[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.913 views

Onderwerpen

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
anboni schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 20:56:
[...]

Eigenlijk liep hij gewoon voortdurend te trollen, offensive oneliners te droppen waar hij dan een paar minuten later met een edit nog wat onzin aan toevoegde. Jammer dat 'ie terug is, hoop dat het maar tijdelijk is.
NAar mijn idee is hij gewoon iemand die niet de kudde volgt en zich een beetje vreemd uitdrukt zo nu en dan.
Als hij de hele post s wil editten tjaa prima toch

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Laten we @A87 met zijn alle een tweede kans geven jongens. Hij heeft dan wel niet een geweldige start hier op het forum gehad maar misschien kan hij dat nog omdraaien. Daarnaast weet ik niet zo goed of we het hem kwalijk kunnen nemen aan zijn posts te zien. (als je begrijpt wat ik bedoel).

Welkom terug @A87, have a nice stay here.

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-01 20:15
Toen hij zei dat trx een scamcoin leek, wist ik al genoeg.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
robino007 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:00:
Toen hij zei dat trx een scamcoin leek, wist ik al genoeg.
Buy high sell low...

Ach, @A87, welkom terug :). Succes.
Hopelijk een maandje meer ervaring om je erin te mengen. Jammer genoeg dat grotendeels vooraf al biased is (incl. ik).

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 03:33
Heb vanmorgen even mijn pf opgeschoond. Verge en BTC verkocht, Reddcoin 50% geruild voor Ripple, beetje XLM en GET aangekocht en verder wat geschoven met aandelen. Ik wil nu eigenlijk mijn deel XLM en GET vergroten maar twijfel een beetje wat ik hiervoor moet loslaten.

https://www.cointrackr.com/s/ODH3sn4EFQKac

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 27-04-2018 21:07 ]

Zero.

• RickvN
Pelox schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:05:
Heb vanmorgen even mijn pf opgeschoond. Verge en BTC verkocht, Reddcoin 50% geruild voor Ripple, beetje XLM en GET aangekocht en verder wat geschoven met aandelen. Ik wil nu eigenlijk mijn deel XLM en GET vergroten maar twijfel een beetje wat ik hiervoor moet loslaten.

Ik ga ook mijn RDD wegdoen.

Wellicht je LTC wat verkleinen? Ik hou die zelf niet in de gaten, maar als ik de berichten hier zo lees, zit dat ding muurvast?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:43
Ook maar even gedaan, dust naar BNB gezet, nu nog maar 2 coins in mijn portfolio op Binance en 1 op Kraken. Even een maandje niet meer swingtraden en afwachten. Ik ging zo lekker met Ven :9 en TRX maar dat succes mocht niet lang standhouden helaas. Nu weer even geduld en dan hopelijk weer een serie succesjes, ik ben ook nog steeds maar 'pas' begonnen.

Wel wordt mijn plan van met 50 euro inleg 1000 euro maken dit jaar zo wel steeds lastiger te halen met mijn 'gevoel' voor de markt :X

• Pelox
RickvN schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:11:
[...]

Ik ga ook mijn RDD wegdoen.

Wellicht je LTC wat verkleinen? Ik hou die zelf niet in de gaten, maar als ik de berichten hier zo lees, zit dat ding muurvast?
Ja daar zit ik ook aan te denken.. misschien ook een deel van mijn part plus het restje rvr..

Mijn ltc is trouwens voor de long run.. staat lekker op een hardware wallet en kom ik niet aan.

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 27-04-2018 21:19 ]

Zero.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:05:

Ziet er netjes uit! Leuke webtool. Weinig aandeel voor privacy georiënteerde coins in je PF, bewust?

• Tominatie
  • Niet online
Schuey schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:11:
Ook maar even gedaan, dust naar BNB gezet, nu nog maar 2 coins in mijn portfolio op Binance en 1 op Kraken. Even een maandje niet meer swingtraden en afwachten. Ik ging zo lekker met Ven :9 en TRX maar dat succes mocht niet lang standhouden helaas. Nu weer even geduld en dan hopelijk weer een serie succesjes, ik ben ook nog steeds maar 'pas' begonnen.

Wel wordt mijn plan van met 50 euro inleg 1000 euro maken dit jaar zo wel steeds lastiger te halen met mijn 'gevoel' voor de markt :X
Mij was het gelukt van 100 euro - 1000 euro te maken in een niet heel lange periode (voor de hype en bullrun begon). Het mooie was dat ik daarna in de bullrun veel meer extra fiat heb geïnvesteerd waardoor ik na een tijdje gewoon op VERLIES stond (toen bitcoin naar die 6k ging). Gelukkig sta ik nu alweer een paar honderd winst.

Dat is ook voor mij een behoorlijk leermoment geweest, ik paste daar een mooie vorm van "buy high, sell low" toe, alleen dat laatste nooit gedaan (sell low).

Ik zit er nu bijna een jaar in en begin nu eindelijk een beetje een verstandige trader te worden. Foutjes zullen blijven komen, maar dat vind ik niet erg. Part of the game.

• Pelox
Beaulion schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:13:
[...]

Ziet er netjes uit! Leuke webtool. Weinig aandeel voor privacy georiënteerde coins in je PF, bewust?
Ik zat met 25% in verge.. mijn grootste aandeel maar die coin wil ik nooit meer zien. Verder niet bewust.

Zero.

• Schuey
Ik vind foutjes ook niet erg idd, en dit is ook weer een voordeel van met weinig beginnen. Als je dat kunt missen, dan mis je er ook geen slaap van, en dat bevalt me prima dus ver!

Vind het alleen jammer dat ik er achteraf van baal dat ik de fout niet heb kunnen voorkomen door simpelweg 1 minuutje langer na te denken ;) Maar het gaat erom dat je ervan leert. Die stijging omhoog komt wel weer, net als een daling net zo goed weer een keer langs komt...

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Rebbelx schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 17:26:
Lijkt wel of ik op dit moment in de verkeerde coins zit, zowel Vechain & Lisk waar ik stevig in geinvesteerd heb, lijken amper vooruit te gaan tov andere coins in de top 30
Gewoon voor EOS kiezen, die gaat in verhouding tot andere coins toch nagenoeg wel iedere dag een paar % omhoog.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• tias86
Taro schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:18:
[...]

Gewoon voor EOS kiezen, die gaat in verhouding tot andere coins toch nagenoeg wel iedere dag een paar % omhoog.
Ik denk dat eos hard gaat corigeren binnenkort.

Maar waar komt de stijging eigenlijk vandaan? Gewoon weer nieuwe ath aan t neerzetten

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:18:
[...]

eos is nu echt hodl geworden voor hier. zat nog steeds te wachten tot ie mijn buy order op €6 zou pakken.
vanaf 18 maart de stack kunnen vergroten met 40% en nu met de run naar boven 130 tokens verloren.
stijgt nu zo snel in btc waarde en zit op ath nu.
glazenbol laat zien dat €25 mogelijk is voor 1 juni mainnet launch
eos is een bal die onder water gehouden wordt door de dominantie van btc. hopelijk breekt ie eens echt los

Verwijderd

tias86 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:23:
[...]

Maar waar komt de stijging eigenlijk vandaan? Gewoon weer nieuwe ath aan t neerzetten
eos gaat ook corrigeren, maar welke kant op is de vraag

• Tominatie
  • Niet online
Iets wat zo hard stijgt, gaat ook wel weer een correctie krijgen, zoals @tias86 al aangeeft. De verstandige trader in mij zegt dat je toch even moet wachten op die $25. @Verwijderd

Off:
Bitcoin zit weer even in een dalletje, als we boven de 8700$ blijven ben ik nog steeds bullish! :). Dan hebben we een higher low gezet t.o.v de vorige correctie.

• Taro
  • Niet online

Taro

tias86 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:23:
[...]

Volgens mij rond 1 juni de mainnet launch (tot die tijd dus mooi verder omhoog verwacht ik) en verder gewoon een goede coin met smart contracts en een NEO/ETH vervanger. Vermoed dat hij over 2-3 maanden BCH in marketcap ook wel voorbij gaat.

Ook zo af en toe een airdrop, heb bijv. ~250 eosDAC ontvangen, die 0,16 Dollar per stuk waard zijn, toch leuk.

Ik ben van plan om nog wat extra te investeren. Ik heb nu ADA, EOS, WABI, ZILLIQA, BTC, WPR. Switch af en toe met een x bedrag tussen ONT, ICX, BCH en NEO, afhankelijk van het nieuws. Ik denk erover om 50% ONT en 50% ICX bij te halen en te holden. Ja, ICX heeft net een sprongetje gemaakt, maar in cryptoland kennen we allemaal ome Bill wel die aan de zijkant blijft wachten op de dip, ik stap daarom gewoon altijd direct in.

Zien jullie betere opties? Geen Stratis, die is mij al te lang aanwezig en had zich eerder moeten bewijzen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Tominatie
  • Niet online
Nah, geloof er niks van eigenlijk, als ik dit dan weer lees: https://cryptodaily.nl/cr...vender-dan-deutsche-bank/

Ze (exchanges) maken al genoeg winst, waarom zouden ze. Hij is gewoon een gefrustreerde achterblijver die de boot naar boven heeft gemist.

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
RickvN schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:02:
[...]

Buy high sell low...

Ach, @A87, welkom terug :). Succes.
Hopelijk een maandje meer ervaring om je erin te mengen. Jammer genoeg dat grotendeels vooraf al biased is (incl. ik).
Ik heb even terug zitten lezen, maar zie weinig (inhoudelijke) verandering. Soms is een (voor)oordeel ook gewoon de juiste..............

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:32:
[...]

Ze (exchanges) maken al genoeg winst, waarom zouden ze.
Dit dus. Was er niet iemand die binnen 1 jaar tijd miljardair geworden was door het runnen van een exchange ?

Het geld stroomt binnen, zelfs op een kleine exchange. Waarom het risico lopen die enorme inkomsten bron te slopen ? Dat zou het stomste zijn wat je kan doen.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 31-01 19:03
PilatuS schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:57:
[...]

Dit dus. Was er niet iemand die binnen 1 jaar tijd miljardair geworden was door het runnen van een exchange ?

Het geld stroomt binnen, zelfs op een kleine exchange. Waarom het risico lopen die enorme inkomsten bron te slopen ? Dat zou het stomste zijn wat je kan doen.
https://www.forbes.com/si...ptocurrency/#2d3498a71eee

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-01 20:09
Zijn er hier nog mensen die in ZOIN zitten en uitkijken naar het nieuws dat op 30 april wordt bekend gemaakt? airdrop van NIX platform voor ZOIN holders only?

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Afbeeldingslocatie: http://yourdailytrends.com/images/uploads/c64c5b502653e67c968591ac31431e60.gif

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Tominatie
  • Niet online
@TomTorquay Ik zat al te wachten op de eerste reactie, ik wou ditmaal even me bek houden.

Jeetje mina wat gaat dat rap zeg. Dan te bedenken dat het volume achter deze daling nog niet eens erg groot is. Gelukkig zag ik het al aankomen 2 uurtjes geleden toen onze grote vriend weer terugkeerde op het forum.

• tias86
Ik zie wederom weer niks bijzonders gebeuren

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:46:
De laatste tijd zie ik dat we alleen omhoog gaan als de whales er voor zorgen dat we 100 dollar in 5 minuten omhoog gaan. Doen ze dat niet gaan we omlaag.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
tias86 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:46:
Het gaat omhoog of omlaag, tot zover mijn TA :)

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
PilatuS schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:48:
[...]

De laatste tijd zie ik dat we alleen omhoog gaan als de whales er voor zorgen dat we 100 dollar in 5 minuten omhoog gaan. Doen ze dat niet gaan we omlaag.
Vaak is het bij daling hetzelfde verhaal. :)

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:48:
[...]

Op het eerste oog, waar zie je een supportlevel?

• Pelox
Net als al die vorige keren komt het ook nu weer goed. Gewoon lekker hodl.

Zero.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Afbeeldingslocatie: http://www.brainlesstales.com/images/misc/bitcoin-roller-coaster.gif

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:49:
[...]

Op het eerste oog, waar zie je een supportlevel?
Als we omlaag blijven gaan ergens bij 8700 de eerste.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
PilatuS schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:53:
[...]

Als we omlaag blijven gaan ergens bij 8700 de eerste.
Ik zeg 8880

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-01 15:33
Dit zijn wel de dagen dat je als daytrader in btc wel flinke winsten kan maken. Als je tenminste weet wanneer en hoe hoog/laag de dipjes/piekjes zijn. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Tominatie
  • Niet online
Oke jongens om iedereen weer wat moed te geven, nu we toch in een dip zitten en we allemaal een beetje teleurgesteld zijn dat de 10k dream weer wat verder weg is. Geef ik 25 WPR weg aan degene die het dichts bij het antwoord zit van deze vraag: Op welke prijs in dollar($) staat bitcoin morgen (28-4-2018 om 23:00)?
Meedoen kan alleen van 23:00 tot 00:00 27-4-2018, latere inschrijvingen worden niet meegerekend.

(als je mee wilt doen: stuur me een berichtje in privé met jouw prijsvoorspelling).

Daarna zal ik ieders voorspelling posten, hier op het forum. (en zien we morgen wie de gelukkige is)

Ik weet trouwens niet of dit tegen de regels is van dit forum, maar lijkt me niet: mocht dat wel zo zijn zal ik dit verwijderen.

• TomTorquay
Vote submitted ;)

• Pelox
Hier ook!

Zero.

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-01 21:49

DJT

Ben er weer in getrapt. Sell low, buy high..

Gisteren ben in fiat gegaan, toen stond de BTC op iets van 8690 ofzo om er vanmorgen achter te komen dat hij weer op 9300 zat. Toen toch maar weer ingestapt.. :(

• BulkyBear
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 31-01 12:19

• TomTorquay
DJT schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 23:14:

Gisteren ben in fiat gegaan, toen stond de BTC op iets van 8690 ofzo om er vanmorgen achter te komen dat hij weer op 9300 zat. Toen toch maar weer ingestapt.. :(
Ergens ver weg (of dichtbij) lacht nu een whale in zijn vuistje :s
Ik voel met je mee, ik heb me ook al vaak laten vangen. Maar deze keer niet :)

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Op dit dipje zat ik te wachten , zat er aan te komen , vanmiddag paar (hodl) coins met winst verkocht , nu Strat en Navcoin er voor terug gekocht

• TomTorquay
cryptore schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 23:16:
Op dit dipje zat ik te wachten , zat er aan te komen , vanmiddag paar (hodl) coins met winst verkocht , nu Strat en Navcoin er voor terug gekocht
Ben je zo zeker dat we vanaf nu weer omhoog gaan? Vraag het me sterk af.

• AtlAntA
DJT schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 23:14:

Tijd voor hodlen! Ik ben ervan overtuigd dat de btc in juni over de 12k staat. Je mag me dan quoten! :)

• Tominatie
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 23:18:
[...]

Tijd voor hodlen! Ik ben ervan overtuigd dat de btc in juni over de 12k staat. Je mag me dan quoten! :)
Me2. 10k soon, alsnog!

Ben allang blij dat dit dipje is gekomen, kan eindelijk mijn bag stratis goed vullen! _/-\o_

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
TomTorquay schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 23:17:
[...]
Ben je zo zeker dat we vanaf nu weer omhoog gaan? Vraag het me sterk af.
ben positief ingesteld , natuurlijk gaan we weer omhoog , maar of dat nu is ..... ik hou wel van een gokje

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Op 80 sat ICX sell gemist op 50k sat. Strategie is leuk, moet je wel goed kiezen.

Ach ja, ben nog steeds tevreden, maar op één of andere manier blijf je er toch steeds weer aan denken

• RickvN
@Tominatie heldenwerk!
Ik ben benieuwd :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:05:
[...]

vast houden tot einde jaar
ga je mee scoren

wat mij opvalt is dat wtc het erg goed doet
voor $11 gekocht
klopt nu op de deur van $15

op naar de $22 *O* 100% *O*
Ik deed mee in de periode dat het van 12$ naar 40$ ging. :P Tering. Dat is nu niet meer. Maar het concept achter WTC is geniaal. Verdiep je er maar eens in. Gelukkig 1 van de serieuzere munten.

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 23:06:
Oke jongens om iedereen weer wat moed te geven, nu we toch in een dip zitten en we allemaal een beetje teleurgesteld zijn dat de 10k dream weer wat verder weg is. Geef ik 25 WPR weg aan degene die het dichts bij het antwoord zit van deze vraag: Op welke prijs in dollar($) staat bitcoin morgen (28-4-2018 om 23:00)?
Meedoen kan alleen van 23:00 tot 00:00 27-4-2018, latere inschrijvingen worden niet meegerekend.

(als je mee wilt doen: stuur me een berichtje in privé met jouw prijsvoorspelling).

Daarna zal ik ieders voorspelling posten, hier op het forum. (en zien we morgen wie de gelukkige is)

Ik weet trouwens niet of dit tegen de regels is van dit forum, maar lijkt me niet: mocht dat wel zo zijn zal ik dit verwijderen.
Leuke actie, count me in!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 23:32:
[...]

Ik deed mee in de periode dat het van 12$ naar 40$ ging. :P Tering. Dat is nu niet meer. Maar het concept achter WTC is geniaal. Verdiep je er maar eens in. Gelukkig 1 van de serieuzere munten.
Heb me nooit in WTC verdiept: wist alleen dat het ongeveer hetzelfde wou als Ven.
Mede door dat "schandaal", een tijdje terug heb ik hem nooit aangeraakt, behoorlijk wat imagoschade opgeleverd terwijl het denk ik echt per ongeluk gebeurd is. Misschien geef ik het een tweede kans en kijk ik over een tijdje is.

• Midacmm
Tominatie schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 23:36:
[...]

Heb me nooit in WTC verdiept: wist alleen dat het ongeveer hetzelfde wou als Ven.
Mede door dat "schandaal", een tijdje terug heb ik hem nooit aangeraakt, behoorlijk wat imagoschade opgeleverd terwijl het denk ik echt per ongeluk gebeurd is. Misschien geef ik het een tweede kans en kijk ik over een tijdje is.
Ik heb precies hetzelfde. Net toen ik dacht verrek das een leuke munt, kwam die stagiair op de proppen.

Dan ben je 'out' in mijn boekje.

Net als NCASH btw. Promising, maar liegen over partnerships is een rode vlag voor mij.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bijna alle crypto's vallen of staan met de BTC koers, op pump and dumps na waarmee
daytraders wat mee kunnen.

Verwijderd

Er werd door m'n vriendenkring heel erg veel gehyped over WTC en dat het met name eind augustus 2017 zo'n beetje op 100$ zou komen te staan. Maar dat heeft het niet gehaald nee. Denk dat het ergens piekte op 50 a 60 dollar ofzo? Toch een leuke winst gehad. Vooral als je met grote hoeveelheden satoshi gaat zitten schuiven.

Ik geloof niet zo in de hypes ook. Blijf rustig en hou alles op een triple screen dagelijks in de gaten. B)

• Tominatie
  • Niet online
Nou de inschrijvingen voor deze schattingsvraag zijn ten einde. Ik had oprecht niet verwacht dat er zoveel mensen zouden meedoen, toch veel mensen die het forum lezen maar weinig posten: leuk om te zien :).

Dit zijn de toppers die het moeten doen:
@AtlAntA: $9385
@Verwijderd: $9106
@TomTorquay : $8757
@Pelox : $9325
@Chris.nl: $8878,26
@BulkyBear : $8933,26
@Beaulion : $8800
@JopieE: $8888
@RickvN: $9137,41
@darkownage : $9213
@Verwijderd (also known as cryptosletje): $9337
@power_user: $9267
@outlandos: $8444
@hazecase : $9287
@nanna: $9043,67

Te zien valt dat we behoorlijk van mening verschillen: de 1 is "iets" optimistischer dan de ander :+ 8)7
Outlandos is wel de opper pessimist, mijn god. Ik hoop oprecht niet dat hij gaat winnen })

Dus even voor de duidelijkheid: morgen 23:00 is de prijs op BITFINEX in USD bepalend. Goodluck all : *O*

• .oisyn
  • Laatst online: 30-01 13:40

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tominatie schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 23:06:
Zei hij om 23:06. En 27-4-2018 0:00 was allang geweest :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Tominatie
  • Niet online
.oisyn schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:01:
[...]

Zei hij om 23:06. En 27-4-2018 0:00 was allang geweest :Y)
haha achja, ff snel iets op poten zetten: nam het niet zo nauw.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01 15:45
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:01:
Nou de inschrijvingen voor deze schattingsvraag zijn ten einde. Ik had oprecht niet verwacht dat er zoveel mensen zouden meedoen, toch veel mensen die het forum lezen maar weinig posten: leuk om te zien :).

@Verwijderd: 9106$

Te zien valt dat we behoorlijk van mening verschillen: de 1 is "iets" optimistischer dan de ander :+ 8)7
Outlandos is wel de opper pessimist, mijn god. Ik hoop oprecht niet dat hij gaat winnen })

Dus even voor de duidelijkheid: morgen 23:00 is de prijs op BITFINEX in USD bepalend. Goodluck all : *O*
Moge de beste winnen, hopelijk Jaapio met de hoogste schatting :+

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:53

Zo weinig mensen die ook nog centen opgeven, en dan zijn er alsnog twee die 26 noemen.. wat is de kans daarop :P

Verwijderd

@.oisyn kun je de winnaar van de prijsvraag niet een cryptocurrency koning badge geven?

• Tominatie
  • Niet online
anboni schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:07:
[...]

Zo weinig mensen die ook nog centen opgeven, en dan zijn er alsnog twee die 26 noemen.. wat is de kans daarop :P
Viel mij ook al op, maar denk niet dat iemand zo doorzichtig vals gaat spelen voor misschien 3/4$ 8)7

• TomTorquay
Als ik goed kan rekenen, dan is elk bedrag tussen ongeveer 8600 en 8780 voor mij goed genoeg om de prijs te winnen. Niet slecht :)

Verwijderd

anboni schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:07:
[...]

Hahha nu je het zegt ja. Ongelooflijk eigenlijk... Dit is echt zo'n asteroïde op schedel gevalletje.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:42
Niks gewonnen met de staatsloterij, niks gewonnen met Eurojackpot en dan storten mn crypto's ook nog in :(

Had gehoopt dat er toch iets de hoeveelheid bier goed had gemaakt maar het mag niet zo zijn :P

Morgen weer een dag!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• tias86

Ik had je oook een berichtje gestuurd met 9567 in het onderwerp, en nog binnen de tijd!

• Tominatie
  • Niet online
tias86 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:28:
[...]

Ik had je oook een berichtje gestuurd met 9567 in het onderwerp, en nog binnen de tijd!
https://prnt.sc/jb1iwq

Dan is er iets fout gegaan, dit is wat ik binnen heb.

• tias86
Tominatie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:31:
[...]

https://prnt.sc/jb1iwq

Dan is er iets fout gegaan, dit is wat ik binnen heb.
hmmm raaarrr, never mind volgende ronde ;)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Voor de vorm zeg ik $12.624,65 :+
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:08:
@.oisyn kun je de winnaar van de prijsvraag niet een cryptocurrency koning badge geven?
Nee.

[ Voor 76% gewijzigd door .oisyn op 28-04-2018 00:35 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

.oisyn schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:35:
Voor de vorm zeg ik $12.624,65 :+
Ik hoop dat jij wint nu eigenlijk, dan wint iedereen hier :+ _/-\o_

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:39:
[...]

Ik hoop dat jij wint nu eigenlijk, dan wint iedereen hier :+ _/-\o_
Als ie nou $12.624,26 gezegd had...

Ps, cryptotopic niet lezen / koers loslaten gaat nog voor geen meter

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:50:
[...]

Iets met de verslavende werking van crypto te maken?

Geeft ook niets zolang je dagelijks leven er maar niet onder lijdt toch? Hoe gaat het met je project?

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:53:
[...]

Iets met de verslavende werking van crypto te maken?
Ja, al is dit geen slechte verslaving. 'k Sta geen verlies op m'n cumulatieve inleg nu en anders was dat geld wel echt weg geweest dus alaaf. IOST m'n grootste winstpot, die het verlies van ADA en XRP goedmaakt. IOTA is ok.
Geeft ook niets zolang je dagelijks leven er maar niet onder lijdt toch? Hoe gaat het met je project?
Gamma heeft de boel in mijn woonplaats nog niet op voorraad :( maar 't gaat er zeker komen.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Chris.nl schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 01:12:
Gamma heeft de boel in mijn woonplaats nog niet op voorraad :( maar 't gaat er zeker komen.
* .oisyn mept Chris.nl
Spreek alleen over een project als je ervoor naar Hornbach gaat!

• Midacmm
.oisyn schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 01:16:
[...]

* .oisyn mept Chris.nl
Spreek alleen over een project als je ervoor naar Hornbach gaat!
JABBADAIJAAADIBBIE....DIBIIEEE.....weet niet meer

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Volgen jullie nog mensen op YouTube? Ik volg tot nog toe Alessio Rastani en sunnydecree. De rest zijn altijd van die irritante schreeuwers of zeggen maar wat om de tijd te vullen.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Ik hou het op wat mensen hier schrijven. En eigenlijk doe ik er vervolgens niks mee.... ben qua Bitcoin alleen nog maar aan het holden want elke keer dat ik probeer slim te zijn raak ik geld kwijt. Nog wel druk aan het daytraden met alts, dat gaat veel beter. Maar daarvoor gebruik ik de info uit dit forum niet. Ik zit in allemaal vage alts. Puur op basis van grafieken, ik kijk niet naar wat ze betekenen of waar ze voor zijn. (Datzelfde wil ik bij de Bitcoin ook wel proberen maar dat lukt me niet, te veel raar onvoorspelbaar gedrag).

Op dit moment ga ik er maar vanuit dat we in het verleden de $19000 gehaald hebben en nu op (of zelfs ietsje onder) de helft daarvan zitten, wat betekent dat de kans behoorlijk aanwezig is dat we ooit een keer weer flink omhoog gaan. Daarnaast is er nog de wiskundige beredenering: Stel we gaan 30 dagen achter elkaar 1% omlaag, dan zakken we van $9000 naar 6657 (2343 eraf). Maar gaan we 30 dagen 1% omhoog dan stijgen we naar 12167 (3167 erbij). Dat laatste is dus meer. Een sprong van 9000 naar 10000 is een stuk makkelijker dan van 1000 naar 2000 - of andersom. Dus de potentiele winst is veel groter dan het potentiele verlies. Ofwel... HODL. (O nee - nou heb ik toch die rotafkorting gebruikt)

• BulkyBear
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 31-01 12:19
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:09:
[...]

Hahha nu je het zegt ja. Ongelooflijk eigenlijk... Dit is echt zo'n asteroïde op schedel gevalletje.
De kans op het dezelfde aantal centen is 1 op 100.
Aangezien er 15 man heeft ingeschreven is de kans ongeveer 15%.

Ik hoop van harte dat de kans op een asteroïde op m'n schedel iets kleiner is :P

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
...

[ Voor 98% gewijzigd door radem205 op 28-04-2018 07:59 ]

• Pelox
Chris.nl schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:50:
[...]

Gewoon een groot deel wegzetten op een hardware wallet en in een kluis gooien, dat scheelt een hoop.

Zero.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:09
En daar gaat EOS weer :)
Helaas vroeger maar 10 gekocht voor 2 euro per stuk, Achja is toch weer 130 euro :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• Taro
  • Niet online

Taro

Tinusvolkel schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 08:39:
Helaas vroeger maar 10 gekocht voor 2 euro per stuk, Achja is toch weer 130 euro :)
Als EOS zo door de 200.000 sats gaat volgt er waarschijnlijk nog wel een sprintje. Ben blij dat 65% van mijn portefeuille eruit bestaat :)

Verwijderd

en het volume 24u ook daarbij. 2,5miljard euro. dat is 300m meer dan eth doet

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

IK zit te liften met eos.. hopakee 100 euro verdient in een uur ofso xd.
Steeds als je denkt dat EOS uitgemolken is gaat het weer 1% omhoog. pamp it
Alleen maar stijgend al paar dagen met dipje gister bij kleine sell off .. wtf

[ Voor 72% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 09:01 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Gisteravond EOS verkocht omdat ik dacht dat we wel aan de max zitten, schiet ie meteen nog verder omhoog.

Maja winst is winst.

VEN is wel heel teleurstellend de laatste tijd, hype is er wel een beetje af zo te zien

• A87
  • Niet online

A87

RickvN schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 20:48:
[...]

Jij was toch die Ark shiller?
Of ben je van Ark afgestapt en sta je nu open voor andere coins?
Ik heb 1000 ark hodl

• Tinusvolkel
  • Laatst online: 10:09
Taro schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 08:47:
[...]

Als EOS zo door de 200.000 sats gaat volgt er waarschijnlijk nog wel een sprintje. Ben blij dat 65% van mijn portefeuille eruit bestaat :)
Hier voornamelijk xlm en icx dus je hoort mij ook niet klagen :) ben in juli begonnen met crypto”s en in januari voor het laatst getrade maar sta nu maal 4 dus al een leuk rendementje

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:01
Ik zit maar met mijn VEN. ICX doet het wel aardig tegenover m'n inkoop.
Pareto gaat ook lekker.

• A87
  • Niet online

A87

Ik koop alleen maar de munten om te dumpen (met meeste volume in bull market).
Snel rijden en weer wegwezen. Ik denk nog steeds dat ARk de king gaat worden op lange termijn. het zijn de enige die een normale HD wallet kunne fabriceren. Andere coins zijn white noise of businessmodellen

LOL waarom EOS pompt (ik zelf geef geen moer om eos)
https://cryptotrends.in/w...r-from-over-new-ath-soon/

Als je leest over EOS zie je dat er vooorlopig nog wel een pomp gaande is lol! 8)7
Ik laat de hele dag denk ik enkel EOS draaien tot 20:00 als iedereen weer de boel verkoopt xd net als gister :D

[ Voor 177% gewijzigd door A87 op 28-04-2018 09:44 ]

• tias86
Extreem goede winstmarge! Jammer dat je er niet een paar honderd of duizend in hbet gepompt. Kon je een leuk feestje bouwen ;)

• Schuey
Zo, lekker met een bakje koffie spelen met RLC, koers gaat weer wat omhoog en mijn verkoop order staat klaar. Eens zien wanneer ik mijn huidige hoeveelheid (6 :+) kan verdubbelen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Schuey op 28-04-2018 09:55 ]

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

https://cryptodaily.nl/ne...ndel-in-dollars-of-euros/

Wordt gezegd dat dit oa de reden is dat EOS gestegen is.

[ Voor 25% gewijzigd door Goh op 28-04-2018 10:30 ]

• AtlAntA
Wtf die gekke btc ook..

• tias86
Hij is op weg naar mijn voorspelling van 9567 _/-\o_

• RickvN
tias86 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 10:43:
Hij is op weg naar mijn voorspelling van 9567 _/-\o_
Vanavond gaat ie dippen en tikt ie precies mijn voorspelling aan! :9~

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-01 22:04
En weer naar benee

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Chris.nl schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 01:12:
[...]
Ja, al is dit geen slechte verslaving. 'k Sta geen verlies op m'n cumulatieve inleg nu en anders was dat geld wel echt weg geweest dus alaaf. IOST m'n grootste winstpot, die het verlies van ADA en XRP goedmaakt. IOTA is ok.

[...]

IOTA staat op springen (tenminste, zo lijkt het maar dat kan ook komen omdat het het grootste deel van mijn pf is :P ). Heeft weer een zware FUD campagne achter de rug van de Financial Times met oud nieuws dat opnieuw naartoe boven is gekomen :'(

Ach tja, komende maanden gaan we het zijn *O* *O*

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Kijk die candle op Finex lol. 8750-9500

• TomTorquay
BulkyBear schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 07:28:
De kans op het dezelfde aantal centen is 1 op 100.
Aangezien er 15 man heeft ingeschreven is de kans ongeveer 15%.
Helaas, u bent niet geslaagd voor het vak statistiek. U mag in augustus opnieuw proberen.

• untflanked
  • Laatst online: 29-01 19:48
Wat is de hele hype met EOS eigenlijk? Kan iemand uitleggen waarom de coin zo hoog staat? Zover ik me heb ingelezen is mainnet er nog niet, werkt het nog op de Ethereum chain en is de ICO nog bezig? Daarnaast, leuk dat het een hoog volume heeft, maar de helft ervan is washtrading tegen USDT.

Ik vind het fijn dat sommigen van jullie een mooie duit ermee verdienen, maar zijn er ook personen hier die me er meer over kunnen vertellen?

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
untflanked schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:42:
Wat is de hele hype met EOS eigenlijk? Kan iemand uitleggen waarom de coin zo hoog staat? Zover ik me heb ingelezen is mainnet er nog niet, werkt het nog op de Ethereum chain en is de ICO nog bezig? Daarnaast, leuk dat het een hoog volume heeft, maar de helft ervan is washtrading tegen USDT.

Ik vind het fijn dat sommigen van jullie een mooie duit ermee verdienen, maar zijn er ook personen hier die me er meer over kunnen vertellen?
Denk dat het Koreanen + FOMO is. EOS is super gecentraliseerd met 21 nodes die zij zelf uitkiezen. Hele concept van decentralisatie is bij EOS ver te zoeken. Volgens mij hebben ze ook geen ecosysteem waar de token voor gebruikt kan/moet worden zodra mainnet live is, maar dit weet ik niet zeker. Maar al vanwege het eerste zou ik EOS links laten liggen.
Pagina: 1 ... 118 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!