwde God of War. R1 spammend loop ik vrijwel overal doorheen :P

Alleen daarom al vind ik de tweede helft van de game het leukst oOo
Zelfs Muspelheim is daarmee tot nu toe (heb 4 layers gehad) vrij simpel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Zo, eindelijk Sigrun neer. Wat was dat een ontzettende vette boss fight _/-\o_ Deed me denken aan Dark Souls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:02
@ye-roon
Niflheim deed het voor mij. Zit nu op 8 en heb nog alle walkuren te gaan. Hopelijk geven die me nog meer boost.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

spoiler:

Ook een tweede Valkyre down. Eerste poging op balanced, weer bijna, maar net niet. daarna op story mode en toen was het easy. Heb gewoon geen zin in tig retries voor die Valkyres. Rest gewoon op balanced. Blijft de vraag of de Queen straks te doen is :)
spoiler:
Ik heb net nadat ik de blades had bijna alleen die gebruikt. Maar na verloop van tijd toch weer terug naar de axe. Die veel flexibeler en de axe throw heeft veel langere range(wat handig is voor valkyrie, vliegt lucht in en blijft hangen voor een move, gooi bijl in gezicht en ze is stunned. Dat kan met blades niet. Blades gebruik ik alleen als ik weet dat ik een opening heb en gewoon massive runic attack op iets kan dumpen, of als het helwalkers zijn waar me bijl niet zo veel tegen doet.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Laatst online: 22-06 14:58
Poah man wat een Game. Ik heb net:
spoiler:
het hoofd van Mimir eraf gechopped. Ik heb werkelijk geen idee hoe "ver" ik in de game zit, maar ik vermaak me kostelijk. De manier hoe hiij daarna op die "horn" blaast terwijl je hem vast houdt, hilarisch.
.

Deze game blijft me verbazen, op het moment dat je denkt dat het niet toffer kan komt er weer iets nieuws. Last of us was mijn #1 game, ik heb het gevoel dat deze daar wel eens in de buurt kan gaan komen..!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Marcievg schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:54:
Zit nu op 8 en heb nog alle walkuren te gaan.
Voor degenen die de game in het Engels spelen: een walkure is een Valkyrie ;)
Ik moest het ook even opzoeken :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:45:
[...]

Voor degenen die de game in het Engels spelen: een walkure is een Valkyrie ;)
Ik moest het ook even opzoeken :P
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het Bloodborne topic zat toen ook iemand die de game in het NL speelde. Ludwigs Heilige Zwaard en dat soort termen kwamen voorbij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Vuurpapier!
Toch vind ik het ergens wel grappig _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Santa Monica Studios heeft de focus punten voor komende patched aangegeven
De ontwikkelaar heeft via een blogpost bekendgemaakt waar ze aan werken en wat men van plan is om met komende updates toe te gaan voegen. Hieronder alle details op een rijtje.

Lettergrootte – De lettergrootte is al wat aangepast met update 1.12, maar dat is een tijdelijke oplossing. Santa Monica werkt aan een permanente oplossing.
Besturing – Alles is aanpasbaar, behalve de Rage modus activatie. Dit zal binnenkort ook te remappen zijn.
New Game – De studio is zich bewust van het probleem dat als je ‘New Game’ selecteert zonder de game eerst af te sluiten, dat er dialogen missen en er progressie blokkades ontstaan. Dit zal men oplossen. Voor nu adviseert de studio om de game eerst af te sluiten en opnieuw te starten alvorens er met een nieuwe game gestart wordt.
Bugs – Er zitten nog wat bugs in de game, er wordt gewerkt aan een oplossing.
Fotomodus – Deze modus is al geruime tijd in ontwikkeling en zit nog steeds in de pijplijn. Een datum is helaas nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 19:27
Iemand al geprobeerd om God of War 4 van Nederlands naar Engels om te zetten?
Heb de PS4 al op Engels gezet, maar het spel heeft helaas nog Nederlandse teksten..

Moet ik de game verwijderen en opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 22:10

juggle

Papa, ondernemer, gamer

spoiler:

spoiler:
Aangezien je Frost en Fire vijanden hebt werken de blades dus ook beter tegen Frost vijanden en de Axe dus beter tegen Fire vijanden. Dus ik switchte ook regelmatig van wapen.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opgeduveld schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:06:
Iemand al geprobeerd om God of War 4 van Nederlands naar Engels om te zetten?
Heb de PS4 al op Engels gezet, maar het spel heeft helaas nog Nederlandse teksten..

Moet ik de game verwijderen en opnieuw installeren?
Volgens mij heeft de game zelf een taalsetting. Heb je al in het settings menu gekeken?
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste