Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:14
Moeten ze beter opletten. >:)

Gebeld:
MM:Morgen
Intertoys:Niet binnen maar misschien later bij de post.

Gaat hem vandaag niet worden ben ik bang. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@jori040 Bellen is doorgaans redelijk kansloos. Je kan beter gewoon ergens naar binnen lopen en je van de domme houden. En als het niet lukt, een bewijsje laten zien (mailtje van YGZ bijvoorbeeld at de game al geleverd is.

Ik lees op ResetERA trouwens dat de hogere moeilijkheidsgraden echt niveautje Dark Souls zijn. Ik doe mijn eerste playthrough lekker op balanced dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Gezien ik nu de griep heb ga ik er niet op uit.Stel dat Intertoys hem straks heeft dan pikt m'n vriendin hem na het werk op.

Ja cool die moeilijkheidsgraden.Heeft er iemand al een trophy lijst gezien ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07 20:08
Gisteravond de eerste 'baas' tegengekomen. Echt zo'n lekker bruut gevecht. Je voelt de kracht van Kratos gewoon bijna door die controller heen. Dit komt mede door het camerawerk. Topgame tot nu toe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
jori040 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:54:
Gezien ik nu de griep heb ga ik er niet op uit.Stel dat Intertoys hem straks heeft dan pikt m'n vriendin hem na het werk op.

Ja cool die moeilijkheidsgraden.Heeft er iemand al een trophy lijst gezien ?
Trophy lijst staat al een tijdje op internet. Even googlen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:00
PeevdTee schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:55:
Gisteravond de eerste 'baas' tegengekomen. Echt zo'n lekker bruut gevecht. Je voelt de kracht van Kratos gewoon bijna door die controller heen. Dit komt mede door het camerawerk. Topgame tot nu toe :)
Kijk hier word ik vrolijk van! :) hoe is je ervaring met de hele game tot nu toe (los van de baas) en hoeveel uurtjes heb je erin zitten?

_/-\o_

Dit zou zomaar eens mijn 1e eerste platinum kunnen worden. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Ambition88 op 19-04-2018 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ike. schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:59:
[...]

Trophy lijst staat al een tijdje op internet. Even googlen ;)
Wel jammer dat er geen Trophy is voor de hogere moeilijkheidsgraden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07 20:08
Ambition88 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:59:
[...]

Kijk hier word ik vrolijk van! :) hoe is je ervaring met de hele game tot nu toe (los van de baas) en hoeveel uurtjes heb je erin zitten?

_/-\o_

Dit zou zomaar eens mijn 1e eerste platinum kunnen worden. :+
Denk nu een uurtje of 2. Ben zelf super enthousiast over wat ik tot nu toe gezien heb. Mede ook omdat alles vanuit één shot wordt vertelt. Er zijn geen obvious laadschermen oid, dus je zit er altijd middenin. De wereld ziet er prachtig uit en Kratos is echt een badass qua looks en kracht. De moves die hij heeft passen goed bij zijn personage :) Al met al een aanradertje dus tot nu toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
PeevdTee schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:10:
[...]

Denk nu een uurtje of 2. Ben zelf super enthousiast over wat ik tot nu toe gezien heb. Mede ook omdat alles vanuit één shot wordt vertelt. Er zijn geen obvious laadschermen oid, dus je zit er altijd middenin. De wereld ziet er prachtig uit en Kratos is echt een badass qua looks en kracht. De moves die hij heeft passen goed bij zijn personage :) Al met al een aanradertje dus tot nu toe ;)
Is hij op de standaard moeilijkheidsgraad uitdagend of blaas je er zo doorheen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik begin op hard, je kan altijd nog terug naar balanced tenslotte. Ik vind vooral bij de Sony exclusives de "Normal" moeilijkheidsgraad altijd net wat te makkelijk. Meer uitdaging zorgt voor een toffere ervaring, zeker bij dit soort games. Ik kies over het algemeen pas voor easy mode als ik de gameplay matig vind maar wel de story wil uitspelen (looking at you, AC Origins).

Die hoogste moeilijkheidsgraad met gameplay tweaks laat ik voor een tweede playthrough. Komt de replayvalue ook ten goede.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 695873

Footage kijken wil ik niet ivm met spoilers maar ik heb wel een vraag (of eigenlijk 2 vragen over de game) en hoop dat jullie die kunnen beantwoorden zonder iets van de game te spoilen:

1: In hoeverre is God of War, God of War gebleven?

De Griekse mythologie is er niet meer en het schijnt geeneens meer een hack & Slash game te zijn. Voelt het nu nog wel als God of War of neigt de game zijn eigen identiteit op te geven om in het rijtje Tombraider, HZD en Uncharted te kunnen passen?

2: Is Kratos nog wel Kratos?

Een baard waar ik (vooralsnog) niet aan kan wennen, andere wapens en ineens een zoon.

Heeft Kratos nog dezelfde stem-acteur en zijn het gedrag en de karaktertrekjes nog wel zoals we Kratos kennen of is net zoals zijn uiterlijk de rest van Kratos ook veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-07 19:35

s0kkie

Cowabunga

Deze keer wel echt de verzendbevestiging van bol.com ontvangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
s0kkie schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:44:
Deze keer wel echt de verzendbevestiging van bol.com ontvangen :P
Morgen is de release ook dus dat is niets meer dan normaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 22:46
bram1984 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:43:
[...]

Beetje off-topic dit, maar Ik heb de PS4 jaren via mijn receiver laten lopen. Geen enkele last van lag gehad.

En als het kan, altijd HDMI (ARC) gebruiken en geen optisch.

https://www.cnet.com/news...-audio-connection-to-use/
Dan heb je vast geen Philips! Mijn Philips heeft hier wel last van.
Moet 'm nog wel even optisch verbinden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Anoniem: 695873 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:29:
1: In hoeverre is God of War, God of War gebleven?
of neigt de game zijn eigen identiteit op te geven om in het rijtje Tombraider, HZD en Uncharted te kunnen passen?
Ben ik ook benieuwd naar. Want van wat ik er zo van meekreeg moest ik denken dat deze GoW inderdaad in dat rijtje kan plaats nemen. Daarom had ik ook interesse, want hack 'n slash is wel tof maar ben ik snel beu.

En qua moeilijkheidsgraad houd ik het bij normal. Een game moet me wel enorm grijpen en aanzetten tot een rerun in NG+ mode wil ik alles nogmaals doorlopen op een moeilijkere graad. Ben wat dat betreft meer casual gamer, ik wil graag games doorkomen voor het verhaal en de lol die je eraan beleeft. Op crushing of hoe je de moeilijkste modus ook wilt noemen kom je a) niet gemakkelijk door het verhaal heen en b) daar beleef ik 0 lol maar vooral veel frustratie (en mogelijk kapotte controller tot gevolg :+) aan. Gamen doe ik voor mijn lol, niet om er gefrustreerd door te raken. Dus vandaar normale moeilijkheid is al goed genoeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:18
Ben ook 'bang' dat 't hier gewoon vrijdag gaat worden.. Pre-order ik voor het eerst in mijn leven een game (Gamemania) kan er nog geen dagje eerder vanaf. :P

Verder ga ik 'm eerst ook gewoon op normal spelen. Dit lijkt me een game die ik nog wel een keer doorloop, dus dan kan de moeilijkheidsgraad altijd nog omhoog.

[ Voor 34% gewijzigd door Spud82 op 19-04-2018 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Ik wil hem eigenlijk digitaal kopen maar op PSN is alleen een deluxe versie beschikbaar voor €69,99. Wacht wel even af tot morgen, wellicht komt de standaard versie ook nog beschikbaar voor minder.

Digitaal aanschaffen is niet echt leuk op deze manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:43

scorpie

Supra Addict

Wow, ik moet zeggen dat ik zo'n beetje schrik van die goede reviews! Metacritic liegt er niet om zeg maar! Ik ben altijd fan van de God of War serie geweest, dus deze zou zeker gekocht worden, maar ik wilde eigenlijk eerst nog HZD:FW spelen, daarna Tom Raider 20th Anniversary, en dán pas God of War.. denk toch dat ik die volgorde maar ietsjes moet aanpassen :+

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:29
Joosie200 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:01:

Maar wat gaat iedereen vrijdag in huis krijgen? Standard, Standard Plus, Norse God Edition?
Ik wandel morgen de dichtstbijzijnde Intertoys binnen en neem het eerste willekeurige exemplaar mee :P Volgens mij is dat de day one plus editie ofzo, geen flauw idee.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Heb hem bij GameReource ge-preorderd. De LE versie.

Gisteravond een mail gehad dat de levering een dag vertraagd is door een fout bij DHL :S. Lekkere ervaring, weer terug naar digital dan maar. Zo vaak pre-order ik niet, en dan vooral geen fysieke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Joosie200 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:01:
Maar wat gaat iedereen vrijdag in huis krijgen? Standard, Standard Plus, Norse God Edition? Moet morgen maar eens vragen bij Gamemania of ik nu een Day One Standard edition heb gepreorderd of niet. En of je dus die DLC goodies erbij krijgt. Want de figurine zelf boeit me helemaal niks. Maar als die dlc goodies er niet bij zitten wil ik nog wel 5 euro bijbetalen voor de Norse god editie ;)
De Collector's Edition :P :9

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-07 19:19
NikkiNailz schreef op donderdag 19 april 2018 @ 12:04:
Ik wil hem eigenlijk digitaal kopen maar op PSN is alleen een deluxe versie beschikbaar voor €69,99. Wacht wel even af tot morgen, wellicht komt de standaard versie ook nog beschikbaar voor minder.

