Ik hoop dat je er niet te veel geld op ingezet hebt...sambalbaj schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:17:
1 Moldavië
2 Zweden
3 Ierland
4 Italië
5 Nederland
Edit; fuck it, ik doe 't gewoon.
[ Voor 27% gewijzigd door PD2JK op 12-05-2018 23:23 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
| In Cairo weten ze niet hoe laat het is De zon op La Rambla is niet hetzelfde vandaag In Frankrijk is er een concert, mensen hebben plezier Iemand zingt hard, iemand roept "To death" in Londen Het regent altijd, maar vandaag doet het geen pijn De lucht trekt zelfs geen begrafenis aan In Nice is de zee rood van vuur en schande van mensen op het asfalt en bloed in het riool [Strofa 2: Fabrizio Moro] En dit enorme lichaam dat we noemen Aarde Gewond in zijn organen van Azië tot Engeland Sterrenstelsels van mensen verspreid in de ruimte Maar het belangrijkste is de ruimte van een omhelzing van moeders zonder kinderen, van kinderen zonder vaders Of gezichten verlicht als muren met geen foto's van de notulen van de stilte verbroken door een stem niet heb ik iets gedaan [Chorus: Ermal Meta] Je hebt niets gedaan ik heb niets genomen Dit is mijn leven, dat gaat op de top van dat, evenals mensen niet je hebt me niets gedaan Je had niets omdat alles verder gaat dan je nutteloze oorlogen [Verse 3: Fabrizio Moro] Er zijn mensen die het kruis te doen, zij die bidden op tapijten kerken en moskeeën, imams en alle priesters aparte ingangen van hetzelfde huis Miljarden mensen hopen op iets [Verse 4: Ermal Meta ] armen zonder handen, gezichten zonder namen Laten we wisselen de huid, we zijn mensen bodem Omdat ons leven is niet een standpunt en er is geen vrede bomb [chorus: Fabrizio Moro] je hebt niets gedaan ik heb niets genomen Dit is de mijn leven dat gaat op de top van dat, evenals mensen ik heb niets gedaan heb je niet iets hebt Omdat alles buiten je onnodige oorlogen Uw nutteloze oorlogen [Vers 5: Ermal Meta & Fabrizio Moro] zal vallen wolkenkrabbers , metro's Het contrast muren gerezen brood Maar tegen het terrorisme dat de weg belemmert de wereld opstaat met de glimlach van een kind met de glimlach van een kind (Met de glimlach van een kind) [Chorus: Ermal Meta & Fabrizio Moro ] Je hebt niets gedaan u nog niet had niets Omdat alles buiten je onnodige oorlogen Ik zou niets hebben gedaan uw zinloze oorlogen Je hebt niet onthouden iets van je nutteloze oorlogen Ik zou niets hebben gedaan The je nutteloze oorlogen Je hebt niets gehad Je nutteloze oorlogen [Outro: Fabrizio Moro & Ermal Meta ] Ik ben me ervan bewust dat alles niet meer terugkomt Geluk vliegt Zoals een luchtbel wegvliegt |
"When you grow up your heart dies"
1 van de beste van de avond deze mix.PD2JK schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:22:
Lekker muziekje, kun je hier ook op stemmen...?
Helaas niet op te stemmen.
Vraag me af, moest Australië winnen, in welk land ze het zouden organiseren. De uk omv de Queen die nog steeds hoofdstaatshoofd is? Of ergens anders.
[ Voor 2% gewijzigd door masauri op 12-05-2018 23:24 . Reden: Typo ]
Nederland ergens in de top 10.
Dat is mijn gok.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Omdat het oostblok er anders over denkt...Thomas schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:28:
Serieus waarom denkt iedereen dat Moldavië kans maakt? Smaken verschillen natuurlijk maar godskolere wat een idioterie was dat, zowel muziek als act.
In ieder geval in een Europees land. Ikzelf denk dat ze dan naar Nederland komen omdat "wij" toch al de meeste kennis in huis hebben om een goed podium voor het festival neer te zetten. En Australië mag dan lekker voor de kosten opdraaien.masauri schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:23:
[...]
Vraag me af, moest Australië winnen, in welk land ze het zouden organiseren. De uk omv de Queen die nog steeds hoofdstaatshoofd is? Of ergens anders.
Ik heb ze net mijn stem gegeven, heerlijk anders, verfrissend.Thomas schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:28:
Serieus waarom denkt iedereen dat Moldavië kans maakt? Smaken verschillen natuurlijk maar godskolere wat een idioterie was dat, zowel muziek als act.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Op vlak van podia en media doet België t meestal altijdsjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:29:
[...]
In ieder geval in een Europees land. Ikzelf denk dat ze dan naar Nederland komen omdat "wij" toch al de meeste kennis in huis hebben om een goed podium voor het festival neer te zetten. En Australië mag dan lekker voor de kosten opdraaien.

