Danny.G schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:20:
Ik snap de discussie niet zo goed. Het mag toch logisch zijn dat dit niet binnen een jaar allemaal opgezet wordt? Dus dat men het heeft over 2019 en 2020 is niet zo gek.
Verder zal ik er ook niet al te veel op in gaan, want ik haat shillen en heb ook echt veel te weinig GET om me daar mee bezig te gaan houden. Koop dan lekker VIA of zo.

Ik snap ook niet echt de discussie... Ze hebben een werkend product en zitten in een tot nu toe goed geslaagde testfase. Een lage circulating supply, en focussen zich nu vooral op ontwikkeling van hun producten, met name de schaling voor grote evenementen.
Cryptomarkt is sowieso compleet bullish voor de kleinste hype op wat dan ook. Kijk bijvoorbeeld TRX.
Zodra GET op een middelgrote exchange komt zoals bijvoorbeeld Kucoin, denk ik dat het hek compleet van de dam gaat indien er wat hype bij wordt gemaakt. Een concert van grote internationale naam binnen Nederlandse grenzen hosten zou daar in principe al genoeg voor zijn. GET is nu gewoon bezig om zo'n evenement ook succesvol te kunnen hosten. Ze maken in mijn ogen juist niet veel beloftes, maar werken keihard aan realistische toepassingen hun product, om die op diverse schaling ook succesvol toe te passen. Met data verkregen uit kleinere opzetten. Een professionele werkwijze wat mij betreft.
Het hangt natuurlijk allemaal ook wat van de complete markt af, maar dat geld voor alle coins.
Ik ben er best positief over, maar het is gewoon geen coin zoals TRX die overmorgen moont. Feit is gewoon dat als je er interesse in hebt met oog op de lange termijn, dit geen slecht koopmoment is.