"When you grow up your heart dies"
Ik hoop dat de problemen bij RBR nog een beetje worden opgelost.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 76% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-04-2018 07:55 ]

[ Voor 26% gewijzigd door Dijkstraat op 14-04-2018 07:55 ]
Gelukkig kun je hier een beetje inhalen, dus dan krijgen we wel spektakel in de raceDijkstraat schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 07:54:
Wordt nog krap voor Ricciardo, ze zijn nog steeds bezig met het plaatsen van de nieuwe motor..
[afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik geef @nachtnet de schuld.Spotmatic schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 07:03:
@DaniëlWW2 hoe zit dat???![]()
Ik wil een officiële klacht indienen!
Maar Ricciardo zijn motor is dus ontploft. Zijn gifbeker van vorig seizoen leek nog niet leeg te zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-04-2018 08:01 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- RIC z'n auto is niet klaar.
- Max z'n auto verliest vermogen bij schakelen.
Toppie weer. Maar we gaan er lekker voor zitten
Ben benieuwd wat Torro Rosso deze race doet.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
- DaniëlWW2
- Niet online
Wut? Max heeft een nieuw versnellingsbak en dat werkt nu al niet?Mad-Matt schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:01:
Nou een goed begin is het halve werk, net wakker eerste dingen die ik lees/hoor:
- RIC z'n auto is niet klaar.
- Max z'n auto verliest vermogen bij schakelen.
Toppie weer. Maar we gaan er lekker voor zitten
Ben benieuwd wat Torro Rosso deze race doet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
kwam net op FB voorbij, maar kan het niet meer terug vinden. Was een artikel van 50 mins geleden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:02:
[...]
Wut? Max heeft een nieuw versnellingsbak en dat werkt nu al niet?
racingnews365:
https://racingnews365.nl/...over-motor-max-verstappen
[ Voor 16% gewijzigd door Mad-Matt op 14-04-2018 08:04 ]
Max gaf aan dat het hetzelfde aanvoelde als in Baku vorig jaar. Dus een kapotte of niet goed gemonteerde bougie. Of dat het ook is, is nog maar de vraag natuurlijk.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:02:
[...]
Wut? Max heeft een nieuw versnellingsbak en dat werkt nu al niet?
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 14-04-2018 08:04 ]
Hopen voor RIC en RBR dat ze in Q1 nog kunnen rijden. Anders hebben ze straks weer na de eerste races zoveel punten achterstand op Ferrari en Mercedes dat het niet in te halen is.
RIC misschien niet op tijd klaar, omdat Renault zijn reserve motoren niet opgebouwd klaar hadden staan.
RBR kan beter al beginnen aan 2019 bolide met Honda PU.
https://f1manager.info/ranking/4605
Ja!, Hoe zit dat? Ik eis een diepgravend onderzoek naar deze situatie.Spotmatic schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 07:03:
@DaniëlWW2 hoe zit dat???![]()
Ik wil een officiële klacht indienen!
Hoezo krijgt @nachtnet de schuld?

* nachtnet geeft @nachtnet de schuld.
en alle anderen omdat ze deze fout pas op zaterdagochtend zien..
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat iedereen ook wel aan ziet komen dat ze dit Franse gepruts meer dan zat zijn en graag naar Honda overstappen. Daar wordt ook daadwerkelijk met grote stappen ontwikkeld. En niet van een "GP2-engine" naar iets F1-waardigs, maar ze zitten al aardig op het niveau van Renault lijkt het en met deze ontwikkelingssnelheid gaan ze er dit seizoen nog overheen. Van Renault hoorden we vorig seizoen al allerlei beloftes die maar deels vervuld werden, ben benieuwd hoe dat in 2018 gaat zijn.powah33 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:04:
OMG Renault ... wat een prut service weer.
RIC misschien niet op tijd klaar, omdat Renault zijn reserve motoren niet opgebouwd klaar hadden staan.
RBR kan beter al beginnen aan 2019 bolide met Honda PU.
Ja, snap nogsteeds niet waarom ze naast de tijden links geen klein icoontje laten zien op welke compound de tijd is neergezet..sjaool schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:10:
Iedereen op Ultra Soft behalve MAG die rijdt zijn rondjes op Soft.
Een 150pk stekkertje?Edd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:11:
Pff.. en nu maar hopen dat ze bij RIC niet een stekkertje zijn vergeten...
Het is wel een beetje jammer zo...
Dat zou te makkelijk zijn voor onsJoster schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:12:
[...]
Ja, snap nogsteeds niet waarom ze naast de tijden links geen klein icoontje laten zien op welke compound de tijd is neergezet..
Kapjes erop bij RIC, bonus voor de monteurs
[ Voor 7% gewijzigd door Mad-Matt op 14-04-2018 08:12 ]
Dat zou wel prettig zijn voor ons. Het is toch wel waardevolle informatie.Joster schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:12:
[...]
Ja, snap nogsteeds niet waarom ze naast de tijden links geen klein icoontje laten zien op welke compound de tijd is neergezet..
- DaniëlWW2
- Niet online

Rai heeft rode banden, Merc lichtgroen, RBR blauw, Renault geel etc...Joster schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:12:
[...]

PSN: xMaurice93
Die heeft haast
U vraagt, liberty draaitJoster schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:12:
[...]
Ze hebben je gehoord, stond net in beeldJoster schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:12:
[...]
Ik zou zo bang zijn dat ze iets vergeten zijn he...
Zo gaat het altijd bij mij na een lekkere sleutel sessie aan de oldie, k*t hij doet het niet.. Oh wacht een draadje..
Die wagen ligt zo ver naar voren; hoog op de achterpootjes dus de vloer is constant vooraan tegen de grond...
Hoe "stabiel" moet dat rijden??
idd, zeker na vorige weeksjaool schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:20:
Netjes voor HAR door naar Q2. GAS valt mij dan tegen.
Ik had ook meer van GAS verwacht. Zou Daniel nog een probleempje hebben of zou hij echt zo langzaam gereden hebben? Ik zag geen grote fouten...?sjaool schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:20:
Netjes voor HAR, door naar Q2. GAS valt mij dan tegen.
#Mol-stem: Haryanto!!!sjaool schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:20:
Netjes voor HAR, door naar Q2.
Waarschijnlijk erg stabiel op de plekken waar het nodig is (Bochten) en niet zo lastig op plekken waar het niet zo erg is (rechte stukken, wanneer de auto naar beneden geduwd wordt).MAX3400 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:19:
[...]
Die wagen ligt zo ver naar voren; hoog op de achterpootjes dus de vloer is constant vooraan tegen de grond...
Hoe "stabiel" moet dat rijden??
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Het is natuurlijk wel zijn eerste race op dit circuit. Ik weet niet hoe bekend HAR is met dit circuit.
- DaniëlWW2
- Niet online

Gezien RIC zijn tijd, zijn ze idd dat stekkertje vergetenMAX3400 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:12:
[...]
Een 150pk stekkertje?![]()
Het is wel een beetje jammer zo...
-
Euh? WEC is regelmatig op Shanghai geweest toch??sjaool schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:21:
[...]
Het is natuurlijk wel zijn eerste race op dit circuit. Ik weet niet hoe bekend HAR is met dit circuit.
Het is toch algemeen bekend dat alles wat hij zegt niet overeen komt met wat wij zien op tv.alexbl69 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:19:
Begrijp niet waar dat optimisme van Olav tijdens Daniels rondje vandaan kwam. Tussentijden waren al niet al te best.

nachtnet is in zapduel met nachtnet junior.
RTL.de (Formel 1) vs. Disney XD (Spiderman)
wel met de Hakken over de sloot voor RIC.
Ik had het idee dat hij in de hairpin behoorlijk wijd ging, daar zaten ook wel een paar tienden in.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:21:
Het verlies van tijd in S3 was voor Ricciardo nog veel erger dan Max. Ik denk dat de afstelling niet best is, maar ze missen hier ook echt vermogen op dat rechte stuk.
Edit: drift RIC uit garage vanuit 21 standpunten: https://streamable.com/5rg3h https://streamable.com/5rg3h
Edit 2: 2x zelfde link. Er waren toch geen 2 filmpjes

[ Voor 19% gewijzigd door ArnevdS op 14-04-2018 09:50 ]
In het interview in de voorbeschouwing werd dit gesuggereerd. Ik weet het verder ook niet.MAX3400 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:22:
[...]
Euh? WEC is regelmatig op Shanghai geweest toch??
Ja hij ging daar heel erg wijd.ArnevdS schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:23:
[...]
Ik had het idee dat hij in de hairpin behoorlijk wijd ging, daar zaten ook wel een paar tienden in.
- DaniëlWW2
- Niet online
Deed Max ook. Ze kwamen die bocht gewoon niet door.ArnevdS schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:23:
[...]
Ik had het idee dat hij in de hairpin behoorlijk wijd ging, daar zaten ook wel een paar tienden in.
Klopt.MAX3400 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:22:
[...]
Ja , er is meer dan F1 op deze wereld...
Spin van LeClerc was trouwens omdat de astroturf nog nat was. De slo-mo op Sky lieten ze zien dat bij opkomen rechte stuk er spray van de auto af kwam en toen spinde de Alfa.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het was wel een mini "Max momentje".MAX3400 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:26:
[...]
Ja , er is meer dan F1 op deze wereld...![]()
Spin van LeClerc was trouwens omdat de astroturf nog nat was. De slo-mo op Sky lieten ze zien dat bij opkomen rechte stuk er spray van de auto af kwam en toen spinde de Alfa.
[ Voor 17% gewijzigd door Grimmie187 op 14-04-2018 08:29 ]
Make up your mind RBR
/edit
Whoops, modje die deze naar algemene F1 topic kan duwen?

[ Voor 32% gewijzigd door UltraSub op 14-04-2018 08:29 ]
Schoot die niet een stukje door/maakte een foutje in een van de laatste bochten? Ging ineens van plus 2 tienden naar 7 tienden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:13:
Max tikte de 320 aan op het rechte stuk in S3. Dat valt nog mee, maar hij verloor er alsnog veel tijd. Gaat lastig worden om beter dan P5 te scoren.
Sterker nog in 2015 en 2016 heeft HAR hier gewonnen. Maar niet voor iedereen is de racewereld groter dan F1.MAX3400 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:22:
Ja volgens mij ook, je zag hem iig een stuur correctie maken.miekol schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:30:
[...]
Schoot die niet een stukje door/maakte een foutje in een van de laatste bochten? Ging ineens van plus 2 tienden naar 7 tienden.
Keurige tijd nusjaool schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:30:
RIC snelste in S2.
VET bijna 206mph op de speedtrapJackson6 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:31:
Oei oei wat gaat Ferrari lekker zeg.
mcLaren naar Q3 door elkaar een tow te geven; Alo net op oude banden voor op Vandoorne gereden...??
[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 14-04-2018 08:33 ]
---RAWE CEEK!!!---
Misschien dat max iets in z'n contract heeft staan over de schuldverdelingUltraSub schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:29:
https://twitter.com/i/videos/985027114083680258
Make up your mind RBR
/edit
Whoops, modje die deze naar algemene F1 topic kan duwen?
Ja.talkatoo schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:34:
Red Bull US banden? even gemist.
Klopt. Andere strategie dan Ferrari en Mercedes dus.talkatoo schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:34:
Red Bull US banden? even gemist.

- DaniëlWW2
- Niet online
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Denk het niet.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:37:
Mercedes en Ferrari pakken waarschijnlijk gewoon soft --> US --> US tijdens de race

Ik snap RBR ook niet, maar ik denk S -> M voor Ferrari en Mercedes.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 08:37:
Ik snap de US niet van RBR. Mercedes en Ferrari pakken waarschijnlijk gewoon soft --> US --> US tijdens de race en maakt gebruik van de lichter wordende auto.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/NOS/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1