Digitaal aanschaffen is niet echt leuk op deze manier...
Daarom heb ik ook een Amerikaanse PSN account. Alle spellen die in de Nederlandse store €69,99 kosten. Zijn in de US Store te koop voor slechts $59,99 (€48).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Mr.Nash schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:13:
Heb hem bij GameReource ge-preorderd. De LE versie.

Gisteravond een mail gehad dat de levering een dag vertraagd is door een fout bij DHL :S. Lekkere ervaring, weer terug naar digital dan maar. Zo vaak pre-order ik niet, en dan vooral geen fysieke game.
De LE is ook vertraagd (1 dagje) bij Game-outlet. Denk dat meerdere winkels dit hebben.
De goden zijn onze klanten niet goed gezind…

Kratos heeft een flinke tegenwind waardoor hij niet op tijd in onze haven gaat aankomen.

Helaas hebben al onze leveranciers een dag vertraging in de levering van God Of War (201 - Limited Edition

We gaan een deel van de vertraging oplossen door zelf te koerieren maar een klein gedeelte wordt pas vrijdag ingevlogen en is dan helaas afwachten tot de aankomst in ons magazijn en sorry zeggen tegen de betreffende klanten…

SORRY!

Zoals het er nu uit ziet kunnen we pas op de dag van release (vrijdag 20 mei) jouw bestelling gaan versturen, gewoonlijk ontvang je het dan de volgende dag, op zaterdag dus

[ Voor 43% gewijzigd door Sefaex op 19-04-2018 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wachten valt nu wel zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg de Standard Plus Editie van Bol.com. Besteld op 19 maart. En terwijl ik dit typ, krijg ik een PostNL push notificatie binnen dat er een pakket door Bol is aangemeld dat door de brievenbus past. Wat zal dat zijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb net precies de standaard plus versie binnen gekregen.

Nog even wat werk afma.. Ach, wie hou ik voor de gek. 8)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:46
Heb zelf de Limited edition besteld via bol.com. Nog geen verzend bevestiging :p
Zag wel dat er op Twitch al een paar streams zijn. Al langer trouwens dan vandaag

10 minuten later de mail gehad van bol.com!

[ Voor 46% gewijzigd door Aschtra op 19-04-2018 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
We zijn nu overigens echt compleet off topic aan het gaan, realiseer ik me nu. Dus dit is het laatste wat ik erover zeg.
Ben benieuwd :o

o.t, Was van plan om deze game 2de hands op te pikken maar toch, zal een verademing zijn vergeleken met de laadtijden van Kingdome Come Deliverance waar ik nu nog mee bezig ben.

Mijn eerste GoW game moet ik zeggen, mede door de veranderingen die ze hebben doorgevoerd lijkt dit me een mooie game.

[ Voor 49% gewijzigd door Sipio op 19-04-2018 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ik vind het wel echt frapant dat tweakers nog geen review heeft geplaatst, niet dat het voor mij persoonlijk iets uitmaakt behalve dat ik wel nieuwschierig ben wat onze nuchtere hollanders erover te zeggen hebben.

Maar ik heb wel zoiets van tja.. als je morgen op de release dag nog geen review plaatst kan je hem net zo goed helemaal achterwege laten, beetje mosterd na de maaltijd gevoel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-05 09:41

Twammo

PSN: rtwouda

Saturn in Duitsland geeft ze al mee. Zou Mediamarkt in NL dat dan ook al doen? Zijn onderdeel van elkaar toch?

Bron: https://www.reddit.com/r/...lready_giving_out_copies/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ambition88 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 14:48:
Ik vind het wel echt frapant dat tweakers nog geen review heeft geplaatst, niet dat het voor mij persoonlijk iets uitmaakt behalve dat ik wel nieuwschierig ben wat onze nuchtere hollanders erover te zeggen hebben.

Maar ik heb wel zoiets van tja.. als je morgen op de release dag nog geen review plaatst kan je hem net zo goed helemaal achterwege laten, beetje mosterd na de maaltijd gevoel. :+
Ja hoe zit dat eigenlijk? Ik zou haast denken dat ze geen review copy hebben ontvangen? Volgens mij waren ze wel op het preview event, want die stond er wel meteen op die maandag vorige maand op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 16:14
Verwacht het morgen online (?)

[ Voor 3% gewijzigd door BigF25 op 19-04-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 23:32
Heeft iemand de game al ergens gespot?

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jurian was op vakantie las ik laats ergens in de reacties, misschien daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Nieuwevolger schreef op donderdag 19 april 2018 @ 16:16:
Jurian was op vakantie las ik laats ergens in de reacties, misschien daarom.
Zou geen excuus moeten zijn voor zo een belangrijke release, er zijn meer game reviewers toch?

Waarom nog wel zoveel energie/tijd steken in een review van 2 bestaande mobile games (PUBG/Fortnite) en die plaatsen, maar een god of war review op zich laten wachten, beetje onlogische prioriteiten.

maargoed het mag de pret niet bederven, want morgen gaan we sowieso los. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach misschien had tweakers het allang van te voren ingepland om de review morgen ochtend te plaatsen op dezelfde dag als release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
jori040 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 16:29:
Heb hem binnen :) .Na het eten ga ik beginnen. :)
Waar heb je het gekocht?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-07 22:19
Ach weet nog goed dat ze een late gt sport review plaatsde( was niet eens een echte review meer een artikel met wat reviews die nog niet gedaan waren weken later...) . Maar dan forza 7 wel vol reviewen die niet eens de helft verkoopt van gt sport.
Ze zijn gewoon wat meer van de pc/xbox games heb ik gevoel. Prima hoor maar ik lees geen tweakers reviews meer. Kan een review niet serieus meer nemen als je gt sport laat liggen..

[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 19-04-2018 17:01 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Heb de game net binnen en in mn Pro gestopt. Maar installeren is mega traag. Hoor de disc steeds opspinnen en weer stoppen. Mn ps4 geeft aan dat de install nog 64 minuten duurt?!

Hopelijk geen gare disc.. wacht t even af..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 19:16
God god wat een huilie huilie zeg. Weet je hoelang het duurde voordat de One X review hier verscheen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Youtube aanbeveling thumbnails staan ook alweer vol met spoilers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
DutchOwnage schreef op donderdag 19 april 2018 @ 17:01:
God god wat een huilie huilie zeg. Weet je hoelang het duurde voordat de One X review hier verscheen :9
Dat je de tijd neemt voor hardware vind ik anders. Een game is makkelijk te reviewen toch. Zo niet dan word het tijd te stoppen ermee vrees ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op donderdag 19 april 2018 @ 17:01:
Youtube aanbeveling thumbnails staan ook alweer vol met spoilers...
1 dagje geen YouTube kijken?

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 19:16
Heb je een punt :) . Anyway, alsof ik mijn aanschaf ga baseren op een review op Tweakers :z . Morgenochtend ophalen, installeren en dan helaas andere verplichtingen maar s'avond's doe ik mijn mancave op slot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
DutchOwnage schreef op donderdag 19 april 2018 @ 17:05:
Heb je een punt :) . Anyway, alsof ik mijn aanschaf ga baseren op een review op Tweakers :z . Morgenochtend ophalen, installeren en dan helaas andere verplichtingen maar s'avond's doe ik mijn mancave op slot :)
Nee pcies een 95 meta zegt mij meer dan genoeg.
Ik ga denk digitaal. Dalijk even met broertje overleggen. 35 euro de man is niks voor zo een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:21
Iemand toevallig een adresje gevonden waar je hem nu al in de winkel kunt halen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 838139

Als iemand info krijgt over verkoop van GoW laat ons weten hier. Bel ik meteen me Gamemania.
Denk dat zo na 18:00 een van de winkels het gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

v8power67 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 17:00:
Ach weet nog goed dat ze een late gt sport review plaatsde( was niet eens een echte review meer een artikel met wat reviews die nog niet gedaan waren weken later...) . Maar dan forza 7 wel vol reviewen die niet eens de helft verkoopt van gt sport.
Ze zijn gewoon wat meer van de pc/xbox games heb ik gevoel. Prima hoor maar ik lees geen tweakers reviews meer. Kan een review niet serieus meer nemen als je gt sport laat liggen..
Je bent de 4,5 voor Sea of Thieves vergeten? :P Geloof niet dat er een voorkeur voor een bepaald platform is maar volgens mij zijn game reviews niet de core business van Tweakers en doen ze die maar met z'n tweeën, Jurian en Paul, waarbij Jurian volgens mij ook nog bij een hoop andere dingen op Tweakers betrokken is.

Lekker belangrijk of een review laat is of niet, daar zijn meer dan genoeg alternatieve sites voor die niets anders doen dan games reviewen.

3rd world problem: Ik haat het als er een topper zoals GoW uitkomt want ik wil m'n backlog altijd perse op volgorde afwerken :+ Gaat me waarschijnlijk niet lukken en ik zal vrees ik morgenavond op de Purchase knop drukken in de Playstation Store :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

v8power67 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 17:02:
[...]

Dat je de tijd neemt voor hardware vind ik anders. Een game is makkelijk te reviewen toch. Zo niet dan word het tijd te stoppen ermee vrees ik..
Ja met zijn allen reviews afraffelen om maar vooral de eerste te zijn.

En dan gek vinden dat reviews volledig nutteloos zijn geworden inmiddels.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Bij een speelgoedwinkel.Welke kun je zelf wel invullen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 18:58:
[...]

Gok bij Piet Janssen :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
jori040 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 18:58:
[...]

Als jij hem maar hebt toch?
Van je medetweakers moet je het hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ambition88 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 19:01:
[...]

Als jij hem maar hebt toch?
Van je medetweakers moet je het hebben.
Als ik nog voor 5 uur die vragen zag had ik het zeer zeker een hint gegeven maar nu is alles gesloten en heeft dat geen zin meer.Tuurlijk gun ik iedereen plezier.

Hier in brabant heb je alleen nog de Intertoys & Bart Smit.

De standaard moeilijkheidsgraad is prima om mee te beginnen.precies goed om de combat meester te worden zodat ik later die andere twee doe.

De volgende keer zal ik aan jullie denken !

[ Voor 17% gewijzigd door jori040 op 19-04-2018 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
@jori040 Ik vind dat overspannen jagen op een game een dag voor release ook altijd onzin. Zeker met dit weer :). Echter, in grote delen van het land zijn winkels langer open dan tot 18:00. Misschien binnenkort eens een vakantie in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
giantgiantus schreef op donderdag 19 april 2018 @ 19:18:
@jori040 Ik vind dat overspannen jagen op een game een dag voor release ook altijd onzin. Zeker met dit weer :). Echter, in grote delen van het land zijn winkels langer open dan tot 18:00. Misschien binnenkort eens een vakantie in NL?
Weer of geen weer daar kijk ik niet naar. :)Een game waar ik al lang naar uitkijk probeer ik zo snel mogelijk binnen te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-10-2024

Doughty

Bral unit

Net Gamemania gesproken. Zij geven de game uit als iemand een aankoopbewijs (van iemand die de game al heeft afgegeven) op hun Facebook groep post.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-07 16:08
Een aantal off-topic reacties geplaatst naar de Game Lounge.

Verder zoals altijd rond grote game releases:
statusupdates van je bestelling zijn ongewenst; zoals "heb hem binnen, ga m nu spelen" etc...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar verkoopt media markt groningen hem al https://www.budgetgaming....8622&forum_id=41&start=12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Wat ziet deze game er vet uit zeg! Ze werken erg slim met een soort motion blur voor de achtergrond maar dat mag de pret niet drukken. Net eerste quest klaar op hard, lekker pittig. Ongeveer 4/5 hits en je ligt. 2e run mss op God of war difficulty..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Scrisissszzz schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:37:
Wat ziet deze game er vet uit zeg! Ze werken erg slim met een soort motion blur voor de achtergrond maar dat mag de pret niet drukken. Net eerste quest klaar op hard, lekker pittig. Ongeveer 4/5 hits en je ligt. 2e run mss op God of war difficulty..
Ik kan je vertellen dat je het bij de eerste echte baas zwaar zal krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
jori040 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:51:
[...]

Ik kan je vertellen dat je het bij de eerste echte baas zwaar zal krijgen. ;)
Welke bedoel je? De baas op het eind van “quest 1” zeg maar?

Die heb ik net gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Scrisissszzz schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:14:
[...]

Welke bedoel je? De baas op het eind van “quest 1” zeg maar?

Die heb ik net gehaald ;)
Ja. :)
Was die niet pittig dan op de hoge difficulty waar jij mee speelt ?

Sowieso vind ik het enemy design echt goed in deze God of War.

[ Voor 9% gewijzigd door jori040 op 19-04-2018 23:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier wat algemene tips, handig om te weten voor als straks met de game begint....

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
God of War GAMEPLAY TIPS — 12 Things to Know Before Playing

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
10 Things you should know Before Playing God of War

Enjoy! ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Cory's reactie op de reviews. Prachtig om te zien.

Bekijk op YouTube
God of War Review Reaction Video from Director Cory Barlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
jori040 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 23:45:
[...]

Ja. :)
Was die niet pittig dan op de hoge difficulty waar jij mee speelt ?

Sowieso vind ik het enemy design echt goed in deze God of War.
Eerlijk gezegd viel die wel mee als je zn attacks doorhebt. Het is one on one he, je hoeft alleen op hem te letten. Had daarna meer moeite met groepen vijanden erna. Maar de combat is eigenlijk best diep uitgewerkt dus het is gewoon inkomen. Je kunt al best veel in het begin, en dat zonder upgrades.

