Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:26:
[...]
Net ff een artikel zitten lezen over IOST en juist op dat moment walst ie de top 50 binnen haha.
Wat een toeval.
Wel een gedurfde move van je om all in te gaan op 1 coin... Heb je er zoveel vertrouwen in dat je tot deze onverwachte move bent gekomen?
Ja ik heb er relatief lang over nagedacht en me erin verdiept. Ik neem de diepe duik.
Natuurlijk kan het een scam zijn, maar dan is het wel een hele mooie met een stabiel handelsvolume, actieve github, wekelijkse nieuwsberichten (niet de minste nieuwtjes), website, whitepaper, gelikt(development)team, grote namen als investeerders, Chinese universiteit die ermee wegloopt, dAPPS en dat soort reutemeteut.
Op reddit zijn quotes te lezen als: "
If you remember all the way back to the dark months of October and November last year, basically everything traded choppily but there were a few coins that were consistently more positive than their counterparts. Coins like IOTA, ADA and XLM. When the bull run came, it was the strong coins that experienced the most growth. IOST is showing the exact same strength and I think it's primed for true liftoff. The next bull run will take us to .25 -- if you're not paying attention, you really should be!"... maar ik geloof dus ook dat IOST een mooie dienstverlening gaat neerzetten.
De cryptemarkt is volatiel en je moet er niet meer in mikken dan je bereid bent om te verliezen. Lijkt me dus geniaal om daarnaast ook nog eens het domste van het domste te doen en alles op 1 altcoin te gooien. Heb ik af en toe
ook nog wat te zeggen.
Tominatie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:48:
[...]
Goodnight
Ik ga ook zo pitten, maar vindt de koers er maar een beetje eng uitzien, we lijken toch een beetje bearish te gaan nu. Moet even besluiten wat het handigste is: USDT of Litecoin.
Weet je wat
ook handig is?
trusten all
[
Voor 11% gewijzigd door
Chris.nl op 01-05-2018 00:55
]