Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 617899

Hier ook begonnen. Moet zeggen dat ik het nog wel vrij complex vind en daardoor de moeilijkheidsgraad op easy heb gezet. Eerste Boss? Was namelijk niet te doen anders. Audiovisueel gezien echt een topper en wil daardoor niet te snel door de wereld lopen. Ook heerlijke actie gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:17
Donstil schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:28:
Nou lang getwijfeld maar zojuist toch maar even de order doorgevoerd op bol.com :)

Dit soort games zijn normaal niet voor mij (fantasie enz) maar deze game ziet er wel ongelofelijk bruut uit.

Nu nog maar hopen dat ik niet in de Horizon val getrapt ben. Die game sprak mij op beeld ook erg aan maar kon mij uiteindelijk niet bekoren.
Kijk je nooit wat een game op gameplay gebied te bieden heeft dan ?
Je valt vast en zeker ook op knappe vrouwen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 20-04-2018 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
jori040 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:41:
[...]
Kijk je nooit wat een game op gameplay gebied te bieden heeft dan ?
Je valt vast en zeker ook op knappe vrouwen. ;)
Nee niet altijd inderdaad. Soms heeft dat wel voordeel maar aan de andere kant is het verrassings element er dan natuurlijk wel vanaf.

Over dat tweede, ik ben toevallig getrouwd met de knapste vrouw van Nederland :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-06 10:10
Zo wat vet dit!

Hoeveel motion blur hebben jullie aan staan? Ik vind de standaard instellingen nogal extreem. Heb ook nog ff gewisseld tussen performance mode en resolution maar bij performance mode schommelt de fps alle kanten op had ik het idee. Dan toch liever redelijk steady fps op cb 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:20
MitchellHearth schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:59:
Zo wat vet dit!

Hoeveel motion blur hebben jullie aan staan? Ik vind de standaard instellingen nogal extreem. Heb ook nog ff gewisseld tussen performance mode en resolution maar bij performance mode schommelt de fps alle kanten op had ik het idee. Dan toch liever redelijk steady fps op cb 4k.
Heb ik uitgezet, vind ik namelijk niet mooi. Filmgrain wel op standaard laten staan trouwens.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Donstil schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 20:58:
[...]

Nee niet altijd inderdaad. Soms heeft dat wel voordeel maar aan de andere kant is het verrassings element er dan natuurlijk wel vanaf.

Over dat tweede, ik ben toevallig getrouwd met de knapste vrouw van Nederland :+
Mijn probleem is dat ik meestal al te veel gezien heb van een game voor release.Ik volg een game meestal al vanaf de aankondiging.

Er is natuurlijk niets mis met knappe vrouwen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-06 23:31
Ben ik de enige die moeite heeft met de fontsize in dit spel? Ik moet me "behelpen" met een 32" scherm (bewuste keuze) en heb hier normaal gesproken nooit last van maar met GoW kan ik bijvoorbeeld nauwelijks de aanwijzingen of hints lezen. Fontsize is volgens mij niet aan te passen in de settings, of mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb er niet zoveel las van omdat ik op een 50 inch tv speel, maar het is inderdaad wel heel erg klein allemaal. Je kan het verder ook niet aanpassen, volgens mij had ssm al gezegt dat ze er naar gingen kijken. @Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:02
Ik speel ook op een 50” tv en vind het echt wel heel klein. Zit er 2m vanaf maar ben dichterbij gaan zitten.
Morgen even ps4 pro aansluiten op me pc scherm. Kijken of daar performance mode niet flikkert aan de zijkanten / baard van kratos.

Combat is nog erg wennen inderdaad maar wel erg vet. Speelt lekker door tot nu toe.

Wel beetje spijt van limited edition. Had er meer van verwacht. Meer spulletjes ofzo in de doos

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:39
Die eerste échte baas is _/-\o_
Qua cinematische ervaring EPIC.

Speel zelf op hard. Tot nu toe valt het prima te doen. Had meer moeite met de normale enemies dan de baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03:23
Ik heb nu ook het eerste hoofdstuk (?) uitgespeeld.

Echt een game van zeer hoge kwaliteit, deze game straalt gewoon ''Naughty Dog'' uit.

Het voelt voorlopig wel allemaal wat repetitief aan, maar ik denk dat dat wel beter wordt als je meer skills unlocked. Voorlopig zit ik vooral mijn axe naar vijanden te gooien, en telkens terug te roepen.

En om nog een puntje van kritiek te geven: Ik vond de gameplay demo van e3 2016 eigenlijk beter dan de definitieve versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik had trouwens eerst de HUD op Immersive staan maar mis dan net even wat teveel info. Heb het maar een beetje aangepast dat je in elk geval de essentiële info te zien krijgt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand of je nog terug kan keren naar dat kruispunt in het begin bij dat hert? Ik heb daar een kist gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Anton.net the e3 2016 demo zou denk ik niet in het verloop van het verhaal te passen denk ik. Ook wordt het in de uiteindelijke game als tutorial gebied gebruikt, waardoor het z’n beperkingen heeft.