Hard is iig wel lekker hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Hoe is de installatie eigenlijk? Kwestie van disc er in en spelen of moet je eerst een uurtje wachten totdat alles is geïnstalleerd? En moet je ook nog een day one patch downloaden oid en zo ja, hoe groot is die?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:21:
Hoe is de installatie eigenlijk? Kwestie van disc er in en spelen of moet je eerst een uurtje wachten totdat alles is geïnstalleerd? En moet je ook nog een day one patch downloaden oid en zo ja, hoe groot is die?
Je moet iedere game eerst installeren, dus meteen spelen zal waarschijnlijk niet lukken.

Ik las op ResetERA dat de patch iets van 6 GB is.

Gelukkig heb ik hulptroepen thuis zitten die de disc er meteen in duwen zodra deze op de mat ploft.

Net ook van Bol mijn pre-order schildjes ontvangen, dus die meteen verzilverd. We zijn er klaar voor. :9~

@-SaveMe- Hoeveel (locatie/boss/enemy) spoilers zitten er in die filmpjes?

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 20-04-2018 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:33:
[...]

Je moet iedere game eerst installeren, dus meteen spelen zal waarschijnlijk niet lukken.

Ik las op ResetERA dat de patch iets van 6 GB is.

Gelukkig heb ik hulptroepen thuis zitten die de disc er meteen in duwen zodra deze op de mat ploft.

Net ook van Bol mijn pre-order schildjes ontvangen, dus die meteen verzilverd. We zijn er klaar voor. :9~

Dankjewel!

6gb... :'( met een 20mbit Telfort lijntje... :'(

Dan ga ik ondertussen maar boodschappen doen ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:37:
[...]
Dankjewel!

6gb... :'( met een 20mbit Telfort lijntje... :'(

Dan ga ik ondertussen maar boodschappen doen ofzo :/
Upgraden die shit. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Dan moet ik zo'n duur alles in één pakket nemen :'( . En ik kijk nooit tv, heb nu niet eens kabel :P Glasvezel ligt hier ook niet :N

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 20-04-2018 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:33:
[...]

Valt op zich mee. Geen verhaal spoilers ofzo. Maar wel beelden van enemies en een paar grote monsters/bosses. Dus niet helemaal spoiler free...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:23:
[...]

Valt op zich mee. Geen verhaal spoilers ofzo. Maar wel beelden van enemies en een paar grote monsters/bosses. Dus niet helemaal spoiler free...
Dan ga ik er blind in.

Maar als jij al gekeken hebt: welke tips zijn goed om mee te nemen (zonder te spoilen uiteraard :P)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo even uit mijn hoofd:

#Kijk omhoog, hangen vaak loot boxen.
#Gebruik je bijl. Als je even niet weet hoe je verder moet, kijk rond terwijl je mikt met de bijl, dan zie je de cursor veranderen als je iets kunt doen ...
#upgrade alleen armor dat je equipped heb
#verkoop je collectibles gelijk! Je hebt ze nergens voor nodig. Ook incomplete sets!
#upgrade de pijlen van Atreus
#Sla alles kapot. Levert geld op!
#Keer later terug naar eerdere gebieden
# Als je ergens niet langs komt (te moeilijk/lock/iets anders), geen probleem, kom later terug

En nog wat dingen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb deze mooie press kit binnengekregen, erg tof. En zeker 1 van de mooiere Sony press kits van de laatste tijd.
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQGXm_cDSpF7_SUHnPm7ejfr0GStfW2n6LUl3rkkyyao6VkEEBwoQ

[ Voor 53% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 20-04-2018 14:24 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha_NL
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:47
Intertoys heeft een mooie actie, ps4 pro + gow voor € 400,-...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:29:
Zo even uit mijn hoofd:

#Gebruik je bijl. Als je even niet weet hoe je verder moet, kijk rond terwijl je mikt met de bijl, dan zie je de cursor veranderen als je iets kunt doen ...
#verkoop je collectibles gelijk! Je hebt ze nergens voor nodig. Ook incomplete sets!
# Als je ergens niet langs komt (te moeilijk/lock/iets anders), geen probleem, kom later terug

Thanks. En ik maar denken dat deze game geen lootboxen had. ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
-SaveMe- schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:29:
Zo even uit mijn hoofd:

Goeie tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:43:
[...]

Thanks. En ik maar denken dat deze game geen lootboxen had. ;( ;)
Voordeel in deze game is dat niemand Kratos geld durft te vragen voor die lootboxen ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Gisteravond tot in de late uurtjes doorgegaan, lang geleden dat ik een nieuwe game zo lang achter elkaar gespeeld heb. Game stelt niet teleur. :)

Verbaas me vooral over hoe hard ze de RPG kant en dan met name de Dark Souls kant zijn opgegaan. Het valt me nog mee dat je na een death niet je Souls ergens moet ophalen, haha. Een ripoff is het echter ook weer niet, er zijn genoeg verschillen die het toch fris laten voelen. Het is wat meer hack n slash dan een Soulsgame maar de basics zijn hetzelfde.
Het gaat ook vrij diep, ik heb het idee dat je behoorlijk verschillende builds kan maken die de gameplay daadwerkelijk anders maken.

