Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:32
Audio skipping is hetzelfde als audio niet in sync met animatie? Daar had ik gisteren last van namelijk, vandaag nog niet opgevallen.

Weer een stukje verder in de story. Wat kunnen kinderen toch vervelend zijn op die leeftijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Blaat schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 08:46:
[...]

De oplossing is heel simpel. Zo simpel dat mijn vrouw hem voor me moest bedenken.

spoiler:
1. Vierkantje drukken. 2. Profit!
Simpel, maar effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind die upgrades telkens zo marginaal. 1 a 2 puntjes extra in 2 status zo. Ik wachtdan meestall maar op nieuwe armors...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu voornamelijk bezig met het verzamelen van collectibles en dergelijke,
maar voordat ik er té veel tijd aan spendeer even een korte vraag:
Is het ergens nog mogelijk om terug te gaan naar het allereerste gebied?
spoiler:
het gebied voordat je bij het schilpadhuis aankomt

Daar mis ik nog wat dingetjes zie ik.
Het antwoord mag eventueel in spoilertags ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:57
Broertje wees me op een extra scene als je hem uitgespeeld hebt.
NIET LEZEN INDIEN NOG NIET UITGESPEELD!!!

spoiler:
als je terug naar je huis gaat ga je slapen. Dan is het ineens jaren later en staat er iemand voor de deur. THOR!!! En dan ineens word je wakker en is het weer teug naar "huidige" tijd en kan je verder spelen. Maar zegt atreus dat hij een droom had die levens echt aanvoelde met thor erin.
Wat dus mogelijk of een dlc betekent ( zie ik graag) of voor gow2. Sowieso lijkt me dlc logisch missen wat locaties die gelocked zijn.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
v8power67 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 10:30:
[...]

Seriously gaan we nu klagen als een developer hun game wel goed ondersteund met patches voor fixes enz...
En hoop nu ergens dat het idd elke dag voor komende jaren zo blijft gaan :+
Wat mankeert die game dan? Geef eens fatsoenlijke patch notes. Nee ik vind het prima dat ze de game goed onderhouden, maar spaar die dingen dan op ofzo. Elke dag een lullig dingetje veranderen waarbij zelfs fouten worden geïntroduceerd zoals 1.16 is gewoon onnodig en vervelend. En dan kan je bijdehand lopen doen wat je wil met je opmerking ik hoop dat ze het nu inderdaad elke dag blijven doen, maar het is gewoon irritant aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Haha, deze runic summon:

spoiler:
Bitter squirrel: Summons a spectral squirrel, Ratatöskr, to unearth consumables

Hoe komen ze er op :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Kaasje123 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:57:
[...]

Wat mankeert die game dan? Geef eens fatsoenlijke patch notes. Nee ik vind het prima dat ze de game goed onderhouden, maar spaar die dingen dan op ofzo. Elke dag een lullig dingetje veranderen waarbij zelfs fouten worden geïntroduceerd zoals 1.16 is gewoon onnodig en vervelend. En dan kan je bijdehand lopen doen wat je wil met je opmerking ik hoop dat ze het nu inderdaad elke dag blijven doen, maar het is gewoon irritant aan het worden.
Dude chill down. Lees de update notes en je snapt waarom ze het doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:46:

spoiler:
als je terug naar je huis gaat ga je slapen. Dan is het ineens jaren later en staat er iemand voor de deur. THOR!!! En dan ineens word je wakker en is het weer teug naar "huidige" tijd en kan je verder spelen. Maar zegt atreus dat hij een droom had die levens echt aanvoelde met thor erin.
Wat dus mogelijk of een dlc betekent ( zie ik graag) of voor gow2. Sowieso lijkt me dlc logisch missen wat locaties die gelocked zijn.
spoiler:
toevallig vandaag zelf ondekt toen ik nog een geheime kamer daar wou bezoeken. Daarnaast heb ik nu zo goed alles gedaan en ondekt, ik moet alleen nog de valkery queen verslaan en die heeft mij toch een berg levens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Nieuwevolger schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:00:
[...]

spoiler:
toevallig vandaag zelf ondekt toen ik nog een geheime kamer daar wou bezoeken. Daarnaast heb ik nu zo goed alles gedaan en ondekt, ik moet alleen nog de valkery queen verslaan en die heeft mij toch een berg levens
spoiler:
Is dat die in Muspelheim?

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MrMistral schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:24:
[...]

spoiler:
Is dat die in Muspelheim?
spoiler:
nee, de queen kan je pas bevechten als je alle 8 andere hebt verslagen

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Het lijkt hier The Fast & The Furious wel met al die spoilers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:23
Ik hoor mensen ook spreken over optionele gebieden en optionele bazen. Ik vraag me af hoe ik dat soort dingen kan vinden? Heb net the light of alfheim afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Ik ben vooral heel veel op het meer aan het varen :P Volgens mij hebben ze de droprate oid van kistjes, lijken en onderwaterschatten verhoogd.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:25:
Ik hoor mensen ook spreken over optionele gebieden en optionele bazen. Ik vraag me af hoe ik dat soort dingen kan vinden? Heb net the light of alfheim afgerond.
Alles wat je doet/kunt doen buiten het volgen van het main objective is optioneel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
dvdkiwi schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:36:
[...]

Alles wat je doet/kunt doen buiten het volgen van het main objective is optioneel ;)
Waar vind je dat dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:40
Rondvaren, zoeken, kijken, exploren etc... Gewoon alle plaatsen verkennen die je wilt en voornamelijk niet de questmarker volgen.
spoiler:
Bijv in het noordoosten, een plaats met een waterrad en een grote gouden deur er tegenover (Stone Falls). Deze openen en verkennen (Veithurgard).