Moet ook nog aan de controls wennen. Probeer vaak genoeg m’n schild op te roepen met L2 of te slaan met vierkantje of driehoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 22:37:
Weet iemand of je nog terug kan keren naar dat kruispunt in het begin bij dat hert? Ik heb daar een kist gemist.
Volgens mij moet dat kunnen. Ik kwam ook ergens iets in het begin wat tegen waar ik niet bij kon.

spoiler:
Is dat de kist die je op het ijs ziet staan net voordat je die "tempel" binnenloopt? Atreus zegt dan ook iets over zijn moeder. Er ligt daar ook een artifact/collectible op het ijs maar ik kon niet van het pad/de brug af komen. Iets verderop heb je bij die deurenpuzzel daar bovenin ook een lore panel. Vlak daarvoor kan je een kist achter een hekwerk zien staan met daarboven een explosieve lampion. Bijl er naartoe gooien werkt niet en de boog werkt ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Pro stijgt nu echt op. Ben bang dat de koelpasta niet meer goed werkt. Lucht om de Pro heen en de Pro zelf zijn niet extreem warm, dus ik heb de indruk dat de warmte niet goed van binnen naar buiten kan.
Ga hem van het weekend ff op het kastje zetten om te kijken of dat scheelt. Hem geen zin hem ter reparatie aan te bieden, ben ik hem te lang kwijt ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn pro houdt het aardig stil, alleen bij een cutscene en in het menu begon die heel hard te blazen. In performance mode btw.

[ Voor 11% gewijzigd door Nieuwevolger op 20-04-2018 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Vrijdag Gaat om die kist met die 3 symbolen. Zit daar nog iets bijzonders in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb voor mijn gevoel al heel wat gemist in de game. Had pas bij kist 3 door dat je die drie symbolen kapot moet maken haha... vooralsnog kan ik niet meer terug. Heb t geprobeerd...

Dit blijft niet bij 1 playthrough zo haha

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:20
-SaveMe- schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 22:53:
Mijn Pro stijgt nu echt op. Ben bang dat de koelpasta niet meer goed werkt. Lucht om de Pro heen en de Pro zelf zijn niet extreem warm, dus ik heb de indruk dat de warmte niet goed van binnen naar buiten kan.
Ga hem van het weekend ff op het kastje zetten om te kijken of dat scheelt. Hem geen zin hem ter reparatie aan te bieden, ben ik hem te lang kwijt ....
Ik heb hetzelfde probleem, echt haast geen doen meer. PS4 Pro is nu 16 maanden oud, dus herstel valt buiten de garantie. GameMania wijst naar Sony en andersom. Starttarief onderzoekskosten zijn 150 euro, hier kunnen nog reparatiekosten bijkomen. Wat dat betreft is de service bij de Xbox een stuk beter geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:51
-SaveMe- schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 22:53:
Dat heb ik ook gehad, Ik heb de bovenkant van mijn pro afgehaald (je hoef niet te schroeven) en de ventilator schoongemaakt met de stofzuiger. Nu gaat een stuk beter met de herrie.
Check dit filmpje:
YouTube: PS4 Pro Fan Cleaning - Is It Really This Easy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 23:17:
@Vrijdag Gaat om die kist met die 3 symbolen. Zit daar nog iets bijzonders in dan?
Ah die!

spoiler:
Daar moet je drie beeldjes kapot maken. Eentje links, eentje rechts en eentje meteen rechts in de hoek van de trap als je de ruimte binnen komt. Is een soort kat lijkt wel. Er zit een appel in. In totaal zijn er negen appels in het spel en bij elke drie die je vindt krijg je meer health. Ik speel op Balanced (aka watjesmode) dus wellicht heb ik ze niet eens nodig :P Vlak voordat je die kamer in kan hangt er ook nog een emmer met een collectible aan die constructie trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
GlorixJim schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 23:34:
[...]

Dat heb ik ook gehad, Ik heb de bovenkant van mijn pro afgehaald (je hoef niet te schroeven) en de ventilator schoongemaakt met de stofzuiger. Nu gaat een stuk beter met de herrie.
Check dit filmpje:
Heb ik ook al geprobeerd, maar werkte helaas bij mij niet. Echt een defect van de PS4 Pro zelf, las dat het te maken heeft met het type ventilator die er inzit. YouTube staat er vol mee, maar toch erkent Sony het probleem niet.

Enigste voordeel is dat ik mijn vrouw niet meer hoor praten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Nol_NL op 20-04-2018 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03:23
Ik denk dat het stilaan tijd wordt voor een ps4 pro slim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-06 18:29
Voordat ik deze kocht heb ik GoW 3 remastered gespeeld, dit is een redelijk koude kermis. Kratos kan niet eens springen, wat voor god is dit ineens?

Heel eerlijk gezegd denk ik dat iedereen meegaat in de lovende reviews en hun mening daar op baseert.

Het is een mooie game met veel verschillende environments. Maar de camera is redelijk ruk, zelfde voor combat.

Ik ben al iets verder en krijg soms het idee dat ik in Destiny zit, vijanden lijken daar sterk op. Ik zou het TLoU met een hakbijl willen noemen.

Doe mij maar vleugels en hack&slash tegen grote eindbazen, wat overigens niet zegt dat ik het slechte game vind, maar ze hadden er beter een ander karakter voor kunnen maken als nieuwe franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@z1rconium niet mee eens, ik vind Kratos hier perfect in passen en de combat vind ik ook prima. De combat van de vorige god of wars gingen ook zeker niet zo diep, het was vooral vierkantje, vierkantje, driehoek herhalen of l1+vierkantje herhalen voor de sterkste combo’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
iemand enig idee hoe het backtracken/fasttravelen werkt in deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
z1rconium schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:07:
Voordat ik deze kocht heb ik GoW 3 remastered gespeeld, dit is een redelijk koude kermis. Kratos kan niet eens springen, wat voor god is dit ineens?

Heel eerlijk gezegd denk ik dat iedereen meegaat in de lovende reviews en hun mening daar op baseert.

