Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik twijfel nog of ik voor GoW mijn Pro even een schoonmaakbeurtje zal geven. Hij blaast wel erg hard de laatste tijd en dan wordt het ook nog eens warmer weer :X

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:47
Aimad1981 schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:03:
[...]
Heb jij wel de day-one editie kunnen bemachtigen???
Geen idee eigenlijk. Ook niet naar gevraagd.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-08 19:15
LuPo schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:24:
Ik heb ‘em gepre-ordered bij Gamemania. 2 oude games ingeleverd en vrijdag 25 euro lappen. Top!
Thanks voor de tip, ga ik zo ook maar even doen. Heb vast nog wel twee muffe games liggen die ik kan inruilen, voor deze. Wordt de stapel ook weer wat kleiner, win-win.

Edit: ah kijk, Destiny 2 en Rise of the Tomb Raider it is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Spud82 op 17-04-2018 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 16-07 07:54

ye-roon

knaak

-SaveMe- schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:53:
Ik twijfel nog of ik voor GoW mijn Pro even een schoonmaakbeurtje zal geven. Hij blaast wel erg hard de laatste tijd en dan wordt het ook nog eens warmer weer :X
Hoe is je PS opgesteld? Ik had het in een tv kast staan waar ik dacht dat het genoeg ruimte had. Maar het bleef maar blazen, ook tijdens zwarte scherm(loading screens). Er was genoeg ruimte achter de machine om de lucht weg te blazen en de achterkant van de kast is open en daar kon de lucht ook heen, echter toch werd het rondom de PS4 warm en kon het de warme lucht niet kwijt. Ik heb het open gehaald om het schoon te maken, maar er was niets te vinden kwa stof. Met die kennis heb ik het op mijn tv kast gezet, het kan nu zijn lucht veel beter kwijt en maakt een stuk minder lawaai.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:16:
[...]

Hoe is je PS opgesteld? Ik had het in een tv kast staan waar ik dacht dat het genoeg ruimte had. Maar het bleef maar blazen, ook tijdens zwarte scherm(loading screens). Er was genoeg ruimte achter de machine om de lucht weg te blazen en de achterkant van de kast is open en daar kon de lucht ook heen, echter toch werd het rondom de PS4 warm en kon het de warme lucht niet kwijt. Ik heb het open gehaald om het schoon te maken, maar er was niets te vinden kwa stof. Met die kennis heb ik het op mijn tv kast gezet, het kan nu zijn lucht veel beter kwijt en maakt een stuk minder lawaai.
Staat inderdaad in een kastje, maar met veel ruimte en achterin een groot gat om de lucht weg te halen... Ik wil hem niet buiten het kastje hebben. Maar hij maakte eerder niet zo veel lawaai, dus daarom denk ik dat hij wellicht vol stof zit. Qua koeling heeft MS het toch beter voor elkaar met de One X ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

-SaveMe- schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:31:
[...]

Staat inderdaad in een kastje, maar met veel ruimte en achterin een groot gat om de lucht weg te halen... Ik wil hem niet buiten het kastje hebben. Maar hij maakte eerder niet zo veel lawaai, dus daarom denk ik dat hij wellicht vol stof zit. Qua koeling heeft MS het toch beter voor elkaar met de One X ...
Same, mijne maakte ook nooit lawaai. Tot een update van de firmware. Had niets met de hardware te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:40:
[...]

Same, mijne maakte ook nooit lawaai. Tot een update van de firmware. Had niets met de hardware te maken.
Hmmmmm, dat zou wel minder zijn. Ik ga er een notebook cooler onderzetten. Kijken of dat helpt. Die heb ik toch nog liggen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-05 09:41

Twammo

PSN: rtwouda

Wel vreemd dat de review van Tweakers.net nog niet op de site staat. Embargo is al een tijdje geleden afgelopen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

@Twammo Dat is het inderdaad, maar misschien geen review copy gekregen? Of wil (ik denk Jurian), meer tijd met de game hebben? Aan de andere kant geeft heel de wereld tienen en dat heeft iedereen al gezien dus voor het cijfer hoeven ze het niet te doen, kan een goede rede zijn om het wat uitgebreidere review van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:34
ye-roon schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:09:
@Twammo Dat is het inderdaad, maar misschien geen review copy gekregen? Of wil (ik denk Jurian), meer tijd met de game hebben? Aan de andere kant geeft heel de wereld tienen en dat heeft iedereen al gezien dus voor het cijfer hoeven ze het niet te doen, kan een goede rede zijn om het wat uitgebreidere review van te maken.
Dit waarschijnlijk :) 8)
Cijfer hoeven we geen zorgen om te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:46
Ik vind een eventuele review niet belangrijk, ik weet van mezelf dat ik dit spel toch wel tof ga vinden. En anders gooi ik er een hele emmer confirmation bias tegenaan :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 10:08

s0kkie

Cowabunga

Net een verzendbevestiging al van bol.com ontvangen via PostNL :)

EDIT: Nevermind, ik was vergeten dat ik al maanden geleden The Last Jedi had besteld en die komt morgen uit 8)7 :X

[ Voor 85% gewijzigd door s0kkie op 17-04-2018 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-08 17:06
s0kkie schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:30:
:D Heb ook bij bol.com besteld, hopelijk ben ik ook aan de beurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poulske schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:33:
[...]

:D Heb ook bij bol.com besteld, hopelijk ben ik ook aan de beurt!
Woei!!! Ik heb daar ook besteld :) Zou wel vet zijn? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske

EDIT: Nevermind, ik was vergeten dat ik al maanden geleden The Last Jedi had besteld en die komt morgen uit 8)7 :X
-O- |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:09
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:13:
[...]

Woei!!! Ik heb daar ook besteld :) Zou wel vet zijn? _/-\o_
Volgens mij bedoeld hij dat hij het fout zag omdat hij The Last Jedi al eerder had besteld.
Mocht ik het fout begrijpen dan denk ik dat ik ook bij Bol bestel.

Zou iemand anders kunnen tonen dat hij verzonden is ?

Tergend lang duurt deze week. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ach, het komt vanzelf uit op vrijdag. Wat maakt die ene dag eerder uit? Ik weet dat ik em ophaal in de winkel vrijdag, maar ik weet niet of vrijdag avond al aan de game begin. Alles duid op een game waar je even voor moet gaan zitten en na een drukke werkweek vrijdagavond er aan beginnen werkt meestal neit zo voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
ye-roon schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:09:
Ach, het komt vanzelf uit op vrijdag. Wat maakt die ene dag eerder uit? Ik weet dat ik em ophaal in de winkel vrijdag, maar ik weet niet of vrijdag avond al aan de game begin. Alles duid op een game waar je even voor moet gaan zitten en na een drukke werkweek vrijdagavond er aan beginnen werkt meestal neit zo voor mij.
Heb zelfs al vier winkels gebeld.Ja het is erg hé. ;)

Als ik hem van de week heb lekker een blik bier erbij en gaan !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
4/20 gaan we los!
Goede dag gekozen voor release hoor.. :7 :7 :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

ik denk dat we jou ff door het pek moeten sleuren! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YGZ schijnt hem vandaag al verzonden te hebben!

EDIT
Ooops, sorry, dubbelpost :'(

[ Voor 36% gewijzigd door -SaveMe- op 17-04-2018 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:40:

EDIT
Donder op! Meteen even kijken.

Stuurden zij ook niet Uncharted 4 veel te vroeg op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@bram1984 Als je het niet erg vindt blijf ik nog ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-08 22:31
-SaveMe- schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:40:

EDIT
Volgens iemand op budgetgaming ja.
Denk dat het alleen om preorders gaat (of hij liegt). Anders zou er bij levertijd "Product is op voorraad en wordt binnen 24 uur verzonden." staan.

P.S. YGZ verstuurt vaker spellen een paar dagen voor de release. Dus het zou zomaar kunnen kloppen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sefaex op 17-04-2018 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:48:
[...]