[ Voor 22% gewijzigd door Xerox op 28-04-2018 21:02 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net Mispelheim unlocked en even gaan kijken daar...
spoiler:
Lijkt me een beetje de grind area van de game? Moet je de arena quests daar voltooien om naar de top te kunnen? ik heb de eerste twee challenges gedaan. Eerste was een makkie, bij de tweede ging ik op de derde wave dood en je ressurection stone werkt daar blijkbaar niet ... Altijd een hekel aan dit soort wave after wave dingen in games...

Afgaande op bovenstaande kan ik 100% completion wel op mijn buik schrijven denk ik ...

Overigens, hoe ik ook worstel met de combat, soms als het vlotjes gaat voelt dat ook wel heel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
-SaveMe- schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:00:
Net Mispelheim unlocked en even gaan kijken daar...
spoiler:
Lijkt me een beetje de grind area van de game? Moet je de arena quests daar voltooien om naar de top te kunnen? ik heb de eerste twee challenges gedaan. Eerste was een makkie, bij de tweede ging ik op de derde wave dood en je ressurection stone werkt daar blijkbaar niet ... Altijd een hekel aan dit soort wave after wave dingen in games...

Afgaande op bovenstaande kan ik 100% completion wel op mijn buik schrijven denk ik ...

Overigens, hoe ik ook worstel met de combat, soms als het vlotjes gaat voelt dat ook wel heel lekker :)

[video]

[video]
Je kan er altijd voor kiezen om hier later nog terug te komen. Muspelheim is een plaats waar je inderdaad echt moet zijn voor 100%.
Dit is daarentegen nog niets vergeleken met Niflheim...
Daarnaast mag je Atreus wel gebruiken hoor (in je eerste filmpje)! Gewoon die pijlen blijven spammen tot ze leeg zijn en zijn summon gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xerox schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:06:
[...]

Dit is daarentegen nog niets vergeleken met Niflheim...
Daarnaast mag je Atreus wel gebruiken hoor (in je eerste filmpje)! Gewoon die pijlen blijven spammen tot ze leeg zijn en zijn summon gebruiken!
Ik gebruik Atreus ook heel vaak. Heb hem nu volledig geupgrade :)
Summons vergeet ik inderdaad eigenlijk altijd ...

Moet ik al beven voor Nilfheim :X ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
-SaveMe- schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:08:
[...]

Ik gebruik Atreus ook heel vaak. Heb hem nu volledig geupgrade :)
Summons vergeet ik inderdaad eigenlijk altijd ...

Moet ik al beven voor Nilfheim :X ?
Net pas je tweede filmpje bekeken, daar gebruik je hem meer inderdaad... ;)
Nog meer gebruiken dan nu, voornamelijk op de Nightmares.

Niflheim is niet eng of iets, het voelde voor mij - omdat ik een collector ben - op een gegeven moment iets teveel als werk/grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xerox schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:09:
[...]

Net pas je tweede filmpje bekeken, daar gebruik je hem meer inderdaad... ;)
Nog meer gebruiken dan nu, voornamelijk op de Nightmares.

Niflheim is niet eng of iets, het voelde voor mij - omdat ik een collector ben - op een gegeven moment iets teveel als werk/grinden.
Ik steeds bang dat het te moeilijk gaat worden. En dat terwijl ik er tot nu toe zonder veel problemen doorheen ga 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
-SaveMe- schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:10:
[...]

Ik steeds bang dat het te moeilijk gaat worden. En dat terwijl ik er tot nu toe zonder veel problemen doorheen ga 8)7
Als je zorgt dat je gear up-to-date blijft, komt 't wel goed. Ik ben nu level 8, voornamelijk door Niflheim. Nu ben ik (volgens mij) bijna aan het eind van het spel, dus even rustig alle gebieden aan het clearen van de mogelijke collectibles en opdrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Update .16 alweer. Ik moet .13/.14.15 ook nog installeren 8)7

Super irritant trouwens dat de PlayStation geen Changelogs laat zien, je hebt nu geen idee wat je update en waarom.

Ze hadden ook best 2 grote updates kunnen doen dan 5 kleine. Wordt een beetje irritant zo. Ik speel niet voor niets op een console, als ik “elke dag” wil updaten ga ik wel op Windows zitten 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 28-04-2018 21:22 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Donstil schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:15:

Super irritant trouwens dat de PlayStation geen Changelogs laat zien, je hebt nu geen idee wat je update en waarom.

Ze hadden ook best 2 grote updates kunnen doen dan 5 kleine. Wordt een beetje irritant zo. Ik speel niet voor niets op een console, als ik “elke dag” wil updaten ga ik wel op Windows zitten 8)7
Je kan ze gewoon ignoren en verder spelen en de install in de nacht doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
giantgiantus schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:49:
[...]

Je kan ze gewoon ignoren en verder spelen en de install in de nacht doen.
Ja dat doe ik nu ook. Daarom moet ik 13/14/15 & 16 nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Donstil schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:15:

Options knop op de game en update history. Alleen dan moet de dev ervoor kiezen hier alles te plaatsen. Wat helaas niet zo is met deze dev.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:06:
[...]

Options knop op de game en update history. Alleen dan moet de dev ervoor kiezen hier alles te plaatsen. Wat helaas niet zo is met deze dev.
Cool, dat wist ik niet :)
Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 18:59
Ben nog steeds vrij in het begin. Heb de eerste favour gedaan voor die Bork. Wanneer vind je een keer een armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaaoie17 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:57:
Ben nog steeds vrij in het begin. Heb de eerste favour gedaan voor die Bork. Wanneer vind je een keer een armor.
Dat duurt best een tijdje. In het aller begin kun je het beste een van armors craften. Kies het armor wat het beste past bij stijl: Strength voor aanvallend, defence voor defensive en Runic als je gaat voor de magic attacks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:09
-SaveMe- schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:17:
[...]

