https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Komt eerder omdat ''ethereum wallet''steeds wordt gehackt slechte naam heeft het nuGoh schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 10:30:
https://cryptodaily.nl/ne...ndel-in-dollars-of-euros/
Wordt gezegd dat dit oa de reden is dat EOS gestegen is.
En in interview met binance CEO zie je dat de doller er sowieso niet inkomt
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 11:54 ]
Volgens mij heb je geen idee hoe een blockchain helemaal werkt, of wel? ‘Ethereum wallet’ gehackt, lees je even goed in voordat je onzin verkondigd.A87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:53:
[...]
Komt eerder omdat ''ethereum wallet''steeds wordt gehackt slechte naam heeft het nu
En in interview met binance CEO zie je dat de doller er sowieso niet inkomt
Correct, hiervan ben ik ook op de hoogte. Dit probleem zie ik ook bij NEO, wat ik echter wel heb. Mede omdat ik hier vroeg bij was en omdat er toch al dApps op deze chain ontwikkeld worden. Hij wordt duidelijk gebruikt. Het team is zeer spreekzaam en lijkt niets achter te houden.japjaan schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:48:
[...]
Denk dat het Koreanen + FOMO is. EOS is super gecentraliseerd met 21 nodes die zij zelf uitkiezen. Hele concept van decentralisatie is bij EOS ver te zoeken. Volgens mij hebben ze ook geen ecosysteem waar de token voor gebruikt kan/moet worden zodra mainnet live is, maar dit weet ik niet zeker. Maar al vanwege het eerste zou ik EOS links laten liggen.
Bedankt voor je input. Goed om te horen dat er in dit topic ook nog ruimte is voor de technologische kant ipv alleen maar het geldgedeelte.
[ Voor 19% gewijzigd door untflanked op 28-04-2018 11:55 ]
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Is wel een reden waarom ik Neo ook niet heb idduntflanked schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:54:
[...]
Correct, hiervan ben ik ook op de hoogte. Dit probleem zie ik ook bij NEO, wat ik echter wel heb. Mede omdat ik hier vroeg bij was en omdat er toch al dApps op deze chain ontwikkeld worden. Hij wordt duidelijk gebruikt. Het team is zeer spreekzaam en lijkt niets achter te houden.
Bedankt voor je input. Goed om te horen dat er in dit topic ook nog ruimte is voor de technologische kant ipv alleen maar het geldgedeelte.
Verwijderd
doe zelf al 2 maanden grondig onderzoek naar eos en zitten inderdaad een paar valkuilen in, echter is de hele technologie erachter wel een blockchain 3.0 te noemen.japjaan schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:48:
[...]
Denk dat het Koreanen + FOMO is. EOS is super gecentraliseerd met 21 nodes die zij zelf uitkiezen. Hele concept van decentralisatie is bij EOS ver te zoeken. Volgens mij hebben ze ook geen ecosysteem waar de token voor gebruikt kan/moet worden zodra mainnet live is, maar dit weet ik niet zeker. Maar al vanwege het eerste zou ik EOS links laten liggen.
mooie samenvatting van alles wat er over eos te onderzoeken is hier een link. https://github.com/EOS-Na...EOS/blob/master/README.md
mijn portfolio is 90% eos maar voel me niet geroepen om hier eindeloos te chillen.
grote community en blockproducer kandidaten, die gekozen gaan worden op basis van vote's en prestatie.
en een link met de verschillende scenarios hoe de overgang naar main net zal gaan. https://steemit.com/eos/@...wn-your-eos-on-launch-day
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2018 12:05 ]
Je zou maar je stop limit sellorder getriggerd zien worden op 8800, om hem binnen 1 seconde naar 9500 te zien vliegen.
Bitcoin is echt ziek op het moment. Het schreeuwt om een klein beetje regulering
Volgens Cointrackr heeft IOTA over de laatste week 8,62% gedaan en IOST 28,36% dus ben ik blij dat de laatste 65% van mijn pf is. Jij hebt het voordeel dat IOTA veelbesproken is, mijn shillcoin komt waarschijnlijk ergens in 2019 pas in het zicht van het grote publiek, gezien de roadmap 2019 minded is. Een zoekopdracht in dit topic zegt dat alleen ik over IOST praatD-Ed schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:01:
[...]
IOTA staat op springen (tenminste, zo lijkt het maar dat kan ook komen omdat het het grootste deel van mijn pf is). Heeft weer een zware FUD campagne achter de rug van de Financial Times met oud nieuws dat opnieuw naartoe boven is gekomen
![]()
Ach tja, komende maanden gaan we het zijn![]()
Maar inderdaad, de komende maanden worden imo inderdaad leuk
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Verwijderd
zo'n mooie rode spike is een kettingreactie van stop loss orders op market price. grote volumes worden getriggerd en vullen alle aanwezige buy orders. (vooral als er weinig buy orders staan en die ver onder de marktwaarde liggen.) en de vele daarop volgende sell orders worden daar weer op gehit.Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:13:
Wtf, is die candle van 8700-9500 real? Hoe kan dat ingodsnaam, dat volume toen was ook zoveel groter weer dan alle andere volumecandle's, er is gewoon 1 whale die echt heel veel invloed heeft: echt ziek.
Je zou maar je stop limit sellorder getriggerd zien worden op 8800, om hem binnen 1 seconde naar 9500 te zien vliegen.
Bitcoin is echt ziek op het moment. Het schreeuwt om een klein beetje regulering
altijd leuk om wat limit orders laag in te stellen en dan geluk hebben dat ze gevuld worden. instant 5% winst.
doe er je voordeel mee
Tijdens hun ICO (die nog steeds bezig is) hebben ze een shitload aan ETH opgehaald. Ze zijn begonnen met het dumpen hiervan een paar weken geleden. Nu is EOS zelf hun eigen tokens terug aan het kopen, enigszins vergelijkbaar met hoe traditionele bedrijven hun eigen aandelen opkopen. Het enige grote verschil wel is dat hier ook overduidelijk wash-trading plaatsvind. Daarnaast nog de extreme centralizatie, nee ik zou hier lekker van wegblijven.
Verwijderd
de grote hoeveelheid eth is verplaatst en wordt niet gedumpt. dit is te volgen met etherscan.poderosoo schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:22:
Ik heb het idee dat het volgende gaande is bij EOS:
Tijdens hun ICO (die nog steeds bezig is) hebben ze een shitload aan ETH opgehaald. Ze zijn begonnen met het dumpen hiervan een paar weken geleden. Nu is EOS zelf hun eigen tokens terug aan het kopen, enigszins vergelijkbaar met hoe traditionele bedrijven hun eigen aandelen opkopen. Het enige grote verschil wel is dat hier ook overduidelijk wash-trading plaatsvind. Daarnaast nog de extreme centralizatie, nee ik zou hier lekker van wegblijven.
block.one is hier heel open in en geven ook aan dat het er niet om gaat eth naar beneden te halen.
de opgehaalde eth is bedoeld voor app developers als startkapitaal (airdrops te doen) dat is het enige waar het voor gebruikt kan worden. zo komt het volledige kapitaal weer terug bij de community.
Inderdaad, zware centralisatie daar. Ze zijn marktmaker van hun eigen coin haha, daarnaast hebben ze ook dood weinig nodes waardoor hun TPS heel hoog is, kunnen ze allemaal wel leuk verkopen maar het is totaal niet decentraal.poderosoo schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:22:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
dan larimer de bedenker van steemit en bitshares en ook eos in samenwerking met block.one.Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:26:
[...]
Inderdaad, zware centralisatie daar. Ze zijn marktmaker van hun eigen coin haha, daarnaast hebben ze ook dood weinig nodes waardoor hun TPS heel hoog is, kunnen ze allemaal wel leuk verkopen maar het is totaal niet decentraal.
bij lanceren geven ze de open source software vrij en vanaf daat zijn ze helemaal los van eos en wat er mee gaat gebeuren. dus is zeker geen centralisatie en hebben er zelf ook geen enkel belang bij.
dan larimer bedenkt eos voornamelijk om zelf nog meer daps te schrijven die op eos gaan draaien, dat is waar hij het voor doet.
ben hier niet om mensen te overtuigen, ieder zijn eigen ding natuurlijk.
lees hier vooral voor de lol en het nieuws over crypto algemeen.
http://blocktivity.info/
mooi om te zien wat de capaciteit en belasting is van de verschillende chains.
eth bijna altijd op 100% en 20k transacties pending.
bitshares en steem op 1% met vele malen hoger in tx.
geeft daarbij aan wat de potentie gaat zijn van eos.
dan larimer geeft zelf al aan dat steemit in 1 maand geschreven is en dat er nog een versie 2.0 gaat komen op eos om nog meer potentie eruit te halen.
btc is traag en duur.
eth is druk en zit op zijn max. (gaat na 1 juni veel meer rust krijgen als eos ico stopt en misschien dat het ico verhaal wel op eos verder gaat. (glazenbol)
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2018 12:55 ]
[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 28-04-2018 12:41 ]
https://steemit.com/life/...-and-harbinger-of-lucifer
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 12:55 ]
Dit is ook waarom ::::poderosoo schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:22:
EOS - Greek goddess of the dawn and harbinger of Lucifer
666 Satan, Niets mis mee voor een paar dagen als je stoploss maar niet te laag is
Zal mij niets verbazen dat EOS uit elkaar klapt over een paar dagen/weken. Waarom zou je in godesnaam met dergelijke symbolen komen en mytische namen???
Daarom chill ik ook ARK XD, dat is een reversal van 666
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 13:01 ]
Verwijderd
leuk zo'n artikel van 8 maanden geledenA87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:51:
Dit is waarom EOS faal is(Mooi uitgelegd)
https://steemit.com/life/...-and-harbinger-of-lucifer
gaat alleen maar om de 'Occult'' niet om technische aspect.
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 13:01 ]
Eos was de godin van de dageraad. Niks duivels aan wat mij betreft. Ze was juist een positief teken: het begin van een nieuwe dag. Behalve die FUD-post op Steemit waar jij je wsl op baseert, heeft Eos niks met iets duivels te maken...A87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:53:
Dit is ook waarom ::::
EOS - Greek goddess of the dawn and harbinger of Lucifer
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dat EOS, steem en bitshares dit hebben komt dus door wat @japjaan net heeft gestuurd. Zij leveren een groot gedeelte van het decentrale aspect in voor snelle verwerkingstijden van transacties.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:33:
[...]
http://blocktivity.info/
mooi om te zien wat de capaciteit en belasting is van de verschillende chains.
eth bijna altijd op 100% en 20k transacties pending.
bitshares en steem op 1% met vele malen hoger in tx.
geeft daarbij aan wat de potentie gaat zijn van eos.
dan larimer geeft zelf al aan dat steemit in 1 maand geschreven is en dat er nog een versie 2.0 gaat komen op eos om nog meer potentie eruit te halen.
btc is traag en duur.
eth is druk en zit op zijn max. (gaat na 1 juni veel meer rust krijgen als eos ico stopt en misschien dat het ico verhaal wel op eos verder gaat. (glazenbol)
(daar heb je voorstanders in en tegenstanders). Ik weet niet precies wat ik ervan vind, hoge transactiesnelheden moet wel de toekomst worden mocht het toegepast gaan worden in ons echte leven.
Op hun reddit zijn vele negatievelingen, valt wel HEEL erg opTomTorquay schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:06:
[...]
Eos was de godin van de dageraad. Niks duivels aan wat mij betreft. Ze was juist een positief teken: het begin van een nieuwe dag. Behalve die FUD-post op Steemit waar jij je wsl op baseert, heeft Eos niks met iets duivels te maken...
Hahaha ik heb precies hetzelfde gedaan, je kan je klok erop gelijk zetten dat hij weer gaat stijgen. De vraag is: when?Greymore1 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:17:
Net wat NANO's aangeschaft, stond redelijk laag, en stijgt ondertussen al8800? Niet ondenkbaar.
Verwijderd
En GET ook
[ Voor 10% gewijzigd door tias86 op 28-04-2018 13:23 ]
Verwijderd
precies en helemaal gelijk in.Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:13:
[...]
Dat EOS, steem en bitshares dit hebben komt dus door wat @japjaan net heeft gestuurd. Zij leveren een groot gedeelte van het decentrale aspect in voor snelle verwerkingstijden van transacties.
(daar heb je voorstanders in en tegenstanders). Ik weet niet precies wat ik ervan vind, hoge transactiesnelheden moet wel de toekomst worden mocht het toegepast gaan worden in ons echte leven.
het is niet de intentie om iemand zijn eigen mening te doen veranderen.
mijn keuzes zijn op basis van eigen onderzoek en voorkeur.
GET? Nooit van gehoord. Zijn er hier nog mensen die die hebben?tias86 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:23:
En GET ook
Verwijderd
staat hoog op het verlanglijstje.TomTorquay schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:25:
[...]
GET? Nooit van gehoord. Zijn er hier nog mensen die die hebben?
zal eerst beter te verkrijgen moeten zijn voor mij.
kunnen ze die niet op upcoin exchange krijgen.
nieuwe exchange en geen belachelijke listing fees voor zover ik weet.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2018 13:29 ]
Dat dacht ik ook ivm de eosDAC airdrop, maar de koers daalde daarna nauwelijks, sterker nog, kort daarna steeg EOS gewoon weer door.
Maar ik drop ze idd wel vooraf.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Is nu ook verkrijbaar op https://godex.io/ kan je gewoon ruilen tegen btc en andere crypto, soort changelyVerwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:27:
[...]
staat hoog op het verlanglijstje.
zal eerst beter te verkrijgen moeten zijn voor mij.
kunnen ze die niet op upcoin exchange krijgen.
nieuwe exchange en geen belachelijke listing fees voor zover ik weet.
Verwijderd
mooie avatar taroTaro schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:32:
[...]
Dat dacht ik ook ivm de eosDAC airdrop, maar de koers daalde daarna nauwelijks, sterker nog, kort daarna steeg EOS gewoon weer door.
Maar ik drop ze idd wel vooraf.
gaat misschien wel een dump komen. oorzaak voornamelijk owners die bang zijn voor de overgang naar main net en misschien wel terecht ook. vele kiezen voor dumpen voor de snapshot en dan op de nieuwe chain terug te kopen.
mijn inleg en winst zal er uit zijn een tijdje voor 1 juni. met de rest durf ik de gok wel aan om mee over te gaan.
ook nog een laatste aankoop mocht ie dumpen voor de lancering sluit ik niet uit.
Verwijderd
heb nog geen andere crypto om te ruilen. staat allemaal op de hodltias86 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:33:
[...]
Is nu ook verkrijbaar op https://godex.io/ kan je gewoon ruilen tegen btc en andere crypto, soort changely
get gaat nog wel komen in de portfolio. ook hier een zwak voor de nederlandse projecten. (mooie stack rebl zit in de wallet te profiteren van de stake reward elke 30 dagen)
Leuk! Heb zelf ook even naar Rebl gekeken maar word er zelf nou niet direct heel enthousiast van.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:52:
[...]
heb nog geen andere crypto om te ruilen. staat allemaal op de hodl
get gaat nog wel komen in de portfolio. ook hier een zwak voor de nederlandse projecten. (mooie stack rebl zit in de wallet te profiteren van de stake reward elke 30 dagen)
Weet niet zo goed wat hun toegevoegde waarde en usecase/bussiness model is.
Verwijderd
usecase is bij get idd veel duidelijker.tias86 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:57:
[...]
Leuk! Heb zelf ook even naar Rebl gekeken maar word er zelf nou niet direct heel enthousiast van.
Weet niet zo goed wat hun toegevoegde waarde en usecase/bussiness model is.
rebl kan voor mij weinig aan fout gaan. aanschaf op €0,023 en doet het nu al voor €0,04. een goede 75% voor het wisselgeld wat er in zit.
Das lekkerVerwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:02:
[...]
usecase is bij get idd veel duidelijker.
rebl kan voor mij weinig aan fout gaan. aanschaf op €0,023 en doet het nu al voor €0,04. een goede 75% voor het wisselgeld wat er in zit.
Zo te zien zit in parabolic move, die zal wel weer een halve dag omlaag kelderen binnen een uur.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:07:
Nog iemand in Ont? gaat ook niet slecht.
Zit liever in een coin die alleen maar Up gaat voor een uur of 12 en dan wegwezen
, mischien morgen weer
[ Voor 49% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 14:12 ]
Verwijderd
zekersVerwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:07:
Nog iemand in Ont? gaat ook niet slecht.
ik zei weken geleden al dat dit muntje met gemak de $5 zou passeren
maar ja ,dan word je al snel gek verklaart he
Verwijderd
rebl komt ook pas net kijken. tijd zal het leren. q3 en q4 zullen ze zich moeten bewijzen of ze het kunnen waarmaken. hodl voor minimaal een jaartje dus.Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:13:
REBL, is nu alleen even een hype door de masternodes: verder word ik er ook niet warm of koud van. Zie de toegevoegde waarde niet, buiten een beetje Nederlandse trots. GET = toekomst!
Vertel is wat Ont doet dan? Wat is hun bussines model? Hebben ze al een werkend product? Klanten?Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:16:
[...]
zekers
ik zei weken geleden al dat dit muntje met gemak de $5 zou passeren
maar ja ,dan word je al snel gek verklaart he
[ Voor 11% gewijzigd door tias86 op 28-04-2018 14:18 ]
die coin gaat zo weer omlaag kelderen beter stap je uit voordat de parabolic move stopt. Koop je morgen weer opnieuw ofso
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 14:19 ]
Verwijderd
dat maakt het juist spannend met daytradeA87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:19:
[...]
die coin gaat zo weer omlaag kelderen beter stap je uit voordat de parabolic move stopt. Koop je morgen weer opnieuw ofso
is wel opletten
heb een sell gedaan van 75%
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2018 14:24 ]
Edit: lijkt er wel op, nu al $125 hoger dan net. (2minuten geleden!)
[ Voor 14% gewijzigd door Tominatie op 28-04-2018 14:31 ]
hoeveel bewijs heb je nog nodig dan dat alles gewoon een ''GAME"' is
[ Voor 64% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 14:43 ]
Hahaha, dan waren we nu al op mars: maar er wordt wel gespeeld met miljoenenA87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:42:
Holy fuck! laatste 30 minuten komt bitcoin opeens weer xd. ik denk dat iemand ineens met 600 miljoen euro loopt te kloten ofso. marektcap 6 miljard omhoog.
hoeveel bewijs heb je nog nodig dan dat alles gewoon een ''GAME"' is
TomTorquay schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:50:
Lekker pompen zeg...
Allocation gekregen in ICO? Ik wel namelijk. Denk zelf dat die minimaal x5 gaat bij exchange listing.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 13:20:
Ik ben geld aan het vrijhouden voor NEX. Token houders van deze munt krijgen fees uitbetaald. Tevens zit het team van NEO hier achter! Kan niet anders dan dat je hier veel geld mee gaat verdienen.
Mhm, had ik toch die robot grasmaaier ipv normale grasmaaier moeten kopen...
[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 28-04-2018 15:06 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
De whale die niet meedingt om $3, shit just got real!.oisyn schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:13:
Misschien ben ik wel de whale die wil dat zijn voorspelling graag uitkomt
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
owjee ik heb niet eens een wpr adresTomTorquay schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:18:
Ach nee, dump komt eraan. Stuur ik je alvast mijn WPR-adres door, Tominatie?
@AtlAntA op binance wel? Maar ik weet niet of ze daar nog een min. deposit hanteren?
Je hoeft geen specifiek WePower adres te hebben. aangezien het een ERC20-token is. Een ethereum adres volstaat.Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:22:
Die candle van 8700 - 9500 geeft mooi weer waar we om 23:00 kunnen staan: kan alle kanten op. @TomTorquay
@AtlAntA op binance wel? Maar ik weet niet of ze daar nog een min. deposit hanteren?
Minimum deposit is er niet voor zo ver ik kan zien, wel een minimum withdrawal van 53.
I know, heb ze zelf gewoon op MEW staan: heb vandaag nog even een tientje overgemaakt naar coinbase om wat eth te kopen, heb namelijk geen gas staan.Bmfd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:26:
[...]
Je hoeft geen specifiek WePower adres te hebben. aangezien het een ERC20-token is. Een ethereum adres volstaat.
Minimum deposit is er niet voor zo ver ik kan zien, wel een minimum withdrawal van 53.
MEW is echt heel makkelijk aan te maken, ook al "schijnt" het niet super veilig te zijn, als je gewoon goed op let is er geen probleem.
Verwijderd
Ja, KYC voor de 2e loterij loopt nu. 5x gaat hij zeker wel doen. 1 van de top ICO's van het jaar die echt iets gaat brengen wat noodzakelijk is.poderosoo schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:56:
[...]
Allocation gekregen in ICO? Ik wel namelijk. Denk zelf dat die minimaal x5 gaat bij exchange listing.
Switcheo is er ook al en staking ed doen veel meer munten, vind het allemaal niet zo bijzonder eerlijk gezegd.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:31:
[...]
Ja, KYC voor de 2e loterij loopt nu. 5x gaat hij zeker wel doen. 1 van de top ICO's van het jaar die echt iets gaat brengen wat noodzakelijk is.
Vooral hype lijkt het omdat de makers van Neo er zich mee hebben bemoeit.
Verwijderd
met veel geduld. (1 of 2 jaar) lijkt €300 haalbaarA87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:50:
Hoe hoog kan EOS komen? 20 of 30? of 50??
20 lijkt me ingeval niet geheel onrealistich voor de rest geen idee, ik brand mijn vingers er niet aan.A87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:50:
Hoe hoog kan EOS komen? 20 of 30? of 50??
Ff mijn arken showen xd, heb er trouwens 978.. kreeg weer wat gratis door proof of stake
Daarom ark!! elke week pak ik 1.6 gratis ark door hodl!!!
Ark is gewoon een slapend monster, de enige coin die alles met elkaar kan verbinden en easy to create blockchain 4 business
[ Voor 72% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 16:02 ]
Uhmm ik heb een binance account. Heb er nog nooit iets op gehad.Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:22:
Die candle van 8700 - 9500 geeft mooi weer waar we om 23:00 kunnen staan: kan alle kanten op. @TomTorquay
Rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstTurbo-Puppy schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:06:
Staan die Litecoins al een keer op €300? Wil nog wat dagen bijboeken als het uitkan.
Dat slaat eigenlijk op aandelen beleggingen maar is nog meer van toepassing op de crypto's.
Fijne vakantie ermee!
Yep, was ook een goeie aankoop geweest. 5000 van, niet veel maar ik HODL ze totdat ze zeker 1$ aantikken.
Ik sta er soortgelijk in, maar hodl ze omdat ik ze deels voor 84 eurocent gekocht had. Gemiddeld zo'n 40 eurocent stuk voor betaald.Greymore1 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:18:
[...]
Yep, was ook een goeie aankoop geweest. 5000 van, niet veel maar ik HODL ze totdat ze zeker 1$ aantikken.
Zoals het er nu uit ziet zie je winst binnen een maandje tijd op ADA. En we zitten nog maar in april. Als er echt groot geld instroomt, dan lach je je rot om die prijzen van 84 cent.Chris.nl schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:29:
[...]
Ik sta er soortgelijk in, maar hodl ze omdat ik ze deels voor 84 eurocent gekocht had. Gemiddeld zo'n 40 eurocent stuk voor betaald.
Verwijderd
De hype is terecht, omdat het wat nieuws brengt en wat we goed kunnen gebruiken. Dat jij je er misschien niet goed in verdiept hebt, dat kan, maar de hype is niet alleen maar ontstaan door de makers van Neo. Ik raad je aan de whitepaper eens door te nemen en te verdiepen in de mensen die er nog meer aan werken. Dan snap je direct dat dit iets is waar veel mensen op zitten te wachten.tias86 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:43:
[...]
Switcheo is er ook al en staking ed doen veel meer munten, vind het allemaal niet zo bijzonder eerlijk gezegd.
Vooral hype lijkt het omdat de makers van Neo er zich mee hebben bemoeit.
@A87 Ark is inderdaad een heel fijn muntje!
Zero.
Klopt... Ik had ze zonder research gekocht omdat mijn moeder ADA heet en ze crypto waardeloos vind. Hodl die munt dus totdat ik haar het tegendeel kan inwrijven. In 't totaalplaatje sta ik al op winst dus vind het prima zo.Greymore1 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:32:
[...]
Zoals het er nu uit ziet zie je winst binnen een maandje tijd op ADA. En we zitten nog maar in april. Als er echt groot geld instroomt, dan lach je je rot om die prijzen van 84 cent.
https://i.redditmedia.com...bfed1851df5bbd9e76eb0d02b
Ark V2 is comming soon!! Paar maandjes
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 16:48 ]
A87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:45:
Even ark nieuws chillen
2xeven = oneven hé.... Je moet dus nog 1x om het weer even te trekken...A87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:56:
ff shillen
Nog even moonen en je kan een humanoid robot kopen die de low_tech grasmaaier voor je duwtTaro schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:03:
EOS, ONT en ADA gaan erg lekker.![]()
![]()
Mhm, had ik toch die robot grasmaaier ipv normale grasmaaier moeten kopen...
[ Voor 33% gewijzigd door Chris.nl op 28-04-2018 16:56 ]
Maar wel een leuke daytrade op Nano en nu lijkt Enigma ook een schot in de roos. Je moet de chart er maar even bij pakken, ik zag een whale flink dumpen (die rode candle omlaag) en altijd gaat hij dan wel weer richting zijn eerdere prijs, lijkt nu ook te gebeuren. Mooi koopie op .268btc
Geluk moet je afdwingen, ik zou dus gewoon bijboeken.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 16:06:
Staan die Litecoins al een keer op €300? Wil nog wat dagen bijboeken als het uitkan.
Echt vaag...Ik weet niet hoe het komt, maar ik kan alleen nog maar aan Ark denken.....
[ Voor 14% gewijzigd door Beaulion op 28-04-2018 17:40 ]
Zojuist me winst gehaald uit ADA en ook een plukje IOST gekochtChris.nl schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:16:
[...]
Volgens Cointrackr heeft IOTA over de laatste week 8,62% gedaan en IOST 28,36% dus ben ik blij dat de laatste 65% van mijn pf is. Jij hebt het voordeel dat IOTA veelbesproken is, mijn shillcoin komt waarschijnlijk ergens in 2019 pas in het zicht van het grote publiek, gezien de roadmap 2019 minded is. Een zoekopdracht in dit topic zegt dat alleen ik over IOST praatDus ik ben geniaal dat ik um op gemiddeld 2,7 eurocent gekocht heb (nu al 4,3 waard) of blijk achteraf toch
te zijn...
Maar inderdaad, de komende maanden worden imo inderdaad leuk![]()
Ik gun iedereen succes!
Keert binance de ARK proof of stake profit uit? Zoals bij NEO de geproduceerde GAS gewoon uitgekeerd wordt.A87 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:56:
ff shillen die shit.jpg[afbeelding]
Ff mijn arken showen xd, heb er trouwens 978.. kreeg weer wat gratis door proof of stake.
Daarom ark!! elke week pak ik 1.6 gratis ark door hodl!!!
Ark is gewoon een slapend monster, de enige coin die alles met elkaar kan verbinden en easy to create blockchain 4 business
Verwijderd
Gelukkig lijkt het erop dat ik vanavond de wedstrijd ga winnen, dat maakt een hoop goed.
Ok! Hopelijk ben je eventueel bereid te holden tot eind 2019 en probeer je me over 1 maand geen bal af te draaien wegens wraakzucht. Maar als ze de roadmap goed doorlopen en ik de geruchten (reddit e.d.) mag geloven zou het een pareltje kunnen worden.Mellamel schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:07:
[...]
Zojuist me winst gehaald uit ADA en ook een plukje IOST gekocht
Ik kan ff geen linkjes geven maar er zou een enorm betrouwbare/succesvolle investeerder achter zitten (die ook Airbnb, Facebook, Apple e.d. herkende als goed potentieel). IOST zou 1 van de 2 coins zijn waar de Chinese overheid wél oren naar heeft. Er schijnt ook een prestigieuze Chinese universiteit geïnteresseerd te zijn in de ontwikkeling van.... Je weet maar nooit.
Alleen de kans dat ik als persoontje een TA kan geven over een coin die vroege instappers enorm veel plezier gaat geven, lijkt me onwaarschijnlijk. 'k Denk het wel, maar geloof mezelf niet helemaal
Verwijderd
No hard feelings ik hodl altijd een stukje van mijn munten voor je weet maar nooitChris.nl schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:24:
[...]
Ok! Hopelijk ben je eventueel bereid te holden tot eind 2019 en probeer je me over 1 maand geen bal af te draaien wegens wraakzucht. Maar als ze de roadmap goed doorlopen en ik de geruchten (reddit e.d.) mag geloven zou het een pareltje kunnen worden.
Ik kan ff geen linkjes geven maar er zou een enorm betrouwbare/succesvolle investeerder achter zitten (die ook Airbnb, Facebook, Apple e.d. herkende als goed potentieel). IOST zou 1 van de 2 coins zijn waar de Chinese overheid wél oren naar heeft. Er schijnt ook een prestigieuze Chinese universiteit geïnteresseerd te zijn in de ontwikkeling van.... Je weet maar nooit.
Alleen de kans dat ik als persoontje een TA kan geven over een coin die vroege instappers enorm veel plezier gaat geven, lijkt me onwaarschijnlijk. 'k Denk het wel, maar geloof mezelf niet helemaalIk had in eerste instantie IOST gekocht op 1,7 eurocent omdat ik dan ook ergens ≥10k stuks van kon hebben. Ben me er daarna pas over gaan inlezen en heb enthousiast bijgekocht.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:21:
Zo. Lig je de hele dag op bed met de griep. Wat een kutgevoel is dat altijd zeg
Gelukkig lijkt het erop dat ik vanavond de wedstrijd ga winnen, dat maakt een hoop goed.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!