Volgens iemand op budgetgaming ja.
Denk dat het alleen om preorders gaat (of hij liegt). Anders zou er bij levertijd "Product is op voorraad en wordt binnen 24 uur verzonden." staan.
Niet alleen via iemand op BG. Ook iemand die ik persoonlijk ken en die lult doorgaans niet uit zijn nek :9 Maar we gaan het zien. Mooi voor degenen die hem daar hebben besteld. Lekker 2 dagen eerder aan de gang :)

Helaas komt die van mij via Bol, dus ik wacht rustig op vrijdag (en dan moet ik s'avonds nog weg ook)

[ Voor 9% gewijzigd door -SaveMe- op 17-04-2018 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:24:
Ik heb ‘em gepre-ordered bij Gamemania. 2 oude games ingeleverd en vrijdag 25 euro lappen. Top!
Heb nog twee games liggen die in de lijst staan. Hmm dan wordt dit mijn eerste God of War!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
degene die hem eerder hebben/krijgen, have fun!
Ik moet wachten, vrijdag Limited Edition!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ze een mail gestuurd. Mijn hypethrusters maken overuren, dus zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben tevreden als ik de game al donderdag middag kan ophalen, net zoals Horizon zero dawn toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Met Uncharted 4 en Resident Evil 7 waren ze een paar dagen eerder dus het zou goed kunnen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Zojuist dus een mail van YGZ:

Beste xxx,
Uw bestelling met bestelnummer #1000xxxx staat nu op status: Verzonden

U kunt de status van uw bestelling controleren door in te loggen op uw account.

Indien u nog vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via email door een bericht te sturen naar info@ygz.nl .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Op de site staat gewoon het volgende:
God of War - PS4
Product Code: 28193
Pre-order: Wordt bezorgd op de dag van release. Releasedatum: 20/04/2018
https://ygz.nl/ps4-god-of-war-iv.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geloof nu maar dat ze zijn verzonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:32
Het heeft overigens geen zin om nu als een malle allemaal een order te plaatsen:

"
Beste XXXXX,

We verzenden vandaag de orders die geplaatst zijn t/m eergisteren.
De rest krijgen we donderdag binnen en zullen op de dag van release worden geleverd.

Vriendelijke groet,
XXXXXXXXXXX
YGZ | Yourgamezone
Vleeshouwerstraat 47
6511VC Nijmegen
info@ygz.nl"

Ik heb de namen even aangepast, dit ivm privacy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:32
Shit net daar besteld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:44
Kan je niet problemen krijgen als je het spel eerder speelt dan officiële release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd of Sony YGZ er voor gaat straffen, kan me voorstellen dat ze er niet zo blij mee zijn.

@Aschtra Nee, tuurlijk niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Nieuwevolger op 17-04-2018 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Hou er wel rekening mee dat YGZ (net als allyourgames en gameresources) best vaak UK import games levert. Waarschijnlijk zijn die goedkoper om in te kopen.

Dan heb je dus geen NL subs. Voor mij geen groot probleem, maar voor andere mensen misschien wel.

Voor de rest is YGZ best een prima webwinkel. Zijn vaak de goedkoopste op day 1 (nu helaas niet) en verzenden soms ook een paar dagen voor de release.

Kan me nog herinneren dat ik Tomb Raider destijds 5 dagen voor de release al in huis had.

@Nieuwevolger Doen ze al jaren. En ze bestaan nog steeds.

[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 17-04-2018 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sefaex schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:37:
Hou er wel rekening mee dat YGZ (net als allyourgames en gameresources) best vaak UK import games levert. Waarschijnlijk zijn die goedkoper om in te kopen.

Dan heb je dus geen NL subs. Voor mij geen groot probleem, maar voor andere mensen misschien wel.

Voor de rest is YGZ best een prima webwinkel. Zijn vaak de goedkoopste op day 1 (nu helaas niet) en verzenden soms ook een paar dagen voor de release.

Kan me nog herinneren dat ik Tomb Raider destijds 5 dagen voor de release al in huis had.

@Nieuwevolger Doen ze al jaren. En ze bestaan nog steeds.
Volgens mij maakt het helemaal niet uit welk land je je game haalt, volgens mij bepaald je de taal waar je je playstation op hebt staan wat voor ondertiteling en voice je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Nieuwevolger schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:58:
[...]

Volgens mij maakt het helemaal niet uit welk land je je game haalt, volgens mij bepaald je de taal waar je je playstation op hebt staan wat voor ondertiteling en voice je krijgt.
Was het maar zo mooi.

Koop zelf vaak bij Amazon UK, Thegamecollection en Base.. En kan uit ervaring zeggen dat die games nooit Nederlandse ondertiteling hebben

Games bij Amazon.de soms wel.

Sony en Ubisoft games hebben bijv vrijwel altijd Nederlandse ondertitels. Maar als je een Assassin's Creed game op Amazon UK besteld krijg je gewoon de standaard EU versie geleverd. Dus alleen met Duits, Spaanse, Franse en Engelse subs.

Op zicht maakt het ook niet zoveel uit. Want de meeste games hebben sowieso geen Nederlandse ondertiteling.

Maar goed, wil mensen alleen een beetje waarschuwen. Als je bijv The Last of Us 2 straks in het Nederlands wil spelen. Zou ik hem niet bij YGZ pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:58:
[...]

Niet altijd. Er zijn UK PS4 spellen die geen NL ondertitels hebben. Volgens mij is dit bij een van de Uncharted spellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zet altijd Engelse subs aan, dus het ontbreken van NL subs maakt me weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Goed, God of War is geregeld voor vrijdag. Maar ik had €25 bij me, wist ik veel dat Gamemania de God of War Norse God Edition voor €30 nog zou gaan aanbieden. Heb nu dus de standaard editie maar gekocht maar ik kan vrijdag ter plekke nog overstappen. Maar wil ik dat wel? Paar DLC items en een figurine item.. kreeg nu niet echt het 'dat moet ik hebben' idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:22:
Ik zet altijd Engelse subs aan, dus het ontbreken van NL subs maakt me weinig uit.
Ik ook! Taal op Engels, subs op Engels! Weg met dat koekewous Dutch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aimad1981
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-04-2021
LuPo schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 06:37:
[...]

Geen idee eigenlijk. Ook niet naar gevraagd.
Schijnt helaas door heel het land al snel uitverkocht te zijn. We krijgen dus helaas alleen de normale editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Joosie200 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 17:48:
Goed, God of War is geregeld voor vrijdag. Maar ik had €25 bij me, wist ik veel dat Gamemania de God of War Norse God Edition voor €30 nog zou gaan aanbieden. Heb nu dus de standaard editie maar gekocht maar ik kan vrijdag ter plekke nog overstappen. Maar wil ik dat wel? Paar DLC items en een figurine item.. kreeg nu niet echt het 'dat moet ik hebben' idee.
Hangt van jezelf af he. Ben je een collector ? Dan zeg ik doen. Hecht je geen waarde aan die extra stuff ? Dan zou ik het gewoon bij de standard editie houden.

Die DLC items krijg je trouwens ook bij de standard edition.

Voor €5 krijg je dus een figurine en een code voor een digitale thema.

Het gaat om deze figurine trouwens:
https://www.gamemania.nl/...gurine--totaku-collection

Nieuwprijs is €15. Dus opzicht wel een mooie deal als je een collector bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Sefaex schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 19:44:
[...]

Hangt van jezelf af he. Ben je een collector ? Dan zeg ik doen. Hecht je geen waarde aan die extra stuff ? Dan zou ik het gewoon bij de standard editie houden.
Dan houd ik het bij de standaard. Om de figurine geef ik niks. Dus leuk aanbod voor de verzamelaar, maar dan ga ik vrijdag niet meer upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:47
Nope, maar volgens mij doet Bol.com dat toch nooit.

Waarom heet dit spel eigenlijk God of War als het een compleet ander spel is dan de eerst 3 (5?) delen van de serie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@Yukidaruma zelfde personage en er zitten weer goden in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:31:

Waarom heet dit spel eigenlijk God of War als het een compleet ander spel is dan de eerst 3 (5?) delen van de serie?
Ik heb het ook niet over Bol, maar over YGZ die gisteren al een hele lading heeft verzonden.

Juist daarom heet het God of War en niet God of War 4. Hoe had jij het spel willen noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040

Moderner is niet compleet anders.Het is nog steeds een soort van hack/slash.
Waar die vorige meer de DMC achtige opzet hadden heeft deze een wat meer Dark Souls achtige formule.

Voor de echte snelle hack/slash heb je dus DMC & Bayonetta.Van beide zijn trouwens nieuwe delen in ontwikkeling.[ben zelf groot fan van die games]

Ik denk dat ik vrijdag heel blij ga worden van deze nieuwe God of War. ;)[Hoop dat die gast van Intertoys vandaag nog belt]

Bedenk me net dat ik alle God of War games nog altijd 1 a 2 dagen eerder in huis had.

[ Voor 12% gewijzigd door jori040 op 18-04-2018 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Misschien zie ik het verkeerd, heb nog nooit een God of War gespeeld, alleen wat gameplay filmpjes gezien.
Fixed camera -> 3rd person
Griekse setting -> Noorse setting
Hack and slash -> Tactische gameplay

Overeenkomst: Kratos.

Begrijp me niet verkeerd, heb erg veel zin om dit spel te spelen, anders had ik ook niet een pre-order gedaan. Ik zie zo alleen niet wat deze God of War, God of War maakt (behalve Kratos dan)
Tuurlijk, qua marketing is het een superhandige zet. Ik was ook meteen geïnteresseerd toen ik de naam hoorde, maar denk niet dat dit heel anders zou zijn geweest als er een compleet andere naam op de doos had gestaan (Norse Souls?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me vrij duidelijk; het gaat over hetzelfde personage en het is een sterk merk (populaire serie games). Je zou als uitgever/dev wel gek zijn als je de game een andere naam zou geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 17:12
Een paar mensen op budgetgaming hebben hem ontvangen, van YGZ.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Yukidaruma schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:14:
Misschien zie ik het verkeerd, heb nog nooit een God of War gespeeld, alleen wat gameplay filmpjes gezien.

Begrijp me niet verkeerd, heb erg veel zin om dit spel te spelen, anders had ik ook niet een pre-order gedaan. Ik zie zo alleen niet wat deze God of War, God of War maakt (behalve Kratos dan)
Tuurlijk, qua marketing is het een superhandige zet. Ik was ook meteen geïnteresseerd toen ik de naam hoorde, maar denk niet dat dit heel anders zou zijn geweest als er een compleet andere naam op de doos had gestaan (Norse Souls?)
- Zelfde universum
- Bruutheid van de vorige games zit hier ook in
- Misschien zijn er wel veel verwijzingen naar de oude God of War games

Veel mensen melden juist dat het God of War gevoel er nog steeds in zit.Vind je die nieuwe setting niet super tof dan ?

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 18-04-2018 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:14:

* Kratos
* Bruut geweld
* Mythische setting
* Mythische vijanden
* Goden

Ik heb een paar weken geleden GoW3 uitgespeeld en die fixed camera voelt zo ontzettend achterhaald. De game is gewoon met zijn tijd meegegaan en ik juich deze nieuwe opzet ontzettend toe. Gezien de cijfers en de praise die het verhaal krijgt, was SSM nog niet klaar met Kratos en valt er nog genoeg over te vertellen. Dus vandaar dat de game weer gewoon God of War heet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Zal wel aan mij liggen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
En Kratos is de God of War. Dus een game over Kratos kan daarom prima God of War heten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Na 5 God of War games is een frisse wind nu echt nodig vind ik.

