Is er iemand hier die de philips 75PUS8303 bij correct heeft gekocht? Zo ja dan zou ik graag je ervaring met bestellen en levering horen. Wil hem zelf graag bestellen maar twijfel door negatieve reviews. Hier op de site schrijft iemand zelfs dat hij bij correct een tv als nieuw had besteld maar een demo geleverd kreeg. Omdat je alleen met ideal kunt betalen heb je ook geen aankoopbescherming zoals bij paypal.
Ik denk er precies net zo over, dus ik wacht momenteel ook nog even. Daarnaast ben ik bang voor de zwartwaardes, ik heb nu een plasma tv van 50 inch... wil graag wat groters, maar het heeft geen haast of zoAnoniem: 408634 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:47:
Is er iemand hier die de philips 75PUS8303 bij correct heeft gekocht? Zo ja dan zou ik graag je ervaring met bestellen en levering horen. Wil hem zelf graag bestellen maar twijfel door negatieve reviews. Hier op de site schrijft iemand zelfs dat hij bij correct een tv als nieuw had besteld maar een demo geleverd kreeg. Omdat je alleen met ideal kunt betalen heb je ook geen aankoopbescherming zoals bij paypal.
Ik heb nu nog altijd de Sony kd 55x9005a van 6 jaar geleden, maar ben nu misschien van plan de Sony 85 inch Z9G aan te schaffen. Nu gewoon nog effen de reviews afwachten wanneer hij uitkomt. Het gaat waarschijnlijk nogal een verschil zijn van 55 naar 85 inch.
Ik zit nu al een tijdje te dubben over een nieuwe tv en zag vanmiddag de 65ZF9 voor 1500 euro bij de MM, ik dacht dat moet een foutje zijn maar dat is het niet. Echter de 75ZF9 blijft onveranderd hoog, met 3.900 ruim 2 x zo duur. Eigenlijk wil ik wel een 75 inch maar denk dat de vrouw het wel groot gaat vinden... en de 65ZF9 leek me toch ook geen slechte tv zo bij de Mediamarkt...
Live today! Nobody promised you tomorrow.
Ik zit al een tijdje te azen op een 82/85” ter vervanging van onze antieke 65” plasma.
De Samsung QE82q6f en de Sony KD-85XF8596 zijn overgebleven binnen mijn zoektocht en/of budget.
In de winkel kon ik deze panelen niet direct ergens in de buurt zien maar vond ik zowel een (veel) kleinere Q6F als een kleinere XF85 meer dan overtuigend genoeg op het gebied van beeld kwaliteit.
Is er iemand hier die inhoudelijk nog wat kan zeggen over deze twee panelen? Mijn voorkeur gaat nu een beetje uit naar de Sony vanwege direct led dimming.
De Samsung QE82q6f en de Sony KD-85XF8596 zijn overgebleven binnen mijn zoektocht en/of budget.
In de winkel kon ik deze panelen niet direct ergens in de buurt zien maar vond ik zowel een (veel) kleinere Q6F als een kleinere XF85 meer dan overtuigend genoeg op het gebied van beeld kwaliteit.
Is er iemand hier die inhoudelijk nog wat kan zeggen over deze twee panelen? Mijn voorkeur gaat nu een beetje uit naar de Sony vanwege direct led dimming.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Anoniem: 1206210
Ik wil ook een 82/85 inch paneel. Heb wat onderzoek gedaan, de 82q6 schijnt praktisch dezelfde beeldkwaliteit te hebben als de 82nu8000 die je al voor 2100 bij tv reus kan krijgen, dus de q6 vind ik het prijsverschil niet meer waard.Donstil schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 00:29:
Ik zit al een tijdje te azen op een 82/85” ter vervanging van onze antieke 65” plasma.
Dan die sony idd, heb een xe9005 en de 8596 is slechter, terwijl ik xe9005 al vaal en bij daglicht niet helder en kleurrijk genoeg vind. Ben bang dat je van die giga 8596 overdag niet heel blij zal worden.
Beste is misschien te wachten tot de 75inch q9 van vorig jaar zakt van 3400 nu naar ergens bij 2600..ik vermoed in het najaar. Liever 7 inch minder en prachtkwaliteit dan giga en relatief vaal en verwassen beeld.
De 82nu8000 is op dit moment het meest lonend eigenlijk. Als je 'm na onderhandelen onder de 2000 weet te brengen, zou ik het serieus overwegen. Al word ik nog steeds warmer van de 75 q9 of 77 inch C8.
Dit jaAnoniem: 1206210 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 10:47:
[...]
Liever 7 inch minder en prachtkwaliteit dan giga en relatief vaal en verwassen beeld.
...
De 82nu8000 is op dit moment het meest lonend eigenlijk.
...
Al word ik nog steeds warmer van de 75 q9 of 77 inch C8.
Aah mooie post. Goed om rekening mee te houden dus.Anoniem: 1206210 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 10:47:
[...]
Ik wil ook een 82/85 inch paneel. Heb wat onderzoek gedaan, de 82q6 schijnt praktisch dezelfde beeldkwaliteit te hebben als de 82nu8000 die je al voor 2100 bij tv reus kan krijgen, dus de q6 vind ik het prijsverschil niet meer waard.
Dan die sony idd, heb een xe9005 en de 8596 is slechter, terwijl ik xe9005 al vaal en bij daglicht niet helder en kleurrijk genoeg vind. Ben bang dat je van die giga 8596 overdag niet heel blij zal worden.
Beste is misschien te wachten tot de 75inch q9 van vorig jaar zakt van 3400 nu naar ergens bij 2600..ik vermoed in het najaar. Liever 7 inch minder en prachtkwaliteit dan giga en relatief vaal en verwassen beeld.
De 82nu8000 is op dit moment het meest lonend eigenlijk. Als je 'm na onderhandelen onder de 2000 weet te brengen, zou ik het serieus overwegen. Al word ik nog steeds warmer van de 75 q9 of 77 inch C8.
Ik vind persoonlijk 77” niet groot genoeg om er echt op voorruit te gaan. Vind het enorme van een 85” minstens net zo belangrijk als de kwaliteit van het panel.
De Sony stond bovenaan maar ga nu zeker even naar die Samsung kijken.
Heb jij die xe9005 in 85”? Want tussen Xf85 in 55” en 85” schijnt een aardig verschil te zitten in kwaliteit. Ivm VA paneel en Type belichting.
Helaas ben ik de tijdsperiode weer voorbij dat de 77" groot aanvoelde. Waar ik de eerste weken iedere keer onder de indruk was voelt het nu alweer als gewoon.Tijntje schreef op zondag 31 maart 2019 @ 10:12:
[...]
Ik maak niet veel gebruik van het smart gedeelte, heb een paar keer Netflix op gestart en dat was prima, 75% van de tijd maak ik gebruik van Kodi.
[Afbeelding]
Het lijkt niet zo groot op de fotomaar de totale muur waar hij aanhangt is 4 meter breed.
Wat ontzettend frustrerend dat je er zo snel aan went
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Grappig. Heb hetzelfde met mijn 65VT30 gehad in 2011. Kreeg ook een model met 400 uur op de teller met een ingebrand DVD-menu. Die hebben ze zonder morren weer opgehaald en de nieuwe opgehangen. Servicemenu weer gecheckt en die was wel echt nieuw.Anoniem: 408634 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:47:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dan zou ik eerst eens met Correct bellen zodat je zeker weet dat er sprake is van een nieuwe.Anoniem: 408634 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:47:
Neem eventueel even het gesprek op, krijg je ook geen discussie achteraf.
En zou je al een demo krijgen ipv een nieuwe (terwijl dat niet uit de advertentie is gebleken), dan kan die op basis van de Wet kopen op afstand toch gewoon linea recta retour, of ben ik nou gek
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Nee heb de xe9005 in 65..'s avonds een mooie televisie maar overdag bij veel dag- en zonlicht vind ik hem toch te vaal. En de xf85 is vergelijkbaar met xe9005 dus veel soeps zal het overdag met veel licht niet zijn, ben ik bang, 65 of 85 inch.Donstil schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:29:
[...]
Aah mooie post. Goed om rekening mee te houden dus.
Ik vind persoonlijk 77” niet groot genoeg om er echt op voorruit te gaan. Vind het enorme van een 85” minstens net zo belangrijk als de kwaliteit van het panel.
De Sony stond bovenaan maar ga nu zeker even naar die Samsung kijken.
Heb jij die xe9005 in 85”? Want tussen Xf85 in 55” en 85” schijnt een aardig verschil te zitten in kwaliteit. Ivm VA paneel en Type belichting.
Ik ga het nog een half jaartje geven, dan kijk ik of ik met black friday in november een van de betere grote maten op de kop kan tikken. LG 77 c8 en Samsung 75 Q9 zijn momenteel volgens rtings de beste, grote maten.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1206210 op 06-05-2019 10:42 ]
Ah ja, nou overdag kijken wij niet en als we dat doen verduisteren we de ruimteAnoniem: 1206210 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 09:52:
[...]
Nee heb de xe9005 in 65..'s avonds een mooie televisie maar overdag bij veel dag- en zonlicht vind ik hem toch te vaal. En de xf85 is vergelijkbaar met xe9005 dus veel soeps zal het overdag met veel licht niet zijn, ben ik bang, 65 of 85 inch.
Ik ga het nog een half jaartje geven, dan kijk ik of ik met black friday in november een van de betere grote maten op de kop kan tikken. LG 77 c8 en Samsung 75 Q9 zijn momenteel volgens rtings de beste, grote maten.
Vond hem in een felle mediamarkt (waar ik hem niet gekocht heb maar wel ff kon kijken
Ik begreep dat de XF85 in 85" juist niet te vergelijken is met de andere XF85's overigens. Dus ga het zien.
77/75" vonden wij niet overtuigend genoeg groter t.o.v. ons huidige scherm dus dat viel helaas af.
Hmm..ergens heb je wel gelijk. Van 65 naar 85 inch gaan geeft veel meer voldoening dan naar 75/77. De 85 inch heeft idd een VA paneel, maar iets lagere lichtopbrengst dan de xe9005 van het jaar ervoor. Ik zou de 85 inch in de winkel moeten zien om er een oordeel over te vormen.Donstil schreef op maandag 6 mei 2019 @ 11:08:
[...]
Ah ja, nou overdag kijken wij niet en als we dat doen verduisteren we de ruimte![]()
Vond hem in een felle mediamarkt (waar ik hem niet gekocht heb maar wel ff kon kijken) al meer dan prima.
Ik begreep dat de XF85 in 85" juist niet te vergelijken is met de andere XF85's overigens. Dus ga het zien.
77/75" vonden wij niet overtuigend genoeg groter t.o.v. ons huidige scherm dus dat viel helaas af.
Zie trouwens dat de 85 xf8596 overal 4000 is behalve bij tv reus, daar is die 3409. Heb goede ervaringen met tv reus, je zou even telefonisch met ze kunnen onderhandelen om het naar 3000 evt te brengen. En anders even wachten, over paar maanden zakt -ie echt wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 1206210 op 06-05-2019 11:30 ]
Hij was bij Smits Arnhem 2999,- maar uitverkocht sinds gisteren helaas.Anoniem: 1206210 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 11:27:
[...]
Hmm..ergens heb je wel gelijk. Van 65 naar 85 inch gaan geeft veel meer voldoening dan naar 75/77. De 85 inch heeft idd een VA paneel, maar iets lagere lichtopbrengst dan de xe9005 van het jaar ervoor. Ik zou de 85 inch in de winkel moeten zien om er een oordeel over te vormen.
Zie trouwens dat de 85 xf8596 overal 4000 is behalve bij tv reus, daar is die 3409. Heb goede ervaringen met tv reus, je zou even telefonisch met ze kunnen onderhandelen om het naar 3000 evt te brengen. En anders even wachten, over paar maanden zakt -ie echt wel.
Ik heb hem nu uiteindelijk gekocht bij PlatteTV, via de website een "speciale prijs aangevraagd" en na wat gemail een prima prijs gekregen.
Ik wilde er namelijk niet nog langer op wachten, met als gevolg dat de XG95 weer goedkoper is en ik daar weer op wacht en in 2039 nog niets nieuws heb

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 06-05-2019 11:58 ]
Ik volg dit topic al geruime tijd en ben er wel uit dat ik voor een 75" ga. Welke vind ik erg lastig, ik kom van een 55VT60. Ik ben al eens op pad geweest met een USB stick met allerlei materiaal, maar ik kan het eerlijk gezegd maar slecht beoordelen in de omstandigheden van een showroom. Ik hecht waarde aan vloeiende beelden en uniform beeld. Ik stoor mij eerder aan stutter en clouding/ghosting dan aan een iets mindere zwartwaarde. Wat mij bijvoorbeeld wel is opgevallen bij de Samsung Q7 en Q9, is dat je daar veel clouding ziet, bijvoorbeeld bij ondertiteling. Je ziet dat de tv constant aan het corrigeren is, dus gaat het zo nu en dan ook nog eens extra opgloeien. Ik zou mij hier wel aan storen.
Inmiddels neig ik naar een Sony, liefst de XF9005, maar ik zag laatst de XF8596 en vond het niet lelijk.
Ter info: gister de prijs opgevraagd van een 75XF8596 en een 75XF9005 bij twee partijen die vaak scherper kunnen aanbieden dan de pricewatch. Tot op heden alleen nog reactie van Kamera Express (Foka),
75XF8596: € 1499,-
75XF9005: € 2199,-
Ik had het idee dat de 9005 al eerder voor 1999,- is aangeboden, ik verwacht dat dit nog wel wat lager kan.
Iemand tips/suggesties?
Inmiddels neig ik naar een Sony, liefst de XF9005, maar ik zag laatst de XF8596 en vond het niet lelijk.
Ter info: gister de prijs opgevraagd van een 75XF8596 en een 75XF9005 bij twee partijen die vaak scherper kunnen aanbieden dan de pricewatch. Tot op heden alleen nog reactie van Kamera Express (Foka),
Ik had het idee dat de 9005 al eerder voor 1999,- is aangeboden, ik verwacht dat dit nog wel wat lager kan.
Iemand tips/suggesties?
Hangt helemaal van je budget af..de xf9005 is ietsje beter dan de xe9005 die ik heb en de xf8596 weer ietsje slechter.. voor 700 euro verschil zou ik voor de 8596 gaan. Of kijken of je de allerlaagste prijs voor samsung q9 75 inch van vorig jaar binnen kan slepen, dan zou ik ongetwijfeld die doen.kameel30 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:19:
Ik volg dit topic al geruime tijd en ben er wel uit dat ik voor een 75" ga. Welke vind ik erg lastig, ik kom van een 55VT60. Ik ben al eens op pad geweest met een USB stick met allerlei materiaal, maar ik kan het eerlijk gezegd maar slecht beoordelen in de omstandigheden van een showroom. Ik hecht waarde aan vloeiende beelden en uniform beeld. Ik stoor mij eerder aan stutter en clouding/ghosting dan aan een iets mindere zwartwaarde. Wat mij bijvoorbeeld wel is opgevallen bij de Samsung Q7 en Q9, is dat je daar veel clouding ziet, bijvoorbeeld bij ondertiteling. Je ziet dat de tv constant aan het corrigeren is, dus gaat het zo nu en dan ook nog eens extra opgloeien. Ik zou mij hier wel aan storen.
Iemand tips/suggesties?
Hier idem, 65/75” discussie met mezelf is beslist in het voordeel van de 75”. En kom ook uit op de 9005, maar prijs weerhoudt me er nog van. Hoop zeg dat ie nog richting de 1500 gaat.kameel30 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:19:
Iemand tips/suggesties?
Precies, De prijs van die XF9005 blijft echt nog achter tov bijvoorbeeld de XF8596 of andere 100hz 75" panelen. In mijn ogen het prijsverschil echt niet waard.
Ik was er 2 weken geleden eigenlijk wel uit, ik zou de XF8596 aanschaffen en ging met een vriend van mij naar PlatteTV om te kijken of er nog een dealtje uit te halen viel aangezien hij er ook 1 wilde hebben. Een beugel erbij of €50 per tv eraf was al voldoende geweest, hadden wij ons voorgenomen. Was allemaal erg lastig, maar aangezien we er 2 wilde hebben was er wel wat mogelijk. Men bleef maar rekenen achter het computerscherm en kwam steeds met vragen terug of we er nog een kabel of garantiepakket bij wilde hebben etc. Uiteindelijk duurde dit zo lang dat wij na drie kwartier zonder deal weg gingen ivm andere afspraken. Wij hebben onze gegevens achter gelaten en zouden zsm gebeld of gemaild worden met een goede deal... Daar wachten wij beide nog steeds op
.