Het is een mooie game met veel verschillende environments. Maar de camera is redelijk ruk, zelfde voor combat.

Ik ben al iets verder en krijg soms het idee dat ik in Destiny zit, vijanden lijken daar sterk op. Ik zou het TLoU met een hakbijl willen noemen.

Doe mij maar vleugels en hack&slash tegen grote eindbazen, wat overigens niet zegt dat ik het slechte game vind, maar ze hadden er beter een ander karakter voor kunnen maken als nieuwe franchise.
Heel eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom je dat denkt van dat iedereen mee gaat, ik zelf heb alleen cijfertjes gezien en geen review gelezen.
En wat ik tot nu toe gespeeld heb is het voor mij de game van de generatie, niets komt daarbij in de buurt.

Ik ben al erg lang fan van de serie, maar een reboot als deze was absoluut nodig.. het is juist goed.

En de Destiny vergelijking, kom op je zet jezelf al meteen buitenspel met een vergelijking met zo een game, al is het alleen om de vijanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:17
Ik heb gisteren enkel chapter 1 uitgespeeld en hoewel ik positief verrast ben kan ik me (deels) ook wel vinden in het commentaar van @z1rconium; het voelt (nog) niet als een God of War.
Ja je speelt met Kratos, ja je slacht vijanden af en je hebt boss battles, maar ik heb (nog) niet het idee dat ik God of War aan het spelen ben.
Zo was het in GoW 3 bv zo dat je al in de openingsscene (het gevecht op Gaia, richting Leviathan) groepen met 50 vijanden tegelijk tegenkwam, waar je vervolgens je Blades of Exile op losliet en ze binnen enkele seconden in kleine mootjes had gehakt. Dat soort grootschaligheid ben ik nu in chapter 1 niet tegengekomen en ik vraag me af of dat met de nieuwe combatstijl wel mogelijk is. En dan doel ik voornamelijk op de pure hack&slash zoals die in de vorige delen aanwezig was.

Santa Monica heeft met GoW gedaan wat Ubisoft met Assassin's Creed heeft gedaan: ze hebben de game een verfrissend nieuwe kant op gestuurd. Iets wat bij beide games prima werkt en ook zeker niet als iets slechts moet worden gezien, maar het is wel even wennen na jarenlang dezelfde gameplay.

Maar als met al ben ik zeker niet teleurgesteld, het zijn enkel wat punten die me zo als eerst opvallen.
Het ziet er allemaal prachtig uit, de gevechten zijn leuk (de eerste troll en de eerste boss waren al erg tof), het menu ziet er goed uit met voldoende mogelijkheden tot upgraden. Kortom, ik ga me hier wel mee vermaken!

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 21-04-2018 10:10 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-06 18:29
Origins schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 09:38:
[...]

En de Destiny vergelijking, kom op je zet jezelf al meteen buitenspel met een vergelijking met zo een game, al is het alleen om de vijanden.
Daar kom je nog wel achter als wat verder komt.

Ik zeg ook niet dat ik het een slechte game vind, verre van zelfs. Maar ze hadden net zo goed een ander karakter kunnen maken.

Maar goed ik denk dat er een prequel voor deze gaat komen, want Kratos is oud en is zijn krachten kwijt dat zal een keer moeten worden uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:04

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Omdat ik geen PS4 heb, heb ik al wel veel van een playthrough gekeken. Het ziet er echt goed uit. Vooral het verhaal vind ik tot nu toe echt super. De fight mechanic heb ik zelf natuurlijk niet ervaren, maar na een paar uur gekeken te hebben lijkt me dat nog het minste van de vernieuwingen die zijn doorgevoerd door Santa Monica.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GlorixJim schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 23:34:
[...]

Check dit filmpje:
Dat heb ik dus al gedaan, maar maakt niks uit. Rare is dat hij 'vroeger' veel stiller was :'(
Nol_NL schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 23:28:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, echt haast geen doen meer. PS4 Pro is nu 16 maanden oud, dus herstel valt buiten de garantie. GameMania wijst naar Sony en andersom. Starttarief onderzoekskosten zijn 150 euro, hier kunnen nog reparatiekosten bijkomen. Wat dat betreft is de service bij de Xbox een stuk beter geregeld.
Je hebt in Nl gewoon twee jaar garantie hoor. Als die van mij zo blijft ga ik hem van de zomer, als ik met vakantie ben, opsturen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
z1rconium schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 10:22:
[...]

Daar kom je nog wel achter als wat verder komt.

Ik zeg ook niet dat ik het een slechte game vind, verre van zelfs. Maar ze hadden net zo goed een ander karakter kunnen maken.

Maar goed ik denk dat er een prequel voor deze gaat komen, want Kratos is oud en is zijn krachten kwijt dat zal een keer moeten worden uitgelegd.
Dan pas het hele verhaal er niet meer in, er wordt echt veel duidelijk gemaakt in de game.
Trouwens.. Je weet dat bij het einde van God of War 3.. wat er gebeurt toch? Volgens mij verklaart dat ook een hoop waarom hij grotendeels zijn krachten kwijt is en waarom hij oud is nu.

Dat hoeft niet nog een keer uitgelegd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komt een Photo mode aan! :)
Tune-in now for an exclusive look at God of War's photo mode, coming after launch in a free update! Watch: https://t.co/6WGSKHicJz #PS4share #GodofWar pic.twitter.com/Dh246ycqGd— #GodofWar (@PlayStation) April 20, 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
-SaveMe- schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 10:48:
[...]

