Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Dennepen schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:29:
Sinds enige weken in het bezit van een Nokia 7 Plus. Erg tevreden over de kwaliteit, bouw en gebruiksgemak. Helaas heb ik de laatste dagen problemen met het touchscreen. Het reageert soms niet of blijft hangen. Daarnaast is er sinds een dag een verticale blauwe lijn door het scherm heen. Ook tijdens het booten is deze lijn zichtbaar. Inmiddels maar aangemeld bij Dynafix. Ik vermoed een probleem met het scherm. Is iemand bekend met deze problemen i.c.m. Nokia 7 Plus. Zie foto voor wat ik bedoel: https://goo.gl/4biwMZ
Ik had op random momenten mijn hele scherm vol met horizontal en verticale lijnen die heen en weer dansten over mijn scherm. Haast niet maar te lezen en touch screen reageerd ook niet/amper meer. Soms was dit ook weer uren over. Opgestuurd naar Dynafix en een weekje later weer netjes retour: "probleem niet aangetroffen". :X Ook zonder belletje naar mij te plegen of iets dergelijks, ik stuur hem toch niet voor niks op! Kost me ook nog eens 8 Euro. Boos belletje met verkoper mobiel.nl. Nu naar hun antwoordnummer gestuurd en gaat hij via hun weer naar Dynafix. Ook de eerste 8 euro verzendkosten terug gekregen. Nu hopen dat hij ook weer heel terug komt, ben hem nu al weken kwijt in totaal :/

edit:
foto
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0MB7Gea6m4nvYeLU1qSw7j1d/thumb.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door d.bakker84 op 28-06-2018 15:10 ]

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illuminatorz
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 21:18
Goedendag,

Ik gebruik al ruim 2 maanden mijn 7 plus naar alle tevredenheid.
Alleen heb ik 1 probleem, ik kan namelijk mijn telefoon niet ontgrendelen door ok Google te zeggen.

In het vergrendelscherm kan ik het microfoontje verslepen en er tegen praten.
Dat kan dan niet omdat me stem niet geregistreerd staat, hier voor krijg ik dan wel een melding om dit in te stellen.
Dit doe ik dan door 3x ok Google te zeggen, maar dan geeft die een fout melding dat het mislukt is en staat er een optie om het opnieuw te proberen.
Alleen als ik daar op druk gebeurt er niks.

Kunnen of hebben jullie het wel ingesteld of werkend gekregen?

Zo ja is er misschien nog een andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:52
M-67 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:58:
[...]

waren de oortjes volledig ingeplugd? soms moet je goed hard duwen tot je de klik hoort.

Als ze goed ingeplugd waren, probeer deze app eens om de headphone aansluiting te resetten :
https://play.google.com/s...=com.bjemtj.headsettoggle
De oortjes zijn volledig ingeplugd. Ik hoor een klik en verder kunnen ze ook niet.

Ik heb de app even gedownload, als ik de oortjes inplug dan springt de app om. Na 3 seconden geeft de app alweer aan dat ze unplugged zijn....

Ik heb meerdere oortjes geprobeerd. Met Bluetooth gaat het overigens wel goed. Zou het dan toch hardware gerelateerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Zijn er mogelijkheden om de witte gui te veranderen naar zwart? Heb een 7+ sinds gister ter vervanging van mijn moto G5 plus. Man, wat fijn om een keertje een telefoon te hebben met een goede accu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
b00ster schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 07:57:
Zijn er mogelijkheden om de witte gui te veranderen naar zwart? Heb een 7+ sinds gister ter vervanging van mijn moto G5 plus. Man, wat fijn om een keertje een telefoon te hebben met een goede accu!
Gebruik van een andere launchter (bijv. Nova).
Hierin kun je zelf kiezen wat voor kleur bijv. de app drawer moet worden.

Of een donkere wallpaper kiezen, dan verander in ieder geval je drop down menu.
Deze kleurt dan met de wallpaper mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01
b00ster schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 07:57:
En je kan ook nog met Substratum aan de gang. Die heeft sinds Android 8 ook geen root meer nodig om te werken, maar verreist wel wat werk via ADB. Je kan dan met behulp van thema's de gehele look aanpassen, daarnaast ondersteunen veel thema's ook het aanpassen van apps, zoals Facebook en Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mb1234 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 08:19:
[...]

Of een donkere wallpaper kiezen, dan verander in ieder geval je drop down menu.
Deze kleurt dan met de wallpaper mee.
App drawer en folder achtergrond veranderd ook naar donker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Ben de laatste tijd toch een beetje teleurgesteld in de 7+. Bluetooth connection loss, regelmatig lagg in UI en apps, camerasoftware valt tegen.. post-processing kan veel beter. Zijn er meer mensen die teleur gesteld zijn in Nokia en hmd global?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Even afkloppen, maar ik heb vooralsnog geen Bluetooth issues ondervonden. Toestel werkt prima met de JBL headset en Garmin sporthorloge.

De lag die jij omschrijft herken ik ook niet, klinkt wel alsof je geheugen vol zit.

De camera is lastig te beoordelen, maar ik heb eigenlijk niet zoveel eisen. Zolang mensen en objecten maar herkenbaar zijn op de foto is het prima. Dat was met de General Mobile die ik hiervoor had wel anders.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:25
Ik heb sinds gisteren een 7 plus :-) toestel bevalt goed, hiervoor een Galaxy S7 gebruikt die problemen geeft met gebruik wifi en bluetooth.

Vandaag voor het eerst mobiel betaald met de ING betalen app, maar het viel me op dat het best even duurt voordat de telefoon reageert na tegen de terminal gehouden te hebben. Hoe zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marti28
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:41
A_A_R schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:41:
Ik heb sinds gisteren een 7 plus :-) toestel bevalt goed, hiervoor een Galaxy S7 gebruikt die problemen geeft met gebruik wifi en bluetooth.

Vandaag voor het eerst mobiel betaald met de ING betalen app, maar het viel me op dat het best even duurt voordat de telefoon reageert na tegen de terminal gehouden te hebben. Hoe zijn jullie ervaringen?
Ligt aan de ING app. Ik heb ING en bunq en de laatste werkt altijd supersnel. Bij ING is het vaak lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:47
Als je 3x op de android versie tikt (onder instellingen) krijg je een android logo te zien in een rondje, met een bepaalde beweging kon ik op een kwal swipen...

Misschien kunnen we er nog wat meer mee (verborgen instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 11-06-2019
etienne001 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:16:
[...]

De oortjes zijn volledig ingeplugd. Ik hoor een klik en verder kunnen ze ook niet.

Ik heb de app even gedownload, als ik de oortjes inplug dan springt de app om. Na 3 seconden geeft de app alweer aan dat ze unplugged zijn....

Ik heb meerdere oortjes geprobeerd. Met Bluetooth gaat het overigens wel goed. Zou het dan toch hardware gerelateerd zijn?
ja dat zou kunnen dat het een hardware probleem is.

BTW FYI:
HMD Global heeft de Nokia support app geüpdate : https://nokiapoweruser.co...te-better-with-customers/

[ Voor 13% gewijzigd door M-67 op 02-07-2018 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjong
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-09 11:18
Updated: HMD has fixed Nokia 7 Plus VoLTE issues faced by users post the June update

Hopelijk ook voor Nederland

[ Voor 7% gewijzigd door erikjong op 03-07-2018 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Is er iemand die het voor elkaar heeft om de vingerafdrukscanner ook te gebruiken om het scherm weer te locken ? Unlocken gaat prima, maar ik zou graag ook de mogelijkheid hebben om het scherm ermee te kunnen locken.

Ik kom namelijk van een Motorola G5 plus af en die had de mogelijkheid om het scherm te locken m.b.v. de vingeradrukscanner.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De update van afgelopen mei had VoLTE ondersteuning moeten brengen, maar kennelijk was het niet voldoende getest.

[ Voor 59% gewijzigd door XWB op 03-07-2018 18:54 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Zijn hier meer Nokia 7+ gebruikers met een schokkende UI en sloom reagerend keyboard? Begin me langzaam hieraan te ergeren en gebruik geen eens heel veel apps tegelijkertijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Vreemd probleem hier. In eerste instantie had ik een Fritzbox 7360 (alleen 2,4 Ghz Wifi) en een Fritzbox repeater 1750E (dual band Wifi).
Nokia leek altijd de voorkeur voor 5Ghz internet te hebben, dus verbonden met de repeater. Duit ging allemaal prima en de telefoon was altijd verbonden voor zover ik kon zien.

Vorige weke heb ik de Fritzbox 7360 vervangen voor een 7490 met Dual band Wifi. Nu dus 2 Wifi punten met 5 Ghz.
Om de een of andere reden disconnect de Wifi random op mijn telefoon. Soms voor korte tijd, soms wel tot een minuut.
Ik heb ook een Chromecast op 5Ghz Wifi en die blijft wel gewoon continue verbonden.

Op zowel de router als repeater staat 2,4 en 5Ghz aan en zijn de namen van de netwerken gelijk.
Kanalen voor 2,4Ghz zijn gelijk en die van 5Ghz ook.
Ik heb nu de repeater uitgezet, maar dit maakt geen verschil.
Overigens zie ik nu dat disconnecten ook op 2,4Ghz gebeurd.

Ik heb sterk de indruk dat het aan de Nokia ligt aangezien een Chromecast wel verbonden blijft.
Ik heb ook een Moto X play liggen, deze lijkt ook altijd verbonden te blijven, al kijk ik hier niet continue op.

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:58
Accu is echt heel erg goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/o7RoYYM8UCXkdreJ0BVCooyd/thumb.png

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Hoe krijg je het voor elkaar.. dit lukt mij echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
b00ster schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:22:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar.. dit lukt mij echt niet.
Doe niks bijzonders. 4g en wifi aan. Gebruik de telefoon gewoon 😁

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-09 11:55
b00ster schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 19:43:
Zijn hier meer Nokia 7+ gebruikers met een schokkende UI en sloom reagerend keyboard? Begin me langzaam hieraan te ergeren en gebruik geen eens heel veel apps tegelijkertijd...
Ik heb hier totaal geen last van. Heb je al eens ge reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Buffalo schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 19:54:
Vreemd probleem hier. In eerste instantie had ik een Fritzbox 7360 (alleen 2,4 Ghz Wifi) en een Fritzbox repeater 1750E (dual band Wifi).
Nokia leek altijd de voorkeur voor 5Ghz internet te hebben, dus verbonden met de repeater. Duit ging allemaal prima en de telefoon was altijd verbonden voor zover ik kon zien.

Vorige weke heb ik de Fritzbox 7360 vervangen voor een 7490 met Dual band Wifi. Nu dus 2 Wifi punten met 5 Ghz.
Om de een of andere reden disconnect de Wifi random op mijn telefoon. Soms voor korte tijd, soms wel tot een minuut.
Ik heb ook een Chromecast op 5Ghz Wifi en die blijft wel gewoon continue verbonden.

Op zowel de router als repeater staat 2,4 en 5Ghz aan en zijn de namen van de netwerken gelijk.
Kanalen voor 2,4Ghz zijn gelijk en die van 5Ghz ook.
Ik heb nu de repeater uitgezet, maar dit maakt geen verschil.
Overigens zie ik nu dat disconnecten ook op 2,4Ghz gebeurd.

Ik heb sterk de indruk dat het aan de Nokia ligt aangezien een Chromecast wel verbonden blijft.
Ik heb ook een Moto X play liggen, deze lijkt ook altijd verbonden te blijven, al kijk ik hier niet continue op.

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Ik heb een 7490 en dezelfde problemen, het maakte eigenlijk nooit uit omdat hij meestal de connectie heel snel weer oppakt, maar nu ik op de iPad het WK kijk valt me op dat het zo 3 keer per wedstrijd kort zonder problemen is, maar soms dat ik de verbinding handmatig moet verbreken en weer verbinden, nogal zuur tijdens de strafschoppen.

Ik ga de firmware eens downgraden als dat kan.

Maar ik herken je probleem dus zeker. Op mijn Nokia zie ik eigenlijk alleen dat hij weer 4G heeft en dan na een paar seconden weer wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
jodeltje schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:16:
[...]

Ik heb een 7490 en dezelfde problemen, het maakte eigenlijk nooit uit omdat hij meestal de connectie heel snel weer oppakt, maar nu ik op de iPad het WK kijk valt me op dat het zo 3 keer per wedstrijd kort zonder problemen is, maar soms dat ik de verbinding handmatig moet verbreken en weer verbinden, nogal zuur tijdens de strafschoppen.

Ik ga de firmware eens downgraden als dat kan.

Maar ik herken je probleem dus zeker. Op mijn Nokia zie ik eigenlijk alleen dat hij weer 4G heeft en dan na een paar seconden weer wifi.
Ondertussen heb ik nog wat verder getest.
- Het gebeurt zowel op 2,4 als 5 Ghz.
- Gisteravond duurde het heel lang voordat ik uiteindelijk weer Wifi verbinding had, maar is toen ook constant actief gebleven.
- Toen ik vandaag van het werk thuiskwam weer meteen discconnectie. Het duurde denk ik ruim 2 minuten voordat er weer verbinding was. Echter onstabiel en continue disconnecties.
- Net kom ik thuis en werkte niks meer :+
Router + glasmodem gereset. Werkt vaste internet en IPTV weer.
Nokia connect alleen op 2,4Ghz in eerste instantie en disconnect vrij snel weer.
- Nu is de Nokia wel op 5Ghz geconnect, en lijkt het vooralsnog even stabiel.
Terwijl ik dit typ toch disconnects. De Fritz app geeft aan dat er tussendoor van 2,4 naar 5Ghz geschakeld word. Maar ook disconnects vanaf 5Ghz, en direct erna een connect op 2,4Ghz. Na verloop van tijd schakelt de Nokia automatisch over op 5Ghz, om vervolgens weer te disconnecten.

Ik heb het kanaal van de 5Ghz nu op Automatisch gezet, maar dit maakt niets uit.
Ik zet 5Ghz voorlopig uit, dit lijkt tot nu toe goed te gaan.

Rare vraag, maar zou het uitmaken dat ik vlakbij Rotterdam Airport woon? Aangezien 5Ghz band ook voor radar gebruikt word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Vorige week mijn eerste issue met de Nokia 7+ gehad: de GPS werkte niet meer. Google Maps en Strava konden geen signaal krijgen. Ik dacht eerst dat de telefoon even bokte dus had het maar genegeerd, maar enkele dagen later werkte het nog niet. Google Maps update geïnstalleerd, werkte nog niet. Uiteindelijk maar de telefoon herstart, en daarna werkte de GPS gelukkig weer.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Buffalo schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 20:40:
[...]

Rare vraag, maar zou het uitmaken dat ik vlakbij Rotterdam Airport woon? Aangezien 5Ghz band ook voor radar gebruikt word?
Ik dacht altijd dat alleen noord Nederland daar last van, daarentegen zag ik gister toen ik met de kanalen wou spelen dat mijn 5G niet uitzond vanwege radar.. In omgeving Utrecht (zei de fritz interface).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 19:45
Nog iemand al voorgehad dat je niet kan bellen. Er gebeurt na het nummer ingeven niks. Krijg wel het belscherm, maar doet helemaal niks. Herstarten haalt niks uit. En naar mijn vader bellen bijvoorbeeld gaat wel direct.

Heel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
c4coupe schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:10:
Nog iemand al voorgehad dat je niet kan bellen. Er gebeurt na het nummer ingeven niks. Krijg wel het belscherm, maar doet helemaal niks. Herstarten haalt niks uit. En naar mijn vader bellen bijvoorbeeld gaat wel direct.

Heel raar
Ik heb een vergelijkbaar probleem.
Ik krijg het belscherm te zien en vervolgens duurt het heel lang voordat hij begint met kiezen.

Misschien is dit bij jou ook het geval? Dat je een poosje moet wachten voordat hij alsnog begint met bellen.

Voor mijn gevoel is het trouwens gekomen nadat ik 2 simkaarten in mijn toestel heb.