De camera zo dicht op je character vind ik ook een toffe mechanic. Hierdoor verlies je snel overzicht en heb je ook daadwerkelijk wat aan dat zoontje. Van tevoren was ik bang dat het ventje een schreeuwende irritatiefactor zou zijn maar integendeel, toffe toevoeging.

Speel in performance mode (framerate). Ik vond de locked 30 fps in resolution mode niet erg lekker spelen... Wel stabiel maar niet zo vloeiend als 30 fps in bijvoorbeeld Uncharted of HZD. Maar ach, boeiend. De game speelt ook gewoon lekkerder in performance mode. 60 fps zal het niet zijn maar het voelt behoorlijk soepel.

Verder over die artistieke twist dat de game in 1 shot is 'opgenomen' en de camera dus geen cuts gebruikt. Van tevoren dacht ik zoiets van: "Boeiend, marketing gezeur dat me toch niet zou zijn opgevallen als ik het niet had geweten". Boy, was I wrong. Wat een vet effect.

Als laatste over level design en exploration: Deze game beloond je er echt voor, niet alleen met verborgen lore dingetjes maar ook met daadwerkelijk zinvolle items. Ik vond ergens in een verborgen hoekje bijvoorbeeld een kist met een item dat ik zomaar had kunnen missen, en dat daadwerklijk goed was en dat ik uren later nog steeds gebruik (een talisman).
Verder zie je regelmatig dingen die je nog niet open kan maken, waar je iets voor nodig hebt dat je waarschijnlijk nog krijgt. Beetje zoals in de oudere GoW games ook het geval was. Sowieso unlock je af en toe shortcuts in gebieden, dus ik heb het idee dat je op een gegeven moment kan/moet backtracken. Dit zat ook altijd al in de GoW serie dus verbaas me daar dan weer niet over. :)

Al met al erg vette game, ik had sinds de eerste E3 trailer geen andere trailers of gameplay video's meer gekeken dus ik wist echt niet wat ik moest verwachten.

Gisteren vroeg iemand in dit topic of het nog wel God of War is, of het nog wel Kratos is? Lastige vraag. Het is iig geen God of War zoals het vroeger was, that's for sure. Is dat een minpunt? Nah.
Is het nog wel Kratos? Not sure yet. Ik weet nog niet waar het verhaal heengaat maar het is tot nu toe niet Kratos als in de oude games. Het is niet de boze, ongenuanceerde, schreeuwende guy die alles perse kapot moet maken. Tot nu toe tenminste. Want af en toe... Naja, geen zin in spoilers. :)
Maar vergis je niet, het is nog net zo geweldadig als vroeger. Net als de oude delen is het een pure verheerlijking van geweld.

Love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
@NinTeNdO_FrEaK

Ik heb je een pm gestuurd. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen nog wachten op instalatie en ik kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-07 19:35

s0kkie

Cowabunga

Wachten tot ik thuis ben van werk om 17.30 uur :( #firstworldproblems

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Mocht het spel niet ‘full screen’ weergeven (zwarte balken aan alle zijden) dan kan je dit aanpassen in de PS4 instellingen.

Settings -> Sound and Screen -> Display Area Settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Mijn eerste GOW game, zojuist de story summary op YouTube doorgekeken (wat praat die vent snel), maar erg mooi, heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mini review van een ResetERA member. Is het al 5 uur?
Spoiler free mini-review after 10 hours or so:

I can tackle the game from 2 perspective.

The first is presentation, story, graphics, production values, "value" (size, content, variety). In this department GoW is a stellar experience and I dare say a new golden standard. We've seen a lot of games with huge maps and we've seen a lot of driven, carefully tailored single player experiences. What we've never seen is a game that combines everything in this way: a large, semi open world game that is basically handcrafted in all its details. Your jaw is constantly on the floor because of new vistas, new ideas, new creatures; even the promise of following a map and finding something you've not seen anywhere else in the world is breathtaking.
Why is GoW a paradigm shift? Because we've had a boatload of similar games that tell you "see that mountain? You can climb it" and almost everyone of them has been capped by "There was really nothing interesting on that mountain, the journey is the experience". GoW has its share of moments where you look at a faraway place with the promise of reaching it, but what is different is that every room, every corridor, every stretch of land on the way there is new and different and carefully crafted. It's a return to a type of exploration that tells Skyrim and Breath of the Wild to fuck off with their giant stretches of nothing and embraces Resident Evil 4 and Ocarina of Time saying "quality > quantity". You know that argument that always pops up when people complain about reused assets in Skyrim etc, and people tell "the kind of focused experience you were having in the 90s can't be had in 201X, it would be too expensive/long/etc"? When they tell you a 3D metroidvania wouldn't work? GoW is the game that says "hold my beer, I'm going to prove that's bullshit".
There's a whole lot more in the game - gear, builds etc - but the biggest thing that GoW does for me is bringing back the magic of exploration. It's like waking up from a dream, from many years when you've been told that giant spaces full of nothing that all looked the same where the only way to go, and discovering that there's still room for games that are big but not meaningless. It's something Soulsborne games have already proved, but GoW does it without the beautiful compromises that Soulsborne games accept.

