je kan ook gewoon naar coinmarketcap dan naar ICON en dan kijken hoe de boel aan het stijgen is/reddit bekijken. kan je zelf toch ook wel verzinnen
Listen very carefully, I will only say this once: Het is een link naar een nieuwsbericht dat zojuist is verschenen. Als gevolg daarvan stijgt de koers.
geheimzinnige taal snap ik niet dit is duidelijker xd
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik heb ICON niet gevolgd dus weet het niet zeker maar ik krijg de indruk dat er een aankondiging was gedaan maar dat er geen datum benoemd was. Dit is dus een 'soort van' verrassing.Ypuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:54:
Hoort het niet sell the news te zijn?
Verwijderd
Je ging gisteren toch 6 uur meeliften en dan verkopen? Of was dat je oude strategy, en heb je nu een nieuwe strategy bedacht?A87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:48:
Geen EOS panic sell hier, het volume van EOS is nu MEGA groot, ik zie geen reden tot paniek tot zoverre xD.
Komt wel weer goed binnen een paar uur of een dag, het blijft de hype coin
Horen mensen ook niet hun huiswerk te doen voor ze ergens geld in pompen? ik heb echt geen idee waarom EOS nu zo veel waard zou moeten zijn. Ja mainnet komt er aan en dan? Gaan ze dan geld verdienen? Product of dienst verkopen? Crypto is soms echt crazy, ethos 10$ had toen nog niks naka nada, nu nog steeds niet gereleased volgens mij. Maar goed maakt het ook wel weer leuk, maar ook echt onbegrijpelijk soms. Schapen gedrag.
Edit: heb mij zelf er ook schuldig aan gemaakt door gewoon random coins te kopen, maar ben veel kritischer geworden mede door de flinke correctie (en door monero gold). Ik ben toen veel beter gaan kijken waar ik nou eigenlijk geld in aan het stoppen was.
Edit: heb mij zelf er ook schuldig aan gemaakt door gewoon random coins te kopen, maar ben veel kritischer geworden mede door de flinke correctie (en door monero gold). Ik ben toen veel beter gaan kijken waar ik nou eigenlijk geld in aan het stoppen was.
[ Voor 24% gewijzigd door tias86 op 30-04-2018 12:17 ]
Zo kom ik juist van mijn bags aftias86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:58:
Horen mensen ook niet hun huiswerk te doen voor ze ergens geld in pompen? ik heb echt geen idee waarom EOS nu zo veel waard zou moeten zijn. Ja mainnet komt er aan en dan? Gaan ze dan geld verdienen? Product of dienst verkopen? Crypto is soms echt crazy, ethos 10$ had toen nog niks naka nada, nu nog steeds niet geleased volgens mij. Maar goed maakt het ook wel weer leuk, maar ook echt onbegrijpelijk soms. Schapen gedrag.
Kan prima zakken. De whales hypen die koers skyhigh, en vervolgens als de munt hyped is trekken ze ze hem op een hoge koers leeg om lekker te cashen. 2x raden wie dat betaald... en dat volume blijft hoog. Kijk maar naar het volume van XVG over de laatste weken, bleef ook hoog. en die is enkel gedropped.A87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:24:
Kijk dat volume van EOS.. tikt boven 4 miljard. Zelfs roger ver met zijn nep Bitcoin komt daar nooit in de buurt![]()
Dat kan toch niet blijven zakken dan, zo bekeek ik het gister toen ik kocht, ja is omlaag gegaan ja kut maar zou toch niet te lang omlaag moeten zakken met al die hype gekte rondom EOS.
Ik dacht fok it ik laat vannacht de boel lekker door draaien, nu aantal keren gedaan maar beter niet traden snachts als je niet 10x je wekker zet lol, ik had er vannacht 2x naar gekeken en alles ging omhoog maarja had er uit moeten stappen toen.. nee snachts ben je gewoon niet fit genoeg voor besluiten. Ik nok er nu echt mee, beter sochtends vroeg erin en er later de dag uit
YouTube: Top 10 EOS DApps
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
aantal uren heeft niets met mijn strategie te maken hier, ligt meer aan koersverloopVerwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:57:
[...]
Je ging gisteren toch 6 uur meeliften en dan verkopen? Of was dat je oude strategy, en heb je nu een nieuwe strategy bedacht?
Ik zit er 6 8 12 24 48 uur in maar elke keer snachts gaf vaker problemen dus ik stop met snachts traden
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 30-04-2018 12:23 ]
@A87 Kun je aub eens aan je spelling en grammatica werken, in het algemeen gewoon eens wat meer moeite in je berichten steken? Je typt als een 8-jarig kind, met hetzelfde niveau aan info dat je hier brengt.
