[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 128 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.929 views

Onderwerpen

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:17:
[...]

[...]

Ik zou denken: "Had ik ook maar IOST"
Net ff een artikel zitten lezen over IOST en juist op dat moment walst ie de top 50 binnen haha.

Wat een toeval.

Wel een gedurfde move van je om all in te gaan op 1 coin... Heb je er zoveel vertrouwen in dat je tot deze onverwachte move bent gekomen?

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Chris.nl schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:24:
[...]

Tja, vanaf 23 maart is IOST ook nog maar 3x over de kop gegaan (ik bedoel 200% pure winst) Maar dat is dan ook mijn ADHD coin, inderdaad toch lullig als maanden geduldig zit te wachten op 1 flip en je mist um bij LTC.
Dat is bij @Turbo-Puppy wel het geval inderdaad, die zit voor mijn gevoel al jaren in LTC.

Ik zit er sinds gisteren pas in en kan echt wel een tijdje wachten voor de stijging van LTC, die gewoon MOET komen.

In het geval van Turbo is het natuurlijk nog 2000 keer vervelender mocht hij de stijging missen. Zie je het al voor je dat hij besluit om Tron in te slaan morgen en dat dan LTC 60% omhoog schiet en Tron 10% daalt.
Vraag me af hoe het dan met de gemoedstoestand van onze crypto broeder staat. Misschien kan @Stoffa dat voor ons voorspellen :+

Verwijderd

Luitjes ik zal plat. Morgen 5 uur weer dag. Ook nog niet 100% fit. Welterusten!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
BoulaMouzer schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:01:
Zo nog eens even gestoeid met de WHENHUB app. Mijn partner expert gemaakt, en de overige 1500 tokens die nog in de wallet van de app zaten weer toegevoegd in de MEW... Kom nu op 7500 tokens _/-\o_
Hoe kun je de WHEN tokens naar MEW krijgen?
Heb er 1500, en nog 500 als expert, maar zijn zo te zien niet te transferren?

http://www.avfoto.nl

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:38:
Luitjes ik zal plat. Morgen 5 uur weer dag. Ook nog niet 100% fit. Welterusten!
Goodnight *;

Ik ga ook zo pitten, maar vindt de koers er maar een beetje eng uitzien, we lijken toch een beetje bearish te gaan nu. Moet even besluiten wat het handigste is: USDT of Litecoin.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:26:
[...]

Net ff een artikel zitten lezen over IOST en juist op dat moment walst ie de top 50 binnen haha.

Wat een toeval.

Wel een gedurfde move van je om all in te gaan op 1 coin... Heb je er zoveel vertrouwen in dat je tot deze onverwachte move bent gekomen?
Ja ik heb er relatief lang over nagedacht en me erin verdiept. Ik neem de diepe duik.

Natuurlijk kan het een scam zijn, maar dan is het wel een hele mooie met een stabiel handelsvolume, actieve github, wekelijkse nieuwsberichten (niet de minste nieuwtjes), website, whitepaper, gelikt(development)team, grote namen als investeerders, Chinese universiteit die ermee wegloopt, dAPPS en dat soort reutemeteut.

Op reddit zijn quotes te lezen als: "If you remember all the way back to the dark months of October and November last year, basically everything traded choppily but there were a few coins that were consistently more positive than their counterparts. Coins like IOTA, ADA and XLM. When the bull run came, it was the strong coins that experienced the most growth. IOST is showing the exact same strength and I think it's primed for true liftoff. The next bull run will take us to .25 -- if you're not paying attention, you really should be!"... maar ik geloof dus ook dat IOST een mooie dienstverlening gaat neerzetten.

De cryptemarkt is volatiel en je moet er niet meer in mikken dan je bereid bent om te verliezen. Lijkt me dus geniaal om daarnaast ook nog eens het domste van het domste te doen en alles op 1 altcoin te gooien. Heb ik af en toe ook nog wat te zeggen.
Tominatie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:48:
[...]

Goodnight *;

Ik ga ook zo pitten, maar vindt de koers er maar een beetje eng uitzien, we lijken toch een beetje bearish te gaan nu. Moet even besluiten wat het handigste is: USDT of Litecoin.
Weet je wat ook handig is?

trusten all

[ Voor 11% gewijzigd door Chris.nl op 01-05-2018 00:55 ]

Marstek Venus E v3 | v147 | NoM | HWP1

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Tominatie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:48:
[...]

Goodnight *;

Nou ik ben vandaag ingestapt, dus dat zal dan wel bearish worden. Mijn marktgevoel is legendarisch :F

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:50:
[...]
Nou ik ben vandaag ingestapt, dus dat zal dan wel bearish worden. Mijn marktgevoel is legendarisch :F
Dat ken ik inderdaad, daarom heb ik ook een beetje een hekel aan USDT omdat ik altijd perfect uit stap op het laagste punt om dan veel duurder weer in te kopen. Niet dat ik veel ervaringen met USDT heb, dat is bijna de enige: gelijk een tegenvaller. _O-

Kijk het nog even aan en besluit dan :9~

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:03
Arrien schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:40:
[...]

Hoe kun je de WHEN tokens naar MEW krijgen?
Heb er 1500, en nog 500 als expert, maar zijn zo te zien niet te transferren?
Ja deze zijn allen gelocked, je kunt een Expert account aanmaken (dan met jou Find an Expert account de Be an Expert acount benaderen,) nadat er contact is gelegd gaan de tokens automatisch naar de wallet van de Expert, :9

Het aantal tokens wat verzonden/ontvangen kunnen worden kan men instellen in het Expert menu...
Je hebt wel twee telefoons nodig om deze stappen uit te voeren, hierbij linkje voor het toevoegen van de WHEN tokens naar de MEW wallet.

https://interface.whenhub.com/pages/wallet.html

[ Voor 16% gewijzigd door BoulaMouzer op 01-05-2018 01:50 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 15:29
Vanaf 0:35

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Chris.nl schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 00:49:
[...]

Ja ik heb er relatief lang over nagedacht en me erin verdiept. Ik neem de diepe duik.
Ik heb precies hetzelfde, alleen dan met.ICX.

Laten we hopen dat het werkt. Ik ben benieuwd naar jouw vorderingen.

Ik zal je de mijne laten weten.

• Chris.nl
  • Niet online
Midacmm schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 01:21:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, alleen dan met.ICX.

Laten we hopen dat het werkt. Ik ben benieuwd naar jouw vorderingen.

Ik zal je de mijne laten weten.
Ik heb sinds dec euro's in de crypto gestoken. Veel coins ingekocht op de ATH en dan bijkopen tijdens dipjes die niet de dips waren. Toen kwam ik IOST tegen, ben er geleidelijk andere -hodlpotjes heen gaan schuiven en in de nacht van 30-4 op 1-5-'18 werd een shiller geboren. Nu sta ik 46% winst op m'n totale crypto inleg.

Succes met ICX! Kom er vooral op terug dan laat ik weten hoe het ook had kunnen gaan. Maar goed, zoals onze legendarische CryptoSletje ooit zei:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gaR6eruDWVTFyBFKgWtdJhuy/full.png

Dus doe vooral ook niets met IOST en je loopt winst mis.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:12
Btc alweer flink onder de 9k

;w

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-02 16:18
-O-

Do I need to say more?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:52

knakworst

Get more sats!

AtlAntA schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 03:22:
Btc alweer flink onder de 9k

;w
Het ging even heel hard, maar het lijkt erop dat hij bij de 9K blijft hangen voorlopig. Maar dit zal wel een rode dag worden vandaag, het is tenslotte dag van de arbeid :( :( :(

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Net ripple gekocht en stop-loss order geplaatst hier kan niks meer mis gaan.

Weg

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Goede nieuws is dat heel veel alts (ADA, NEO, NANO en vele anderen) wel weer op een 1/4 week trendline zitten nu. Eigenlijk ben ik ook stom geweest ze te kopen (of nee: niet te verkopen eergisteren nacht) toen ze flink naar boven uit hun trend uitbraken.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

En je raad het niet, maar ik loop flink binnen op XVG. Paar flinke buy / sell orders gehit vannacht, en dat zijn heel wat %

XVG blijft.. :D

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

Zo. Veel muntjes krijgen even een corrigerende tik. Terecht overigens. Wat een brutale snotneuzen.

Kijk EOS ook... Ouch. Op TRX lijkt de handrem ook wat aangetrokken nu.

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-01 20:06
Ach ja, als de BTC 4% in de min zit, dan sleurt ie de rest altijd mee, paar uitzonderingen daargelaten ;)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 12:00
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 07:37:
Kijk EOS ook... Ouch. Op TRX lijkt de handrem ook wat aangetrokken nu.
Mijn marktgevoel blijft legendarisch, je verzint het niet :+

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Al mijn stop loss sell orders voor TRX zijn ook gehit. Prima ook. Dikke winst op gemaakt. Kijk vandaag wel even de kat uit de boom. Wacht rustig af op een mooi instapmoment elders als TRX geen dip meer maakt.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 23:50:
Alles dondert weer naar beneden ;w

Gelukkig zit ik in usdtltc _/-\o_
Wacht maar tot januari volgend jaar, you ain't seen nothing yet!

XRP = trash

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
BPT doet het lekker vandaag +14.29%

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
ach het zal wel weer omhoog gaan hou het gemak

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 07:58:
Al mijn stop loss sell orders voor TRX zijn ook gehit. Prima ook. Dikke winst op gemaakt. Kijk vandaag wel even de kat uit de boom. Wacht rustig af op een mooi instapmoment elders als TRX geen dip meer maakt.
Lekker man. Was leuk traden op TRX afgelopen week vond ik!

Gister nog getwijfeld of ik weer in zou stappen toen ie rond de 1010 zakte na de daily high. Niet gedaan gelukkig. Ik wacht ook lekker rustig alles even af, stap liever wat later weer in als blijkt dat de crazy pump wordt hervat.

Al met al een geslaagd trading rondje wat mij betreft! Ik had er zeker meer uit kunnen halen, maar toch leuk mee gespeeld en al met al dik 30% gepakt.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 08:04
Crypts schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:32:
Hmmmm zit even exchanges door te neuzen en op Hitbtc heb ik ineens 100 rpm erbij
die heb ik ook zag ik net, kan er weinig over vinden, nou ja, wie weet ooit moon en lambo en zo :P

PSN ID: Svennie-NL

Verwijderd

Mr_Ripple schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 08:00:
[...]

Wacht maar tot januari volgend jaar, you ain't seen nothing yet!
Wat gaat er dan gebeuren? Moet ik mijn muntjes vast in de startblokken zetten?

• tias86
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 08:25:
[...]

Wat gaat er dan gebeuren? Moet ik mijn muntjes vast in de startblokken zetten?
Ja we zitten nu in de accumulatie fase _/-\o_

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Iemand al opgemerkt dat er een exchange tab in de ark client zit? Kan je later rechtstreeks traden vanuit je wallet.

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:17
Malarky schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 06:56:
Goede nieuws is dat heel veel alts (ADA, NEO, NANO en vele anderen) wel weer op een 1/4 week trendline zitten nu. Eigenlijk ben ik ook stom geweest ze te kopen (of nee: niet te verkopen eergisteren nacht) toen ze flink naar boven uit hun trend uitbraken.
Het ging ook wel erg hard de laatste weken. Een normale correctie dit.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Sunri5e schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 08:46:
[...]

Het ging ook wel erg hard de laatste weken. Een normale correctie dit.
Welk deel beschouw jij precies als “normaal” ? Iedere maand zie ik de brandstof rekening toenemen terwijl ik niet meer ga gebruiken. Ik heb nog nooit een correctie gezien. Hetzelfde geldt voor de gwl rekening. Moet ik wellicht contact met ze opnemen dat een correctie na wat stijgingen gebruikelijk is?

Correcties zijn per definitie niet normaal. Wellicht dat jij je uurloon om de 3 jaarblaat zakken na 3 stijgingen, maar ik in ieder geval niet.

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 08:58:
[...]

Welk deel beschouw jij precies als “normaal” ? Iedere maand zie ik de brandstof rekening toenemen terwijl ik niet meer ga gebruiken. Ik heb nog nooit een correctie gezien. Hetzelfde geldt voor de gwl rekening. Moet ik wellicht contact met ze opnemen dat een correctie na wat stijgingen gebruikelijk is?

Correcties zijn per definitie niet normaal. Wellicht dat jij je uurloon om de 3 jaarblaat zakken na 3 stijgingen, maar ik in ieder geval niet.
Ik weet niet hoor, maar de benzine is ook 1,90 geweest. Daarna ook weer een tijdje rond de 1,55. Pas de laatste maanden is hij weer wat gestegen naar ca. 1,70.

Zitten wel degelijk correcties in, deze gaan alleen over een langer tijdsbestek omdat de stijging ook veel minder hard gaat. Ik heb nog nooit olie binnen 1 dag 50% zien stijgen, jij?

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01:42
Gemoedstoestand update: Neutraal.

We zien de afgelopen periode de koers rond de 9000USD zwerven. Beetje erboven, beetje eronder. De afgelopen dagen leek het erop dat we de 9k+ gingen verlaten, en richting de 10k zouden gaan. Helaas dacht afgelopen nacht daar anders over.

Al met al is het dus even wat minder spannend momenteel. Een neutraal gemoed, dus.

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Zijn er SEPA transacties vandaag op de dag van de arbeid?

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 08:58:
[...]

lol _O-

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-01 14:53
Worstkaas schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:05:
Nee.. Tijd voor cryptos ;)

• Lawwie
  • Laatst online: 30-01 11:22

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Worstkaas schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:05:
Bij ABN Amro niet.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
tias86 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 08:34:
[...]

Ja we zitten nu in de accumulatie fase _/-\o_
Je kunt na 1 dag nog niet zeggen dat we in de accumulatie fase zitten? Daar is toch een langere periode voor nodig?

Rookworst zonder r is ook worst.

• tias86
Bartvandelaar schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:11:
[...]

Je kunt na 1 dag nog niet zeggen dat we in de accumulatie fase zitten? Daar is toch een langere periode voor nodig?
nee hoor, ben al heel lang aan het accumuleren lol

[ Voor 7% gewijzigd door tias86 op 01-05-2018 10:10 ]

• Schuey
Wou net zeggen, daar heb je toch enkel een duim voor nodig?

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
BTCP heeft ook een flinke run... Zclassic gaat waarschijnlijk dit jaar nog meer van dit soort pump en dump
diarree coins via forks voortbrengen.

• Schuey
Ik zie gewoon mijn winst van eergisteren weer verdampen in EOS :+

Maar ADA daarentegen, die gaat gewoon omhoog vanochtend :o

• Beaulion
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:12:
[...]

nee hoor, ben al heel lang aan het accumuleren lol
Bij XVG volgt na de accumulatie fase meestal de ejaculatie fase.

Verwijderd

Schuey schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:02:

Wanneer ben je ingestapt? Tegen het eind van de pump?

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:15:
[...]

Ik heb meer mensen gezien die het slim vonden in te stappen aan het eind. Niet dat ik nooit zo'n fout gemaakt heb overigens, maar nooit meer :+

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Schuey
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:15:
[...]

Na 2 kortere dumps, rond de 0028 nog iets. Komt wel weer goed :)

• Rrehorst
  • Laatst online: 31-10-2022
Gaan we nu weer een gevecht om de 9k krijgen de hele dag? :p

• tias86
Beaulion schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:15:
[...]

Bij XVG volgt na de accumulatie fase meestal de ejaculatie fase.
En daarna is het over en uit.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ik zit vandaag in dit.. NANO ETH ICX NCASH... omdat de 7 dagen grafieken omhoog lopen... de dag /4uurs en 15 min allemaal omhoog met genoeg volume.
De vorige keren veel geld verloren door in een neerwaartse weekgrafiek te gaan XD, NOOIT meer.
Echt 1000 euro verdienen en 1000 euro er uit gewoon kut is dat maar leer je van

[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 01-05-2018 10:27 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

Mijn Bitshares als enige in het groen binnen mijn PF. Die coin sleept mij er altijd weer geestelijk doorheen. Wat wij al niet samen hebben meegemaakt, Bitshares en ik. Hele avonturen in de avonduren.

Ik weet nog goed ergens in december dat Bitcoin 5k steeg binnen 2 uren ofzo.
Bitshares was erbij.

Die gigantische alts run enkele weken later...
Bitshares was erbij.

De horrirdip niet lang daarna... Oef.
Bitshares was erbij.

Ik praat ook altijd even met ze voor ik ga pitten. Zorg ook altijd dat de wallet er netjes bijstaat. Ga denk ik ook een tattoo van Bitshares in m'n nek laten zetten. Vet stoer.

Gedecentraliseerd als fuck ook.

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
@tias86 Mooie speculatie wederom ;)

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:30:

De horrirdip niet lang daarna... Oef.
Bitshares was erbij.

Gedecentraliseerd als fuck ook.
Die grote dips vallen mij ook op ook al gaat het nog zo goed opeens is je winst weer weg. als het goed gaat moet je wegwezehh

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 01-05-2018 10:32 ]

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:17
Schuey schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:02:

ADA is een pareltje. Zal niet lang duren voordat die op 200 dollar staat.

• AFCAjax
Sunri5e schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:32:
[...]

Als dat zo is, steek dan al je spaargeld erin <knip> Niet op de man

[ Voor 6% gewijzigd door Grotman op 01-05-2018 11:13 ]

• Beaulion
  • Niet online
A87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:24:
ik zit vandaag in dit.. NANO ETH ICX NCASH... omdat de 7 dagen grafieken omhoog lopen... de dag /4uurs en 15 min allemaal omhoog met genoeg volume.
De vorige keren veel geld verloren door in een neerwaartse weekgrafiek te gaan XD, NOOIT meer.
Echt 1000 euro verdienen en 1000 euro er uit gewoon kut is dat maar leer je van
en de ARK is ook al aan het zinken :-(

• Rrehorst
  • Laatst online: 31-10-2022
[...]

200 dollar.. Je bent niet goed :F

• ggj87
[...]

Dan moet er heel wat gebeuren met BTC. Dan is de market cap van ADA ongeveer 6x zo hoog als die van BTC nu.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
[...]

_O-

als dit gebeurd mag Reddcoin ook wel 100 dollar worden per coin. never gonna happen of misschien over tig jaar

• A87
  • Niet online

A87

Beaulion schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:33:
[...]

en de ARK is ook al aan het zinken :-(
Ik had nog arken gekocht voor 1,5 euro per stuk

Verwijderd

A87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:31:
[...]

Die grote dips vallen mij ook op ook al gaat het nog zo goed opeens is je winst weer weg. als het goed gaat moet je wegwezehh
Kopen in een diepe dip. 5 jaar wegleggen en hier wat rondhangen.

Of daytraden.

Een tussenweg is er natuurlijk ook.

Eigenlijk heb ik geen idee waar ik het over heb.

• New Yorker
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:34:
[...]

Dan moet er heel wat gebeuren met BTC. Dan is de market cap van ADA ongeveer 6x zo hoog als die van BTC nu.
Makkelijk haalbaar john mcafee had gezegd dat bitcoin 1 miljoen gaat halen

Weg

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:37:
[...]

Of daytraden.

ik Hodle een beetje de rest traden, niets doen is dodelijk saai, ik verlies liever 10,000 euro en heb wat lol

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 01-05-2018 10:39 ]

• nemesis2212
A87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:39:
[...]

ik Hodle een beetje de rest traden, niets doen is dodelijk saai, ik verlies liever 10,000 euro en heb wat lol
denk dat jij een van de enige bent die lachend naar bed gaat met steeds 10k verlies dan

• ggj87
Dan geef ik liever 10000 uit aan iets anders om wat lol te hebben. Hééle dikke vakantie, 2e hands S4, hoeren en cocaïne, vliegtuigjes huren, ...

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:37:
[...]

Of daytraden.

Ik heb niet eens coins, ik hang hier alleen rond om mijn sneue leven nog wat kleur te geven. Misschien dat ik ooit nog een airdrop win......

[ Voor 5% gewijzigd door Beaulion op 01-05-2018 10:47 ]

• tias86
nemesis2212 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:40:
[...]

denk dat jij een van de enige bent die lachend naar bed gaat met steeds 10k verlies dan
Moet eerlijk zeggen dat ik ze ook liever win, dan verlies.

• AFCAjax
ggj87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:43:
Dan geef ik liever 10000 uit aan iets anders om wat lol te hebben. Hééle dikke vakantie, 2e hands S4, hoeren en cocaïne, vliegtuigjes huren, ...
>:) hahaha, baas!

• A87
  • Niet online

A87

nemesis2212 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:40:
[...]

Spreekwoordelijk

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
XVG rising ! Tik die ATH maar aan, klotemunt.

• New Yorker
  • Niet online
Greymore1 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:47:
XVG rising ! Tik die ATH maar aan, klotemunt.
Stuiptrekking?

Weg

• nemesis2212
ah dat maakt het duidelijker... dan had er nog wel een nulletje achter gekund :9

• A87
  • Niet online

A87

nemesis2212 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:49:
[...]

ah dat maakt het duidelijker... dan had er nog wel een nulletje achter gekund :9
HODLEN is gewoon saai lets face it

• AFCAjax
A87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:50:
[...]

Wanneer kunnen we ophouden met HODL te gebruiken ipv HOLD?

• A87
  • Niet online

A87

AFCAjax schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:53:
[...]

https://bitcointalk.org/index.php?topic=375643.0
:D 2013

Verwijderd

Beaulion schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:43:
[...]

Ik heb niet eens coins, ik hang hier alleen rond om mijn sneue leven nog wat kleur te geven. Misschien dat ik ooit nog een airdrop win......
Gespot! De nocoiner...

• Beaulion
  • Niet online
[...]

Als ze dysletcie kunnen genezen. maar dat kan nog jaren duren.

• AFCAjax
Beaulion schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:55:
[...]

Als ze dysletcie kunnen genezen. maar dat kan nog jaren duren.
De fun is er wel af volgens mij :P

Vooral in een serieuze context irriteer ik me er vreselijk aan.

• FutureAPD
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
BPT gaat richting de open beta! Goed om te zien dat er toch wat procentjes bijkomen door het nieuws.

https://blockport.io/beta/contest

• ggj87
Het wordt altijd als een crypto meme afgedaan maar eigenlijk zou iedereen die wilt investeren in crypto dat moeten lezen. Een van de beste adviezen die je zal krijgen.

• nemesis2212
A87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:50:
[...]

spannend is het niet idd. als je niet daytrade is het meer een spaarrekening met meer bewegingen.

ik hoop er ooit leuk geld mee te verdienen net als iedereen hier.

Verwijderd

[...]

Wat mij betreft nooit. Ik vind het juist 1 van de mooie dingen van crypto, het hele subcultuurtje. De memes, de termen (hodl-moon-lambo)...

Supervet

Kijk m'n avatar maar. Hey hey heeey... Hey hey heeey... Wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa

• nemesis2212
AFCAjax schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:56:
[...]

De fun is er wel af volgens mij :P

Vooral in een serieuze context irriteer ik me er vreselijk aan.
net als dat moon en lambo super irritant zijn. maar mensen hopen er nog steeds op haha

• AFCAjax
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:03:
[...]

Wat mij betreft nooit. Ik vind het juist 1 van de mooie dingen van crypto, het hele subcultuurtje. De memes, de termen (hodl-moon-lambo)...

Supervet

Kijk m'n avatar maar. Hey hey heeey... Hey hey heeey... Wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa wassa
Ja, erg leuk ;w

Droeftoetervig.

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-01 20:06
Ik lach me rot als ADA 200 waard is ooit, maar dat kan ik me alleen voorstellen als ETH dan helemaal wegzakt bijvoorbeeld. En ook nog eens wanneer er sowieso meer geld in crypto's zitten.

Ik ben al blij als ie 60 cent is :P

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• nemesis2212
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:03:
[...]

Supervet

het enige leuke aan die termen hiervan was op 1 april toen je bij coinmarketcap USD naar lambo kon veranderen om te kijken hoeveel lambo's je had. voor de rest zijn het vrijwel loze kreten

• ggj87
Hodl is wel goed hoor, maar dan moet je wel in een dip hebben gekocht.

Verwijderd

nemesis2212 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:06:
[...]

het enige leuke aan die termen hiervan was op 1 april toen je bij coinmarketcap USD naar lambo kon veranderen om te kijken hoeveel lambo's je had. voor de rest zijn het vrijwel loze kreten
Fud

Verwijderd

ggj87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:07:
Ico natuurlijk.

• ggj87
Die pakken niet allemaal goed uit.

• tias86
ggj87 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:07:
gewoon solide projecten kopen die onder de radar liggen van het grote publiek met een lage marketcap
, vroeg of laat, maar moonen gaan ze

• Chris.nl
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:13:
[...]

gewoon solide projecten kopen die onder de radar liggen van het grote publiek met een lage marketcap
, vroeg of laat, maar moonen gaan ze
Weet je wat ook een solide project is die onder de radar ligt? IOST!
IOST is zoooo 2018, echt! 2017 bestond ie niet eens.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Richh schreef op maandag 30 april 2018 @ 00:55:
[...]

Ik zie er sowieso een pennant pattern in op Coinmarketcap, misschien zakken we nu voor de laatste keer nog 100-200 dollar maar daarna moeten we naar boven uitbreken :)
Nou ja, die daling hebben we nu gehad..........

• Greymore1
XVG op Bitfinex

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 15:29
Specy schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:32:
[...]

Nou ja, die daling hebben we nu gehad..........
Die pennant schoot al voor deze daling onder de trend uit in plaats van erboven :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Chris.nl
  • Niet online
Beaulion schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:43:
[...]

Heb je wel een Binance account of iets van een wallet dan? Stel dat je wint... Dan moet je die coins wel ergens kunnen ontvangen/parkeren hé.

- edit - Checkt postgeschiedenis.... Dat zit wel goed waarschijnlijk d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 01-05-2018 11:45 ]

• New Yorker
  • Niet online
Beter dan pornhub

Weg

• Greymore1
Daar zijn de meeste het wel mee eens zo te zien.

• New Yorker
  • Niet online
Waarom gaat stellar opeens omhoog?

Weg

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
New Yorker schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:47:
Waarom gaat stellar opeens omhoog?
Dat is niet 'opeens' dat is gewoon een voortzetting van de (onderbroken) stijging van gisteren.
Pagina: 1 ... 128 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!