Intussen kwam er een aanbieding voorbij op iBood voor de 75PUS8303. Een vergelijkbaar 100hz paneel (misschien wel dezelfde?) als de XF8596 maar dan met als bonus ambilight erbij. De prijs hielp ook wel: € 1499,00. Deze tv heeft natuurlijk echt wel zijn minpunten tov de XF9005, maar voor deze prijs probeer ik dat te accepteren en dat gaat aardig. Komende van een 55VT60 zou ik 's avonds sowieso inleveren als het gaat om zwartwaarden en contrast, maar ambilight maakt een hoop goed. Overdag totaal geen bezwaren, prachtig beeld.
Dus ik heb voor mijn gevoel gekozen voor de betere deal en de totale ervaring met ambilight (tevens icm hue).
Ik was er 2 weken geleden eigenlijk wel uit, ik zou de XF8596 aanschaffen en ging met een vriend van mij naar PlatteTV om te kijken of er nog een dealtje uit te halen viel aangezien hij er ook 1 wilde hebben. Een beugel erbij of €50 per tv eraf was al voldoende geweest, hadden wij ons voorgenomen. Was allemaal erg lastig, maar aangezien we er 2 wilde hebben was er wel wat mogelijk. Men bleef maar rekenen achter het computerscherm en kwam steeds met vragen terug of we er nog een kabel of garantiepakket bij wilde hebben etc. Uiteindelijk duurde dit zo lang dat wij na drie kwartier zonder deal weg gingen ivm andere afspraken. Wij hebben onze gegevens achter gelaten en zouden zsm gebeld of gemaild worden met een goede deal... Daar wachten wij beide nog steeds op

Intussen kwam er een aanbieding voorbij op iBood voor de 75PUS8303. Een vergelijkbaar 100hz paneel (misschien wel dezelfde?) als de XF8596 maar dan met als bonus ambilight erbij. De prijs hielp ook wel: € 1499,00. Deze tv heeft natuurlijk echt wel zijn minpunten tov de XF9005, maar voor deze prijs probeer ik dat te accepteren en dat gaat aardig. Komende van een 55VT60 zou ik 's avonds sowieso inleveren als het gaat om zwartwaarden en contrast, maar ambilight maakt een hoop goed. Overdag totaal geen bezwaren, prachtig beeld.
Dus ik heb voor mijn gevoel gekozen voor de betere deal en de totale ervaring met ambilight (tevens icm hue).
RJG82 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:01:
[...]
Hier idem, 65/75” discussie met mezelf is beslist in het voordeel van de 75”. En kom ook uit op de 9005, maar prijs weerhoudt me er nog van. Hoop zeg dat ie nog richting de 1500 gaat.
Ik zag deze 70" vandaag langskomen bij iBood.com voor 880 euro.
LG 70" 4K TV | 70UK6950PLA
Dacht post het hier maar voor wie een grote tv wil voor weinig geld.
LG 70" 4K TV | 70UK6950PLA
Dacht post het hier maar voor wie een grote tv wil voor weinig geld.
Anoniem: 1216926
Wat vinden jullie van een Samsung -ue75nu8000-zwart bij de Mediamarkt voor 1850 EUR. Zijn er betere 75 inch tv’s in de aanbieding? Of is dit wel een goeie ben een leek hierin.
ik sta voor dezelfde keuze. wil graag van een ue55d6600 naar iets nieuws en ik ben er wel uit dat het minimaal een 75 inch wordt. dit in de vorm van een xf9005 of de nu8000. die laatste is nu ook te vinden bij tv reus in een 82 inch variant voor 2139.
of wellicht loont het wachten tot de oled qled wat in prijs gaan zakken\... keuzes keuzes
of wellicht loont het wachten tot de oled qled wat in prijs gaan zakken\... keuzes keuzes
[ Voor 0% gewijzigd door iggimeister op 30-05-2019 13:35 . Reden: Type Sony aangepast ]
Anoniem: 1216926
Ja irritant want als je denkt een keuze te maken dan is er weer iets beters op de markt wat weer net duurder is. Er is altijd wel iets beters ik ga denk ik voor de Samsung nu 8000 75inch. Of is er iemand die zegt van er is een betere tv in die prijs categorie want nogmaals heb er totaal geen verstand van.
Toch een prijs aanvraag gedaan op de UE82NU8000 met inruil van mijn LG 55 910v. Woonkamer ondertussen flink stuk groter (6m kijk afstand). Mochten ze onder de 2000€ gaan en redelijk geld bieden voor mijn oled gaat het wel gebeuren.
Dan maar iets inleveren op beeldkwaliteit, aangezien 65inch+ oled gewoon onbetaalbaar is.
Dan maar iets inleveren op beeldkwaliteit, aangezien 65inch+ oled gewoon onbetaalbaar is.
Prima tv als je een 75" tv wilt voor een schappelijke prijs. Hetzelfde geldt voor de 75XF8596. De 75XF9005 is echt andere kwaliteit en een andere prijs range..Anoniem: 1216926 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 01:21:
Wat vinden jullie van een Samsung -ue75nu8000-zwart bij de Mediamarkt voor 1850 EUR. Zijn er betere 75 inch tv’s in de aanbieding? Of is dit wel een goeie ben een leek hierin.
De 75nu8000 zou wel rond de €1500 moeten kosten voor een goede deal. De tv is al meerdere malen voor die prijs geadverteerd en verkocht, dus dat moet lukken.
Succes met de aanschaf! Ik ben zelf in elk geval erg tevreden met de Philips 75PUS8303, een vergelijkbare tv aan de hier boven vermelde toestellen. 75" is echt veel beter kijken dan de 55" die wij hiervoor hadden (kijkafstand 5,4 meter).
Bij welke zaak ga je dit doen? Ik sta toch om het punt om de knoop door te hakken en voor de Samsung te gaan. 82 inch is wel lekker natuurlijk. Goedkoopste die ik nu heb gevonden is 2139. Dus mocht je je adresje willen delen, graagPractics schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:18:
Toch een prijs aanvraag gedaan op de UE82NU8000 met inruil van mijn LG 55 910v. Woonkamer ondertussen flink stuk groter (6m kijk afstand). Mochten ze onder de 2000€ gaan en redelijk geld bieden voor mijn oled gaat het wel gebeuren.
Ze konden helaas niet mee. Ondanks de laagste prijs garantie.iggimeister schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 17:15:
[...]
Bij welke zaak ga je dit doen? Ik sta toch om het punt om de knoop door te hakken en voor de Samsung te gaan. 82 inch is wel lekker natuurlijk. Goedkoopste die ik nu heb gevonden is 2139. Dus mocht je je adresje willen delen, graag
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw interesse in PlatteTV.nl.
Op dit moment kunnen wij u geen interessant aanbod doen voor dit model van Samsung, dit omdat deze ontzettend scherp geprijsd staat en vervangen wordt door de nieuwe 82RU8000.
Dit nieuwe model is zoals vanzelfsprekend nog veel beter dan zijn voorganger en voorzien van de nieuwste technieken.
Verbeterpunten ten opzichte van het oudere model zijn onder andere:
Meer informatie: https://www.plattetv.nl/i...8000-22936.html?sqr=82ru&
Dit model kost normaal €3499,- maar mag ik u nu eenmalig aanbieden voor €2899,-
Graag hoor ik of u hierin geïnteresseerd bent.
Met vriendelijke groet,
Ah jammer! Dan wordt het hoogstwaarschijnlijk toch tv-reus.
Bedankt voor het laten weten iig
Bedankt voor het laten weten iig
"Dit nieuwe model is zoals vanzelfsprekend nog veel beter dan zijn voorganger en voorzien van de nieuwste technieken.Practics schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:33:
[...]Ze konden helaas niet mee. Ondanks de laagste prijs garantie.
[...]
Verbeterpunten ten opzichte van het oudere model zijn onder andere:"
En wat waren de verbeterpunten? Van wat ik tot nu toe gezien heb is ie er juist op achteruit gegaan
Even contact gehad met FOKA, zij bieden de 77 inch LG C8 OLED aan voor 3999. Het gaat de goede kant op! Ben benieuwd wat het met de prijs doet in het najaar wanneer de c9 en de b9 al op de markt zijn.
als iemand de 75PUS8303 in de aanbieding ziet graag delen. zojuist de 75PUS7803 bij ibood geannuleerd.
Bij deze de UE82NU8000 besteld bij tvreus. Ik ben erg benieuwd en laat zeker mijn bevindingen weten 👍🏻
Je kan deze proberen: OLED, QLED, 4k Opruiming dit is Uw laatste kans TILBURG TV'Sedsco schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:37:
als iemand de 75PUS8303 in de aanbieding ziet graag delen. zojuist de 75PUS7803 bij ibood geannuleerd.
N.o.t.k.
http://link.marktplaats.n...tm_campaign=socialbuttons
Ik heb de mijne hiervandaan voor €1550 inclusief verzendkosten. Ik had de daadwerkelijke iBood actie net gemist.. Ik heb hen gewezen op die actie bij iBood en dat de tv soms ook bij correct voor deze prijs verschijnt, uiteindelijk gingen zij overstag. Geen idee of zij er nog meerdere op voorraad hebben en of deze prijs altijd mogelijk is, maar ik zou zeggen app ze even via marktplaats ;-). Tv werd uiteindelijk met koerier geleverd met factuur van Boxxer (een bedrijf dat hier en daar ook in de pricewatch voorkomt).
Flinke tv! Wat is jouw kijkafstand?iggimeister schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 16:49:
Bij deze de UE82NU8000 besteld bij tvreus. Ik ben erg benieuwd en laat zeker mijn bevindingen weten 👍🏻
Zo’n 3.30m.
Dat is iig een flinke bioscoop ervaring! In een redelijk donkere kamer moet je er wel op letten dat je het beeld niet te fel zet anders krijg je eye strain.iggimeister schreef op zondag 2 juni 2019 @ 05:50:
[...]
Zo’n 3.30m.benieuwd hoe dat gaat bevallen tov 55 inch
Je bent een topper! Ik ga het proberen en hopelijk werken ze mee!
Thanks
Thanks
kameel30 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:54:
[...]
Je kan deze proberen: OLED, QLED, 4k Opruiming dit is Uw laatste kans TILBURG TV'S
N.o.t.k.
http://link.marktplaats.n...tm_campaign=socialbuttons
Ik heb de mijne hiervandaan voor €1550 inclusief verzendkosten. Ik had de daadwerkelijke iBood actie net gemist.. Ik heb hen gewezen op die actie bij iBood en dat de tv soms ook bij correct voor deze prijs verschijnt, uiteindelijk gingen zij overstag. Geen idee of zij er nog meerdere op voorraad hebben en of deze prijs altijd mogelijk is, maar ik zou zeggen app ze even via marktplaats ;-). Tv werd uiteindelijk met koerier geleverd met factuur van Boxxer (een bedrijf dat hier en daar ook in de pricewatch voorkomt).
Kak, zojuist mail gehad dat de TV niet meer geleverd kan worden 
Toch maar op zoek naar iets anders.
toch maar dezelfde tv besteld maar dan bij El-vidas. iets duurder helaas maar het zij maar zo.
Het schijnt een bekend trucje te zijn bij TVreus om te adverteren met TV's die niet meer leverbaar zijn.
Beetje jammer...
Deze bestelling wordt morgen geleverd.
Het schijnt een bekend trucje te zijn bij TVreus om te adverteren met TV's die niet meer leverbaar zijn.
Beetje jammer...
Irritante truc inderdaad! Je gaat er alsnog veel plezier aan beleven, dat prijsverschil is nu even jammer, maar vergeet je waarschijnlijk snel.iggimeister schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:25:
toch maar dezelfde tv besteld maar dan bij El-vidas. iets duurder helaas maar het zij maar zo.
Beetje jammer...
Zeker balen, ik had meer mazzeliggimeister schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:42:
Kak, zojuist mail gehad dat de TV niet meer geleverd kan worden
Vrijdagavond knoop doorgehakt en besloten om 23:45 nog een OLED65C8PLA te bestellen bij TVreus.
Zaterdag middag geleverd ~13:00
Weet iemand trouwens hoe je kan controleren of het grijze import betreft?
Gezien de prijs heb ik het vermoede van wel maar tis wel gewoon een PLA.
Dat is mooiDeceptione schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:23:
[...]
Zeker balen, ik had meer mazzel![]()
Vrijdagavond knoop doorgehakt en besloten om 23:45 nog een OLED65C8PLA te bestellen bij TVreus.
Zaterdag middag geleverd ~13:00
Weet iemand trouwens hoe je kan controleren of het grijze import betreft?
Gezien de prijs heb ik het vermoede van wel maar tis wel gewoon een PLA.
Mijn tv wordt tussen 14:00 en 18:00 vandaag geleverd. Kijk er erg naar uit
Heel benieuwd naar je reviewiggimeister schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:51:
[...]
Dat is mooiHopelijk voor een mooie prijs.
Mijn tv wordt tussen 14:00 en 18:00 vandaag geleverd. Kijk er erg naar uit
Dat geldt ook voor mij. Echter zag ik dat in duitsland bij de saturn de duitse versie maar €1999,- kost.Dignus schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:02:
[...]
Heel benieuwd naar je reviewSta op het punt om hetzelfde apparaat te bestellen!
Hier de link:
https://www.saturn.de/de/...-ue82nu8009t-2396101.html
Ik kan zo 1, 2, 3 geen noemenswaardige verschillen vinden. Alleen dat de tv in het duits ingesteld staat. Maar dit kan je in de instellingen zo aanpassen lijkt mij.

Is er hier iemand die daar toevallig meer van weet?
Ow super lelijk
had ik dat geweten...
Ik heb 1x eerder een Duitse tv gekocht en toen was het in het expert menu wat instellingen wijzigen en heb ik er nooit problemen mee gehad. Zie dus geen reden om het niet te doen.
Tv staat inmiddels op het tv meubel. Moet alleen de zenders nog installeren dat is gisteren niet gelukt (ziggo + CI+ is blijkbaar lastig) en de tv verder afstellen.
Eerste indruk Netflix in 4K en grootte van de tv, uitstekend! Blij met de koop!
Ik heb 1x eerder een Duitse tv gekocht en toen was het in het expert menu wat instellingen wijzigen en heb ik er nooit problemen mee gehad. Zie dus geen reden om het niet te doen.
Tv staat inmiddels op het tv meubel. Moet alleen de zenders nog installeren dat is gisteren niet gelukt (ziggo + CI+ is blijkbaar lastig) en de tv verder afstellen.
Deel je ervaringen vooral na een paar dageniggimeister schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:41:
Ow super lelijkhad ik dat geweten...
Komt goed.
Baal alleen nu nog erger omdat het blijkt dat ik nu ook met een buitenlands model te maken heb... de 8002T.
Verklaart dan ook meteen waarom CI+ niet werkt
Baal alleen nu nog erger omdat het blijkt dat ik nu ook met een buitenlands model te maken heb... de 8002T.
Wat denken we hier van mensen?
YouTube: Xiaomi 4K laser projector on ALR PET Crystal screen
Ziet er toch erg vet uit.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Ben je hier nog uitgekomen?iggimeister schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:31:
Komt goed.
Als je een bioscoopkamer hebt waar je het helemaal donker kan maken, of alleen maar 's avonds kijkt, dan is zoiets geweldig. Maar een beetje licht zorgt er al voor dat de kwaliteit veel minder is dan een goede LED of OLED.C00P schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 07:55:
Wat denken we hier van mensen?
The devil is in the details.
Pas geleden nog gekeken naar 65 inch tv’s maar mijn vriendin vind zo’n zwart vlak aan de muur te groot.
Dus morgen maar eens kijken naar een elektronisch oprolbaar beamer scherm (alr) van 2,40m breed.
Vond mijn vriendin een prima idee
(tenminste geen groot zwart vlak aan de muur)
Dus morgen maar eens kijken naar een elektronisch oprolbaar beamer scherm (alr) van 2,40m breed.
[ Voor 81% gewijzigd door TheKerremenke op 09-06-2019 15:01 ]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Nee. Zijn niet bepaald Samsung fans hier. (Mild uitgedrukt)
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Na een aantal uurtjes wel gelukkig.
Via sevicemenu instellingen gewijzigd en hierna de module werkend gekregen.
Nog wel een dingetje dat mijn harde schijf niet altijd wordt herkend maar goed het is nu echt genieten en blij met de keuze. De grootte kan prima en misstaat niet in de woonkamer.
Klinkt goed! Heb je een misschien een foto van de tv in de woonkamer?iggimeister schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:38:
[...]
Na een aantal uurtjes wel gelukkig.
Via sevicemenu instellingen gewijzigd en hierna de module werkend gekregen.
Nog wel een dingetje dat mijn harde schijf niet altijd wordt herkend maar goed het is nu echt genieten en blij met de keuze. De grootte kan prima en misstaat niet in de woonkamer.
Omdat de originele strekking van het topic allang 'opgelost' is, waarbij er nu van alles en nogwat besproken wordt, gaat deze op slot. AParte ervaringentopics zijnnatuurlijk altijd welkom. Graag even gebruik maken van de Quickstart, zodat het een nette topicstart betreft!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dit topic is gesloten.