"When you grow up your heart dies"
Ben in ieder geval benieuwd wat voor vermakelijks we donderdag voor ons neus krijgen
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Dat geloof ik niet. Het is een onenigheid die al veel langer loopt dan het songfestival. De artikelen van afgelopen week in het AD en Telegraaf waren alleen de druppel die de emmer deden overlopen. Hij staat de pers wel te woord maar alleen dus het AD en de Telegraaf niet.algalid schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:12:
....hoewel hij zelf gelooft dat er een complot is om hem af te maken...
Nu is Waylon natuurlijk wel een eigengereid iemand maar in die wereld waarin hij zit moet je gewoon af en toe zo handelen. Met alleen maar lief zijn kom je er echt niet. Zo kwam hij in het vorige seizoen bij It Takes 2 ook verhaal halen bij de jury toen zijn kandidaat werd afgefikt. Op zich mag ik dat wel.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Zuurpruim. Kijk hoe positief het AD vanochtend was!sjaool schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:17:
[...]
De artikelen van afgelopen week in het AD en Telegraaf waren alleen de druppel die de emmer deden overlopen. Hij staat de pers wel te woord maar alleen dus het AD en de Telegraaf niet.

Ze moeten wel...Brammos85 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:26:
[...]
Zuurpruim. Kijk hoe positief het AD vanochtend was!![]()
[afbeelding]
Het sarcasme druipt er dan ook vanaf gezien de laatste regel.
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 09-05-2018 10:35 ]
Die journalist moeten ze wat mij betreft gelijk ontslaan. Die man wordt betaald om de lezer over het festival te informeren, niet om kinderachtige bitch fights met artiesten uit te vechten.Brammos85 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:26:
[...]
Zuurpruim. Kijk hoe positief het AD vanochtend was!![]()
[afbeelding]
In de voetballerij is er ook wel eens een speler die de pers boycot. Geen journalist die het dan in de botte kop haalt niet gewoon objectief de wedstrijd te verslaan. Eens temeer het bewijs dat de show journalistiek het woord journalistiek al niet waard is.
Israel klonk vocaal erg zwak (buiten adem) en de staging erg rommelig en ik gok dat dit niet gaat winnen.
Cyprus is een van de favorieten, alhoewel ik haar wel veel teveel zie kopieren van Beyonce, zelfs de danspasjes. Ook vocaal niet sterk, wel een leuk liedje.
Tsjechië zou ook zomaar kunnen winnen, alhoewel het nummer natuurlijk ook gedeeltelijk niet uniek is (Jason Derulo - Talk Dirty To Me). Wel vond ik de camerashots tussen Mikolas en de dansers erg rommelig.
Zwitserland erg jammer (mooie vrouw trouwens!) maar weer bewijst Hans Pannencoucke dat hij opnieuw een zwakke staging neer heeft gezet.
Waylon moet wat mij betreft heel hoog eindigen. De song is een van de beste van alle inzendingen. De staging is gemiddeld, maar dan nog zou hij overeind moeten blijven staan, omdat het nummer te goed is om buiten de Top 10 in de finale te eindigen. Het is wel te hopen dat hij de 2de helft gaat loten in de finale. Grappig genoeg zitten alle favorieten nu in de 2de helft van de finale.
Verrassingen? Ierland misschien en ik had Griekenland wel verwacht, omdat Cyprus ook in die halve finale zat, maar hoogstwaarschijnlijk is Griekenland enorm laag bij de jury geeindigd, anders kan ik het niet verklaren.
Wij hoeven ons geen zorgen te maken. Op naar zaterdag!

Het wordt precies skippen tot 23:10 voor de uitslag
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
D'r mag maximaal zes man op 't podium staan. Dus ik weet ook niet wat voor truukerij dat was.lochpatje schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:37:
Hoeveel mensen zouden nou achter die muur hebben gestaan? op gegeven moment zag je haar ervoor en toen nog 2 sets vrouwen benen.
[ Voor 131% gewijzigd door CyBeR op 10-05-2018 21:42 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat had inderdaad niet gehoeven, voor de rest gewoon goed.Quad schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:41:
Het nummer van Waylon is best lekker, maar die dansers..
Nummer heeft wel wat van Keep the Faith van Bon Jovi.
Edit: australie wel te verstaan
Edit2: ik zadaarnaast ook weinig nut in het gebruik van die gitaren en trommels als die niet eens daadwerkelijk spelen ( of uberhaupt versterkt zijn)
[ Voor 60% gewijzigd door s0ulmaster op 10-05-2018 21:47 ]
tijd voor wat klusjes!
Deed me denken aan Zanger Rinussambalbaj schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:53:
Die moves van die ene Pool zijn ook eng.
Nummer is verder wel aardig alleen de zangeres is matig.
SoulArunia schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:56:
Sticks and Stones will break my toe bij Malta?!
Pff wat een overgang
[ Voor 18% gewijzigd door sambalbaj op 10-05-2018 22:05 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Yep. Sinds enkele jaren mag er niet live gespeeld worden.Tarin schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:06:
De muziekinstrumenten zijn vziw altijd alleen voor de show, alleen de zang is live de rest een bandje. Toch?
Ik klaag nietArunia schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:06:
Net als de naam, een beetje een kleffe hap.
@gambieter met zulke benen mag dat.
@Tarin dat klopt.
(Beetje Taylor Swift imitatie)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 10-05-2018 22:10 ]
Die snelheidslijnen werken ook alleen als je de camera er goed op richt.
[ Voor 33% gewijzigd door Arunia op 10-05-2018 22:11 ]
Servië, Moldavië, Nederland, Hongarije, Zweden?apis29 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:09:
Nog 4 liedjes en ik heb er pas 5 op 'door'. Zweden er ook maar bij al, nog vier ... paar maybe's die er dus iig bij gaan komen.
Zoiets zouden wij ook eens moeten doen.
Dit dus.
Ik vond dat wel mooi ja.FunkyTrip schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:11:
Wel aparte staging nu. Gewoon zwart met wat lijntjes. Trekt de aandacht naar de danser.
Geen stem dus. Jeetje, het refrein was gewoon een koortje.Arunia schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:10:
Zweden wil Justin Timberlake zijn, maar heeft de stem van Justin Bieber.
En een beetje Daft Punk op de achtergrond.Arunia schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:10:
Zweden wil Justin Timberlake zijn, maar heeft de stem van Justin Bieber.
Die snelheidslijnen werken ook alleen als je de camera er goed op richt.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
je bedoelt alle aandacht naar Waylon en Ilse een paar jaar geleden? Zoiets hebben we dus al eens gedaan.. (wat niet betekent dat het niet weer mag... ik vond de regie bij Waylon deze keer iets te abrupt en teveel aandacht voor de sidekicks)FunkyTrip schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:11:
Wel aparte staging nu. Gewoon zwart met wat lijntjes. Trekt de aandacht naar de danser.
FF kijken zo wat Servië was, tot NL kwam klonk het nog niet de moeite waard om te kijken (was nog muren aan het verven). Maar ik herinner me nu dat het over een geboortetekort ging oid en die kon er idd ook wel mee door ...Hongarije in principe wel voor mij maar staat nog bij de maybe's. Andere drie idd wel al ...sambalbaj schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:11:
[...]
Servië, Moldavië, Nederland, Hongarije, Zweden?
Heb ook Australië erbij maar zal ook komen omdat ik die al eerder gehoord had bij een of andere tv show en toen was het wel vrij goed uitgevoerd. Letland er ook bijgezet voor een Baltisch trio in de finale, misschien was ik ook wel afgeleid van de zang

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 10-05-2018 22:25 ]
Hij staat er alleen bij als een Igor.
Hoe bedoel je? Dit lijkt totaal niet op wat Portugal deed vorig jaar. Dit is gewoon standaard Eurovisie meets Zuid/Oost-Europese balkan opera-meukTarin schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:15:
Ook Montenegro doet een Portugalletje.
Dit dus.
Het begin wel, daarna konden ze het niet laten de santenkraam uit te pakken.FunkyTrip schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:16:
[...]
Hoe bedoel je? Dit lijkt totaal niet op wat Portugal deed vorig jaar. Dit is gewoon standaard Eurovisie meets Zuid/Oost-Europese balkan opera-meuk
Dit dus.
En ga er het komende half uur maar uit, het was dinsdag al een vervelend tussenstuk, je kan de tijd beter besteden.
[ Voor 44% gewijzigd door algalid op 10-05-2018 22:25 ]

En hij vergat 'jat twee maten van een Jamiroquai-liedje' en 'copypaste tot de 2,5 minuut vol zijn'apis29 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:27:
'That's how you write a song' ... geen enkele hit gehad sinds Eurovisie 2009?
Noorwegen
Roemenië
Servië
Moldavië
Nederland (duh)
Australië
Letland
Hongarijë
Zweden
Slovenië
Moeilijk deze keer imo. Veel middelmatigheid.

Haha ja daar kwam ik vorig jaar ook achtersoeppie schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:32:
Via de app stemmen kost ook gewoon €0.45 cent per bericht. Je telefoon stuurt gewoon een sms! Dan hoeft het niet meer
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 10-05-2018 22:34 ]
- Servië
- Moldavië
- Nederland
- Australië
- Malta
- Hongarije
- Letland
- Zweden
- Slovenië
- Oekraïne

[ Voor 36% gewijzigd door apis29 op 10-05-2018 22:42 ]
Through the fire and flames
Voor-/nadeel is nu wel dat alleen de landen van vandaag mogen stemmen en zoveel buurlanden/ vriendelijk gezinde landen zitten er ook niet bij ...Ghetto schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:41:
De performance van Rusland maakt niet uit, ik verwacht dat ze gewoon naar de finale gaan!
Ik denk dat deze keer niet. 't was echt niks imo.Ghetto schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:41:
De performance van Rusland maakt niet uit, ik verwacht dat ze gewoon naar de finale gaan!
En toch op het laatst nog door. Pff.
[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 10-05-2018 23:10 ]
[ Voor 56% gewijzigd door gambieter op 10-05-2018 23:11 ]
Elke keer als fucking laatste ook weer he.CyBeR schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:32:
Mijn gok
Noorwegen
Roemenië
Servië
Moldavië
Nederland (duh)
Australië
Letland
Hongarijë
Zweden
Slovenië
Moeilijk deze keer imo. Veel middelmatigheid.
Also 8/10 woot.
Ben benieuwd hoever hij komt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
apis29 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:37:
had Zweden niet opgeschreven ...
- Servië
- Moldavië
- Nederland
- Australië
- Malta
- Hongarije
- Letland
- Zweden
- Slovenië
- Oekraïne
apis29 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:37:Naja, als je friendly neighbour stemgedrag krijgt maakt Noorwegen vast een betere kans dan een Malta bijv. ... Polen was vorig jaar vlgns mij ook niet eens door met een beter liedje nog dus die Polen buiten de grenzen kan je ook niet meer op vertrouwen.
[ Voor 87% gewijzigd door apis29 op 10-05-2018 23:18 ]
Alleen de presentatie van de lokale presentatoren zelf en niemand die erdoorheen kletst
Nou had iedereen Noorwegen ook wel aan zien komen he.apis29 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 23:14:
Het Scandinavisch Blok strikes again: Denemarken en Noorwegen naar de finale ...
Lekker subtiel
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️