Je hebt in Nl gewoon twee jaar garantie hoor. Als die van mij zo blijft ga ik hem van de zomer, als ik met vakantie ben, opsturen ...
Dat dacht ik ook, maar inmiddels toch de rechtsbijstand moeten inschakelen. Pauper bedrijf dat Sony, als het om service gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nol_NL schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:25:
[...]

Dat dacht ik ook, maar inmiddels toch de rechtsbijstand moeten inschakelen. Pauper bedrijf dat Sony, als het om service gaat.
Die twee jaar heb je niet bij de fabrikant, maar bij de winkel waar je het hebt gekocht. Ik heb hem bij Bol gekocht en ik weet uit ervaring dat ze daar zeer goed zijn met garantie en service ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
GameMania is mijn verkoper, maar daar zit geen beweging in. Volgende keer ook maar bij Bol bestellen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 19:54

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Kratos zijn krachten kwijt? Goh, hoe zou dat nu komen. GoW 3 uitgespeeld? Iets met het einde, haha.

Beoordeel de game om wat het wel is, niet om wat het niet is. Hoe ziet men het voor zich als Kratos in deze game al zijn krachten en zijn wings nog wel had?
Overigens is het niets nieuws toch? Kratos raakte zo ongeveer iedere game zijn krachten kwijt!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ben nu met mijn zoontje in het park/speeltuin.

Had ik maar een bijl en waren en maar monsters om te lijf te gaan 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb de game toch ook maar gehaald. Eerste stukje gespeeld en dat ziet er allemaal waanzinnig uit.

Valt alleen wel op dat de PS4 pro er aan moet trekken. Ding blaast als een gek terwijl hij verder altijd wel redelijk stil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:39
Donstil schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 15:19:
Ik heb de game toch ook maar gehaald. Eerste stukje gespeeld en dat ziet er allemaal waanzinnig uit.

Valt alleen wel op dat de PS4 pro er aan moet trekken. Ding blaast als een gek terwijl hij verder altijd wel redelijk stil is.
1e baas al gespeeld ?

Niet de
spoiler:
troll

Dat gevecht was echt NEXT level stuff.

Ben nu wat verder. En mijn Pro blaast ook als een malle. Terwijl hij bij andere zwaardere games (zoals Horizon Zero Dawn) vrij stil is.

Voor de rest vind ik het een hele vette game. Enige klein minpuntje is naar mijn mening de moeilijkheidsgraad. Ik speel op hard, maar echt heel moeilijk is het niet. Alleen als je tegen 4-6 vijanden tegelijk vecht, kan het pittig worden. Voor de rest hou ik me prima staande (tot nu toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 617899

Sefaex schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 15:39:
[...]

1e baas al gespeeld ?

Niet de
spoiler:
troll

Ben nu wat verder. En mijn Pro blaast ook als een malle. Terwijl hij bij andere zwaardere games (zoals Horizon Zero Dawn) vrij stil is.

Voor de rest vind ik het een hele vette game. Enige klein minpuntje is naar mijn mening de moeilijkheidsgraad. Ik speel op hard, maar echt heel moeilijk is het niet. Alleen als je tegen 4-6 vijanden tegelijk vecht, kan het pittig worden. Voor de rest hou ik me prima staande (tot nu toe).
Met de
spoiler:
troll
had ik anders best wel moeite op de normale moeilijkheidsgraad. En ook mijn Pro blaast als een jekko. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sefaex schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 15:39:
[...]

1e baas al gespeeld ?

Niet de
spoiler:
troll

Ja denk het wel. Ik heb die
spoiler:
Tattoo boy
verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Die deed me heel erg denken aan een character uit Far Cry.
Zag 'm verschijnen en dacht dat het gewoon een npc of iets was, maar niets bleek minder waar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 939809

Vaas bedoel je waarschijnlijk. Bad ass psycho mofo was dat :9 Gisteren ook gespeeld tot het punt dat ik hem verslagen had. Lekker gamepie maar de hype voel ik niet zo extreem als dat al die sites het deden voorkomen. Wel fijne game. Enige nadeel is die extreem luidruchtige Pro, dat doet de One X toch beter :9

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 939809 op 21-04-2018 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:02
Bij mij valt het geluid van de pro gelukkig mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Anoniem: 939809 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 17:56:
Enige nadeel is die extreem luidruchtige Pro, dat doet de One X toch beter :9
Ik sprint morgen gelijk naar de winkel om 'm voor de One X te halen!!
O wacht....

:P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Je snapte het sarcastische :9 wel toch? Maar grappig dat je toch even hapte 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
5 tips right from the horse's mouth 8)

EDIT
Net eerste boss
spoiler:
Tattoo boy
verslagen! Gaddang wat epic! Vooral ook door de camera. In your face action. Impressive! _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door -SaveMe- op 21-04-2018 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat was voor mij echt de meeste mooiste knokpartij ooit in een game die eerste boss, heel mooi gedaan.

spoiler:
De eerste ontmoeting met die heks, leuk wel een lsd trip wat een kleuren :+ , en dat 'gesprek' met die serpent was ook epic trouwens

[ Voor 43% gewijzigd door Sipio op 21-04-2018 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net een level 3 paarse enemy tegen gekomen. Die owned mij hard! Kom later wel eens terug (want ik zie een kist en nog meer loot) :)

