Wat te doen. Ik ben aan het kijken naar een videokaart van rond de €700. Zal ik voor vega gaan of voor een GTX 1080. Of moet ik wachten op een nieuwe release.
Vraag
Alle reacties
Er was niets voor jouw gading in de honderden recente topics in Videokaarten & Beeldschermen en dan voornamelijk posts als:
Oude videokaarten in 2018 kunnen ze nog mee?
AMD RX Vega Ervaringen topic
[Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56
nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen
Gamingmonitoren - de ontwikkelingen
Nieuwsberichten over GPU's
Daarnaast, maar dat is praktisch gedacht; je budget is zeker niet laag maar je beschrijft niet waarom je een nieuwe GPU wil, in welk systeem dat ding moet landen en in hoeverre je over een jaar of pas over 5 jaar een andere zou willen/kunnen kopen.
Vul je startpost even aan met wat info; dat is voor ons ook makkelijker meedenken
Oude videokaarten in 2018 kunnen ze nog mee?
AMD RX Vega Ervaringen topic
[Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56
nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen
Gamingmonitoren - de ontwikkelingen
Nieuwsberichten over GPU's
Daarnaast, maar dat is praktisch gedacht; je budget is zeker niet laag maar je beschrijft niet waarom je een nieuwe GPU wil, in welk systeem dat ding moet landen en in hoeverre je over een jaar of pas over 5 jaar een andere zou willen/kunnen kopen.
Vul je startpost even aan met wat info; dat is voor ons ook makkelijker meedenken
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Verder mist hier voorlopig nog een heleboel eigen inzet. Duik er zelf eerst in, dan kan je desgewenst op de goede plek een iets minder open vraag zetten.
Dit topic is gesloten.