[ Voor 43% gewijzigd door apis29 op 12-05-2018 23:32 ]
Ik denk eerder dat NL rond P15 bungelt. Cyprus is gewoon lekker catchy met een sexy dansje, dus die zal wel top 3 zijn. Engeland zijn vooral sympathy votes. Moldavie heeft een leuke act, maar het lied zelf is vrij simpel. Dan liever Tsjechie erbij.corset schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:25:
Cyprus, Engeland en Moldavië in top 3
Nederland ergens in de top 10.
Dat is mijn gok.
Italie, Litouwen en Spanje ook mooie nummers trouwens. Gewoon klein zingen kan ook heel mooi zijn.
Totally agree, Litouwen mag t van mij winnen.Bee.nl schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:31:
Er zit dit jaar opvallend veel kwaliteit tussen bij het ESF. Dat is wel eens anders geweest.
[...]
Italie, Litouwen en Spanje ook mooie nummers trouwens. Gewoon klein zingen kan ook heel mooi zijn.
Zit idd aan Spanje en mogelijk Italië te denken voor m'n top 5. Litouwen was echt een stuk slechter dan in de halve finale ...Bee.nl schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:31:
Er zit dit jaar opvallend veel kwaliteit tussen bij het ESF. Dat is wel eens anders geweest.
[...]
Ik denk eerder dat NL rond P15 bungelt. Cyprus is gewoon lekker catchy met een sexy dansje, dus die zal wel top 3 zijn. Engeland zijn vooral sympathy votes. Moldavie heeft een leuke act, maar het lied zelf is vrij simpel. Dan liever Tsjechie erbij.
[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 12-05-2018 23:33 ]
Het was het enige nummer waar ik maar even voor naar de tv liep anders.Thomas schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:28:
Alles is daar toch idioot, zowel de muziek als act?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Zo, die heb ik gemist. Zij had nog eens een stem, zeg!
nog een half uur schat ikAW_Bos schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:35:
Hoelaat begint de slaapverwekkende televoting?
Roemenië in de halve finale vond ik ook erg tof!
Steam/XBL: Avioto
Die kan tenminste zingen

Was met een ander nummerAW_Bos schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:39:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dit vorig jaar gewonnen heeft...
En als het geluid wegvalt is Cyprus ook niet verkeerd.
* Delerium vindt het elk jaar sterker worden qua kwaliteit
Zeker, nuchtersjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:40:
Hij ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan vorig jaar.
Nou inderdaad, stuk minder fragiel!sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:40:
Harttransplantatie kan veel doen ja.sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:40:
Kad die klep van de piano net wel is willen zien dichtvallen.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat maakte het nummer vorig jaar wel erg goed. Ik denk dat ze niet hadden gewonnen als hij er zo gezond uit had gezien als nu.
Dat gedoe van een blanke man met zijn slaven. Flauwekul. Die jongens zijn hardstikke trots om op zo'n podium te mogen staan.Bee.nl schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:43:
In het buitenland wordt er nog steeds met een racismevinger gewezen naar het optreden van Waylon. Ik snap niet waar dat gedoe vandaan komt. Zo kun je overal wel racisme in zien.
Zijn zus zong het nummer tijdens de repetities en na het winnen zong ze het ook.masauri schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:44:
Dit is t nummer waarmee hij vorig jaar won. Zen zus zong wel mee dacht ik ipv deze kerel.
Zijn zus is ook de schrijfster van het nummer.
.
[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 12-05-2018 23:45 ]
Zeker, en het valt gewoon op tussen al dat geweld van het ESF
Ik meen toen hij gewonnen had, als herhaling.sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:45:
[...]
Zijn zus zong het nummer tijdens de repetities en na het winnen zong ze het ook.
Zijn zus is ook de schrijfster van het nummer.
.
Klopt.masauri schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:46:
[...]
Ik meen toen hij gewonnen had, als herhaling.
Zij deed inderdaad de herhaling. Daar had hij de energie niet meer voor.masauri schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:46:
[...]
Ik meen toen hij gewonnen had, als herhaling.
Hij zou echt niet gewonnen hebben als hij er bij zou staan zoals nu. Het fragiele maakte het plaatje compleet.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Het schijnt dat ze de aanbieding om het lied over te doen heeft afgeslagen. Bron Twitter.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Raar maar waar, zo denk ik er tenminste ook over. Dat fragiele had iets magisch.Arunia schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:50:
[...]
Hij zou echt niet gewonnen hebben als hij er bij zou staan zoals nu. Het fragiele maakte het plaatje compleet.
Wie zegt dat die rugzak bij de ingang niet volledig gecontroleerd is?sambalbaj schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:52:
[...]
Die rugzak. Had dus ook zo een bom mee kunnen nemen de zaal in. Portugese beveiliging faalt hard.
Denk dat ze wel gecontroleerd zijn hoor.sambalbaj schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:52:
[...]
Die rugzak. Had dus ook zo een bom mee kunnen nemen de zaal in. Portugese beveiliging faalt hard.
Hoi.
www.google.nl
Ja, maar Lisa, Amy en Shelly herkennen kwaliteit wel, hoor!MisteRMeesteR schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:58:
Maar de vakjury zelf vote dus ook op de buurlanden?
Verrek!ralpje schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:52:
Ik bedenk me tijdens die laatste round-up opeens waar ik dat liedje van Moldavië van ken: Spice up your life.
Je hebt vakmensen en je hebt... vakmensen.D-e-n schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:01:
Wtf.... hoe kunnen vakmensen punten geven aan dat kwakellied?
Beter luisteren heD-e-n schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:01:
Wtf.... hoe kunnen vakmensen punten geven aan dat kwakellied?
Net als vorig jaar. Terwijl die van vorig jaar echt wel goed was.apis29 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:02:
'You will have noticed UK are now the only country with no points. It's quite surprising'![]()
Ik kan me van vorig jaar herinneren dat straks bij de punten van de publieksjury die hele stand weer alle kanten op gaat. Geen peil op te trekken.
Ja vorig jaar had ik erop gestemd nog ...Avioto schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:04:
[...]
Net als vorig jaar. Terwijl die van vorig jaar echt wel goed was.
Maar dit is pas de vakjury, gebaseerd op optreden van gisteren.
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 13-05-2018 00:07 ]
En inderdaad straks gaat alles overhoop met de stemmen van de publieksjury...
Maarja, toch triest dat al die troep-nummers zoveel punten krijgen van de VAKJURY ?Veenix schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:06:
17de van 43 landen pas.
En inderdaad straks gaat alles overhoop met de stemmen van de publieksjury...
Sharon den Adel:
Sharon is zangeres van de band 'Within Temptation' en heeft sinds dit jaar ook haar eigen solo-album, getiteld: 'My Indigo'. Den Adel heeft in 2008 het nummer In and 'Out of Love' ingezongen op de cd 'Imagine' van dj Armin van Buuren.
Lesley van der Aa:
Lesley is backingvocaliste van diverse Nederlandse artiesten waaronder Jan Smit. Daarnaast zingt Lesley in de Marcel Fisser band die de muziek verzorgen bij o.a. Beste Zangers.
Rob Ester:
Rob is sinds 2005 werkzaam bij radiostation Q-Music. Sinds 2011 is hij daar Music en Content Director.
Rick Vol:
Rick was vorig jaar betrokken bij het Eurovisie Songfestival. Hij is de vader van Lisa, Amy & Shelley van OG3NE en tekstschrijver/producer van 'Lights and Shadows', de Songfestival inzending van 2017.
Arno Krabman:
Arno is de oprichter en eigenaar van Graveland studio. Hij produceert, schrijft en is gitarist. Hij heeft gewerkt met o.a: Hardwell, Within Tempatation en Lost Frequencies.
[ Voor 9% gewijzigd door P.O. Box op 13-05-2018 00:09 ]
Het lijkt er op dat de vakjury's stemmen op de acts waarvan ze verwachten dat ze bij het publiek goed vallen... wtferic.1 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:07:
[...]
Maarja, toch triest dat al die troep-nummers zoveel punten krijgen van de VAKJURY ?

Goed nummer, maar verdient een betere zanger. Zelfde verhaal met Cyprus eigenlijk.sjaool schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:09:
Dat Oostenrijk punten krijgt snap ik wel. Dat nummer zit gewoon goed in elkaar. Ik blijf het zeggen.
Dat zeiden we ook met die vrouw met die baard. Die won toenKatmi schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:08:
Idd, maar dan nog snap ik geen hol waarom Cyprus zoveel krijgtbuiten de glitters en de lip fillers is me daar niets van bij gebleven

Had nog even Estland wel erin ...
[ Voor 54% gewijzigd door apis29 op 13-05-2018 00:12 ]
Meen je dit nu serieus? Eén zinnetje dat blijft hangen en een gimmick. Dat heeft niets met een goede compositie te maken. En goed gezongen ho maarapis29 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:10:
Of ze herkennen wel liedjes die goed in elkaar zitten, zoals het 'kakel lied'
Eurovision show festivalD-e-n schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:12:
[...]
Meen je dit nu serieus? Eén zinnetje dat blijft hangen en een gimmick. Dat heeft niets met een goede compositie te maken. En goed gezongen ho maar
Sommige landen nemen het gewoon niet serieus en doen dan van die extreme dingen dat het nummer ondergeschikt wordt.
En toch nemen ze het dan serieus, al kun je ook doorslaan... Denk aan Sieneke met haar draaiorgel. Brrrr.sjaool schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:14:
[...]
Sommige landen nemen het gewoon niet serieus en doen dan van die extreme dingen dat het nummer ondergeschikt wordt.
Discount Deadmau5...AW_Bos schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:13:
Wat voor figuur staat er daar bij Noorwegen?
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
randomice schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:14:
als je twee dansende apen bij een nummer van tiesto zet heb je ook kans om te winnen..