Heb je niet stiekem toch ook een plugin in je browser of bepaalde instellingen (privacy zaken in firefox bijv) die de melding kan veroorzaken. Ik merk dat soms door de pihole even te bypassen, websites soms wel werken, maar toch op basis van aanwezigheid van bepaalde plugins zulke "slimme" anti adblock meldingen krijgen.Asprine schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:09:
Hi, loop te stoeien met mijn whitelist. Sinds een week geeft Tradingview.com aan dat ik een adblocker aan heb staan en blokkeert zelf de content.
Wat ik deed:
Dubbel checken gedaan of Pihole de trigger is, als ik die uitzet geen pop up. Dus ja.
Controleerde wat Tradingview aanroept en alles gewhitelist. Geen succes TV blijft mekkeren dat ik een adblocker aan heb staan.
Wat zie ik over het hoofd?
Wat moet ik whitelisten/doen om TV wel te laten werken,( prima als daar wel ads te zien zijn als het maar werkt.)
Thanks
Ik heb overigens net even hier getest (zonder een account te hebben) met mijn blocklists, ublock en ddg plugin aan in firefox.
https://www.tradingview.com/chart/
Deze pagina geeft bij mij geen foutmelding, netjes een cookie popup, en is na inladen, reclame vrij en werkt. In de log zie ik trouwens ook niet zomaar welke zaken geblokkeerd worden door pihole, maar dat kan ook liggen aan het aantal requests wat hier vanuit mijn laptop waarop ik werk zo hoog is momenteel. Of dat die pagina geen reclame heeft, of mijn Ublock al alles wegfiltert. Welke pagina heb jij het over (zonder inlog graag.)
[ Voor 12% gewijzigd door Get!em op 30-01-2025 12:30 ]