Dat duurt best een tijdje. In het aller begin kun je het beste een van armors craften. Kies het armor wat het beste past bij stijl: Strength voor aanvallend, defence voor defensive en Runic als je gaat voor de magic attacks...
Ok, vroeg ik me ook al af. Net mn tweede trol gesloopt en derde appel gevonden. Al wel wat kunnen craften. Mooi spel tot nu toe! Wordt het exploren nog uitgebreider? Nu is het vooral niet de kant van Artreus op gaan en dan vind je van alles. Wel heel erg simpel.

Speel de game op de Pro op een LG Oled C7. Die 4K CB mode ziet er echt crisp uit! Ik zit et ca 1,5meter vanaf en het verschil met de 1080p mode is behoorlijk groot.

[ Voor 12% gewijzigd door Hulleman op 29-04-2018 00:29 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:57

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hulleman schreef op zondag 29 april 2018 @ 00:27:
[...]

Ok, vroeg ik me ook al af. Net mn tweede trol gesloopt en derde appel gevonden. Al wel wat kunnen craften. Mooi spel tot nu toe! Wordt het exploren nog uitgebreider? Nu is het vooral niet de kant van Artreus op gaan en dan vind je van alles. Wel heel erg simpel.
Je zit nu bijna op een groot omslagpunt in het spel. :) nog even doorspelen en dan......... 8)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
-SaveMe- schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:17:
[...]

Maarja ik hoor verhalen van dat je beter geen armor koopt en alleen armor gerbuikt wat je vind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die verhalen zijn ook maar verhalen.
Als jij een leuk stuk armor in de shop ziet en je hebt er de recources voor, gewoon kopen/craften d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 14:49
Speel de game op een 1080p tv met de PRO, maar heb hem op performance gezet. Die extra frames zijn zo fijn om te hebben tijdens het spelen. Qua beeld zie je dat op een FHD scherm niet zo. Als het een 4K scherm was, dan zou het wellicht anders zijn.

Moet zeggen dat ik bij andere games de CB 4K qua verschil met supersampeling wel goed zie.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
dvdkiwi schreef op zondag 29 april 2018 @ 10:52:
Die verhalen zijn ook maar verhalen.
Als jij een leuk stuk armor in de shop ziet en je hebt er de recources voor, gewoon kopen/craften d:)b
Jij hebt wel al een armor gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ik vind op mijn FHD tv anders de resolution mode er toch echt beter en scherper uitzien. En ik heb echt totaal geen last van de 'performance'. Draait echt prima en prima te spelen op 30 fps ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:45
Ik vind deze in 30fps ook prima te spelen.

Ben normaal een mannetje van de hoge fps maar in deze game kies ik toch liever de 4k-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
jaaoie17 schreef op zondag 29 april 2018 @ 05:00:
[...]

Maarja ik hoor verhalen van dat je beter geen armor koopt en alleen armor gerbuikt wat je vind.
De armor die ik vind verkoop ik. Brok en Sindri kunnen veel beter spul maken.

Uitzondering is de bracers van Tyr, die heb ik wel een hele tijd gedragen. Net als de balanced axe pommel. Als je veel explored en heel veel rondjes op het meer vaart krijg je al snel veel resources en hacksilver. Opsparen van dingen vind ik niet zinvol want elke "betere" armour vraagt weer andere spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

jori040 schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:50:
Ik vind deze in 30fps ook prima te spelen.

Ben normaal een mannetje van de hoge fps maar in deze game kies ik toch liever de 4k-mode.
Welk tv toestel heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uitgespeeld
spoiler:
Ik heb de valkery queen neer, stuk minder moeite mee gehad dan toen ik m’n eerste valkery bevocht toen ik level 4 was. Nog geprobeerd de quest in nifhelheim te halen, maar dat grinden duurt mij een eeuwigheid, niet de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:45
Samsung UE43KS7500 [4K/HDR/10Bits]

Dit scherm gebruik ik puur om te gamen.En omdat ik er achter in de kamer niet ver vanaf zit is 43 voor mij de juiste maat.

Voor de consoles een geweldig scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 12:59
Voxalizer schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 11:47:
Damn, wat een game. Ik vond hem al erg goed, maar ik kwam gisteravond in het verhaal op een bepaald punt waar ik als fan toch echt even met kippenvel voor mijn TV zat. Controller neergelegd en een biertje gepakt, lol.

spoiler:
Ik had het eigenlijk al niet meer verwacht doordat ik die Axe zo briljant in de game vind passen en misschien ook wel doordat er gewoon nog niets gespoilerd is voor me door trailers/gameplay vids... Maar het moment dat Kratos terug naar huis gaat om de Blades of Chaos op te halen. En hoe, holy shit! Bootreis er naartoe zit je echt al zo van "Wow, wat? Gaat ie echt die Blades ophalen? WTF". En dan dat stuk in Helheim erna. Fuck man.

Eén van de beste momenten in gaming van de afgelopen jaren. Ik speelde deze games al op de PS2 vroeger, dit was echt puur genieten. 10/10.
spoiler:
Dat was echt zo'n tof moment ja. Had hier gelukkig ook niks van gezien of over gehoord dus dit kwam als een complete verrassing. Ik heb de rest van de game eigenlijk alleen maar met die Blades gespeeld. 8)
v8power67 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:46:

spoiler:
spoiler:
Ha tof, daar had ik nog niet aan gedacht. Terwijl Brok en Sindri bij terugkomst wel opnoemen dat je "veilig thuis moet komen", dus er wordt wel naar gehint. Pas na dat stukje komen ook de "echte" credits tevoorschijn. Ik vroeg mij al af waarom die nog niet voorbij waren gekomen (behalve de in-game credits bij Jötunheim dan).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaaoie17 schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:36:
[...]
Jij hebt wel al een armor gekocht?
Ja hoor, meerdere zelfs :)
Van elk kleurtje (groen, blauw, paars) wel minimaal één complete set gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:48:
[...]

