Eurovisie Songfestival 2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zX2vrdCqaodAunV7q09ICyVQ/full.png

Een vroege start van het topic dit jaar, met als vertegenwoordiger van NL: Waylon

Deze week heeft hij vijf mogelijke liedjes ten gehore gebracht in DWDD: https://dewerelddraaitdoo...ongfestival-lied-bij-dwdd

Hoorde zelf pas gisteren voor het eerst een van de liedjes, nr. 5 dus, en dat was eigenlijk wel meteen raak ... Na de rest gehoord te hebben is 4 ook wel aardig en 2 een leuke outsider. 3 was ook wel aardig maar voor een ander type zanger.

[4 & 2] Deden dan ook sterk denken aan resp.

YouTube: Don Henley-Boys of Summer HD/HQ 1984+Info✔
(nu ik 4 zo weer hoor doet het ook aan eentje van Ilse de Lange denken O-) YouTube: Ilse DeLange - The Great Escape)

YouTube: Jon Bon Jovi - Blaze Of Glory

[ Voor 39% gewijzigd door apis29 op 31-03-2018 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Binnen de komende tien minuten gaan we horen welke het wordt ...

Zo, verrassend toch nummer 2

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 02-03-2018 21:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vind ze allemaal top. Hiermee weten we in ieder geval weer zeker dat wij het volgend jaar niet hoeven te organiseren. :P

edit:
Ah, nummer 2 dus. Tja, ik denk dat ik de doelgroep niet ben.

[ Voor 22% gewijzigd door Room42 op 02-03-2018 19:53 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Haha, ja dat is met #2 iig wel een ding dat zeker is ...

Keek toevallig van de week naar de Zweedse voorronden en uit één van de regio's kwam dit als winnaar naar voren. Die staat dus nu in de finale als één van de acht ...

Errrm, de tweede uit deze playlist dus: YouTube: Rolandz – Fuldans

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 02-03-2018 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik vind ze allemaal wel goed te luisteren, maar of je het Songfestival ermee wint ?
Ik kijk al jaren niet meer

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
En is die van de Belgen al bekend? Aangezien dit toch een beetje een :)F & :)B -forum is :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Room42 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 19:59:
En is die van de Belgen al bekend? Aangezien dit toch een beetje een :)F & :)B -forum is :)
6 maart blijkbaar de bekendmaking 'daaro' https://songfestival.be/l...ekend-op-dinsdag-6-maart/

Meteen ook een analyse van de buren van de liedjes van Waylon: Welk lied moet Waylon kiezen voor Nederland?

Hier Hongarije dus: YouTube: AWS - Viszlát Nyár - Hungary - National Final Performance - Eurovisi...
:') 'lukt het?'

[edit: speakers stonden niet aan, geluid kwam dus van mn laptop speakertjes en het geheel kwam daarom een beetje als veel te zwak(ke zanger) over ;) ]

De Britten gaan weer voor die laatste plaats _/-\o_ YouTube: Eurovision 2018 UK Entry: SuRie performs "Storm" - Eurovis...

[ Voor 61% gewijzigd door apis29 op 02-03-2018 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Kleine update: inzending van België (met Bond gehalte; inmiddels op 3 bij de bookmakers blijkbaar)

En soms is het toch wel jammer dat een nummer al uitgebracht is op album

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Litouwen:

Niet alle tonen gaan lekker, en ook de articulatie van de Engelse taal.. kan beter.

Ik verwacht Nederland en Litouwen de eerste ronde niet doorkomen. Ook Nederland heeft een draak van een liedje.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:38
Over een uur is de repetitie van Wayon in een gewaagde outfit!

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/31732255_1784584798258534_3745103674137903104_n.jpg?_nc_cat=0&oh=2b98b61f1b6e187b64896185a9cd7f40&oe=5B4EA800

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
3x3 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 21:30:
Litouwen:

[video]

Niet alle tonen gaan lekker, en ook de articulatie van de Engelse taal.. kan beter.

Ik verwacht Nederland en Litouwen de eerste ronde niet doorkomen. Ook Nederland heeft een draak van een liedje.
Nederland een draak van een nummer? Het kan je smaak niet zijn, maar in zijn genre (Countryrock) is het een geweldige plaat. Gaat ook met 2 vingers in de neus naar de finale.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-06 17:37
CryptoNL schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:53:
Over een uur is de repetitie van Wayon in een gewaagde outfit!

[afbeelding]
Hahaha, mijn god, waarom toch? Doe toch gewoon een leren jack zoals bij DWDD, weinig opsmuk, heeft het nummer niet nodig. Heeft het nodig van de stem, en de rust verder in beeld. Werd bij de common linnets prima gedaan destijds, hopen dat dit gewoon een soort slechte grap is.

Overigens: Waylon, topinzending! Vond 'thanks but no thanks' wellicht nog mooier maar ook dit moet weer kunnen scoren. Blij dat we klaar zijn met de Sieneke's en alle andere TROS ellende en de laatste jaren gewoon kwalitatief goede artiesten sturen.

[ Voor 16% gewijzigd door Brammos85 op 01-05-2018 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Brammos85 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:46:
[...]

Hahaha, mijn god, waarom toch? Doe toch gewoon een leren jack zoals bij DWDD, weinig opsmuk, heeft het nummer niet nodig. Heeft het nodig van de stem, en de rust verder in beeld. Werd bij de common linnets prima gedaan destijds, hopen dat dit gewoon een soort slechte grap is.
Ligt aan de staging. Dit past wel bij hem en het heeft te maken met de tekst; Mick Jagger en die droeg dit ook altijd etc.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
CryptoNL schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:47:
[...]

Ligt aan de staging. Dit past wel bij hem en het heeft te maken met de tekst; Mick Jagger en die droeg dit ook altijd etc.
Bij 'outlaw' denk ik aan Sons of Anarchy, niet aan Johnny Flodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Brammos85 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:48:
[...]

Bij 'outlaw' denk ik aan Sons of Anarchy, niet aan Johnny Flodder.
Heeft niks met Flodder te maken :D Mick Jagger ;)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
CryptoNL schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:49:
[...]

Heeft niks met Flodder te maken :D Mick Jagger ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/pvJbrIZilZ4/hqdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Prima. Als hij zo (met peuk in de mond en zonder die verschrikkelijke Amish hoed!) opkomt teken ik af :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
Brammos85 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:52:
[...]

Prima. Als hij zo (met peuk in de mond en zonder die verschrikkelijke Amish hoed!) opkomt teken ik af :>
Die hoed is fantastisch man _/-\o_ _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 04-06 13:10
Brammos85 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:46:
[...]

Overigens: Waylon, topinzending! Vond 'thanks but no thanks' wellicht nog mooier maar ook dit moet weer kunnen scoren. Blij dat we klaar zijn met de Sieneke's en alle andere TROS ellende en de laatste jaren gewoon kwalitatief goede artiesten sturen.
Ik snap je punt en ik ben er zelf ook geen fan van, maar het is het Euro Songfestival. Daar telt opsmuk mee. Kijk maar naar winnaar(es?) Conchita Wurst.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
ChojinZ schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:54:
[...]

Ik snap je punt en ik ben er zelf ook geen fan van, maar het is het Euro Songfestival. Daar telt opsmuk mee. Kijk maar naar winnaar(es?) Conchita Wurst.
Laatste jaren amper natuurlijk, zie Loreen Euphoria, Mans met Heroes etc.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
ChojinZ schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:54:
[...]

Je moet of volledig idioot gaan (zie de Israelische kip dit jaar) of jezelf serieus houden. Als je daar vol in gaat (zie common linnets, of die gekke portugees van vorig jaar) kan ook dat scoren. Daar hoeft dan geen saxofoondansje bij of een pools melkkarnend trio. Dat soort acts zijn leuk voor top 5, wil je winnen, dan moet je je volledig commiteren aan 1 stijl, compromisloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Brammos85 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:55:
[...]

Je moet of volledig idioot gaan (zie de Israelische kip dit jaar) of jezelf serieus houden. Als je daar vol in gaat (zie common linnets, of die gekke portugees van vorig jaar) kan ook dat scoren. Daar hoeft dan geen saxofoondansje bij of een pools melkkarnend trio. Dat soort acts zijn leuk voor top 5, wil je winnen, dan moet je je volledig commiteren aan 1 stijl, compromisloos
Grote voordeel voor Nederland zijn de jury's. Daar halen we belachelijk veel punten de laatste jaren. OGENE haalde daar ook top 5 en ik verwacht dat dit jaar weer.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 04-06 13:10
CryptoNL schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:55:
[...]

Laatste jaren amper natuurlijk, zie Loreen Euphoria, Mans met Heroes etc.
Vind je? Naar mijn mening alsnog teveel...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Repetitie zit erop. Waylon ziet er fantastisch uit. Het begin met die muzikanten op de verhoging is goed gevonden! Helaas veranderen ze in dansers met wat vage bewegingen om de Outlaw in zich zeg maar te openbaren (dat is het achterliggende idee). Ik begrijp het, maar onnodig denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DcH0-sUWkAA7vwW.jpg

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
Onnodig is een understatement. Wég met al die gasten. Op internet leeft al het idee dat het een grap is van Waylon en die gasten helemaal niet mee gaan doen op tv, aangezien het zo slecht was. Nou, als dát is hoe men over je act denkt (gecombineerd met het enorme zakken bij de bookies) zou ik snel eieren voor mijn geld kiezen en het over een andere boeg gooien. Maar hé, Willem is een vrij eigenzinnig mannetje, dus hij zal alles wel weer laten staan en denken dat die zombiedansers (die het idee geven slaven van Waylon te zijn) een top-idee zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

CryptoNL schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:54:
[...]

Nederland een draak van een nummer? Het kan je smaak niet zijn, maar in zijn genre (Countryrock) is het een geweldige plaat. Gaat ook met 2 vingers in de neus naar de finale.
Zelfs de telegraaf was niet zo positief over waylons generale repetitie.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:18
3x3 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:30:
[...]

Zelfs de telegraaf was niet zo positief over waylons generale repetitie.
qua song, zang of qua performance?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
Snowhite0901 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:00:
[...]

qua song, zang of qua performance?
In het perscentrum in Lissabon werd de repetitie van Nederland, die ingeklemd zit tussen Moldavië (erg leuk) en Australië (paar valse noten), met een lauw applausje ontvangen. Weliswaar konden de aanwezige journalisten nog niet de volledige regie van het optreden zien, maar het oordeel was hard.

Waylon ziet er goed uit. Hij heeft zijn panterprintje aangetrokken. Alsof-ie live op het podium in Ahoy staat, geflankeerd door drie gespierde gitaristen en een drummer. Nederland is daarmee een van de weinige landen met ’people of colour’ op het podium, naast Australië, Bulgarije en Oostenrijk.

Dat ziet er gelikt, maar niet spectaculair, uit. Toch gebeurt er halverwege iets wonderlijks, als de muzikanten hun instrumenten weggooien en zich ontpoppen tot schokkende breakdansers en salto’s gaan maken op het podium. Waylon, die het hele optreden op een verhoginkje staat, laat zich daarna aanbidden door zijn bandleden.

Toch is het even slikken als we de reacties peilen in het perscentrum. Men vindt het optreden ''te donker''. En dat het erop lijkt dat Waylon zich als een landheer laat aanbidden door gekleurde mannen, valt niet bij iedereen goed.