[ Voor 5% gewijzigd door mb1234 op 05-07-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
XWB schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:33:
Vorige week mijn eerste issue met de Nokia 7+ gehad: de GPS werkte niet meer. Google Maps en Strava konden geen signaal krijgen. Ik dacht eerst dat de telefoon even bokte dus had het maar genegeerd, maar enkele dagen later werkte het nog niet. Google Maps update geïnstalleerd, werkte nog niet. Uiteindelijk maar de telefoon herstart, en daarna werkte de GPS gelukkig weer.
Deze site beschrijft een aantal issues die kunnen voorkomen met de Nokia 7+ en hoe je ze kan oplossen.
Niet alle issues worden beschreven, enkel de meest voorkomende (in hun ogen dan): https://www.technobezz.com/common-nokia-7-issues-fixes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
M-67 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:29:
[...]

Deze site beschrijft een aantal issues die kunnen voorkomen met de Nokia 7+ en hoe je ze kan oplossen.
Niet alle issues worden beschreven, enkel de meest voorkomende (in hun ogen dan): https://www.technobezz.com/common-nokia-7-issues-fixes/
Dat gaat over de Nokia 7, niet de Nokia 7 PLUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
mb1234 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:57:
[...]

Ik heb een vergelijkbaar probleem.
Ik krijg het belscherm te zien en vervolgens duurt het heel lang voordat hij begint met kiezen.

Misschien is dit bij jou ook het geval? Dat je een poosje moet wachten voordat hij alsnog begint met bellen.

Voor mijn gevoel is het trouwens gekomen nadat ik 2 simkaarten in mijn toestel heb.
Ik krijg ook het belscherm te zien. Verder gebeurt er niks. Tot 1 minuut later, dan is mijn geduld wel op. 15 minuten later bel ik terug naar die nummer, vanop mijn werk dan,dus dom andere plaats. En lukt het weer wel zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
jodeltje schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:45:
[...]

Ik dacht altijd dat alleen noord Nederland daar last van, daarentegen zag ik gister toen ik met de kanalen wou spelen dat mijn 5G niet uitzond vanwege radar.. In omgeving Utrecht (zei de fritz interface).
Momenteel werkt er wederom niks in mijn netwerk. Internet zelf ligt er ook weer uit, maar er is volgens mij geen storing.
Dus of er is iets met de router, of ook met de Nokia.
Sowieso lijkt het met de Nokia niet goed te gaan. Aangezien een Chromecast wel blijft werken.

Word vervolgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Belisarius
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-12-2022
Jups, jups. Ik speel er graag Pokemon Go mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-09 12:50

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Hallo allemaal, sinds gisteren in het bezit van de Nokia 7+. Komende van eenMoto Z play zijn er een aantal zaken die mij negatief opvallen.

- Ik kon sinds 8.0 bij de Moto via de homescreen instellingen kiezen voor een donker thema voor mijn app drawer. Ok dacht dat dit een stock toevoeging was maar blijkbaar niet?

-Ik merk dat de wallpaper indien deze niet heel donker is dat deze bij de laatste 30% naar beneden vaag kleurt alsof er een soort mist over heen hangt. Ik schrok me in eerste instantie rot, dacht een kapot scherm te hebben.. maar is dit een lelijke designkeuze van Google in 8.1 ofzo? Ik wil gewoon een wallpaper van mijn dochter plaatsen zonder dat deze vervaagt naar onderen!

-Het viel mij ook dat ik links op websites soms meerdere keren moet indrukken... Ze selecteren dan, worden rood als zijnde ingedrukt maar er gebeurd niks...

-De camera valt me tegen, begreep dat dit waarschijnlijk software is, wordt hier aan gewerkt of is er eenvoudig zonder root iets aan te doen?

-Het valt mij op dat mijn vingers, vooral duim niet altijd geregistreerd worden

-Het gboard toetsenbord wat ik voorheen ook gebruikte maakt ineens eens rare woorden, verspringt ook snel naar het volgende woord zodat ik ineens 2 letter woorden krijg e.d.

Voor de rest een fijn toestel maar ik had meer verwacht denk ik ten opzichte van de Moto Z play :)

[ Voor 10% gewijzigd door Tweakriez op 06-07-2018 06:28 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Laatst online: 00:21
Tweakriez schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 06:24:
Hallo allemaal, sinds gisteren in het bezit van de Nokia 7+. Komende van eenMoto Z play zijn er een aantal zaken die mij negatief opvallen.

- Ik kon sinds 8.0 bij de Moto via de homescreen instellingen kiezen voor een donker thema voor mijn app drawer. Ok dacht dat dit een stock toevoeging was maar blijkbaar niet?

Donker of licht thema word automatisch aangepast a.d.h van je wallpaper.
Heb je een donkere wallpaper wordt het ''thema'' ook donker en bij een lichte licht.

-Ik merk dat de wallpaper indien deze niet heel donker is dat deze bij de laatste 30% naar beneden vaag kleurt alsof er een soort mist over heen hangt. Ik schrok me in eerste instantie rot, dacht een kapot scherm te hebben.. maar is dit een lelijke designkeuze van Google in 8.1 ofzo? Ik wil gewoon een wallpaper van mijn dochter plaatsen zonder dat deze vervaagt naar onderen!

Is het niet zo dat je nachtverlichting dan aangaat?

-Het viel mij ook dat ik links op websites soms meerdere keren moet indrukken... Ze selecteren dan, worden rood als zijnde ingedrukt maar er gebeurd niks...

dat ''probleem'' ken ik niet

-De camera valt me tegen, begreep dat dit waarschijnlijk software is, wordt hier aan gewerkt of is er eenvoudig zonder root iets aan te doen?

Je zou de google camera kunnen gebruiken.
Die werkt al een stuk beter.
Echter na de Juni update werken ze niet allemaal meer

-Het valt mij op dat mijn vingers, vooral duim niet altijd geregistreerd worden

Ook geen problemen mee

-Het gboard toetsenbord wat ik voorheen ook gebruikte maakt ineens eens rare woorden, verspringt ook snel naar het volgende woord zodat ik ineens 2 letter woorden krijg e.d.

Kun je misschien de cache legen?
(Geen idee of dit werk maar kun je wellicht proberen)

Voor de rest een fijn toestel maar ik had meer verwacht denk ik ten opzichte van de Moto Z play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Laatst online: 13-09 12:50

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Niemand anders dat de wallpaper onderop waziger is? Bij niet donkere kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02:15
Ik heb mijn toestel sinds lancering ( Belgie) en ervaar dus geen van al jullie problemen. Wat ik wel telkens doe na een update is een factory reset. Ook helemaal in begin toen ik hem voor de eerste keer instelde koos ik er voor om geen enkel van mijn eerdere instellingen en apps van vorige google toestellen op dit toestel toe te passen. Pas na een maand met dir toestel koos ik er voor om een google back up te maken en die dan telkens terug te gebruiken na elke factory reset.
Misschien helpt dit of ik heb dan gewoon geluk met mijn toestel.

Enig minpuntje is dat hij vrij warm wordt de laatste dagen ( omgeving temp van +-30 °) maar dat lijkt me helemaal normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tweakriez schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:50:
Niemand anders dat de wallpaper onderop waziger is? Bij niet donkere kleuren?
Andere launcher installeren, dan is het weg.
Zelf boeit hij mij niet zo veel.. heb er geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
evdakker schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:34:
[...]

Dat gaat over de Nokia 7, niet de Nokia 7 PLUS.
inderdaad, ik heb de verkeerde link gepaste hier. dit is de juiste : https://www.getdroidtips....-plus-problems-and-fixes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:07
Chaser2600 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:25:
[...]

Andere launcher installeren, dan is het weg.
Zelf boeit hij mij niet zo veel.. heb er geen last van
Klopt ik heb hem zelf van Windows.(net zoals mail etc) Werkt hier uitstekend... zelfde met toetsen board SwiftKey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beukenootjes
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-07 19:41
Ik heb het toestel inmiddels een aantal dagen in bezit, na 4 jaar een Nexus 5 te hebben gehad. Ik ben erg te spreken over de accuduur (doe er circa 2 dagen mee), maar merk geen enorm snelheidsverschil bij normaal gebruik t.o.v. de oude Nexus. Desalniettemin geen haperingen ofzo, dus geen probleem.

Weet iemand of de telefoon 1080p op 60fps ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvanaerde
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 13:49
Zijn er nog mensen die het touch probleem ervaren?
Vlak na het unlocken, werkt de touch screen niet: het scherm reageert op geen enkele aanraking. Dit is (tijdelijk) op te lossen door het toestel weer te locken en te unlocken.

Is bij mij enkele weken geleden begonnen (sinds de June update?), en stilaan erger geworden: het komt meer en meer voor.

https://community.phones....ussions/topics/7000027119

Ik gebruik altijd de fingerprint voor het unlocken. Nog niet geprobeerd of het ook voorvalt met bv. een pincode unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-04 13:24
bvanaerde schreef op maandag 9 juli 2018 @ 11:15:
Zijn er nog mensen die het touch probleem ervaren?
Vlak na het unlocken, werkt de touch screen niet: het scherm reageert op geen enkele aanraking. Dit is (tijdelijk) op te lossen door het toestel weer te locken en te unlocken.

Is bij mij enkele weken geleden begonnen (sinds de June update?), en stilaan erger geworden: het komt meer en meer voor.

https://community.phones....ussions/topics/7000027119

Ik gebruik altijd de fingerprint voor het unlocken. Nog niet geprobeerd of het ook voorvalt met bv. een pincode unlock.
Here the same, daarbij een verticale streep in het scherm aan de linkerkant. Toestel ter reparatie aangeboden aan Dynafix; ze kunnen het toestel niet repareren. Ik wacht nu op reactie van Tele2/Nokia of ik een nieuwe krijg of mijn geld retour.

Dit lijkt een structureel probleem te zijn met de Nokia 7 Plus en treed na enkele weken op.
Zie ook: https://forum.xda-develop...k-unlock-to-make-t3811725

[ Voor 5% gewijzigd door Dennepen op 09-07-2018 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boostie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 15:26
Push notifcaties werken echt matig. Worden pas opgehaald als ik m'n scherm unlock. Iemand een fix?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvanaerde
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 13:49
Nokia chat gecontacteerd. Ze geven aan dat er een gekend (software)probleem is met de touch na unlock.
Ze werken naar eigen zeggen hard aan een oplossing, die in een van de volgende updates zal meekomen. Men kon niet zeggen of het al in de patch van juli zal zitten.

M.a.w. het lijkt geen hardware probleem te zijn, als ik de Nokia chat mag geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02:15
Ik heb de mijn tekoop gezet. Fantastisch toestel maar te groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:39
Ik kom van een Nexus 5x af en dacht ook dat ik m te groot zou vinden. Maar vind het formaat prima.

Over het algemeen erg tevreden met de telefoon, maar heb twee vragen:
De minimale schermhelderheid is erg hoog. Kan die nog lager?
De telefoon verbind pas na een paar minuten met de parrot in de auto. Mijn oude telefoon verbond binnen een halve minuut met de carkit. Ergens een instelling wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
Ik stap toch over van de Nokia 7 Plus naar een One Plus 6, er zijn teveel problemen als ik het zo lees. Nu wachten op het aankoopbedrag of vervangend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWa
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
LeStef schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:22:
Ik heb de mijn tekoop gezet. Fantastisch toestel maar te groot.
Bedankt voor de mededeling...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Dennepen schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:48:
Ik stap toch over van de Nokia 7 Plus naar een One Plus 6, er zijn teveel problemen als ik het zo lees.
Te veel problemen? Zoveel pagina's en bijna iedereen is meer dan tevreden, paar mensen met bugs kom je altijd wel tegen.

Ik kom zelf van iOS de laatste jaren en de buggyness en smoothness van Android is echt een stuk verbeterd.

Ik vind 2 dingen niet perfect (maar ik zou er prima mee kunnen leven) is de automatische helderheid die te veel van de hak op de tak springt, opgelost door Lux te installeren.
En de camera, die is prima, maar de Gcam mod is beter.

Verder ben ik echt verbijsterd dat deze foon van 360 euro zo weinig mist, alleen wat software optimalisatie.. En daar heb ik nu 2 workarounds voor gevonden.

Super happy hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleDroid
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 18:11
jodeltje schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 13:44:
[...]

Te veel problemen? Zoveel pagina's en bijna iedereen is meer dan tevreden, paar mensen met bugs kom je altijd wel tegen.

Ik kom zelf van iOS de laatste jaren en de buggyness en smoothness van Android is echt een stuk verbeterd.

Ik vind 2 dingen niet perfect (maar ik zou er prima mee kunnen leven) is de automatische helderheid die te veel van de hak op de tak springt, opgelost door Lux te installeren.
En de camera, die is prima, maar de Gcam mod is beter.

Verder ben ik echt verbijsterd dat deze foon van 360 euro zo weinig mist, alleen wat software optimalisatie.. En daar heb ik nu 2 workarounds voor gevonden.

Super happy hier.
In Android P wordt het probleem met helderheid opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKforyou
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-08 15:31
De Nokia 7 plus mag dan een prachtig toestel zijn om te zien, qua werking wil het nog niet helemaal vlotten helaas. De camera Hapert enorm vaak een loopt vast, een als je denkt dat hij de foto genomen heeft omdat je de sluiter hoort overgaan.. blijkt de foto toch niet te zijn genomen. Dit is vooral bij het nemen van foto's met de selfie camera. Erg jammer want de camera maakt bij daglicht prachtige foto's. Ook de gevoeligheid van het aanraakscherm laat te wensen over en reageert soms erg traag (of helemaal niet). Tikken tot je een ons weegt, of wegswipen en de browser opnieuw opstarten is enige optie. Waar sommige niet tevreden zijn over het geluid bevalt mij dat prima. Het klinkt misschien wel wat blikkerig maar wel zeer helder. Ook de leesbaarheid in het zonlicht vslt mij 100% mee. Hopelijk worden de camera problemen en de gevoeligheid van het scherm nog verbeterd met een update. Mocht dat lukken dan heeft Nokia wat mij betreft één van de stijlvolste smartphones van 2018 op z'n naam staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• benbem1944
  • Laatst online: 02-03 12:27
JKforyou schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:17:
De Nokia 7 plus mag dan een prachtig toestel zijn om te zien, qua werking wil het nog niet helemaal vlotten helaas. De camera Hapert enorm vaak een loopt vast, een als je denkt dat hij de foto genomen heeft omdat je de sluiter hoort overgaan.. blijkt de foto toch niet te zijn genomen. Dit is vooral bij het nemen van foto's met de selfie camera. Erg jammer want de camera maakt bij daglicht prachtige foto's. Ook de gevoeligheid van het aanraakscherm laat te wensen over en reageert soms erg traag (of helemaal niet). Tikken tot je een ons weegt, of wegswipen en de browser opnieuw opstarten is enige optie. Waar sommige niet tevreden zijn over het geluid bevalt mij dat prima. Het klinkt misschien wel wat blikkerig maar wel zeer helder. Ook de leesbaarheid in het zonlicht vslt mij 100% mee. Hopelijk worden de camera problemen en de gevoeligheid van het scherm nog verbeterd met een update. Mocht dat lukken dan heeft Nokia wat mij betreft één van de stijlvolste smartphones van 2018 op z'n naam staan.
Ik zou met dit toestel eens teruggaan als ik jou was. Ik gebruik het toestel nu ruim drie maanden veelvuldig en herken helemaal niets van bovenstaande klachten. Heb er onder andere mijn vakantie mee gefotografeerd en gefilmd zonder een enkele hapering en ook het scherm reageert normaal vlot net als bij mijn Samsung vroeger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-09 23:41
Update van juli is beschikbaar :) aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
Hier ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWa
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
Check!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1Lj6Y6xT62FlrHz1heify4zx/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Hier ook van start gegaan. Maar zoals vorige maand, duurt ook het installeren weer belachelijk lang voor zo'n kleine update.

Nu toch al een 20 minuten aan het installeren en zit gok ik op 45 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
c4coupe schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:46:
Hier ook van start gegaan. Maar zoals vorige maand, duurt ook het installeren weer belachelijk lang voor zo'n kleine update.

Nu toch al een 20 minuten aan het installeren en zit gok ik op 45 procent.
hier ook, download ging heel snel maar het installeren van de update (2 stappen) duurde wel héél lang (ong. 30 min. in totaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Ja, hier ook alles samen makkelijk 30 minuten.
M-67 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 13:40:
[...]

hier ook, download ging heel snel maar het installeren van de update (2 stappen) duurde wel héél lang (ong. 30 min. in totaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 19:27
Gebeurt op de achtergrond toch? Dus maakt op zich niet uit dat het 'lang' duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
Al wat verbeteringen gemerkt na installatie van de update? Met name touchscreen en happerende camera?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
@Dennepen Nooit last van gehad, dus lastig te testen. Maar volgens de changelog bevat deze update alleen maar de Android security patch van juli.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt bij iedereen caller id nog na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:35:
Hier wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Yep, maar caller id heeft hier ook altijd gewerkt (dual sim).

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti28
  • Laatst online: 18:41
Die is weer stuk... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:25
Stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij deed hij het eerste telefoontje na de update ook niet. Na het herstarten van mijn telefoon deed hij het weer. Net getest en doet het nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saphaas
  • Laatst online: 19-02-2023
Update weer binnen stond er met twee minuten op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koepert
Niet meer stuk. Herstart was alles it needed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt Gcam van arnova weer na update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennepen schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:48:
Ik stap toch over van de Nokia 7 Plus naar een One Plus 6, er zijn teveel problemen als ik het zo lees. Nu wachten op het aankoopbedrag of vervangend toestel.
Heb zelf het omgekeerde gedaan. De One Plus 6 heeft een erg laag volume als je muziek door een koptelefoon afspeelt en voor 519 euro moet alles wel kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ch14346
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:29

ch14346

To change or not to change...

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 22:03:
Werkt Gcam van arnova weer na update?
De laatste versie van Arnova8G2 lijkt te werken op July patch, alleen slomotion doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:09

Inge Janse

post-l33t

XWB schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:31:
@Dennepen Nooit last van gehad, dus lastig te testen. Maar volgens de changelog bevat deze update alleen maar de Android security patch van juli.
Bij mij werd na de update (die ook bij mij heel traag verliep) de sd-kaart niet meer herkend. Dit lukte pas weer door de tray (met de sim- en sd-kaart) eruit en erin te doen. Jammer genoeg was toen de koppeling tussen de data en Spotify verdwenen, dus moet ik alles opnieuw downloaden. Het is te overleven, maar ik sla die stap liever over.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Nope. Weer Onbekend...

Vodafone Zakelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelt schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 17:27:
[...]

Nope. Weer Onbekend...

Vodafone Zakelijk...
Bij mij was dat over na een herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Ik heb die arnova mod er terug opgezet. De laatste versie, maar het automatisch beweging werkt precies niet zoals dik maand geleden.

Nog iemand last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze mobiel voor mijn vriendin besteld, ze is er heel blij mee, maar ze mist het Always On Display. Nou weet ik dat er dat niet op zit en dat de variant Ambient display erop zit, maar dat is niet helemaal wat ze zoekt.

De nokia 7+ heeft ook geen led notificatie licht, dus je kunt niet in een oogopslag zien of je berichten hebt. Iemand een idee/ervaring hoe je dit eenvoudig op kunt lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:43:
Ik heb deze mobiel voor mijn vriendin besteld, ze is er heel blij mee, maar ze mist het Always On Display. Nou weet ik dat er dat niet op zit en dat de variant Ambient display erop zit, maar dat is niet helemaal wat ze zoekt.

De nokia 7+ heeft ook geen led notificatie licht, dus je kunt niet in een oogopslag zien of je berichten hebt. Iemand een idee/ervaring hoe je dit eenvoudig op kunt lossen?
Led notificatie zou je met een app kunnen oplossen, maar verwacht geen wonderen

Bijvoorbeeld:

Light Manager - LED Settings

LED Blinker Notifications Lite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Erik1805 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:11:
[...]

Bijvoorbeeld:

Maar de nokia 7+ heeft geen Led notificatie licht, dus dan hebben die apps toch geen zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:21:
Maar de nokia 7+ heeft geen Led notificatie licht, dus dan hebben die apps toch geen zin ;)
Als je de apps even had opgezocht zie je dat je de meldingen op het scherm te zien zou moeten krijgen ;)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:23:
[...]

Als je de apps even had opgezocht zie je dat je de meldingen op het scherm te zien zou moeten krijgen ;)
*geeft zichzelf een schop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
Erik1805 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:11:
[...]

Bijvoorbeeld:

Ik had LED Blinker Notification Pro geinstalleerd voor een tijdje maar heb nu Glance Plus, wat meer de Always On Display ervaring nabootst. Prima app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

M-67 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 07:49:
[...]

Ik had LED Blinker Notification Pro geinstalleerd voor een tijdje maar heb nu Glance Plus, wat meer de Always On Display ervaring nabootst. Prima app.
Wat doet dat met de accuduur?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-67
SnoeiKoei schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:53:
[...]

hangt ervan af hoe je de instellingen hebt gezet:
klok, datum, events (agenda en mail, en Whatsapp, SMS, FB - je kan zelf kiezen van welke apps je notificaties wil), weer worden bij mij weergegeven, maar ik heb een timeout van 5 seconden gezet.

je kan die ook uitschakelen. ik kom nu 1,5 dag toe met volledig opgeladen batterij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:39
Paul! schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 21:03:
Ik kom van een Nexus 5x af en dacht ook dat ik m te groot zou vinden. Maar vind het formaat prima.

Over het algemeen erg tevreden met de telefoon, maar heb twee vragen:
De minimale schermhelderheid is erg hoog. Kan die nog lager?
De telefoon verbind pas na een paar minuten met de parrot in de auto. Mijn oude telefoon verbond binnen een halve minuut met de carkit. Ergens een instelling wijzigen?
Het parrot probleem heb ik verholpen door mijn oude telefoon uit de parrot te verwijderen en de nokia als voorkeurstoestel in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
SnoeiKoei schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:53:
[...]

Met Quick Charge maakt het mij eerlijk gezegd echt amper uit hoelang de accuduur is. Ff een kwartier inpluggen en je kan weer paar uur verder. Echt ideaal. Merk dat ik mijn telefoon ook s nachts niet meer aan de lader hang, maar gedurende de dag even een uurtje op werk en bij thuiskomst weer 2 uur etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 12:32
Ineens is het instellingen-scherm van Smart Lock bij mij leeg, eerder had ik daar gewoon een rij opties als 'lichaamsdetectie' en 'vertrouwde plaatsen' staan.
Zijn die bij jullie nog wel te selecteren? Is er misschien een andere instelling of app die roet in het eten gooit? Heb de juli-patch draaien, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Laatst online: 12-09 21:37

uFx

Sebastiaannn schreef op zondag 22 juli 2018 @ 21:36:
Ineens is het instellingen-scherm van Smart Lock bij mij leeg, eerder had ik daar gewoon een rij opties als 'lichaamsdetectie' en 'vertrouwde plaatsen' staan.
Zijn die bij jullie nog wel te selecteren? Is er misschien een andere instelling of app die roet in het eten gooit? Heb de juli-patch draaien, bedankt!
Heb ik ook eens gehad. Na een reboot is het terug :)

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Laatst online: 13-09 12:32
uFx schreef op zondag 22 juli 2018 @ 22:24:
[...]

Heb ik ook eens gehad. Na een reboot is het terug :)
Hè, helaas fixt dat het probleem niet, toch bedankt!

Edit: wat heeft gewerkt is bij de beveiliging-opties onder 'Trust Agents' Smart Lock uit te schakelen, dan een reboot te doen en vervolgens de smart lock trust agent weer aan te zetten, nu zijn de smart lock instellingen terug. Thanks hè.

[ Voor 35% gewijzigd door Sebastiaannn op 22-07-2018 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
Ik heb de Arnova8G2-V8 camera mod geïnstalleerd, ik krijg echter een zwart scherm als ik de camera functie gebruik.

De video functie laadt wel gewoon beeld zien.

Meer mensen die dit probleem herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
mb1234 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:20:
Ik heb de Arnova8G2-V8 camera mod geïnstalleerd, ik krijg echter een zwart scherm als ik de camera functie gebruik.

De video functie laadt wel gewoon beeld zien.

Meer mensen die dit probleem herkennen?
Dat is een bekende bug, op https://forum.xda-develop...e-camera-hdr-zsl-t3775956 is het ook genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:42
Ik kom me ook maar eens melden. Gisteravond via een mooie actie van Tele2 een Nokia 7 plus besteld. Lang geleden dat ik een Nokia heb gehad, dat moet de 5800 Music Express geweest zijn. Ooit een keer gestolen uit mijn auto :(

De 7+ wordt voor mij een beetje een overgangstelefoon, ik had gehoopt dat er leuke toestellen waren zonder notch, maar het is het toch allemaal net niet dit jaar.

Mochten anderen ook nog geïnteresseerd zijn: https://nl.pepper.com/aan...-abonnement-tele2nl-72733

Als het goed is krijg ik m zondag, alleen ik heb nog geen nanosim... Nog tips en tricks voor nieuwe eigenaars? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:13:
[...]

Nee.
Outlook is een zeer brakke mail app op Android. Waarom niet de native Gmail app gebruiken?
Inmiddels kan het wel. De optie verwijderen is er aan toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
Heeft iemand eigenlijk een mailclient die.....

Goed omgaat met Gmail
Goed omgaat met Outlook
Goed omgaat met .ICS uitnodigingen
Bovenstaande 3 in de agenda kan verwerken?

Ik heb nog geen cliënt gezien die alle opties goed kan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruudox
  • Laatst online: 19:37
Koepert schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 22:24:

Goed omgaat met Gmail
Goed omgaat met Outlook

ik gebruik hiervoor gewoon outlook

die ondersteuns naar mijn weten alle 3 de punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 10:58
@Koepert
Ik gebruik hiervoor:TypeApp Mail App
En volgens mij moet Gmail het ook gewoon kunnen.

[ Voor 9% gewijzigd door jaguarxj16 op 29-07-2018 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
Dank allen. K zal eens gaan kijken. Probleem met Gmail is het toevoegen van Outlook.com mailadres.

Outlook gaat in mijn beleving niet goed om met agenda/afspraakuitnodiging verzonden van m'n vrouw haar iPhone (native cliënt) waardoor ik die niet kan accepteren/zij geen melding krijgt dat ik de afspraak in de agenda heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Koepert schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 22:24:

Goed omgaat met Gmail
Goed omgaat met Outlook

Ik gebruik AquaMail, heerlijke email client met super veel opties.
(plus hij pakte als enige automatisch de push optie vooral mijn accounts)
Pagina: 1 ... 14 ... 37 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, aanbiedingen, winkels, prijzen: [Nokia 7 Plus] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, screenprotectors, laders, etc: [Nokia 7 Plus] Accessoires