En mijn Pro is wat stiller tot af en toe zelfs stil. In de menus blaast hij heel hard. Zou die 1.11 patch daar iets mee te maken hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij als je in resolutie mode speelt gaat de pro als een malle te keer. Frame rate valt inderdaad behoorlijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:47
Toch weer de nodige uurtjes erin gestoken.
Man man man wat een game. We worden echt op onze wenken bediend door sony. Wat een game.
Graphics zijn gewoon soms letterlijk adembenemend. En zit er hellemaal in qua verhaal.
Enigste eaar ik ontzettend moeite mee heb is de knoppen onthouden. Ik ga best vaak dood doordat ik loop te kutten en verkeerde knoppen indruk.
Het is zeker geen makkelijke game. En speel op niveau 2 van de 4.
En ik heb moeite met het hele upgraden enz. Teveel lezen en nadenken. Moet ik echt tijd voor nemen. Maar snap dat dit zulke cijfers krijgt.
Dit is gewoon echt fenomenaal.
We waren al ontzettend verwend qua meesterlijke games op de ps4. Maar deze is toch wel echt next level.
Voelt gewoon bijna al een next gen game.
Morgen weer voor gaan zitten, en weer verder hakken en zagen met kratos.

Moet wel alleen effe kwijt dat ik mega baal van YouTube. Heb al meerdere mega spoilers gelezen puur in video titels doe in mijn aangeraden video lijst stonden.
Hier baal ik echt gigantisch van, mega mijn best gedaan spoilers te vermijden en dan dit...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:11:
Net een level 3 paarse enemy tegen gekomen. Die owned mij hard! Kom later wel eens terug (want ik zie een kist en nog meer loot) :)

En mijn Pro is wat stiller tot af en toe zelfs stil. In de menus blaast hij heel hard. Zou die 1.11 patch daar iets mee te maken hebben ?
Die heavy onderaan de trap? Kostte me ook een paar pogingen, maar met wat proper dodge werk is hij wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Heb ook de order geplaatst. Maandag kunnen we los. Ben benieuwd, heb alle vorige delen ook gespeeld en vind dit samen met GTA en Red Dead Redemption de beste PS titels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even heel eerlijk allemaal vinden jullie de graphics echt zo fenomenaal bijna next gen? Ik vind het eerlijk gezegd best wel meevallen. Sure de buitengebieden zijn erg nice maar was net een hele tijd bezig om uit die kerker te komen en binnengebieden vind ik echt niet zo denderend. Als ik het vergelijk met Hellblade, dat is pas bijna next gen. Hell zelfs de bossen van Far Cry 5 vind ik er echt beter uit zien. Sorry :$ Aan de set-up ligt het niet met een Pro en een LG C7 Oled. Misschien moet ik nog eens naar die HDR en Contrast sliders kijken daar heb ik niks aan veranderd. Neemt niet weg dat ik goed in het verhaal zit en me er meer dan uitstekend mee vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:31:
[...]

Die heavy onderaan de trap? Kostte me ook een paar pogingen, maar met wat proper dodge werk is hij wel te doen.
Gooien met de bijl op zijn benen. Dan valt ie om en kan je er gemakkelijk omheen rennen. En af en toe een mep geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Ik heb een ps 4 pro gekocht, god of war edition
ben wel onder de indruk, is mijn eerste console maar speel al jaren pc games

god of war ... tja, is er iets dat dit spel niet heeft?

adventure, rpg, mortal kombat, dark souls, tomb raider
goede stemmen, epic animaties, op en top verzorgde graphics

leuke kennismaking met het platform voor mij
moet wel toegeven dat 30 fps voor mij moeilijk wennen is (net far cry 5 gespeeld op 90 fps...), gelukkig kan je GoW ook op performance mode spelen, wat de fps toch omhoog krikt naar de 50 zou ik zo zeggen

*edit: oja, mijn bankrekening is 430 euro armer en hiermee helemaal niet gelukkig :'(

[ Voor 7% gewijzigd door SideShow op 21-04-2018 22:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:31:
[...]

Die ja (denk ik). Heb twee poging gedaan, maar ik kan maar 2 hits van hem hebben. Ben daar gestopt ...
Vrijdag schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:44:
[...]

Gooien met de bijl op zijn benen. Dan valt ie om en kan je er gemakkelijk omheen rennen. En af en toe een mep geven :P
Goede tip. Morgen eens proberen :)
Anoniem: 939809 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:42:
Even heel eerlijk allemaal vinden jullie de graphics echt zo fenomenaal bijna next gen? Ik vind het eerlijk gezegd best wel meevallen. Sure de buitengebieden zijn erg nice maar was net een hele tijd bezig om uit die kerker te komen en binnengebieden vind ik echt niet zo denderend. Als ik het vergelijk met Hellblade, dat is pas bijna next gen. Hell zelfs de bossen van Far Cry 5 vind ik er echt beter uit zien. Sorry :$ Aan de set-up ligt het niet met een Pro en een LG C7 Oled. Misschien moet ik nog eens naar die HDR en Contrast sliders kijken daar heb ik niks aan veranderd. Neemt niet weg dat ik goed in het verhaal zit en me er meer dan uitstekend mee vermaak.
Echt niet dat de bosses in FC5 er beter uitzien. Ik zou eens langs de Pearl gaan :) Detail van Kratos is ook erg mooi. En alleen al die scene met die eerste boss, daar kan heel FC5 niet aan tippen. En ik denk ook niet dat sites als DF hebben zitten slapen toen ze deze game onder handen namen. Meer 'next gen' wordt het voorlopig niet. Maar mij hoor je niet klagen, als game er zo uitzien en spelen, I am in! :Y

[ Voor 49% gewijzigd door -SaveMe- op 21-04-2018 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bossen, niet bosses :9 Haha nee is goed, vind het ook een fantastische game hoor alleen meer qua story telling dan dat ik echt omver wordt geblazen door de graphics.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Anoniem: 939809 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 23:39:
Bossen, niet bosses :9 Haha nee is goed, vind het ook een fantastische game hoor alleen meer qua story telling dan dat ik echt omver wordt geblazen door de graphics.
Goed gelezen Save! 8)7

Er is toch wel echt veel detail hoor overal, ook als je kijkt naar de rotsen etc ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:55
Ik vind het een top game. Ergens wel heel jammer dat het god of war is. Ik mis namelijk wel de echte bad ass Kratos met de vliegende messen die hele groepen aankon. Wat mij betreft was dit gewoon een nieuwe ip. Anyway, kan de pret niet drukken hoor.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Patch 1.12 is online een daarmee kan je blijkbaar de tekst vergroten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
giantgiantus schreef op zondag 22 april 2018 @ 07:32:
Ik vind het een top game. Ergens wel heel jammer dat het god of war is. Ik mis namelijk wel de echte bad ass Kratos met de vliegende messen die hele groepen aankon. Wat mij betreft was dit gewoon een nieuwe ip. Anyway, kan de pret niet drukken hoor.
Gelukkig denkt het merendeel daar anders over: http://www.metacritic.com...4/god-of-war/user-reviews

Die vorige God of War games waren tof hoor maar de serie had in mijn ogen gewoon vernieuwing nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
@jori040 ik zeg toch dat ik het een topgame vind? Ik vind het alleen jammer dat het geen nieuwe ip is. Ik vond de Kratos uit de vorige games leuker, dat is wat ik zeg. Dus snap je comment met metacijfer niet. Totaal niet relevant toch?

[ Voor 22% gewijzigd door giantgiantus op 22-04-2018 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
giantgiantus schreef op zondag 22 april 2018 @ 09:56:
@jori040 ik zeg toch dat ik het een topgame vind? Ik vind het alleen jammer dat het geen nieuwe ip is. Ik vond de Kratos uit de vorige games leuker, dat is wat ik zeg. Dus snap je comment met metacijfer niet. Totaal niet relevant toch?
Als dit een nieuwe Sony IP zou zijn dan zouden er te veel elementen aanwezig zijn die aan God of war doen denken.

Dat cijfer houd in dat men deze nieuwe richting kan waarderen.Dat is goed nieuws voor de toekomst van de serie.

Mag ik dan voor de grap vragen wat jij als user score zou geven ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
jori040 schreef op zondag 22 april 2018 @ 10:04:
[...]

Als dit een nieuwe Sony IP zou zijn dan zouden er te veel elementen aanwezig zijn die aan God of war doen denken.

Dat cijfer houd in dat men deze nieuwe richting kan waarderen.Dat is goed nieuws voor de toekomst van de serie.

Mag ik dan voor de grap vragen wat jij als user score zou geven ?
Vooralsnog een 9. Vind het een topgame. Ik kan aan het cijfer overigens niet zien of mensen het perse fijn vinden dat dit een God of War is. Ik zie dat mensen het terrecht een hele toffe game vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
Milde omgevingsspoiler:

spoiler:
Als je op het meer bent, vaar dan zoveel mogelijk rond nadat je The world serpent hebt ontmoet. In het water liggen namelijk tonnetjes die je goud opleveren. Ook zijn er sidequests te vinden en een paar raven. Hoewel niet alle raven meteen te raken zijn. Ik denk dat je later dat wel kan met andere wapens, net als sommige blokkades of deuren/portals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Die Bestiary is zo tof gedaan! geweldig om dat te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
giantgiantus schreef op zondag 22 april 2018 @ 10:29:
[...]

Vooralsnog een 9. Vind het een topgame. Ik kan aan het cijfer overigens niet zien of mensen het perse fijn vinden dat dit een God of War is. Ik zie dat mensen het terrecht een hele toffe game vinden.
Zie jij geklaag dan dat Kratos niet past in deze game ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 03:02
Heb de game nog maar kort gedaan. Je hoeft toch niet teveel te klooien met die rpg elementen. Dat je niet ineens later in de game het heel lastig gaat krijgen. Ik speel op de 2de moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:12:
[...]

Ik sprint morgen gelijk naar de winkel om 'm voor de One X te halen!!
O wacht....

:P
Was het maar zo feest. Ik zou de game dolgraag met de Xbox One Elite controller spelen.

Ps4 controller valt toch elke keer weer behoorlijk tegen als ik een Ps Exclusive speel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
jori040 schreef op zondag 22 april 2018 @ 10:42:
[...]

Zie jij geklaag dan dat Kratos niet past in deze game ?
Zullen we discussie stoppen? Je begrijpt of wil niet begrijpen wat ik zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 19:54

Voxalizer

Quicksilver Bullets

jaaoie17 schreef op zondag 22 april 2018 @ 10:58:
Heb de game nog maar kort gedaan. Je hoeft toch niet teveel te klooien met die rpg elementen. Dat je niet ineens later in de game het heel lastig gaat krijgen. Ik speel op de 2de moeilijkheidsgraad.
Mwah, ze zijn er niet voor niets natuurlijk. Bovendien maken de moves die je kan unlocken met skills en upgrades de combat zoveel bruter... Waarom zou je het niet doen?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 03:02
Voxalizer schreef op zondag 22 april 2018 @ 11:32:
[...]