Ja hoor, meerdere zelfs :)
Van elk kleurtje (groen, blauw, paars) wel minimaal één complete set gekocht.
Ik ben dus in Mispelheim geweest en nu ben ik helemaal
spoiler:
kwijlend van de armors die ik daar kan craften (orange). Alleen moet ik nog 8 van die ingredients, heb er 16 van de 24. Maar daar moet ik die arena verder voor doen en daar heb ik nu in elk geval nog geen zin in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Verhaal inmiddels ook klaar. Daarna nog wat tijd besteed aan alles verzamelen, moet nu alleen nog een realm tear en alle Valkyries. Also dat klaar is wil ik verder met Muspelheim en Niflheim.
Viel me wel op dat ik volgens mij alle Travelers wel heb gehad, maar dat ik er volgens de labour nog minstens 3 moet. Zelfde met (volgens mij) Ogres. Dat zijn nou niet direct vijanden die je op willekeurige plaatsen ziet, dus vraag me af wat ik heb gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:57
Yukidaruma schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:29:
Verhaal inmiddels ook klaar. Daarna nog wat tijd besteed aan alles verzamelen, moet nu alleen nog een realm tear en alle Valkyries. Also dat klaar is wil ik verder met Muspelheim en Niflheim.
Viel me wel op dat ik volgens mij alle Travelers wel heb gehad, maar dat ik er volgens de labour nog minstens 3 moet. Zelfde met (volgens mij) Ogres. Dat zijn nou niet direct vijanden die je op willekeurige plaatsen ziet, dus vraag me af wat ik heb gemist.
spoiler:
Guess what er in Muspelheim en Niflheim veel voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Aschtra schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:37:
[...]

spoiler:
Draugrs!! En die andere natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 30-09 15:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Uitgespeeld!

Houd er wel een leeg gevoel aan over. Nu weet ik niet meer wat ik moet gamen! Te veel goede spellen gespeeld afgelopen jaar, nu lijkt alles duf... :p

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Xerox schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:39:
[...]

Draugrs!! En die andere natuurlijk...
Volgens mij zo’n beetje alle monsters :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-09 23:43
God of War scoort weer 94 op metacritic zie ik.
The Last of Us blijft dus beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Aschtra schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:37:
[...]

spoiler:
Dan moet ik daar maar eens heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anton.net schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:33:
De echte score die er toe doet is die van de gamers en die is met een 9.2 gelijk aan The Last Of Us ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 29-04-2018 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Hmm, zag op een youtube video iemand level 9. Ben nu level 8 op 90% ofzo. Moet een socket level 8 hebben denk ik. Dat is enige wat nog level 7 is,

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moon hoe de wereld in elkaar steekt. Het water
spoiler:
2e keer gezakt en overal rond het meer weer van alles te doen

Ik backtrack veel, wil alles ontdekken. Ga wel lekker slow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
-SaveMe- schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:03:
Moon hoe de wereld in elkaar steekt. Het water
spoiler:
2e keer gezakt en overal rond het meer weer van alles te doen

Ik backtrack veel, wil alles ontdekken. Ga wel lekker slow...
Als je straks
spoiler:
schatkaarten
gaat vinden zal je nog veel meer moeten backtracken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 16:52

scorpie

Supra Addict

Zo, ik ben weer terug van vakantie, God of War aangeschaft, gedownload en nu lekker hakken >:)
Wat blijkt, zelfs de eerste 4 vijanden zijn al te moeilijk voor me op de iets moeilijkere moeilijkheidsgraad :')

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is dan ook geen hack& slash meer, je moet nu iets tactischer te werk gaan.
Dodgen en aanvallen getimed plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:48:
[...]

Als je straks
spoiler:
schatkaarten
Ik kan echt helemaal niks met die kaarten. Afbeeldingen zijn veel te vaag. Ik herken er vrijwel geen een. Alles wat ik vind, is eigenlijk per ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Die Valkyries zijn wel een beetje erg, geen idee hoe ik die ooit ga verslaan.
Muspelheim is verder goed te doen, leuk hoe alle trials anders zijn. Alleen jammer dat ik nu blijkbaar geen mogelijkheid heb om de armor te upgraden zonder voorbij die Valkyrie te komen. Niflheim maar eens bekijken dan.

Hele verhaal trouwens gedaan zonder 1 skillpoint te gebruiken of armor te upgraden. Daarnaast ook helemaal vergeten dat enchantments bestaan. Nu toch maar eens alles goed bekeken en met alle skills, enchantments en armor upgrades worden de gevechten toch een stuk makkelijker :D Jammer genoeg net niet genoeg xp om alle runes naar level 3 te krijgen. Volgende doel is de Niflheim armor maken en naar max upgraden, zal vast helpen als er ooit DLC komt en natuurlijk met de Valkyries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
bram1984 schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:55:
[...]

