[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.915 views

Onderwerpen

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Gefeliciteerd @Pelox, moge WPR ooit €1000 waard worden!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-12-2025
TomTorquay schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:05:
Gefeliciteerd @Pelox, moge WPR ooit €1000 waard worden!
Congrats, het was een mooie race en een leuk initiatief!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Omdat het allemaal zo close was en om 23:00 @Verwijderd en @Pelox beide mannen eigenlijk hebben gewonnen, want ja de prijs heeft op 23:00 ook nog ergens rond de 9335 gestaan, geef ik beide 25 WPR.
Wat een gulle gozer. Ook omdat @Verwijderd ziek is gun ik het hem van harte.

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:03:
[...]

Hahaha, het ging opeens tekeer ja. Ik stuurde vanmiddag nog een berichtje: wedden dat 2 minuten voor 23:00, @AtlAntA op winst staat maar dat er dan opeens een whale komt die de koers snoeihard onderuit duwt: EN JA HOOR. Precies om 23:00 heb ik de prijs bekeken en dat was bovenstaande. Ik geloof dat @Pelox wint
Ja volgens mij ook @Pelox2002. Gefeliciteerd, het was een close call! Ergens vind ik het al mooi zat dat ik zo dicht in de buurt zat, haha.

@Tominatie jij natuurlijk bedankt voor deze leuke actie.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
@Pelox gefeliciteerd! Goed geregeld @Tominatie , vermakelijke actie :) vraagt om herhaling

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:06:
Omdat het allemaal zo close was en om 23:00 @Verwijderd en @Pelox beide mannen eigenlijk hebben gewonnen, want ja de prijs heeft op 23:00 ook nog ergens rond de 9335 gestaan, geef ik beide 25 WPR.
Haha wat een top actie!!! Ik zal je ff PBen

• Tominatie
  • Niet online
Dus even samengevat want ben een beetje chaotisch aan het doen: leuk dat iedereen heeft meegedaan en er komt vast een volgende keer. De prijs op bitfinex om 23:00 zag ik staan op 9315, maar een whale was precies op onze deadline hard aan het vechten waardoor er behoorlijke fluctuaties ontstonden: ik zag hem ook gelijk naar de 9335 vliegen daarna.

Dus @Verwijderd en @Pelox winnen beiden 25 WPR. Ik contact jullie in PM.

EN NU GODVERDOMME MOONEN, pleuris ding.

• hazecase
  • Laatst online: 31-12-2025
@Tominatie aangezien ik zo graag de WPR wilde winnen zojuist 100 gekocht _/-\o_ *O*

[ Voor 7% gewijzigd door hazecase op 28-04-2018 23:12 ]

• Tominatie
  • Niet online
hazecase schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:12:
@Tominatie aangezien ik zo graag de WPR wilde winnen zojuist 100 gekocht
Haha, in dat geval is mijn plan gelukt: WPR hier erg populair maken zodat ik als whale ga profiteren van jullie centen :9 :+

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
@Tominatie bedankt voor de actie en het initiatief
@Pelox (en @Verwijderd dus ook?) gefeliciteerd met de WPR!

Ik ga in vakantienodus en eens een week nadenken over mijn volgende instap. Er zijn een hoop mooie projecten. Mijn persoonlijke voorkeur heeft BPT, maar ik ga me nog eens heroriënteren in CPC, COLX en ORGT.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Verwijderd

RickvN schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:16:
@Tominatie bedankt voor de actie en het initiatief
@Pelox (en @Verwijderd dus ook?) gefeliciteerd met de WPR!

Ik ga in vakantienodus en eens een week nadenken over mijn volgende instap. Er zijn een hoop mooie projecten. Mijn persoonlijke voorkeur heeft BPT, maar ik ga me nog eens heroriënteren in CPC, COLX en ORGT.
Bedankt en een fijne vakantie toegewenst!

• RickvN
Oh, en ik heb nog wel een stapeltje HTML coins liggen. Ook leuk voor een airdrop, of zal niemand zich dan inschrijven? :9

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Tominatie
  • Niet online
RickvN schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:16:

Ah, die @tias86 kan dus wel goed shillen hé, ondertussen zit al het hele forum in GET en mensen gaan nu ook BPT overwegen. Die man gaat het makken _/-\o_

Ik zit sowieso voor 50% in STRAT en met die andere zit ik de hele dag een beetje te daytraden en dat ging vandaag echt top. Ondertussen zit ik ook voor m'n examens te leren die ik ergens in Mei heb en ondertussen ben ik zelf ook een beetje ziekig: op 420 (laatst teveel geblowt) en op koningsdag en dat weekend ervoor teveel wodka achterover geschoven. Vandaag maar even een verjaardag laten glippen, moet wat minder gaan zuipen 8)7

Maar ik dwaalde behoorlijk af van mijn eigenlijk story: welke coins ga ik nog meer pakken - Ik zou het niet weten, iemand suggesties?

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Beaulion schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:08:
@Pelox gefeliciteerd! Goed geregeld @Tominatie , vermakelijke actie :) vraagt om herhaling
Idd mooie actie! (y)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:24
Gefeliciteerd @Pelox

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Tominatie
  • Niet online
Zat je ook live naar bitfinex te kijken? Je moet de chart maar is op 1minute candles zetten.

Let op hé:

22:58 - bitcoin op 9377 naar 9370
22:59 - bitcoin van 9370 naar 9312

Om dan als 23:00 wordt ingeluid op 9315 te beginnen en te eindigen op 9335.

Ik weet het niet, maar ik verdenk iemand van dit forum voor deze whale actie, dit is echt bijzonder zuur voor je.
Erge is dat ik dit precies voorspelde een paar uur geleden ergens in een bericht een stuk terug, lol

Volgende keer beter man! Echt zuur

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Mijn ervaring als swingtrader de afgelopen dagen:

Een paar dagen geleden viel het me op dat GET een wel erg dun orderboek had en dat er vrij weinig voor nodig was om de koers met ~11% te laten dalen. Dus, ik verkocht een deel van m'n holdings zodat ik het later goedkoper terug kon kopen. Zo gezegd, zo gedaan. Aangezien ik een daling van de markt verwachtte was ik met de opbrengst tijdelijk overgestapt op fiat, dan zou ik namelijk later Ethereum én GET goedkoper kunnen terugkopen en had ik dubbele winst, makkie toch?

Flashforward: de verwachtte daling kwam niet, dus teruggekocht tegen een hogere koers :+ . Qua hoeveelheid Ethereum was ik er 6.5% op achteruit gegaan (ook door alle fees die erbij komen) en donderdagavond heb ik geprobeerd GET terug te kopen. Aangezien het volume tergend laag is, duurde dat ook nog eens eeuwig en moest ik continu het orderbook in de gaten houden om te checken of niemand me aan het overbieden was.

Zojuist is m'n buyorder eindelijk helemaal gevuld en heb ik er uiteindelijk welgeteld 1,44% meer GET aan overgehouden, maar dat is de tijd die er in heeft gezeten absoluut niet waard geweest. Nu weet ik ook meteen weer waarom ik geen actieve trader ben. :D

• RickvN
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:22:
[...]

Ah, die @tias86 kan dus wel goed shillen hé, ondertussen zit al het hele forum in GET en mensen gaan nu ook BPT overwegen. Die man gaat het makken _/-\o_

Ik zit sowieso voor 50% in STRAT en met die andere zit ik de hele dag een beetje te daytraden en dat ging vandaag echt top. Ondertussen zit ik ook voor m'n examens te leren die ik ergens in Mei heb en ondertussen ben ik zelf ook een beetje ziekig: op 420 (laatst teveel geblowt) en op koningsdag en dat weekend ervoor teveel wodka achterover geschoven. Vandaag maar even een verjaardag laten glippen, moet wat minder gaan zuipen 8)7

Maar ik dwaalde behoorlijk af van mijn eigenlijk story: welke coins ga ik nog meer pakken - Ik zou het niet weten, iemand suggesties?
GET heb ik zelf niet. Trekt me ook toch niet helemaa dat ticketsysteem.
En dat was hier ook bij de introductie van GET. Wat is nou die toegevoegde waarde. Maar hij is redelijk geshilled :p

Ik ga denk ik voor BPT, mooi project en hebben veel op de rol staan. Maar CPC en ORGT zijn ook flink aan t timmeren.

Anyway. Het gaat maar om een investering van $70 bruto 😂

• AtlAntA
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:33:
[...]

Zat je ook live naar bitfinex te kijken? Je moet de chart maar is op 1minute candles zetten.

Let op hé:

22:58 - bitcoin op 9377 naar 9370
22:59 - bitcoin van 9370 naar 9312

Om dan als 23:00 wordt ingeluid op 9315 te beginnen en te eindigen op 9335.

Ik weet het niet, maar ik verdenk iemand van dit forum voor deze whale actie, dit is echt bijzonder zuur voor je.
Erge is dat ik dit precies voorspelde een paar uur geleden ergens in een bericht een stuk terug, lol

Volgende keer beter man! Echt zuur
Ja lol! Ik dacht dit is kat int bakkie. Niet te geloven dat er hier zulke whales zitten :(

Haha zeer leuk!

• Tominatie
  • Niet online
@RickvN Hahah OriginTrail moest ik inderdaad ook maar is meer in de gaten gaan houden, ding is dat ik behoorlijk lui ben in funds overzetten. Kucoin is wel gewoon een prima exchange met meer "potentiële toppers", maar wel met minder volume etc.

BPT hoef ik niet, heb het niet op exchange coins behalve die van Binance zelf.

NEX wordt hier ook behoorlijk gehyped, maar moet het nog maar zien.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 03:33
Wowie! Gewonnen hahaha bedankt @Tominatie super actie!

@Verwijderd jij ook van harte!

Had ik het nu maar op tradeview geroepen dan was ik nu een big dog! Hahaha

Nieuwe voorspelling:

Moon Lambo *O* oOo *O*
ergens een keer.. tenminste die moon dan.

[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 29-04-2018 00:01 ]

Zero.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Leuke actie @Tominatie👌 en gefeliciteerd met de prijs @Pelox & @Verwijderd 🎉🙌

• Tominatie
  • Niet online
Ziet er naar uit dat IOST op maanmissie gaat deze nacht.

Edit: oprecht alles wat ik vandaag heb gezegd kwam uit. En oprecht al m'n trades zijn positief uitgevallen. Ik weet niet wat het is maar ik begin weer gelijk te krijgen. IOST nu al op 624sat, lol.

[ Voor 64% gewijzigd door Tominatie op 29-04-2018 00:47 ]

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:44:
@RickvN Hahah OriginTrail moest ik inderdaad ook maar is meer in de gaten gaan houden, ding is dat ik behoorlijk lui ben in funds overzetten. Kucoin is wel gewoon een prima exchange met meer "potentiële toppers", maar wel met minder volume etc.

BPT hoef ik niet, heb het niet op exchange coins behalve die van Binance zelf.

NEX wordt hier ook behoorlijk gehyped, maar moet het nog maar zien.
Check bnb cov coss kushares ethos en herdefinier je mening van exchange tokens asjeblieft.(ethos is geen exchange btw)
Kijk naar ico prijzen en wat het nu is.
Als het gaat zoals ik denk met BPT is het knallen en daarna ALL-INN op GET.
BPT is natuurlijk wel veel meer afhankelijk van de populariteit van cryto in het algemeen. Maar ik ben daar redelijk bullish over.

Vergelijk daarbij ook wat BPT gaat bieden in vergelijking met concurrentie. En kijk naar prijs vs supply en market cap. Ik kom maar tot een conclusie.

@RickvN Ticket systeem van GET is waterdicht, het volume is nu shit, maar het mooie van GET is dat het bedrijf zelf voor volume gaat zorgen. Het is veel minder afhankelijk van BTC. Koop nu en bedank me in 2019. Je investeert in een echt bedrijf met toekomst visie en iets wat nu al gebruikt word. Stel jezelf de vraag welke crypto nu daadwerkelijk een product heeft en ook echt iets verkoopt en omzet maakt.
17 man in dienst met een vast contract, elke dag werkend aan de toekomst van GET

Ben gewoon enthousiast d:)b

[ Voor 14% gewijzigd door tias86 op 29-04-2018 00:55 ]

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-01 07:48
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 00:44:
Ziet er naar uit dat IOST op maanmissie gaat deze nacht.
Vlak voor 7 uur gekocht afgelopen avond, en de helft alweer verkocht om de winst te pakken (helaas), maar voor wat ik over heb plus dik 8%. Mag wel vaker zo gaan met mijn aankopen :9~

Maarja, dan de vraag. Verkopen of verder afwachten 8)7. Wil nog een keer de helft van wat ik heb voor een goed bedrag verkopen en de rest vasthouden. Maar helder nadenken is ook lastig als je dit zo ziet.

• Tominatie
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 29 april 2018 @ 00:47:
[...]

Check bnb cov coss kushares ethos en herdefinier je mening van exchange tokens asjeblieft.(ethos is geen exchange btw)
Kijk naar ico prijzen en wat het nu is.

Vergelijk daarbij ook wat BPT gaat bieden in vergelijking met concurrentie. En kijk naar prijs vs supply en market cap. Ik kom maar tot een conclusie.

@RickvN Ticket systeem van GET is waterdicht, het volume is nu shit, maar het mooie van GET is dat het berdrijf zelf voor volume gaat zorgen. Het is veel minder afhankelijk van BTC. Koop nu en bedank me in 2019. Je investeert in een echt bedrijf met toekomst visie en iets wat nu al gebruikt word.

Ben gewoon enthousiast d:)b
Oké, ik geef je zeker gelijk dat ik denk dat er nog een behoorlijk mooie winst te pakken is op Blockport. Ik zal morgen eens goed kijken. Ik weet niet wat het is maar jouw talent voor mensen overhalen is echt groots.

Blockport here I come!

• Tominatie
  • Niet online
bobdigi schreef op zondag 29 april 2018 @ 00:49:
[...]

Vlak voor 7 uur gekocht afgelopen avond, en de helft alweer verkocht om de winst te pakken (helaas), maar voor wat ik over heb plus dik 8%. Mag wel vaker zo gaan met mijn aankopen :9~

Maarja, dan de vraag. Verkopen of verder afwachten 8)7. Wil nog een keer de helft van wat ik heb voor een goed bedrag verkopen en de rest vasthouden. Maar helder nadenken is ook lastig als je dit zo ziet.
Het is echt ongekend, ik zit oprecht 6 minuutjes nog maar in IOST maar kan nu al 630-600/600 = 5% PAKKEN, lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

edit: oké was te mooi om waar te zijn, is alweer een stukje gekelderd. Maar ik blijf lekker zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door Tominatie op 29-04-2018 00:54 ]

• bobdigi
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 00:51:
[...]

Het is echt ongekend, ik zit oprecht 6 minuutjes nog maar in IOST maar kan nu al 630-600/600 = 5% PAKKEN, lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

edit: oké was te mooi om waar te zijn, is alweer een stukje gekelderd. Maar ik blijf lekker zitten.
Leuk als er ook wat gebeurd en je ergens in zit. Ik moet eigenlijk alleen zo m'n bed een keer gaan opzoeken, maar ben het al een uur aan het uistellen haha. Zie mijn portfolio de hele avond alleen maar stijgen.

Heb al van alles verkocht om de winst te pakken en te gaan slapen, maar zit nu weer voor zo'n groot gedeelte in BTC dat ik weer wat kopen wil. Ben al druk aan het zoeken. Dan toch nog maar een uurtje langer wakker blijven.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

IOST *O*

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• tias86
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 00:50:
[...]

Oké, ik geef je zeker gelijk dat ik denk dat er nog een behoorlijk mooie winst te pakken is op Blockport. Ik zal morgen eens goed kijken. Ik weet niet wat het is maar jouw talent voor mensen overhalen is echt groots.

Blockport here I come!
As always dyor! Geen garanties! Wel erg bullish _/-\o_

• bobdigi
Nou moet ik hem gaan luisteren en bekijken ook, haha 8) Zit gelijk alweer in m'n kop.

• Tominatie
  • Niet online
bobdigi schreef op zondag 29 april 2018 @ 00:56:
[...]

Leuk als er ook wat gebeurd en je ergens in zit. Ik moet eigenlijk alleen zo m'n bed een keer gaan opzoeken, maar ben het al een uur aan het uistellen haha. Zie mijn portfolio de hele avond alleen maar stijgen.

Heb al van alles verkocht om de winst te pakken en te gaan slapen, maar zit nu weer voor zo'n groot gedeelte in BTC dat ik weer wat kopen wil. Ben al druk aan het zoeken. Dan toch nog maar een uurtje langer wakker blijven.
Same, ik wil ook al een tijd slapen maar dat IOST houdt me nu nog een beetje wakker. Kan het gewoon niet geloven, hoe snel dat gaat. Ik wou hem gewoon voor de nacht kopen maar als 'ie dan gelijk moon gaat, godverdomme.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Ik heb zelf geen Blockport en ik ga er ook niet op instappen, maar gezien het feit dat het een serieus en legitiem project is dat nog heel wat op de agenda heeft staan in 2018 en de marketcap onder de $20M ligt, verwacht ik dat je daar wel een mooi rendement op kunt gaan pakken.

Overigens nog iets anders: blockbid.io is een Australische exchange die momenteel in beta-testing is. Naast dat ze meerdere fiat-pairings gaan aanbieden (EUR, USD, AUD en JPY) claimen ze ook de funds te verzekeren. Ze hebben ook hun eigen token, maar daar moet ik me wat beter in gaan verdiepen, want volgens mij heeft dat nogal een aparte constructie.

Ik vond het in ieder geval wel interessant klinken en ik denk dat dit belangrijke stappen zijn. Zo'n verzekering kan toch wel wat zekerheid bieden, zeker als je kijkt naar de recente gevallen van Bitgrail en Coincheck.

• Tominatie
  • Niet online
Ik ga lekker pitten, hopen dat we morgen als miljonairs wakker worden. Mooie stop limit gezet waardoor ik alsnog winst pak, als 'ie toch geen moon gaat.

Tot morgen iedereen O+

• tias86
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:06:
Jij bent te goed voor deze wereld, zelden zo weinig hebberigheid gezien in de crypto wereld _/-\o_

Of ingeval een leuke weggeef actie. (y)

• bobdigi
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 00:59:
[...]

Same, ik wil ook al een tijd slapen maar dat IOST houdt me nu nog een beetje wakker. Kan het gewoon niet geloven, hoe snel dat gaat. Ik wou hem gewoon voor de nacht kopen maar als 'ie dan gelijk moon gaat, godverdomme.
Ik ken het. Had het vanochtend ook, vlak voor 5 uur thuis van m'n werk. Even crypto checken, wat tv kijken, crypto checken, half 10 naar bed. Slecht geslapen, 1 uur wakker. Hele dag weer bezig geweest met van alles (ook lekker paar biertjes drinken hoor), en moet nu vanavond om 1800 uur weer werken. Kan nog best even wakker blijven, maar wel verstandig om wat slaap te pakken.

Die corry konings neuken en nooit meer werken moet maar even wachten.

Ik pak nog een biertje en ga nog lekker wat andere muziek luisteren en crypto in de gaten houden.

edit: @Tominatie slaap lekker

• Tominatie
  • Niet online
@tias86 Hahaha, ik kan je vertellen dat ik die 50WPR er vandaag wel uit heb gehaald met daytraden. Achja ook is leuk om ziets te doen: ik ben die gozer die een rondje in de kroeg geeft op m'n kosten. Nu een rondje crypto, wat maakt het ook allemaal uit. Tis ook maar geld! Iemand blij maken geeft je ook een goed gevoel!

• tias86
Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 01:09:
@tias86 Hahaha, ik kan je vertellen dat ik die 50WPR er vandaag wel uit heb gehaald met daytraden. Achja ook is leuk om ziets te doen: ik ben die gozer die een rondje in de kroeg geeft op m'n kosten. Nu een rondje crypto, wat maakt het ook allemaal uit. Tis ook maar geld! Iemand blij maken geeft je ook een goed gevoel!
Helemaal mee eens! Zo ben ik ook!

Om de daad bij het woord te voegen geef ik 50 BPT weg aan degene die de leukste slogan/slagzin verzint om GET te kopen, of wat je er van vind. Dat kan dus ook negatief zijn maar dat verkleint je kans om te winnen ernstig, zeg het maar vast even lol. Reacties in prive woensdagavond laat ik weten wie er gewonnen heeft. Met de reactie uiteraard.

Ik voel een leuke trend opkomen thanks to @Tominatie

#tweakersgiveaway better then airdrops

[ Voor 32% gewijzigd door tias86 op 29-04-2018 14:23 ]

• bobdigi
En bedankt nog, nu ik op youtube ben terecht gekomen en al een paar biertjes heb gehad kom ik in mijn; 'ik ga alle chille muziek luisteren die ik als tiener deed' modus terecht. 'klik', hier rechts staat nog wat leuks 'klik', die is ook leuk 'klik'. Lekker allemaal nummers half luisteren. Haha. Zolang mijn portfolio blijft stijgen prima, maar ik wou vroeg naar bed.. -pakt nog maar een biertje-

8) _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door bobdigi op 29-04-2018 01:21 ]

• tias86
Bmfd schreef op zondag 29 april 2018 @ 01:03:
Ik heb zelf geen Blockport en ik ga er ook niet op instappen, maar gezien het feit dat het een serieus en legitiem project is dat nog heel wat op de agenda heeft staan in 2018 en de marketcap onder de $20M ligt, verwacht ik dat je daar wel een mooi rendement op kunt gaan pakken.

Overigens nog iets anders: blockbid.io is een Australische exchange die momenteel in beta-testing is. Naast dat ze meerdere fiat-pairings gaan aanbieden (EUR, USD, AUD en JPY) claimen ze ook de funds te verzekeren. Ze hebben ook hun eigen token, maar daar moet ik me wat beter in gaan verdiepen, want volgens mij heeft dat nogal een aparte constructie.

Ik vond het in ieder geval wel interessant klinken en ik denk dat dit belangrijke stappen zijn. Zo'n verzekering kan toch wel wat zekerheid bieden, zeker als je kijkt naar de recente gevallen van Bitgrail en Coincheck.
Aangezien je bij hybrid-decentralized exchanges zoals bpt en andere dex`en je je eigen private keys beheert hoef je geen zorgen te maken om je funds. Dit in tegenstelling tot een centralized exchange zoals binance. Maar ben wel benieuwd naar je bevindingen.

[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 29-04-2018 01:49 ]

• bobdigi
Ben benieuwd of ik een ritje op de elf trein kan maken.

Edit ;w

[ Voor 9% gewijzigd door bobdigi op 29-04-2018 01:51 ]

• tias86
bobdigi schreef op zondag 29 april 2018 @ 01:48:
Ben benieuwd of ik een ritje op de elf trein kan maken.
Kwestie van kopen en kijken wat er gebeurt.

• bobdigi
tias86 schreef op zondag 29 april 2018 @ 01:51:
[...]

Kwestie van kopen en kijken wat er gebeurt.
Ik zat er net op toen ik postte, tot nu to zuidwaarts, blijft het zo wordt het een lange rit. Stap niet eerder uit dan dat ik weer in het groene landschap kom.

• Chris.nl
  • Niet online
absurd tevreden hodl dagje met ADA en m'n shillcoin
Trusten

[ Voor 81% gewijzigd door Chris.nl op 29-04-2018 02:57 ]

• New Yorker
  • Niet online
Lol mijn bitcoin alarm gaat af had ik het maar op 10k gezet.

Weg

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:43

knakworst

Get more sats!

Gaat lekker omhoog, slapend rijk worden zo.

Verwijderd

Goeiemorgen strijders. Gaat allemaal lekker zeg! Zouden we nog een zondag dipje krijgen?

Ik heb met wat tientjeswerk een sell staan op 998 sats voor TRX. Ik ga die maar verwijderen denk ik. Sowieso gaat die nog ruim door de 1000 sats knallen met eind mei mainnet in zicht. Die shitcoin is niet te stoppen lijkt het.

Heb opnieuw ingekocht op 770 sats dus 998 zou een lekker percentage zijn echter denk ik dat een (bijna) verdubbeling er eigenlijk wel inzit. Mocht het mal gaan met bitcoin en totaal inkakken voor die tijd stap ik bij 840 ofzo wel uit.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 07:12:
Goeiemorgen strijders. Gaat allemaal lekker zeg! Zouden we nog een zondag dipje krijgen?

Ik heb met wat tientjeswerk een sell staan op 998 sats voor TRX. Ik ga die maar verwijderen denk ik. Sowieso gaat die nog ruim door de 1000 sats knallen met eind mei mainnet in zicht. Die shitcoin is niet te stoppen lijkt het.

Heb opnieuw ingekocht op 770 sats dus 998 zou een lekker percentage zijn echter denk ik dat een (bijna) verdubbeling er eigenlijk wel inzit. Mocht het mal gaan met bitcoin en totaal inkakken voor die tijd stap ik bij 840 ofzo wel uit.
Morgen Jaap. Lopen bijna 1 op 1 met trx 😂. Ook opnieuw ingekocht op de 780 omdat de dip maar niet kwam. Mijn sell order staat op 999. Maar ik twijfel of ik dat moet doen. Verwacht rond de 1000 wel een dip. Maar de vorige keer kwam deze ook niet. Als je uit het trx treintje stapt. Waar stal je dan in?

Rookworst zonder r is ook worst.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Goedemorgen☕

https://mobile.twitter.com/durov/status/990371212877549568

Telegram ligt eruit...🔥 Iemand nog last van? Bij mij staat verbinden...😐

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op zondag 29 april 2018 @ 07:18:
[...]

Morgen Jaap. Lopen bijna 1 op 1 met trx 😂. Ook opnieuw ingekocht op de 780 omdat de dip maar niet kwam. Mijn sell order staat op 999. Maar ik twijfel of ik dat moet doen. Verwacht rond de 1000 wel een dip. Maar de vorige keer kwam deze ook niet. Als je uit het trx treintje stapt. Waar stal je dan in?
Omdat het bij mij echt maar om een paar tientjes gaat (meer voor de grap) laat ik het gewoon staan in BTC.

Ik denk echt dat indien de 1000 sats gebroken wordt, eigenlijk alles kan. Iedereen weet dat de launch van mainnet eraan komt, en wil er vroeg bij zijn. Het is afwachten wanneer de klim stopt of zelfs gaat dalen. Vaak gebeurd dat een paar dagen voor de tijd al, maar het zou me niets verbazen als het ditmaal veel eerder gebeurd omdat de run ook zo extreem vroeg is begonnen. Aangezien TRX nog -70% staat vanaf ATH is er nog een boel groeipotentie.

Er zitten wel veel mensen in met vrij dure bags, de december run was echt abnormaal dus hoe hoger we komen hoe trager het gaat denk ik.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 07:30:
[...]

Omdat het bij mij echt maar om een paar tientjes gaat (meer voor de grap) laat ik het gewoon staan in BTC.

Ik denk echt dat indien de 1000 sats gebroken wordt, eigenlijk alles kan. Iedereen weet dat de launch van mainnet eraan komt, en wil er vroeg bij zijn. Het is afwachten wanneer de klim stopt of zelfs gaat dalen. Vaak gebeurd dat een paar dagen voor de tijd al, maar het zou me niets verbazen als het ditmaal veel eerder gebeurd omdat de run ook zo extreem vroeg is begonnen. Aangezien TRX nog -70% staat vanaf ATH is er nog een boel groeipotentie.

Er zitten wel veel mensen in met vrij dure bags, de december run was echt abnormaal dus hoe hoger we komen hoe trager het gaat denk ik.
Ik hoop voor je dat ie het gaat halen, toen hij op ATH stond kwamen de leugentjes uit, waardoor die onderuit ging.
Leuke pump en dump coin waar je heel goed mee moet opletten.
ik ben zo ie zo verbaast dat die coin in de top 10 staat

• RickvN
Hier een bagholder!
Ingestapt op 900 en 1330 sat. Maar wel vanwege testnet m’n tronnetjes met 25% vermeerderd. Dus bij 1.000 sta ik zeker quitte (grootste instap was op 900).

Maar toch, door de hype in december en alle leken die erin zaten is het net als XVG een shitcoin, maar ik heb wel vertrouwen in JS. Aan het begin was ie wat amateuristisch, maar hij is zich nu wel aan het bewijzen n.m.m.

[ Voor 12% gewijzigd door RickvN op 29-04-2018 07:56 ]

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 07:30:
[...]

Inderdaad en denk dat 't voor zowel TRX als Verge geldt. Veel mensen uit december zitten nog met munten in 't rood, veel met een sell order klaar om eruit te stappen.

M'n SNT's gaan als een malle vandaag, altijd lekker wakker worden :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gisteren na het volledig uitstappen uit ONT, EOS en ADA richting USDT nog wel een paar kleine stapjes met ADA gemaakt, maar uiteindelijk bleek het de juiste keuze te zijn geweest. Toen ik naar bed ging nog voor 0.1 BTC ONT gekocht, want daar had ik het meeste vertrouwen in. Nu ik wakker word was het achteraf gezien het beste geweest om toen weer volledig in te stappen, maar dat is natuurlijk altijd makkelijk om te zeggen en op deze manier toch nog wat winst erbij met ONT, ICX, TRX en ZIL vannacht (laatste 3 hodl ik).

Half uurtje geleden 16k stuks ADA erbij gekocht en die stijgt nu weer mooi, maar ik blijf vandaag even in de USDT pairs, want ik vertrouw het nog steeds niet en wil direct uit kunnen stappen.

Vorige week stond EOS nog op 11 miljard en BCH op 22 miljard market cap, nu op 17 en 24. Nog "maar" 7 verschil, maar met 17,5% vs 5,4% per dag gaat dat hard. Op naar de 4e plek voor EOS!

Op een mooie dag!

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 29-04-2018 08:34 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Bmfd schreef op zondag 29 april 2018 @ 01:03:

COSS introduceert morgen fiat en ze maken gebruik van custodian service. B)

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:59
Ik moet bijna ff in m'n arm knijpen om te geloven wat ik zie. Het alt-season is wel echt aan nu. Heb zelden zo'n hoge BTC waarde gehad van mijn PF en zit er ook aan te denken komende week alles in BTC te gooien (de vorige keer had ik daar echt flink spijt van toen ik dat niet deed op een hoogtepunt).

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-01 10:17

Cliffie

Trompetslet

Ypuh schreef op zondag 29 april 2018 @ 08:47:
Ik moet bijna ff in m'n arm knijpen om te geloven wat ik zie. Het alt-season is wel echt aan nu. Heb zelden zo'n hoge BTC waarde gehad van mijn PF en zit er ook aan te denken komende week alles in BTC te gooien (de vorige keer had ik daar echt flink spijt van toen ik dat niet deed op een hoogtepunt).
Zelden zo hoog? Dan zit je er niet lang in :P

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-01 20:15
Trx doet het nog heerlijk, leuk elke ochtend wakker worden met +7-8%, toch hodl ik deze nog minimaal 1 tot 1.5 jaar. In potentie zijn we een top 5, ik zou zelfs zeggen top 3 coin.

• Slux
  • Niet online
robino007 schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:00:
Trx doet het nog heerlijk, leuk elke ochtend wakker worden met +7-8%, toch hodl ik deze nog minimaal 1 tot 1.5 jaar. In potentie zijn we een top 5, ik zou zelfs zeggen top 3 coin.
Een TRX een top 3 coin ?
Waarom denk je dat ? heb je de berichten van de laatste maanden wel gevolgd ?

• orf
  • Laatst online: 15:41

orf

XLM voor mij op winst na 3,5 maand op verlies gestaan te hebben. Ik kijk nog even aan of ik het wil houden of dat ik het nu "veilig" verkoop.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ypuh schreef op zondag 29 april 2018 @ 08:47:
Alt season moet nog beginnen...

• robino007
Slux schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:02:
[...]

Een TRX een top 3 coin ?
Waarom denk je dat ? heb je de berichten van de laatste maanden wel gevolgd ?
Ja dat heb ik inderdaad, als jij niet inziet dat trx gewoon een parel is, en zoals eerder in dit topic neerzet als "leugentjes" dan ben je gewoon biased.

• Slux
  • Niet online
robino007 schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:06:
[...]

Ja dat heb ik inderdaad, als jij niet inziet dat trx gewoon een parel is, en zoals eerder in dit topic neerzet als "leugentjes" dan ben je gewoon biased.
Die Justin is een grote oplichter, gebruikte verschilden accounts, verkocht zelf een zooi coins, komt met valse beweringen liegt en bedriegt.
tja als jij dat als een parel ziet

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:40
orf schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:04:
XLM voor mij op winst na 3,5 maand op verlies gestaan te hebben. Ik kijk nog even aan of ik het wil houden of dat ik het nu "veilig" verkoop.
Ik hodl hem lekker :) gaat nog wel naar de 1 dollar (hoop ik :9)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• robino007
Slux schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:08:
[...]

Die Justin is een grote oplichter, gebruikte verschilden accounts, verkocht zelf een zooi coins, komt met valse beweringen liegt en bedriegt.
tja als jij dat als een parel ziet
Je zegt dus inderdaad dat je er weinig van snapt, zou handig zijn je ergens in te verdiepen, in plaats van al het nieuws te negeren, oh het is toch een scam. 8)7

• Slux
  • Niet online
robino007 schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:11:
[...]

Je zegt dus inderdaad dat je er weinig van snapt, zou handig zijn je ergens in te verdiepen, in plaats van al het nieuws te negeren, oh het is toch een scam. 8)7
Je hebt je echt niet ingelezen he.

Lees dit maar eens eerste hit in google.
https://theusacommerce.co...-they-might-have-a-point/

• robino007
Slux schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:11:
[...]

Je hebt je echt niet ingelezen he.

Lees dit maar eens eerste hit in google.
https://theusacommerce.co...-they-might-have-a-point/
Je bevestigd alleen maar wat ik zeg, oh nee een fud campaign dat heeft nog geen coin ever gehad. Hou toch op man.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:25
heb mijn 10 kilo gehakt maar in de diepvries gedumpt .straks ff biefstuk halen }:O

• Slux
  • Niet online
robino007 schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:21:
[...]

Je bevestigd alleen maar wat ik zeg, oh nee een fud campaign dat heeft nog geen coin ever gehad. Hou toch op man.
Goeie onderbouwing van je, spreek je over een jaartje wel weer

• Taro
  • Niet online

Taro

EOS gaat echt té hard omhoog... Ben net uitgestapt, maar of opnieuw instappen nou zo'n goed plan is...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:48
Taro schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:35:
EOS gaat echt té hard omhoog... Ben net uitgestapt, maar of opnieuw instappen nou zo'n goed plan is...
Ja, het oogt als een mooi trappetje maar is feitelijk gewoon een raket naar de maan momenteel

Verwijderd

EOS nog maar een kleine 6% van ATH. Hij knalt maar door, ongelooflijk.

Ik denk dat ie vandaag een nieuwe ATH neer gaat zetten.

• Taro
  • Niet online

Taro

Ah, daar komt een instapmomentje :)

• tias86
Eos echt bizar, maar instappen ga ik echt niet doen. Geen fomo hier.

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:38:
Ah, daar komt een instapmomentje :)
Balls of steal :9

Ik had op 16 verkocht en zit nu elke dat weer van zal ik instappen...
Mijn ervaring dat als ik het doe dat ie direct onderuit gaat dus blijf er maar vanaf

Het is nou ook niet echt een coin dat echt heel veel potentie heeft als je het hier en daar leest, lijkt een beetje op een pump als je de grafiekjes bekijkt

Verwijderd

tias86 schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:39:
Eos echt bizar, maar instappen ga ik echt niet doen. Geen fomo hier.
Ik heb ze zelf ook niet en ook geen fomo op dit punt, maar toch lekker als je er baldiep in zit. Je zou maar een dikke bag gekocht hebben voor 50 cent per stuk.

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik zie BTC de komende paar uur nog wel iets dalen, ik moet voor EOS via BTC, dus dubbele fee. Ik wacht nog even, hopelijk dalen ze beide iets.

• tias86
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:44:
[...]

Ik heb ze zelf ook niet en ook geen fomo op dit punt, maar toch lekker als je er baldiep in zit. Je zou maar een dikke bag gekocht hebben voor 50 cent per stuk.
haha juist, dan doe je leuke zaken!

Lijkt erop dat de fomo weer terug is kijkend, naar waves ont aelf eternity

Verwijderd

tias86 schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:49:
[...]

haha juist, dan doe je leuke zaken!

Lijkt erop dat de fomo weer terug is kijkend, naar waves ont aelf eternity
De Fomo is terug! Moon soon d:)b

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

En dan denk je gisteren, zal ik nog even liften op EOS, maar die staat al zo hoog. En pakt ie gewoon weer 20+% :x

edit: en ik blijf er ver van weg.

[ Voor 14% gewijzigd door paradoXical op 29-04-2018 10:04 ]

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• tias86
Vastgemaakte Tweet

Telegram Messenger

Geverifieerd account

@telegram
2 u2 uur geleden
Meer Telegram Messenger heeft geretweet Pavel Durov
Repairs are ongoing after a massive power outage in the Amsterdam region that affected many services. Telegram users in Europe, MENA, Russia and the CIS are currently unable to connect. We apologize and will update you on the progress.

Dacht al ligt dat nou aan mijn verbinding, nee dus

• Slux
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 29 april 2018 @ 10:05:
Vastgemaakte Tweet

Telegram Messenger

Geverifieerd account

@telegram
2 u2 uur geleden
Meer Telegram Messenger heeft geretweet Pavel Durov
Repairs are ongoing after a massive power outage in the Amsterdam region that affected many services. Telegram users in Europe, MENA, Russia and the CIS are currently unable to connect. We apologize and will update you on the progress.

Dacht al ligt dat nou aan mijn verbinding, nee dus
Er was een grote stroom storing rond om Schiphol, beetje chaos in en rondom Schiphol.
Datacenter zal ook wel ergens in de omgeving van Schiphol zitten.
Telegram hier ook plat

• RickvN
Slux schreef op zondag 29 april 2018 @ 10:15:
[...]

Er was een grote stroom storing rond om Schiphol, beetje chaos in en rondom Schiphol.
Datacenter zal ook wel ergens in de omgeving van Schiphol zitten.
Telegram hier ook plat
Zitten veel datacenters daar, maar die zijn echt keihard op zulke zaken voorbereid. TG is Russisch toch? Wellicht daar wat serverproblemen...

• tias86
Lees ook dit: Massive overheating in one of the Telegram server clusters may cause some connection issues for European users within the next couple of hours. Apologies for the inconvenience – the problem is being solved.

• tias86
RickvN schreef op zondag 29 april 2018 @ 10:17:
[...]

Zitten veel datacenters daar, maar die zijn echt keihard op zulke zaken voorbereid. TG is Russisch toch? Wellicht daar wat serverproblemen...
Die lui hebben servers over de hele wereld denk.

Google is Amerikaans maar gaat hier ook (of dat hebben ze al gedaan) een giga server/data center bouwen.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Conspiracy: TG is verwikkeld in een juridisch gevecht met de Russische overheid, deze hebben ze 'onlangs' verloren en de dienst gaat dus verboden worden. Dit is een voorproefje op wat de 'grote beer' uit de kast gaat halen om zijn gelijk te halen. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• tias86
Maar er is nog een derde struikelblok: de bemoeienis van de Russische overheid. “Ook al is het bedrijf gevestigd in Dubai, de Russische regering zit achter hun data aan”, aldus Keegan.
Rusland heeft het vizier gericht op de chatapp, die is opgericht door de Rus Pavel Doerov. Hij is tevens oprichter van VKontakte, het Russische equivalent van Facebook, maar ontvluchtte het land na een botsing met de autoriteiten.
Volgens Bloomberg heeft de Russische inlichtingendienst het op Telegram gemunt. Het bedrijf zou te horen hebben gekregen dat het verplicht is om de regering mee te laten kijken met de versleutelde berichten die via de chatapp worden verstuurd.
LEES OOK: Het excentrieke leven van Pavel Durov — de Russische ‘Mark Zuckerberg’ die $ 2 miljard zoekt voor zijn app Telegram
https://www.businessinsid...o-voorverkoop-cryptomunt/

• Slux
  • Niet online
Ze zijn al een paar weken bezig met het blokkeren van telegram in Rusland maar het lukt ze niet echt.
IP's die ze blokkeren zijn weer gekoppeld aan andere diensten waardoor die weer uitvallen enz.

Vrienden van mij uit Rusland hebben een proxy ingesteld bij telegram en hebben nergens last van.
Zo ie zo raar om te blokkeren dan zouden ook wattsapp moeten blokeren.

Deze storing heeft er niks mee te maken

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-01 19:39
Eindelijk komt het vertrouwen terug.
De alt coins stijgen in waarde en de Dominance neemt toe, nu al 27%.
De BTC Dominance neemt flink af nu 36%.
Dit gaat de goede kant op en de BTC waarde loopt ook op.
Wellicht kunnen we de slechte maanden achter ons laten en de maand mei goed van start laten gaan.
Ik verwacht ook dat er meer fiat naar crypto gaat stromen omdat het slechte nieuws over crypto opgedroogd raakt. Alle konijnen zijn nu wel uit de hoge hoed gekomen en niemand laat zich nog verrassen.

• Tominatie
  • Niet online
Heerlijk wakker weer: Stratis *O* *O* :)F

Ik sta op mijn ATH in bitcoin oOo

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik zag al uren dat alles in het groen zou gaan instorten en kijk nu eens alles dik rood!! Heb vandaag helemaal niets gekocht nog.

Ik denk dat ik nog 2 uur wacht en instap bij EOS die weer prijs heeft van de 28e van april. Instappen voor de volgende rally, i kkoop als iedereen dumpt en bang is weer 10 miljard van de marketcap af in een uur ofso

[ Voor 48% gewijzigd door A87 op 29-04-2018 11:04 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:00
Wat zijn momenteel de coins die flink wat aandacht krijgen? Ben er even uit geweest.

• A87
  • Niet online

A87

ThijsM schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:04:
Wat zijn momenteel de coins die flink wat aandacht krijgen? Ben er even uit geweest.
EOS schijnt wel in een rally omhoog te gaan ongeacht wat de rest doet, de komende weken sowieso. EOS kan nog wel 2x omhoog gaan qua prijs in een maand ofso. ik heb geen reet met eos verder is alleen geld verdienen

[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 29-04-2018 11:08 ]

• AtlAntA
(ver) koopzondag vandaag?

• A87
  • Niet online

A87

Alles word nu gedumpt uitkijken dus, weer 2 miljard re af in 3 minuten

• Tominatie
  • Niet online
Mocht bitcoin even een stuk gaan dalen, dan wel: als je ziet hoe snel die alts reageren in prijs <3

• Chris.nl
  • Niet online
Alle telegram pump & dump groepen zijn van slag :w

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-01 19:39
A87 schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:09:
Paniekhaas! ;)

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-01 08:48
A87 schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:09:
Niet aan de hand joh. Gewoon een voorjaarsstormpje

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Ergens blijf ik het grappig vinden dat hier nagenoeg niet over ByteCoin gesproken wordt. Ok, het is een coin met een schimmig verleden en een hele berg FUD, maar het team wat er nu op zit doet goede zaken, goede roadmap en tot nu toe al hun deadlines gehaald. Zijn flink aan de weg aan het timmeren op het aziatische continent, binnenkort een flinke berg exchanges in het verschiet, en de afgelopen maand +178% gedaan, waarvan de meerderheid in BTC waarde. Wat blijkbaar niet veel mensen weten, is dat dit de eerste cryptonight munt was, van origine. Alle andere, waaronder Monero, zijn hardforks van ByteCoin, maar dan met heel wat meer PR dan ByteCoin zelf. Heb dit muntje nu sinds mei 2017, en sta nu bijna op +350%. Zie dit pareltje na hun hardfork en wat meer exchanges met gemak de top 20 inschieten dit jaar.
Pagina: 1 ... 121 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!