Conclusie? Per saldo wordt ''Outlaw In Em' niet naar een hoger niveau getild met de podiumpresentatie van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Qua act dus, niet zozeer het nummer zelf.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Brammos85 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:25:
Onnodig is een understatement. Wég met al die gasten. Op internet leeft al het idee dat het een grap is van Waylon en die gasten helemaal niet mee gaan doen op tv, aangezien het zo slecht was. Nou, als dát is hoe men over je act denkt (gecombineerd met het enorme zakken bij de bookies) zou ik snel eieren voor mijn geld kiezen en het over een andere boeg gooien. Maar hé, Willem is een vrij eigenzinnig mannetje, dus hij zal alles wel weer laten staan en denken dat die zombiedansers (die het idee geven slaven van Waylon te zijn) een top-idee zijn!
Slaven :D Wat een onzin

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Dat snap ik ook, maar je hebt met een aantal zeer conservatieve landen te maken en een hot issue. Die gasten voegen sowieso niets toe, kappen met die onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Brammos85 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:13:
[...]

Dat snap ik ook, maar je hebt met een aantal zeer conservatieve landen te maken en een hot issue. Die gasten voegen sowieso niets toe, kappen met die onzin
Waarom maakt men geen issue van Cyprus dan? Is toch sexisme en niet gelijkwaardig richting mannen (enkel vrouwen als danseressen) of horen we daar niks van, omdat de vooral homo-groepering dat juist leuk vind? Beetje hypocriet.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
CryptoNL schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:14:
[...]

Waarom maakt men geen issue van Cyprus dan? Is toch sexisme en niet gelijkwaardig richting mannen (enkel vrouwen als danseressen) of horen we daar niks van, omdat de vooral homo-groepering dat juist leuk vind? Beetje hypocriet.
Niets mis met dansers. 4 zwarte dansers en een blanke man die er letterlijk boven verheven is, daar kunnen mensen wat van vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
Brammos85 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:15:
[...]

Niets mis met dansers. 4 zwarte dansers en een blanke man die er letterlijk boven verheven is, daar kunnen mensen wat van vinden.
Mensen die daar wat van vinden maken zelf dus onderscheid in rassen en zijn dus zelf racistisch. Ieder weldenkend mens is daar helemaal niet mee bezig.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Israel moet ook uitkijken dan trouwens :P Ze is GEEL geschminkt en ziet eruit als een Aziaat. Ai ai ai

YouTube: Netta - Toy - Israel - Exclusive Rehearsal Clip - Eurovision 2018

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:58
https://www.ad.nl/show/wa...ijven-op-podium~a36002a3/
Wel maakte hij zich sterk voor zijn keuze voor het invoeren van de dansstijl krumping in zijn Europese country: ,,Het is heel makkelijk te begrijpen voor wie er luistert naar wat ik zing. I’m not gonna be clown. En krumping komt oorspronkelijk uit het circus, van de clowns. Het kan niet duidelijker toch? De jongens dansen wat ik zing.’’
Man o man, iets met 'bord voor de kop'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Je scoreformulier ;) https://www.avrotros.nl/e...t-eurovisie-songfestival/

Die rehearsal van België was overigens wel in een heeeel erg langzaam tempo .... :z
En we schakelen alweer over naar (België) Één. Gewoon ondertiteling ipv geouwehoer erdoorheen ...
NCIS Los Angeles actrice links ... dacht dat ze Braziliaanse was maar blijkbaar dus Portugese (Daniela Ruah).

[ Voor 54% gewijzigd door apis29 op 08-05-2018 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:52
Hier gewoon lekker op vakantie en Nederland 1 aan. Vind de presentatie wel leuk. Wij (mijn vrouw en ik) lullen er ook doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Die eerste zong iig alvast vals.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:05

sjaool

Every life should have 9 cats

apis29 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 20:56:
NCIS Los Angeles actrice links ... dacht dat ze Braziliaanse was maar blijkbaar dus Portugese (Daniela Ruah).
Ze is Amerikaanse geboren in Boston. Haar vader is ouders zijn Portugees.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 08-05-2018 21:14 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
sjaool schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 21:13:
[...]

Ze is Amerikaanse geboren in Boston. Haar vader is Portugees.
Lees net de wiki toevallig en op d'r 5e alweer terug verhuist naar Portugal en opgegroeid. Zal ongetwijfeld een dubbele nationaliteit hebben (waarvan de Braziliaanse er iig geen is, ging daar standaard vanuit toen ik d'r naam zag wat jaren terug)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Albanie denkt dat 't een uithalencontest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@apis29 Ik had de wiki ook geraadpleegd.

Ik blijf het ieder jaar maar weer een maffe vertoning vinden hoor. Instrumenten op het podium en dan maar doen alsof. Ik hoop dat ze ooit tot inzicht komen dat een echte orkest of band veel mooier en beter is. Ik mis dat toch wel.

Voor mijn part laten ze ieder jaar het Metropole orkest invliegen, die spelen echt alles. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:48
Tot nu toe allemaal vals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Een orkest is ook veel beter en dat deed men vroeger ook, maar da's gewoon te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

CyBeR schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 21:18:
Een orkest is ook veel beter en dat deed men vroeger ook, maar da's gewoon te duur.
Lijkt mij wel meevallen als je ziet wat dat hele circus nu ook kost.

O, en verplichten dat de componist, arrangeur en artiest ook uit het land komen dat ze vertegenwoordigen. Nu is het gewoon een bak geld er tegenaan gooien en mensen inhuren.

Tot nu toe valt het allemaal maar tegen. Middelmatige zang en vlakke nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:39
De act van België is wel erg kaal, hopelijk blijft die hangen tot het einde maar het hangt puur af van de catchy tune. Helaas komt de pletwals Israël nog langs om andere kandidaten weg te blazen, het wordt een zware dobber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wat is dit voor een Cranberries wannabee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Die van Litouwen zingt "when we're are old". Mijn vrouw zegt het ook wel goed. Het slechte Engels breekt ze op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

En dit staat op 1 bij de bookmakers? Waar gaat dat heen met de muziekwereld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

"Zuiver een kip nadoen dat is nogal wat" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
De kakelende kip zal winnen. Op Twitter staat het vol van foto's met kipgerechten en #ISR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Als we als Nederland volgend jaar iemand sturen die een krolse kat zuiver nadoet winnen we vast. Katten doen het op YouTube ook al jaren erg goed.

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 08-05-2018 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Belarus is zenuwachtig volgens mij, z'n roos shaked gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Daar ging het glas van mijn plasma-tv... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Valse koortjes gallore... ik wil zo graag positief zijn... lukt tot nu toe alleen niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Due Kroatische staat en beweegt of ze moet poepen, en kijkt alsof het toilet bezet is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Inderdaad. Ondertussen vliegen aan het vangen en niks gemist.
Kim Feenstra net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het intro van Oostenrijk heeft wel wat weg van Alex Clare's Too Close.... wel een van de betere nummers tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wel één van de betere nummers op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De zangeres van Griekenland heeft last van Grayscale/Grauwschub.... gauw in quarantaine zetten/

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 08-05-2018 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Finland doet mee aan de Tros, grootste familie van Nederland.

Vind het allemaal erg tam. Of het ligt aan de televisie hier op vakantie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@Arunia Het is tot nu toe allemaal maar middelmatig en tam of juist overdreven maar dan weer slecht gezongen. Voor mij springt Oostenrijk er echt tussenuit met een goed nummer en goede zang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@sjaool Inderdaad.
Zwitserland zit ook wel enige power in. Net nummer eigenlijk.

Veel nummers blijven iig niet hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:30

masauri

aka qwybyte

Beyonce wanna be die Cyprus?

Ziet er iemand iets van die extra 20cc die ze heeft bijgespoten voor Eurovisie?

[ Voor 59% gewijzigd door masauri op 08-05-2018 22:27 ]

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Yup, ik snap ook wel waarom die nu op 1 staat bij de bookmakers. Jammer dat alleen de muziek goed is. De rest is middelmatig tot slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Hoop iig dat de 2e halve finale beter is dan deze. Wat een puinbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:+ Dit is de sterke halve finale ... Heb iig geen moeite om er tien te kiezen die ik door zou laten gaan en dat is ook wel eens anders geweest :D .

[ Voor 56% gewijzigd door apis29 op 08-05-2018 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Arunia schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:30:
Hoop iig dat de 2e halve finale beter is dan deze. Wat een puinbak.
Ik weet wel dat Waylon live veel beter zingt dan de artiesten die ik in deze halve finale heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik hoorde regelmatig alsnog het luchtalarm dat ik maandag miste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@apis29 you don't say... :p

@sjaool dat is zeker zo. We gaan het zien. Vond belarus volgens mij wel aardig. Die met die meid met de witte pruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

door imo:

Azerbaijan
Tsjechië
Israël
Estland
Oostenrijk
Finland
Armenië
Zwitserland
Ierland
Cyprus

Ik denk dat België het niet redt., hoewel ik hoop van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Heb daarvan Azerbaijan, Oostenrijk en Finland niet eens geshortlist en dan moet ik er nog steeds een paar wegstrepen. Litouwen had ik bijv. wel op de shortlist ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
Dat liedje van vorig jaar blijft me nog steeds raken. Versta er geen reet van, maar het raakt. Heel mooi en heel klein. Beetje een Disney liedje zoals van Lady en de Vagebond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

apis29 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:39:
Heb daarvan Azerbaijan, Oostenrijk en Finland niet eens geshortlist en dan moet ik er nog steeds een paar wegstrepen. Litouwen had ik bijv. wel op de shortlist ...
Litouwen twijfelde ik over, Azerbaijan redt 't altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Oostenrijk met Kim Feenstra en een maxi pad in d'r broek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Zwitserland. Moet aan coyote ugly denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:49

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Azarbeidjan, België en Cyprus vind ik wel goed. De 'slechtste' die door de slechtheid toch goed is, daar nomineer ik Israël voor met hun vogeltjesdans! :P

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Man, man, man... wat fout.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
  • België
  • Tsjechië
  • Litouwen
  • Israël
  • Estland
  • Bulgarije
  • Armenië
  • Zwitserland
  • Ierland
  • Cyprus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yyjy0EYwk9AKiH5gbPwldcZh/full.jpg

Streepje eronder is twijfelgeval voor het geval ik op meer dan tien zou uitkomen, vind die van Tsjechië eigenlijk maar niks maar zie het nog wel doorgaan ... België was iig beter dan bij de rehearsal.

[ Voor 44% gewijzigd door apis29 op 08-05-2018 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

AW_Bos schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:47:
Azarbeidjan, België en Cyprus vind ik wel goed. De 'slechtste' die door de slechtheid toch goed is, daar nomineer ik Israël voor met hun vogeltjesdans! :P
Ja ik zou er (Israël) nooit voor stemmen maar ik zie 't wel door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

CyBeR schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:48:
[...]

Ja ik zou er nooit voor stemmen maar ik zie 't wel door gaan.
Hoe gek het ook kan keren is wel duidelijk. Net als Conchita Wurst, die vrouw met die baard.
Iedereen dacht: "Dit gaat niet door 8)7 ", en jawel... 7(8)7

Met al die buurlanden die voor douze points gaan is het altijd tot het laatste moment spannend in de finale.
Ach, ik zie het als vermakelijke muzikale poppenkast :+

[ Voor 20% gewijzigd door AW_Bos op 08-05-2018 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nederland doet sowieso wel goede zaken daar in Portugal. Alle verlichting wordt geregeld door een Nederlands bedrijf, die dit trouwens al een paar jaar achtereen doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

sjaool schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:50:
Nederland doet sowieso wel goede zaken daar in Portugal. Alle verlichting wordt geregeld door een Nederlands bedrijf, die dit trouwens al een paar jaar achtereen doet.
Unbranded is dat. Doet dat geloof ik al vele jaren lang _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
De apotheose van deze slaapverwekkende episode is een flauw afkooksel van Planet Earth. Gelukkig is het voorbij... We mogen blij zijn dat Portugal het zelden organiseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Zo'n droge opvulling ja...
Is het nog geen 5 na 11?
Ik wil resultaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
algalid schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:53:
De apotheose van deze slaapverwekkende episode is een flauw afkooksel van Planet Earth. Gelukkig is het voorbij... We mogen blij zijn dat Portugal het zelden organiseert.
wacht maar tot Nederland het ooit mag organiseren weer... dat wordt een potje plaatsvervangende schaamte van heb ik jou daar (heb die nu al bijna, en ben toch verre van Portugees :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik denk anders dat wij een beest van een show kunnen neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ik kan het niet meer ontzien...
Die dikke pukkel op het gezicht van die presentatrice met blauwe jurk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

P.O. Box schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:58:
[...]

wacht maar tot Nederland het ooit mag organiseren weer... dat wordt een potje plaatsvervangende schaamte van heb ik jou daar (heb die nu al bijna, en ben toch verre van Portugees :))
Nederland kan anders wel een aardig live-evenement organiseren en goed in beeld brengen. Het is niet voor niets dat Nederlanders over de hele wereld hiervoor worden ingezet. Ik mag alleen hopen dat ze een paar goede mensen inzetten voor de presentatie mocht het ooit mogen gebeuren. De presentatie in Portugal is maar matigjes en slecht geacteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

CyBeR schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:58:
Ik denk anders dat wij een beest van een show kunnen neerzetten.
In de Ziggo Dome ofzo _O_

Vorig jaar was dit mijn favorietje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
sjaool schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:00:
[...]

Nederland kan anders wel een aardig live-evenement organiseren en goed in beeld brengen. Het is niet voor niets dat Nederlanders over de hele wereld hiervoor worden ingezet. Ik mag alleen hopen dat ze een paar goede mensen inzetten voor de presentatie mocht het ooit mogen gebeuren. De presentatie in Portugal is maar matigjes en slecht geacteerd.
ik doelde ook vooral op de presentatie.
Wie zou jij in Nederland het willen zien presenteren? (minstens 1 duo voor de basispresentatie, en dan nog al die kekke stukjes tussendoor die wellicht ook door "bekende" Nederlanders worden gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Engeland stuurt een jonge Annie Lennox kloon zie ik wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

P.O. Box schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:03:
[...]

ik doelde ook vooral op de presentatie.
Wie zou jij in Nederland het willen zien presenteren? (minstens 1 duo voor de basispresentatie, en dan nog al die kekke stukjes tussendoor die wellicht ook door "bekende" Nederlanders worden gedaan)
Ik denk dat er bij BNN wel een paar goede jonge honden rond lopen om dat te doen. Maar gezien het Avro/Tros is....

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 08-05-2018 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:09
Engeland is al jaren niet origineel meer met de inzendingen volgens mij. Hoe kan dat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:48
Laat me echt aan Raikkonen denken die man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Engeland gooit er al jaren een beetje met de pet naar, omdat ze nooit winnen. Wat imo komt omdat ze meteen geplaatst worden in de finale ipv aan de halve finales mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

CyBeR schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:35:
door imo:

Azerbaijan
Tsjechië
Israël
Estland
Oostenrijk
Finland
Armenië
Zwitserland
Ierland
Cyprus

Ik denk dat België het niet redt., hoewel ik hoop van wel.
Ik doe dit toch vrij redelijk steeds als ik 't zelf mag zeggen.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste