[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 123 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.921 views

Onderwerpen

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01 13:40

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:54:
[...]

Geen idee, misschien weet @.oisyn meer?
Klopt, ik weet meer :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Slux schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:57:
[...]

We zitten op hetzelfde niveau toen hij zo fanatiek aan het kopen was.

Het is jammer dat hij VEN altijd op een nare manier aan het promoten was, sfeer was altijd behoorlijk verpest door zijn reacties
Persoonlijk kon ik er altijd wel om lachen. Ook omdat hoe goed de aangedragen tegenargumenten ook waren, hij altijd keihard en vrij doorzichtig doorshillde.

Hij met z'n VEN deed me altijd een beetje denken aan gollem en zijn ring.

Afbeeldingslocatie: https://hotwhitesnow.files.wordpress.com/2016/04/smeagol-my-precious-funny-shoes.jpg

Compleet blindgestaard en intern diep verwousd.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dan zal ik maar eens shillen :X

Als een nietszeggende EOS op 23 USD met een supply van 800 miljoen kan staan, dan moet een 25 USD zeker mogelijk zijn voor een VEN met 500 miljoen

T o the moon *O*

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Taro schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:27:
Thx @Chris.nl! Als ik win, dan zorg ik voor de volgende airdrop, dat wordt dan 65 ADA.
Mooie :) , als ik win plop ik een airdrop van 500 DGB naar de community als aanmoediging om DGB eindelijk door die vreselijke sellwall op 500 satoshi te krijgen.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:19
Mijn portfolio BTC waarde staat overigens zo'n beetje op een ATH. De laatste keer dat dat gebeurde stortte de boel als een kaartenhuis in elkaar. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik toen bij twijfel niet alles in BTC gezet had, maar gewoon in alts liet staan. Lesson learned is om nu toch wel een deel (30-40%) in BTC te zetten en niet alles in ETH.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 31-01 19:03
Slux schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:17:

Als een nietszeggende EOS op 23 USD met een supply van 800 miljoen kan staan, dan moet een 25 USD zeker mogelijk zijn voor een VEN met 500 miljoen

T o the moon *O*
De meeste zijn shit coins.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:25
Ypuh schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:24:
Mijn portfolio BTC waarde staat overigens zo'n beetje op een ATH. De laatste keer dat dat gebeurde stortte de boel als een kaartenhuis in elkaar. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik toen bij twijfel niet alles in BTC gezet had, maar gewoon in alts liet staan. Lesson learned is om nu toch wel een deel (30-40%) in BTC te zetten en niet alles in ETH.
Mijn PF staat nog niet op het oude niveau in sats of euro's.
Ik wacht dus rustig af.
VEN maakt 50% van mijn PF uit.
Ik HODL VEN ook zoals ik al eerder heb gezegd.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ypuh schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:24:
Het is leuk om te horen dat iedereen hard gaat deze dagen. Ik zit ook ver boven mijn bitcoin ATH en als het zo doorgaat kom ik dat ook in euro/dollar te staan: dan te bedenken dat bitcoin nog niet eens 10k waard is!

Ik twijfel of ik gewoon m'n winst moet pakken nu op GVT, toch weer 3% of gewoon moet wachten. Er is namelijk zo weinig weerstand naar boven, maar de buy pressure ligt ook nog niet echt hoog..

• Slux
  • Niet online
HoppyF schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:36:
[...]

Mijn PF staat nog niet op het oude niveau in sats of euro's.
Ik wacht dus rustig af.
VEN maakt 50% van mijn PF uit.
Ik HODL VEN ook zoals ik al eerder heb gezegd.
Heb je nu niet zo iets van als die onder een bepaald niveau zakt dat je hem verkoopt om lager in te kopen ?

Ik had er ook nog een paar hoor maar als die nu zakt gaan ze er echt uit bij mij, bijna 2 maanden in de min gestaan die dingen hier

• HoppyF
Slux schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:38:
[...]

Heb je nu niet zo iets van als die onder een bepaald niveau zakt dat je hem verkoopt om lager in te kopen ?

Ik had er ook nog een paar hoor maar als die nu zakt gaan ze er echt uit bij mij, bijna 2 maanden in de min gestaan die dingen hier
Ja, dat klinkt verleidelijk. Verkopen en terugkopen.
Ik zit nu pas een paar maanden in crypto met een heel bescheiden bedrag.
Ik wil ervan leren maar zo langzamerhand moet ik misschien inderdaad gaan verkopen en kopen en ervaring opdoen. Grote fouten wil ik voorkomen maar helemaal zonder missers zal het ook niet gaan.
Met de huidige PF in euro's, kan ik nooit veel verliezen.
Mijn doel is wel om met meer fiat in te gaan stappen.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Slux schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:17:

T o the moon *O*
Eerst WPR :9

• Tominatie
  • Niet online
Er komt vanavond weer een grote P&D van zo'n groep op telegram die op binance altijd wel verantwoordelijk is voor coins die 60-100% omhoog gaan, dus zet vooral een stop limit sell op jouw coin, want mocht de pump zijn begonnen dan loopt het compleet vast :P

#justsayin'

En ja ik ben erg tegen P&D en zal d'r nooit aan mee doen maar wie zijn wij om er niet van te profiteren als het onze coin betreft oOo

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-02 14:48
Brandstof bij EOS helemaal op of slechts aan het tanken?

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03:47
PHPResource schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:06:
Brandstof bij EOS helemaal op of slechts aan het tanken?
Omdat hij 20 dollarcent omlaag is gegaan vanaf de ATH op $21?

Verwijderd

HoppyF schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:44:
[...]

Ja, dat klinkt verleidelijk. Verkopen en terugkopen.
Ik zit nu pas een paar maanden in crypto met een heel bescheiden bedrag.
Ik wil ervan leren maar zo langzamerhand moet ik misschien inderdaad gaan verkopen en kopen en ervaring opdoen. Grote fouten wil ik voorkomen maar helemaal zonder missers zal het ook niet gaan.
Met de huidige PF in euro's, kan ik nooit veel verliezen.
Mijn doel is wel om met meer fiat in te gaan stappen.
Koop je toch voor een klein bedragje wat extra in? Beetje traden voor paar tientjes. Ik doe het nu ook op yobit en dat is gewoon heel leuk om te doen.

Ik heb afgelopen december ook wel flink getrade maar dat was eigenlijk niet realistisch. Alles wat je toen kocht veranderde in goud. Tevens nam het veel tijd en was het lastig te combineren met mijn jonge gezinnetje.

Nu is het gewoon all-in op 1 coin en gaat het mis jammer dan. Kijken hoeveel bitcoin ik ermee kan gaan stacken.

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-02 16:13
Jeetje zeg mijn ONT sell orders worden achter elkaar gehit. En daarna stijgt die natuurlijk gewoon keihard door😡

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Wurmpje schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:38:
Jeetje zeg mijn ONT sell orders worden achter elkaar gehit. En daarna stijgt die natuurlijk gewoon keihard door😡
ONT lijkt op ZLC van afgelopen week ;)

Wat een geweld.

• Slux
  • Niet online
Wurmpje schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:38:
Dat is altijd zo niemand koopt of verkoopt op het juiste moment, nu heb je tenminste winst het kan net zo hard de andere kant op gaan, en dan heb je niks ;)

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

ja bizar die ONT :)
blij dat ik er 50 heb

Prepare for the next ATH

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Er staat slechts 51btc op 10.000sat bij ONT, moet te doen zijn, denk dat die kort daarna terugvalt.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Jeetje, iedereen lijkt LTC te zijn vergeten ofzo. Is nu nr. 9 qua volume (Tether niet meegerekend).

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-02 16:13
Malarky schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:40:
[...]

Wat een geweld.
Echt bizar inderdaad..

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:01
Malarky schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:40:
[...]

Wat een geweld.
Yup, vasthouden deze. Die gaat nog wel wat leuks doen dit jaar.

Verwijderd

de winst van vandaag omgezet naar csc
de berg groeit :9~

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:51:
de winst van vandaag omgezet naar csc
de berg groeit :9~
ik in NAV de reden ik was mijn navigatie aan het zoeken ik denk dat is een teken van boven O-)

Verwijderd

bie100 schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:54:
[...]

ik in NAV de reden ik was mijn navigatie aan het zoeken ik denk dat is een teken van boven O-)
ghehehe..kan maar zo _/-\o_

Verwijderd

Stel dat je ooit hebt meegedaan aan die 1000 ONT airdrop... En door omstandigheden er niet meer naar om hebt gekeken. Om dezer dagen je computer weer eens aan te slingeren en eens een kijkje te nemen hoe het er voor staat.

Dan krijg je toch een aangename verassing.

Verwijderd

zou die pump groep op ont zitten :?

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:55
Zou best kunnen, RLC komt ook dicht in de buurt van mijn sell order, benieuwd :)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Hier een bericht over de crypto's en de toekomst van ze voor aankomende jaren....
Moon!

https://biflatie.nl/crypt...markt-40-biljoen-10-jaar/ ;)

• Slux
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:45:
Jeetje, iedereen lijkt LTC te zijn vergeten ofzo. Is nu nr. 9 qua volume (Tether niet meegerekend).
Die komt wel weer terug, mensen zien nu gouden bergen in de pennycoins waar er miljarden van in omloop zijn, als ze er achter komen dat de groei eruit is zal je wel weer een verschuiving naar de BTC, ETH, LTC e.d. zien.

Ging vorig jaar trouwens ook zo met LTC, die bleef heel lang hangen zo rond de 15/20 Euro en ging ineens sky high

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-02 14:48
The Redman schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:13:
[...]

Omdat hij 20 dollarcent omlaag is gegaan vanaf de ATH op $21?
Neem nog wat azijn alsjeblieft ;)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Malarky schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:43:
Er staat slechts 51btc op 10.000sat bij ONT, moet te doen zijn, denk dat die kort daarna terugvalt.
nee dus :)

Prepare for the next ATH

• Slux
  • Niet online
EOS lijkt nu wel in een dip te komen, behoorlijke sell walls

Verwijderd

RaptorXS schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:58:
Hier een bericht over de crypto's en de toekomst van ze voor aankomende jaren....
Moon!

Hodl!

Geen lambo maar verlengde limousine lambo met chauffeur en 3 meter zwembad gevuld met bier.

Ofzo

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Slux schreef op zondag 29 april 2018 @ 19:10:
EOS lijkt nu wel in een dip te komen, behoorlijke sell walls
Tja wat is een dip, onder aan de streep toch mega gestegen ?

Prepare for the next ATH

• Slux
  • Niet online
sourcecode schreef op zondag 29 april 2018 @ 19:16:
[...]

Tja wat is een dip, onder aan de streep toch mega gestegen ?
Zekers best presterende coin in weken volgens mij.

Maar zal ook het hardst onderuit gaan vermoed ik, lijkt erg veel op de pump en dump van vorig jaar en het is nou niet echt een wow coin imo

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd nee ONT stijgt gewoon door de hype, wat is het eigenlijk voor coin? Iemand die mij er meer over kan vertellen?

De P&D groep gaat pas om 9uur aankondigen welke coin het wordt: en zo'n stijging gaat dan heel rap vaak gelijk 100% omhoog, om dan in waves omlaag/omhoog te bewegen. Dat zag je bij Groestlcoin pas geleden nog maar die was wel heel extreem.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 19:20:
@Verwijderd nee ONT stijgt gewoon door de hype, wat is het eigenlijk voor coin? Iemand die mij er meer over kan vertellen?

De P&D groep gaat pas om 9uur aankondigen welke coin het wordt: en zo'n stijging gaat dan heel rap vaak gelijk 100% omhoog, om dan in waves omlaag/omhoog te bewegen. Dat zag je bij Groestlcoin pas geleden nog maar die was wel heel extreem.
zit jij ook in die groep ? laat ff weten welke het is :)

Prepare for the next ATH

• Slux
  • Niet online

P&D groepen zitten juist op coins met een laag volume anders werkt het niet.
Die groepen zijn trouwens het enigste wat ze van mij mogen verbieden in crypto land

• lighting_
RaptorXS schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:58:
Moon!

Als hedgefonds voor cryptos kan hij moeilijk wat anders beweren.