Ik kan echt helemaal niks met die kaarten. Afbeeldingen zijn veel te vaag. Ik herken er vrijwel geen een. Alles wat ik vind, is eigenlijk per ongeluk.
Ik heb er nu acht gevonden. Het is wel makkelijker als je al veel explored hebt en vrij kan reizen tussen de portals. Vaak kom je ook op de plekken terwijl je bijvoorbeeld een favour aan het doen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Yukidaruma schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:59:
Die Valkyries zijn wel een beetje erg, geen idee hoe ik die ooit ga verslaan.
Muspelheim is verder goed te doen, leuk hoe alle trials anders zijn. Alleen jammer dat ik nu blijkbaar geen mogelijkheid heb om de armor te upgraden zonder voorbij die Valkyrie te komen. Niflheim maar eens bekijken dan.

Hele verhaal trouwens gedaan zonder 1 skillpoint te gebruiken of armor te upgraden. Daarnaast ook helemaal vergeten dat enchantments bestaan. Nu toch maar eens alles goed bekeken en met alle skills, enchantments en armor upgrades worden de gevechten toch een stuk makkelijker :D Jammer genoeg net niet genoeg xp om alle runes naar level 3 te krijgen. Volgende doel is de Niflheim armor maken en naar max upgraden, zal vast helpen als er ooit DLC komt en natuurlijk met de Valkyries.
spoiler:
In Niflheim zit ook een Valkyrie die je nodig hebt om de mist armour te upgraden :')

Zelf nu alle valkyrie's verslagen. Speel op Balanced en had eigenlijk alleen moeite met de queen, die van muspelheim en die van hellheim. Rest in 1x gehaald.

Zit nu even te zoeken wat ik nu nog wil doen. Beetje exploren misschien. Level 8, 90%. Heb 1 iemand op youtube gezien die level 9 was. Verder nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:48:
[...]

Als je straks
spoiler:
schatkaarten
Heb er al een paar gevonden :)

Ik al 10 tears geclosed. Komen vaak level 6(+) enemies uit. Die kan ik melee echt niet aan (ben level 3), maar met ranged en een . hoop dodge werk lukt het ook :) Level 7 enemies sla ik nog geen deukje in ...
Kwam ook nog twee level 7 wolverines tegen... zeg maar daaaaaaaag :9

Ook twee travellers gedood (level 5 en 6) en dat kostte ook wat kunst en vliegwerk, zeker op die kleine platforms waarop ze stonden! Maar Atreus to the max is echt to the Max :)

ik vind het exploren en puzzelen echt super tof, net als de setting en de sfeer. De combat blijft echt hit en miss ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:55:
[...]
De meeste van die plaatsen op de schatkaarten herken ik meteen, dus vind ze niet echt super lastig om te vinden.
Heb er nu echter eentje openstaan die ik niet herken; ga er vanuit dat ik daar nog niet geweest ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Ik had uiteindelijk 1 schatkaart die ik echt niet kon vinden. Als je een beetje op de omgevingen let, heb je aan het plaatje eigenlijk al genoeg en anders helpt de tekst wel.

Niflheim en Muspelheim zijn wel leuke gebieden.
spoiler:
Als ik een beetje goed heb geteld, moet ook nog ongeveer 100k van die mist om alle items naar max te krijgen en de tears te openen. Met tussen de 5k en 10k mist per rondje, gaat dat nog wel even duren.
Wat ik ook wel leuk vond, was de progressie van "hoe overleef ik deze mist" naar "mist? Welke mist?". Een paar stukjes uitrusting en plotseling heb je tijd genoeg. Vraag me af of het upgraden van de armor de balk nog minder snel laat leeglopen. Helaas moet ik daarvoor weer terug naar Muspelheim

Ben ook tot het inzicht gekomen dat het gebruik van skills en runes toch wel erg handig is. Tot het einde van het verhaal heb ik deze eigenlijk nooit gebruikt, want "misschien heb ik het over 10 seconden wel nodig en dan is het op cooldoen". Maar als je dan 400k ongebruikte skillpoints hebt, maak je het jezelf alleen maar onnodig moeilijk. Dat is genoeg om alle skills te kopen en een groot gedeelte van de runes naar lvl 3 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 22:10

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Zo net ook uitgespeeld op balanced. 2 Valkyries verslagen maar de rest wil nog niet zo lukken die vind ik wel lastig terwijl de rest van de game prima te doen is. Waarschijnlijk moet ik iets meer mijn schild gebruiken :-)

Dit wordt wel de eerste game die ik platinum ga halen. Ik vind het exploren en vechten echt heel erg goed gedaan.

[ Voor 24% gewijzigd door juggle op 30-04-2018 01:49 ]

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:31
Is performance mode met ps4 pro de moeite waard? Lees dat sommigen vinden dat drops dan alleen maar meer merkbaar zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door SCIxX op 30-04-2018 04:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Totaal niet. Ik vind performance mode her mooiste en vloeiendste

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aschtra schreef op maandag 30 april 2018 @ 07:02:
Het mooiste? De 4K mode is toch echt een stuk scherper.

@dvdkiwi Echt? Ik zie alleen maar vage onherkenbare zwart-wit schetsen. Zegt me echt helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
SCIxX schreef op maandag 30 april 2018 @ 04:53:
Is performance mode met ps4 pro de moeite waard? Lees dat sommigen vinden dat drops dan alleen maar meer merkbaar zijn.
Ik ga voor kwaliteit modus. Ik wordt gek van die super onstabiele framerate. Beter gewoon stabiele framerate op 30 frames per seconde. En het ziet er ook nog beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:15
Treasure maps zijn vaak redelijk te doen, sommige kan je wel herkennen, andere niet en vind ik bij toeval.
Zit wel te wachten tot ik kan fast travelen 2 kanten op, veel peddelen tot nu toe.

