Dus als ik het goed begrijp was het eerdere erotische plaatjes geen echt probleem omdat deze brief anders eerder was gekomen. Het Homo-erotische is het probleem, wat een stelletje religieuze huichelaars doen alsof ze echte problemen hadden met reclame, hadden ze al eerder moeten ingrijpen.Hackus schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:38:
@Robertdj Dit is de brief.
Aan: Fokke de Jong, CEO van Suitsupply
Geachte Fokke de Jong,
De reclameposters van uw bedrijf Suitsupply wekken toenemend verzet in de samenleving, vooral bij mensen met gezinnen.
Ook ondergetekende tekent bezwaar aan tegen uw posters, die in strijd zijn met de openbare eerbaarheid.
Dat geldt niet alleen voor de homo-erotische posters die in het bijzonder ergernis hebben opgeroepen, maar ook voor eerdere reclame-uitingen van uw bedrijf.
Ik verzoek u uw maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen. Winstbejag is geen rechtvaardiging voor reclamecampagnes, die slechts met vulgaire erotiek de aandacht trekken.
Ik vraag u daarom beleefd de kwaliteit van de publieke ruimte te respecteren en uw reclame-campagnes in overeenstemming te brengen met algemeen aanvaarde normen van openbare eerbaarheid.
Met verschuldigde hoogachting,
Zoals ik al eerder heb aangegeven, waarom groepen mensen tegen elkaar opstoken door hun reclame ?
Mede door een Multiculturele samenleving, zijn er meer groepen mensen die zich ergeren aan dit soort reclame. Het helpt de homoseksuele medemens echt niet mee, dit gedrag. die hebben het vaak al moeilijk genoeg !
Net alsof homofilie een keuze is en blootstelling er aan enig invloed heeft op iemands geaardheid.
Waarom zijn deze religieuze organisaties altijd zo verrekte hypocriet?