Een nieuwe Uncharted[ook Sony game] zal zich in mij ogen ook echt moeten vernieuwen.Natuurlijk gaat er eens weer een nieuwe deel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
en laten we Santa Monica studios, de makers, niet vergeten.
Kijk anders gerust wat developer videos terug met Cory Barlog (oa van game informer)
Vind het vreemd om te denken dat het een ander naam moet krijgen omdat men nu totaal vanaf scratch begonnen is en daardoor niet meer op de oude GoWs lijkt?
Je telkens vasthouden aan een vaste formule.. Gelukkig hebben ze het niet gedaan! Afgaande van de reviews hebben ze het GoW gevoel weten te behouden.
Wat mij betreft is God of War dan ook de enige juiste keuze qua benaming.
Daddy & Son on an adventure.. ;( Dan had het ook niet 'even' veel aandacht gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

jori040 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:22:

Een nieuwe Uncharted[ook Sony game] zal zich in mij ogen ook echt moeten vernieuwen.Natuurlijk gaat er eens weer een nieuwe deel komen.
Uncharted is alleen helemaal finito :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
BigF25 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:22:
en laten we Santa Monica studios, de makers, niet vergeten.
Kijk anders gerust wat developer videos terug met Cory Barlog (oa van game informer)
Vind het vreemd om te denken dat het een ander naam moet krijgen omdat men nu totaal vanaf scratch begonnen is en daardoor niet meer op de oude GoWs lijkt?
Je telkens vasthouden aan een vaste formule.. Gelukkig hebben ze het niet gedaan! Afgaande van de reviews hebben ze het GoW gevoel weten te behouden.
Wat mij betreft is God of War dan ook de enige juiste keuze qua benaming.
Daddy & Son on an adventure.. ;( Dan had het ook niet 'even' veel aandacht gekregen
De studio baas[ Shannon Studstill] noemt het dan ook een evolutie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
s0kkie schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:25:
[...]

Uncharted is alleen helemaal finito :)
Voor Naughty Dog wel ja.

De Uncharted serie levert Sony veel geld op dus verwacht op de PS5 maar een nieuw deel van een andere studio.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jori040 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:22:

Wat wil je nog voor vernieuwing zien in Uncharted dan? Die game speel je voornamelijk om het verhaal, karakters en setpieces en grafisch is deel 4 natuurlijk echt next level. Valt weinig meer aan te vernieuwing. Geef me gewoon maar weer een episch schatzoek verhaal met toffe karakters en ik ben dik tevreden.

Edit: Hoe vet is dit.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 18-04-2018 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:32:
[...]

Wat wil je nog voor vernieuwing zien in Uncharted dan? Die game speel je voornamelijk om het verhaal, karakters en setpieces en grafisch is deel 4 natuurlijk echt next level. Valt weinig meer aan te vernieuwing. Geef me gewoon maar weer een episch schatzoek verhaal met toffe karakters en ik ben dik tevreden.

Edit: Hoe vet is dit.

[video]
Jak and Daxter: The Precursor Legacy:Heb je deze gespeeld ?
UPDATE
Sorry bedoel Jak 2.

Zou het heel tof vinden als ze die structuur zouden pakken.Je gaat missies doen vanuit een hub.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
There are peeps on my friends list currently playing God of War ... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:51:
[...]

Jak and Daxter: The Precursor Legacy:Heb je deze gespeeld ?
UPDATE
Sorry bedoel Jak 2.

Zou het heel tof vinden als ze die structuur zouden pakken.Je gaat missies doen vanuit een hub.
Ik heb die PS2 versie 5 minuten gedaan, maar ik trek dat soort cartoony games echt niet.

Vanuit een hub zoals Tomb Raider? Dat zie ik echt niet zitten. Uncharted (vanaf deel 2 althans) hoort een globe trotting avontuur te zijn met een enorme diversiteit aan omgevingen. Een lineaire achtbaan. Meteen de reden dat ik die games veel vetter vind dan de laatste Tomb Raiders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ja zoals Tomb Raider ongeveer.

Ik zal het nu verder bij God of War houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:25
Hier inmiddels binnen :) Vanavond aan de slag #zinan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nu omw home! GoW ligt op de deurmat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Vreemd dat het embargo gebroken is. Moet bijna wel import zijn want denk niet dat Sony Nederland hier blij mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NikkiNailz schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:52:
Vreemd dat het embargo gebroken is. Moet bijna wel import zijn want denk niet dat Sony Nederland hier blij mee is.
Geen idee. YGZ verzond ook Uncharted 4 al op vrijdag terwijl die pas dinsdag uitkwam. Was gewoon een normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach dat gebeurd wel vaker met zulke hoog geanticipeerde games. Alleen nogal oneerlijke concurrentie tegen over winkels die zich hier eerlijk aan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Nieuwevolger schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:47:
[...]

Ach dat gebeurd wel vaker met zulke hoog geanticipeerde games. Alleen nogal oneerlijke concurrentie tegen over winkels die zich hier eerlijk aan houden.
Heb juist het idee dat het minder vaak voorkomt bij zulke grote exclusieve titels omdat de publisher er vaak erg fel op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
YGZ en Allyourgames verkopen idd best vaak UK import versies (goedkoper om in te kopen denk ik).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 15:47
Nog geen Gamemania die al verkoopt? Heb wel zin om te spelen eigenlijk. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:10
Als ik er maar blij van wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wow! Sony goes Bananas! Dit is nog eens reclame maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@-SaveMe- Paar posts boven je. ;)

Waar blijven de eerste ervaringen jongens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Voor die de game al spelen:Is het verschil tussen 4K mode en framerate-mode groot ? Lever je bv in framerate-mode visueel veel in ?

Van de week zij iemand in een Podcast dat je het beste af bent met de framerate-mode.

Natuurlijk is er de DF video maar ik wil het graag ook van jullie horen. ;)

Ik moet nog steeds wachten tot de 20e. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@jori040 Of ik heb niet goed geluisterd, maar volgens mij geeft DF juist aan dat je het beste in de 4K mode kan spelen omdat de fps zo fluctueert. En ja, 1080p vs. 2160cb ga je wel zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 18:34:
@-SaveMe- Paar posts boven je. ;)

Waar blijven de eerste ervaringen jongens?
Oopsie! :> Hoe heb ik die kunnen missen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Wie gaat er nou sfeer impressies geven als je de game al speelt :p Gamen zonder onderbrekingen!

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WillieWuks schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:27:
Wie gaat er nou sfeer impressies geven als je de game al speelt :p Gamen zonder onderbrekingen!
It's all about the bragging rights! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
-SaveMe- schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:28:
[...]

It's all about the bragging rights! ;)
Ik denk dat de reviews al genoeg hebben gezegd _/-\o_ Nog 2 nachtjes, kan niet wachten. God of War met een heerlijk pintje erbij.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 18 april 2018 @ 17:14:
Nog geen Gamemania die al verkoopt? Heb wel zin om te spelen eigenlijk. :P
Waarschijnlijk morgenmiddag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Eerste indruk: de menu teksten zijn fucking klein :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeuroticaPills schreef op woensdag 18 april 2018 @ 21:21:
Eerste indruk: de menu teksten zijn fucking klein :(
Hoe groot is je TV en hoe ver zit je er vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Nu online
bram1984 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 21:22:
[...]

Hoe groot is je TV en hoe ver zit je er vanaf?
65” op 4,5 meter afstand. Gewone PS4 (geen Pro), 4k tv maar op een 1080 receiver aangesloten dus 1080 resolutie.

Spel is verder overigens cool! Maar als ik heel eerlijk ben echt niet zo sensationeel vernieuwend als sommige reviews doen blijken. Gameplay is wel lekker maar heel erg wennen aan de controls. De dynamiek tussen Kratos en zoontje is okay, wel héél erg inspelend op de trend van kid-sidekick die neergezet is met The Last of Us. Ik hoop dat dit verhaal-technisch nog wat interessanter wordt. De onpersoonlijke Kratos is (in ieder geval de eerste twee uur spelen!) nog erg ééndimensionaal (“boy!” Slaat bijna zijn arm om zijn zoontje heen. En dat keer 100).
Omgevingen zien er prachtig uit maar vervelen mij (persoonlijk) zeer snel. Bijvoorbeeld Hellblade is 10 keer interessanter/creepier imho.

[ Voor 57% gewijzigd door NeuroticaPills op 18-04-2018 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeuroticaPills schreef op woensdag 18 april 2018 @ 21:24:
[...]

65” op 4,5 meter afstand. Gewone PS4 (geen Pro), 4k tv maar op een 1080 receiver aangesloten dus 1080 resolutie.
Dat is wel serieus ver. Ik zit op 3.8 meter @ 65 inch en heb soms al moeite met tekst.

Maar dan doet je receiver hopelijk wel HDR doorgeven? Anders is het echt zonde om de PS4 niet rechtstreeks aan je TV te hangen. Via ARC kun je ook het geluid doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Nu online
bram1984 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 21:36:
[...]

Dat is wel serieus ver. Ik zit op 3.8 meter @ 65 inch en heb soms al moeite met tekst.

Maar dan doet je receiver hopelijk wel HDR doorgeven? Anders is het echt zonde om de PS4 niet rechtstreeks aan je TV te hangen. Via ARC kun je ook het geluid doen.
Ik heb geen HDR op mijn tv :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
Sowieso altijd je console direct op je tv insluiten ivm lag. Een versterker ertussen zorgt alleen maar voor extra lag die prima te omzeilen is door de PS4 direct in te prikken in je tv. En dan een optische kabel naar je versterker. Maakt een wereld van verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Beempje schreef op donderdag 19 april 2018 @ 08:55:
Sowieso altijd je console direct op je tv insluiten ivm lag. Een versterker ertussen zorgt alleen maar voor extra lag die prima te omzeilen is door de PS4 direct in te prikken in je tv. En dan een optische kabel naar je versterker. Maakt een wereld van verschil!
Yes, heb deze constructie ook, vooral omdat ik een PS4 Pro heb i.c.m. een 4K tv. Maar mijn receiver is geen 4K.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Beempje schreef op donderdag 19 april 2018 @ 08:55:
Beetje off-topic dit, maar Ik heb de PS4 jaren via mijn receiver laten lopen. Geen enkele last van lag gehad.

En als het kan, altijd HDMI (ARC) gebruiken en geen optisch.

https://www.cnet.com/news...-audio-connection-to-use/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:04
bram1984 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:43:
[...]

Beetje off-topic dit, maar Ik heb de PS4 jaren via mijn receiver laten lopen. Geen enkele last van lag gehad.

Inderdaad, hier ook. Gewoon als passthrough instellen. Sommige hebben ook gamemode oid.
Niks geen last. Je hebt hdmi niet voor niks, gekloot met al die kabels is niet nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 19-04-2018 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:47
Kunnen we het gewoon weer lekker over de game gaan hebben?

Zo te zien valt het volgens mij best mee hoeveel mensen het spel al kunnen spelen, of ze zijn gewoon te druk met gamen ipv posten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:03:
Kunnen we het gewoon weer lekker over de game gaan hebben?

Zo te zien valt het volgens mij best mee hoeveel mensen het spel al kunnen spelen, of ze zijn gewoon te druk met gamen ipv posten. :p
Ik had hier wel wat meer ervaringen verwacht inderdaad. Ik wacht rustig tot morgen. Vanavond een potje ballen en daarna een biertje in de kantine, dus toch geen tijd. Morgen ga ik er eens even goed voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
bram1984 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:43:
[...]

Beetje off-topic idd, excuus daarvoor, maar aangezien er nog even stilte voor de storm is mbt God of War...

Het hangt allemaal natuurlijk sterk af van de componenten die gebruikt zijn. Als je versterker idd een pure pass-through heeft dan zou de vertraging verwaarloosbaar moeten zijn. Veel versterkers doen echter toch iets met het signaal, scalen up of down, wat in extra delay zorgt. Aan de andere kant, sommige mensen zullen eventuele lag minder opmerken dan anderen. Dan is er nog de tv, die altijd de nodige lag toevoegt (wat bij 4k schermen over het algemeen nog erger is).

In een ideale situatie heb je dus een tv met minimale lag (game modes helpen, maar niet altijd even goed) en heb je een versterker die een pure passthough heeft. Maar vaak is dat niet zo. Dan is een zo direct mogelijke verbinding tussen PS4 en scherm zeker aan te raden.

Anyway, uiteindelijk moet iedereen lekker zelf weten hoe de boel is aangesloten en wat voor een ieder acceptabele vertraging is (want die is er altijd, in meer of mindere mate) :)
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste