Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
[ Voor 21% gewijzigd door i7x op 26-03-2019 10:43 ]
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Ik kreeg een prijs van 3999 voor de XG9505 en dus 1999 voor de XF... daar heb je er dus 2 voor, de TV gaat niet 2 keer zo goed zijn...Major_ton schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:17:
[...]
Dat mindere contrast zou voor mij echt een dealbreaker zijn. Ik vind het op de XF9005 af en toe al borderline irritant en zou daarin zeker geen stap terug willen doen! Ik denk dat de XF9005 nog steeds het meest interessante model is.
Live today! Nobody promised you tomorrow.
Klopt, hooguit marginaal beter.pvanmegen schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:23:
[...]
Ik kreeg een prijs van 3999 voor de XG9505 en dus 1999 voor de XF... daar heb je er dus 2 voor, de TV gaat niet 2 keer zo goed zijn...
https://www.rtings.com/tv...00f-vs-sony-x950g/585/764
Is inderdaad wel net de afweging wat je ermee van plan bent maar alsnog zou ik het er wel op wagen met bijna 300 dimming zones (16x18) vs 60 (5x12 oid). 0.07 (vast 0.06 iets) zwartwaarde op de ZF9 zonder dimming op ANSI patroon en 0.02x met. Bij HDR wel iets van 0.2x en scheelt natuurlijk ook of je al een OLED gewend bent. Zit ook een andere meer glossy coating op de ZF9 (zat ook op de XE94).Major_ton schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:17:
[...]Dat mindere contrast zou voor mij echt een dealbreaker zijn. Ik vind het op de XF9005 af en toe al borderline irritant en zou daarin zeker geen stap terug willen doen! Ik denk dat de XF9005 nog steeds het meest interessante model is.
De verbeterde kijkhoek is iig wel echt

Ze hadden ook wat nieuws in de aanbieding (leek eerder of de bordjes waren omgedraaid in het echt; meer Standard uit de doos links en Film stand rechts waar ook nog wel iets aan gesleuteld moest worden)
[hier achter het glas is een aparte ruimte met gedimd licht btw waar een aantal topmodellen staan opgesteld; MM Almere]

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 26-03-2019 12:52 ]
apis29 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:05:
[...]
Mits de prijs klopt, want het lijkt meer op een prijsfout, dan zeker de ZF9 ...

Staat nu idd zo op de website, gisteren stond er geen prijs bij en 'product tijdelijk niet beschikbaar' (met zo'n gevarendriehoek over de plaatjes heen). Als ik op het kaartje kijkt heeft geen enkele vestiging hem op voorraad dus daar schiet je ook niks mee op. Maar geeft misschien aan wat voor prijs je kan krijgen als je er ergens anders naar vraagt ...
[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 27-03-2019 01:11 ]
Ik heb hem gisteren gekocht. Goede aanbieding, ik kom wel van een Sony 55XD9305 dus hopelijk is de beeldkwaliteit net zo goed. Het VA paneel van de Sony heeft top zwart waarden maar beroerde kijkhoeken.i7x schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:43:
Philips 75" 75PUS8303/12 op iBood op het moment, voor 1520 eur inclusief verzenden. Geen idee in hoeverre dit echt een mooie deal is, maar ik wilde het toch even delen mocht ik er iemand blij mee maken hier.
Hopelijk zijn de zwartwaarden van de Philips net zo goed of komt het in ieder geval in de buurt. Kijkhoeken zal ik sowieso op vooruit gaan met een IPS paneel. Maar vooral belangrijk bigger is better! Ik zat te twijfelen tussen een 65" OLED of een 75" LCD, maar met de aanbieding van gisteren was de keus snel gemaakt.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Gisteren een besteld, staat overal te koop vanaf 2400 (voor de grap nog even via de chat van Platts-tv gekeken maar ze gaan niet lager dan 2409), dus 1499 lijkt mij een prima deal.i7x schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:43:
Philips 75" 75PUS8303/12 op iBood op het moment, voor 1520 eur inclusief verzenden. Geen idee in hoeverre dit echt een mooie deal is, maar ik wilde het toch even delen mocht ik er iemand blij mee maken hier.
Ik was eigenlijk op zoek naar een 65" maar voor dit bedrag ga ik meteen van 55" naar 75"
Alle reviews zijn ook erg positief over dit toestel, ik verwacht dus een prima prijs-kwaliteit verhouding, zeker voor 1499.
Hij komt hopelijk volgende week binnen
9200WP, ERST20D-VM2D + SUZ-SWM40 VA
Ik zou je hoop op gelijke zwartwaardes toch een stuk minderen in dit geval. Het native contrast van een IPS paneel komt niet verder dan zo'n 1800:1 (best case) terwijl het VA paneel van de 9305 het tot zo'n 6000:1 schopt. Dat is nogal een verschil!Dark Master schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:16:
[...]
Ik heb hem gisteren gekocht. Goede aanbieding, ik kom wel van een Sony 55XD9305 dus hopelijk is de beeldkwaliteit net zo goed. Het VA paneel van de Sony heeft top zwart waarden maar beroerde kijkhoeken.
Hopelijk zijn de zwartwaarden van de Philips net zo goed of komt het in ieder geval in de buurt. Kijkhoeken zal ik sowieso op vooruit gaan met een IPS paneel. Maar vooral belangrijk bigger is better! Ik zat te twijfelen tussen een 65" OLED of een 75" LCD, maar met de aanbieding van gisteren was de keus snel gemaakt.
De stap van 55" naar 75" is MASSIVE, dus daar ga je veel plezier aan beleven. Laat ons weten hoe het toestel bevalt!
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Zonder dollen ik sta hier zeker voor open. Dit jaar wil ik een 77 inch C9 of 77 inch B9 aanschaffen. Uiteraard is het verstandig eerst op de grootste prijsdaling te wachten rond september - november.
De 77 C8 was toen rond de €5200 (bel prijs). Gezien de jaarlijkse prijsdaling van oleds en de release prijs die al €2.000 lager ligt dit jaar, ben ik benieuwd wat voor deal we kunnen afdwingen als we er meerdere inkopen.
Plus dat er een goedkoper 77 inch B9 model uitkomt later dit jaar. Het is niet ondenkbaar om dan op €3500 uit te komen (gezien de 77 c8 nu voor €4200 verkocht wordt)
We zullen het zien, paneel van de XD9305 is ook wel heel goed, was ook een top model in 2016, de Philips is volgens mij een midden klasse tv van 2018. Maar de deal was gewoon te goed om te laten liggen. Desnoods als hij echt niet bevalt verkoop ik hem wellicht door, winst maak ik er sowieso op!Major_ton schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 07:32:
[...]
Ik zou je hoop op gelijke zwartwaardes toch een stuk minderen in dit geval. Het native contrast van een IPS paneel komt niet verder dan zo'n 1800:1 (best case) terwijl het VA paneel van de 9305 het tot zo'n 6000:1 schopt. Dat is nogal een verschil!
De stap van 55" naar 75" is MASSIVE, dus daar ga je veel plezier aan beleven. Laat ons weten hoe het toestel bevalt!
Tv komt vandaag binnen, zal mijn indruk morgen even posten! 75” ga ik sowieso veel plezier van beleven!
[ Voor 8% gewijzigd door Dark Master op 28-03-2019 12:37 ]
Hang je m aan de muur en welke muurbeugel gebruik je dan?
Yes ik ga hem aan de muur hangen, ik heb de Vogel Wall 3305 besteld. Kan tot 100” dus in de komende jaren moet er nog een keer geüpgrade worden.roy77 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:50:
Ik ben heel erg benieuwd Dark Master, ik moet nog een weekje wachten...
Hang je m aan de muur en welke muurbeugel gebruik je dan?
Haha, ik denk dat ik het bij 75" hou (maar dat zei ik ook toen ik een 55"hadDark Master schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:53:
[...]
Yes ik ga hem aan de muur hangen, ik heb de Vogel Wall 3305 besteld. Kan tot 100” dus in de komende jaren moet er nog een keer geüpgrade worden.
Ik ben benieuwd hoe je met de speaker aan de onderkant weg komt met de muurbeugel.
De TV is inmiddels binnen en aan de muur gehangen het eerste wat me opvalt is dat 77 zoveel groter is dan 65, veel meer wow en bioscoop gevoel.Tijntje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:56:
Vandaag de bestelling gedaan voor de LG 77C8, ik had een 65" Samsung 4k LCD en wilde heel graag naar OLED maar kon het niet laten ook een maatje groter te gaan, anders voelde het te weinig als een upgrade.
Ergens deze week de levering, kan niet wachten.
De weergave met OLED is echt spectaculair, al vaak in een winkel gezien en onder de indruk maar zodra je het thuis afsteld en je eigen content bekijkt.
Wat een genot, hoop dat ik hier lang plezier van mag hebben.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Nou hij hangt hoor, wat een gewicht zeg! Gelukkig is de vogel beugel erg stevig! Alleen vanavond nog even afwerken als ik weer thuis kom.
Tv valt betreft beeldkwaliteit echt niet tegen. Zwart is wat mij betreft ook echt zwart! Dan heb ik de tv nog niet eens afgesteld! Wow factor is ook heel groot, wat een verschil met 55”!
Ziet er goed uit ik kan ook niet wachten....zitten er afstandhouders bij de tv omdat die speaker achter iets uitsteekt?Dark Master schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:59:
[Afbeelding: 75 tv]
Nou hij hangt hoor, wat een gewicht zeg! Gelukkig is de vogel beugel erg stevig! Alleen vanavond nog even afwerken als ik weer thuis kom.
Tv valt betreft beeldkwaliteit echt niet tegen. Zwart is wat mij betreft ook echt zwart! Dan heb ik de tv nog niet eens afgesteld! Wow factor is ook heel groot, wat een verschil met 55”!
Yes er zitten spacers bij de beugel. Ik heb de grootste gebruikt. Tv hangt nu echt mooi recht op de muur. Ondertussen ben ik even een beetje in de beeldinstellingen gedoken. Ja het zwart is iets minder dan mijn Sony. Maar de kleuren, motion en de grote maken het allemaal goed. Wauw wat een effect heeft zo’n groot scherm in de woonkamer! Voor de prijs wat een scherm!roy77 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:41:
[...]
Ziet er goed uit ik kan ook niet wachten....zitten er afstandhouders bij de tv omdat die speaker achter iets uitsteekt?
Ik wil zeker niet meer terug naar kleiner. Ambilight is ook echt om te kwijlen zeg!
Damn zat ff in het buitenland en heb deze gemist. Dit is precies waar ik op zoek naar ben... nou ja ik heb geen haast, zal wel weer eens voorbij komen..i7x schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:43:
https://www.correct.nl/ar...s-75PUS8303-art579739.php
Jaartje te laat...
Koop tussen 13 mei en 29 juni 2018
Ik sta ook op het punt dit model aan te schaffen dus laat maar weten:) toen die rond de 5200 was afgelopen najaar besloot ik te wachten tot die onder de 4000 kwam, twijfel of ik hem niet nu al gewoon haal bij Smits voor rond de 4300...veel geld maar ook een enorm mooie prijs voor zo ongeveer het beste van 2018 op OLED gebied...G4mert schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:11:
[...]
Zonder dollen ik sta hier zeker voor open. Dit jaar wil ik een 77 inch C9 of 77 inch B9 aanschaffen. Uiteraard is het verstandig eerst op de grootste prijsdaling te wachten rond september - november.
De 77 C8 was toen rond de €5200 (bel prijs). Gezien de jaarlijkse prijsdaling van oleds en de release prijs die al €2.000 lager ligt dit jaar, ben ik benieuwd wat voor deal we kunnen afdwingen als we er meerdere inkopen.
Plus dat er een goedkoper 77 inch B9 model uitkomt later dit jaar. Het is niet ondenkbaar om dan op €3500 uit te komen (gezien de 77 c8 nu voor €4200 verkocht wordt)
Fijn dat je een eerste indruk plaatst:)Tijntje schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:05:
[...]
De TV is inmiddels binnen en aan de muur gehangen het eerste wat me opvalt is dat 77 zoveel groter is dan 65, veel meer wow en bioscoop gevoel.
De weergave met OLED is echt spectaculair, al vaak in een winkel gezien en onder de indruk maar zodra je het thuis afsteld en je eigen content bekijkt.
Wat een genot, hoop dat ik hier lang plezier van mag hebben.
Hoe werkt het Smart TV gebeuren bij jou? Werkt het opstarten van Netflix en scrollen door het menu naar bijvoorbeeld Youtube of Videoland lekker soepel?
En hoe is de TV bij goed helder daglicht? Misschien een foto van aan de muur..? Ben benieuwd:)
die 77c8 hou ik ook in de gaten. Volgens de Smits ebay pagina hebben ze er 5 over en de prijs staat nu op 4149. Wellicht valt daar dus een nog betere deal uit te slepen bij een grotere afname. Dit soort prijzen gaan voor de c9 nog wel even duren..Eagles schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 23:13:
[...]
Ik sta ook op het punt dit model aan te schaffen dus laat maar weten:) toen die rond de 5200 was afgelopen najaar besloot ik te wachten tot die onder de 4000 kwam, twijfel of ik hem niet nu al gewoon haal bij Smits voor rond de 4300...veel geld maar ook een enorm mooie prijs voor zo ongeveer het beste van 2018 op OLED gebied...
Exact...en lijkt ook geen extreem groot verschil tussen de C8 en C9 zal zitten, verklaart ook misschien de lagere introductie prijs van de C9..denk dat voor 4k de C8 gewoon echt een uitstekende deal is.G4mert schreef op zondag 31 maart 2019 @ 08:16:
[...]
die 77c8 hou ik ook in de gaten. Volgens de Smits ebay pagina hebben ze er 5 over en de prijs staat nu op 4149. Wellicht valt daar dus een nog betere deal uit te slepen bij een grotere afname. Dit soort prijzen gaan voor de c9 nog wel even duren..
[ Voor 4% gewijzigd door Eagles op 31-03-2019 08:59 ]
Ik maak niet veel gebruik van het smart gedeelte, heb een paar keer Netflix op gestart en dat was prima, 75% van de tijd maak ik gebruik van Kodi.Eagles schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 23:15:
[...]
Fijn dat je een eerste indruk plaatst:)
Hoe werkt het Smart TV gebeuren bij jou? Werkt het opstarten van Netflix en scrollen door het menu naar bijvoorbeeld Youtube of Videoland lekker soepel?
En hoe is de TV bij goed helder daglicht? Misschien een foto van aan de muur..? Ben benieuwd:)

Het lijkt niet zo groot op de foto
... voor de cashback ja (die inmiddels vast al in de gewone prijs is doorberekend). Gaat lijkt me om de prijs die vrijwel hetzelfde is als de iBood actieprijs.PolderPloer! schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:30:
[...]Jaartje te laat...[...]
Aha ja idd, sorry niet goed gezien, thx voor de tip! Wel een vage website, maar ik zie dat ze redelijk staan aangeschreven. Zal ze bellen om te vragen of het wel om NL model gaat en geen demo, verder nog tips?apis29 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:13:
[...]
... voor de cashback ja (die inmiddels vast al in de gewone prijs is doorberekend). Gaat lijkt me om de prijs die vrijwel hetzelfde is als de iBood actieprijs.
Wat ziet dat er ongelofelijk mooi en indrukwekkend uit. Fantastisch. Bedankt voor de foto. Echt een bioscoop gevoel...ik hoorde net van een ander forumlid dat ze heel hard gaan bij Smits, moet deze week de knoop doorhakken...spannend allemaal:)Tijntje schreef op zondag 31 maart 2019 @ 10:12:
[...]
Ik maak niet veel gebruik van het smart gedeelte, heb een paar keer Netflix op gestart en dat was prima, 75% van de tijd maak ik gebruik van Kodi.
[Afbeelding]
Het lijkt niet zo groot op de fotomaar de totale muur waar hij aanhangt is 4 meter breed.
Tips? Er staat iig een EAN nummer op de pagina en die leidt naar veel NL websites (al is er voor Philips vlgns mij niet specifiek een 'NL' model. PUS8303/12 is voor vrijwel geheel west Europa). Misschien aan de nieuwe eigenaren hier van de iBood aanbieding om te kijken of er wat in het modelnummer of serienummer te ontdekken valt.PolderPloer! schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:17:
[...]
Aha ja idd, sorry niet goed gezien, thx voor de tip! Wel een vage website, maar ik zie dat ze redelijk staan aangeschreven. Zal ze bellen om te vragen of het wel om NL model gaat en geen demo, verder nog tips?
Eventueel kan je misschien nog een pricematch bij een Mediamarkt of andere winkel (BCC?) in Rotterdam doen. Correct is iig wel een bekendere winkel ja die allang bestaat ...
[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 01-04-2019 00:24 ]
Veel plezier alvast voor de mensen die hem ook besteld hebben! Anders kun je hem nu altijd nog bij Correct voor dezelfde prijs krijgen.

Eerlijk is eerlijk, de zwart waardes zijn beter van de Sony. Maar de Philips komt dicht in de buurt met zijn IPS paneel. Je merkt dat er best weer wat ontwikkelingen zijn in 2 jaar tijd, de rest doet de Philips namelijk allemaal beter dan de Sony, motion, kleuren, HDR het spat van het scherm af vooral op zo'n grote.
Er zullen ook altijd betere tv's zijn, maar voor 1499 euro heb je hier echt een mooie tv aan wat mij betreft. Hier kunnen we weer enkele jaartjes mee vooruit tot Oled op dit formaat een beetje betaalbaar word.
hangt je tv niet te hoog?Dark Master schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:34:
Nog steeds diep onder de indruk van de Philips tv. De wow factor is gigantisch. Alles is nu weer mooi afgewerkt dus nu vooral genieten geblazen.
Veel plezier alvast voor de mensen die hem ook besteld hebben! Anders kun je hem nu altijd nog bij Correct voor dezelfde prijs krijgen.
[Afbeelding: Tv]
Toevallig zei mijn vader hetzelfde gisteren, hij hangt op de hoogte die de vogel beugel / app aangaf. Voor mijn idee hangt hij ook op dezelfde hoogte als de vorige tv. We hebben er in ieder geval geen last van, lager zou ik ook niet prettig vinden.
De XF9005 is in elk opzicht beter dan de XD93 (uiterlijk uitgezonderd misschien), de zwartwaarden van de XD93 waren ook zo goed nog niet. Niet dat ze slecht waren maar met een contrastratio van nog geen 3000:1 zit je tegenwoordig, en ook destijds al, in de achterhoede qua VA panelen (de 55" dan, de 65" met ander merk paneel had betere waarden).pvanmegen schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:14:
Machtig ding! Komt die nu in de buurt van de XF9005? Ik zit nog steeds in dubio... wachten op de daling van de XG9505 of kopen...
Hier de specs van de Philips (weet niet wat een 75XF85 kost maar die is vrij vergelijkbaar, minus Ambilight natuurlijk) apis29 in "Hoe groter, hoe beter? 65" vs 75" and beyond."
[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 01-04-2019 17:35 ]
Dark Master schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:34:
Nog steeds diep onder de indruk van de Philips tv. De wow factor is gigantisch. Alles is nu weer mooi afgewerkt dus nu vooral genieten geblazen.
[Afbeelding: Tv]

Gisteren ook de 75PUS8303 aan de muur gehangen, beeld via Netflix in 4K i geweldig. Ook ben ik zeer te spreken over het geluid.
Beeld via KPN is redelijk, natuurlijk niet in 4K...
Ik heb de Vogels Wall 3305 als muurbeugel gebruikt, hij hangt netjes....nu nog een kabelgootje
Staat nu een melding bij Philips / TPvision uit. Ga ervan uit dat het scherm vervangen word. Op mij heeft altijd al een pixel vloek gerust. Alhoewel dit op tv gebied de eerste keer is.
Afgezien van de pixels nog steeds erg tevreden over het beeld!
Dat is balen ik heb nog niks o tdenkt maar zit op 3,5 meter. Zal eens dichterbij kijken...Dark Master schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:29:
Prachtig beeldje he! Helaas viel mij dinsdag een rij met zwarte pixels op, dan ga je natuurlijk direct verder zoeken. Ik vond er nog 4 helaas, 2 dode plus 2 hotpixels, die 4 zijn niet te zien op 1 meter afstand. Het rijtje met zwarte pixels wel iets duidelijker.
Staat nu een melding bij Philips / TPvision uit. Ga ervan uit dat het scherm vervangen word. Op mij heeft altijd al een pixel vloek gerust. Alhoewel dit op tv gebied de eerste keer is.
Afgezien van de pixels nog steeds erg tevreden over het beeld!
Anoniem: 408634
Ik denk er precies net zo over, dus ik wacht momenteel ook nog even. Daarnaast ben ik bang voor de zwartwaardes, ik heb nu een plasma tv van 50 inch... wil graag wat groters, maar het heeft geen haast of zoAnoniem: 408634 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:47:
Is er iemand hier die de philips 75PUS8303 bij correct heeft gekocht? Zo ja dan zou ik graag je ervaring met bestellen en levering horen. Wil hem zelf graag bestellen maar twijfel door negatieve reviews. Hier op de site schrijft iemand zelfs dat hij bij correct een tv als nieuw had besteld maar een demo geleverd kreeg. Omdat je alleen met ideal kunt betalen heb je ook geen aankoopbescherming zoals bij paypal.
De Samsung QE82q6f en de Sony KD-85XF8596 zijn overgebleven binnen mijn zoektocht en/of budget.
In de winkel kon ik deze panelen niet direct ergens in de buurt zien maar vond ik zowel een (veel) kleinere Q6F als een kleinere XF85 meer dan overtuigend genoeg op het gebied van beeld kwaliteit.
Is er iemand hier die inhoudelijk nog wat kan zeggen over deze twee panelen? Mijn voorkeur gaat nu een beetje uit naar de Sony vanwege direct led dimming.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Anoniem: 1206210
Ik wil ook een 82/85 inch paneel. Heb wat onderzoek gedaan, de 82q6 schijnt praktisch dezelfde beeldkwaliteit te hebben als de 82nu8000 die je al voor 2100 bij tv reus kan krijgen, dus de q6 vind ik het prijsverschil niet meer waard.Donstil schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 00:29:
Ik zit al een tijdje te azen op een 82/85” ter vervanging van onze antieke 65” plasma.
De Samsung QE82q6f en de Sony KD-85XF8596 zijn overgebleven binnen mijn zoektocht en/of budget.
In de winkel kon ik deze panelen niet direct ergens in de buurt zien maar vond ik zowel een (veel) kleinere Q6F als een kleinere XF85 meer dan overtuigend genoeg op het gebied van beeld kwaliteit.
Is er iemand hier die inhoudelijk nog wat kan zeggen over deze twee panelen? Mijn voorkeur gaat nu een beetje uit naar de Sony vanwege direct led dimming.
Dan die sony idd, heb een xe9005 en de 8596 is slechter, terwijl ik xe9005 al vaal en bij daglicht niet helder en kleurrijk genoeg vind. Ben bang dat je van die giga 8596 overdag niet heel blij zal worden.
Beste is misschien te wachten tot de 75inch q9 van vorig jaar zakt van 3400 nu naar ergens bij 2600..ik vermoed in het najaar. Liever 7 inch minder en prachtkwaliteit dan giga en relatief vaal en verwassen beeld.
De 82nu8000 is op dit moment het meest lonend eigenlijk. Als je 'm na onderhandelen onder de 2000 weet te brengen, zou ik het serieus overwegen. Al word ik nog steeds warmer van de 75 q9 of 77 inch C8.
Dit jaAnoniem: 1206210 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 10:47:
[...]
Liever 7 inch minder en prachtkwaliteit dan giga en relatief vaal en verwassen beeld.
...
De 82nu8000 is op dit moment het meest lonend eigenlijk.
...
Al word ik nog steeds warmer van de 75 q9 of 77 inch C8.
Aah mooie post. Goed om rekening mee te houden dus.Anoniem: 1206210 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 10:47:
[...]
Ik wil ook een 82/85 inch paneel. Heb wat onderzoek gedaan, de 82q6 schijnt praktisch dezelfde beeldkwaliteit te hebben als de 82nu8000 die je al voor 2100 bij tv reus kan krijgen, dus de q6 vind ik het prijsverschil niet meer waard.
Dan die sony idd, heb een xe9005 en de 8596 is slechter, terwijl ik xe9005 al vaal en bij daglicht niet helder en kleurrijk genoeg vind. Ben bang dat je van die giga 8596 overdag niet heel blij zal worden.
Beste is misschien te wachten tot de 75inch q9 van vorig jaar zakt van 3400 nu naar ergens bij 2600..ik vermoed in het najaar. Liever 7 inch minder en prachtkwaliteit dan giga en relatief vaal en verwassen beeld.
De 82nu8000 is op dit moment het meest lonend eigenlijk. Als je 'm na onderhandelen onder de 2000 weet te brengen, zou ik het serieus overwegen. Al word ik nog steeds warmer van de 75 q9 of 77 inch C8.
Ik vind persoonlijk 77” niet groot genoeg om er echt op voorruit te gaan. Vind het enorme van een 85” minstens net zo belangrijk als de kwaliteit van het panel.
De Sony stond bovenaan maar ga nu zeker even naar die Samsung kijken.
Heb jij die xe9005 in 85”? Want tussen Xf85 in 55” en 85” schijnt een aardig verschil te zitten in kwaliteit. Ivm VA paneel en Type belichting.
Helaas ben ik de tijdsperiode weer voorbij dat de 77" groot aanvoelde. Waar ik de eerste weken iedere keer onder de indruk was voelt het nu alweer als gewoon.Tijntje schreef op zondag 31 maart 2019 @ 10:12:
[...]
Ik maak niet veel gebruik van het smart gedeelte, heb een paar keer Netflix op gestart en dat was prima, 75% van de tijd maak ik gebruik van Kodi.
[Afbeelding]
Het lijkt niet zo groot op de fotomaar de totale muur waar hij aanhangt is 4 meter breed.
Wat ontzettend frustrerend dat je er zo snel aan went
Grappig. Heb hetzelfde met mijn 65VT30 gehad in 2011. Kreeg ook een model met 400 uur op de teller met een ingebrand DVD-menu. Die hebben ze zonder morren weer opgehaald en de nieuwe opgehangen. Servicemenu weer gecheckt en die was wel echt nieuw.Anoniem: 408634 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:47:
Is er iemand hier die de philips 75PUS8303 bij correct heeft gekocht? Zo ja dan zou ik graag je ervaring met bestellen en levering horen. Wil hem zelf graag bestellen maar twijfel door negatieve reviews. Hier op de site schrijft iemand zelfs dat hij bij correct een tv als nieuw had besteld maar een demo geleverd kreeg. Omdat je alleen met ideal kunt betalen heb je ook geen aankoopbescherming zoals bij paypal.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dan zou ik eerst eens met Correct bellen zodat je zeker weet dat er sprake is van een nieuwe.Anoniem: 408634 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:47:
Neem eventueel even het gesprek op, krijg je ook geen discussie achteraf.
En zou je al een demo krijgen ipv een nieuwe (terwijl dat niet uit de advertentie is gebleken), dan kan die op basis van de Wet kopen op afstand toch gewoon linea recta retour, of ben ik nou gek
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Nee heb de xe9005 in 65..'s avonds een mooie televisie maar overdag bij veel dag- en zonlicht vind ik hem toch te vaal. En de xf85 is vergelijkbaar met xe9005 dus veel soeps zal het overdag met veel licht niet zijn, ben ik bang, 65 of 85 inch.Donstil schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:29:
[...]
Aah mooie post. Goed om rekening mee te houden dus.
Ik vind persoonlijk 77” niet groot genoeg om er echt op voorruit te gaan. Vind het enorme van een 85” minstens net zo belangrijk als de kwaliteit van het panel.
De Sony stond bovenaan maar ga nu zeker even naar die Samsung kijken.
Heb jij die xe9005 in 85”? Want tussen Xf85 in 55” en 85” schijnt een aardig verschil te zitten in kwaliteit. Ivm VA paneel en Type belichting.
Ik ga het nog een half jaartje geven, dan kijk ik of ik met black friday in november een van de betere grote maten op de kop kan tikken. LG 77 c8 en Samsung 75 Q9 zijn momenteel volgens rtings de beste, grote maten.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1206210 op 06-05-2019 10:42 ]
Ah ja, nou overdag kijken wij niet en als we dat doen verduisteren we de ruimteAnoniem: 1206210 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 09:52:
[...]
Nee heb de xe9005 in 65..'s avonds een mooie televisie maar overdag bij veel dag- en zonlicht vind ik hem toch te vaal. En de xf85 is vergelijkbaar met xe9005 dus veel soeps zal het overdag met veel licht niet zijn, ben ik bang, 65 of 85 inch.
Ik ga het nog een half jaartje geven, dan kijk ik of ik met black friday in november een van de betere grote maten op de kop kan tikken. LG 77 c8 en Samsung 75 Q9 zijn momenteel volgens rtings de beste, grote maten.
Vond hem in een felle mediamarkt (waar ik hem niet gekocht heb maar wel ff kon kijken
Ik begreep dat de XF85 in 85" juist niet te vergelijken is met de andere XF85's overigens. Dus ga het zien.
77/75" vonden wij niet overtuigend genoeg groter t.o.v. ons huidige scherm dus dat viel helaas af.
Hmm..ergens heb je wel gelijk. Van 65 naar 85 inch gaan geeft veel meer voldoening dan naar 75/77. De 85 inch heeft idd een VA paneel, maar iets lagere lichtopbrengst dan de xe9005 van het jaar ervoor. Ik zou de 85 inch in de winkel moeten zien om er een oordeel over te vormen.Donstil schreef op maandag 6 mei 2019 @ 11:08:
[...]
Ah ja, nou overdag kijken wij niet en als we dat doen verduisteren we de ruimte![]()
Vond hem in een felle mediamarkt (waar ik hem niet gekocht heb maar wel ff kon kijken) al meer dan prima.
Ik begreep dat de XF85 in 85" juist niet te vergelijken is met de andere XF85's overigens. Dus ga het zien.
77/75" vonden wij niet overtuigend genoeg groter t.o.v. ons huidige scherm dus dat viel helaas af.
Zie trouwens dat de 85 xf8596 overal 4000 is behalve bij tv reus, daar is die 3409. Heb goede ervaringen met tv reus, je zou even telefonisch met ze kunnen onderhandelen om het naar 3000 evt te brengen. En anders even wachten, over paar maanden zakt -ie echt wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 1206210 op 06-05-2019 11:30 ]
Hij was bij Smits Arnhem 2999,- maar uitverkocht sinds gisteren helaas.Anoniem: 1206210 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 11:27:
[...]
Hmm..ergens heb je wel gelijk. Van 65 naar 85 inch gaan geeft veel meer voldoening dan naar 75/77. De 85 inch heeft idd een VA paneel, maar iets lagere lichtopbrengst dan de xe9005 van het jaar ervoor. Ik zou de 85 inch in de winkel moeten zien om er een oordeel over te vormen.
Zie trouwens dat de 85 xf8596 overal 4000 is behalve bij tv reus, daar is die 3409. Heb goede ervaringen met tv reus, je zou even telefonisch met ze kunnen onderhandelen om het naar 3000 evt te brengen. En anders even wachten, over paar maanden zakt -ie echt wel.
Ik heb hem nu uiteindelijk gekocht bij PlatteTV, via de website een "speciale prijs aangevraagd" en na wat gemail een prima prijs gekregen.
Ik wilde er namelijk niet nog langer op wachten, met als gevolg dat de XG95 weer goedkoper is en ik daar weer op wacht en in 2039 nog niets nieuws heb

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 06-05-2019 11:58 ]
Inmiddels neig ik naar een Sony, liefst de XF9005, maar ik zag laatst de XF8596 en vond het niet lelijk.
Ter info: gister de prijs opgevraagd van een 75XF8596 en een 75XF9005 bij twee partijen die vaak scherper kunnen aanbieden dan de pricewatch. Tot op heden alleen nog reactie van Kamera Express (Foka),
75XF8596: € 1499,-
75XF9005: € 2199,-
Ik had het idee dat de 9005 al eerder voor 1999,- is aangeboden, ik verwacht dat dit nog wel wat lager kan.
Iemand tips/suggesties?
Hangt helemaal van je budget af..de xf9005 is ietsje beter dan de xe9005 die ik heb en de xf8596 weer ietsje slechter.. voor 700 euro verschil zou ik voor de 8596 gaan. Of kijken of je de allerlaagste prijs voor samsung q9 75 inch van vorig jaar binnen kan slepen, dan zou ik ongetwijfeld die doen.kameel30 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:19:
Ik volg dit topic al geruime tijd en ben er wel uit dat ik voor een 75" ga. Welke vind ik erg lastig, ik kom van een 55VT60. Ik ben al eens op pad geweest met een USB stick met allerlei materiaal, maar ik kan het eerlijk gezegd maar slecht beoordelen in de omstandigheden van een showroom. Ik hecht waarde aan vloeiende beelden en uniform beeld. Ik stoor mij eerder aan stutter en clouding/ghosting dan aan een iets mindere zwartwaarde. Wat mij bijvoorbeeld wel is opgevallen bij de Samsung Q7 en Q9, is dat je daar veel clouding ziet, bijvoorbeeld bij ondertiteling. Je ziet dat de tv constant aan het corrigeren is, dus gaat het zo nu en dan ook nog eens extra opgloeien. Ik zou mij hier wel aan storen.
Inmiddels neig ik naar een Sony, liefst de XF9005, maar ik zag laatst de XF8596 en vond het niet lelijk.
Ter info: gister de prijs opgevraagd van een 75XF8596 en een 75XF9005 bij twee partijen die vaak scherper kunnen aanbieden dan de pricewatch. Tot op heden alleen nog reactie van Kamera Express (Foka),
Ik had het idee dat de 9005 al eerder voor 1999,- is aangeboden, ik verwacht dat dit nog wel wat lager kan.
Iemand tips/suggesties?
Hier idem, 65/75” discussie met mezelf is beslist in het voordeel van de 75”. En kom ook uit op de 9005, maar prijs weerhoudt me er nog van. Hoop zeg dat ie nog richting de 1500 gaat.kameel30 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:19:
Ik volg dit topic al geruime tijd en ben er wel uit dat ik voor een 75" ga. Welke vind ik erg lastig, ik kom van een 55VT60. Ik ben al eens op pad geweest met een USB stick met allerlei materiaal, maar ik kan het eerlijk gezegd maar slecht beoordelen in de omstandigheden van een showroom. Ik hecht waarde aan vloeiende beelden en uniform beeld. Ik stoor mij eerder aan stutter en clouding/ghosting dan aan een iets mindere zwartwaarde. Wat mij bijvoorbeeld wel is opgevallen bij de Samsung Q7 en Q9, is dat je daar veel clouding ziet, bijvoorbeeld bij ondertiteling. Je ziet dat de tv constant aan het corrigeren is, dus gaat het zo nu en dan ook nog eens extra opgloeien. Ik zou mij hier wel aan storen.
Iemand tips/suggesties?
Ik was er 2 weken geleden eigenlijk wel uit, ik zou de XF8596 aanschaffen en ging met een vriend van mij naar PlatteTV om te kijken of er nog een dealtje uit te halen viel aangezien hij er ook 1 wilde hebben. Een beugel erbij of €50 per tv eraf was al voldoende geweest, hadden wij ons voorgenomen. Was allemaal erg lastig, maar aangezien we er 2 wilde hebben was er wel wat mogelijk. Men bleef maar rekenen achter het computerscherm en kwam steeds met vragen terug of we er nog een kabel of garantiepakket bij wilde hebben etc. Uiteindelijk duurde dit zo lang dat wij na drie kwartier zonder deal weg gingen ivm andere afspraken. Wij hebben onze gegevens achter gelaten en zouden zsm gebeld of gemaild worden met een goede deal... Daar wachten wij beide nog steeds op

Intussen kwam er een aanbieding voorbij op iBood voor de 75PUS8303. Een vergelijkbaar 100hz paneel (misschien wel dezelfde?) als de XF8596 maar dan met als bonus ambilight erbij. De prijs hielp ook wel: € 1499,00. Deze tv heeft natuurlijk echt wel zijn minpunten tov de XF9005, maar voor deze prijs probeer ik dat te accepteren en dat gaat aardig. Komende van een 55VT60 zou ik 's avonds sowieso inleveren als het gaat om zwartwaarden en contrast, maar ambilight maakt een hoop goed. Overdag totaal geen bezwaren, prachtig beeld.
Dus ik heb voor mijn gevoel gekozen voor de betere deal en de totale ervaring met ambilight (tevens icm hue).
RJG82 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:01:
[...]
Hier idem, 65/75” discussie met mezelf is beslist in het voordeel van de 75”. En kom ook uit op de 9005, maar prijs weerhoudt me er nog van. Hoop zeg dat ie nog richting de 1500 gaat.
LG 70" 4K TV | 70UK6950PLA
Dacht post het hier maar voor wie een grote tv wil voor weinig geld.
Steam: ThePunkPantherNL
Anoniem: 1216926
of wellicht loont het wachten tot de oled qled wat in prijs gaan zakken\... keuzes keuzes
[ Voor 0% gewijzigd door iggimeister op 30-05-2019 13:35 . Reden: Type Sony aangepast ]
Anoniem: 1216926
Dan maar iets inleveren op beeldkwaliteit, aangezien 65inch+ oled gewoon onbetaalbaar is.
Prima tv als je een 75" tv wilt voor een schappelijke prijs. Hetzelfde geldt voor de 75XF8596. De 75XF9005 is echt andere kwaliteit en een andere prijs range..Anoniem: 1216926 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 01:21:
Wat vinden jullie van een Samsung -ue75nu8000-zwart bij de Mediamarkt voor 1850 EUR. Zijn er betere 75 inch tv’s in de aanbieding? Of is dit wel een goeie ben een leek hierin.
De 75nu8000 zou wel rond de €1500 moeten kosten voor een goede deal. De tv is al meerdere malen voor die prijs geadverteerd en verkocht, dus dat moet lukken.
Succes met de aanschaf! Ik ben zelf in elk geval erg tevreden met de Philips 75PUS8303, een vergelijkbare tv aan de hier boven vermelde toestellen. 75" is echt veel beter kijken dan de 55" die wij hiervoor hadden (kijkafstand 5,4 meter).
Bij welke zaak ga je dit doen? Ik sta toch om het punt om de knoop door te hakken en voor de Samsung te gaan. 82 inch is wel lekker natuurlijk. Goedkoopste die ik nu heb gevonden is 2139. Dus mocht je je adresje willen delen, graagPractics schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:18:
Toch een prijs aanvraag gedaan op de UE82NU8000 met inruil van mijn LG 55 910v. Woonkamer ondertussen flink stuk groter (6m kijk afstand). Mochten ze onder de 2000€ gaan en redelijk geld bieden voor mijn oled gaat het wel gebeuren.
Dan maar iets inleveren op beeldkwaliteit, aangezien 65inch+ oled gewoon onbetaalbaar is.
Ze konden helaas niet mee. Ondanks de laagste prijs garantie.iggimeister schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 17:15:
[...]
Bij welke zaak ga je dit doen? Ik sta toch om het punt om de knoop door te hakken en voor de Samsung te gaan. 82 inch is wel lekker natuurlijk. Goedkoopste die ik nu heb gevonden is 2139. Dus mocht je je adresje willen delen, graag
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw interesse in PlatteTV.nl.
Op dit moment kunnen wij u geen interessant aanbod doen voor dit model van Samsung, dit omdat deze ontzettend scherp geprijsd staat en vervangen wordt door de nieuwe 82RU8000.
Dit nieuwe model is zoals vanzelfsprekend nog veel beter dan zijn voorganger en voorzien van de nieuwste technieken.
Verbeterpunten ten opzichte van het oudere model zijn onder andere:
Meer informatie: https://www.plattetv.nl/i...8000-22936.html?sqr=82ru&
Dit model kost normaal €3499,- maar mag ik u nu eenmalig aanbieden voor €2899,-
Graag hoor ik of u hierin geïnteresseerd bent.
Met vriendelijke groet,
Bedankt voor het laten weten iig
"Dit nieuwe model is zoals vanzelfsprekend nog veel beter dan zijn voorganger en voorzien van de nieuwste technieken.Practics schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:33:
[...]Ze konden helaas niet mee. Ondanks de laagste prijs garantie.
[...]
Verbeterpunten ten opzichte van het oudere model zijn onder andere:"
En wat waren de verbeterpunten? Van wat ik tot nu toe gezien heb is ie er juist op achteruit gegaan
Je kan deze proberen: OLED, QLED, 4k Opruiming dit is Uw laatste kans TILBURG TV'Sedsco schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:37:
als iemand de 75PUS8303 in de aanbieding ziet graag delen. zojuist de 75PUS7803 bij ibood geannuleerd.
N.o.t.k.
http://link.marktplaats.n...tm_campaign=socialbuttons
Ik heb de mijne hiervandaan voor €1550 inclusief verzendkosten. Ik had de daadwerkelijke iBood actie net gemist.. Ik heb hen gewezen op die actie bij iBood en dat de tv soms ook bij correct voor deze prijs verschijnt, uiteindelijk gingen zij overstag. Geen idee of zij er nog meerdere op voorraad hebben en of deze prijs altijd mogelijk is, maar ik zou zeggen app ze even via marktplaats ;-). Tv werd uiteindelijk met koerier geleverd met factuur van Boxxer (een bedrijf dat hier en daar ook in de pricewatch voorkomt).
Flinke tv! Wat is jouw kijkafstand?iggimeister schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 16:49:
Bij deze de UE82NU8000 besteld bij tvreus. Ik ben erg benieuwd en laat zeker mijn bevindingen weten 👍🏻
Zo’n 3.30m.
Dat is iig een flinke bioscoop ervaring! In een redelijk donkere kamer moet je er wel op letten dat je het beeld niet te fel zet anders krijg je eye strain.iggimeister schreef op zondag 2 juni 2019 @ 05:50:
[...]
Zo’n 3.30m.benieuwd hoe dat gaat bevallen tov 55 inch
Thanks
kameel30 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:54:
[...]
Je kan deze proberen: OLED, QLED, 4k Opruiming dit is Uw laatste kans TILBURG TV'S
N.o.t.k.
http://link.marktplaats.n...tm_campaign=socialbuttons
Ik heb de mijne hiervandaan voor €1550 inclusief verzendkosten. Ik had de daadwerkelijke iBood actie net gemist.. Ik heb hen gewezen op die actie bij iBood en dat de tv soms ook bij correct voor deze prijs verschijnt, uiteindelijk gingen zij overstag. Geen idee of zij er nog meerdere op voorraad hebben en of deze prijs altijd mogelijk is, maar ik zou zeggen app ze even via marktplaats ;-). Tv werd uiteindelijk met koerier geleverd met factuur van Boxxer (een bedrijf dat hier en daar ook in de pricewatch voorkomt).
Toch maar op zoek naar iets anders.
Het schijnt een bekend trucje te zijn bij TVreus om te adverteren met TV's die niet meer leverbaar zijn.
Beetje jammer...
Deze bestelling wordt morgen geleverd.
Irritante truc inderdaad! Je gaat er alsnog veel plezier aan beleven, dat prijsverschil is nu even jammer, maar vergeet je waarschijnlijk snel.iggimeister schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:25:
toch maar dezelfde tv besteld maar dan bij El-vidas. iets duurder helaas maar het zij maar zo.
Het schijnt een bekend trucje te zijn bij TVreus om te adverteren met TV's die niet meer leverbaar zijn.
Beetje jammer...
Deze bestelling wordt morgen geleverd.
Zeker balen, ik had meer mazzeliggimeister schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:42:
Kak, zojuist mail gehad dat de TV niet meer geleverd kan worden
Toch maar op zoek naar iets anders.
Vrijdagavond knoop doorgehakt en besloten om 23:45 nog een OLED65C8PLA te bestellen bij TVreus.
Zaterdag middag geleverd ~13:00
Weet iemand trouwens hoe je kan controleren of het grijze import betreft?
Gezien de prijs heb ik het vermoede van wel maar tis wel gewoon een PLA.
Dat is mooiDeceptione schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:23:
[...]
Zeker balen, ik had meer mazzel![]()
Vrijdagavond knoop doorgehakt en besloten om 23:45 nog een OLED65C8PLA te bestellen bij TVreus.
Zaterdag middag geleverd ~13:00
Weet iemand trouwens hoe je kan controleren of het grijze import betreft?
Gezien de prijs heb ik het vermoede van wel maar tis wel gewoon een PLA.
Mijn tv wordt tussen 14:00 en 18:00 vandaag geleverd. Kijk er erg naar uit
Heel benieuwd naar je reviewiggimeister schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:51:
[...]
Dat is mooiHopelijk voor een mooie prijs.
Mijn tv wordt tussen 14:00 en 18:00 vandaag geleverd. Kijk er erg naar uit
Dat geldt ook voor mij. Echter zag ik dat in duitsland bij de saturn de duitse versie maar €1999,- kost.Dignus schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:02:
[...]
Heel benieuwd naar je reviewSta op het punt om hetzelfde apparaat te bestellen!
Hier de link:
https://www.saturn.de/de/...-ue82nu8009t-2396101.html
Ik kan zo 1, 2, 3 geen noemenswaardige verschillen vinden. Alleen dat de tv in het duits ingesteld staat. Maar dit kan je in de instellingen zo aanpassen lijkt mij.

Is er hier iemand die daar toevallig meer van weet?
Ik heb 1x eerder een Duitse tv gekocht en toen was het in het expert menu wat instellingen wijzigen en heb ik er nooit problemen mee gehad. Zie dus geen reden om het niet te doen.
Tv staat inmiddels op het tv meubel. Moet alleen de zenders nog installeren dat is gisteren niet gelukt (ziggo + CI+ is blijkbaar lastig) en de tv verder afstellen.
Eerste indruk Netflix in 4K en grootte van de tv, uitstekend! Blij met de koop!
Deel je ervaringen vooral na een paar dageniggimeister schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:41:
Ow super lelijkhad ik dat geweten...
Ik heb 1x eerder een Duitse tv gekocht en toen was het in het expert menu wat instellingen wijzigen en heb ik er nooit problemen mee gehad. Zie dus geen reden om het niet te doen.
Tv staat inmiddels op het tv meubel. Moet alleen de zenders nog installeren dat is gisteren niet gelukt (ziggo + CI+ is blijkbaar lastig) en de tv verder afstellen.
Eerste indruk Netflix in 4K en grootte van de tv, uitstekend! Blij met de koop!
Baal alleen nu nog erger omdat het blijkt dat ik nu ook met een buitenlands model te maken heb... de 8002T.
Verklaart dan ook meteen waarom CI+ niet werkt
YouTube: Xiaomi 4K laser projector on ALR PET Crystal screen
Ziet er toch erg vet uit.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Ben je hier nog uitgekomen?iggimeister schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:31:
Komt goed.
Baal alleen nu nog erger omdat het blijkt dat ik nu ook met een buitenlands model te maken heb... de 8002T.
Verklaart dan ook meteen waarom CI+ niet werkt
Als je een bioscoopkamer hebt waar je het helemaal donker kan maken, of alleen maar 's avonds kijkt, dan is zoiets geweldig. Maar een beetje licht zorgt er al voor dat de kwaliteit veel minder is dan een goede LED of OLED.C00P schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 07:55:
Wat denken we hier van mensen?
YouTube: Xiaomi 4K laser projector on ALR PET Crystal screen
Ziet er toch erg vet uit.
The devil is in the details.
Dus morgen maar eens kijken naar een elektronisch oprolbaar beamer scherm (alr) van 2,40m breed.
[ Voor 81% gewijzigd door TheKerremenke op 09-06-2019 15:01 ]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Na een aantal uurtjes wel gelukkig.
Via sevicemenu instellingen gewijzigd en hierna de module werkend gekregen.
Nog wel een dingetje dat mijn harde schijf niet altijd wordt herkend maar goed het is nu echt genieten en blij met de keuze. De grootte kan prima en misstaat niet in de woonkamer.
Klinkt goed! Heb je een misschien een foto van de tv in de woonkamer?iggimeister schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:38:
[...]
Na een aantal uurtjes wel gelukkig.
Via sevicemenu instellingen gewijzigd en hierna de module werkend gekregen.
Nog wel een dingetje dat mijn harde schijf niet altijd wordt herkend maar goed het is nu echt genieten en blij met de keuze. De grootte kan prima en misstaat niet in de woonkamer.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dit topic is gesloten.