Helaas ondanks alle goede aspecten van de 7 plus zoals camera en batterijduur nekt het oplaadprobleem mij nu volledig. Er zit gewoonweg teveel ruimte op de aansluiting van de USB-C waardoor er bij het opladen (ook liggend) constante kleine onderbreking ondervindt. Opladen gaat steeds slechter en ik moet ondanks mijn studentenbudget toch opzoek naar een andere telefoon en kan deze niet meer verkopen (ik kan dit niet een ander aandoen).
Ja ik heb nog garantie en zou hem kunnen laten repareren, echter lees ik dat reparatie het werkelijke probleem niet oplost en het dus een kwestie van tijd is voordat de boel weer stuk gaat.
HMD zou zich dood moeten schamen geen actie te ondernemen, immers zou er een recall moeten plaatsvinden voor toestellen met een dergelijk probleem op de poort. Ik hoor niets, HMD lijkt het simpelweg niet te boeien. Ik hoop nu dan ook van harte dat dit bedrijf zo snel mogelijk failliet gaat en mensen bespaart van dergelijke oplichting (een product verkopen met kennis van productiefout is gewoonweg je reinste oplichting!)
Heel erg zonde van dit toch wel mooie toestel, dat er zo'n smerig bedrijf voor verantwoordelijk is.
Ik heb Belsimpel ingelicht dat zij een product verkopen met een productiefout, hopen dat ze er iets mee doen.
[
Voor 13% gewijzigd door
Anoniem: 754381 op 17-04-2019 15:53
]