Mwah, ze zijn er niet voor niets natuurlijk. Bovendien maken de moves die je kan unlocken met skills en upgrades de combat zoveel bruter... Waarom zou je het niet doen?
Het gaat mij meer om als ik bepaalde keuzes maak in de game. Dat ik die achteraf niet had moeten doen. Dat je het dan niet heel moeilijk gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
giantgiantus schreef op zondag 22 april 2018 @ 11:13:
[...]

Zullen we discussie stoppen? Je begrijpt of wil niet begrijpen wat ik zeg.
Conclusie: Dit had voor jou een nieuwe IP moeten zijn.

Het nut van een discussie is dat dingen ook duidelijker kunnen worden. ;)

Ah ze hadden de game giantgiantus moeten noemen. _O-

[ Voor 20% gewijzigd door jori040 op 22-04-2018 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Donstil schreef op zondag 22 april 2018 @ 11:09:
[...]

Was het maar zo feest. Ik zou de game dolgraag met de Xbox One Elite controller spelen.

Ps4 controller valt toch elke keer weer behoorlijk tegen als ik een Ps Exclusive speel.
Grappig hier precies andersom. Ok heb geen elite controller(150 euro voor controller hell no). Maar gewone x1 controllers krijg ik last van mn handen.
Geef mij maar een ds4. Apart want last gen was het ook weer andersom ds3 was echt bagger en xbox 360 controller was veel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
-SaveMe- schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:11:
Die kwam ik gisteren ook tegen. Eerste klap van hem resulteerde zowat in een instakill aan mijn kant,
maar ik wilde die kist.
Zijn patroon is redelijk simpel te doorgronden (2 heavy attacks gevolgd door een recovery moment) dus even wachten op de opening en dan met hold R2 een cleave uitvoeren, daarna rinse & repeat en hij is redelijk eenvoudig. R1 heb ik geprobeerd maar dat deed niets of niet genoeg.
(laatste stukje skippen als je niet wil weten wat er in de kist zit)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=f3fidKQPWf4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 22 april 2018 @ 11:43:
Grappig hier precies andersom. Ok heb geen elite controller. Maar gewone x1 controllers krijg ik last van mn handen.
Appels met peren vergelijking dus 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 22-04-2018 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Donstil schreef op zondag 22 april 2018 @ 12:10:
[...]

Appels met peren vergelijking dus 8)7
Nou zal wel meevallen. Gezien de plaatsing van sticks zelfde is en er alleen wat meer optie knoppen zijn.
De afmetingen zijn identiek. Dus zal nog steeds zelfde gevoel in hand hebben. Dus zal dan nog steeds pijn in mn handen krijgen.
Plus ik heb die elite sticks in mn ds4 zitten, dus heb voor mij persoonlijk het beste van beide werelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 22 april 2018 @ 12:17:
[...]

Nou zal wel meevallen. Gezien de plaatsing van sticks zelfde is en er alleen wat meer optie knoppen zijn.
De afmetingen zijn identiek. Dus zal nog steeds zelfde gevoel in hand hebben. Dus zal dan nog steeds pijn in mn handen krijgen.
Plus ik heb die elite sticks in mn ds4 zitten, dus heb voor mij persoonlijk het beste van beide werelden.
Nee dat valt niet mee, dacht ik eerst ook. Toch een Elite gekocht vanwege de sumblieme afwerking en het tegendeel bleek waar.

Ik heb ook Elite sticks in mijn DS4 zitten. Dat maakt de DS4 iets beter dan de normale. Dat klopt.

Maar goed back to the game. Ik zal het met ze DS4 moeten doen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 22-04-2018 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 14:20
Gisteren een half uur kunnen spelen, denk wel dat ik dit spel leuk ga vinden. Vooral dat geen laadschermen ding is echt gaaf.
Maar eerst moet ik even een pauze houden. Heb net 70 uur in Horizon gestopt en de besturing is zo anders dat het niet helemaal wil lukken. Even iets anders doen, serie kijken ofzo, en dan opnieuw proberen, anders gaat het me waarschijnlijk alleen maar frustreren.
Verder ziet het spel er mooi uit, loopt soepel genoeg en de controle lijken goed te werken (maar daar moet ik dus nog even inkomen). De motion blur is een beetje heftig, maar ik zag dat daar een instelling voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Motion blurr gewoon helemaal uitschakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Donstil schreef op zondag 22 april 2018 @ 11:09:
[...]

Controller en native 4k. Waarschijnlijk zag GoW er dan nog beter uit. En niet constant het geluid van een opgevoerde stofzuiger in de kamer, maar helaas is ie niet voor de Xbox. Ik denk dat Sony met deze game een aardige system seller te pakken heeft en er komt nog meer moois aan voor de PS4 👍

[ Voor 11% gewijzigd door Nol_NL op 22-04-2018 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er een rode circel bij een enemy attack komt dan is die unblockable ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
dvdkiwi schreef op zondag 22 april 2018 @ 12:00:
[...]

Die kwam ik gisteren ook tegen. Eerste klap van hem resulteerde zowat in een instakill aan mijn kant,
maar ik wilde die kist.
Zijn patroon is redelijk simpel te doorgronden (2 heavy attacks gevolgd door een recovery moment) dus even wachten op de opening en dan met hold R2 een cleave uitvoeren, daarna rinse & repeat en hij is redelijk eenvoudig. R1 heb ik geprobeerd maar dat deed niets of niet genoeg.

[video]
ik ben lvl 5 (?) maar ben deze niet tegen gekomen zou je in spoilertags kunnen zeggen waar je deze tegenkomt? thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Misschien dat iemand anders je dat zou kunnen vertellen; ik ben nog redelijk onbekend met de gebieden en zou je derhalve niet precies kunnen vertellen waar ik 'm tegen ben gekomen.

