charrrt744 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:44:
Ik ben wel benieuwd naar de vergelijking van dit toestel en zoiets als de motorola g6 plus. Ik verwachtte dat de 7 plus een betere camera zou krijgen, maar na intensief lezen in dit topic krijg ik daar toch mijn twijfels over. Ook las ik in de review dat het scherm mwah is. Ik merk zelf dat ik toch wel veel waarde hecht aan een scherm, komend van een nexus 6p amoled. Ik weet dat dat niet direct haalbaar is, maar ik vind de schermen van de huawei mate 10 lite en de xiaomi mi a1 bijvoorbeeld echt onder de maat.
Qua hardware lijkt dit toch echt een veel beter toestel en dat met het android one beleid. Ik zag in de review
van Damir Franc dat hij alleen niet lekker multitasked (door de processor), dus daar schrik ik dan weer van...
MatthiasDS schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:33:
[...]
Ik denk dat je je over al deze zaken weinig zorgen moet maken.
- Met de kwaliteit van de camera is eigenlijk weinig mis. Daar wordt altijd overdreven veel aandacht aan geschonken en ik vermoed dat de N7+ wegens zijn wat meer premium feel ook meer als een "cheap flagship" wordt beoordeeld dan als budget-device, en de beoordeling dan ook wat strenger wordt. Maar algemeen vind ik de camera echt wel OK.
- Kwaliteit van het scherm: zelf ben ik van een Galaxy A5 (FullHD AMOLED) naar deze N7+ gegaan. De enige reden waarom ik twijfelde was exact dit, om van een AMOLED naar een IPS LCD te gaan. Eerlijk gezegd? Geen spijt en ik mis de AMOLED eigenlijk niet.
- Multitasking: ook hier weer, zie eerste commentaar. Ik weet niet wat er verwacht wordt en misschien wordt er teveel vergeleken met absolute high-end, maar naar het multitask-menu gaan en daar doorscrollen, andere apps aantikken etc vind ik gewoon heel vloeiend lopen. Ik had er ook wat schrik voor toen ik voor de keuze voor de N7+ stond, maar achteraf gezien heb ik geen idee waar de klachten over gingen
Beste wat je kan doen is even in de winkel oid proberen... Maar voor mij heeft dit toestel weinig merkbare nadelen. Misschien het ontbreken van een IP-rating.
dit is inderdaad enorm herkenbaar haha! Ik was eerst overtuigd van dit toestel, maar toen ging ik weer verder zoeken en toen kwam ik de moto g6plus tegen en toen ging ik twijfelen... Het is idd een drama en je moet gewoon de knoop doorhakken.
Edit: even enorm off topic:
Helaas gaat het over, ik wacht al ruim zes weken op een toestel dat steeds niet geleverd wordt, elke keer gepusht met 5 dagen, dan weer twee weken erbij, etc,. Toenwas het toestel ineens ergens anders in de aanbieding, dus ik bellen, nee zou echt snel komen, nou niet dus en nu is die aanbieding over

Dus ik zat nu te hopen dat ik misschien een wat duurder toestel eruit kon onderhandelen zoals de nokia 7 plus. Maar helaas gaan ze niet akkoord, ik kan alleen een hoesje krijgen ofzo...
[
Voor 4% gewijzigd door
charrrt744 op 21-06-2018 16:08
]