lol die grafiekTominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:02:
De pump was op OAX dus! Zit iemand hier in?
Verwijderd
Die nick blijft mij achtervolgen. Als mensen over 10 a 15 jaar dit forum teruglezen dan worden we legendes;Chris.nl schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:55:
't Lijkt erop dat @Malarky er vandoor gaat met de 10 IOTA met @Tominatie en @[Verwijderde gebruiker] net mishappen
"Ongelooflijk. Die gasten gaven elkaar gewoon voor de lol airdropjes die nu 500k waard zijn... Bizar. Zelfs 1 of andere onnozele die zichzelf cryptosletje noemde is miljonair geworden..."
[ Voor 192% gewijzigd door Chris.nl op 29-04-2018 22:42 ]
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
De cryptoslet verliest wel zijn nickname, maar niet zijn streken.Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:01:
[...]
Die nick blijft mij achtervolgen. Als mensen over 10 a 15 jaar dit forum teruglezen dan worden we legendes;
"Ongelooflijk. Die gasten gaven elkaar gewoon voor de lol airdropjes die nu 500k waard zijn... Bizar. Zelfs 1 of andere onnozele die zichzelf cryptosletje noemde is miljonair geworden..."
Mijn trx maar even omgeruild voor LTC.
Toch een ritje van 75% gemaakt op Trx.
Toch een ritje van 75% gemaakt op Trx.
Volgens mij gaat ocn ook knallen, groot volume, en tron staat hun social page op cmc een paar keer genoemd. Lijkt verder een shitcoin, niet echt in verdiept
[ Voor 22% gewijzigd door tias86 op 29-04-2018 22:17 ]
Dit soort video's zeggen vaak niet zo veel naar mijn idee en dit is daar geen uitzondering op. Ik snap dat het gaat om het herkennen van patronen, maar de dubbele bodem op goud werd na een daling van ~25% gevormd, terwijl het bij bitcoin om een daling van zo'n ~70% ging. Dat is een significant verschil en daardoor denk ik niet dat dit een goede vergelijking is.
Wat een raar gedrag qua candles op Bitfinex zeg. 10 minuten of langer niet omhoog of omlaag. Candles die geen candles zijn maar kleine pixels. Sinds een paar uur zijn deze te zien.
Heb ik ook weleens als ik dan de browser ververst is het weer oké.PilatuS schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:48:
Wat een raar gedrag qua candles op Bitfinex zeg. 10 minuten of langer niet omhoog of omlaag. Candles die geen candles zijn maar kleine pixels. Sinds een paar uur zijn deze te zien.
Zero.
Welke coins?PilatuS schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:48:
@Chris.nl kan je niet voor Binance ipv CMC kiezen ivm de IOTA waarde?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
9312 as we speak (info uit de trading terminal via API)Helix schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:53:
Bitcoin op bitfinex zit al heel lang op 9289, neem aan dat Pilatus dat bedoelt?
Orderboeken staan gewoon goed tegen elkaar aan, dat is het, niets anders. En laag volume aan trades.
[ Voor 17% gewijzigd door Malarky op 29-04-2018 22:57 ]
Als we met zijn allen er heel lang naar gaan kijken gaat het misschien over
Dat kan ik natuurlijk niet laten gebeuren. Heb de koers even naar beneden gepleurdChris.nl schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:55:
't Lijkt erop dat @Malarky er vandoor gaat met de 10 IOTA met @Tominatie en @[Verwijderde gebruiker] die net mishappen
@Taro gaat denk ik winnen
Dan krijgen we nog een airdrop binnenkort!
[ Voor 9% gewijzigd door Tominatie op 29-04-2018 22:59 ]
NEO is afgelopen 3 weken nog niet aan de beurt geweest, dus zal je zien, komende 72 uur is het NEO NEO NEO. Ik ben vanmiddag vol ingestapt, zojuist zijn we geboarded. Tot nu toe bevalt alles.
100% hodl moduzzzzMalarky schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:58:
NEO is afgelopen 3 weken nog niet aan de beurt geweest, dus zal je zien, komende 72 uur is het NEO NEO NEO. Ik ben vanmiddag vol ingestapt, zojuist zijn we geboarded. Tot nu toe bevalt alles.
Heeft het denk ik niets mee te maken. Een refresh doet niets.Pelox schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:51:
[...]
Heb ik ook weleens als ik dan de browser ververst is het weer oké.
BTC
https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd
Ik probeer zoveel mogelijk coin runs mee te pakken, dus hou lijstjes bij met welke coin nog niet aan de beurt is geweest en welke wel. Zodra een coin op zijn ongeveer 3 month high zit stap ik weer uit en gaan we naar de volgende.
In december had ik gigantisch spijt dat ik die strategie niet had gedaan, dus ben het aan mijzelf verplicht. En tot nu toe gaat dat vrij aardig.
Ik ga bijv niet op NANO zitten wachten ook al weet ik zeker dat die nog aan de beurt komt. Heb een wekker trigger staan zodra die vertrekt vertrek die hard, dat is NANO, en stap ik in.
[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 29-04-2018 23:03 ]
Zit ook NEO te eyeballen, deze kan nog best een mooie stijging gaan maken, ging alleen zo lekker met STAT hier vandaag, en staat nu al zoveel hoger weerMalarky schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:02:
[...]
Ik probeer zoveel mogelijk coin runs mee te pakken, dus hou lijstjes bij met welke coin nog niet aan de beurt is geweest en welke wel. Zodra een coin op zijn ongeveer 3 month high zit stap ik weer uit en gaan we naar de volgende.
In december had ik gigantisch spijt dat ik die strategie niet had gedaan, dus ben het aan mijzelf verplicht. En tot nu toe gaat dat vrij aardig.
Ik ga bijv niet op NANO zitten wachten ook al weet ik zeker dat die nog aan de beurt komt. Heb een wekker trigger staan zodra die vertrekt vertrek die hard, dat is NANO, en stap ik in.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Net even op Tradingview gekeken en daar zie ik het inderdaad ook (zowel voor Bitfinex als voor Coinbase). Ik zou haast denken dat Tradingview wat problemen heeft gehad met het ophalen van prijsdata o.i.d. want dit ziet er wel heel bijzonder uit.PilatuS schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:01:
[...]
Heeft het denk ik niets mee te maken. Een refresh doet niets.
[...]
BTC
https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd
Hoezo nog niet aan de beurt geweest? NEO is ~80% up ten opzichte van 3 weken geleden...Malarky schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:58:
Niks aan de hand hoor, kan bevestigen via de API dat de orderboeken gewoon in heel veel timeslots ramvast tegen elkaar staan. En dat de koers nog boven nog onder uitbreekt. Volume is ook laag en orderboeken dik.Buffster schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:05:
[...]
Net even op Tradingview gekeken en daar zie ik het inderdaad ook (zowel voor Bitfinex als voor Coinbase). Ik zou haast denken dat Tradingview wat problemen heeft gehad met het ophalen van prijsdata o.i.d. want dit ziet er wel heel bijzonder uit.
Oke thanks. Wel heel bijzonder dan.Malarky schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:07:
[...]
Niks aan de hand hoor, kan bevestigen via de API dat de orderboeken gewoon in heel veel timeslots ramvast tegen elkaar staan. En dat de koers nog boven nog onder uitbreekt. Volume is ook laag en orderboeken dik.
NEO/BTC was vanmorgen, 18%-20% hoger dan 8 april, toen de nieuwste crypto rally begon. Dat is vergeleken met alle andere top50 coins verwaarloosbaar.Buffster schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:06:
[...]
Hoezo nog niet aan de beurt geweest? NEO is ~80% up ten opzichte van 3 weken geleden...
Ondertussen staat die op 40%+, maar dat is allemaal winst van vandaag en vergeleken met vrijwel elke andere top25 coin nog niets. Oftewel, NEO heeft nog veel te winnen en ik voel aan alles dat die rally nu tot en met komende dagen gaat plaats vinden.
Uiteraard kijk ik naar alt/btc koers niet naar alt/usdt want dat is winst die puur komt doordat de btc zelf gestegen is.
[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 29-04-2018 23:10 ]
Woehoe!!!!!!! Ik maak alvast ruimte voor een volgende airdropChris.nl schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:08:
Volgens mij heeft @Tominatie gewonnen... Ik hoop dat ik het goed uitgerekend heb... Zie m'n post voor de screenshot.
Leuke actie @Chris.nl ik doe de volgende weer over 2 daagjes denk ik, tenzij iemand anders wil! Ook weer even een kleine pauze, blijft geen feest elke dag
Congrats @Tominatie!
En thnx voor de tip in STRAT
.
Nu ga ik komende week ff in dikke HODL modus en enkel wat airdropjes her en der. Ben nu weg hier
M’n huidige pf is toch voor t knallen in mei/juni, op ICX na. Maar dat kan niet echt fout gaan gezien die pump ook we meeviel laatste tijd?
En thnx voor de tip in STRAT
Nu ga ik komende week ff in dikke HODL modus en enkel wat airdropjes her en der. Ben nu weg hier
M’n huidige pf is toch voor t knallen in mei/juni, op ICX na. Maar dat kan niet echt fout gaan gezien die pump ook we meeviel laatste tijd?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
In het weekend en op feestdagen worden er geen transacties verwerkt, dus waarschijnlijk komt het er morgen op te staan.Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:11:
Iemand recent nog een storting gedaan bij coinbase? Hoelang duurde dat bij jouw ongeveer? Ik wacht al minstens 36 uur, had wel verwacht dat het erop zou staan.
Tja dat is niet de beredenering die ik er op nahoud. Vanuit dat oogpunt zou je dus ook kunnen zeggen dat een coin niks gedaan heeft, wanneer deze in een week 100% is gestegen in USD waarde, maar BTC in diezelfde week 101% is gestegen.Malarky schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:10:
[...]
NEO/BTC was vanmorgen, 18%-20% hoger dan 8 april, toen de nieuwste crypto rally begon. Dat is vergeleken met alle andere top50 coins verwaarloosbaar.
Ondertussen staat die op 40%+, maar dat is allemaal winst van vandaag en vergeleken met vrijwel elke andere top25 coin nog niets. Oftewel, NEO heeft nog veel te winnen en ik voel aan alles dat die rally nu tot en met komende dagen gaat plaats vinden.
Uiteraard kijk ik naar alt/btc koers niet naar alt/usdt want dat is winst die puur komt doordat de btc zelf gestegen is.
Meestal 3 werkdagen. Dus ik denk in jouw geval op zijn vroegst dinsdag pas.Tominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:11:
Iemand recent nog een storting gedaan bij coinbase? Hoelang duurde dat bij jouw ongeveer? Ik wacht al minstens 36 uur, had wel verwacht dat het erop zou staan.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
@Tominatie van harte met deze topprijs en @Chris.nl bedankt voor deze zenuwslopende nek aan nek race. Ik heb mijn pump en dump groep nog proberen te instrueren maar ze waren te druk met OAX helaas...Chris.nl schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:08:
Volgens mij heeft @Tominatie gewonnen... Ik hoop dat ik het goed uitgerekend heb... Zie m'n post voor de screenshot.
Felici man! Karma heeft z'n werk gedaan...
Ik zal van de week eens kijken om ook eens een airdropje op te zetten. Heb denk ik wel een leuk ideetje.
Het gaat erom dat je eerlijk vergelijkt. Ik vergelijk de andere coins ook allemaal op alt/btc en kijk dan maar naar de top 10 winsten. LTC blijft achter, maar die had zijn rally al iets voor april gehad en eth zelf is ook enigzins traag. Dan was NEO met 18% tot vanmorgen echt een enorme achterblijver. En of het eerlijk is of niet, voor mij werkt het, voorlopig gaat NEO lijnrecht de lucht in.Buffster schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:16:
[...]
Tja dat is niet de beredenering die ik er op nahoud. Vanuit dat oogpunt zou je dus ook kunnen zeggen dat een coin niks gedaan heeft, wanneer deze in een week 100% is gestegen in USD waarde, maar BTC in diezelfde week 101% is gestegen.
Het is trouwens oprecht leuk te noemen zo'n airdrop, want je wordt opgescheept met coins die je normaal niet zou hebben, maar op deze manier HODL je ze gewoon wantja: het waren toch gratis coins.
Ik ga over 2 dagen weer een airdropje doen en nu geen WPR maar gewoon een andere exotische coin, wel op binance tho.
Ik ga over 2 dagen weer een airdropje doen en nu geen WPR maar gewoon een andere exotische coin, wel op binance tho.
Dat NEO een achterblijver is valt wel mee, er zijn niet zo heel veel coins die minder van hun ATH verwijderd zijn dan NEO: https://athcoinindex.comMalarky schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:20:
[...]
Het gaat erom dat je eerlijk vergelijkt. Ik vergelijk de andere coins ook allemaal op alt/btc en kijk dan maar naar de top 10 winsten. LTC blijft achter, maar die had zijn rally al iets voor april gehad en eth zelf is ook enigzins traag. Dan was NEO met 18% tot vanmorgen echt een enorme achterblijver. En of het eerlijk is of niet, voor mij werkt het, voorlopig gaat NEO lijnrecht de lucht in.
@Turbo-Puppy Mijn gekochte litecoins hebben de koers nog niet tot moonen gezet helaas. Morgen weer een kans
Ik heb nu GVT en LTC puur om te speculeren - beide heren zijn ver achtergebleven en hebben de bullish run nog niet meegepakt. Wie weet!
Ik heb nu GVT en LTC puur om te speculeren - beide heren zijn ver achtergebleven en hebben de bullish run nog niet meegepakt. Wie weet!
En ik moet nu wel de rest van m'n leventje ook 10 IOTA blijven hodl'n want stel je voor dat ooit blijkt dat ik nu gewoon 500k heb weggegevenTominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:20:
Het is trouwens oprecht leuk te noemen zo'n airdrop, want je wordt opgescheept met coins die je normaal niet zou hebben, maar op deze manier HODL je ze gewoon wantja: het waren toch gratis coins.
Litecoin komt wel goedTominatie schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:27:
@Turbo-Puppy Mijn gekochte litecoins hebben de koers nog niet tot moonen gezet helaas. Morgen weer een kans![]()

Charles Hoskinson is de founder van Cardano
Verwijderd
ik dacht aan een airdrop csc
maar ik durf ze niet weg te geven
voelt als mijn pensioen te grabbel gooien
maar ik durf ze niet weg te geven
voelt als mijn pensioen te grabbel gooien
Nog mensen hier die hebben geïnvesteerd in Apex (CPX) of dit wellicht nog van plan zijn? Ik zit er sinds de ICO (eind 2017) in, waarbij het mij opvalt dat alles echt heel goed wordt gecommuniceerd én afspraken worden nagekomen/zaken worden uitgevoerd volgens plan. Sinds launch op de eerste exchange 2 weken geleden al mooi en gestaag aan het stijgen, maar nog zeer veel groeipotentieel. (Nu uiteraard nog laag handelsvolume op ietwat exotische exchanges (LBank en Switcheo), o.a. Binance waarschijnlijk later dit jaar). Ik zie Apex een beetje als de ICX van China. Is nu nog een NEP-5 Token (dus op de NEO blockchain), maar release van het Apex blockchain testnet is Q4 van dit jaar en mainnet launch waarschijnlijk Q2 2019. Als je interesse hebt: lees de whitepaper
Even om het slowchatgehalte omhoog te pompen dan maar.
Een tijdje geleden zei ik al dat ik voor een gedeelte van mijn Bitcoins in Fiat was gegaan

Soms moet je tevreden zijn met je winst en er gebruik van maken wanneer je het nodig hebt. En deze student had een nieuwe auto nodig
Een tijdje geleden zei ik al dat ik voor een gedeelte van mijn Bitcoins in Fiat was gegaan

Soms moet je tevreden zijn met je winst en er gebruik van maken wanneer je het nodig hebt. En deze student had een nieuwe auto nodig
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De Bitcoingrafiek op 1 dag candles ziet er nog steeds als een stijgende trend uit. Ja, we hebben wat hogere pieken gehad een paar dagen terug - maar de "door de oogharen"-view is stijgen. Nice. Nu op naar de 10K!
Ik zie er sowieso een pennant pattern in op Coinmarketcap, misschien zakken we nu voor de laatste keer nog 100-200 dollar maar daarna moeten we naar boven uitbrekenSpecy schreef op maandag 30 april 2018 @ 00:52:
De Bitcoingrafiek op 1 dag candles ziet er nog steeds als een stijgende trend uit. Ja, we hebben wat hogere pieken gehad een paar dagen terug - maar de "door de oogharen"-view is stijgen. Nice. Nu op naar de 10K!
Heb het eens doorgekeken en inderdaad prima project lijkt het zo. Apex heeft ook al ca. 300 bestaande klanten zoals BMW, Maserati, Standard Chartered, Finnair en een hele zooi chineze bedrijven. Zou zomaar hetzelfde kunnen doen als een VEN of QTUM die ook door de chinezen op lbank naar de top 20 gepumped zijn.mathijsv schreef op maandag 30 april 2018 @ 00:12:
Nog mensen hier die hebben geïnvesteerd in Apex (CPX) of dit wellicht nog van plan zijn? Ik zit er sinds de ICO (eind 2017) in, waarbij het mij opvalt dat alles echt heel goed wordt gecommuniceerd én afspraken worden nagekomen/zaken worden uitgevoerd volgens plan. Sinds launch op de eerste exchange 2 weken geleden al mooi en gestaag aan het stijgen, maar nog zeer veel groeipotentieel. (Nu uiteraard nog laag handelsvolume op ietwat exotische exchanges (LBank en Switcheo), o.a. Binance waarschijnlijk later dit jaar). Ik zie Apex een beetje als de ICX van China. Is nu nog een NEP-5 Token (dus op de NEO blockchain), maar release van het Apex blockchain testnet is Q4 van dit jaar en mainnet launch waarschijnlijk Q2 2019. Als je interesse hebt: lees de whitepaper
Lekker karretje hoor, en inderdaad, soms moet je gewoon pakken wat je pakken kunt. Er zijn altijd nog zat mogelijkheden.Richh schreef op maandag 30 april 2018 @ 00:52:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Het is ook alweer maandag wat betekent dat we (iirc) voor het 4e weekend op rij zo goed als ongeschonden door het weekend zijn gekomen. Historisch gezien (let op, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst) betekent dat we een groene week tegemoet gaan! Onderstaand de huidige crypto kaart. Lekker rustig vaarwater. 
https://prnt.sc/jbrkb4
Tot zover het crypto weer bericht met Peter vingerinjeteef!
https://prnt.sc/jbrkb4
Tot zover het crypto weer bericht met Peter vingerinjeteef!
[ Voor 13% gewijzigd door AtlAntA op 30-04-2018 01:17 ]
But when Lambo?Richh schreef op maandag 30 april 2018 @ 00:52:
[afbeelding]
[afbeelding]
ThnxxileS schreef op maandag 30 april 2018 @ 01:28:
[...]
But when Lambo?Gefeliciteerd dat je een auto hebt kunnen halen met je winst. Op tijd winsten pakken zeker belangrijk.
De Lambo-tijd was rond de jaarwisseling
Beter dan stufi zo te horen (daarmee kan je net benzine mee betalen), hahaRichh schreef op maandag 30 april 2018 @ 01:33:
[...]
Thnx
De Lambo-tijd was rond de jaarwisselingToen had ik 'm ook bijna volledig van cryptowinst kunnen betalen. Heb er in deze 'dip' dus zelf wel wat bij moeten leggen, maar zonder cryptowinst had ik deze auto niet genomen, dat dan weer wel
Verwijderd
Gefeliciteerd met je nieuwe auto en veel rijplezier met veilige kilometers gewenst! Mooi bakkie, zeker goed bezigRichh schreef op maandag 30 april 2018 @ 01:33:
[...]
Thnx
De Lambo-tijd was rond de jaarwisselingToen had ik 'm ook bijna volledig van cryptowinst kunnen betalen. Heb er in deze 'dip' dus zelf wel wat bij moeten leggen, maar zonder cryptowinst had ik deze auto niet genomen, dat dan weer wel
Ook niet geheel verkeerd: Mijn portfolio zit vandaag weer op het ATH niveau (give or take 5%) van januari.
Kijk is aan de Lambo Bravo, goeie keusRichh schreef op maandag 30 april 2018 @ 00:52:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je gister eind middag begin avond de order boekjes had na gekeken had je behoorlijke sell wals kunnen zien staan.A87 schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:28:
[...]
w8 maar tot eos morgen weer flink hoger is. Lijn omhoog al een paar dagen (sinds 10 april) ondanks dat het meeste rood doet.
IKkga ernu niet uit met een klein verlies van paar tientjes hell no .. gewoon vannacht door gaan
Waarom zou eos nu ineens flink gaan dalen?? veel te veel hype en mega volume.
Safe om te laten draaien vannachtals EOS nu dik keldert is et te random voor woorden
het is vrij normaal dat er na weken stijgen een correctie komt, die had je ook aan kunnen zien komen als je de boekjes een beetje door nam
Wat te doen met NANO; gaat ineens wel heel hard dus daar zit nog meer in...?
En ICX gaat niks meer doen heb ik zo t idee...?
[ Voor 25% gewijzigd door RickvN op 30-04-2018 07:54 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
OMG you bought high!Slux schreef op maandag 30 april 2018 @ 07:17:
Wat is de vreemdste plek voor jullie geweest om te traden ?
ik was de wc, auto, bos, vliegtuig e.d. nu wel een beetje zat. dus van het weekend maar op 400 meter hoogte wat LTC gekocht![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Do not sell low
Verwijderd
Welkom bij de mile high clubSlux schreef op maandag 30 april 2018 @ 07:17:
Wat is de vreemdste plek voor jullie geweest om te traden ?
ik was de wc, auto, bos, vliegtuig e.d. nu wel een beetje zat. dus van het weekend maar op 400 meter hoogte wat LTC gekocht![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg tof en vooral tastbaar! Goed gedaan, Enjoy!Richh schreef op maandag 30 april 2018 @ 00:52:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar ben ik al een paar jaar lid van
400meter is een quarter mile.
En niemand die iets zegt over de gouden letters op z'n nummerbord... Strak detail @Richh 
Felici met je succes!
Felici met je succes!
Relatief veel volume (50/60k)van GET Protocol op DDEX exchange, heb het nog niet zo hoog gezien de laatste 6 weken
Trx beukt ook rustig door. Zelfs een kopje tegen de 1000 sats aangegeven. Begin langzaam aan toch te twijfelen wanneer ik uit moet gaan stappen.
Rookworst zonder r is ook worst.
Dat is altijd lastig in te schatten vind ik. Wees iig niet té hebzuchtig. Je kunt ook in delen verkopen. 10% per keer oid.
Wanneer zou GET op wat grotere exchanges komen denken jullie? Als ze er al op komen dan natuurlijk.. Hij rommelt maar wat aan de laatste maanden.. tijd voor een flinke stijging!Rookert25 schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:02:
Relatief veel volume (50/60k)van GET Protocol op DDEX exchange, heb het nog niet zo hoog gezien de laatste 6 weken
Zero.
Dat zijn ook 2 waar ik rustig op zit te broeden. Nano heeft z'n vlucht een paar weken geleden al gehad, en ICX de afgelopen week. Als je ze gunstig gekocht hebt komt het vanzelf weer goed.RickvN schreef op maandag 30 april 2018 @ 07:17:
Wat te doen met NANO; gaat ineens wel heel hard dus daar zit nog meer in...?
Weet iemand of er nog leven in QTUM zit?
[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 30-04-2018 09:13 ]
Zozo first class.... cryptos te veel?Slux schreef op maandag 30 april 2018 @ 08:11:
[...]
Daar ben ik al een paar jaar lid vanEmirates hebben daar mooie personal cabines voor als je first class vliegt
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
In Q2 is bevestigd door het team. Dus binnen 8 weken.Pelox schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:12:
[...]
Wanneer zou GET op wat grotere exchanges komen denken jullie? Als ze er al op komen dan natuurlijk.. Hij rommelt maar wat aan de laatste maanden.. tijd voor een flinke stijging!
Verwijderd
Gisteren deelde @RebelliousCoin hun visie op #masternodes. Highlights: $REBL holders onderdeel van het business model, ecosysteem zorgt zelf voor vraag én volume, en $REBL holders profiteren ruim van succes Rebellious B.V.
Dit ziet er echt geweldig uit. Masternodes, walletsnodes, vraag naar rebl wordt gegarandeerd door dit nieuwe plan. Je wordt als je wilt kosteloos masternode voor alle tokens die rebellious bouwt en je wordt betaald in rebl!
Zie de laatste update welke gisteren door rebellious op twitter werd gemaakt. https://www.rebellious.io/masternodes/
Dit ziet er echt geweldig uit. Masternodes, walletsnodes, vraag naar rebl wordt gegarandeerd door dit nieuwe plan. Je wordt als je wilt kosteloos masternode voor alle tokens die rebellious bouwt en je wordt betaald in rebl!
Zie de laatste update welke gisteren door rebellious op twitter werd gemaakt. https://www.rebellious.io/masternodes/
Nee was het maar zo, dan had het niet zoveel pijn gedaan.
Was een reisje naar Meeru met mijn vriendin voor veel te lang samen zijn
Verwijderd
Ik ben er vanochtend uitgestapt op 993 sats. Heb nu afgelopen dagen dik 30% gepakt op TRX. Tevens heb ik een bag waar ik 70% verlies op stond kunnen wegdoen, (lang verhaal) en sta ik met totale aantal bitcoin sinds start op yobit nog steeds +20%. Bedankt TRX, bedankt dicegame.Bartvandelaar schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:08:
Trx beukt ook rustig door. Zelfs een kopje tegen de 1000 sats aangegeven. Begin langzaam aan toch te twijfelen wanneer ik uit moet gaan stappen.
Heb een buy staan op 943, denk dat ie komende dagen wat op en neer zal blijven gaan tussen de 900/1000. Als de 1000 doorbroken word gaat het misschien wel weer compleet los.
Denk serieus dat we tegen 3 kwart van mei de 1500 sats gaan aantikken. Remind me. Neem dit overigens niet als advies want ik doe maar wat.
Ik heb een sell order gezet op Nano, maar zakt nu wel hard.... koop later wel weer terug.Ypuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:12:
[...]
Dat zijn ook 2 waar ik rustig op zit te broeden. Nano heeft z'n vlucht een paar weken geleden al gehad, en ICX de afgelopen week. Als je ze gunstig gekocht hebt komt het vanzelf weer goed.
Weet iemand of er nog leven in QTUM zit?
Ik heb 70/130 ICX gekocht op 33-34k sat en nog zo een stuk of 30 onder de 40k sat, dus heb er al dikke winst op gepakt; maar toch. Hij heeft bijna op 80k gestaan....
[ Voor 5% gewijzigd door RickvN op 30-04-2018 09:41 ]
Hij zal ondertussen wel wat gaan stagneren zou je zeggen. Ik heb, op aanraden van hier, mijn portie in 4 stoplosses verdeelt, tussen de 955 en 915 sats. Ik gok op 1400/1450 sats. Reminde me, maar ik heb dan ook echt helemaal geen flauw idee wat ik af en toe doe. Ben wel hard aan het leren iig. Dat dan weer wel.Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:39:
[...]
Ik ben er vanochtend uitgestapt op 993 sats. Heb nu afgelopen dagen dik 30% gepakt op TRX. Tevens heb ik een bag waar ik 70% verlies op stond kunnen wegdoen, (lang verhaal) en sta ik met totale aantal bitcoin sinds start op yobit nog steeds +20%. Bedankt TRX, bedankt dicegame.
Heb een buy staan op 943, denk dat ie komende dagen wat op en neer zal blijven gaan tussen de 900/1000. Als de 1000 doorbroken word gaat het misschien wel weer compleet los.
Denk serieus dat we tegen 3 kwart van mei de 1500 sats gaan aantikken. Remind me. Neem dit overigens niet als advies want ik doe maar wat.
Geen EOS panic sell hier, het volume van EOS is nu MEGA groot, ik zie geen reden tot paniek tot zoverre xD.
Komt wel weer goed binnen een paar uur of een dag, het blijft de hype coin
Komt wel weer goed binnen een paar uur of een dag, het blijft de hype coin
[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 30-04-2018 09:49 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
En nu jij weerA87 schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:28:
[...]
w8 maar tot eos morgen weer flink hoger is. Lijn omhoog al een paar dagen (sinds 10 april) ondanks dat het meeste rood doet.
IKkga ernu niet uit met een klein verlies van paar tientjes hell no .. gewoon vannacht door gaan
Waarom zou eos nu ineens flink gaan dalen?? veel te veel hype en mega volume.
Safe om te laten draaien vannachtals EOS nu dik keldert is et te random voor woorden
Prepare for the next ATH
Hij ging vannacht ook flink omhoog, ik volg het nieuws ook ik kijk niet alleen puur naar exchange. Nu klimt het al weer langzam omhoog. De weak hands moesten ff geschut, de mensen die van hak op tak gaan 
Ik doe gewoon een strategy waar ik mij aan houd als het niet lange termijn niet werkt pas je de strategy aan toch
Ik doe gewoon een strategy waar ik mij aan houd als het niet lange termijn niet werkt pas je de strategy aan toch
[ Voor 117% gewijzigd door A87 op 30-04-2018 09:57 ]
Verwijderd
Dat is zeker het beste om te doen. Helaas heb ik op yobit geen stopploss functie. Anders had ik er gretig gebruik van gemaakt. Zo kun je perfect je verlies beperken/winst verzekeren. En toch het maximale eruithalen mocht hij doorschieten naar de maan.Bartvandelaar schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:44:
[...]
Hij zal ondertussen wel wat gaan stagneren zou je zeggen. Ik heb, op aanraden van hier, mijn portie in 4 stoplosses verdeelt, tussen de 955 en 915 sats. Ik gok op 1400/1450 sats. Reminde me, maar ik heb dan ook echt helemaal geen flauw idee wat ik af en toe doe. Ben wel hard aan het leren iig. Dat dan weer wel.
Ik zeg goed bezig. TRX is leuk traden afgelopen week.
Toch maar wat EOS aangeschaft, want FOMO is real. Kluis dicht en HODL. Kwam dit artikel ook tegen en begon het wel wat te kriebelen hoeveel animo er voor EOS is. https://bitcoinmagazine.c...idates-vie-21-supernodes/
EOS is net wel goed aan het terugzakken, ik hoop niet dat je te vroeg gekocht hebt
Volgens mij zakt alles nu terug omdat de BTC een korte, relatief snelle daling heeft gehad (gaat nu weer omhoog).Schuey schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:10:
EOS is net wel goed aan het terugzakken, ik hoop niet dat je te vroeg gekocht hebt
Ik ben voor het weekend in SUMO gestapt en gisteren een stukje winst afgeroomd en daarmee ben ik in OPC gestapt. Die maakte in één nachtje 75%, helaas nu weer terug gezakt met de BTC mee.
LTC gaat nog wel een keer gekke dingen doen (x2), verwacht ik. Ik heb er ook wat gekocht een paar weken terug. Het is ook de ideale coin om snel naar een exchange te sturen als je ergens snel een exotische coin wil kopen.DJ-Promo schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:22:
Voor het eerst aan de Litecoin (nu gassen!).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Universa (UTNP) gaat ook eindelijk een beetje 'de lucht' in:)
Btc heeft moeite om de 10k te bereiken..
Ben benieuwd waar naar dit toe gaat leiden
Ik hoop het van harte, maar ben sceptisch geworden. Mede op basis van een gerenommeerde TA twitteraar (maar ook eigen gevoel) begin maart in LTC gestapt om het daarna tot bijna 50% te zien dalen. Inmiddels weer aangetrokken tot -28% maar dus nog wel even te gaan voor groen cijfers.Jumpman schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:25:
[...]
LTC gaat nog wel een keer gekke dingen doen (x2), verwacht ik. Ik heb er ook wat gekocht een paar weken terug. Het is ook de ideale coin om snel naar een exchange te sturen als je ergens snel een exotische coin wil kopen.
Of hij is aan het stabiliseren. Is maar hoe het bekijkt toch?C6DL schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:00:
Btc heeft moeite om de 10k te bereiken..
Verwijderd
Denk dat we deze week wel eventjes de 10k gaan mogen proeven! Of ie stand houd is de vraag. Zou al blij zijn als bitcoin deze week op huidig niveau blijft. Eerst maar eens stabiel boven de 9,5k blijven. De 9k lijkt aardig stand te houden.
Kijk dat volume van EOS.. tikt boven 4 miljard. Zelfs roger ver met zijn nep Bitcoin komt daar nooit in de buurt

Dat kan toch niet blijven zakken dan, zo bekeek ik het gister toen ik kocht, ja is omlaag gegaan ja kut maar zou toch niet te lang omlaag moeten zakken met al die hype gekte rondom EOS.
Ik dacht fok it ik laat vannacht de boel lekker door draaien, nu aantal keren gedaan maar beter niet traden snachts als je niet 10x je wekker zet lol, ik had er vannacht 2x naar gekeken en alles ging omhoog maarja had er uit moeten stappen toen
.. nee snachts ben je gewoon niet fit genoeg voor besluiten. Ik nok er nu echt mee, beter sochtends vroeg erin en er later de dag uit
YouTube: Top 10 EOS DApps
Dat kan toch niet blijven zakken dan, zo bekeek ik het gister toen ik kocht, ja is omlaag gegaan ja kut maar zou toch niet te lang omlaag moeten zakken met al die hype gekte rondom EOS.
Ik dacht fok it ik laat vannacht de boel lekker door draaien, nu aantal keren gedaan maar beter niet traden snachts als je niet 10x je wekker zet lol, ik had er vannacht 2x naar gekeken en alles ging omhoog maarja had er uit moeten stappen toen
YouTube: Top 10 EOS DApps
[ Voor 129% gewijzigd door A87 op 30-04-2018 11:45 ]
Even te vroeg ingestapt op EOS deze morgen, dacht dat hij de 20k sat wel zou houden...
Ik wacht nog even af, ben benieuwd of hij de 24 weer kan aantikken of een nieuwe ATH kan neerzetten.
Ik wacht nog even af, ben benieuwd of hij de 24 weer kan aantikken of een nieuwe ATH kan neerzetten.
ICON is net vertrokken..
dit inderdaad...DJT schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:45:
[...]
Linkje klikken, koersverloop bekijken en zelf conclusies trekken?
Yup, heb mijn gordels strak aangetrokken, daar gaan we
verkeerde link kerel?DJT schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:45:
[...]
Linkje klikken, koersverloop bekijken en zelf conclusies trekken?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!