[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.927 views

Onderwerpen

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:00
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:57:
[...]

Ik zou lekker doorhodlen. En zeker niet verkopen tegen aankoopsprijs, dat zou zonde zijn, met alles wat er nu aankomt. Denk dat je tegen juli er zelfs lekkere winst uit gaat halen.

Misschien zelfs overmorgen al als dit zo doorgaat :+
Houd hem nu btje in gaten. Heb hem van 1400 naar 300 zien gaan. Dus als ik winst heb zou dat toch een klein wonder zijn.

In SAT heb ik over het totaal nu een kleine winst. Maar helaas begon ik toen BTC 15K was. Toen naar 18K gestegen. Op dat moment alle BTC in diverse alts omgezet. En daarna klapte bijna alles in elkaar. Dus in harde dollars moet er nog wel wat gebeuren, maar opzich in SAT heb ik meer dan in Januari zie ik.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Weet iemand een exchange waarbij het niet schofterig duur in verhouding is om trx te versturen? Wil die van mij kwijt op Hitbtc maar dan kan niet omdat je alleen in veelvouden van 1000 kunt (ver)kopen. Binance is tot nu het goedkoopste wat ik kan vinden maar alsnog ruim 67 trx en ik heb er maar 100 nodig om mijn tegoed op Hitbtc aan te vullen.. :X

Edit: geheel onverwacht is Bittrex heel redelijk met 1 trx aan fee, laat ik van alle exchanges waar ik geregistreerd ben nu net hier geen tegoed meer hebben staan. :D

[ Voor 19% gewijzigd door Crypts op 30-04-2018 15:22 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 03:33
Ik heb nu sinds vorige week mijn restanten reddcoin en verge verkocht voor get protocol maar wat verwachten jullie nu echt van get komend jaar?

Zero.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
tias86 incoming!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:16:
Ik heb nu sinds vorige week mijn restanten reddcoin en verge verkocht voor get protocol maar wat verwachten jullie nu echt van get komend jaar?
Geen idee, het is gewoon nog totaal niet op de rader van mensen gekomen. Het ligt er ook gewoon enorm aan of er nog goede exchanges gaan komen. Maar het is een top investering denk ik - met veel potentieel.

Kucoin kan al heeeeel veel doen met de bekendheid en prijs.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-02 20:19
Honestly? Helemaal niks.

Zie niet in waarom de grote jongens zoals Mojo, Ticketscript, Paylogic en andere festivalorganisaties, locaties, artiesten en resellers als Viagogo of Ticketswap met GUTS in zee gaan. Ze hebben op dit moment nauwelijks (financiele) schade aan de huidige ticket verkoop en het is totaal niet rendabel om de servicekosten naar een nieuwe onbekende partij over te maken.

Alleen kopers hebben baat bij een decentraal systeem, maar de macht ligt bij organisaties zoals Tomorrowland (vraag is hoger dan het aanbod op dit moment).

• Dizeerik
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:15
Ypuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:21:
[...]

Honestly? Helemaal niks.

Zie niet in waarom de grote jongens zoals Mojo, Ticketscript, Paylogic en andere festivalorganisaties, locaties, artiesten en resellers als Viagogo of Ticketswap met GUTS in zee gaan. Ze hebben op dit moment nauwelijks (financiele) schade aan de huidige ticket verkoop en het is totaal niet rendabel om de servicekosten naar een nieuwe onbekende partij over te maken.

Alleen kopers hebben baat bij een decentraal systeem, maar de macht ligt bij organisaties zoals Tomorrowland (vraag is hoger dan het aanbod op dit moment).
Vraag me ook af waarom een "Blokje" in zo'n chain waarde zou hebben. Het is puur een database en niet een munt waarmee betaald kan worden. Dit vraag ik mij trouwens bij 99% van de Coins af. ;)

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
EQL +100% de voorbije dagen :)
Jammer dat ik maar een euro of twee had geïnvesteerd :( 8)7

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:26

Jebus4life

BE User

Ik post hier sinds de crash niet meer (gezien ik m'n volledige portfolio voor 12 maanden op m'n ledger heb gezet lees ik ook niets meer over de markt, maak er me niet mee druk in, beter voor m'n hart :*) ), maar wil gezien de trend van april dit toch nog even droppen hier
Jebus4life schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:44:
Een korte uiteenzetting over een coin waar ik al een "tijdje" inzit en met een zeer hoge potentiële reward (maar dus ook in verhouding grote risk):

NULS.
NULS keeps the lambo dream alive :+

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Pelox
Dizeerik schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:24:
[...]

Vraag me ook af waarom een "Blokje" in zo'n chain waarde zou hebben. Het is puur een database en niet een munt waarmee betaald kan worden. Dit vraag ik mij trouwens bij 99% van de Coins af. ;)
Nu heb ik gelijk een slecht gevoel bij mijn keuze.. ;(

iemand iets positiefs te melden over get? anders verkoop ik de boel weer snel voor verge.. dan kan ik tenminste iets met mijn coins :*)

Zero.

• TomTorquay
Pelox schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:36:
anders verkoop ik de boel weer snel voor verge.. dan kan ik tenminste iets met mijn coins :*)
Afbeeldingslocatie: https://www.wegenforum.nl/images/smilies/icon_01.gif

;)

• Iksie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-02 09:51
De CCK heeft weer wat spannends getweed over Vechain. Buy the rumor...

• Ypuh
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/31437504_251850908722862_7821798600097891707_n.jpg?_nc_cat=0&oh=be0d61bf9c59a0eaf74894ef361192bc&oe=5B98BFAF

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Crypts schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:15:
Weet iemand een exchange waarbij het niet schofterig duur in verhouding is om trx te versturen? Wil die van mij kwijt op Hitbtc maar dan kan niet omdat je alleen in veelvouden van 1000 kunt (ver)kopen. Binance is tot nu het goedkoopste wat ik kan vinden maar alsnog ruim 67 trx en ik heb er maar 100 nodig om mijn tegoed op Hitbtc aan te vullen.. :X
Het is me niet helemaal duidelijk wat je nu precies wilt, maar bij Idex betaal je alleen de daadwerkelijke netwerkkosten, op dit moment volgens mij rond de $0,40.
Daar valt momenteel vrij weinig over te zeggen denk ik. Het ligt eraan op welke exchanges GET nog terecht gaat komen en daarnaast zal de algemene ontwikkeling van de markt ook een behoorlijke invloed gaan hebben.

Ook ligt het eraan of het ze gaat lukken om door te pakken. Dit jaar worden er in ieder geval 50.000 smart-tickets door GUTS geleverd en aan het einde van 2019 ligt dat aantal op minimaal 1 miljoen. Ik hoop dat het ze gaat lukken om meer samenwerkingen aan te gaan en dat ze ook internationaal gaan, want op dit moment lijken ze zich voornamelijk nog op de Nederlandse markt te richten.

Ik denk in ieder geval wel dat GET een mooi rendement gaat opleveren. Er komen nieuwe exchange(s?) aan, de marketing gaat actiever opgepakt worden en het product wordt steeds vaker gebruikt. Ik verwacht niet dat dit een coin is die een marketcap van honderden miljoenen gaat bereiken, maar met de huidige marketcap van $7.5M is dat ook niet nodig om er alsnog goed aan te kunnen verdienen. :)

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:12:
[...]

Houd hem nu btje in gaten. Heb hem van 1400 naar 300 zien gaan. Dus als ik winst heb zou dat toch een klein wonder zijn.

In SAT heb ik over het totaal nu een kleine winst. Maar helaas begon ik toen BTC 15K was. Toen naar 18K gestegen. Op dat moment alle BTC in diverse alts omgezet. En daarna klapte bijna alles in elkaar. Dus in harde dollars moet er nog wel wat gebeuren, maar opzich in SAT heb ik meer dan in Januari zie ik.
Dan ga je goed. Die 1400 sats gaan er denk ik wel komen. De hype op TRX is hoog, alleen hangt alles ook een beetje af van bitcoin natuurlijk.

Als je van je TRX af wilt dan zou ik hem zeker wat monitoren. En idd verkopen voor minimaal een leuke winst in sats. Daarna is het alleen ff wachten tot bitcoin een nieuwe ATH neerzet. En voila winst in fiat :+

Je kunt natuurlijk ook blijven hodlen, want ik denk dat TRX nog wel leuke dingen gaat laten zien deze zomer. Sowieso is de hype groot tot mainnet en eigen blockchain. Daarna kan het 2 kanten opgaan. Vaak is het buy the rumor sell the news. Verge is daar weer een recent goed voorbeeld van.

Persoonlijk denk ik dat TRX ook zo'n 30% terugkeldert wanneer ze mainnet en eigen blockchain gelauncht hebben. De vraag is alleen hoe hoog ie daarvoor gaat klimmen :9

Ik vind het persoonlijk geen coin om echt lang te holden. Maar misschien zit ik er ook wel compleet naast, en worden ze ooit echt leuk geld waard.

• TomTorquay
Weet er hier iemand een app of een site die Binance monitort op sell walls?

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-01 05:49
Bmfd schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:51:
[...]

Het is me niet helemaal duidelijk wat je nu precies wilt, maar bij Idex betaal je alleen de daadwerkelijke netwerkkosten, op dit moment volgens mij rond de $0,40.

[...]

Daar valt momenteel vrij weinig over te zeggen denk ik. Het ligt eraan op welke exchanges GET nog terecht gaat komen en daarnaast zal de algemene ontwikkeling van de markt ook een behoorlijke invloed gaan hebben.

Ook ligt het eraan of het ze gaat lukken om door te pakken. Dit jaar worden er in ieder geval 50.000 smart-tickets door GUTS geleverd en aan het einde van 2019 ligt dat aantal op minimaal 1 miljoen. Ik hoop dat het ze gaat lukken om meer samenwerkingen aan te gaan en dat ze ook internationaal gaan, want op dit moment lijken ze zich voornamelijk nog op de Nederlandse markt te richten.

Ik denk in ieder geval wel dat GET een mooi rendement gaat opleveren. Er komen nieuwe exchange(s?) aan, de marketing gaat actiever opgepakt worden en het product wordt steeds vaker gebruikt. Ik verwacht niet dat dit een coin is die een marketcap van honderden miljoenen gaat bereiken, maar met de huidige marketcap van $7.5M is dat ook niet nodig om er alsnog goed aan te kunnen verdienen. :)
Als GET x4 gaat vanaf nu dan heeft het alsnog een marketcap van minder dan 50 miljoen dollar, zou moeten lukken :)

• Ypuh
Rookert25 schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:05:
[...]

Als GET x4 gaat vanaf nu dan heeft het alsnog een marketcap van minder dan 50 miljoen dollar, zou moeten lukken :)
Leuk bedacht, maar why de f* zou GET 50 miljoen waard moeten zijn? De enige redenatie lijkt mij omdat er grotere shitcoins zijn die meer waard zijn, maar dat lijkt me nou niet het ideale uitgangspunt.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-02 16:18
Ypuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:21:
[...]

Honestly? Helemaal niks.

Nee zij niet, maar de artiesten hebben er wel last van. Zij moeten toekijken hoe hun fans soms wel tot 5x zoveel als de normale ticketprijs moeten betalen, wat voor veel gezeik zorgt. En uiteindelijk zijn het de artiesten zelf die de tickets beschikbaar stellen aan dat soort bedrijven. Stoppen ze daarmee en gaan ze over op GUTS, dan zijn ze bij Paylogic e.d. natuurlijk mooi de lul. :)

• Rookert25
Ypuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:18:
[...]

Leuk bedacht, maar why de f* zou GET 50 miljoen waard moeten zijn? De enige redenatie lijkt mij omdat er grotere shitcoins zijn die meer waard zijn, maar dat lijkt me nou niet het ideale uitgangspunt.
Dat is precies het uitgangspunt. Geen enkel project in crypto verdient zijn waardering als je het vergelijkt met normale bedrijven.

• Pelox
[...]

Why the F* zou Verge 1 miljard waard moeten zijn.. oh wacht.. :+

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Sommige ICO's die oprecht nog niks hebben klaargespeeld halen al 50 miljoen op, moet je nagaan dat GET op een schamele 7 miljoen staat terwijl zij al aan de weg timmeren. ;)

• Bmfd
Rookert25 schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:05:
[...]

Precies. :) Met de huidige marketcap, nieuwe exchange listings en de guaranteed minimum exchange rate beschouw ik GET als een relatieve safe bet voor mij. Met een marketcap van $30M, wat ik zeker realistisch acht, sta ik al op X8. :)

• Luca
[...]

Waarde en crypto kunnen we weinig over zeggen. Waarom was BTC in januari bijna $20k waard en nu nog niet eens de helft? Waarom is iets als EOS zoveel waard? Waarom is TRX zoveel waard zonder product? Het is maar wat de gek ervoor over heeft. ;)

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-02 19:59
Er stroomt weer geld uit de alts t.o.v. BTC. Ik heb daarom mijn BTC (aangekocht op $9000) weer even verkocht.

Verwijderd

Als je heel eerlijk bent over het gross van de munten is het allemaal een lachertje
en inderdaad ,het is wat een gek er voor geeft
en als je nu zorgt dat je weet hoeveel gekken het gaan betalen dan heb je de beste TA

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
gabn88 schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:28:
Er stroomt weer geld uit de alts t.o.v. BTC. Ik heb daarom mijn BTC (aangekocht op $9000) weer even verkocht.
en wat heb je ermee verdiend?

volgens mij gaat het al weken zo, alle munten omhoog en omlaag en weer omhoog. op aantal coins na met nieuwe ontwikkelingen

• Ypuh
Jebus4life schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:31:
NULS keeps the lambo dream alive :+
Njah, leuk en aardig dat NULS, maar staat inmiddels weer op niveautje van januari en is de afgelopen 3 weken x3 gegaan. Lijkt me nu niet echt het beste moment om in te kopen.

• Ypuh
Danny.G schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:20:
[...]

Nee zij niet, maar de artiesten hebben er wel last van. Zij moeten toekijken hoe hun fans soms wel tot 5x zoveel als de normale ticketprijs moeten betalen, wat voor veel gezeik zorgt. En uiteindelijk zijn het de artiesten zelf die de tickets beschikbaar stellen aan dat soort bedrijven. Stoppen ze daarmee en gaan ze over op GUTS, dan zijn ze bij Paylogic e.d. natuurlijk mooi de lul. :)
Die artiesten kan het aan hun reet roesten wat er met dat peupel volk gebeurd, zo lang de artiest z'n geld maar krijgt en niet negatief in het nieuws komt (maar kan zijn vingertje altijd nog wijzen naar de eventorganisatie, managers, handelaren, Paylogics etc).

Daarnaast is Paylogic nog geen eens 50 miljoen waard en die draaien al 15 jaar mee en hebben miljoenen tickets verkocht in die periode zonder al te veel problemen. GET heeft dan misschien wel een systeem voor het controleren van de echtheid en unieke waarde, maar hebben waarschijnlijk nog nauwelijks nagedacht over de capaciteit en organisatie die er bij het verkopen van een groot evenement komen kijken.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Ypuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:49:
[...]

Die artiesten kan het aan hun reet roesten wat er met dat peupel volk gebeurd, zo lang de artiest z'n geld maar krijgt en niet negatief in het nieuws komt (maar kan vingertje altijd nog wijzen naar de organisatie, managers, handelaren, Paylogics etc).

Daarnaast is Paylogic nog geen eens 50 miljoen waard en die draaien al 15 jaar mee en hebben miljoenen tickets verkocht in die periode zonder al te veel problemen. GET heeft dan misschien wel een systeem voor het controleren van de echtheid en unieke waarde, maar hebben waarschijnlijk nog nauwelijks nagedacht over de capaciteit en organisatie die er bij het verkopen van een groot evenement komen kijken.
Dat kunnen artiestgen wel hun reet roesten! Zie guus youp en jochem, ook de Artic Monkeys hadden het er al over, om maar een wat grotere naam te noemen. Het is een veel besproken onderwerp en er zit zeker geld in. Ook heeft GET de focus op het buitenland er zijn al diverse contacten geweest. Daarnast is het systeem van GUTS goedkoper als de concurrentie en waterdicht. Dus ja ik zie er toekomst in. En hoe kom je erbij dat GET daar niet over na denkt? Het is hun core bussines nota bene. De enige kant die zij op willen is omhoog en groter, daar werken 17 man fulltime aan. en nee je staat niet binnen een jaar aan de top.

• Luca
[...]

Die artiesten kan het aan hun reet roesten wat er met dat peupel volk gebeurd, zo lang de artiest z'n geld maar krijgt en niet negatief in het nieuws komt (maar kan vingertje altijd nog wijzen naar de organisatie, managers, handelaren, Paylogics etc).

Ik denk oprecht, zonder verkeerde bedoelingen, dat je je wat vergist in dat het de artiesten niks zal interesseren. Het interesseert ze namelijk wel veel. Er werken immers al vrij grote Nederlandse artiesten mee. Geen of je je verder heel erg verdiept hebt in hun onderneming, maar het zijn toch wel vrij pientere mensen bij GUTS dus daar zullen ze zeker wel over nagedacht hebben en over nadenken.

Only time will tell, maar ik vind wel dat het een veel belovend en nuttig project is op dit moment. Maakt op een zeer mooie manier gebruik van de mogelijkheden van blockchain en dat moeten we toch waarderen.

Verwijderd

Ypuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:43:
[...]

Njah, leuk en aardig dat NULS, maar staat inmiddels weer op niveautje van januari en is de afgelopen 3 weken x3 gegaan. Lijkt me nu niet echt het beste moment om in te kopen.
Staan wat dingen op de rit in mei
kan best nog wat gaan stijgen

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Kijk eens aan. Unicef die monero binnen harkt door het gebruik van een browser miner. Eindelijk weer eens "positief" nieuws inplaats van berichten over geïnfecteerde overheidswebsites etc die ongemerkt monero binnenhalen.

[ Voor 23% gewijzigd door Beaulion op 30-04-2018 17:03 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
https://qz.com/1265459/wh...r-secrets-of-local-slang/

Best een geinig artikel over crypto jargon in China. Blijkbaar noemen ze BTC daar dus big pancake :+

• TomTorquay
Danny.G schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:58:
Er werken immers al vrij grote Nederlandse artiesten mee.
Wie dan?

Voorlopig is mijn indruk bij GET: "veel beloven, weinig geven, doet de zotten in vreugde leven". Nu ja, daarin verschilt het eigenlijk niet zo heel veel van de meeste andere coins. Behalve dan dat het Nederlands is en dus internationaal bijzonder weinig voorstelt op een markt met Chinese en Amerikaanse concurrenten (niet direct op hun core bussiness, I know).

• Ypuh
tias86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:55:
[...]

Dat kunnen artiestgen wel hun reet roesten! Zie guus youp en jochem, ook de Artic Monkeys hadden het er al over, om maar een wat grotere naam te noemen. Het is een veel besproken onderwerp en er zit zeker geld in. Ook heeft GET de focus op het buitenland er zijn al diverse contacten geweest. Daarnast is het systeem van GUTS goedkoper als de concurrentie en waterdicht. Dus ja ik zie er toekomst in. En hoe kom je erbij dat GET daar niet over na denkt? Het is hun core bussines nota bene. De enige kant die zij op willen is omhoog en groter, daar werken 17 man fulltime aan. en nee je staat niet binnen een jaar aan de top.
Tja sorry, ik zie alleen 3 artiesten die een wit voetje bij het grote publiek proberen te halen met hun nobele streven. Op een paar uurtjes na kost het ze niets, laten ze het publiek zien dat ze zich opkomen voor hun fans en door het buzzwoord van 2017 krijgen ze ook nog gratis zendtijd bij één van de best bekeken programma's van Nederland. Waarschijnlijk hebben ze ook nog wat financiele afspraken met GUTS gemaakt en is het helemaal een win-win. Deze artiesten kunnen gewoon niet verliezen door alleen hun naam er aan te verbinden.

• tias86
TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:01:
[...]

Wie dan?

Voorlopig is mijn indruk bij GET: "veel beloven, weinig geven, doet de zotten in vreugde leven". Nu ja, daarin verschilt het eigenlijk niet zo heel veel van de meeste andere coins. Behalve dan dat het Nederlands is en dus internationaal bijzonder weinig voorstelt op een markt met Chinese en Amerikaanse concurrenten (niet direct op hun core bussiness, I know).
Voorlopig zet GET echt geld om 50.000 tickets dit jaar over een 1.000.000 volgend jaar. Zie je de trend naar boven ook? Echte usecase kan van tron eos neo?? niet zeggen.
En wat verwacht je van een bedrijf dat ergens in 2016 is begonnen dat ze twee jaar later Chinese en Amerikaanse markt domineren. haha

Verwijderd

tias86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:05:
[...]

Voorlopig zet GET echt geld om 50.000 tickets dit jaar over een 1.000.000 volgend jaar. Zie je de trend naar boven ook? Echte usecase kan van tron eos neo?? niet zeggen.
En wat verwacht je van een bedrijf dat ergens in 2016 is begonnen dat ze twee jaar later Chinese en Amerikaanse markt domineren. haha
Moet ik GET net zo zien als RIPPLE?
Goed idee dat ook werkt ,maar aan de munt zelf heb je weinig?

• Bmfd
[...]

Die artiesten kan het aan hun reet roesten wat er met dat peupel volk gebeurd, zo lang de artiest z'n geld maar krijgt en niet negatief in het nieuws komt (maar kan zijn vingertje altijd nog wijzen naar de eventorganisatie, managers, handelaren, Paylogics etc).

Ik denk dat het artiesten echt wel wat uitmaakt, maar de oplossing van de problemen moeten hen niet teveel geld en/of tijd kosten. Als er een partij is die daaraan voldoet en een oplossing biedt, zullen ze daar zeker wel interesse in hebben.

Dat Paylogic nog geen 50 miljoen euro waard is kan prima. Ik ben zelf ook niet van mening dat GET dat in de normale bedrijfswereld waard zou zijn, maar in de huidige cryptocurrency-markt met absurde validaties denk ik niet dat een marketcap van 50 miljoen voor een project als GET onrealistisch is.
TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:01:
[...]

Wie dan?

Uit interesse, welke beloftes hebben ze dan gemaakt en in welk opzicht geven ze weinig?

Qua namen die zich aan GET verbonden hebben: Jochem Myjer, Youp van het Hek en Guus Meeuwis.

• tias86
Ypuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:04:
[...]

Tja sorry, ik zie alleen 3 artiesten die een wit voetje bij het grote publiek proberen te halen met hun nobele streven. Op een paar uurtjes na kost het ze niets, laten ze het publiek zien dat ze zich opkomen voor hun fans en door het buzzwoord van 2017 krijgen ze ook nog gratis zendtijd bij één van de best bekeken programma's van Nederland. Waarschijnlijk hebben ze ook nog wat financiele afspraken met GUTS gemaakt en is het helemaal een win-win. Deze artiesten kunnen gewoon niet verliezen door alleen hun naam er aan te verbinden.
Dat zijn drie nederlandse voorbeelden, en als je de uitzending gekeken had kon je zien dat zei geinvesteerd hadden in GUTS. Je verzint er wel steeds leuke theorien bij moet ik zeggen haha. Ook bij de toer van de toen nog levende Mickael Jackson was het een hot topic bij Adele laatst Artic Monkeys en vele anderen. Maar goed je kan het ook niet willen zien natuurlijk.

• tias86
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:07:
[...]

Moet ik GET net zo zien als RIPPLE?
Goed idee dat ook werkt ,maar aan de munt zelf heb je weinig?
Moet ik hier op reageren lol

• Ypuh
[...]

50.000 * €2 aan servicekosten = €100.000 aan omzet. Laten we zeggen dat de helft opgaat aan kosten en daar moeten 17 man personeel a grofweg €50k p/j voor betaald worden.

Ik ben geen econoom, maar ook al groeien ze exponentieel en nemen ze de Nederlandse markt in no-time over, dan nog duurt het 3 jaar voordat ze een positief bedrijfsresultaat halen. Hoeft niet per se negatief te zijn natuurlijk (Tesla en Uber maken ook gewoon al verlies).

• TomTorquay
Wat bedoel je met die zin? Mijn grammatica-checker meldt mij dat die zin niet klopt.

Hoe dan ook, je spreekt weer over 'volgend jaar' blablabla. Veel beloven, weinig geven (dat laatste valt nog te bezien, akkoord), quod erat demonstrandum dus...

En ik verwacht niet dat ze nu de markt gaan domineren. Maar je leest klaarblijkelijk alleen wat je wil lezen.

Verwijderd

tias86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:08:
[...]

Moet ik hier op reageren lol
Nou ,youp van het hek en crypto traders in Amerika en china
Die link zie ik ook niet

• tias86
Ypuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:10:
[...]

50.000 * €2 aan servicekosten = €100.000 aan omzet. Laten we zeggen dat de helft opgaat aan kosten en daar moeten 17 man personeel a grofweg €50k p/j voor betaald worden.

Ik ben geen econoom, maar ook al groeien ze exponentieel en nemen ze de Nederlandse markt in no-time over, dan nog duurt het 3 jaar voordat ze een positief bedrijfsresultaat halen. Hoeft niet per se negatief te zijn natuurlijk (Tesla en Uber maken ook gewoon al verlies).
Klopt dat zeiden ze op BNR nieuwradio ook aan tafel met een grote investeerder en een econoom.
Verwachting is 2020 dat ze winst gaan draaien.

• Bmfd
TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:10:
[...]
Wat bedoel je met die zin? Mijn grammatica-checker meldt mij dat die zin niet klopt.

Hoe dan ook, je spreekt weer over 'volgend jaar' blablabla. Veel beloven, weinig geven (dat laatste valt nog te bezien, akkoord), quod erat demonstrandum dus...

En ik verwacht niet dat ze nu de markt gaan domineren. Maar je leest klaarblijkelijk alleen wat je wil lezen.
Dat zijn toch gewoon contractuele afspraken die ze hebben gemaakt? Wat verwacht je dan?

Zij hebben contracten binnengesleept die ervoor zorgen dat ze aan het einde van 2019 1 miljoen smart-tickets hebben geleverd. Wat zouden ze daarin anders kunnen/moeten doen, volgens jou?

• TomTorquay
Bmfd schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:08:
Uit interesse, welke beloftes hebben ze dan gemaakt en in welk opzicht geven ze weinig?

Qua namen die zich aan GET verbonden hebben: Jochem Myjer, Youp van het Hek en Guus Meeuwis.
Nou, ik veronderstel dat het team van GET bitter weinig beloftes doet, maar de shillers hier des te meer. Toevoeging aan verschillende exchanges, betere marketing, cijfers als 'van 50.000 naar 1.000.000 volgend jaar'. Dat wordt gebruikt als argument om het nu te kopen. Iedereen kan toch zoiets komen roepen? Welke fundamentele reden is er om GET te kopen? Omdat je achter het idee staat. Perfect legitiem. Maar ik vind het idee maar niks. En verder valt er voorlopig gewoon niet veel van te zeggen, wat sommige voorspellingen voor GET ook mogen beloven.

En die namen die je noemt. Jochem wie? Youp op z'n retour. En Guus Meeuwis, tja, nu ook niet bepaald van het formaat van bvb Anouk. Buiten het Nederlandse taalgebied kent niemand die artiesten. En die Jochem kennen we zelfs in België al niet.

• Luca
Ik snap de discussie niet zo goed. Het mag toch logisch zijn dat dit niet binnen een jaar allemaal opgezet wordt? Dus dat men het heeft over 2019 en 2020 is niet zo gek.

Verder zal ik er ook niet al te veel op in gaan, want ik haat shillen en heb ook echt veel te weinig GET om me daar mee bezig te gaan houden. Koop dan lekker VIA of zo. >:)

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Gaat helemaal los hier oOo , ik pak er even een bak popcorn bij en laat mijn computer even minen voor het goede doel op de Hopepage van unicef.

• tias86
Beaulion schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:21:
Gaat helemaal los hier oOo , ik pak er even een bak popcorn bij en laat mijn computer even minen voor het goede doel op de Hopepage van unicef.
Haha , ik hou er weer mee op. lol

Moet zeggen dat die 50 ENG die heb het ook goed doen. Gekocht op 1.96

[ Voor 9% gewijzigd door tias86 op 30-04-2018 17:29 ]

Verwijderd

Ja dat shillen steeds hier ,lees je eens in bij csc 8)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:02
Ypuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:10:
[...]

Even buiten de GET discussie, dat is hoe elke startup werkt. Ze trekken investeerders aan en hopen binnen een x aantal jaar winstgevend te zijn. Ze hebben natuurlijk nu een berg geld van die ICO dus ze zullen de komende jaren goed kunnen investeren in het protocol het opbouwen van hun naam.

Ik ken genoeg startups in de biotech wereld (andere wereld natuurlijk) die miljoenen aan geld ophalen zonder een werkend product, maar wel een goed idee hebben.

• TomTorquay
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:24:
Ja dat shillen steeds hier ,lees je eens in bij csc 8)
Wafflecoin, beste dartfreak, daar moet je je geld ingooien ;)
Ze hebben een hoop contracten binnengehaald waardoor ze volgend jaar gegarandeerd 1.000.000 wafels gaan bakken. De coin staat ook nog op geen enkele exchange, maar dat kan niet lang meer duren, dus winst gegarandeerd. En Will Tura heeft mee geïnvesteerd! To the moon!

[ Voor 3% gewijzigd door TomTorquay op 30-04-2018 17:28 ]

Verwijderd

TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:27:
[...]
Ze hebben een hoop contracten binnengehaald waardoor ze volgend jaar gegarandeerd 1.000.000 wafels gaan bakken. De coin staat ook nog op geen enkele exchange, maar dat kan niet lang meer duren, dus winst gegarandeerd. En Will Tura heeft mee geïnvesteerd! To the moon!
Ik koop alleen munten die garant staan voor winst
tot nu toe lukt me dat buiten gewoon goed :w

• Bmfd
TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:17:
[...]
Nou, ik veronderstel dat het team van GET bitter weinig beloftes doet, maar de shillers hier des te meer. Toevoeging aan verschillende exchanges, implementatie in 2018, cijfers als 'van 50.000 naar 100.000 volgend jaar'. Dat wordt gebruikt als argument om het nu te kopen. Iedereen kan toch zoiets komen roepen? Welke fundamentele reden is er om GET te kopen? Omdat je achter het idee staat. Perfect legitiem. Maar ik vind het idee maar niks. En verder valt er voorlopig gewoon niet veel van te zeggen, wat sommige voorspellingen voor GET ook mogen beloven.

En die namen die je noemt. Jochem wie? Youp op z'n retour. En Guus Meeuwis, tja, nu ook niet bepaald van het formaat van bvb Anouk. Buiten het Nederlandse taalgebied kent niemand die artiesten. En die Jochem kennen we zelfs in België al niet.
Het team achter GET heeft gecommuniceerd dat ze in het tweede kwartaal op een centrale exchange terecht komen. Dat hebben ze niet gedaan om te hypen, maar meer om openheid van zaken te geven nadat sommige ICO-investeerders meer duidelijkheid wilden.

Ze hebben contractuele afspraken die ervoor zorgen dat ze dit jaar minimaal 50.000 en volgend jaar 1 miljoen smart-tickets regelen. Dat is een gegeven, het is naar mijn idee dus ook niet terecht om dat als 'veel' beloven, weinig geven' te zien. Dat ze naar jouw inziens niet (snel) genoeg leveren kan, maar ik denk dat ze prima progressie maken.

Dat jij niet onder de indruk bent van de artiesten is ook prima, daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat het protocol bij die artiesten gebruikt gaat worden en hoe je het ook went of keert, het zijn nou eenmaal bekende namen in de Nederlandse industrie, en dat is ook de industrie waar ze tot nu toe de focus op hebben gelegd.

• Luca
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:29:
[...]

Ik koop alleen munten die garant staan voor winst
tot nu toe lukt me dat buiten gewoon goed :w
Dat dachten de Bitconnect holders ook. :+

Verwijderd

Danny.G schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:30:
[...]

Dat dachten de Bitconnect holders ook. :+
Dachten ,dat is een aanname
Weten is beter

• Ypuh
Bartske schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:26:
[...]

Even buiten de GET discussie, dat is hoe elke startup werkt. Ze trekken investeerders aan en hopen binnen een x aantal jaar winstgevend te zijn. Ze hebben natuurlijk nu een berg geld van die ICO dus ze zullen de komende jaren goed kunnen investeren in het protocol het opbouwen van hun naam.

Ik ken genoeg startups in de biotech wereld (andere wereld natuurlijk) die miljoenen aan geld ophalen zonder een werkend product, maar wel een goed idee hebben.
Tjah, zo heb ik ook wel eens gesproken met een start-up die het een goed idee vond om pakketjes via drones te bezorgen. Fantastisch idee met een goede business case, die waardeloos werdt toen DHL en Amazon vergelijkbare ideeën aankondigde. Nu 5 jaar later zijn ze in Amerika pas bezig met de pilotfase, maar die start-up was al lang en breed de nek omgedraaid.

• Rookert25
TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:17:
[...]
Nou, ik veronderstel dat het team van GET bitter weinig beloftes doet, maar de shillers hier des te meer. Toevoeging aan verschillende exchanges, betere marketing, cijfers als 'van 50.000 naar 1.000.000 volgend jaar'. Dat wordt gebruikt als argument om het nu te kopen. Iedereen kan toch zoiets komen roepen? Welke fundamentele reden is er om GET te kopen? Omdat je achter het idee staat. Perfect legitiem. Maar ik vind het idee maar niks. En verder valt er voorlopig gewoon niet veel van te zeggen, wat sommige voorspellingen voor GET ook mogen beloven.

https://blog.guts.tickets/

Lees hier de bronnen van die cijfers. Als je deze blogs te weinig informatie/onderbouwing vind hebben ben ik benieuwd wat jouw benchmark is binnen crypto, want die wil ik dan ook hebben :) Ik ben het met je eens dat ze meer internationaal mogen gaan, maar denk dat ze eerst bezig zijn met lokale trackrecord. Suitsupply begon ook niet in het buitenland. :)

Verder mag je het project compleet brak vinden, er zijn zoveel projecten hier langs gekomen waarvan ik dat ook vind, maar geen zin om dat hier te roepen. Het is slowchat dus roep wat je wil.

• Bmfd
TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:27:
[...]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Waarom zou je als bedrijf überhaupt vooruit willen kijken en plannen voor meerdere jaren maken? Het is veel beter, leuker en spannender om alles van dag tot dag te bekijken en niks contractueel vast te leggen. Fuck heel die meerjarenvisie. :+

Verwijderd

Danny.G schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:20:
Ik snap de discussie niet zo goed. Het mag toch logisch zijn dat dit niet binnen een jaar allemaal opgezet wordt? Dus dat men het heeft over 2019 en 2020 is niet zo gek.

Verder zal ik er ook niet al te veel op in gaan, want ik haat shillen en heb ook echt veel te weinig GET om me daar mee bezig te gaan houden. Koop dan lekker VIA of zo. >:)
Ik snap ook niet echt de discussie... Ze hebben een werkend product en zitten in een tot nu toe goed geslaagde testfase. Een lage circulating supply, en focussen zich nu vooral op ontwikkeling van hun producten, met name de schaling voor grote evenementen.

Cryptomarkt is sowieso compleet bullish voor de kleinste hype op wat dan ook. Kijk bijvoorbeeld TRX.

Zodra GET op een middelgrote exchange komt zoals bijvoorbeeld Kucoin, denk ik dat het hek compleet van de dam gaat indien er wat hype bij wordt gemaakt. Een concert van grote internationale naam binnen Nederlandse grenzen hosten zou daar in principe al genoeg voor zijn. GET is nu gewoon bezig om zo'n evenement ook succesvol te kunnen hosten. Ze maken in mijn ogen juist niet veel beloftes, maar werken keihard aan realistische toepassingen hun product, om die op diverse schaling ook succesvol toe te passen. Met data verkregen uit kleinere opzetten. Een professionele werkwijze wat mij betreft.

Het hangt natuurlijk allemaal ook wat van de complete markt af, maar dat geld voor alle coins.

Ik ben er best positief over, maar het is gewoon geen coin zoals TRX die overmorgen moont. Feit is gewoon dat als je er interesse in hebt met oog op de lange termijn, dit geen slecht koopmoment is.

• TomTorquay
Bmfd schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:30:
[...]

Het team achter GET heeft gecommuniceerd dat ze in het tweede kwartaal op een centrale exchange terecht komen. Dat hebben ze niet gedaan om te hypen, maar meer om openheid van zaken te geven nadat sommige ICO-investeerders meer duidelijkheid wilden.

Ze hebben contractuele afspraken die ervoor zorgen dat ze dit jaar minimaal 50.000 en volgend jaar 1 miljoen smart-tickets regelen. Dat is een gegeven, het is naar mijn idee dus ook niet terecht om dat als 'veel' beloven, weinig geven' te zien.
Ik zie beiden (exchange+ticket-contracten) niet als een gegeven, maar als een belofte. Prima als je daarin wil meegaan, maar ik zie liever eerst concrete resultaten. Het is mij allemaal veel te vaag. Nee, ICO's en soortgelijken zijn niks voor mij, zoveel is duidelijk.

• tias86
Crypto visie gaat vaak niet verder dan when mainnet? Of when binance? Volgend jaar? woooww

[ Voor 13% gewijzigd door tias86 op 30-04-2018 17:42 ]

• Tominatie
  • Niet online
https://cryptocoinspy.com...os-smart-contract-system/

Mag nu wel dumpen dat ding, neem ik aan? Pleuris EOS.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Morgen maar weer eens een andere coin gaan hypen en tot op het bot uitmelken. Het waren 3 geweldige dagen voor EOS. 8)7 Crypto op z'n best weer.

• TomTorquay
Kijk, hier kan je iets mee. Dit is tenminste een goeie bron. Geen vage praat, maar wel concrete dingen. Niet dat ik nu opeens geweldig van hun prestaties onder de indruk ben, maar goed.

• Luca
Volgens mij is het weer tijd voor een BTC moon. Het is maandag en dat is te merken hier. :+

• tias86
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:39:
[...]

Ik snap ook niet echt de discussie... Ze hebben een werkend product en zitten in een tot nu toe goed geslaagde testfase. Een lage circulating supply, en focussen zich nu vooral op ontwikkeling van hun producten, met name de schaling voor grote evenementen.

Cryptomarkt is sowieso compleet bullish voor de kleinste hype op wat dan ook. Kijk bijvoorbeeld TRX.

Zodra GET op een middelgrote exchange komt zoals bijvoorbeeld Kucoin, denk ik dat het hek compleet van de dam gaat indien er wat hype bij wordt gemaakt. Een concert van grote internationale naam binnen Nederlandse grenzen hosten zou daar in principe al genoeg voor zijn. GET is nu gewoon bezig om zo'n evenement ook succesvol te kunnen hosten. Ze maken in mijn ogen juist niet veel beloftes, maar werken keihard aan realistische toepassingen hun product, om die op diverse schaling ook succesvol toe te passen. Met data verkregen uit kleinere opzetten. Een professionele werkwijze wat mij betreft.

Het hangt natuurlijk allemaal ook wat van de complete markt af, maar dat geld voor alle coins.

Ik ben er best positief over, maar het is gewoon geen coin zoals TRX die overmorgen moont. Feit is gewoon dat als je er interesse in hebt met oog op de lange termijn, dit geen slecht koopmoment is.
Dank je Jaapio, ik had het niet beter kunnen verwoorden _/-\o_

Verwijderd

tias86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:40:
Crypto visie gaat vaak niet verder dan when mainnet? Of when binance? Volgend jaar? woooww
Volledig mee eens
Je vergeet er 1..when money?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2018 17:53 ]

• TomTorquay
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:39:
Feit is gewoon dat als je er interesse in hebt met oog op de lange termijn, dit geen slecht koopmoment is.
Dat geldt natuurlijk voor al die coins die in hun kinderschoenen staan, zovelen daartussen hebben klaarblijkelijk huizenhoge potentie. Ik denk dat het ook afhangt van hoe je hierin staat. Ik zie het concrete nut van werkelijk geen enkele coin. Dus laat staan dat ik het nut zou zien van een coin die nog grotendeels moet 'opgroeien'.

Voor mij - en voor 95% - draait heel dit wereldje dan ook alleen maar om door traden geld te verdienen in een zeepbel. Dus mijn geld ergens voor een jaar parkeren? Daadwerkelijk investeren in een bedrijf dat werkt aan een technologie die mij niet interesseert en waar ik geen toekomst in zie. Nee, bedankt. Nog het meest omdat ze qua hype nooit gaan kunnen opboksen tegen de grote jongens. En hype, daar draait het hier om. Niet om inhoud. De koersen van LISK en STRATIS al eens bekeken? Geweldige teams naar het schijnt, maar geen pr. Gevolg: vlakke koersen.

Verwijderd

Alle coins waren eens shitcoins
zo als dgd enz
ook ooit begonnen op een paar cent
die kansen liggen er nog steeds volop
dus ik begrijp niet waarom je $500 zou beleggen in een munt die mss keer twee gaat terwijl je drie of vier anderen kan aankopen die mss ooit keer 1000 gaan

maar dat is mijn bescheiden mening

• Bmfd
Overigens heeft GUTS zojuist de beta van hun android-app gereleased. Voorlopig kun je alleen tickets bekijken en gebruiken als je ze al hebt. In een later stadium worden andere functionaliteiten toegevoegd, zoals het kopen en verkopen van tickets (hé, weer een belofte :+ ).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yHR9M1LneZFmCBLOTPWiiqzO/full.jpg

De iOs-app wacht nog op goedkeuring. :)

• TomTorquay
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:06:
Alle coins waren eens shitcoins
zo als dgd enz
ook ooit begonnen op een paar cent
die kansen liggen er nog steeds volop
dus ik begrijp niet waarom je $500 zou beleggen in een munt die mss keer twee gaat terwijl je drie of vier anderen kan aankopen die mss ooit keer 1000 gaan

maar dat is mijn bescheiden mening
Ja, daar zeg je het. Als je er drie of vier koopt, dan gaan die niet allemaal x1000 gaan. Als je er 100 koopt, dan is er misschien een die x1000 gaat, een hoop zullen matig scoren en een niet onaardig aantal bloedt gewoon dood. Als je op het eind de rekening maakt, dan zou ik wel eens willen weten wie dan beter af is.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Toch wel een mooi idee dat GET *O*

Waar kopen jullie hem ?

• tias86
Slux schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:16:

Waar kopen jullie hem ?
Op internet _/-\o_

• Rookert25
Slux schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:16:

Waar kopen jullie hem ?
IDEX, maar je kan nu ook DDEX proberen. Wel een MyEtherWallet even opzetten als je die niet hebt. Vond het zelf eerst beetje spannend, maar is eigenlijk prima te doen en vind het nu niet moeilijker dan Binance. :)

Verwijderd

TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:14:
[...]
Ja, daar zeg je het. Als je er drie of vier koopt, dan gaan die niet allemaal x1000 gaan. Als je er 100 koopt, dan is er misschien een die x1000 gaat, een hoop zullen matig scoren en een niet onaardig aantal bloedt gewoon dood. Als je op het eind de rekening maakt, dan zou ik wel eens willen weten wie dan beter af is.
Ja dat is zo maar als je net als een maat van mij ripple koopt voor 2 cent en voor 2,26 verkoopt , das toch verdomt lekker
dus ik gooi veel winst in dat soort munten en het is gratis geld
doet het wat dan heb ik geluk, doet het niks jammer dan
En 1 munt weet ik 100% zeker dat hij dit jaar gaat moonen ,maar dat wist je al

Verwijderd

En dan erbij als je er 100 koopt voor $100
en er bloeden er 99 dood en 1 gaat er keer 1000 ?
Dan heb je 90.000 euro winst
Dus die rekening ken je nu

• Ypuh
De wondere wereld van penny stocks!

• TomTorquay
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:27:
En dan erbij als je er 100 koopt voor $100
en er bloeden er 99 dood en 1 gaat er keer 1000 ?
Dan heb je 90.000 euro winst
Dus die rekening ken je nu
Als je met €10.000 (100x100) swing tradet, dan kan je ook wel x10 gaan. Dus wie wint er dan? Er valt gewoon niks over te zeggen. Behalve dan dat je op jouw manier best op zoveel mogelijk paarden tegelijk wedt. 100 kan genoeg zijn, maar misschien ook wel niet, en heb je juist de pareltjes laten liggen. Wat mij betreft is dat een even grote loterij als swing traden zonder enige kennis van zaken. Een ding is echter quasi zeker: altijd domweg je top-10 coins HODL'en is de slechtste optie.

Verwijderd

TomTorquay schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:02:
[...]
Dat geldt natuurlijk voor al die coins die in hun kinderschoenen staan, zovelen daartussen hebben klaarblijkelijk huizenhoge potentie. Ik denk dat het ook afhangt van hoe je hierin staat. Ik zie het concrete nut van werkelijk geen enkele coin. Dus laat staan dat ik het nut zou zien van een coin die nog grotendeels moet 'opgroeien'.

Voor mij - en voor 95% - draait heel dit wereldje dan ook alleen maar om door traden geld te verdienen in een zeepbel. Dus mijn geld ergens voor een jaar parkeren? Daadwerkelijk investeren in een bedrijf dat werkt aan een technologie die mij niet interesseert en waar ik geen toekomst in zie. Nee, bedankt. Nog het meest omdat ze qua hype nooit gaan kunnen opboksen tegen de grote jongens. En hype, daar draait het hier om. Niet om inhoud. De koersen van LISK en STRATIS al eens bekeken? Geweldige teams naar het schijnt, maar geen pr. Gevolg: vlakke koersen.
Dat ben ik totaal met je eens, het is 1 grote pump en dump jacht. Momenteel. Dat is ooit anders geweest en kan in de toekomst ook weer veranderen.

• tias86
BPT kan deze maand ook wat actie opleveren mensen buy low dont fomo and buy ath, nog maar $3 cent boven ico.
#Lowcap/supply/price Ga niet uitleggen wat de usecase is in dit geval. lol

• tias86
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:41:
[...]

Dat ben ik totaal met je eens, het is 1 grote pump en dump jacht. Momenteel. Dat is ooit anders geweest en kan in de toekomst ook weer veranderen.
Dan zullen er eerst wat "projecten"moet afsterven denk ik, misschien gaan mensen dan beter nadenken.

En verandert de tendens, zie het alleen niet heel snel gebeuren. Tis moon lambo when mainnet, when release, when beta, when partnership wat de klok slaat.

Het Nederlandse Rebl is ook aan t plussen momenteel

[ Voor 13% gewijzigd door tias86 op 30-04-2018 18:50 ]

Verwijderd

Valt het jullie ook op dat de mensen die een cryptobadge hebben gekregen steeds minder posten?

Een beetje early adopters achtig. Die jongens hebben het gemaakt en er valt geen eer meer te behalen. Die genieten nu in volle teugen van hun koning status. Meteen dikke vakanties boeken enzo

:+

• Bmfd
Een of andere ICO, Galaxy eSolutions, schreef een artikel waarin ze aangaven dat hun hardcap bijna bereikt was. In hetzelfde artikel laten ze een foto van hun CEO met de CEO van Binance zien, waarmee ze bewust de suggestie wekken dat ze wellicht op Binance komen.

Reactie CEO van Binance:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rrK3Pw8U4lw9JDffzuiaGKch/full.jpg

Verwijderd

Bmfd schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:55:
Een of andere ICO, Galaxy eSolutions, schreef een artikel waarin ze aangaven dat hun hardcap bijna bereikt was. In hetzelfde artikel laten ze een foto van hun CEO met de CEO van Binance zien, waarmee ze bewust de suggestie wekken dat ze wellicht op Binance komen.

Reactie CEO van Binance:

[afbeelding]

Haha GES who's fucked now :+

• tias86
T word tijd dat er blockchain project echt gaat doorbreken, grootschalige adoptie, internationale media berichten. Net als de BTC (qua berichten dan), gaat voor flinke impuls voor de hele markt zorgen denk ik.
En een giga moon voor het betreffende project natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door tias86 op 30-04-2018 19:13 ]

Verwijderd

tias86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:12:
T word tijd dat er blockchain project echt gaat doorbreken, grootschalige adoptie, internationale media berichten. Net als de BTC (qua berichten dan), gaat voor flinke impuls voor de hele markt zorgen denk ik.
Hoorde laatst iets van Ethereum ofzo. Maar niks geworden geloof ik.

• tias86
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:14:
[...]

Hoorde laatst iets van Ethereum ofzo. Maar niks geworden geloof ik.
Wat is dat

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Vrijwel alle exchanges schrijven voor dat je geen deposit direct naar een ICO address kan doen, waarom eigenlijk niet?

Dit werkt toch gewoon, wat is de achterliggende gedachte?

Verwijderd

Malarky schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:18:
Vrijwel alle exchanges schrijven voor dat je geen deposit direct naar een ICO address kan doen, waarom eigenlijk niet?

Heeft dat niet iets te maken met regulatie? In redelijk veel landen zijn ico's verboden.

• Luca
tias86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:12:
Het wordt tijd dat wij Tweakers er gewoon iets aan moeten gaan doen. 8)

• Bmfd
Malarky schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:18:

1. Het is niet bekend of de desbetreffende munt op die exchange terecht gaat komen. Dalijk is dat niet het geval en kun je je coins niet van de exchange afhalen omdat ze niet worden ondersteund.

2. Als je een withdrawal vanuit een exchange doet, worden de coins verstuurd vanuit een centrale wallet die beheerd wordt door de exchange. Als er dan vervolgens iets naar dat adres wordt teruggestuurd, is het voor een exchange niet te herleiden voor wie die deposit bedoeld is. Dit is bijvoorbeeld de hotwallet van Binance: https://etherscan.io/addr...3971dd833d26ba9b5c936f0be. Als je direct een deposit doet op dat adres, worden de funds niet aan jouw account toegevoegd.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

In tron wordt flink gewashed met 10 BTC heen en weer en heen en weer, de laagste inzet is 0,5 btc ofso per keer wtf

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 30-04-2018 19:28 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Rookert25 schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:18:
[...]

IDEX, maar je kan nu ook DDEX proberen. Wel een MyEtherWallet even opzetten als je die niet hebt. Vond het zelf eerst beetje spannend, maar is eigenlijk prima te doen en vind het nu niet moeilijker dan Binance. :)
Ik had gewoon eth vanuit binance overgeschreven naar idex, en daarvan get gekocht.

Verwijderd

TRON knalt zometeen door de 10 dollarcent...

Why did i sell :? :F ;( ;w

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 15:29
Zodat je nu weer kan kopen, waarna TRON over 2 dagen gewoon de koers van EOS gaat kopiëren :+ Mooie pump and dump imho :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Luca
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:30:
TRON knalt zometeen door de 10 dollarcent...

Why did i sell :? :F ;( ;w
Je doet je signature geen eer aan. :P

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik zit nu oo kvol gas in tron met een stoploss die lekker hoog staat het is echt een grote manipulatie zooi xd, dit gaat nog wel ff door of flikkert uit elkaar na 1 minuut

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 30-04-2018 19:34 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

Richh schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:32:
[...]

Zodat je nu weer kan kopen, waarna TRON over 2 dagen gewoon de koers van EOS gaat kopiëren :+ Mooie pump and dump imho :P
Dus nu kopen morgen eruit? oOo
Pagina: 1 ... 126 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!