M.b.t. je 'M4ssive EOS Volume3', zoek eens verder. Het volume van EOS is, zoals ik gisteren ook al zei, allemaal washtrading. Traden met USDT om het volume hoog te krijgen en mensen die geen moeite doen, zoals jij, te baiten. Lukt ze aardig goed zo te zien.
M.b.t. je 'M4ssive EOS Volume3', zoek eens verder. Het volume van EOS is, zoals ik gisteren ook al zei, allemaal washtrading. Traden met USDT om het volume hoog te krijgen en mensen die geen moeite doen, zoals jij, te baiten. Lukt ze aardig goed zo te zien.
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Waar is het bewijs dan van die washers en whales? Dat ze er zijn is te begrijpen maar wanneer en hoe, hoe zit dat dan? Anders heb ik ook geen flaauw idee waar ik in zit ja
[ Voor 67% gewijzigd door A87 op 30-04-2018 12:25 ]
Dit dus.paradoXical schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:05:
[...]
Kan prima zakken. De whales hypen die koers skyhigh, en vervolgens als de munt hyped is trekken ze ze hem op een hoge koers leeg om lekker te cashen. 2x raden wie dat betaald... en dat volume blijft hoog. Kijk maar naar het volume van XVG over de laatste weken, bleef ook hoog. en die is enkel gedropped.
Daarom heb ik naast mijn lijst shitcoins ook een shit-shill-list.............
Zoek dat zelf maar eens uit. Je wilt alles met de paplepel ingegoten krijgen hier. Klik op EOS, kijk naar trading pairs en je hebt je antwoord. In plaats van constant hier 10 woorden te typen, lees je eerst eens in. Met je methode momenteel ga je flink je billen branden.A87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:25:
Waar is het bewijs dan van die washers en whales? Dat ze er zijn is te begrijpen maar wanneer en hoe, hoe zit dat dan? Anders heb ik ook geen flaauw idee waar ik in zit ja
Verwijderd
A87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:21:
[...]
aantal uren heeft niets met mijn strategie te maken hier, ligt meer aan koersverloop
Ik zit er 6 8 12 24 48 uur in maar elke keer snachts gaf vaker problemen dus ik stop met snachts traden
Ik zie je hier alleen maar dingen roepen die je op dat moment goed uitkomen. No offense.A87 schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:55:
[...]
Als je kijkt naar prijzen van paar dagen geleden zie je al dat het wel ok is qua prijs om in te stappen en paar procent winst te maken in 12 uur ofso.. LOL 60 euro verdient in 5 minuten net xd... ineens ging eos omhoog..
Het is een spelletje en geen markt.. als je het spelletje snapt is het enkel geld binnen hengelen of een coin moet opeens naar 0 zakken ofso dan heb je en probleem. Risico is idd groot zat
Ik ga nu 6 uurtjes EOS rijden en er uit voordat iedereen er uit staptHet is gewoon een game
Vervolgens gebeurt er iets anders en heb je een andere 'tactiek'.
En je komt een beetje adhd- achtig over door steeds je posts aan te passen.
Altijd veel chagrijnige mensen hier, abnormaal
Ja dat constante ge-edit vind ik ook erg irritant. Mijn oplossing is om maar over zijn posts heen te lezen.Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:28:
[...]
[...]
Ik zie je hier alleen maar dingen roepen die je op dat moment goed uitkomen. No offense.
Vervolgens gebeurt er iets anders en heb je een andere 'tactiek'.
En je komt een beetje adhd- achtig over door steeds je posts aan te passen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
crypto(dips) maakt mensen chagrijnigA87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:28:
Kritisch is niet hetzelfde als chagrijnig. Je bent 31, maar gedraagt je als een 14 jarig kind hier. Man man man.A87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:28:
Ooit gedacht dat we misschien chagrijnig van jou worden ?A87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:28:
Misschien zijn ze accounts van Flagg.A87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:28:
Weg
Ja ok ik ben nieuw met traden ik ben geen Prof ofso die al 10 jaar loopt te knallen.
je wordt behandeld alsof je een loser bent als je nieuw bent met traden
[ Voor 66% gewijzigd door A87 op 30-04-2018 12:39 ]
A87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:36:
Ja ok ik ben nieuw met traden ik ben geen Prof ofso die al 10 jaar loopt te knallen.
Maar wash trading hoeft dus niet met USDT te gebeuren? Of juist wel? Daar ben ik dan wel even benieuwd naar.untflanked schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:24:
@A87 Kun je aub eens aan je spelling en grammatica werken, in het algemeen gewoon eens wat meer moeite in je berichten steken? Je typt als een 8-jarig kind, met hetzelfde niveau aan info dat je hier brengt.
Rookworst zonder r is ook worst.
Wie heeft er dan 2 ferraris staan? Dan heb je er idd verstand van....
[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 30-04-2018 12:39 ]
Met USDT is wel het veiligste. Coin heeft een vaste waarde, terwijl BTC/ETH meer kunnen fluctueren.Bartvandelaar schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:39:
[...]
Maar wash trading hoeft dus niet met USDT te gebeuren? Of juist wel? Daar ben ik dan wel even benieuwd naar.
Man, kap nou eens met dit soort nietszeggende onzin berichten! 2 minuten hiervoor plaatst je iets, dat kan prima in 1 post of gewoon weg, het voegt niets toe!A87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:39:
[ Voor 33% gewijzigd door untflanked op 30-04-2018 12:41 ]
Ik ben ook aardig nieuw hoor, maar voel mij echt niet behandeld als één of andere loser.A87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:36:
Ja ok ik ben nieuw met traden ik ben geen Prof ofso die al 10 jaar loopt te knallen.g
Ik heb er een stuk of 20. Die kon je vroeger sparen bij de Shell.A87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:39:
Kunnen we het weer over crypto hebben en niet over het gedrag van mensen?
Oké dames, geef elkaar een handje zodat we weer inhoudelijk kunnen gaan reageren aub
Zero.
ik wel maar goed ik ben ook een loserBartvandelaar schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:40:
[...]
Ik ben ook aardig nieuw hoor, maar voel mij echt niet behandeld als één of andere loser.
Don't feed the troll, jongens.
Was Facedown maar teruggekomen, in plaats van je-weet-wel-wie
Over BTC: die lijkt zonet voor de 5e keer van z'n trendlijn (opwaarts) afgeketst te zijn, wat goed nieuws is. 10k, here we come
Over BTC: die lijkt zonet voor de 5e keer van z'n trendlijn (opwaarts) afgeketst te zijn, wat goed nieuws is. 10k, here we come
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
En een flinke stuiter was/is het. Zou mooi zijn als we binnenkort 10k als nieuwe bodem hebben.TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:45:
Don't feed the troll, jongens.
Ga ik het toch weer over etn hebben, las op reddit dat tegoeden van het mobiele minen inmiddels weer uitbetaald worden maar... Niet voor degenen die meerdere mobieltjes op hetzelfde account hebben draaien. Gaat dat ooit nog komen of kunnen we fluiten naar die coins?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Ja goed idee, on topic.
Ik heb me toch wel redelijk vergist in ONT. Maandje geleden aardig wat van gekocht rond de $1,80.
Ander halve week geleden leek de rek er wel uit, en in stapjes alles verkocht rond $4.40.
Om vervolgens vorige week weer vrolijk verder te stijgen, en nu bijna verdubbeld.
Ben blij met de winst hoor, maar..
leermomentje zeg maar.
Ik heb me toch wel redelijk vergist in ONT. Maandje geleden aardig wat van gekocht rond de $1,80.
Ander halve week geleden leek de rek er wel uit, en in stapjes alles verkocht rond $4.40.
Om vervolgens vorige week weer vrolijk verder te stijgen, en nu bijna verdubbeld.
Ben blij met de winst hoor, maar..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2018 12:50 ]
wat verwachten jullie na consensus?
https://www.coindesk.com/events/consensus-2018/
Er wordt gespeculeerd dat er dan weer veel geld in crypto wordt gepompt.
Kan een herhaling zijn van voorgaande jaren (hoeft niet natuurlijk)
Ik denk dat het wel iets positiefs gaat brengen.
Dat hoop ik toch wel.. ben niet voor niks al weken aan het minen..Crypts schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:48:
Ga ik het toch weer over etn hebben, las op reddit dat tegoeden van het mobiele minen inmiddels weer uitbetaald worden maar... Niet voor degenen die meerdere mobieltjes op hetzelfde account hebben draaien. Gaat dat ooit nog komen of kunnen we fluiten naar die coins?
Ik hoop ook op een stijging en dan vooral van ARK. maar we zullen het moeten afwachten.qwasd schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:50:
wat verwachten jullie na consensus?
Maar even wat anders: omdat wij een nieuwe woning aan het bouwen zijn mag ik van mijzelf geen fiat meer in de crypto's steken op dit moment. Wat ik nog wel mag is iets verkopen in ruil voor crypto's.. dus.. als één van jullie nu eens mijn snes koopt met wat xlm, is dat misschien een idee.. wel even wachten op een dipje graag
[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 30-04-2018 12:52 ]
Zero.
Eerlijk gezegd snap ik echt wat die ONT-hype veroorzaakt. Die coin blijft maar gaan als een raket, maar waarom?Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:48:
Ja goed idee, on topic.
Ik wacht nog steeds op 10 ETN van een maand geleden...Crypts schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:48:
Ga ik het toch weer over etn hebben, las op reddit dat tegoeden van het mobiele minen inmiddels weer uitbetaald worden
Verwijderd
Toch maar weer wat LTC teruggekocht na een ritje op Ont de laatste paar dagen. LTC is zo achter gebleven op de rest dat ie wel een keer moet gaan stijgen is de gedachte.
Verwijderd
Teringzooi. Zat ik gisteren lekker aan het strand op Cascais in Portugal, heb ik het hele feestje gemist. Alles weer gedipt vandaag. 
Moet toch maar eens leren om mobiel ook te kunnen traden weer.
Moet toch maar eens leren om mobiel ook te kunnen traden weer.
Lol die hele 20 eurocentTomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:54:
[...]
Eerlijk gezegd snap ik echt wat die ONT-hype veroorzaakt. Die coin blijft maar gaan als een raket, maar waarom?
[...]
Ik wacht nog steeds op 10 ETN van een maand geleden...
Ik denk dat na consensus wel meer coins omhoog gaan.Pelox schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:51:
[...]
Dat hoop ik toch wel.. ben niet voor niks al weken aan het minen..
[...]
Ik hoop ook op een stijging en dan vooral van ARK. maar we zullen het moeten afwachten.
Maar even wat anders: omdat wij een nieuwe woning aan het bouwen zijn mag ik van mijzelf geen fiat meer in de crypto's steken op dit moment. Wat ik nog wel mag is iets verkopen in ruil voor crypto's.. dus.. als één van jullie nu eens mijn snes koopt met wat xlm, is dat misschien een idee.. wel even wachten op een dipje graag
Een voorbeeld is SONM. (zijn trouwens ook hoofdsponsor)
Hun mainnet wordt ook gelanceerd in juni (Core IaaS-livenet)
Van die twintig cent lig ik niet wakker. Maar qua vertrouwen in het team is dat nu niet bepaald iets waar je heel vrolijk van wordt. Het zijn gewoon een bende amateurs. Moest het niet zo goed opbrengen (uiteindelijk heb ik op een maand zo'n $10 bijeen om niks te doen), ik was allang gestopt.BurnerT schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:59:
[...]
Lol die hele 20 eurocentHeb op verschillende pool's nog wat restanten staan van het poolhoppen 10 etn is nergens te ruilen ivm fee's en minimale trade's
Ook mijn gedachte. Eergisteren kreeg ADA een shot, gisteren NEO, vandaag QTUM, morgen LTC?Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:57:
Toch maar weer wat LTC teruggekocht na een ritje op Ont de laatste paar dagen. LTC is zo achter gebleven op de rest dat ie wel een keer moet gaan stijgen is de gedachte.
Ik ken je verder niet, en ik sta hier ook neutraal in. Maar ik begrijp wel waar sommigen zich aan storen. Het is op Tweakers een ongeschreven regel je qua grammatica en interpunctie correct uit te drukken, zeker wanneer je trading advies geeft (er zitten mensen bij die handelen met tienduizenden euro's). Geloofwaardigheid is best wel een ding!A87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:36:
Blader maar eens door het topic, er staat genoeg info over EOS, ook waarom velen er op dit moment ver van weg blijven. Een dergelijke pump kan niet eeuwig doorgaan, en een flink verlies is dan ook mogelijk.
Doe er je voordeel mee. Zeker, je kunt mooie winst pakken op EOS, maar je kunt net zo goed hard verliezen. Ik zou zelf nooit meer instappen na een dergelijke pump.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Van mij mag Ethereum wel eens door het $700 dak heen schieten. Je ziet hem weer steeds dichterbij kruipen.
Stond al op $710 op 24/04Beaulion schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:07:
Van mij mag Ethereum wel eens door het $700 dak heen schieten. Je ziet hem weer steeds dichterbij kruipen.
Maar lijkt ook nu weer als een speer te zullen gaan, eens de algemene lichte twijfel van vanochtend is gaan liggen.
Je kunt zeggen wat je wil over EOS maar de storm is er weer losgebarsten. Ook een erg leuke 1min chart
Nice, zie dat Tronnetje nu ook via Litebit te kopen is.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zou kunnen, zou ook een tijdelijke bounce kunnen zijn.PHPResource schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:14:
Je kunt zeggen wat je wil over EOS maar de storm is er weer losgebarsten. Ook een erg leuke 1min chart
Never catch a falling knife, iets wat ik door scha en schande maar al te goed heb geleerd...
Verwijderd
Ik heb de boot op TRX dit keer gemist, fie zit nu over de 1000 sats. Eerst maar eens kijken hoe die zich daar houdt. Als we rap doorgaan stap ik wellicht wat later nog in voor een paar keer 10%.
Toch jammer, maarja
Toch jammer, maarja
Ik denk dat niemand hier iets tegen EOS heeft. Kan zomaar op 24 euro staan morgen, of op 15. Feit blijft dat hij al zwaar gepumpt is, en dat brengt risico's met zich mee.PHPResource schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:14:
Komt nog zat nieuws aan voor TRX de komende periode dus verwacht wel dat die nog wat verder gaat stijgen. Mainnet eind mei, welke in 21 juni over gaat volgens mij. Dan is het geen ERC20 token meer. Daarnaast is er nog een partner aankondiging welke 100 miljoen users heeft. Ben benieuwd wie dat nu weer is. Hopelijk niet weer 'de Chinese Netflix' taferelenVerwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:20:
Ik heb de boot op TRX dit keer gemist, fie zit nu over de 1000 sats. Eerst maar eens kijken hoe die zich daar houdt. Als we rap doorgaan stap ik wellicht wat later nog in voor een paar keer 10%.
Toch jammer, maarja
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Ik ook niet, maar had er graag meer aan verdiend.TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:54:
[...]
Eerlijk gezegd snap ik echt wat die ONT-hype veroorzaakt. Die coin blijft maar gaan als een raket, maar waarom?
Klopt, en ADA.DAMAGE schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:18:
Nice, zie dat Tronnetje nu ook via Litebit te kopen is.
Helemaal mee eens hoor!paradoXical schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:21:
[...]
Ik denk dat niemand hier iets tegen EOS heeft. Kan zomaar op 24 euro staan morgen, of op 15. Feit blijft dat hij al zwaar gepumpt is, en dat brengt risico's met zich mee.
Overigens gisteren door FOMO (wanneer leer ik het eens af?) een bag verzameld dus van mij mag 'tie zeker richting de 24 euro
https://prnt.sc/jbwzho
Thanks to @Chris.nl, hij zorgt ervoor dat mijn portfolio nog een beetje overeind blijft staan in deze "dip"
Ging trouwens echt met de overtuiging slapen dat we nu op de 9600$ zouden staan, mocht niet zo zijn dus
En jongens ik snap jullie frustaties wel, maar ik heb het al eerder aangegeven: laat die jongen in zijn waarde en neem zijn berichten met een korreltje zout. Hij kan er waarschijnlijk ook weinig aan doen.
MOON SOON
Thanks to @Chris.nl, hij zorgt ervoor dat mijn portfolio nog een beetje overeind blijft staan in deze "dip"
Ging trouwens echt met de overtuiging slapen dat we nu op de 9600$ zouden staan, mocht niet zo zijn dus
En jongens ik snap jullie frustaties wel, maar ik heb het al eerder aangegeven: laat die jongen in zijn waarde en neem zijn berichten met een korreltje zout. Hij kan er waarschijnlijk ook weinig aan doen.
MOON SOON
Hier ook, mijn 1 btc eruit op 890, nu al boven de 1000.... Tsja, je weet dit, volgende week kan hij zomaar 1200 staan...Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:20:
Toch jammer, maarja
Verwijderd
Ik las het ook inderdaad, maar wel in een comment van iemand en niet een officiële statement. Als dat zo is weet ik ook niet wat er gaat gebeuren met mijn coins. Ik mine ze nu met 2 accounts op 2 mobieltjes, en heb op alletwee die accounts wel eens een ander toestel gebruikt.Crypts schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:48:
De tijd zal het leren. Zou het zeker jammer vinden al gaat het om centenwerk.
Dat is idem met BTC, zelf ingestapt op € 95,00. Bijna alle 'oude' cryptocurrency staan lager als begin maart.Ray-zor schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:00:
[...]
Ik hoop het van harte, maar ben sceptisch geworden. Mede op basis van een gerenommeerde TA twitteraar (maar ook eigen gevoel) begin maart in LTC gestapt om het daarna tot bijna 50% te zien dalen. Inmiddels weer aangetrokken tot -28% maar dus nog wel even te gaan voor groen cijfers.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Die litecoin is nog stabieler dan de euro gek. Ik snap de frustaties wel die sommige litecoin holders hebben. Er gebeurd namelijk geen reet, de litecoins die ik gister heb gekocht staan nog precies op hetzelfde aantal sats.
Het kost weinig moeite om je LTC om te zetten in iets anders dat wel stijgt =)
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Komt echt wel goed met die LTC, over 1 maand zou iedereen willen dat ze LTC hadden
Zero.
Ik heb LTC nog niet zo lang geleden als een malle tekeer zien gaan. Van €85 naar €200 in een kwestie van dagen. Heb ze toen op €95 verkocht na de dip en €158 terug gekocht toen ie weer zakte, dus ben d'r wel een beetje klaar mee
. Idem bij NEO.
Wat zit er volgens jou aan te komen dan?Pelox schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:42:
Komt echt wel goed met die LTC, over 1 maand zou iedereen willen dat ze LTC hadden
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hier precies andersomYpuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:44:
Ik heb LTC nog niet zo lang geleden als een malle tekeer zien gaan. Van €85 naar €200 in een kwestie van dagen. Heb ze toen op €95 verkocht na de dip en €158 terug gekocht toen ie weer zakte, dus ben d'r wel een beetje klaar mee. Idem bij NEO.
Niks. Zit er bij NEO, ONT, QTUM, enz wel iets aan te komen dan?
Dat zal wel die litecoin cash drop geweest zijnYpuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:44:
Ik heb LTC nog niet zo lang geleden als een malle tekeer zien gaan. Van €85 naar €200 in een kwestie van dagen. Heb ze toen op €95 verkocht na de dip en €158 terug gekocht toen ie weer zakte, dus ben d'r wel een beetje klaar mee. Idem bij NEO.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Op binance nog keurig onder de 1000 sats. Net weer 999 aangetikt. Echt een hele dikke sellwall op de 999 en 1000 sats. Ik zit nog stevig in het zadel 😊
precies niks, gewoon een hele hoop fomoTomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:50:
[...]
Niks. Zit er bij NEO, ONT, QTUM, enz wel iets aan te komen dan?
Ik denk zelfs dat het soms beter is om geen nieuws te hebben in cryptoland dan wel.. sell the news is dan namelijk ook geen factor.
[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 30-04-2018 13:54 ]
Zero.
Jeetje mina, aelf gaat echt als een speer omhoog de laatste tijd. Ik weet nog dat hij op $0,50 stond een tijdje geleden. Toen begon ik namelijk met hun bounty programma, best geinig om aan mee te doen. Maar nu zijn ze bijna $2 per stuk en zijn die 14 aelf toch mooi $25 waard haha. Ik begin er nu ook interest over te krijgen al is dat echt peanuts.
Verwijderd
Ja lekker doorhodlen met die stoplosses! Je kan ze ook mooi een beetje omhoog schroeven af en toe als TRX lekker door blijft rammen. Ik denk dat het einde nog lang niet in zicht is eerlijk gezegd, al zijn er natuurlijk pittige strijdjes om zulke mooie ronde satoshi waardes.Bartvandelaar schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:51:
Op binance nog keurig onder de 1000 sats. Net weer 999 aangetikt. Echt een hele dikke sellwall op de 999 en 1000 sats. Ik zit nog stevig in het zadel 😊
Als bitcoin een beetje meewerkt denk ik dat TRX mij ook nog wel wat % gaat opleveren
Al ben ik best tevreden met de 30% tot nu toe!
Eenmaal boven de 1000 sats heeft TRX best wel wat ruimte om door te schieten. Toen met de FOMO in januari schoot hij ook binnen een uur met 30% omhoog naar de 2000 sats.Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:03:
[...]
Ja lekker doorhodlen met die stoplosses! Je kan ze ook mooi een beetje omhoog schroeven af en toe als TRX lekker door blijft rammen. Ik denk dat het einde nog lang niet in zicht is eerlijk gezegd, al zijn er natuurlijk pittige strijdjes om zulke mooie ronde satoshi waardes.
Als bitcoin een beetje meewerkt denk ik dat TRX mij ook nog wel wat % gaat opleveren
Al ben ik best tevreden met de 30% tot nu toe!
Maar wel weten wanneer je stopt. Ik werd toen greedy en stapte uit met verlies.
Best bizar die TRX inderdaad, maar als je het nieuws mag geloven zijn we er nog lang niet. Ik zit al op 100% wat TRX betreft. Not bad at all.
Edit: denk echt nog wel dat TRX nog ff door gaat tot iig juni met het mainnet, de launch. En ook dan is er nog zat nieuws om de coin hoog te houden.
Edit: denk echt nog wel dat TRX nog ff door gaat tot iig juni met het mainnet, de launch. En ook dan is er nog zat nieuws om de coin hoog te houden.
[ Voor 35% gewijzigd door DAMAGE op 30-04-2018 14:09 ]
Die sell wall op 1000 sats is wel aardig zeg, 211 BTC
[ Voor 16% gewijzigd door sjorremans op 30-04-2018 14:10 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja in totaal staat er nog wel meer, maar dat is een beste idd. Poef zegt ie straks.
Verwijderd
Dat denk ik dus ook. Als hij 1 keer los is van die 1000 dan is de sky the limit.Danny.G schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:06:
[...]
Eenmaal boven de 1000 sats heeft TRX best wel wat ruimte om door te schieten. Toen met de FOMO in januari schoot hij ook binnen een uur met 30% omhoog naar de 2000 sats.
Maar wel weten wanneer je stopt. Ik werd toen greedy en stapte uit met verlies.
Maar idd hij gaat een keertje droppen. Wanneer is en blijft de vraag
Ik probeer telkens op een hoog punt uit te stappen en lager terug te kopen, dus meer TRX op het ritje. Maar deze keer niet gelukt helaas. Wellicht pak ik wat later nog een ritje voor 5 tot 10%.
Op upcoin (de nieuwe exchange) met nog amper volume zijn er al mensen zo gek geweest om op 0.00001600 TRX aan te schaffen. Een voorbode?
Toch bijzonder vind ik dat, mensen die gewoon ver boven de eigenlijke prijs kopen.
Toch bijzonder vind ik dat, mensen die gewoon ver boven de eigenlijke prijs kopen.
TRX is spannend hoor.
Staan 400BTC in de laat op Binance
Staan 400BTC in de laat op Binance
EOS 30 min candles, vormt zicht een mooie "money cup" (cup & handle)
https://steemit.com/crypt...in-cup-and-handle-pattern
Buy ordertje gezet voor TRX op 0.00001002. Als hij door de wall knalt, dan neemt hij mijn order wel mee en dan schieten we gegarandeerd wel nog wat verder omhoog 
Als ik het als TA-liefhebber nu over één ding eens ben met de TA-nonbelievers, dan is het wel over de "cup-and-handle": 100% waardeloze onzin.Rhautvast schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:20:
[quote]TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:26:
Buy ordertje gezet voor TRX op 0.00001002. Als hij door de wall knalt, dan neemt hij mijn order wel mee en dan schieten we gegarandeerd wel nog wat verder omhoog
Dat ging snel!
Dat ging snel!
EOS komt wel terug idd heb goede hoopRhautvast schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:20:
ETHER zit er ook in >? in die cup (dagdelen)
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 30-04-2018 14:31 ]
Hehe, dat ging wel heel snel. Zo snel had ik het nu ook niet verwacht[b]jansenpam schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:29
Dat ging snel!
Thanks man!TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:26:
TRX ooit gekocht in januari, slechtste moment ooit. In fiat waarde sta ik er nog rood mee echter in satoshi waarde niet meer. Gekocht op 919 en 846, echter was dat toen 11 en 10 cent.
Ik weet wel dat als ik op mijn inkoopprijs zit ik het gelijk verkoop.
Verwijderd
Ik schenk vast een cup coffee in om even te genieten van de koers.Rhautvast schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:20:
Voor iedereen die laat instapte hoop ik dat ie nog even lekker naar de 30 dollar gaat
Grappig dat je met hand en tand verdedigd over TA, en de interpretatie daarvan, en dan dit wegschuift als 100% onzin..TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:26:
Buy ordertje gezet voor TRX op 0.00001002. Als hij door de wall knalt, dan neemt hij mijn order wel mee en dan schieten we gegarandeerd wel nog wat verder omhoog![]()
[...]
Als ik het als TA-liefhebber nu over één ding eens ben met de TA-nonbelievers, dan is het wel over de "cup-and-handle": 100% waardeloze onzin.
Heb er een aantal keer succes mee gehad, misschien geluk, misschien ook niet..
Als je met cup-and-handle theorieen komt haak ik ook af.

Ik maak hieruit op dat de Bitcoin dominance met 2.31% gaat toenemen en de waarde stijgt tot 25.000 eenheden van een nog onbekende valuta.

Ik maak hieruit op dat de Bitcoin dominance met 2.31% gaat toenemen en de waarde stijgt tot 25.000 eenheden van een nog onbekende valuta.
[ Voor 52% gewijzigd door Ypuh op 30-04-2018 14:47 ]
In Januari ingestapt in het hele Crypto. 80% verloren, maar nooit iets verkocht. Zit nu op -20% dus er is nog hoop. Voor 1400 sat TRX gekocht.. zou blij zijn als ik die kan verkopen zonder verlies. Andere muntjes gaan prima. Leuk experiment, maar geen zin om fulltime te traden etc.
Nooit iets verkocht dus ook nooit iets verlorenLekkerboeie86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:48:
In Januari ingestapt in het hele Crypto. 80% verloren, maar nooit iets verkocht. Zit nu op -20% dus er is nog hoop. Voor 1400 sat TRX gekocht.. zou blij zijn als ik die kan verkopen zonder verlies. Andere muntjes gaan prima. Leuk experiment, maar geen zin om fulltime te traden etc.
je hebt wel bijgekocht neem ik aan omdat je nu nog maar op -20 staat?
Zero.
Nou ik weet niet wat er in die thee zit, maar voorlopig daalt'ie verder
je gaat zeker nog wel in de plus komen. ik denk dat we net als vorig jaar gewoon tot december moeten wachten tot alles gaat skyrocketten. Zoveel valt er niet te verdienen met alleen holden op het moment. ik wacht ook lekker nog een half jaartje+Lekkerboeie86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:48:
en wie weet kunnen we dan rentenieren
[ Voor 3% gewijzigd door nemesis2212 op 30-04-2018 14:51 ]
Neej. 1x ingestapt in verschillende dingen. Eerst een leuke stijging gepakt, en toen als een gek de min in. Toen vrijwel alles was verdampt heb ik maar besloten om niet meer dagelijks te kijken. Ga er ook geen extra euro's in zetten.Pelox schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:50:
[...]
Nooit iets verkocht dus ook nooit iets verloren
je hebt wel bijgekocht neem ik aan omdat je nu nog maar op -20 staat?
Weer toch ff een update vanuit mij.
Misschien niet de beste keuze gemaakt, maar wilde vanochtend toch wat winst pakken.
60/130 ICX verkocht en m’n NANO de deur uit. NANO koop ik later terug. RDD afgelopen week al de deur uit gedaan.
Na de vakantie ga ik de 300 vrijgespeelde dollar over 2/3 projecten splitsen
.
Daarna in juni wellicht wat TRX de deur uit en daar ook weer wat nieuws voor zoeken
.
Was toch bang op een komende dip bij ICX en nu wat meer in de veilige haven. Huidige ICX pf laat ik nog staan, gaat voor lange termijn nog wel naar een mooi bedrag denk ik zo
.
Misschien niet de beste keuze gemaakt, maar wilde vanochtend toch wat winst pakken.
60/130 ICX verkocht en m’n NANO de deur uit. NANO koop ik later terug. RDD afgelopen week al de deur uit gedaan.
Na de vakantie ga ik de 300 vrijgespeelde dollar over 2/3 projecten splitsen
Daarna in juni wellicht wat TRX de deur uit en daar ook weer wat nieuws voor zoeken
Was toch bang op een komende dip bij ICX en nu wat meer in de veilige haven. Huidige ICX pf laat ik nog staan, gaat voor lange termijn nog wel naar een mooi bedrag denk ik zo
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Druk hier opeens nu percentages weer groen zijn...
Verwijderd
Ik zou lekker doorhodlen. En zeker niet verkopen tegen aankoopsprijs, dat zou zonde zijn, met alles wat er nu aankomt. Denk dat je tegen juli er zelfs lekkere winst uit gaat halen.Lekkerboeie86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:48:
Misschien zelfs overmorgen al als dit zo doorgaat
Ach ik probeer mijn belabberde instap moment te verdoezelen met "methodes", jinx het nou niet, het gaat net de goede kant opYpuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:45:
Als je met cup-and-handle theorieen komt haak ik ook af.
[afbeelding]
TRX eventjes lekker +5% in een half uur. Weet je hoe lang je daarvoor bij de bank moet wachten 
Maar ik ben zelf niet zo overtuigd van het gedeelte van TA dat zich toelegt op 'patronen'. Je weet wel, head and shoulders, cup and handle, rising wedges en meer van dat soort toestanden.
Ach, als het voor jou werkt, dan is dat prima. Vooral verder doen danRhautvast schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:39:
Grappig dat je met hand en tand verdedigd over TA, en de interpretatie daarvan, en dan dit wegschuift als 100% onzin..
Heb er een aantal keer succes mee gehad, misschien geluk, misschien ook niet..
Maar ik ben zelf niet zo overtuigd van het gedeelte van TA dat zich toelegt op 'patronen'. Je weet wel, head and shoulders, cup and handle, rising wedges en meer van dat soort toestanden.
Ik zie het al helemaal voor me. Over een paar jaar zit je bij Warren Buffet aan tafel en vraagt ie: "Waar ben jij groot mee geworden Rhaut?". Waarop jij zelfverzekerd antwoord: "Met de cup-and-handle's in de markt spotten", gevolgd door een goedkeurend knikje van Warren.Rhautvast schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:57:
[...]
Ach ik probeer mijn belabberde instap moment te verdoezelen met "methodes", jinx het nou niet, het gaat net de goede kant op
Je moet je er voor de grap eens in verdiepen, dan zal je zien dat je heel vaak door middel van die patronen de prijs of omslagpunten kan voorspellen. Ik geloofde het eerst ook niet, maar ik ben nu helemaal overtuigt dat dit werkt omdat mensen er naar handelen. Als er maar genoeg mensen in geloven en naar handelen dan wordt het vanzelf de waarheid.TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:01:
TRX eventjes lekker +5% in een half uur. Weet je hoe lang je daarvoor bij de bank moet wachten![]()
[...]
Ach, als het voor jou werkt, dan is dat prima. Vooral verder doen dan![]()
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!