Then there's the actual game. The gameish parts. What it actually feels to play the game. It's highly subjective, but as someone whose favourite games in the action/action RPG space are Zeldas, Soulsbornes, Diablos, Metroidvanias and DMC... this is probably the best game I've ever played. This is the full realization of what I've always wanted from Zelda since the GameCube released. I need to finish the game and digest it and formulate a better judgement, but if it fulfills on its promises, this is one for the history books.

Hype is a beast because it can ruin the experience of actually putting your hands on a game and discovering it was less than you were expecting. I was expecting a LOT from GoW and still I wasn't ready.
toon volledige bericht

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jezus deze game is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
/edit

[ Voor 100% gewijzigd door Ike. op 20-04-2018 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Installing... Zo ff snel bekijken, maar verder mooi weer/sociale activiteiten, dus echt spelen komt er nog niet van #firstworldproblems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
De tering wat een knokpartij! :9

[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 20-04-2018 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn exemplaar is net ook op de mat geploft. Als de kids op bed liggen ga ik eens even lekker een avondje hakken.

Ik raad YT bezoeken overigens af. Ik zag net een thumbnail met de titel "GoW final bossfight".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
bram1984 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:37:
Mijn exemplaar is net ook op de mat geploft. Als de kids op bed liggen ga ik eens even lekker een avondje hakken.

Ik raad YT bezoeken overigens af. Ik zag net een thumbnail met de titel "GoW final bossfight".
Yup me too, verschillende bosses nu al gezien. Helaas. Mijne nog niet ontvangen bij het ophaalpunt. We wachten af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik heb nog maar drie kwartier gespeeld en ben nog helemaal niet ver maar wow. Gewoon echt WOW. Helaas moet ik nu werken maar echt, ook op een PS4 OG op 1080p@30fps.... prachtig gewoon!

Misschien omdat ik zelf als single papa een zoontje heb dat het me meer raakt. Of ik wordt gewoon oud en een zacht ei :P

Ik heb trouwens de gewone day one editie, dus niet de plus uitvoering. Zitten alleen drie schildjes en een thema bij. Geen idee waar ik die schildjes kan vinden trouwens :P

[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 20-04-2018 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Heb ook pas 30 min gespeeld. En heb meteen een WOW gevoel. Ben meteen op hard begonnen. En vind het al best pittig.

En ik maar denken dat het niet mooier kon dan Uncharted 4 en HZD. Combat is best simpel maar meteen erg verslavend. Kan niet wachten tot ik bij een baas kom.

Ga deze game op mijn gemak spelen. Normaal gesproken speel ik zulke games in een weekend uit. Maar voor deze parel neem ik mijn tijd. :D
P.S. Die 3 schilden kun je volgens mij in je inventory selecteren. Het zijn de zeldzame schildjes. Wat kan je trouwens met de Luck of Ages Talisman (blijkbaar krijg je hierdoor meer XP ofzo) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Iemand nog meer last van een soort screen flickering ingame? Vooral op performance mode. Op resolution mode vrijwel niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:42
Kiwi meldt zich als verse GoW eigenaar om dit topic even te bookmarken ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-07 11:23

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Net ook een uurtje gespeeld en de aanvang bezorgde mij door de combi van muziek en beelden al kippenvel. De eerste boss gehad en zometeen als de kids erin liggen ff lekker aan de campagne beginnen. En idd als vader zijnde raakt het je meer. De chemie tussen Kratos and "boy" is ijzersterk gedaan.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Pro en een 4kHDR tv wil ik nog wel voor sparen maar een zoon gaat mij persoonlijk net te ver :+

Het was trouwens al eerder gezegd maar wat ziet deze game er prachtig uit ook 'gewoon' op 1080p, was hiervoor Kingdom Come Deliverance aan het spelen dus die overgang maakt het nog wel een beetje extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou lang getwijfeld maar zojuist toch maar even de order doorgevoerd op bol.com :)

Dit soort games zijn normaal niet voor mij (fantasie enz) maar deze game ziet er wel ongelofelijk bruut uit.

Nu nog maar hopen dat ik niet in de Horizon val getrapt ben. Die game sprak mij op beeld ook erg aan maar kon mij uiteindelijk niet bekoren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste