@
Bor Het is best een goed toestel hoor. Ik heb zelf een variant met een Novatek scherm. Dat zal waarschijnlijk ook de variant die je momenteel in de winkel kan krijgen. Ik heb bij deze telefoon de volgende dingen die niet zo goed werken:
- Helderheid van het scherm is niet erg donker in te stellen waardoor met name 's nachts het scherm wel erg fel is.
- Registratie van touchscreen lijkt niet altijd goed te werken waardoor ik wel eens aanslagen mis of dat deze soms te snel worden geregistreerd.
- Bij opladen herstart/crashed het toestel soms wel eens.
- Wifi werkt niet op iedere router goed, thuis heb ik geen problemen maar bij of de KPN wifi router van mijn schoonvader valt de verbinding telkens weg. Mogelijk is dit het wifi probleem waar iedereen over klaagt maar wel binnenkort gefixed wordt door Nokia.
- Verder schijnt de USB-C connector kwetsbaar te zijn. Die van mij is echter nog niet stuk en vertoond ook geen indicatie van slijage o.i.d.
Er zijn ook wel een aantal goede dingen te melden:
- Toestel is lekker vlot voor de prijscategorie
- Kleuren op het scherm zijn best mooi, ik heb zelf geen gele waas zoals het Novatek variant van @
Ossi had
- De camera is voor de prijs best goed, maar niet geweldig
- Het toestel is lekker stevig
Als ik achteraf geweten had dat ik eerder genoemde problemen zou hebben was ik voor een ander toestel gegaan. Als ik jou was zou ik naar een Pocophone F1 o.i.d. gaan kijken.
Idempotent.