Op level 5 al 2 valkyrie neer op hard, wel pittig. De eerste kon ik nog goed parryen maar bij de 2e niet... :(

Eerste challenge in Muspelheim was geen probleem, 2e lastiger. Maar sinds ik naar huis ben geweest nog niet opnieuw geprobeerd ;-)

Verder top spel, geen idee hoever ik main quest ben. Veel sidequests gedaan en main is daarom vrij "makkelijk"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Aschtra schreef op zondag 29 april 2018 @ 19:55:
Hmm, zag op een youtube video iemand level 9. Ben nu level 8 op 90% ofzo. Moet een socket level 8 hebben denk ik. Dat is enige wat nog level 7 is,
Even in spoilers
spoiler:
Je kan pas level 9 worden in de post game, dan unlocken de laatste upgrade voor je bijl en je andere wapen

Er zijn geen level 8 enchantments van wat ik heb gezien. Plus level is niet het allerbelangrijkste. Er zijn een boel level 6 enchantments die zo veel stats geven dat het niet de moeite is om die te vervangen. Zo is er ook eentje die je dodge distance verhoogt en je kleine movement speed increase geeft na een dodge. Die is level 6 maar is te goed om niet te equippen.

Ik heb wel veel level 7 enchantments door grinden in endgame area. Misschien als ik die allemaal equip dan kan ik tegen de level 10 worden, maar dat is minder efficient dan sommige van die unique enchantments.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Ik ben nog niet ver genoeg met het verhaal, maar tot nu toe haalt God of War het bij lange na niet bij The Last of Us. Moet wel zeggen dat de impact van TLOU voornamelijk in het einde zat.... best verhalende game ooit voor mij.
SCIxX schreef op maandag 30 april 2018 @ 04:53:
Het meest vervelende is dat veelal 40-50fps wordt gehaald in die modus. Die framerate levert vaak meer judder op dan 30fps, omdat 40-50fps minder lekker en stabiel in een frametime past dan 30fps. De 4K CB mode is zoveel scherper dan de performance mode en lekker stabiel!

[ Voor 37% gewijzigd door Hulleman op 30-04-2018 09:04 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met als kanttekening dat TLoU een remaster is. GoW blijft in dat geval de hoogst scorende "next gen" game op de PS4 (GTA 5 is ook hoger, maar ook een remaster). Alleen Zelda en Mario staan geloof ik hoger op de andere platformen.

Ik moet overigens wel zeggen dat ik, als iemand die ieder hoekje van de kaart uitkamt, erg veel tijd kwijt ben aan al die strandjes meerdere malen verkennen, om er vervolgens achter te komen dat ik nog niet de juiste skill heb voor bepaalde dingen. Dat had wat mij betreft wel iets anders gemogen. Dat er bijvoorbeeld per locatie aangegeven wordt of je daar al iets te zoeken hebt. Vooral het klimmen neemt best wel veel tijd in beslag. Je bent zo weer 20 minuten/een half uur verder op sommige strandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
bram1984 schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:03:
[...]
Met als kanttekening dat TLoU een remaster is. GoW blijft in dat geval de hoogst scorende "next gen" game op de PS4 (GTA 5 is ook hoger, maar ook een remaster). Alleen Zelda en Mario staan geloof ik hoger op de andere platformen.

Ik moet overigens wel zeggen dat ik, als iemand die ieder hoekje van de kaart uitkamt, erg veel tijd kwijt ben aan al die strandjes meerdere malen verkennen, om er vervolgens achter te komen dat ik nog niet de juiste skill heb voor bepaalde dingen. Dat had wat mij betreft wel iets anders gemogen. Dat er bijvoorbeeld per locatie aangegeven wordt of je daar al iets te zoeken hebt. Vooral het klimmen neemt best wel veel tijd in beslag. Je bent zo weer 20 minuten/een half uur verder op sommige strandjes.
Klopt. Ik heb TLOU pas op de PS4 gespeeld, omdat ik bij de PS3 een verkeerd beeld van die game had. Ik had geen zin in een horror/hersenloze "zombiegame". Never been so wrong 8)7

Same here. Ik ben denk ik wel 3 a 4 uur zoet geweest met de side quests/strandjes bezoeken toen ik voor het eerst bij de lake of nine aankwam. Kost heel veel tijd om van het ene naar het andere strandje te komen, spleten door, klimmen etc. Wat meer fast travel was wel lekker geweest.

Ik zag ook dat ik weer helemaal terug moet naar het begin (heks bij die boom) voor een secret chamber. Daarvoor moet je alles weer te voet afleggen? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Laatst online: 10-08 12:00
Hulleman schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:08:
[...]

Ik zag ook dat ik weer helemaal terug moet naar het begin (heks bij die boom) voor een secret chamber. Daarvoor moet je alles weer te voet afleggen? :/
op sommige momenten moet je gewoon verder met de story, je kan later in de story wat makkelijker terug ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Als je veel portals hebt gevonden gaat reizen een stuk makkelijker. Per gebied kan je ook zien wat je daar kan doen. In elk geval voor rift tears en valkyries kan je er vanuit gaan dat het pittige tegenstanders zijn.

Wat betreft nodige gear is het vrij eenvoudig. Zie je iets waar je wel bij zou kunnen maar lukt dat niet, dan moet je later terug komen. Sommige gebieden, zoals Cliff of the Ravens, ben ik drie keer voor terug geweest.

Rift tears en Valkyries laat ik nu liggen, ben ik nog niet sterk genoeg voor. Die verschijnen toch wel op de map dus makkelijk terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:42
bram1984 schreef op maandag 30 april 2018 @ 07:12:
[...]

@dvdkiwi Echt? Ik zie alleen maar vage onherkenbare zwart-wit schetsen. Zegt me echt helemaal niks.
Ik heb precies hetzelfde. Ik geloof dat ik bij 2 of 3 kaarten meteen zag waar ik moest zijn, omdat ik er net geweest was. Dat zijn ook de enige schatten die ik gevonden heb.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
ye-roon schreef op maandag 30 april 2018 @ 08:36:
[...]

Even in spoilers
spoiler:
Je kan pas level 9 worden in de post game, dan unlocken de laatste upgrade voor je bijl en je andere wapen

Er zijn geen level 8 enchantments van wat ik heb gezien. Plus level is niet het allerbelangrijkste. Er zijn een boel level 6 enchantments die zo veel stats geven dat het niet de moeite is om die te vervangen. Zo is er ook eentje die je dodge distance verhoogt en je kleine movement speed increase geeft na een dodge. Die is level 6 maar is te goed om niet te equippen.

Ik heb wel veel level 7 enchantments door grinden in endgame area. Misschien als ik die allemaal equip dan kan ik tegen de level 10 worden, maar dat is minder efficient dan sommige van die unique enchantments.
spoiler:
Ik ben afaik volledig geüpgraded. Heb alle Deadly Mist armour op level 8, alle handles, level 8, Axe en Chaos Blades level 6 en 5. (en nog veel meer max maar ga ik niet allemaal opnoemen :p)

Die socket met die dodge distance heb ik ook liggen. Gebruik ik niet though.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Manmanman, wat genoot ik toen Kratos
spoiler: title
terug ging om de Blades of Chaos op te halen. Wat blijft het heerlijk om daarmee rondom vijanden neer te maaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Aschtra schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:00:
[...]

spoiler:
Ik ben afaik volledig geüpgraded. Heb alle Deadly Mist armour op level 8, alle handles, level 8, Axe en Chaos Blades level 6 en 5. (en nog veel meer max maar ga ik niet allemaal opnoemen :p)

Die socket met die dodge distance heb ik ook liggen. Gebruik ik niet though.
Welke level ben je als je dat allemaal hebt? Ik ben level 7 maar ben nog bezig om de armor etc te upgraden

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Ollievssn schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:04:
[...]

Welke level ben je als je dat allemaal hebt? Ik ben level 7 maar ben nog bezig om de armor etc te upgraden
Dit is de laatste screen die ik heb:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/l4NYpAl.jpg

@ye-roon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
@Aschtra ik ben vooral jaloers op de hoeveelheid Hacksilver die je hebt...

Ik heb denk ik te veel uitgegeven tijdens de game en moet nu constant grinden voor meer hacksilver maar dat gaat niet zo heel snel.

Eventuele tips voor hacksilver zouden dus fijn zijn ;)

ik heb btw alle treasures en artifacten al dus daar kan ik geen geld meer mee verdienen :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
@Ollievssn paar rondjes op het meer varen. Tonnetjes, lijken en onderwaterschatten genoeg. Die laatste makkelijk te herkennen aan de gouden bubbels.
En natuurlijk echt alles kapot maken.

Terug naar eerdere plekken helpt ook wel. Daar respawnen vaak wat sterkere vijanden die ook weer spul droppen. Schatten vinden door kaarten te vinden levert ook massa hacksilver op. Kistjes bij Valkyries geven ook aardig wat.

[ Voor 47% gewijzigd door Vrijdag op 30-04-2018 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
@Vrijdag ja dat deed ik nu al een tijdje maar heb veel meer nodig :|

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:22

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Mijn probleem is vooral dat het nergens voor nodig is die gear. Zodra je Niflheim kan farmen is dat het dan. Geef me een reden om die gear te verzamelen. Nu heb ik die gear en is alles in de game al dood. :(

Deze game heeft NG+ nodig. Of meer endgame content dan een paar Valkeries.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

@Ollievssn Als je wil grinden voor endgame armor in 1 van de gebieden die optioneel zijn, daar krijg je echt bakken vol met klauwen. Je kan ook de artifacts, die bootjes, of speeldgoed of mokken etc verkopen bij de dwergen.

@Aschtra Ik zal zodra ik thuis ben ff kijken, maar ik ben daar iig level 9.
spoiler:
In de post game, met Axe level 6 en blades level 5. Cursed mist (die met str, runic, defense en vit) op level 8 en een berg level 7 en 6 enchantments. Ik heb ook de talisman waarmee je een defensive area om je heen neer legt op de grond en waar je health krijgt als je die upgrade naar 8. Die heeft ook ruimte voor 2 enchantment slots en die enchantments verhogen je level ook

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
ye-roon schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:59:
@Ollievssn Als je wil grinden voor endgame armor in 1 van de gebieden die optioneel zijn, daar krijg je echt bakken vol met klauwen. Je kan ook de artifacts, die bootjes, of speeldgoed of mokken etc verkopen bij de dwergen.

spoiler:
In de post game, met Axe level 6 en blades level 5. Cursed mist (die met str, runic, defense en vit) op level 8 en een berg level 7 en 6 enchantments. Ik heb ook de talisman waarmee je een defensive area om je heen neer legt op de grond en waar je health krijgt als je die upgrade naar 8. Die heeft ook ruimte voor 2 enchantment slots en die enchantments verhogen je level ook
Die heb ik wss nog niet, had die wel gevonden maar wist niet dat er 2 enchantments in konden. Dat zal het wss zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ollievssn schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:46:
@Aschtra ik ben vooral jaloers op de hoeveelheid Hacksilver die je hebt...

Ik heb denk ik te veel uitgegeven tijdens de game en moet nu constant grinden voor meer hacksilver maar dat gaat niet zo heel snel.

Eventuele tips voor hacksilver zouden dus fijn zijn ;)

ik heb btw alle treasures en artifacten al dus daar kan ik geen geld meer mee verdienen :P
spoiler:
Ik heb zoveel hacksilver door Ivaldi's workshop in Niflheim. Om daar alle gear, favours te krijgen moet je best vaak die workshop doen, hier zitten heel veel chests waarbij je ook hacksilver krijgt

excuus dubbelpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vannacht mijn eerste Valkyrie tegengekomen en (in 2 pogingen) verslagen. Ik vind ze nu al niet leuk ;)
De main story is met level 5 eigenlijk iets te makkelijk maar het optionele spul wat ik nog open heb staan compenseert dat, daar zitten toch vaak best lastige gevechten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
@Aschtra Waarom gebruik je die XP eigenlijk niet, of heb je alle skills en runes al op max? Ben zelf ook wel van het sparen en vooral niet uitgeven, maar eigenlijk is het een beetje nutteloos om het te blijven opsparen.
ye-roon schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:59:

spoiler:
Er is ook nog een lvl 8 (max upgrade) talisman met 3 enchantment slots
spoiler:
Shattered Gauntlet of Ages. Deze heeft nog een extra geheimpje: https://gamefaqs.gamespot...627-god-of-war/76553878#9 Geen idee of dit echt is trouwens, kwam toevallig deze link tegen toen ik de exacte naam zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:19:
@Aschtra (...) maar eigenlijk is het een beetje nutteloos om het te blijven opsparen.
Precies. Sparen hoeft niet echt; gewoon uitgeven, je krijgt toch wel genoeg binnen.
Ik heb nu al mijn skills en equipped runes op max en heb nog een hele hoop xp over.
Vooral bij de latere optionele labours krijg je een behoorlijke lading aan xp bij voltooiing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 29-09 14:49
Aschtra schreef op maandag 30 april 2018 @ 07:02:
Helemaal mee eens. Op mijn 1080p scherm zie ik niet een heel groot verschil met die Supersampeling in tegenstelling tot Gran Turismo.

Die vloeiendere FPS is mij heeel veel waard. De dips vallen tot nu toe echt wel mee.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Yukidaruma schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:19:
@Aschtra Waarom gebruik je die XP eigenlijk niet, of heb je alle skills en runes al op max? Ben zelf ook wel van het sparen en vooral niet uitgeven, maar eigenlijk is het een beetje nutteloos om het te blijven opsparen.

[...]

Er is ook nog een lvl 8 (max upgrade) talisman met 3 enchantment slots
spoiler:
Shattered Gauntlet of Ages. Deze heeft nog een extra geheimpje: https://gamefaqs.gamespot...627-god-of-war/76553878#9 Geen idee of dit echt is trouwens, kwam toevallig deze link tegen toen ik de exacte naam zocht.
Heb alle skills en de runes die ik gebruik op max. Je krijgt echt ziek veel exp en hacksilver als je alles Muspelheim en Niflheim haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Aschtra schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:04:
[...]

Heb alle skills en de runes die ik gebruik op max. Je krijgt echt ziek veel exp en hacksilver als je alles Muspelheim en Niflheim haalt.
Idd. Ik ging gisteren even grinden daar. Van lvl 6 naar bijna 9 gegaan... Die valkyries waren best makkelijk daarna :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kippenvelmoment net :D
spoiler:
Kratos die zijn Blades of Chaos onder de vloer vandaan haalt en om zijn polsen wikkelt, terwijl Athena toekijkt.
Het hack&slash speelkwartiertje buiten voelde weer als vanouds! De échte God of War is weer terug, woohoo!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Afgelopen weekend maar new game gestart in balanced difficulty. Give me god of war ga ik wel verder mee maar het hield het verhaal behoorlijk op dus vond ik zonde van mn eerste playthrough. Was gelukkig niet al te ver.

Aardig opgeschoten maar heb geen idee waar ik nu ben in het verhaal. Heb idee dat ik nog lang niet klaar ben :)

spoiler:
Nu langzaam lake of nine aan het doorwerken na het water weer leveltje is gezakt. Straks met dat hoofd naar Jortumheim?

Ik vind de game echt een verademing na al die halve games die men tegenwoordig aanleverd bij release. Dit voelt af en als een volwaardige game. Ik geniet van elke moment! Prachtig!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
dvdkiwi schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:37:
Kippenvelmoment net :D
spoiler:
Kratos die zijn Blades of Chaos onder de vloer vandaan haalt en om zijn polsen wikkelt, terwijl Athena toekijkt.
Het hack&slash speelkwartiertje buiten voelde weer als vanouds! De échte God of War is weer terug, woohoo!!
Dat vond ik ook een erg tof stuk! Crowd control ftw! ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Lipst3r schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:56:
Afgelopen weekend maar new game gestart in balanced difficulty. Give me god of war ga ik wel verder mee maar het hield het verhaal behoorlijk op dus vond ik zonde van mn eerste playthrough. Was gelukkig niet al te ver.

Aardig opgeschoten maar heb geen idee waar ik nu ben in het verhaal. Heb idee dat ik nog lang niet klaar ben :)

spoiler:
Nu langzaam lake of nine aan het doorwerken na het water weer leveltje is gezakt. Straks met dat hoofd naar Jortumheim?

Ik vind de game echt een verademing na al die halve games die men tegenwoordig aanleverd bij release. Dit voelt af en als een volwaardige game. Ik geniet van elke moment! Prachtig!
Waarom helemaal opnieuw begonnen? Je kan tijdens het spelen gewoon de moeilijkheidsgraad aanpassen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:59:
[...]

Waarom helemaal opnieuw begonnen? Je kan tijdens het spelen gewoon de moeilijkheidsgraad aanpassen hoor :)
Niet op de God of War moeilijkheidsgraad. ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste