[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.918 views

Onderwerpen

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:43
Dakillerbean schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:20:
Ergens blijf ik het grappig vinden dat hier nagenoeg niet over ByteCoin gesproken wordt. Ok, het is een coin met een schimmig verleden en een hele berg FUD, maar het team wat er nu op zit doet goede zaken, goede roadmap en tot nu toe al hun deadlines gehaald. Zijn flink aan de weg aan het timmeren op het aziatische continent, binnenkort een flinke berg exchanges in het verschiet, en de afgelopen maand +178% gedaan, waarvan de meerderheid in BTC waarde. Wat blijkbaar niet veel mensen weten, is dat dit de eerste cryptonight munt was, van origine. Alle andere, waaronder Monero, zijn hardforks van ByteCoin, maar dan met heel wat meer PR dan ByteCoin zelf. Heb dit muntje nu sinds mei 2017, en sta nu bijna op +350%. Zie dit pareltje na hun hardfork en wat meer exchanges met gemak de top 20 inschieten dit jaar.
Je kunt je ook afvragen waarom deze coin dan al niet eerder in de top 20 terecht is gekomen.
Het zijn niet altijd de beste coins die succesvol zijn.

Verwijderd

Ergens blijf ik het grappig vinden dat hier nagenoeg niet over ByteCoin gesproken wordt. Ok, het is een coin met een schimmig verleden en een hele berg FUD, maar het team wat er nu op zit doet goede zaken, goede roadmap en tot nu toe al hun deadlines gehaald. Zijn flink aan de weg aan het timmeren op het aziatische continent, binnenkort een flinke berg exchanges in het verschiet, en de afgelopen maand +178% gedaan, waarvan de meerderheid in BTC waarde. Wat blijkbaar niet veel mensen weten, is dat dit de eerste cryptonight munt was, van origine. Alle andere, waaronder Monero, zijn hardforks van ByteCoin, maar dan met heel wat meer PR dan ByteCoin zelf. Heb dit muntje nu sinds mei 2017, en sta nu bijna op +350%. Zie dit pareltje na hun hardfork en wat meer exchanges met gemak de top 20 inschieten dit jaar.
en 184 miljard in omloop???

Verwijderd

Haha even lekker shillen (y) *O*

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:45
GVD (haalt het gehakt weer uit de diepvries)

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Bytecoin weet er niets van maar wat een slechte naam dus waarschijnlijk slecht product IMO.
Soms zegt een naam al genoeg of het wat wordt, Bitcoin wannabe ''nickname''

[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 29-04-2018 11:47 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• A87
  • Niet online

A87

Ik ben zojuist in EOS gestapt ff 150 stuks

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 29-04-2018 11:47 ]

Verwijderd

A87 schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:47:
Ik ben zojuist in EOS gestapt ff 150 stuks
Succes. Als we niet verder zakken zal die wel door zijn ATH knallen op zeer korte termijn denk ik.

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:49:
[...]

Succes. Als we niet verder zakken zal die wel door zijn ATH knallen op zeer korte termijn denk ik.
Als je kijkt naar prijzen van paar dagen geleden zie je al dat het wel ok is qua prijs om in te stappen en paar procent winst te maken in 12 uur ofso.. LOL 60 euro verdient in 5 minuten net xd... ineens ging eos omhoog..

Het is een spelletje en geen markt.. als je het spelletje snapt is het enkel geld binnen hengelen of een coin moet opeens naar 0 zakken ofso dan heb je en probleem. Risico is idd groot zat

Ik ga nu 6 uurtjes EOS rijden en er uit voordat iedereen er uit stapt :z Het is gewoon een game

[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 29-04-2018 12:01 ]

Verwijderd

A87 schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:45:
Bytecoin weet er niets van maar wat een slechte naam dus waarschijnlijk slecht product IMO.
Goed verhaal.

• A87
  • Niet online

A87

het is een slowchat who cares

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Met het verkeerde been uit bed gestapt, doorweekt door een goed getimede voorjaars bui, geen koffie meer. Misschien dat de koers een glimlach op mijn gezicht kan brengen.

Ah... het wordt zon dag.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Ben ik de enige die gewoon met een app als Boilr elke avond voor het slapen gaan triggers zet op vele coins inclusief eigen PF. Ik word soms meerdere keren per nacht gewekt waarna ik actie onderneem (kan zowel kopen als verkopen zijn) en daarna slaap ik weer lekker verder.

Die app geeft mij ook de rust om er niet de hele dag naar te gaan zitten kijken. Nu is voor mij 1% verschil in PF al behoorlijk wat geld, dus dan wordt je tenminste ergens wakker voor.

Het herstel net was ik uitstekend bij gelukkig, zat instant in USDT, wachten op de 2e val (nooit bij de 1e pullback inkopen, die is voor de weak hands - net zoals je in een rally omhoog nooit bij de eerste pullback moet verkopen) en heb vrijwel rockbottom een aantal coins op USDT gekocht (ik wacht altijd tot de 2e candle qua bodem exact naast de eerste gaat staan en had als btc support lijn alles tussen 9250-9200 aangehouden. Dat was deze keer exact goed, zit er ook regelmatig helemaal naast).

We zien nu een driedubbel bottom op 9250 en oplopend, ik verwacht dat het genoeg is.

Heb na dit crashje in ieder geval weer ruim meer btc en usdt dan ooit hiervoor.

Scheelt ook als je alleen woont natuurlijk, kun je vrijelijk je wekkers zetten :)

Tot slot: ik stap nu een crash altijd in de coins die vlak ervoor als een malle liepen. En natuurlijk welke in procenten het meeste hebben verloren, dan is EOS met zo een 16% eraf in USDT een uitstekende kandidaat. Heb ook ADA en TRON net weer ingekocht. Liepen iets rustiger, maar verwacht er vandaag nog wel wat van.

ONT bewust vermeden die was al op zijn retour toen de btc crash kwam, ik voorspel dus iets minder krachtig herstel daar op korte termijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Malarky op 29-04-2018 12:13 ]

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Een app die je meerdere keren per nacht wekt en je tegelijkertijd rust geeft..vreeemd

Gewoon in goede projecten inevesteren, en ik slaap heerlijk, zonder wakker te worden van een of andere app.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
@Malarky ik ga mijn slaap niet laten verstoren door dit cryptowereldje, ik zie het altijd wel de ochtend erna: is ook altijd spannend om dan je binance te openen om te zien wat het is geworden. Heb je een mooie nacht achter de rug ben je super blij en anders zit je een beetje glimlachend naar dat schermpje te kijken van: ahja, verlies geleden: komt ook wel weer goed.

En jezus, wat gaat Stratis hard. Heb even verkocht om straks weer wat goedkoper in te slaan, hopelijk.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

tias86 schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:13:
Een app die je meerdere keren per nacht wekt en je tegelijkertijd rust geeft..vreeemd

Gewoon in goede projecten inevesteren, en ik slaap heerlijk, zonder wakker te worden van een of andere app.
Dat is niet elke nacht uiteraard. Maar als je groot in bijvoorbeeld ZCL zit (400% +) en je wil ook de downfall meepakken (direct weer 50% herstel) kan dat niet anders als met een wekker.

Aan de andere kant, ik werk de hele maand hard voor een werkgever en daar staat mijn wekker elke ochtend voor. Hoewel ik maar gedeeltelijk in ZCL zit, gaat die actie op ZCL bij mij om een aantal maandsalarissen tegelijk, waarom zou ik daar mijn wekker niet voor zetten?

Ik heb liever coins waar ik af en toe snel 100% meepakt en mijn verliezen tot 20%-25% weet te beperken.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Malarky schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:09:
Ben ik de enige die gewoon met een app als Boilr elke avond voor het slapen gaan triggers zet op vele coins inclusief eigen PF. Ik word soms meerdere keren per nacht gewekt waarna ik actie onderneem (kan zowel kopen als verkopen zijn) en daarna slaap ik weer lekker verder.
Dit klinkt alsof je elke dag nachtdienst hebt. Al hoef je niet de deur uit, dat scheelt.

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Haha dan maar wat minder winst hoor.

Lekker diep in de nacht 5x wakker worden en in stress kopen en verkopen. Dat kost je jaren van je leven 8)7

http://www.avfoto.nl

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
tias86 schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:13:

Groot gelijk! Ik gebruik dezelfde tactiek. Ik heb het idee dat het voor sommigen een obsessie begint te worden. Ieder z'n ding zeg maar.

• tias86
Malarky schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:16:
[...]

Dat is niet elke nacht uiteraard. Maar als je groot in bijvoorbeeld ZCL zit (400% +) en je wil ook de downfall meepakken (direct weer 50% herstel) kan dat niet anders als met een wekker.

Aan de andere kant, ik werk de hele maand hard voor een werkgever en daar staat mijn wekker elke ochtend voor. Hoewel ik maar gedeeltelijk in ZCL zit, gaat die actie op ZCL bij mij om een aantal maandsalarissen tegelijk, waarom zou ik daar mijn wekker niet voor zetten?

Ik heb liever coins waar ik af en toe snel 100% meepakt en mijn verliezen tot 20%-25% weet te beperken.
Je moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar t lijkt mij helemaal niks (y)

• bie100
Arrien schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:17:
Haha dan maar wat minder winst hoor.

Lekker diep in de nacht 5x wakker worden en in stress kopen en verkopen. Dat kost je jaren van je leven 8)7
maar ja hij eet biefstuk ik gehaktballen dat is het verschil :+

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
bie100 schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:19:
[...]

Dat dan weer wel, maar een lekker gehaktballetje is ook niet verkeerd hoor

http://www.avfoto.nl

• bie100
Arrien schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:19:
[...]

Dat dan weer wel, maar een lekker gehaktballetje is ook niet verkeerd hoor
nee klopt maar een biefstuk op zijn tijd zou ook fijn zijn ;(

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
bie100 schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:19:
[...]

Elke dag biefstuk gaat ook vervelen ;) en heb liever een gehaktbal bij mijn stamppot andijvie 8)

• Tominatie
  • Niet online
@Malarky Maarja ik snap het in jouw geval wel: eigenlijk zit je er met geld in dat je niet kan kwijtraken, of wel kan kwijtraken maar dat het dan toch heel klote is. Al zou ik er met m'n hele vermogen in zitten zou ik niet eens kunnen slapen zeg maar.

Snap in jouw geval wel dat je een wekkertje zet maar ik zou ook echt aan je gezondheid denken: het is namelijk wel zo dat je telkens weer wakker wordt waardoor je hersenen etc. telkens worden verstoord in hun rustperiode KAN NIET GOED zijn.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Alles is relatief, ik weet jullie inleg niet, noch jullie spaargeld, noch jullie jaarsalarissen. In mijn geval gaat het om zeker meer dan een jaarsalaris en is mijn spaargeld net zo 'minimaal' als elke starter op de arbeidsmarkt.

Mijn initiele inleg was overigens nog als student, dat was 1000 euro begin vorig jaar.

Ik heb vrienden/collega's die begin 20 zijn, met weinig begonnen en die spelen met tonnen tegelijk en hebben net zo een starters salaris als ik elke maand. Dan wordt het toch 'life changing money' noem ik het altijd maar. Want als je dan in ZCL zit die in een week even x4 doet, ben je al vele en vele jaarsalarissen verder. Waarom zou je er je wekker niet voor zetten?
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:22:
@Malarky Maarja ik snap het in jouw geval wel: eigenlijk zit je er met geld in dat je niet kan kwijtraken, of wel kan kwijtraken maar dat het dan toch heel klote is. Al zou ik er met m'n hele vermogen in zitten zou ik niet eens kunnen slapen zeg maar.
Mijn inleg is er al uit, dus daar doe ik het niet voor. Maar ik heb geen zin om na al dat gedoe met 50k te eindigen, dat is heel leuk geld maar geen 'life changing money'. Speel het spel alsof het 'alles of niets is'. Speel overigens wel op een terminal (LeonArdo margin maker - dus kan van daaruit op mijn iphone in 1x alle 6 mijn exchanges bedienen). Wellicht eindig ik met niets of vrijwel niets, kan ik mijzelf niet verwijten dat ik er mijn best niet voor gedaan heb.

Zo zit ik er een beetje in.

Uiteraard ook gemotiveerd door jongens net zo oud als ik, zelfde achtergrond als ik, om mij heen, en al tonnen verder. Als zij het kunnen.....

[ Voor 42% gewijzigd door Malarky op 29-04-2018 12:25 ]

• bie100
Dakillerbean schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:21:
[...]

Elke dag biefstuk gaat ook vervelen ;) en heb liever een gehaktbal bij mijn stamppot andijvie 8)
gaat meer over het metafoor broeder,maar goed zit al 30 jaar bij dezelfde vrouw ben wel wat gewend

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:32:
[...]

en 184 miljard in omloop???
Love those pennycoins 8)
Ja toch, niet dan? O-)
A87 schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:45:
Ach tussen die +1500 muntjes zitten beroerdere namen hoor...

Verwijderd

Blijft een vreemde munt dat Ont, dipte behoorlijk maar stijgt ook weer snel. Moet ik toch meer op daytraden als ik die stop losses op binance een beetje onder de knie krijg.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Malarky schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:16:
Aan de andere kant, ik werk de hele maand hard voor een werkgever en daar staat mijn wekker elke ochtend voor.
Iedereen vindt het normaal om op onchristelijke tijden uit bed te komen, tegen je zin in te gaan douchen om vervolgens in de file te moeten forensen naar het werk. Of nog erger, met OV. |:( Vervolgens zit je de hele dag met kuttekoppen (collega's) om je heen die je liever kwijt dan rijk bent en een leidinggevende die naar het blaadje MT weer het volgende management dingetje toepast of je bent zelf leidinggevende en moet die foefjes toepassen. :X

Dan zet ik liever idd het wekkertje even, pak mobiel of tablet erbij, tik tik en weer slapen. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

Ik denk dat als je er voor tienduizenden inzit dat je dan bijna wel moet. De markt staat nooit stil, als je het leeuwendeel van de kansen mee wilt pakken om het maximale eruit te halen dan moet je wekkertjes zetten.

Gelukkig zit ik met mijn investering onder de 1k niet met zulke problemen, zou er persoonlijk knetteridioot van worden. Zie het meer als een leuke bijhobby met een beetje thrill voor mn centen.

Ik zal er dan ook nooit rijk van worden, maar een leuk zakcentje is zeker mogelijk.

Verwijderd

Wordt het weer zo'n zondag? kijk vanavond wel weer.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:37:
Ik denk dat als je er voor tienduizenden inzit dat je dan bijna wel moet. De markt staat nooit stil, als je het leeuwendeel van de kansen mee wilt pakken om het maximale eruit te halen dan moet je wekkertjes zetten.

Gelukkig zit ik met mijn investering onder de 1k niet met zulke problemen, zou er persoonlijk knetteridioot van worden. Zie het meer als een leuke bijhobby met een beetje thrill voor mn centen.

Ik zal er dan ook nooit rijk van worden, maar een leuk zakcentje is zeker mogelijk.
Valt mee hoor, ik zet er mijn wekker niet voor :)

• Tominatie
  • Niet online
@Malarky wel cool dat je al zoveel bij elkaar heb gesprokkeld. Dus jij bent zometeen de eerste echte tweakers whale? Al zou ik alleen met winst spelen zou het me echt een worst wezen, maar als die winst al 50k+ is dan begint het toch wel extreme vormen aan te nemen natuurlijk. Maar ik zal nooit wekkertjes zetten, laat mij maar lekker pitten: misschien 1 van de redenen dat ik nooit een rijke stinkerd ga worden haha.

Al zou ik ooit crypto-miljonair worden, haal ik alleen geld eruit voor een mooi duurzaam huis, duurzame auto en voor een vakantie 1/2x per jaar. Verder zou ik mijn hele leven dan in crypto blijven, het lijkt me ook gewoon vet om bijvoorbeeld 1000 bitcoins te bezitten. Maarja dat gaat hem nooit worden :P.

Ik zou trouwens gewoon blijven werken, maar wel echt een chille job die ik zelf prettig vindt. Op de plaatselijke voetbalclub een elftal coachen bijvoorbeeld, kroegje runnen 1x per week. haha

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Malarky schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:09:
Nee hoor je bent niet de enigste, hier staat tabtrader en blockfolio standaard aan als ik niet achter de schermen zit, 24/7 aan het handelen.
Soms heb ik wel een paar weken rust nodig om weer bij te komen en dan stappen we weer in.

Verwijderd

RaptorXS schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:42:
[...]

Valt mee hoor, ik zet er mijn wekker niet voor :)
Haha ja maar jij bent dan weer een early adopter. Das natuurlijk het mooiste om te zijn. Jij hebt waarschijnlijk je doelen er allang x10 uit en zit nu op het huis zijn geld te genieten van alles.

• Tominatie
  • Niet online
Van mij mag bitcoin nog wel even lekker zakken, kan ik zo weer alts inslaan voor peanuts. Ik snap het nooit: zoveel weak hands ruilen hun alts gelijk in voor bitcoin als hij daalt. Gaan ze dan gelijk allemaal in USDT ofzo?

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:24
Ach fuck en ik soms maar zenuwachtig doen over 3500 euro haha. Verschil moet er zijn. Tonnen klinkt leuk!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:31
Heb ooit met mezelf afgesproken, zodra mn nachtrust eronder gaat lijden stap ik er meteen uit. Dat is het me niet waard. Natuurlijk maak ik een stuk minder winst op deze manier, maar als long term holdr uit 2013 maakt me dat niet zo heel veel uit (eerste btc gekocht op 140euro). Ik slaap er heerlijk onder en zie op mn delta app wel wat voor winst (of verlies) ik heb gemaakt. Zal ook niet zo snel groot in van die kleine coins stappen.

Alles staat gewoon lekker safe op een HW wallet en een gedeelte (~5%) staat nu op binance om te daytraden met een bot (profittrailer). Maar dat is ook meer hobby, en geeft me toch 2-3 tientjes per dag winst. En het voordeel van die bot is dat je met goede triggers ookal stort de markt in overnacht je weinig verlies lijdt.
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:44:
@Malarky wel cool dat je al zoveel bij elkaar heb gesprokkeld. Dus jij bent zometeen de eerste echte tweakers whale? Al zou ik alleen met winst spelen zou het me echt een worst wezen, maar als die winst al 50k+ is dan begint het toch wel extreme vormen aan te nemen natuurlijk. Maar ik zal nooit wekkertjes zetten, laat mij maar lekker pitten: misschien 1 van de redenen dat ik nooit een rijke stinkerd ga worden haha.
Er zijn nog wel meer Tweakers die er voor 50K+ inzitten hoor, iig als ik de bedragen die ik vorig jaar in het handelstopic voorbij zag komen door zou trekken... Maar die zijn misschien ook wel gedeeltelijk uitgestapt.

[ Voor 44% gewijzigd door Bartske op 29-04-2018 12:59 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 03:33
Ik ben nog steeds blij als ik straks van de crypto's een OLED tv kan kopen voor ons nieuwe huis.

Voorlopig sta ik nog een Samsung 32" hd ready tv in de min..

[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 29-04-2018 12:58 ]

Zero.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:49:
Van mij mag bitcoin nog wel even lekker zakken, kan ik zo weer alts inslaan voor peanuts. Ik snap het nooit: zoveel weak hands ruilen hun alts gelijk in voor bitcoin als hij daalt. Gaan ze dan gelijk allemaal in USDT ofzo?
De term weak hands wordt volgens mij alleen denigrerend gebruikt door mensen die zichzelf een "stoere" strong hand vinden, terwijl een weak hand volgens mij gewoon een slimme handelaar is. Van mij mag die term afgeschaft worden. Ik ga ook naar USDT in dit soort gevallen, dat levert gewoon veel meer rendement op, laten we dat vanaf nu "smart hand" ofzo noemen, de positieve benadering dus.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Tominatie
  • Niet online
@AtlAntA 3500 euro, dat is ook godverdomme veel geld. Daar kan 2 jaar mijn opleiding van betalen ongeveer :Y.

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:57:
[...]

De term weak hands wordt volgens mij alleen denigrerend gebruikt door mensen die zichzelf een "stoere" strong hand vinden, terwijl een weak hand volgens mij gewoon een slimme handelaar is. Van mij mag die term afgeschaft worden. Ik ga ook naar USDT in dit soort gevallen, dat levert gewoon veel meer rendement op, laten we dat vanaf nu "smart hand" ofzo noemen, de positieve benadering dus.
Nja, ik weet niet wat nou meer rendement geeft hoor. Door die "smart hands", pak ik telkens de goedkope alts weer op.

Daarnaast ben ik gewoon super bullish dus geen reden tot USDT bij een kleine daling van bitcoin. Als we de $8500 bereiken, begin ik pas te denken aan USDT.

• Taro
  • Niet online

Taro

Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:00:
[...]
Nja, ik weet niet wat nou meer rendement geeft hoor. Door die "smart hands", pak ik telkens de goedkope alts weer op.

Daarnaast ben ik gewoon super bullish dus geen reden tot USDT bij een kleine daling van bitcoin. Als we de $8500 bereiken, begin ik pas te denken aan USDT.
Als ik nu weer in bijv. ADA stap heb ik er 900 meer dan vanochtend, nog even los van de extra hoeveelheid EOS en ONT die ik dan ook heb. Ik ben ook super bullish, maar het een sluit het ander toch niet uit?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

STRAT gaat wel lekker zeg ineens, ik heb recent XVG gedumpt in STRAT en dat betaalt zich nu (pas) uit.

Was ook te voorzichtig in TRX, flinke positie genomen maar snel weer verkocht omdat de stijging wel erg hard ging (toch mooi wat % gepakt).

Wel weer los moeten nemen op mijn XVG daytrade. Deze wordt af en toe gepumpt waarbij ik lekkere even de 10% opstrijk. Dat is nu een keer verkeerd uitgepakt :O

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

ik gestart met 300 euro
zit al tegen de 4k aan
leuk spelletje

al wel 80% in csc gestopt

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2018 13:04 ]

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Taro schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:57:
[...]

Imho is een weak hand vooral een handelaar die bij een krachtige bullrun in de eerste dip verkoopt. En dan met name marketorders. Een smart-hand verkoopt op het piekje (als de candles lijnrecht op elkaar stapelen, RSI zwaar overbought, sellorders krachtig binnen komen, etc) en koop juist op het dipje weer in. De whales noemen dat toch 'reloaden', ik noem het in ieder geval zo.

Zo weet de ervaren handelaar dat de eerste dip in een krachtige bullrun zelden tot nooit de piek is. Ga dan minimaal voor de 2e dip.

• Slux
  • Niet online
Bartske schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:57:
Heb ooit met mezelf afgesproken, zodra mn nachtrust eronder gaat lijden stap ik er meteen uit. Dat is het me niet waard. Natuurlijk maak ik een stuk minder winst op deze manier, maar als long term holdr uit 2013 maakt me dat niet zo heel veel uit (eerste btc gekocht op 140euro). Ik slaap er heerlijk onder en zie op mn delta app wel wat voor winst (of verlies) ik heb gemaakt. Zal ook niet zo snel groot in van die kleine coins stappen.

Alles staat gewoon lekker safe op een HW wallet en een gedeelte (~5%) staat nu op binance om te daytraden met een bot (profittrailer). Maar dat is ook meer hobby, en geeft me toch 2-3 tientjes per dag winst. En het voordeel van die bot is dat je met goede triggers ookal stort de markt in overnacht je weinig verlies lijdt.

[...]

Er zijn nog wel meer Tweakers die er voor 50K+ inzitten hoor, iig als ik de bedragen die ik vorig jaar in het handelstopic voorbij zag komen door zou trekken... Maar die zijn misschien ook wel gedeeltelijk uitgestapt.
Krijg jij geen stress van je HW wallet dat er zoveel op staat ?
Dat is echt het enigste waar ik zelf stress van heb, die verrekte nano leder.
Soms zet ik wat over naar een exchange of visa versa dan zit ik echt met zweethandjes en hardklopping 10x alles te controleren, ik laat zelfs mijn wederhelft het meerdere keren check voordat ik het over zet

• Tominatie
  • Niet online
@paradoXical Ja jezus, die stratis gaat als een speer. Had ze even verkocht op 0.00075 om er bij een daling meer te kopen, maar die daling laat nog op zich wachten 8)7

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Slux schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:05:
[...]

Soms zet ik wat over naar een exchange of visa versa dan zit ik echt met zweethandjes en hardklopping 10x alles te controleren, ik laat zelfs mijn wederhelft het meerdere keren check voordat ik het over zet
Ik heb recent nog een grote order gedaan via LiteBit, verkeerd nummer ingevoerd. Even Facebook berichtje, en hielden ze de order op tijd tegen :*)

Was toch weer een bedrag met 3 nullen, dus close call :D

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:05:
@paradoXical Ja jezus, die stratis gaat als een speer. Had ze even verkocht op 0.00075 om er bij een daling meer te kopen, maar die daling laat nog op zich wachten 8)7
Ik ga zo toch even dumpen, alleen wanneer haha, want hij knalt inderdaad redelijk door. Maar zitten wel bijna op de piek hoor....

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:31
Slux schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:05:
[...]

HW wallet ligt op een 'veilige plek', dus kan er niet zomaar bij en zet dus ook niet zovaak wat over. Gewoon goed controleren en altijd copy/paste en dan kan er niet zoveel fout gaan (en als je op MEW bijvoorbeeld zit altijd goed het certificaat controleren).

Zolang je niet nonchalant wordt en blijft bedenken dat er geen vangnet is zodra je iets verkeerd stuurt loopt het wel los :P

• Tominatie
  • Niet online
paradoXical schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:07:
[...]

Ik ga zo toch even dumpen, alleen wanneer haha, want hij knalt inderdaad redelijk door. Maar zitten wel bijna op de piek hoor....
Dat hoop ik haha, ik wil ze sowieso een tijd houden maar probeer altijd meer te maken: dus op pieken verkopen, dipjes weer kopen - alleen zit ik wel ver naast de piek nu :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Deze weak hand stapt weer voor 25% in :)

Edit: Mooi ritje gepakt, stap weer uit, nog geen vertrouwen in.

[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 29-04-2018 13:31 ]

• Tominatie
  • Niet online
Check die Stratis gaan dan 8)7

Straks wordt hij nog top gainer over 24h gezien :')

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:48
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:16:
Check die Stratis gaan dan 8)7

Straks wordt hij nog top gainer over 24h gezien :')
Bedankt, door jouw reactie kreeg ik fomo en heb ik net voor de dip paar stuks gekocht :+ |:(

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Toch weer jammer, net voor de piek nog pending (had ze niet op de beurs staan). 5% hier is toch al snel 200 STRAT, zonde.

Denk dat ik het staken even ga laten voorlopig.

• Tominatie
  • Niet online
paradoXical schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:22:
Toch weer jammer, net voor de piek nog pending (had ze niet op de beurs staan). 5% hier is toch al snel 200 STRAT, zonde.

Denk dat ik het staken even ga laten voorlopig.
Ja jeetje, hij zakte opeens snel toen die de 0.00080 bereikte. Hoop dat ik zo weer kan inkopen, dit is pas het begin. Stratis gaat sowieso boven de 0.0010 komen over een tijdje. _/-\o_

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:21:
[...]

Bedankt, door jouw reactie kreeg ik fomo en heb ik net voor de dip paar stuks gekocht :+ |:(
Sorry, ik kreeg ook FOMO hahaha: gelukkig niet terug ingekocht - een regel is van mij: als je hebt verkocht, wacht tot dat hij weer onder die prijs komt.

Anders pech :9. Iets wat zo hard stijgt, gaat ook wel weer naar beneden ooit...

• PHPResource
Alles een beetje down nu? Jammer :(

• bie100
PHPResource schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:34:
Alles een beetje down nu? Jammer :(
kan niet altijd feest zijn he

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
NANO is een beetje het stoute jongetje van de klas dat toch nooit opvalt?
Bij de daling laatst hoorde ik er niks over, maar ook bij de stijging niet.

Wat is een mooi verkoopmoment? 87-89sats of begin 90?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z5wd4YCp9a9J1iS2QghcjVVB/full.jpg
bie100 schreef op zondag 29 april 2018 @ 13:35:
[...]

kan niet altijd feest zijn he
Ja-f-ing-wel!
In navolging van de sfeerverhogende actie van @Tominatie organiseer ik nu gewoon een airdropje van 10 IOTA. Op moment van schrijven is IOTA volgens coinmarketcap 0,00021468 BTC waard.

Spelregels:
- Iedere tweaker mag me tot 15.00u vandaag een privebericht sturen met de BTC waarde die hij/zij denkt dat IOTA vanavond om 23.00u waard is.
- Ik reageer niet op deze priveberichten, na 15.00u zal ik een overzicht posten.
- Om 23.00u open ik deze link en maak ik een screenshot van het resultaat. Het maakt niet uit op welke seconde ik de screenshot gemaakt hebt, de screenshot is leidend.
- De winnaar moet in staat zijn om mij van een IOTA ontvangstadres te voorzien (sorry litebit gabbers). De transactiekosten van 0.5 IOTA betaal ik, dus je ontvangt daadwerkelijk 10 IOTA.
- Er kan maar 1 winnaar zijn, mochten meerdere Tweakers onverhoopt hetzelfde bedrag gegokt hebben, of er even naast zitten dan is de winnaar wie het eerst zijn bericht stuurde.

Disclaimer: Ik heb gekozen voor IOTA omdat dit juist niet mijn shillcoin is, het is ludiek / sfeerverhogend bedoelt, er hangt geen enkel winstbelang aan van mijn kant.

- edit -

Het is 15.00u geweest. Hieronder de 8 deelnemers.

0,00021326 @shoogerbrugge om 14.24
0,00021528 @Taro om 14.48
0.00021715 @Tominatie om 14.23
0,00021910 @malarky om 14.40
0.00021937 @Verwijderd om 14.31
0,00022538 @RickvN om 14.31
0,00023545 @tias86 om 14.47
0,00023671 @Greymore1 om 14.23

Een volgende keer zal ik jullie meer tijd geven om te reageren, kan me indenken dat er meer Tweakers mee hadden willen bla bla bla.

- edit -

Het is 23.00u geweest. Hier de klikbare screenshot die ik 23.00.06 maakte.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zxMEVYtvwLoE9ht32gSxv99R/medium.png

Een IOTA waarde van 0,00021681 BTC maakt @Tominatie de winnaar. Felici!!
Stuur even een privébericht met je IOTA ontvangstadres en ik stuur ze meteen naar je toe.

[ Voor 27% gewijzigd door Chris.nl op 29-04-2018 23:07 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Tominatie
  • Niet online
RickvN schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:15:
NANO is een beetje het stoute jongetje van de klas dat toch nooit opvalt?
Bij de daling laatst hoorde ik er niks over, maar ook bij de stijging niet.

Wat is een mooi verkoopmoment? 87-89sats of begin 90?
Ik heb er gister en vandaag al redelijk wat procenten op gemaakt inderdaad. Maar heb het al een keer eerder benoemd dat hij al een aantal keer tussen die 0.00075-90 mooie swings maakt. :9

Ondertussen ben ik echt al 20 minuten bezig om mijn GVT orders te vullen. Zit nu op de helft. 8)7

• Tominatie
  • Niet online
Wow, we hebben nu @tias86 met een leuke actie waar je BPT kan winnen en ook @Chris.nl

Straks komt tweakers.net nog te staan op airdropalert.com *O*

Toppertjes, ik ga bij beide meedoen *O*

Verwijderd

Chris.nl schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:16:
[afbeelding]

[...]

Ja-f-ing-wel!
In navolging van de sfeerverhogende actie van @Tominatie organiseer ik nu gewoon een airdropje van 10 IOTA. Op moment van schrijven is IOTA volgens coinmarketcap 0,00021468 BTC waard.

Spelregels:
- Iedere tweaker mag me tot 15.00u vandaag een privebericht sturen met de BTC waarde die hij/zij denkt dat IOTA vanavond om 23.00u waard is.
- Ik reageer niet op deze priveberichten, na 15.00u zal ik een overzicht posten.
- Om 23.00u open ik deze link en maak ik een screenshot van het resultaat. Het maakt niet uit op welke seconde ik de screenshot gemaakt hebt, de screenshot is leidend.
- De winnaar moet in staat zijn om mij van een IOTA ontvangstadres te voorzien (sorry litebit gabbers). De transactiekosten van 0.5 IOTA betaal ik, dus je ontvangt daadwerkelijk 10 IOTA.
- Er kan maar 1 winnaar zijn, mochten meerdere Tweakers onverhoopt hetzelfde bedrag gegokt hebben, of er even naast zitten dan is de winnaar wie het eerst zijn bericht stuurde.

Disclaimer: Ik heb gekozen voor IOTA omdat dit juist niet mijn shillcoin is, het is ludiek / sfeerverhogend bedoelt, er hangt geen enkel winstbelang aan van mijn kant.
Hahaha het gaat helemaal los de laatste dagen hier! Een mooie actie @Chris.nl

Ik pb je even.

• Chris.nl
  • Niet online
Ik wandel ff naar de AH om een biefstukje te halen :+ kan dus zijn dat het overzicht daadwerkelijk na 15.00u komt.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:21:
Wow, we hebben nu @tias86 met een leuke actie waar je BPT kan winnen en ook @Chris.nl

Waar is de actie van tias, ik zie em niet? :o

• Tominatie
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 29 april 2018 @ 01:09:
[...]

Helemaal mee eens! Zo ben ik ook!

Om de daad bij het woord te voegen geef ik 50 BPT weg aan degene die de leukste slogan/slagzin verzint om GET te kopen, of wat je er van vind. Dat kan dus ook negatief zijn maar dat verkleint je kans om te winnen ernstig, zeg het maar vast even lol. Reacties in prive woensdagavond laat ik weten wie er gewonnen heeft. Met de reactie uiteraard.

Ik voel een leuke trend opkomen thanks to @Tominatie

#tweakersgiveaway better then airdrops
Was een beetje ondergesneeuwd, hierzo! :)

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:21:

Uit respect voor de andere kandidaten had ik besloten de actie van @tias86 over te slaan omdat ik ook al de actie van @Tominatie had gewonnen. Maarja nu gooit @Chris.nl er ook alweer een actie tegenaan :+

Dikke fomo op die airdrop acties hier.

Voor de deelnemers aan tias86 zijn actie:
GET it on idex, before it's on 'finex!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2018 14:49 ]

• Chris.nl
  • Niet online
'k Heb m'n post aangepast met de deelnemers d:)b suc7!

Voor de deelnemers aan @tias86 zijn actie:

HODL ON TO YOUR Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pY5EYJcvgzZz6zsBrWHp0EZO/full.gif

[ Voor 46% gewijzigd door Chris.nl op 29-04-2018 15:26 ]

Verwijderd

Chris.nl schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:16:

Het is 15.00u geweest. Hieronder de 8 deelnemers.

0.00021715 @Tominatie om 14.23
0,00023671 @Greymore1 om 14.23
0,00021326 @shoogerbrugge om 14.24
0,00022538 @RickvN om 14.31
0.00021937 @Verwijderd om 14.31
0,00021910 @malarky om 14.40
0,00023545 @tias86 om 14.47
0,00021528 @Taro om 14.48
Mooie niet gek veel uiteenlopende opgaves. Ben heel benieuwd! Als we naar de 21.9k sats gaan wordt het spannend @Malarky :P

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:19
NEO is ook ready for launch. Mocht ook wel weer een keer, is in 2 maanden tijd gehalveerd in BTC waarde.

[ Voor 57% gewijzigd door Ypuh op 29-04-2018 15:27 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Thx @Chris.nl! Als ik win, dan zorg ik voor de volgende airdrop, dat wordt dan 65 ADA.

• Tominatie
  • Niet online
Ypuh schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:26:
NEO is ook ready for launch. Mocht ook wel weer een keer, is in 2 maanden tijd gehalveerd in BTC waarde.
Zo de pleuris, die is veel gestegen!

Die $100 komt dichtbij zeg <3

• Ypuh
Hahaha, ik koop ff een paar NEO's en echt precies op de prijs die ik betaal knalt ie weer naar beneden :')

• tias86
Ypuh schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:35:
Hahaha, ik koop ff een paar NEO's en echt precies op de prijs die ik betaal knalt ie weer naar beneden :')
Dat ding stond een tijdje op 44$ dollar en jij presteert het om op 86$ te kopen, zo kan je het ook zien ;)
De hoogste prijs sinds 14 maart lol, je had dus 56 dagen de tijd om lager te kopen dan nu

[ Voor 6% gewijzigd door tias86 op 29-04-2018 15:42 ]

• Tominatie
  • Niet online
De FOMO kan soms je grootste vijand zijn in cryptoland oOo

• Ypuh
tias86 schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:38:
[...]

Dat ding stond een tijdje op 44$ dollar en jij presteert het om op 86$ te kopen, zo kan je het ook zien ;)
De hoogste prijs sinds 14 maart lol
Ik heb ook al een paar NEO'tjes weg gestopt. Dit is puur voor de fun.

NEO is wel een van de minst erge coins om mee te blijven zitten, maar het doet me nog steeds pijn dat ze van $150 naar $50 gezakt zijn.

• tias86
Ypuh schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:42:
[...]

Ik heb ook al een paar NEO'tjes weg gestopt. Dit is puur voor de fun.

NEO is wel een van de minst erge coins om mee te blijven zitten, maar het doet me nog steeds pijn dat ze van $150 naar $50 gezakt zijn.
Volgens mij ook een wel prima coin, vergeet ook niet dat ze op zondag 23 okt 2016 0,07$ cent waren..

Ja dat verkeren, hoop niet dat je toen op ath hebt gekocht. #buy low dont fomo

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:01
Heb wat neo's aangeschaft 3 weken geleden met oog op nex ico. Inmiddels is dat geen slechte aankoop geweest. Ik wil ze bijna niet weg doen, maar ja NEX is ook een leuke mogelijkheid.

• PHPResource
Deze sell order van mij dan:
04-29 14:00:18 NEO/BTC Limit Sell 0.008461 0.008461 2.00 2.00
Vlak voor de pump LOL. Gelukkig maar 2

Iemand nog gedachtes over Aeternity AES? Is ook vrij hard gestegen afgelopen 24u

[ Voor 10% gewijzigd door PHPResource op 29-04-2018 15:55 ]

• Ypuh
Het lijkt wel alsof alles hard gaat dit weekend!

• PHPResource
Ypuh schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:10:
Het lijkt wel alsof alles hard gaat dit weekend!
Mehh ICX laat het behoorlijk af weten vandaag :(

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
NANO sellwall van 71,5BTC op 8405.

• Ypuh
PHPResource schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:11:
[...]

Mehh ICX laat het behoorlijk af weten vandaag :(
Tja, die staan al 30% in de plus deze week. Hebben maanden rond de 35k sats gezeten als een dooie pier.

• Ypuh
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:39:
[...]

De FOMO kan soms je grootste vijand zijn in cryptoland oOo
M'n NEO'tjes is toch weer goed gekomen een uurtje later. Een ruime 2% winst gepakt :)

• Tominatie
  • Niet online
Ypuh schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:20:
[...]

M'n NEO'tjes is toch weer goed gekomen een uurtje later. Een ruime 2% winst gepakt :)
Mijn GVT gaat ook lekker sinds aankoop op 23475 sat :9

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Wat zitten die whales nu bij NEO te kloten. Blijf toch eens lekker bij jullie BTC :(

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Tominatie
  • Niet online
Ik vind het wel leuk om te zien dat Ven weer wat aan het doen is.

Facedown, congrats!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:22
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:44:

Facedown, congrats!
Wanneer komt die nou eens terug? Wordt hoog tijd :D

• Tominatie
  • Niet online
Helix schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:53:
[...]

Geen idee, misschien weet @.oisyn meer?

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Helix schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:53:
[...]

Komt terug? Staat op plaats 15 van alle coins, hij stond in december nog ergens op plek 90. Heeft in vergelijking met de rest nog nooit zo hoog gestaan..

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:22
Malawolar schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:56:
[...]

Komt terug? Staat op plaats 15 van alle coins, hij stond in december nog ergens op plek 90. Heeft in vergelijking met de rest nog nooit zo hoog gestaan..
Ik bedoelde onze VEN shiller, FaceDown. Die was een tijdje geband ;w

• Slux
  • Niet online

Facedown, congrats!
We zitten op hetzelfde niveau toen hij zo fanatiek aan het kopen was.

Het is jammer dat hij VEN altijd op een nare manier aan het promoten was, sfeer was altijd behoorlijk verpest door zijn reacties

• Ypuh
Slux schreef op zondag 29 april 2018 @ 16:57:
[...]

We zitten op hetzelfde niveau toen hij zo fanatiek aan het kopen was.

Het is jammer dat hij VEN altijd op een nare manier aan het promoten was, sfeer was altijd behoorlijk verpest door zijn reacties
Ach joh, als je ff over de onzinnige dingen heen las lag ik gemiddeld gezien dubbel om zijn opmerkingen. Af en toe -hoe vreemd het ook klinkt- kreeg je zelfs het idee dat het toch geen totale onzin was die hij uitkraamde.

• HoppyF

Facedown, congrats!
Nou het is zeker opvallend.
VEN stond net op 50k sats en dat is het niveau van eind februari.
De reden weet ik ook niet maar positief is het wel.

• HoppyF
Ypuh schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:07:
[...]

Ach joh, als je ff over de onzinnige dingen heen las lag ik gemiddeld gezien dubbel om zijn opmerkingen. Af en toe -hoe vreemd het ook klinkt- kreeg je zelfs het idee dat het toch geen totale onzin was die hij uitkraamde.
Het was zeker niet allemaal onzin.
Misschien soms wat te veel van het goede maar tot nu toe is VEN helemaal niet zo slecht.
Er zijn honderden coins die het minder doen.

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:34
HoppyF schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:09:
[...]

Nou het is zeker opvallend.
VEN stond net op 50k sats en dat is het niveau van eind februari.
De reden weet ik ook niet maar positief is het wel.
Gaat hier om.
https://twitter.com/vecha...status/990582496365494280

• A87
  • Niet online

A87

Beaulion schreef op zondag 29 april 2018 @ 12:17:
[...]

Dit klinkt alsof je elke dag nachtdienst hebt. Al hoef je niet de deur uit, dat scheelt.
Ik word sowieso snachts meerder keren wakker van nature 8)7 :+ ik ga echt niet kijken naar exchange daarna , dan kan ik helemaal niet meer slapen. Beter elke dag een gemiddeld nemen en blij zijn met de winst en klaar

[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 29-04-2018 17:15 ]

• tias86
Jullie kunnen zeggen wat je wil over mijn geshill, maar ik shill tenminste lowcap and lowprice coins. geen ath fomo shills, en met enige nuance. in tegenstelling tot gezicht naar beneden.

Volgens hem had ven 1,5 maand geleden al 100% zeker op $50 gestaan lol
Vervolgens heeft de helft van zijn kudde hier lopen inslaan op $7+ heb ik het idee.

[ Voor 14% gewijzigd door tias86 op 29-04-2018 17:20 ]

Pagina: 1 ... 122 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!