[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.929 views

Onderwerpen

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Bmfd schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:27:
[...]

1. Het is niet bekend of de desbetreffende munt op die exchange terecht gaat komen. Dalijk is dat niet het geval en kun je je coins niet van de exchange afhalen omdat ze niet worden ondersteund.

2. Als je een withdrawal vanuit een exchange doet, worden de coins verstuurd vanuit een centrale wallet die beheerd wordt door de exchange. Als er dan vervolgens iets naar dat adres wordt teruggestuurd, is het voor een exchange niet te herleiden voor wie die deposit bedoeld is. Dit is bijvoorbeeld de hotwallet van Binance: https://etherscan.io/addr...3971dd833d26ba9b5c936f0be. Als je direct een deposit doet op dat adres, worden de funds niet aan jouw account toegevoegd.
Ik heb in mijn verified account voor meerdere personen tokens gekocht via: https://solve.care
Je krijgt voor elke aankoop een unieke wallet waarvoor je 24u de tijd hebt de gevraagde BTC over te maken, eigenlijk precies hetzelfde als je een online betaling doet met BTC. Vooraf weet je al hoeveel tokens je krijgt met de te versturen BTC.

Volgens mij zijn dan beide issues niet van toepassing.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 15:29
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:34:
[...]

Dus nu kopen morgen eruit? oOo
>:) >:)

Ik durf het niet aan :P maargoed dat zei ik 2 weken geleden ook elke dag van Bitcoin Cash natuurlijk :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Hoe lang gaat dat tron pyramide spel nog door? 1 uur nog ofso?? XD

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 30-04-2018 19:41 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
lastig met tron, ik verbaas me erover dat hij de laatste tijd zoveel stijgt, mainnet launch is pas over 30 dagen , kan toch geen buy-the-rumours zijn ?? dan zal hij nog minimaal 4 weken doorstijgen , dat betekend dus een ATH , voorlopig Hodl ik mijn bag sowieso tot mainnet ...

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:17
RideWithUz schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:43:
lastig met tron, ik verbaas me erover dat hij de laatste tijd zoveel stijgt, mainnet launch is pas over 30 dagen , kan toch geen buy-the-rumours zijn ?? dan zal hij nog minimaal 4 weken doorstijgen , dat betekend dus een ATH , voorlopig Hodl ik mijn bag sowieso tot mainnet ...
Ik zit op 110% winst met Tron, moeilijk, houden of verkopen....

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
golfgti5 schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:44:
[...]

Holden todat je er een golf 6 GTI van kan halen _/-\o_

• RideWithUz
[...]

ik heb ze voor 2 cent ingekocht in december , in januari een deel verkocht en nu nogsteeds een aardig pakketje over, houd ze lekker vast tot ze over de 20 cent komen ( hopelijk voor eind mei )

Verwijderd

Dat ltc is niet omhoog te branden

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Malarky schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:39:
[...]

Ik heb in mijn verified account voor meerdere personen tokens gekocht via: https://solve.care
Je krijgt voor elke aankoop een unieke wallet waarvoor je 24u de tijd hebt de gevraagde BTC over te maken, eigenlijk precies hetzelfde als je een online betaling doet met BTC. Vooraf weet je al hoeveel tokens je krijgt met de te versturen BTC.

Volgens mij zijn dan beide issues niet van toepassing.
Ik heb net een stuk (https://solve.care/documents/Step-by-step_Wallet_Guide.pdf) op hun website doorgenomen en het zit inderdaad goed, aangezien je een nieuwe Ethereum-wallet hebt aangemaakt die je in eigen beheer hebt.

Vaak is het met ICO's zo dat de tokens door middel van een smart contract automatisch worden verstuurd naar het adres dat de Ethereum verstuurde, als je dat dan direct vanuit een exchange doet heb je een probleem.

In dit geval zal het adres waarnaartoe jij BTC hebt overgemaakt gekoppeld zijn aan jouw Ethereum-wallet die je gisteren hebt aangemaakt en dus komen de tokens daarop terecht. :)

• RideWithUz
.

[ Voor 97% gewijzigd door RideWithUz op 30-04-2018 19:57 ]

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-02 20:19
Die groene candles zijn echt beter dan Netflix. Heb ze écht gemist de afgelopen maanden!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik heb IOST nu al 3x over de kop zien gaan sinds m'n 1e inleg van 1,7 eurocent p/s op 23 maart. Ben helemaal klaar met m'n andere coins dus stap daarmee van m'n hodlgeloof. Na VEN BNB NEBL NCASH en ICX (tijdje geleden) zet ik straks ook m'n XRP ADA en laatste IOTA's om naar IOST. Dan hodl ik nog maar 1 coin. Dood of de gladiolen! })

Marstek Venus E v3 | v147 | NoM | HWP1

• Ypuh
NANO heeft ook lift off.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:53:
Dat ltc is niet omhoog te branden
No erger is ... je weet dat die een keer gaat, en even uit te stappen je zeer waarschijnlijk meer ellende zal brengen. De zin om eens gek te doen en vol op wat anders in te stappen is er wel, maar de ballen niet. :/

De gekke eend in de bijt, potentie is, het zal ook ongetwijfeld gaan gebeuren, maar wanneer is totaal niet in te schatten. Het vreemde is .. over de afgelopen 2 weken neemt de hashpower echt gruwelijk toe, mensen minen zich verrot op LTC momenteel, geen idee waarom, maar het één van die dingen dat geen slecht teken kan zijn. Maar echt zin in een ritje lijkt hij nog niet te hebben. Wellicht dat veel mensen wachten tot BTC eerst de spong maakt?

• Ypuh
Turbo-Puppy schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:01:
[...]

No erger is ... je weet dat die een keer gaat, en even uit te stappen je zeer waarschijnlijk meer ellende zal brengen. De zin om eens gek te doen en vol op wat anders in te stappen is er wel, maar de ballen niet. :/

De gekke eend in de bijt, potentie is, het zal ook ongetwijfeld gaan gebeuren, maar wanneer is totaal niet in te schatten. Het vreemde is .. over de afgelopen 2 weken neemt de hashpower echt gruwelijk toe, mensen minen zich verrot op LTC momenteel, geen idee waarom, maar het één van die dingen dat geen slecht teken kan zijn. Maar echt zin in een ritje lijkt hij nog niet te hebben. Wellicht dat veel mensen wachten tot BTC eerst de spong maakt?
Als jij er nou ff uitstapt, dan stap ik er in, kan LTC stijgen en delen we de winst.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ypuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:05:
[...]

Als jij er nou ff uitstapt, dan stap ik er in, kan LTC stijgen en delen we de winst.
Deal! .. "Kill or Fill" style, €175 /s, alles hoger voor jou.
Zie PM --> rekeningnummer. oOo

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 12:00
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:30:
TRON knalt zometeen door de 10 dollarcent...

Why did i sell :? :F ;( ;w
Zelfde hier, ik koop gewoon in de volgende dip weer bij als het kan. Als het niet kan, jammer dan :)

Zit nu maar op verdere pumps van EOS te wachten om kleine ritjes te maken :) Met een restje ETH wat ik nog had 10% op RLC gepakt, is 8 euro waard in totaal, maar wie het kleine niet eert.. ;)

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:59:
Ik heb IOST nu al 3x over de kop zien gaan sinds m'n 1e inleg van 1,7 eurocent p/s op 23 maart. Ben helemaal klaar met m'n andere coins dus stap daarmee van m'n hodlgeloof. Na VEN BNB NEBL en ICX (tijdje geleden) zet ik straks ook m'n XRP ADA en laatste IOTA's om naar IOST. Dan hodl ik nog maar 1 coin. Dood of de gladiolen! })
Dat zou ik dus echt nooit doen! Er hoeft zich maar 1 technisch probleem of schandaal voor te doen en die coin is dood. Dan ben je bijna alles kwijt

http://www.avfoto.nl

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:30:
TRON knalt zometeen door de 10 dollarcent...

Why did i sell :? :F ;( ;w
Ik heb hetzelfde met Nano en Nacash :( Ncash weken in bezit gehad en steeds maar kwakkelen tussen 450-480. Verkoop ik vandaag de laatste resten op 504, staat hij bij thuiskomst op 550! Nano verkocht rond 9000 omdat hij zakte en ik dan tenminste nog mijn winst kon pakken. Zie ik net dat hij richting 10k gaat :o Nouja, ik zit iig nog in BTC, dus als die nog gek doet pik ik dat nog mee. Hopelijk niet omlaag.

• Chris.nl
  • Niet online
Arrien schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:10:
[...]

Dat zou ik dus echt nooit doen! Er hoeft zich maar 1 technisch probleem of schandaal voor te doen en die coin is dood. Dan ben je bijna alles kwijt
Klopt als een bus! d:)b Een hoger risico nemen of dommere beslissing maken kan haast niet. Voelt goed! Ik zal later eerlijk zeggen hoe 't is gegaan :Y

• tias86
Chris.nl schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:13:
[...]

Klopt als een bus! d:)b Een hoger risico nemen of dommere beslissing maken kan simpelweg niet. Voelt goed! Ik zal later eerlijk zeggen hoe 't is gegaan :Y
Nou lijkt het op fomo, puur omdat iost de coin is van je pf die wel omhoog gaat. Is niet de beste redenatie zou ik zeggen.
Of zie je daarnaast nog veel toekomst perspectief, releaes nieuws roadmap activiteiten?

• Chris.nl
  • Niet online
tias86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:18:
[...]

Nou lijkt het op fomo, puur omdat iost de coin is van je pf die wel omhoog gaat. Is niet de beste redenatie zou ik zeggen.
Of zie je daarnaast nog veel toekomst perspectief, releaes nieuws roadmap activiteiten?
Ja ik heb me ingelezen de laatste weken en ben een believer geworden. Ben nog aan 't werk dus geen lang verhaal... Maar doe vooral niet wat ik doe, maar lach me over een tijdje uit of toe.

• A87
  • Niet online

A87

lekker bug bij binace.. order op 1060 sell verkoopt doodleuk op 1070 ofso xd

• tias86
Chris.nl schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:22:
[...]

Ja ik heb me ingelezen de laatste weken en ben een believer geworden. Ben nog aan 't werk dus geen lang verhaal... Maar doe vooral niet wat ik doe, maar lach me over een tijdje uit of toe.
(y) Start met shillen zou ik zeggen, vind het juist wel leuk als mensen voor de minder mainstream coins gaan.

• Schuey
Pakt hij dat niet de eerste geldige order uit het orderbook, als die sell prijs onder de ask komt?
Klok en klepel hier verder :P

• A87
  • Niet online

A87

Schuey schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:24:
Pakt hij dat niet de eerste geldige order uit het orderbook, als die sell prijs onder de ask komt?
kut is dat als je op 1 min/1min speed traden zit

• Ypuh
Heb van de week ff een leuke dip gehad met m'n crossfiets. Klein aanrijdingkje, niets bijzonders maar de voorrem piepte wel heel vervelend (geen toe-in meer voor de kenners).

Resultaat, schroefdraad in de stelschroef geknapt van 1 cantilever rem die alleen per 4 te koop zijn (a €150 voor een set) en een nieuwe voorvork omdat het metalen deel een halve millimeter verbogen is (a €110) die alleen verkrijgbaar in het zwart dus nog laten spuiten ook.

Met het blote oog is er niets te zien, maar toch een leuke schadepost :X.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Rookert25 schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:18:
[...]

IDEX, maar je kan nu ook DDEX proberen. Wel een MyEtherWallet even opzetten als je die niet hebt. Vond het zelf eerst beetje spannend, maar is eigenlijk prima te doen en vind het nu niet moeilijker dan Binance. :)
ik heb de nano ledger s eraan gekoppeld, werkt wel goed hier 8)

• Schuey
A87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:26:
[...]

kut is dat als je op 1 min/1min speed traden zit
Doe ik nooit, te langzaam voor en ik twijfel te veel ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Schuey op 30-04-2018 20:28 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Schuey schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:24:
Hij zit gewoon market orders in te vullen, maar aangezien hij er geen reet van snapt, lekker laten gaan, niet quoten of op reageren ... zonde van je tijd, leert het toch nooit. Vervelende 14 jarige bug in dit topic. :+

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
[...]
Verkopen. Correctie is onvermijdelijk. RSI overbought op 5min, 15min, 30min, 1h, 2h, 4h, 6h, 12h, 1d...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Schuey
Kan natuurlijk ook, ben ook al eens abuis gewisseld.

EOS is best wat gezakt in een dag, en nu is hij echt stabiel aan het worden. Zie wel wat sell walls staan maar echt zakken doet hij dus niet. Benieuwd of er wat gaat gebeuren vanavond :)

edit:
Anders komt er 1 van 5000 :X
Toeval? Who knows, spannend!

Beter dan televisie!

edit2:
Hij heeft er nog geen 5 minuten gestaan en is weggehaald, ik vind dat altijd gelijk verdacht ofzo...

[ Voor 30% gewijzigd door Schuey op 30-04-2018 20:32 ]

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
A87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:23:
lekker bug bij binace.. order op 1060 sell verkoopt doodleuk op 1070 ofso xd
Via de mobiele app neem ik aan? Doet die wel vaker. Tip van mij. Stel een stop-loss in die dicht op je sell/buy order zit. Op die manier omzeil je het probleem.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ypuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:27:
Heb van de week ff een leuke dip gehad met m'n crossfiets. Klein aanrijdingkje, niets bijzonders maar de voorrem piepte wel heel vervelend (geen toe-in meer voor de kenners).

Resultaat, schroefdraad in de stelschroef geknapt van 1 cantilever rem die alleen per 4 te koop zijn (a €150 voor een set) en een nieuwe voorvork omdat het metalen deel een halve millimeter verbogen is (a €110) die alleen verkrijgbaar in het zwart dus nog laten spuiten ook.

Wel tegen de fietsenmaker gezegd toch .. "owh .. echt joh .. zo duur?" .. nee dan wacht ik wel even tot de onderdelen in een dip zitten, koop ik wat extra en die sell ik weer high. Beetje trader denkt, ruikt, voelt, droomt en ziet alleen indexes en koersfluctuaties. :Y)

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Hmmmm zit even exchanges door te neuzen en op Hitbtc heb ik ineens 100 rpm erbij, dat is volgens mij een airdrop maar ik heb ook 600 life? Dacht dat ik deze zelf gekocht had maar het is niet terug te vinden. Airdrop zou kunnen maar dan vind ik het wel een gek aantal?

Iemand een idee wat dat life is en of daar wellicht een airdrop van is geweest? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Schuey
Ik ga maar even wat anders doen want ik kan die koers wel omhoog kijken maar heb natuurlijk geen enkele invloed op de zaken met mijn tientjes werk :+

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:22:
[...]

But but...? -O-

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Verge wordt gepumpt, what's the news?

• Chris.nl
  • Niet online
Sorry ;w Ik geloof dat IOTA het ook helemaal gaat maken hoor! Maar blijkbaar ben ik wispelturig...

• D-Ed
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:56:
[...]

Sorry ;w Ik geloof dat IOTA het ook helemaal gaat maken hoor! Maar blijkbaar ben ik wispelturig...
No worries mate :w Maar wel jammer je te zien gaan.. De IOTA hodlers wordt het niet echt makkelijk gemaakt maar goed, toch ook een verdubbeling tov paar weken geleden.

Overigens vandaag een bezoek gebracht aan het nestje puppies waaruit wij binnenkort onze pup mogen kopen van de cryptowinst van afgelopen januari d:)b

Verwijderd

D-Ed schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:00:
[...]

No worries mate :w Maar wel jammer je te zien gaan.. De IOTA hodlers wordt het niet echt makkelijk gemaakt maar goed, toch ook een verdubbeling tov paar weken geleden.

Overigens vandaag een bezoek gebracht aan het nestje puppies waaruit wij binnenkort onze pup mogen kopen van de cryptowinst van afgelopen januari d:)b
Inclusief of exclusief hondenvoer voor de komende jaren?

Verwijderd

Ypuh schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:27:

Kut is dat. Zo heb ik ooit een smakker gemaakt met mn spartamet. Kin opengespleten, arm opengeschuurd, stuur krom, aan 1 zijde allemaal krassen tot op het metaal en shit, scheur in aluminium achtervelg, kapje van het motortje kapot, steun van het uitlaatje geknapt...

Niks mee gedaan verder. Ding reed daarna nog 2 km per uur harder ook. Als ik topsnelheid van 36 ga, vliegt de roest je om de oren als je achter me fietst.

Het mooiste vind ik nog die wielrenners. Die kijken je echt vol haat aan. Alsof je het recht niet hebt de weg met ze te delen. Met hun vieze strakke pakjes en stoere helmpjes een beetje bezweet in proberen te halen terwijl ik zwaar onderuitgezakt met een glimlach ze heel kalm voorbij tuf.

1:80, machtig.

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:06:
[...]

Inclusief of exclusief hondenvoer voor de komende jaren?
Het is nogal een dure pup.. Overigens is een ander deel vd winst gestoken in een mining/kantoor pc met drie videokaarten en zit de rest in een redelijke stack IOTA :*)

• Chris.nl
  • Niet online
D-Ed schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:14:
[...]

Het is nogal een dure pup.. Overigens is een ander deel vd winst gestoken in een mining/kantoor pc met drie videokaarten en zit de rest in een redelijke stack IOTA :*)
Welk merk pup trouwens? Ben zelf een hondenliefhebber, maar heb ze zo lief dat ik er geen neem omdat ik niet de tijd heb voor zo'n vriend. Als ik ooit de juiste vrouw ontmoet en huisje boompje heb, dan misschien het beestje.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-02 16:18
Worstkaas schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:45:
Verge wordt gepumpt, what's the news?
Hun eerste pornofilm is in première gegaan. :+

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Chris.nl schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:17:
[...]

Welk merk pup trouwens? Ben zelf een hondenliefhebber, maar heb ze zo lief dat ik er geen neem omdat ik niet de tijd heb voor zo'n vriend. Als ik ooit de juiste vrouw ontmoet en huisje boompje heb, dan misschien het beestje.
Ik wil anders wel je mattie zijn hoor ... kef niet, grotendeel zindelijk, bijt de laatste tijd ook niet veel meer, praat wat veel over Litecoins, maar voor de rest goed mee te leven. :Y

Af en toe een pilsje, en rond 6 uur een pistoletje, dan ben ik gelukkig. oOo

• D-Ed
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:17:
[...]

De (blijkbaar zéér populaire) Australian Labradoodle. Super schattige beestjes! Hier alles al qua huisje, boompje, dochtertje behalve het beestje.. Samen met mijn vrouw een bedrijfje dus het hondje gaat iedere dag mee naar kantoor.

De keuze voor de hond afgelopen augustus al gemaakt maar er zit nogal een wachtlijst op als je hem bij een goede fokker wil kopen.. Afgelopen januari dus beslissing genomen om deel vd winst op rekening te laten zetten en daar de pup van te betalen.. Mijn eerste plan was om het beestje de naam ‘Crypto’ te geven maar als man des huizes leg je het af tegen twee dames.. Na vandaag leg ik mij er helemaal bij neer en was ik niet weg te slaan bij die beestjes *;

Verwijderd

Danny.G schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:18:
[...]

On the Verge of lust.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

De ICO token sale voor Solve.Care eindigt in 11 uurtjes: https://solve.care/tokensale?l=en

Er is voor 35 miljoen dollar aan tokens te koop, 32,2 miljoen is ondertussen verkocht. Komende 2 weken een externe audit en daarna kun je je tokens verhandelen op 1 of meer exchanges.

Hier een artikel over hun belangrijkste partnership met een grote Amerikaanse zorgverlener:

En hier een review van coincentral en hier een van hacked.com

Disclaimer: het is voor mij de eerste keer in 1,5 jaar dat ik meedoe aan ICO (voor 0,15btc) en dat is om de professionele opzet van het product, de website, de papers, de communicatie, het enorme team en de grote bereidheid om in te kopen.

• Ypuh
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:11:
[...]

Kut is dat. Zo heb ik ooit een smakker gemaakt met mn spartamet. Kin opengespleten, arm opengeschuurd, stuur krom, aan 1 zijde allemaal krassen tot op het metaal en shit, scheur in aluminium achtervelg, kapje van het motortje kapot, steun van het uitlaatje geknapt...

Niks mee gedaan verder. Ding reed daarna nog 2 km per uur harder ook. Als ik topsnelheid van 36 ga, vliegt de roest je om de oren als je achter me fietst.

Het mooiste vind ik nog die wielrenners. Die kijken je echt vol haat aan. Alsof je het recht niet hebt de weg met ze te delen. Met hun vieze strakke pakjes en stoere helmpjes een beetje bezweet in proberen te halen terwijl ik zwaar onderuitgezakt met een glimlach ze heel kalm voorbij tuf.

1:80, machtig.
Hahaha, jij valsspeler!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Danny.G schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:18:
[...]

The moneyshot

[ Voor 34% gewijzigd door Beaulion op 30-04-2018 21:42 ]

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

Malarky schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:28:
De ICO token sale voor Solve.Care eindigt in 11 uurtjes: https://solve.care/tokensale?l=en

Er is voor 35 miljoen dollar aan tokens te koop, 32,2 miljoen is ondertussen verkocht. Komende 2 weken een externe audit en daarna kun je je tokens verhandelen op 1 of meer exchanges.

Hier een artikel over hun belangrijkste partnership met een grote Amerikaanse zorgverlener:

En hier een review van coincentral en hier een van hacked.com

Disclaimer: het is voor mij de eerste keer in 1,5 jaar dat ik meedoe aan ICO (voor 0,15btc) en dat is om de professionele opzet van het product, de website, de papers, de communicatie, het enorme team en de grote bereidheid om in te kopen.
LOL ik klik op de link en zie

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined method SC::get_lang_list() in /homepages/9/d675391842/htdocs/clickandbuilds/SolveCare/wp-content/themes/Solve.Care.20180425/parts/common/menu/index.php:20 Stack trace: #0 /homepages/9/d675391842/htdocs/clickandbuilds/SolveCare/wp-content/themes/Solve.Care.20180425/functions/SC/index.php(50): include() #1 /homepages/9/d675391842/htdocs/clickandbuilds/SolveCare/wp-content/themes/Solve.Care.20180425/functions/SC/index.php(69): SC::get('parts/common/me...', Array) #2 /homepages/9/d675391842/htdocs/clickandbuilds/SolveCare/wp-content/themes/Solve.Care.20180425/templates/tokensale.php(58): SC::view('parts/common/me...') #3 /homepages/9/d675391842/htdocs/clickandbuilds/SolveCare/wp-includes/template-loader.php(74): include('/homepages/9/d6...') #4 /homepages/9/d675391842/htdocs/clickandbuilds/SolveCare/wp-blog-header.php(19): require_once('/homepages/9/d6...') #5 /homepages/9/d675391842/htdocs/clickandbuilds/SolveCare/index.php(17): require('/homepages/9/d6...') #6 {main} thrown in /homepages/9/d675391842/htdocs/clickandbuilds/SolveCare/wp-content/themes/Solve.Care.20180425/parts/common/menu/index.php on line 20

Prepare for the next ATH

Verwijderd

En dat voor een ICO van 32 miljard!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2018 21:37 . Reden: Miljard inmiddels aangepast naar miljoen ]

• Chris.nl
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:20:
[...]

Ik wil anders wel je mattie zijn hoor ... kef niet, grotendeel zindelijk, bijt de laatste tijd ook niet veel meer, praat wat veel over Litecoins, maar voor de rest goed mee te leven. :Y

Af en toe een pilsje, en rond 6 uur een pistoletje, dan ben ik gelukkig. oOo
Nou dat is het dus, ik werk doordeweeks meestal van 14.30 tot 22.00, draai weekenddiensten en feestdagen, beun er nog wat naast en slaap niet altijd thuis. Hoe blij ik ook met je ben wanneer je aan komt kwispelen en me met je grote ogen aankijkt alsof ik het eind van de wereld ben, ik kan jou onvoorwaardelijke liefde momenteel niet evenredig beantwoorden. ;w

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

sourcecode schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:33:
[...]

LOL ik klik op de link en zie
Die error heb ik niet gezien vanavond, en nu ook niet?
PaulJP78 schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:35:
En dat voor een ICO van 32 miljard!
Ha! zat even te slapen, had het al instant aangepast :9

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dikke WordPress installatie ... "some of them even have a working website" :X

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Hoe hoog zal XVG gaan vandaag, heb er nog zat namelijk en ben ze echt wel beu.

Verwijderd

Greymore1 schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:41:
Nog maximaal 4,68321% up

Verwijderd

Volgt iemand nauwlettend de financieele wereld die hier iets van kan maken?

Onze vriend @nasirjones007 · 1 uur geleden heeft het volgende te melden:

Eveything is set up here for a fake all - Stocks crypto etc market liquidity rush to push dow to new highs - likely will start within 48 hours. The triple leveraged ETFs are VERY risky - but these are the times to use them. After this fake rally traps new fish they dump

• Bmfd
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:57:
Volgt iemand nauwlettend de financieele beurs die hier iets van kan maken?

Eveything is set up here for a fake all - Stocks crypto etc market liquidity rush to push dow to new highs - likely will start within 48 hours. The triple leveraged ETFs are VERY risky - but these are the times to use them. After this fake rally traps new fish they dump
Even serieus, waarom luister je überhaupt naar wat hij zegt?

• Ypuh
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:57:
Volgt iemand nauwlettend de financieele wereld die hier iets van kan maken?

48 uur - 1 uur = nog 47 uur :Y

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Nou mijn eerste dag in LTC heeft me nog nooit zo'n rustgevend gevoel gegeven, er gebeurd namelijk helemaal niks. Ik kan je vertellen dat er geen betere therapie is voor stress dan LTC in je portfolio hebben. Ik ga heerlijk rustig slapen straks, dat is bij coins als YOYO, Verge, Tron wel anders.

Trouwens zitten hier mensen in TRAC? Heb er vandaag een bag van gekocht, was overtuigd! *O*

• Tominatie
  • Niet online
Dan nog even dit:
https://news.bitcoin.com/...es-to-drop-privacy-coins/

Slecht nieuws voor privacy coins, ik zou d'r even vanaf blijven want wie weet gaat dit ze raken in prijs!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 30 april 2018 @ 22:15:
Dan nog even dit:

Slecht nieuws voor privacy coins, ik zou d'r even vanaf blijven want wie weet gaat dit ze raken in prijs!
Maar wel nog even cashen met de aankomende moneroV fork natuurlijk.

• ggj87
Wtf, 183 BTC buywall op 1020 bij TRX @ Binance 8)7

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:42
Greymore1 schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:41:
Hoop dat je ze nu verpatst hebt.

• SebasRe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 29-01 09:02
Hoezo 'nu'?

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
Dan nog even dit:

Thx voor de tip. Mijn Dash overgezet. _/-\o_

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dan nog even dit:

Ik heb niet op de link geklikt, maar, Bitcoin is een niet-privacy coin, de domeinnaam van het artikel is bitcoin.com, dus hebben ze er voordeel bij om privacy coins de kop in te drukken. Ik zou het lekker negeren...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

ggj87 schreef op maandag 30 april 2018 @ 22:18:
Wtf, 183 BTC buywall op 1020 bij TRX @ Binance 8)7
De whales handelen niet in BTC/TRX hoor, allemaal USD/TRX, moet je is op een Bitfinex kijken, tientallen orders van 5 tot 10 ton.

• ggj87
Ik kan helaas niet op Bitfinex kijken.

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op maandag 30 april 2018 @ 22:30:
[...]

Ik heb niet op de link geklikt, maar, Bitcoin is een niet-privacy coin, de domeinnaam van het artikel is bitcoin.com, dus hebben ze er voordeel bij om privacy coins de kop in te drukken. Ik zou het lekker negeren...
Hmm, goed punt maar alsnog blijf ik even van de privacy coins vandaan.

• Bmfd
Taro schreef op maandag 30 april 2018 @ 22:30:
[...]

Als je ergens zeker van kunt zijn, dan is het wel dat bitcoin.com dit artikel niet heeft geschreven om BTC te promoten. :)

Het artikel zelf zegt overigens niet zo heel veel nieuws. Het was al bekend dat Coincheck na de NEM-hack privacycoins heeft gedelist en er werd toen al gesuggereerd dat de Japanse overheid daar invloed op heeft gehad. Het zou geen verrassende zet zijn als ze besluiten dat beleid ook op andere Japanse exchanges door te voeren, maar het blijven nog altijd geruchten.

• Chris.nl
  • Niet online
tias86 schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:24:
[...]

(y) Start met shillen zou ik zeggen, vind het juist wel leuk als mensen voor de minder mainstream coins gaan.
Dan ga ik proberen redelijkerwijs te shillen ok? Laat 't vooral weten als ik te ver ga.

IOST is relatief geniaal en staat voor veel dingen, dus zeg ik af en toe waar het ook voor staat O-)
Tominatie schreef op maandag 30 april 2018 @ 22:48:
[...]

Hmm, goed punt maar alsnog blijf ik even van de privacy coins vandaan.
IOST staat ook voor privacy. Geen ico gehad maar bedrijven als investeerders gezocht, bedrijven uit China, Amerika en Korea werden niet geaccepteerd om regulering te voorkomen.

InternetOfServices kan je zien als platform waarop bedrijven hun diensten kunnen aanbieden aan de consument. Dus ik neem aan dat je privacy zo ver gaat als de persoonsgegevens die je het bedrijf hebt verstrekt. Wellicht dus meer gericht op het beveiligen van je persoonsgegevens of bijvoorbeeld medisch dossier, dan dat je er stiekeme dingen mee kan doen. Maar hey, ik zag een shillopportunity.

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04-2025
Toch wel een aardige correctie vandaag op een groot aantal alts. Wat niet gek is na zulke harde stijgingen.

EOS staat nu meer dan 25% lager dan zijn hoogste punt gisteren. Dat lijkt me een mooi koopmomentje; ik ga ervoor! :P

• Chris.nl
  • Niet online
blabla1986 schreef op maandag 30 april 2018 @ 23:26:
Toch wel een aardige correctie vandaag op een groot aantal als. Wat niet gek is na zulke harde stijgingen.

EOS staat nu meer dan 25% lager dan zijn hoogste punt gisteren. Dat lijkt me een mooi koopmomentje; ik ga ervoor! :P
IOST is ook gedaald van 5,2 naar 5,1 cent... Ik zou um snel pakken! d:)b

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tominatie schreef op maandag 30 april 2018 @ 22:09:
Nou mijn eerste dag in LTC heeft me nog nooit zo'n rustgevend gevoel gegeven, er gebeurd namelijk helemaal niks. Ik kan je vertellen dat er geen betere therapie is voor stress dan LTC in je portfolio hebben. Ik ga heerlijk rustig slapen straks, *O*
Lekker heh ... al staat Bitcoin op $48000, RDD op $9,17 te knallen .. vallen de mussen van het dak, rijden er Duitse tanks door je straat .. 1 ding in het leven is zeker, Litecoin gaat nu niet, gisteren niet, en ook nooit niet 1mm bewegen .. niet omhoog, niet omlaag. Wie zegt dat crypto volatiel is? Niets van waar!

Het duurt niet lang meer of overheden gaan hun valuta s'nachts veilig stellen in Litecoin omdat die zo stabiel is .. trust me. :Y Met recht de ultieme crypto om te hebben als je nooit van je leven 1 cent er aan wil verdienen, en voor lief neemt dat hij keurig in elkaar flikkert volgens verwachting..hoeft niet eens FUD over LTC te zijn, als er maar wat negatiefs te melden, gaat hij keurig liggen om zich te laten N*. Geweldige munt om te hebben. oOo

Zonder gekkigheid ... ti's echt dramatisch gesteld met LTC momenteel, hij loopt fors achter op BTC, verliest daarin snel aandeel, stijgt voor geen meter mee, zakt wel mee, komt er nauwelijks bovenop na een dipje ... ti's maar een beetje aankloten .. zelfs met bergen volume er achter gebeurt er echt niets. Ik begrijp er echt geen reet van, maar ondertussen staan we ons wereldwijd helemaal verrot te minen op LTC, terwijl ik al aan het rondkijken ben naar welke andere Scrypt coins ik kan minen omdat ik het er echt mee gehad heb. (lees: energieprijs vs opbrengst)

Wie er een goed of kwaad woord toe wil voegen ... van harte, weet al 3 weken niet meer wat ik van LTC moet denken. -O-

• TomTorquay
blabla1986 schreef op maandag 30 april 2018 @ 23:26:
Toch wel een aardige correctie vandaag op een groot aantal als. Wat niet gek is na zulke harde stijgingen.

Ik wacht nog even, of doe het zelfs helemaal niet. Heb niet het gevoel dat ie nu al uitgecrasht is...

• Chris.nl
  • Niet online
Tja IOST wordt ook niet geminded maar is pré-mined. Weg met die energieverspilling van beveiliging door grafische kaarten. Lekker groen muntje dus.

• Bmfd
Mocht het zou zijn dat GET op korte termijn op een nieuwe exchange terecht komt, dan bevestigt dat voor mij dat exchanges aan behoorlijke insider trading doen. De afgelopen weken was het volume erg bagger, vaak zelfs onder de $10.000 en zelfs onder de $5000, maar de afgelopen 2 dagen ligt het 24h volume ineens rond de 90K. We shall see. :)

• Chris.nl
  • Niet online
IOST is ook interessant met een Marketcap van $514.095.120 USD en 24H Volume van $120.275.000 USD. Het volume trouwens dagelijks stabiel zo'n 20/25% van z'n marketcap, geen idee wat het betekent maar ik zag een shillopportunity.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

alki schreef op maandag 30 april 2018 @ 22:21:
[...]

Hoop dat je ze nu verpatst hebt.
In stapjes van 805 tot aan 880.. :7

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

Bmfd schreef op maandag 30 april 2018 @ 23:37:
Mocht het zou zijn dat GET op korte termijn op een nieuwe exchange terecht komt, dan bevestigt dat voor mij dat exchanges aan behoorlijke insider trading doen. De afgelopen weken was het volume erg bagger, vaak zelfs onder de $10.000 en zelfs onder de $5000, maar de afgelopen 2 dagen ligt het 24h volume ineens rond de 90K. We shall see. :)
Das wel een leuke om ff in de gaten te houden.

Verwijderd

Alles dondert weer naar beneden ;w

Gelukkig zit ik in usdtltc _/-\o_

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-01 21:49

DJT

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 23:50:

Gelukkig zit ik in usdtltc _/-\o_
Bij houden SPR en OPC de boel nog een beetje op peil gelukkig, al het andere staat rood.

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 23:50:
IOST dondert ook naar beneden, 5% in 1 uur!

Verwijderd

Chris.nl schreef op maandag 30 april 2018 @ 23:58:
[...]

IOST dondert ook naar beneden, 5% in 1 uur!
Mooi koop moment

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik praat wel eens over ColossusXT maar voor de mensen die reeds geïnvesteerd hebben en voor nieuwsgierige nieuwe investeerders. Hier is een prachtig artikel over wat ColossusXT is en de toekomstvisie!

Hier dan nog een leuk verslag van het exposeren van een deel van ons team op: the London cryptocurrency show een paar weken geleden.

Happy reading! :)

PSN: Oldzkoel

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:03
Zo nog eens even gestoeid met de WHENHUB app. Mijn partner expert gemaakt, en de overige 1500 tokens die nog in de wallet van de app zaten weer toegevoegd in de MEW... Kom nu op 7500 tokens _/-\o_

Verwijderd

BoulaMouzer schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:01:
Zo nog eens even gestoeid met de WHENHUB app. Mijn partner expert gemaakt, en de overige 1500 tokens die nog in de wallet van de app zaten weer toegevoegd in de MEW... Kom nu op 7500 tokens _/-\o_
Las laatst een artikel van een grote naam binnen crypto die de exchange release prijs boven de 15 euro schatte!

Nee geintje, al hoop ik het voor ons beiden ;)

• TomTorquay
Kanonbal naar boven bij BTC nu even. Geruststellend :)

• BoulaMouzer
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:03:
[...]

Las laatst een artikel van een grote naam binnen crypto die de exchange release prijs boven de 15 euro schatte!

Nee geintje, al hoop ik het voor ons beiden ;)
Volgens whitepaper zullen ze rond de 0.25 dollarcent gaan kosten, had begrepen dat ze wellicht binnen een paar weken gelist gaan worden... we zullen zien O-)

Verwijderd

BoulaMouzer schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:05:
[...]

Volgens whitepaper zullen ze rond de 0.25 dollarcent gaan kosten, had begrepen dat ze wellicht binnen een paar weken gelist gaan worden... we zullen zien O-)
Ik zal er binnenkort ook ff mee aan de slag >:) d:)b

• Chris.nl
  • Niet online
TomTorquay schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:04:
Kanonbal naar boven bij BTC nu even. Geruststellend :)
IOST gaat ook alweer naar boven.

• Tominatie
  • Niet online
Chris.nl schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:09:
[...]

IOST gaat ook alweer naar boven.
LTC niet :')

• BoulaMouzer
Toch weer 150 TRX erbij, wie het kleine niet eert...

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Markt gaat omlaag, ik ben volledig in LTC, kijk morgenvroeg wel weer waar we staan :P

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Chris.nl
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op maandag 30 april 2018 @ 23:29:
weet al 3 weken niet meer wat ik van LTC moet denken. -O-
Ik zou denken: "Had ik ook maar IOST"

• Tominatie
  • Niet online
@Chris.nl niet te erg shillen, straks verpats ik mijn LTC nog en gaat die de volgende dag over de kop _O-

Ik blijf holden, de stijging komt er aan.... IK VOEL HET! *O*

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:19:
@Chris.nl niet te erg shillen, straks verpats ik mijn LTC nog en gaat die de volgende dag over de kop _O-

Ik blijf holden, de stijging komt er aan.... IK VOEL HET! *O*
Tja, vanaf 23 maart is IOST ook nog maar 3x over de kop gegaan (ik bedoel 200% pure winst) Maar dat is dan ook mijn ADHD coin, inderdaad toch lullig als maanden geduldig zit te wachten op 1 flip en je mist um bij LTC.

Pagina: 1 ... 127 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!