[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.914 views

Onderwerpen

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:21:
Zo. Lig je de hele dag op bed met de griep. Wat een kutgevoel is dat altijd zeg :r

Gelukkig lijkt het erop dat ik vanavond de wedstrijd ga winnen, dat maakt een hoop goed.
Hier van het zelfde, Cryptosletje Jaapio. Beterschap, kerel. (y)
Is ADA toegevoegd aan USDT bij Binance?
https://support.binance.c...nd-ADA-USDT-Trading-Pairs
Zie het al, al 12 dagen geleden... :z

[ Voor 16% gewijzigd door jorisdeket op 28-04-2018 18:17 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

griep kut? ik had het laatst 4 weken lang echt abnormaal, dikke vertieft hele dag

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 18:16 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:42:
Op wat voor correctie moet je wachten bij EOS alvorens daar een gokje op te wagen. Lijkt nu niet het moment maar hij blijft maar stijgen |:(
Gooit iemand ff de afbeelding van ome Bill erin die nog steeds aan de zijlijn staat te wachten?
jorisdeket schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:14:
[...]
Ja, 11 dagen geleden al.

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 28-04-2018 18:16 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Weet iemand wat de status van XRP is en die maandelijkse mega emissie ? supply geeft nog steeds hetzelfde aan, gaan elke maand die miljard coins weer die escrow in ?
Hoe lang willen ze dat volhouden ?

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Taro schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:16:
[...]

Gooit iemand ff de afbeelding van ome Bill erin die nog steeds aan de zijlijn staat te wachten?

[...]

Ja, 11 dagen geleden al.
Thanks, heb het gevonden (y) Niet gezien...

Verwijderd

jorisdeket schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:14:
[...]

Hier van het zelfde, Cryptosletje Jaapio. Beterschap, kerel. (y)
https://support.binance.c...nd-ADA-USDT-Trading-Pairs
Zie het al, al 12 dagen geleden... :z
Jij ook man.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
Ont gaat als een malle op Huobi zeg, net een verschil van 90 dollarcent tov binance

• A87
  • Niet online

A87

Ik ben net uit EOS gestapt 4 uur grafiek ziet er uit alsof het te risky is er in te blijven

[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 18:30 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Al mijn EOS in ONT gezet, ff duimen :)
A87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:30:
Ik ben net uit EOS gestapt 4 uur grafiek ziet er uit alsof het te risky is er in te blijven
Ik had hetzelfde gevoel, er komt een afgrond aan. Ik ga nu alleen nog naar ONT kijken en direct uitstappen als die ook richting een afgrond dreigt te gaan.

Gemiddeld boven de 20% op mijn hele pf vandaag, dat kan niet zo doorgaan....

[ Voor 85% gewijzigd door Taro op 28-04-2018 18:35 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• mannowlahn
Taro schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:33:
Al mijn EOS in ONT gezet, ff duimen :)
Gaat lekker op huobi, binance staat nog lager. Kan zomaar eens de $8 aantikken zo. Zelf ingestapt op 1,60. Ont zorgt ervoor dat ik net aan groen sta in mijn PF.

• Taro
  • Niet online

Taro

Nog nooit eerder gedaan, maar ik neem nu even mijn winst voor vandaag. Na EOS toch ook ONT maar verkocht en richting USDT gegaan. Laat ADA nog wel ff staan.

Zal binnen een uur waarschijnlijk wel weer alles duurder terugkopen, maar soms is genoeg genoeg :)

• A87
  • Niet online

A87

Taro schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:46:
Nog nooit eerder gedaan, maar ik neem nu even mijn winst voor vandaag. Na EOS toch ook ONT maar verkocht en richting USDT gegaan. Laat ADA nog wel ff staan.

Zal binnen een uur waarschijnlijk wel weer alles duurder terugkopen, maar soms is genoeg genoeg :)
gister ging alles ook rond dit tijdstip omlaag met eos.. duidelijk te zien ook in grafieken dat eos zwaar parabool is geweest en dan klaar is voor die dag, rode puntjes en zigzag

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 18:52 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:46:

Man, mooi werk om tevreden te zijn met +20% hoor! Ik weet niet welk bedrag je pf voorstelt maar bij mij is 1% inmiddels €14,17 dan zou ik ook in m'n handjes knijpen met +20%

'k Vind het sowieso wel tof dat hier de één met €50 speelt en de ander met tientallen duizenden euro's. Mooi allegaartje hier.

[ Voor 10% gewijzigd door Chris.nl op 28-04-2018 18:54 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• A87
  • Niet online

A87

Waarom gaat Ont omhoog opeens? eerste wat opvalt, mensen die dat nu kopen stoppen er niet veel geld in... alles is groen dat kan toch niet nog langer zonder correctie? te tricky imo, soms kan je nergens instappen meer. Mijn 170 EOS verkocht

ont gaat waarschijnlijk Side ways en dan omlaag. de totale market cap begint nu ook omlaag te gaan. mooi geweest voor vandaag hier

mischien zet ik vannacht ethereum aan die gaat slow motion enkel omhoog namelijk

[ Voor 126% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 19:00 ]

• mannowlahn
A87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:54:
Waarom gaat Ont omhoog opeens? eerste wat opvalt, mensen die dat nu kopen stoppen er niet veel geld in... alles is groen dat kan toch niet nog langer zonder correctie? te tricky imo, soms kan je nergens instappen meer. Mijn 170 EOS verkocht

ont gaat waarschijnlijk Side ways en dan omlaag. de totale market cap begint nu ook omlaag te gaan. mooi geweest voor vandaag hier

mischien zet ik vannacht ethereum aan die gaat slow motion enkel omhoog namelijk
weet ik niet maar ga niet je ont naar huobi sturen:

andrei trandafira in Ontology (Trading Channel)
Because of NEO node compatible problem, we temporarily suspend the deposits of DBC, RPX and ONT. It's estimated to be resumed in early May. We will notify you when they're finished ahead of time. Please understand the inconvenience caused by this!

je kan er dan niet bij lijkt het.

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-01 07:48
Mensen die ook op Bittrex zitten? Wou me daar gaan aanmelden maar moet per se ID opsturen ben daar niet zo happig op, nooit gedaan en voelt niet echt vertrouwd. Zie er zelf ook het nut niet echt van in, maar ok. Aangezien er altijd wordt gezegd nooit een kopie van je ID/paspoort af te geven ben ik er een beetje voorzichtig mee.

edit: En is het verder een beetje een fijne exchange? Zit nu alleen op Binance, kucoin ook even gedaan, maar vond het maar niks, allemaal shady coins en de interface werkt ook niet echt lekker.

[ Voor 23% gewijzigd door bobdigi op 28-04-2018 19:06 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Chris.nl schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:52:
[...]

Man, mooi werk om tevreden te zijn met +20% hoor! Ik weet niet welk bedrag je pf voorstelt maar bij mij is 1% inmiddels €14,17 dan zou ik ook in m'n handjes knijpen met +20%

'k Vind het sowieso wel tof dat hier de één met €50 speelt en de ander met tientallen duizenden euro's. Mooi allegaartje hier.
Laten we het er op houden dat het boven de 1 BTC is :)

ADA ook zojuist maar omgezet naar USDT.
bobdigi schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:06:
Mensen die ook op Bittrex zitten? Wou me daar gaan aanmelden maar moet per se ID opsturen ben daar niet zo happig op, nooit gedaan en voelt niet echt vertrouwd. Zie er zelf ook het nut niet echt van in, maar ok. Aangezien er altijd wordt gezegd nooit een kopie van je ID/paspoort af te geven ben ik er een beetje voorzichtig mee.

edit: En is het verder een beetje een fijne exchange? Zit nu alleen op Binance, kucoin ook even gedaan, maar vond het maar niks, allemaal shady coins en de interface werkt ook niet echt lekker.
Gewoon met KopieID Appje de belangrijke zaken verbergen. Ik heb me daar nooit door tegen laten houden. Ik zat tot eind vorig jaar op Bittrex, toen naar Binance overgestapt en nooit terug naar Bittrex gewild.

[ Voor 44% gewijzigd door Taro op 28-04-2018 19:11 ]

• A87
  • Niet online

A87

Dit is EOS nu
Afbeeldingslocatie: https://morpheustrading.com/images/HS.jpg

ja alles is uitgespeeld IMo alles met hoge volumes ;w

[ Voor 54% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 19:15 ]

• -Werner-
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

Heb ondertussen 200 Electroneum (ETN) via mobile app 'gemined'.

Echter het saldo blijft nu staan bij Balans in Afwachting. De ETN gaat dus niet naar mijn wallet. Bij informatie staat nog steeds dat het minimale uitbetalingsbedrag 10 ETN is. Hier voldoe ik dus aan.

Ik weet dat er problemen zijn, maar lees niet direct dat het overschrijven naar de wallet een probleem is.

De fork komt eraan en ik wil ze graag beschikbaar hebben. Heeft één van jullie een idee?

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

• A87
  • Niet online

A87

KIJK DAN onto gaat nu ook sideways @15min, mijn voorspelling was dus waar :P.
Op gegeven moment kan je maar beter 8 uur wachten tot alles weer gestabiliseerd is

[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 19:19 ]

• mannowlahn
A87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:18:
KIJK DAN onto gaat nu ook sideways @15min, mijn voorspelling was dus waar :P.
Op gegeven moment kan je maar beter 8 uur wachten tot alles weer gestabiliseerd is
let op, geen ont naar Huobi sturen!

• BulkyBear
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 11:11
-Werner- schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:15:

Echter het saldo blijft nu staan bij Balans in Afwachting. De ETN gaat dus niet naar mijn wallet. Bij informatie staat nog steeds dat het minimale uitbetalingsbedrag 10 ETN is. Hier voldoe ik dus aan.

Ik weet dat er problemen zijn, maar lees niet direct dat het overschrijven naar de wallet een probleem is.

De fork komt eraan en ik wil ze graag beschikbaar hebben. Heeft één van jullie een idee?
Ja, ze hebben een achterstand in verwerking van ETN's richting de wallet. Zou vanzelf goed moeten komen.

Om het netwerk te ontlasten, hebben ze voorlopig de 10 ETN limiet losgelaten.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:48
Wat een getallen, iemand verkoopt net 56.000ADA :o

Edit:
Gecanceld, hmm, boefjes!

Edit2:
86.000 ook nog, nou daar gaat de lambo :p

[ Voor 48% gewijzigd door Schuey op 28-04-2018 19:40 ]

Verwijderd

-Werner- schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:15:

Ik zit met hetzelfde. 490 ETN inmiddels maar alles pending op 70 stuks na.

Bijna iedereen schijnt hier last van te hebben.
Ze hebben dit gedaan om het netwerk een break te geven, en omdat mensen hun 10 uitbetaalde ETN verloreren. De eerste mensen beginnen hun pending ETN te ontvangen maar blijkbaar gaat het in fases om het netwerk te ontzien.

Er komen 2 forks aan voor ETN. Een officiële fork eind mei die ASICS resistentie toevoegd aan het netwerk zodat het niet wordt overspoeld door micro payments.

En de on officiële electronero fork waarbij je 1:1 airdrop krijgt. Voor deze fork zou ik mijn muntjes ook graag beschikbaar hebben.

Het is lullig maar je zult gewoon moeten afwachten en hopen op goed geluk.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-01 19:32
Schuey schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:37:

Edit:
Gecanceld, hmm, boefjes!

Edit2:
Regelmatig >10.000 EOS buy and sell gezien vandaag 8)7

Verwijderd

Nog 20 dollar of meer erbij gasten tot 23:00 en ik heb de hoofdprijs?

Krijg ik dan ook een sprankeltje meer aanzien of...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:49:
Nog 20 dollar of meer erbij gasten tot 23:00 en ik heb de hoofdprijs?

Krijg ik dan ook een sprankeltje meer aanzien of...
een btc koers die 3 uur hetzelfde blijft zou al bijzonder zijn. kan nog alle kanten op zo lijkt.

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:01:
Nou de inschrijvingen voor deze schattingsvraag zijn ten einde. Ik had oprecht niet verwacht dat er zoveel mensen zouden meedoen, toch veel mensen die het forum lezen maar weinig posten: leuk om te zien :).

Dit zijn de toppers die het moeten doen:
@AtlAntA: $9385
@Verwijderd: $9106
@TomTorquay : $8757
@Pelox : $9325
@Chris.nl: $8878,26
@BulkyBear : $8933,26
@Beaulion : $8800
@JopieE: $8888
@RickvN: $9137,41
@darkownage : $9213
@Verwijderd (also known as cryptosletje): $9337
@power_user: $9267
@outlandos: $8444
@hazecase : $9287
@nanna: $9043,67

Te zien valt dat we behoorlijk van mening verschillen: de 1 is "iets" optimistischer dan de ander :+ 8)7
Outlandos is wel de opper pessimist, mijn god. Ik hoop oprecht niet dat hij gaat winnen })

Dus even voor de duidelijkheid: morgen 23:00 is de prijs op BITFINEX in USD bepalend. Goodluck all : *O*

• Slux
  • Niet online
bobdigi schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:06:

Ik zit veel op bittrex fijne exchange vind ik zelf, beter dan binance maar dat is persoonlijk,

tip iets om mee op te letten, ik ben toen alleen naar binance overgestapt omdat ze geen NEO wallet hadden voor GAS, die verhuizing koste mij iets van 10 NEO, gedoe met verschillende koersen en vrij hoge fee's moest het ook nog omzetten omdat er geen juiste pairs waren, staat me iets van bij.

Verwijderd

Och ik heb ook helemaal verkeerd gekeken. @AtlAntA heeft 9385. Ik dacht dat ik met 9337 de hoogste was, dus alles vanaf 9332 zou winnen.

Zo, is mijn winstmarge ineens behoorlijk geslonken...

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 03:33
Ik pak hem gewoon met 2 dollar verschil :Y

[ Voor 34% gewijzigd door Pelox op 28-04-2018 20:06 ]

Zero.

• A87
  • Niet online

A87

PHPResource schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:49:
[...]

Regelmatig >10.000 EOS buy and sell gezien vandaag 8)7
\
rond hoe laat?

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik loop die 25 WPR graag mis, m'n pf zal meer kelderen dan 25 WPR als BTC naar 8878,26 klapt.

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 28-04-2018 21:34 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• bobdigi
Slux schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:01:
[...]

Ik zit veel op bittrex fijne exchange vind ik zelf, beter dan binance maar dat is persoonlijk,

tip iets om mee op te letten, ik ben toen alleen naar binance overgestapt omdat ze geen NEO wallet hadden voor GAS, die verhuizing koste mij iets van 10 NEO, gedoe met verschillende koersen en vrij hoge fee's moest het ook nog omzetten omdat er geen juiste pairs waren, staat me iets van bij.
Dat soort dingen zijn inderdaad vervelend, en ben zelf ook wel aardig wat kwijt geraakt met overzetten etc. Wil Bittrex wel gaan proberen.

Zit alleen nog met de vraag hoe veilig het is om een foto/kopie van je ID te sturen. De KopieID app wordt niet geaccepteerd, heb het nog nooit eerder gedaan (Kopie ID opsturen), maar gok dat er hier wel mensen zijn die dat wel gedaan hebben. Is het veilig of niet?

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Iemand nog een goede coin om snel rijk mee te worden? Die Litecoins van Turbo en VENnetjes van FaceDown zijn het toch niet helemaal, evenals NEO die sinds de aanschaf gehalveerd is.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:02:
[...]

Och ik heb ook helemaal verkeerd gekeken. @AtlAntA heeft 9385. Ik dacht dat ik met 9337 de hoogste was, dus alles vanaf 9332 zou winnen.

Zo, is mijn winstmarge ineens behoorlijk geslonken...
We zullen zien wie het beste gevoel voor de koers heeft. Als ik win dan kunnen jullie voorspellingen van 24u krijgen voor slechts 0.5btc.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• bobdigi
Ypuh schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:10:
Iemand nog een goede coin om snel rijk mee te worden? Die Litecoins van Turbo en VENnetjes van FaceDown zijn het toch niet helemaal, evenals NEO die sinds de aanschaf gehalveerd is.
Ik hoop LUN, is zo ongeveer een kwart van mijn pf, heeft net een kleine stijging achter de rug maar dat heeft alles zie ik nu. Valt echt weinig over te zeggen volgens mij. IOST werd eerder in dit topic genoemd, in 2 uren plus 2%, kan vast nog wel meer worden.

En ben er wel achter dat het zo simpel allemaal niet is. anders zat er nu niemand meer hier advies te geven/te vragen op maar waren we lekker in onze Lambo's aan het rondscheuren in een zonnig oord.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Schuey schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:37:

Edit:
Gecanceld, hmm, boefjes!

Edit2:
Ik meldt het hier even als ik mijn 24.000 ADA dump😉

Maar ik gok op 5000-6000 satosh als minimum. Dat is waar die de vorige keer ook redelijk wat support had.

Verwijderd

tips om snel rijk te worden kennen we hier niet. zelf onderzoek doen en een gok durven nemen geeft kans op winst. kan ook verlies zijn als de gok verkeerd blijkt te zijn.

• Slux
  • Niet online
bobdigi schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:10:
[...]

Dat soort dingen zijn inderdaad vervelend, en ben zelf ook wel aardig wat kwijt geraakt met overzetten etc. Wil Bittrex wel gaan proberen.

Zit alleen nog met de vraag hoe veilig het is om een foto/kopie van je ID te sturen. De KopieID app wordt niet geaccepteerd, heb het nog nooit eerder gedaan (Kopie ID opsturen), maar gok dat er hier wel mensen zijn die dat wel gedaan hebben. Is het veilig of niet?
Ik heb het gedaan en Ik heb er niet zoveel moeite mee, als je hier in NL een belegging rekening wilt openen moet je nog meer overhandigen.

Het is ook een beetje voor je eigenveiligheid, mocht er ooit wat gebeuren kan je in ieder geval aantonen dat jij het echt bent.

Dat verhaal van je BSN nummer kan ik inkomen dat mensen daar bang voor zijn maar als je zzper bent dan is je BSN nummer openbaar voor de hele wereld incl. je privé adres mocht je geen kantoor hebben

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:18:
[...]

tips om snel rijk te worden kennen we hier niet. zelf onderzoek doen en een gok durven nemen geeft kans op winst. kan ook verlies zijn als de gok verkeerd blijkt te zijn.
Ik gok op pumps voor GNT, MANA (want beiden bullish en zeeer pump gedreven) en VIBE (extreem laag nog en nog niet zolang bullish).

Heb in het verleden veel gewonnen met STEEM en MANA. Vaak korte krachtige pumps wat ideaal is voor een daytrader.

• mannowlahn
coss.io zie ik wel in een week gaan verdubbelen. Hebben fiat pairing release aankomende maandag.

• Pelox
Ik zie de laatste tijd weer steeds meer nieuwe tweakers opduiken, of tweakers die we een tijd niet gezien hebben hier. Vertrouwen is dus echt aan het terugkeren heel goed nieuws dus!

Zero.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Gouden tip: check www.coinmarketcap.com eens, uit ruim 1.500 coins de keuze die kunnen stijgen!
Lees je met name eens in, in lambocoin en mooncoin.
Pelox schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:22:
Ik zie de laatste tijd weer steeds meer nieuwe tweakers opduiken, of tweakers die we een tijd niet gezien hebben hier. Vertrouwen is dus echt aan het terugkeren heel goed nieuws dus!
Wellicht ook vanwege de vakanties, dat bijv. zwaar overspannen en zeer aanwezige crypto tweakers even iets minder aanwezig zijn :p

[ Voor 32% gewijzigd door RickvN op 28-04-2018 20:24 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Tijdje geleden heb ik hier mijn top coins voor de komende tijd genoemd:

Stratis, Appcoins en WaBi (bij nader onderzoek neem ik deze terug, het team vind ik niet top en denk dat OriginTrail een betere is).

In 3 dagen tijd is:
Stratis is sindsdien een schamele 4% omhoog
Appcoins gaat echt als een speer en is in de tijd al meer dan 30% omhoog als ik nu kijk _/-\o_
(ik zou even wachten tot er weer een mooier instap moment komt maar verwacht dat deze nog wel over de kop kan gaan en iets van 1,50-2$ waard kan worden - wel met geduld)

Voor ambrosus komen er de komende tijd ook mooie tijden aan (dus verwacht daar ook zeker nog actie) ;)

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:22:
Het vertrouwen is een stuk minder vind ik zelf.
Begin een beetje een herhaling van Januari/Februari te zien.
Ook mensen om mij heen zijn er een stuk minder mee bezig dan voorheen, geen crypto verhalen meer bij de bakker en kapper, rtlz hoor ik nooit meer over crypto en BTC terwijl dat de eerste maanden van dit jaar dagelijks was, het is ook minder in de reguliere media enz.

• Tominatie
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:29:
[...]

Ook mensen om mij heen zijn er een stuk minder mee bezig dan voorheen, geen crypto verhalen meer bij de bakker en kapper, rtlz hoor ik nooit meer over crypto en BTC terwijl dat de eerste maanden van dit jaar dagelijks was, het is ook minder in de reguliere media enz.
Gelukkig, dan moet de echte bullrun dus nog komen _/-\o_

De media zal het echt wel weer in de gaten gaan houden en berichten posten als bitcoin de 10k bereikt!

En ik denk dat dat mensen juist meer vertrouwen geeft: iedereen had het over de bubble die was gebarsten (toen we op 6k stonden), maar het hersteld zich toch weer naar de 10k. :)

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38
Ik heb sinds kort een Nokia 8 (android) en ben op zoek naar een app waar ik kan volgen wat mijn coins doen. Het liefst per dag en per week ofzo. Ook moet ik er alerts in kunnen zetten voor als een coin hard stijgt of nog belangrijker daalt. Het mag ook een betaalde app zijn, als het maar goed werkt!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Mich schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:35:
Ik heb sinds kort een Nokia 8 (android) en ben op zoek naar een app waar ik kan volgen wat mijn coins doen. Het liefst per dag en per week ofzo. Ook moet ik er alerts in kunnen zetten voor als een coin hard stijgt of nog belangrijker daalt. Het mag ook een betaalde app zijn, als het maar goed werkt!
Delta.

(of TabTrader)

• -Werner-
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

Duidelijke uitleg, dank je!

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Mich schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:35:
Bitsnapp. Werkt met de API van veel bekende exchanges. Hierdoor hoef je de trades niet zelf in te vullen. De app geeft ook een mooi overzicht van je coins!

• Pelox
Slux schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:29:
[...]

Ja klopt helemaal maar hetzelfde kan je zeggen van alle negatieve verhalen. Die hoor je ook niet meer. Ik hoor wel af en toe weer collega's over crypto's praten en dat het weer in de lift zit. Afgelopen week was er zelf een programma (weet de naam niet meer) te zien op ned 1 over sparen voor je pensioen waarbij ze het ook uitgebreid over crypto's hadden zonder daarbij negatief te zijn. Was gewoon een neutraal verhaal. Al met al zie je gewoon weer het vertrouwen terugkeren, ik wel in ieder geval.. of ik zie wat ik wil zien. Dat kan ook.

Zero.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:33:
[...]

Gelukkig, dan moet de echte bullrun dus nog komen _/-\o_

De media zal het echt wel weer in de gaten gaan houden en berichten posten als bitcoin de 10k bereikt!

En ik denk dat dat mensen juist meer vertrouwen geeft: iedereen had het over de bubble die was gebarsten (toen we op 6k stonden), maar het hersteld zich toch weer naar de 10k. :)
We zullen zien wat er de komende weken gaat gebeuren. Ik ben nog niet overtuigt dat we weer gaan moonen. Sowieso is de stijging van de afgelopen tijd veroorzaakt door whales. Tot nu toe hebben die whales de koers flink omhoog laten gaan door de vele pumps van 100'en dollars in enkele minuten. Wat gebeurt er als die whales gaan dumpen ? Eerst zagen we flinke pumps gevolgt door flinke dumps, maar nu zien we alleen de pumps. Het zou mij niets verbazen als we nog flink omlaag gaan voor de weg omhoog echt gevonden gaan worden.

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:31
Zijn hier mensen die wat Appc (appcoins) hebben en daar toekomst in zien?

• drusloos
radem205 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:40:
[...]

Bitsnapp. Werkt met de API van veel bekende exchanges. Hierdoor hoef je de trades niet zelf in te vullen. De app geeft ook een mooi overzicht van je coins!
Delta werkt erg goed en accuraat! Al een paar keer door allerts op tijd kunnen verkopen. Is even goed invoeren wat je hebt gekocht en voor hoeveel, daarna gaat alles hee simpel

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:43:
[...]

We zullen zien wat er de komende weken gaat gebeuren. Ik ben nog niet overtuigt dat we weer gaan moonen. Sowieso is de stijging van de afgelopen tijd veroorzaakt door whales. Tot nu toe hebben die whales de koers flink omhoog laten gaan door de vele pumps van 100'en dollars in enkele minuten. Wat gebeurt er als die whales gaan dumpen ? Eerst zagen we flinke pumps gevolgt door flinke dumps, maar nu zien we alleen de pumps. Het zou mij niets verbazen als we nog flink omlaag gaan voor de weg omhoog echt gevonden gaan worden.
Dat is zeker waar maar de whales zullen altijd de markt bepalen; dat kan misschien wel minder worden naarmate heel veel mensen zoals wij ook weer instappen - maar zij hebben eigenlijk een monopolie positie in wat de koers doet. Zij kunnen in hun eentje beslissen: "hmm, ik ga weer even wat mensen naaien", om daarna een sellorder te zetten van 2000 en de koers weer honderden naar beneden te zien gaan.

Ik denk juist dat deze pumps door zullen gaan en dat de 10k binnenkort wordt weggeveegd alsof het niks is: totdat de whales weer denken: genoeg geweest, laat iedereen maar weer even janken.

• Tominatie
  • Niet online
drusloos schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:46:
Zijn hier mensen die wat Appc (appcoins) hebben en daar toekomst in zien?
Niet perséé toekomst maar wat prijs betreft ben ik erg bullish over 2 maanden gezien 8) (als ik hun roadmap mag geloven, komen ze met releases van hun appstore en dergelijke.)

• drusloos
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:48:
[...]

Niet perséé toekomst maar wat prijs betreft ben ik erg bullish over 2 maanden gezien 8) (als ik hun roadmap mag geloven, komen ze met releases van hun appstore en dergelijke.)
Ik had er iets op verdient in januari toen die boven de 3 dollar zat. Je snapt wel dat ik nu niet erg happy ben met die 70 cent. Ongeveer 1/5 is het nu waard voor wat ik het kocht. Het is dat de MANA pumps mijn verlies hebben goed gemaakt, maar ik hoop dat APPC nog wel eens keer gaat knallen

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:47:
[...]

Dat is zeker waar maar de whales zullen altijd de markt bepalen; dat kan misschien wel minder worden naarmate heel veel mensen zoals wij ook weer instappen - maar zij hebben eigenlijk een monopolie positie in wat de koers doet. Zij kunnen in hun eentje beslissen: "hmm, ik ga weer even wat mensen naaien", om daarna een sellorder te zetten van 2000 en de koers weer honderden naar beneden te zien gaan.

Ik denk juist dat deze pumps door zullen gaan en dat de 10k binnenkort wordt weggeveegd alsof het niks is: totdat de whales weer denken: genoeg geweest, laat iedereen maar weer even janken.
Wat we nu zien qua pumps hadden we een jaar terug niet. Wat dat betreft is het nu echt een andere markt geworden. Het valt mij ook op dat we de laatste tijd alleen pumps zien en geen dumps.

De 10k gaan we sowieso hard doorheen hoor als die komt. Het is geen echte resistance dus ik verwacht daar zeker geen problemen om door te komen. Gaan we alleen nog wat hoger komen er wel punten die moeilijk zijn te doorbreken.

• AtlAntA
  • Nu online
Is het al bijna 11 uur? :p

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
En dan?

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:28

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
ColossusXT heeft zijn Android Wallet gelanceerd!

PSN: Oldzkoel

• Tominatie
  • Niet online
Wie weet doe ik een exit scam en is er niks om 11 uur :P oOo

• Tominatie
  • Niet online
Mag ik je misschien een paar vragen stellen?

- Wat is dit voor coin?
- Wat wil het proberen te bereiken (use case)?
- Waarom heb je er vertrouwen in?

Alvast bedankt voor je reactie O+

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Ook wel bijzonder om te zien dat het in een weekend een keer stijgt i.p.v. daalt.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ypuh schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:20:
Ook wel bijzonder om te zien dat het in een weekend een keer stijgt i.p.v. daalt.
Het weekend is nog niet voorbij 😊

Rookworst zonder r is ook worst.

• RickvN
Dan is de winnaar van de eerste Tweakers-airdrop (WePowered by @Tominatie) een feit!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Ypuh schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:20:
Dat is manipulatie vanuit het Tweakerskamp ivm de WPR weddenschap van gisteren :P

• Tominatie
  • Niet online
Ik zie het wel gebeuren dat @AtlAntA om 22:58 denkt: "há, die 25 WPR heb ik binnen" om bitcoin dan naar 8400 te zien zakken waardoor @outlandos er alsnog met de prijs vandoor gaat :+

@RickvN Ook leuk om Stratis eindelijk naar boven te zien bewegen trouwens *O*
ons toppertje!

[ Voor 20% gewijzigd door Tominatie op 28-04-2018 21:30 ]

• power_user
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:20:
[...]

Mag ik je misschien een paar vragen stellen?

- Wat is dit voor coin?
- Wat wil het proberen te bereiken (use case)?
- Waarom heb je er vertrouwen in?

Alvast bedankt voor je reactie O+
- Privacy coin (Doorontwikkelde Pivx fork wat weer een Dash fork is).
- Anonymous gridcomputing gebouwd op een privacy blockchain dus niet zoals Golem (rank 52 op CMC) op Ethereum.
- Ik denk dat overheden, universiteiten en bedrijven in de toekomst graag gebruik gaan maken van gridcomputing, zeker als dit anoniem kan.
- Daarnaast wordt er nog een marketplace aan gekoppeld in de toekomst.
- Er werkt een serieus team aan (waar ik onderdeel van ben) die alle roadmap doelen consistent behaald.
- De community is erg behulpzaam en respectvol. Het is een serieus project zonder teveel moon-geleuter en dat reflecteert ook in het type investeerder dat je aantrekt.

[ Voor 21% gewijzigd door power_user op 28-04-2018 21:38 ]

• AtlAntA
  • Nu online
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:16:
[...]

Wie weet doe ik een exit scam en is er niks om 11 uur :P oOo
Eeeuuhh ik heb niks ingelegd :7

• Tominatie
  • Niet online
power_user schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:29:
[...]

- Privacy coin (Doorontwikkelde Pivx fork wat weer een Dash fork is).
- Anonymous gridcomputing gebouwd op een privacy blockchain dus niet zoals Golem (rank 52 op CMC) op Ethereum.
- Ik denk dat overheden, universiteiten en bedrijven in de toekomst graag gebruik gaan maken van gridcomputing, zeker als dit anoniem kan.
- Daarnaast wordt er nog een marketplace aan gekoppeld in de toekomst.
Leuk om eens te horen van (een voor mij) onbekende coin. Van de privacy coins was ik altijd fan van Pivx, dus als ik tijd heb ga ik me is meer in Colx verdiepen!

• power_user
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:36:
[...]

Leuk om eens te horen van (een voor mij) onbekende coin. Van de privacy coins was ik altijd fan van Pivx, dus als ik tijd heb ga ik me is meer in Colx verdiepen!
Mijn reactie nog iets uitgebreid. Altijd welkom en join onze discord! https://discord.gg/sMkdEpS

• Tominatie
  • Niet online
BOYS HOU VEN IN DE GATEN!!!!
(hij wordt nu nog tegengehouden door een wall, maar als ie er doorheen is kan er misschien een mooie profit worden gepakt!)

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:41:
BOYS HOU VEN IN DE GATEN!!!!
(hij wordt nu nog tegengehouden door een wall, maar als ie er doorheen is kan er misschien een mooie profit worden gepakt!)
VEN is zo 2018 Q1 :(:) ;)

• Tominatie
  • Niet online
Haha wellicht maar er stond net een wall van 20BTC op 0.00044500 die is al bijna helemaal opgegeten, dus wie weet.... Catching the daytrades u know.

• Tominatie
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:43:
[...]

Haha wellicht maar er stond net een wall van 20BTC op 0.00044500 die is al bijna helemaal opgegeten, dus wie weet.... Catching the daytrades u know.
*geeft zichzelf een schouderklopje* :9 _/-\o_

• PHPResource
Yup, pumpje op VEN.

• RickvN
Heuuuuu VEN is ook los.
Die ga ik binnenkort mooi voor de helft lozen. Heb er stuk of 110, 50 is voldoende denk. Genoeg nieuw projecten waar meer valt te halen :)

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
ICX is de ~52k resistance flink aan het testen. Er doorheen is op naar de 68k fib level volgens de meeste TA's.

Binnenkort presentatie van ICO op de ICX chain (Sentinel/Stove).

Eén om even in de gaten te houden.

Happy trades mensen.

• RickvN
Midacmm schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:55:
ICX is de ~52k resistance flink aan het testen. Er doorheen is op naar de 68k fib level volgens de meeste TA's.

Binnenkort presentatie van ICO op de ICX chain (Sentinel/Stove).

Eén om even in de gaten te houden.

Happy trades mensen.
68k, daar zou ICX mij heel blij mee maken en daardoor kan ik wel eens quitte komen te staan.

Als het zo doortrekt kan ik na de zomer nog wel eens x2 staan van m’n initiële inleg. Haal ik mooi m’n inleg eruit en dan is het 100% speelgeld :).

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
RickvN schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:56:
[...]

68k, daar zou ICX mij heel blij mee maken en daardoor kan ik wel eens quitte komen te staan.

Als het zo doortrekt kan ik na de zomer nog wel eens x2 staan van m’n initiële inleg. Haal ik mooi m’n inleg eruit en dan is het 100% speelgeld :).
Er zijn verschillende analisten TA en FA die zelfs deze zomer al een nieuwe ATH verwachten. Het evenaren ervan is al 92k.

Ik zou niet te snel afscheid nemen van je stack, maar dat is wat ik zou doen. B)

• Tominatie
  • Niet online
RickvN schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:55:
Heuuuuu VEN is ook los.
Die ga ik binnenkort mooi voor de helft lozen. Heb er stuk of 110, 50 is voldoende denk. Genoeg nieuw projecten waar meer valt te halen :)
Inderdaad lekker man, die 50% in Stratis begint ook te gaan nu, héérlijke dagen!

Op Ven ook een mooi ritje gemaakt nu: puur als daytrade - van 0.000445 naar 0.000455, toch weer 2/3% in een paar minuutjes.

Waarschijnlijk stijgt hij nog wel meer, maar dat maakt me niet zoveel uit 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Tominatie op 28-04-2018 22:01 ]

• PHPResource
Waar denken jullie dat de voorlopige top ligt van VEN op korte termijn in sats?

• bobdigi
PHPResource schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:11:
55200, wel mid-longterm, maarja wie weet.

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:11:
Lastig te zeggen, de FOMO zal steeds groter worden (want VEN is natuurlijk ook een behoorlijke hype), op korte termijn denk ik 46200-800 met een beetje geluk. Het ligt er ook een beetje aan wat bitcoin gaat doen, verwacht zometeen een behoorlijk dipje aangezien de tweakers airdrop ten einde komt.

• PHPResource
bobdigi schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:14:
[...]

55200, wel mid-longterm, maarja wie weet.
Ja inderdaad. M'n vorige buy van VEN lag op 0.00059400 maar toen stond bitcoin ook lager in $ waarde. Geen idee of ik dat nog kan evenaren.

Gaat wel hard nu trouwens

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:16:
[...]

Ja inderdaad. M'n vorige buy van VEN lag op 0.00059400 maar toen stond bitcoin ook lager in $ waarde. Geen idee of ik dat nog kan evenaren.

Gaat wel hard nu trouwens
Op lange termijn denk ik wel hoor, vooral als het main net komt etc.

• drusloos
Zo lullig als Ven naar 46373 schiet en ik 46379 als sell order had staan

• Tominatie
  • Niet online
drusloos schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:34:
Zo lullig als Ven naar 46373 schiet en ik 46379 als sell order had staan
Ahjoh, die wordt nog wel gehit. Denk dat hij nog wel even doorpakt naar rond de 0.00046800.

Ik hoop trouwens, dat hij weer even naar beneden zakt: rond de 0.00044, dan koop ik even een klein deel Ven (voor een HODL voor minstens 2 maanden zoals ik bij Stratis doe).

Edit: Told ya! Hij ging zelfs nog een stukkie verder :O

[ Voor 6% gewijzigd door Tominatie op 28-04-2018 22:48 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zelfs voor een hodler is dit een mooie dag, happy trading ;)

• AtlAntA
  • Nu online
Nog maar 12 minuten!

• drusloos
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:41:
[...]

Ahjoh, die wordt nog wel gehit. Denk dat hij nog wel even doorpakt naar rond de 0.00046800.

Ik hoop trouwens, dat hij weer even naar beneden zakt: rond de 0.00044, dan koop ik even een klein deel Ven (voor een HODL voor minstens 2 maanden zoals ik bij Stratis doe).
De 47200 zelfs aangetikt. Had hem dus beter kunnen verhogen haha. Ben eigenlijk van de long term. Maar probeer op korte termijn even wat winst te halen zodat ik weer op mijn 0,2btc uitkom van januari (wat toen veel geld waard was) dan is mijn verlies 0 en hoop ik voor de lange termijn wat vast te houden

• Tominatie
  • Niet online
Het gaat erom spannen: het lijkt erop dat ie nog heel even naar beneden wilt voordat we de run naar ver boven de 9500$ gaan maken oOo

@Verwijderd ligt nog op de loer })

• RickvN
Midacmm schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:00:
[...]

Er zijn verschillende analisten TA en FA die zelfs deze zomer al een nieuwe ATH verwachten. Het evenaren ervan is al 92k.

Ik zou niet te snel afscheid nemen van je stack, maar dat is wat ik zou doen. B)
Je heb gelijk. Kan het beter aanhouden om een groot pf op te bouwen en over een paar jaar oid is wat uit te cashen :) d:)b

• Tominatie
  • Niet online
De eerste tweakers-airdrop is nu OFFICIEEL ten einde, leuk dat zoveel mensen meededen! (er komt sowieso nog wel een volgende keer, misschien dat andere het ook nog een keertje gaan doen)

DE UITEINDELIJKE BITFINEX PRIJS OP 23:00 IS: 9315.8$

Ik moet even kijken wie dan wint haha

• Tominatie
  • Niet online
Kunnen jullie anders ook even kijken, ben beetje moe

• Helix
  • Laatst online: 31-01 23:29
9338 net, Jaapio is wel heel warm ofniet?

• Tominatie
  • Niet online
Helix schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 23:02:
9338 net, Jaapio is wel heel warm ofniet?
Hahaha, het ging opeens tekeer ja. Ik stuurde vanmiddag nog een berichtje: wedden dat 2 minuten voor 23:00, @AtlAntA op winst staat maar dat er dan opeens een whale komt die de koers snoeihard onderuit duwt: EN JA HOOR. Precies om 23:00 heb ik de prijs bekeken en dat was bovenstaande. Ik geloof dat @Pelox wint
Pagina: 1 ... 120 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!