• Tominatie
  • Niet online
sourcecode schreef op zondag 29 april 2018 @ 19:22:
[...]

zit jij ook in die groep ? laat ff weten welke het is :)
Ja maar niet omdat ik meedoe maar gewoon om te kijken wanneer ze gaan pumpen, dan prepare ik mezelf er altijd voor.

Mijn glazenbol zegt dat ze 1 van deze gaan doen: YOYO, FUEL of VIB.

En wat @Slux al zegt, ze pakken vaak een coin met laag volume (en lage prijs).

Verwijderd

ja laat ons het ff weten welke dan liften we ff mee

walton heeft me 45% op geleverd
niet verkeerd :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2018 19:28 ]

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 19:26:
[...]

Hahaha, dat risico zou ik niet nemen. Eenmaal aangekondigd welke coin het is: springen alle bots erop waardoor jij al sowieso te laat bent. Daarnaast werken zij geloof ik ook in rangen waardoor sommige het een paar seconde eerder al te horen krijgen.

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 19:26:
[...]

Dat is juist de barbatruuk, zodra jij denk mee te liften zal je als bagholder achter blijven, er zijn er maar een paar die er aan verdienen.

• lighting_

Ik weet alleen dat ont samenwerkt met neo.
Helaas net als velen de airdrop van 1000 stuks gemist.

• Tominatie
  • Niet online
Mocht iemand nog interesse hebben in een REBL masternode, ze zijn zover! https://www.rebellious.io/masternodes
https://twitter.com/RebelliousCoin/status/990636390865145856

Je hebt er 100.000 REBL tokens voor nodig (nu nog ter waarde van 0,05$), dus het valt wel mee hoe duur deze masternodes zijn: ondanks dat het wel een risico is, want heb zelf niet een erg hoge pet op van het project zelf.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-01 14:03
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 19:38:
Mocht iemand nog interesse hebben in een REBL masternode, ze zijn zover! https://www.rebellious.io/masternodes

Je hebt er 100.000 REBL tokens voor nodig (nu nog ter waarde van 0,05$), dus het valt wel mee hoe duur deze masternodes zijn: ondanks dat het wel een risico is, want heb zelf niet een erg hoge pet op van het project zelf.
Pfuh ik heb er 5300 en het is één van m'n grootste holdings... Sooooooo... No.

Het project zelf geeft me wel een positieve indruk. Maar goed, de airdrop is een groot deel van wat ik heb. Zelf was ik er misschien niet zo makkelijk ingestapt.

[ Voor 12% gewijzigd door ksborg op 29-04-2018 19:45 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Komt er weer een stock market crash???

YouTube: BBC Speechless as Trader Tells Truth
YouTube: Huge Stock Market Crash to Strike us in the Future!

[ Voor 64% gewijzigd door A87 op 29-04-2018 19:55 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 10:18

Mystikal

It never hurts to help!

Ik zit ook nog voor 50% VEN. Langzaam ga ik weer naar b-e.

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Tering, wat heeft Ont gedaan terwijl ik weg was? Had de helft eerder vandaag verkocht op 7.77 dollar |:(

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-12-2025
Zojuist mijn PF aangevuld met DBC en OCN nu naar de moon 😃🚀!

Verwijderd

Gaat nu helemaal als een malle.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
M’n AION mooi op tijd de deur gedaan, zo dood als een pier deze week.

Nog 20% in dollars te gaan en dan sta ik quitte. Daar voorzie ik dus geen problemen mee, al word ik wel wat zenuwachtig voor een terugval...
Maar als ICX weer is wakker wordt en VEN nog ff doorzet trek ik daar wat uit en ga ik mooi voor wat nieuwe projecten. Ben wel een beetje klaar met de ‘mainstream coins’ waar de whales de koers bepalen...

[ Voor 12% gewijzigd door RickvN op 29-04-2018 20:15 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:08
Telkens denk ik zal ik ONT toevoegen aan mijn PF omdat ie weer lekker gaat. Pfff niet te doen met dat ding.

• A87
  • Niet online

A87

EOS gaat binnen een paar uur parabollic omhoog rammen, ik laat vannacht alles draaien met een auto sell op 200 euro winst ofso xd

[ Voor 44% gewijzigd door A87 op 29-04-2018 20:26 ]

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
ICX hopelijk ook...

http://www.avfoto.nl

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

A87 schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:24:
EOS gaat binnen een paar uur parabollic omhoog rammen, ik laat vannacht alles draaien met een limit op 200 euro winst ofso xd
waarom weer omhoog?

Prepare for the next ATH

• lighting_
DJ-Promo schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:16:
Telkens denk ik zal ik ONT toevoegen aan mijn PF omdat ie weer lekker gaat. Pfff niet te doen met dat ding.
Ja bizar. Is pas maart op de exchanges?
En nu al 1 mld cap

Verwijderd

A87 schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:24:
EOS gaat binnen een paar uur parabollic omhoog rammen, ik laat vannacht alles draaien met een limit op 500 euro winst ofso xd
Toen jij instapte hield het ineens op met stijgen... Kun je hier niet vaker waarschuwen als je ergens instapt? :+

Ik doe dat ook altijd, ergens instappen tegen ATH. Wij kunnen dat _/-\o_

• A87
  • Niet online

A87

snap je het spelletje niet? Slechts 10% snapt het spel

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 29-04-2018 20:27 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

A87 schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:27:
[...]

snap je het spelletje niet? Slechts 10% snapt het spel
fijne wedstrijd :)

Prepare for the next ATH

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:27:
[...]

Toen jij instapte hield het ineens op met stijgen... Kun je hier niet vaker waarschuwen als je ergens instapt? :+

Ik doe dat ook altijd, ergens instappen tegen ATH. Wij kunnen dat _/-\o_
was na kleine crash niet in een high

• A87
  • Niet online

A87

w8 maar tot eos morgen weer flink hoger is. Lijn omhoog al een paar dagen (sinds 10 april) ondanks dat het meeste rood doet.
IKkga ernu niet uit met een klein verlies van paar tientjes hell no .. gewoon vannacht door gaan

Waarom zou eos nu ineens flink gaan dalen?? veel te veel hype en mega volume.
Safe om te laten draaien vannacht :+ als EOS nu dik keldert is et te random voor woorden

[ Voor 50% gewijzigd door A87 op 29-04-2018 20:33 ]

Verwijderd

A87 schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:28:
[...]

w8 maar tot eos morgen weer flink hoger is. Lijn omhoog al een paar dagen ondanks dat het meeste rood doet.
IKkga ernu niet uit met een klein verlies van paar tientjes hell no .. gewoon vannacht door gaan

Waarom zou eos nu ineens flink gaan dalen??
Alhoewel EOS belachelijk hoog staat en abnormaal is gestegen met de koers van afgelopen week ben ik met je eens dat hij hoogstwaarschijnlijk gewoon richting 25 dollar knalt indien bitcoin ook even een sprintje trekt.

Wel veel risico om nu in te stappen...

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:34:
[...]

Wel veel risico om nu in te stappen...
Risico maakt grote klappers...

[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 29-04-2018 20:37 ]

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 10:05

rajackar

Blood Minister

A87 schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:37:
[...]

En grote verliezen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• HoppyF
[...]

En nog grotere verliezers!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:53
[...]

En nog grotere verliezers die veel verliezen.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 10:05

rajackar

Blood Minister

Even een ander vraagje, wat is hier een populaire manier om het PF te managen, voornamelijk offline of ook veel bij binance, kraken etc?
Ik zit er nu met een bescheiden bedrag in maar stoei nog een beetje met wat nou een goede tradeoff tussen handig en veilig is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Mijn bitshares gaan ook belachelijk lekker eigenlijk de laatste tijd. Ik heb er niet heel veel van, maar het was mijn allereerste aankoop na bitcoin op Poloniex.

Echt zo'n muntje die je niet vergeet. Veel meegemaakt in december die bitshares en ik.

• Tominatie
  • Niet online
@A87 heb jij je verdiept in dure termen als "parabollic omhoog rammen" toen je besloot een tijdje weg te gaan van het forum? Jeetjemina ik begin bijna te denken dat je een wijs man bent geworden - die ik BLOED serieus moet nemen. :o 8)7

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 19:38:

Staat op de planning voor eind 2018, duurt nog wel even dus.
Je kan er nu 100k kopen voor 0.05 per stuk en vasthouden tot eind 2018.
Misschien ben je dan wel spekkoper.

Op een hardware Wallet zetten en half jaar niet meer naar omkijken.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:46:
@A87 heb jij je verdiept in dure termen als "parabollic omhoog rammen" toen je besloot een tijdje weg te gaan van het forum? Jeetjemina ik begin bijna te denken dat je een wijs man bent geworden - die ik BLOED serieus moet nemen. :o 8)7
Ik mis nog steeds de “verberg berichten van” knop bij iedere reactie van hem. Als je denkt alles gehad te hebben blijkt’ie nog maar net begonnen te zijn met flauwekul, onzin en sprookjesverhalen.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-02 14:24
Turbo-Puppy schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:51:
[...]

Ik mis nog steeds de “verberg berichten van” knop bij iedere reactie van hem. Als je denkt alles gehad te hebben blijkt’ie nog maar net begonnen te zijn met flauwekul, onzin en sprookjesverhalen.
Ga jij eens ff lekker vakantie vieren! 8)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Hoeveel tijd zit er gemiddeld tussen het aanmelden/inschrijven voor een airdrop en het ook daadwerkelijk ontvangen van de airdrop? Daar kan zeker wel een maandje of wat tussen zitten?

Rookworst zonder r is ook worst.

• Tominatie
  • Niet online
De pump was op OAX dus! Zit iemand hier in?

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:18
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:02:
De pump was op OAX dus! Zit iemand hier in?
Waar wordt zoiets eigenlijk aangekondigd? En is dat iedere zondag? Vorige week gingen mn mana’s ineens omhoog en na maanden inactiviteit toen me er mee bezig gehouden en een groot deel van het verlies recht gezet. Maar zo’n pumpje wil ik nog wel eens meepikken. En dan dat geld lekker in muntjes pompen die ik een jaartje vasthou

• Ypuh
Veel succes drusloos!

• Tominatie
  • Niet online
drusloos schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:08:
[...]

Waar wordt zoiets eigenlijk aangekondigd? En is dat iedere zondag? Vorige week gingen mn mana’s ineens omhoog en na maanden inactiviteit toen me er mee bezig gehouden en een groot deel van het verlies recht gezet. Maar zo’n pumpje wil ik nog wel eens meepikken. En dan dat geld lekker in muntjes pompen die ik een jaartje vasthou
Je hebt zo'n groep op telegram met 80k leden die dit in de zoveel tijd doen als zij zeggen "een mooie kans te zien", ze doen het zeker niet elke week. Daarnaast is de enige kans dat je winst pakt op zo'n pump voor ons gewoon vooraf gokken op het juiste muntje (en dan stop limit sells zetten op mooie procentjes): ik had m'n geld gelegd op Yoyo maar die is hem niet geworden helaas. Gek genoeg toch 2% winst gepakt :+

Die P&D groepen kiezen altijd coins met:
- laag volume
- coins die niet recent al gepumpt zijn

• Buffster
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-03-2022
Ja laten we lekker met zijn allen deel gaan nemen aan pump en dumps...

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
[...]

Maar ook grote en onnodige verliezen!
Nu nog instappen in EOS is onlogisch gezien de stijging van de afgelopen 2 weken.

• AtlAntA
De handel op nicehash trekt ook weer keihard aan. Meestal betekent dat dat de btc in een flinke groei zit/komt.

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Bartvandelaar schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:57:
Hoeveel tijd zit er gemiddeld tussen het aanmelden/inschrijven voor een airdrop en het ook daadwerkelijk ontvangen van de airdrop? Daar kan zeker wel een maandje of wat tussen zitten?
Weken tot maanden inderdaad!

• lighting_
Bartvandelaar schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:57:
Meestal is het na de ico en dat kan maanden duren. Soms ook na een week maar dat zijn uitzonderingen.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Wooh! Ik ontdek net dat een van mijn bots een beetje raar aan het doen is en aan het proberen was voor 7 Bitcoins aan ETH te kopen. :(

• Ypuh
AtlAntA schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:18:
De handel op nicehash trekt ook weer keihard aan. Meestal betekent dat dat de btc in een flinke groei zit/komt.
Bedoel je niet NCASH :9?

Verwijderd

drusloos schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:08:
[...]

Er zijn zat pump en dump groepen openbaar te vinden. Als je een middagje op zoek gaat op diverse forums dan vind je de wereld. De grote jongens ga je zomaar niet vinden.

Indien je zo wilt rollen... Ik zou me er niet teveel in verdiepen.

Ik hoop dat de kereltjes die dit soort groepen runnen en in stand houden ooit nog eens de rekening krijgen van de FBI of andere instanties, mochten er ooit reguleringen worden toegepast.

Hopen dat ze dan meteen wat whales harpoeneren.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik heb alleen zicht op de LTC hashpower, maar deze gaat weer heel hard omhoog momenteel, de diff stijgt nu ook om de 2 dagen, meestal wel een voorbode dat er iets gaat gebeuren.

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:37:
[...]

Ik heb alleen zicht op de LTC hashpower, maar deze gaat weer heel hard omhoog momenteel, de diff stijgt nu ook om de 2 dagen, meestal wel een voorbode dat er iets gaat gebeuren.
Volle maan? Of zelfs zonsverduistering?

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:25
Klopt, zag dat ik paar keer LyraRev2 zat te minen voor meer dan 0.0003 BTC, dan wordt het weer leuk *O*

• Tominatie
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:37:
[...]

Er mag ook wel weer wat met Litecoin gebeuren, die staat echt enorm stil. Die loopt vergeleken met elke andere coin achter. Zelfde geld voor DGD, die gaat binnenkort nog de top 50 uit als het zo doorgaat.

LETSGO LTC!! *O*

• Ypuh
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:41:
[...]

Er mag ook wel weer wat met Litecoin gebeuren, die staat echt enorm stil. Die loopt vergeleken met elke andere coin achter. Zelfde geld voor DGD, die gaat binnenkort nog de top 50 uit als het zo doorgaat.

LETSGO LTC!! *O*
Op zich zijn dit wel goede tips om nu in te slaan. Beide gaan er wel weer bovenop komen.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

LETSGO LTC!! *O*
Ik zie dat zelf niet direct gebeuren, althans... geen aanleiding toe, maar dat ..en dan richt ik me tot @Verwijderd ook, dat de hashpower stijgt op grote munten zegt vaak wel wat over de markt als totaal ... er is beweging en transacties nemen toe, en achter liggende support. Dat zijn goede tekenen vaak.

Dat de hashpower stijgt op LTC, zegt wellicht nog niet eens zoveel over LTC zelf, in ieder geval niet de prijs in komende periode, men kan immers ook LTC gebruiken als transport om een andere alt aan te kopen, hetgeen vrij gebruikelijk is als de handel in BTC druk gaande is.

• Tominatie
  • Niet online
Ypuh schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:46:
[...]

Op zich zijn dit wel goede tips om nu in te slaan. Beide gaan er wel weer bovenop komen.
Precies, al weet ik het niet zo goed met DGD - weinig vertrouwen in deze pure speculatie coin.

Ik zou dan persoonlijk eerder voor GVT kiezen, die loopt ook echt mijlenver achter op derest maar heeft er nog wel een leuk projectje achter.

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 10:22
Heb net 40 ltc gekocht

• AtlAntA
Helix schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:41:
[...]

Klopt, zag dat ik paar keer LyraRev2 zat te minen voor meer dan 0.0003 BTC, dan wordt het weer leuk *O*
Ja ik geloof dat dat algoritme vooral voor verge wordt gebruikt.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

LETSGO LTC!! *O*
59% van de ATH. Ik heb coins die er verder vanaf zitten 8)7

Rapapa...

• Tominatie
  • Niet online
Ik voel een FOMO op LTC ontstaan? Ga ik ze ook maar inslaan nu.. Ga morgen toch naar A'dam, dus geen tijd voor daytrades. Ik heb ook wel vertrouwen dat LTC zich weer richting derest beweegt en dat is een mooi ritje!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
't Lijkt erop dat @Malarky er vandoor gaat met de 10 IOTA met @Tominatie en @[Verwijderde gebruiker] die net mishappen :Y

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

Pagina: 1 ... 123 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!