Maar ik zal een poging doen:
spoiler:
Het was in ieder geval in de area voordat je Bork tegenkomt. Daar stond een kist die je met 3 blauwe runes moet openen. Vanaf de plek waar die kist staat zie je een afgebroken ladder aan een muur hangen waar je eigenlijk omhoog moet klimmen om verder te komen maar ook naar beneden kunt springen. Onderaan die ladder is waar de kist staat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Het moment dat Jörmungandr gaat praten tegen je en het hele huis gaat trillen... wow! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
dvdkiwi schreef op zondag 22 april 2018 @ 15:00:
Misschien dat iemand anders je dat zou kunnen vertellen; ik ben nog redelijk onbekend met de gebieden en zou je derhalve niet precies kunnen vertellen waar ik 'm tegen ben gekomen.

Maar ik zal een poging doen:
spoiler:
Het was in ieder geval in de area voordat je Bork tegenkomt. Daar stond een kist die je met 3 blauwe runes moet openen. Vanaf de plek waar die kist staat zie je een afgebroken ladder aan een muur hangen waar je eigenlijk omhoog moet klimmen om verder te komen maar ook naar beneden kunt springen. Onderaan die ladder is waar de kist staat
haha geen flauw idee waar dat is! maar thanks for trying :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op zondag 22 april 2018 @ 15:28:
[...]

haha geen flauw idee waar dat is! maar thanks for trying :)
Die plek was eigenlijk niet te missen! Dan ga je collectibles helemaal missen :) Ik heb overigens nog geen ravens gezien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

hoe moet je nu die font size vergroten? ik snap het niet. moet je de game herstarten ofzo daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:18:
hoe moet je nu die font size vergroten? ik snap het niet. moet je de game herstarten ofzo daarvoor?
Gewoon in het settings menu. Hoe anders?

Vraagje voor de mensen die in of voorbij Alfheim zijn:

spoiler:
Hoe open je die cellen op het einde nadat je de lichtbruggen hebt geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
-SaveMe- schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:12:
[...]

Die plek was eigenlijk niet te missen! Dan ga je collectibles helemaal missen :) Ik heb overigens nog geen ravens gezien :?
ja perhaps. al moet ik zeggen dat ik al aardig wat dingen heb gevonden max hp al 2x unlocked etc. ben opzich best grondig met mijn clears, maar deze heb ik denk ik over het hoofd gezien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:42
dvdkiwi schreef op zondag 22 april 2018 @ 12:00:
[...]

maar ik wilde die kist.

[video]
Mijn aanpak was als volgt: eerst zo vaak mogelijk je axe gooien totdat die dichtbij kwam, daarna vol sparta rage er op los beuken :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
Ambition88 schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:50:
[...]

ik ben lvl 5 (?) maar ben deze niet tegen gekomen zou je in spoilertags kunnen zeggen waar je deze tegenkomt? thanks :)
spoiler:
Als je voor het eerst een Revenant tegenkomt. Daar beneden ligt een kistje.
-SaveMe- schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:12:
[...]

Ravens zijn ook niet zwart maar een beetje groen, ze lijken wel doorzichtig.

De eerste die ik ben tegengekomen was in de "binnenplaats" net nadat je
spoiler:
de Stranger hebt verslagen en je door de ravijnen bent geklommen. Atreaus zegt dan ook "they're coming through the walls!" Even later ontmoet je Brok trouwens.

Ze zijn soms erg moeilijk te zien maar je kan ze horen en ze bewegen een klein beetje. Sommigen vliegen rond en die kan je in het begin nog niet raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

bram1984 schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:26:
[...]

spoiler:
doet toch niks? heb de size op 10 gezet en herstart, zie geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:26:
[...]

spoiler:
spoiler:
Je komt daar nog terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Vrijdag schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:32:
[...]
spoiler:
Als je voor het eerst een Revenant tegenkomt. Daar beneden ligt een kistje.

[...]
Ravens zijn ook niet zwart maar een beetje groen, ze lijken wel doorzichtig.

De eerste die ik ben tegengekomen was in de "binnenplaats" net nadat je
spoiler:
de Stranger hebt verslagen en je door de ravijnen bent geklommen. Atreaus zegt dan ook "they're coming through the walls!" Even later ontmoet je Brok trouwens.

Ze zijn soms erg moeilijk te zien maar je kan ze horen en ze bewegen een klein beetje. Sommigen vliegen rond en die kan je in het begin nog niet raken.
weet jij of ik hier nog naar terug kan gaan met fast travel? de loot is volgens mij niet heel boeiend maar wil het nog wel clearen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Ambition88 schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:43:
[...]

weet jij of ik hier nog naar terug kan gaan met fast travel? de loot is volgens mij niet heel boeiend maar wil het nog wel clearen :p
Volgens mij kan je later overal nog naar terug. Er zijn in het begin ook een aantal deuren waar je niet doorheen kan of plekken die niet te bereiken zijn :)

spoiler:
Die eerste secret room bijvoorbeeld. Atreus zegt dan ook "you still can't figure out how to open it right?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:47:
[...]
Volgens mij kan je later overal nog naar terug. Er zijn in het begin ook een aantal deuren waar je niet doorheen kan of plekken die niet te bereiken zijn :)

spoiler:
Die eerste secret room bijvoorbeeld. Atreus zegt dan ook "you still can't figure out how to open it right?".
Inderdaad! Het is sowieso handig goed naar Atreus te luisteren. Hij geeft veel goede tips, over loot, enemies, etc!

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste