Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
erwindew schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:04:
[...]

dit heb ik dus precies hetzelfde. Prive Sim (voadafone) problemen en zakelijke sim (vodafone) werkt wel alles goed op. 8)7 8)7
Alsof er iets na de update qua communicatie met Vodafone anders is geworden.

Ik vertik het om terug te gaan naar fabrieksinstellingen. Ik wacht nog maar even af. O-)
Zou het een oplossing zijn om bij Vodafone een nieuwe Simkaart aan te vragen?

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 20:28
Belisarius schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 22:53:
[...]

Variëert. Ik heb een vriend die ook tele2 heeft met volte en dan is het perfect.
Een andere vriend klinkt minder goed, maar die heeft ook een craptelefoon.
Kun je even nagaan of je al dan niet volte (of eigenlijk hd-voice amr-wb) hebt?
Wat je vrienden hebben? als in netwerk, telefoon etc?
Ik moet zeggen dat dit de eerste telefoon is waar ik geen problemen heb dat ik mensen niet goed versta.

Behalve vanochtend kon ik de eerste keer iemand niet gelijk goed verstaan. Het tweede gesprek wat ik voerde was weer normaal. Het zou kunnen dat het te maken heeft met de juni update.
Want tot vrijdag was ik juist erg blij met de geluidskwaliteit van de telefoon.

Zelf dacht ik dat de vooruitgang van de geluidskwaliteit kwam doordat dit scherm langer is. De telefoon beter aansluit bij mij oor als de samsung S3 neo en de motorola G2 daarvoor die ik hiervoor had. Ik had vaak een rare echo als ik iemand belde dan hoorde ik mensen twee of 3 keer. Of mezelf terug. En daar heb ik met de Nokia niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
Inge Janse schreef op maandag 18 juni 2018 @ 08:25:
[...]

Ik zit bij Tele2, en ik heb het probleem ook niet. Zou tamelijk teleurgesteld zijn als ik het wel zou hebben, want nummerherkenning is redelijk cruciaal.
Ik zit bij Hollandse Nieuwe een dochter van Vodafone. Met een wat oudere simkaart. En ik heb het probleem ook niet. Zou het kunnen komen dat het komt door nieuwere simkaarten oid?

Ik zoek altijd naar afwijkende oorzaken van problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
  • Laatst online: 27-07-2024
Toepus schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:31:
[...]

Zou het een oplossing zijn om bij Vodafone een nieuwe Simkaart aan te vragen?
ik heb juist net een nieuw simkaart sinds een maand. Het zou vanwege een update toch niet mogelijk mogen zijn dat de Simkaart defect is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
erwindew schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:05:
[...]

ik heb juist net een nieuw simkaart sinds een maand. Het zou vanwege een update toch niet mogelijk mogen zijn dat de Simkaart defect is?
Ik ga morgen ff langs bij Vodafone, kijken of het helpt met nieuwe simkaart. Op dit moment een simkaart die al 5 jaar oud is. Deze in m'n Lenovo P 2 gedaan en alles werkt!😞

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
stomme vraag, maar spotify werkt toch gewoon? zag in een review hier op tweakers dat spotify niet zou werken. toch wel essentieel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartned
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 25-01 17:50
Heb hem vandaag besteld bij tele2, er staat nu nog 3 weken levertijd. Hopen dat het wat sneller gaat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qbic
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-09 11:55
jaydenjarno schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:26:
stomme vraag, maar spotify werkt toch gewoon? zag in een review hier op tweakers dat spotify niet zou werken. toch wel essentieel voor mij.
Spotify werkt perfect bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 17:01
Spotify werkt prima, zowel over de luidsprekers van de 7 plus als via een bluetooth headset of carkit. :)

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
bartned schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:31:
Heb hem vandaag besteld bij tele2, er staat nu nog 3 weken levertijd. Hopen dat het wat sneller gaat!
Kijk ook eens bij Belsimpel, ik betaalde voor mijn Tele2 verlenging 2 euro minder bij voor het toestel en levering was (in mijn geval) de volgende dag. Nu staat de levertijd bij Belsimpel ook op een paar dagen, maar in ieder geval geen 3 weken.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 14:04
Hier hetzelfde probleem waarbij alle oproepen als onbekend worden bestempelt. Zowel de hier als op het vodafone forum gesuggereerde oplossingen geprobeerd alleen geen van allen hebben het probleem bij mij opgelost. Hopelijk komen vodafone of nokia op korte termijn met een werkende oplossing. Nummerherkenning is toch wel één van de basale dingen die zouden moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flebbel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-02-2021
Heb ook problemen met nummerherkenning. Ligt dus blijkbaar aan de update van juni. Snapte er geen houd van waarom het niet meer werkte. Hopelijk fixen ze het snel. Heb een zakelijk vodafone abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartned
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 25-01 17:50
speedme schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:10:
[...]

Kijk ook eens bij Belsimpel, ik betaalde voor mijn Tele2 verlenging 2 euro minder bij voor het toestel en levering was (in mijn geval) de volgende dag. Nu staat de levertijd bij Belsimpel ook op een paar dagen, maar in ieder geval geen 3 weken.
Heb hem nu al verlengd bij tele2 zelf was dezelfde prijs als bij belsimpel maar dan zonder verzendkosten dus daar besteld. Is te hopen dat die 3 weken een beetje meevalt. Nog andere mensen die hem recent bij tele2 hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:09

Inge Janse

post-l33t

Heb je een link? Spotify die niet werkt lijkt me heel dubieus. Ik leef op Spotify en bij mij werkt het prima (veel beter dan op mijn vorige telefoon, zoals met vinden van chromecasts, ondersteuning van sd-kaart, online info kunnen vinden etc).

ingejanse.nl: dingen die ik doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene_otten
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:09
Heeft iemand al geprobeerd of het werkt om de nummeractivering weer te activeren door fabrieksintellingen terug te zetten? (als dat niet werkt, bespaar ik me de moeite!). Heb (ook) prive abo bij Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smulrol1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 12:25
Ik wacht er nu al ruim 2 weken met smacht op...
bartned schreef op maandag 18 juni 2018 @ 17:05:
[...]

Heb hem nu al verlengd bij tele2 zelf was dezelfde prijs als bij belsimpel maar dan zonder verzendkosten dus daar besteld. Is te hopen dat die 3 weken een beetje meevalt. Nog andere mensen die hem recent bij tele2 hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:37
erwindew schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:04:
[...]

dit heb ik dus precies hetzelfde. Prive Sim (voadafone) problemen en zakelijke sim (vodafone) werkt wel alles goed op. 8)7 8)7
Alsof er iets na de update qua communicatie met Vodafone anders is geworden.

Ik vertik het om terug te gaan naar fabrieksinstellingen. Ik wacht nog maar even af. O-)
Toepus en MrvdB hebben ook Vodafone. Dus t lijkt ook wel iets met vodafone te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Inge Janse schreef op maandag 18 juni 2018 @ 17:44:
[...]

productreview: Nokia 7 Plus Zwart review door ronnyvl1967

Deze review stond het in

Heb je een link? Spotify die niet werkt lijkt me heel dubieus. Ik leef op Spotify en bij mij werkt het prima (veel beter dan op mijn vorige telefoon, zoals met vinden van chromecasts, ondersteuning van sd-kaart, online info kunnen vinden etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:48
Flebbel schreef op maandag 18 juni 2018 @ 16:22:
Heb ook problemen met nummerherkenning. Ligt dus blijkbaar aan de update van juni. Snapte er geen houd van waarom het niet meer werkte. Hopelijk fixen ze het snel. Heb een zakelijk vodafone abonnement.
Dat denk ik niet wat ik heb er geen last van

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hier geen probleem qua nummerherkenning icm Vodafone (nieuwe simkaart).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inge Janse

Inge Janse

post-l33t

Het zit iets anders, wat alleen te maken heeft met stemcommando's via Google assistantant.

(wat volgens mij ook niet waar is, ik kan in Google assistant spotify als default opgeven)
Een minpunt vind ik wel dat Nokia standaard play music als muziek player heeft voorzien.
Ik ben namelijk een Spotify gebruiker en tot heden heb ik nog niet ontdekt hoe deze te bedienen is via spraakcommando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ik denk dat het BT probleem tussen de telefoon en mijn Gear S3 is opgelost (al weet ik niet wat ik precies gedaan heb).

Nergens zie ik de mogelijkheid om mijn contacten te koppelen aan een specieke simkaart, kan dat kloppen ?
Mijn Moto G5 plus kan dat wel en was echt reuze handig.
Zo kon ik mijn prive contactpersonen mooie koppelen aan mijn prive sim en zakelijke contacten aan de zakelijke sim.

En de optie "one hand operation" (ofwel het bedienen van de telefoon met 1 hand) zou ook wel heel handig zijn. Ik heb niet de grootste handen en dus af en toe moeite om de telefoon met 1 hand te bedienen.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:46
Isane schreef op maandag 18 juni 2018 @ 19:10:
[...]

Toepus en MrvdB hebben ook Vodafone. Dus t lijkt ook wel iets met vodafone te maken
En hier ook Vodafone dus ja daar lijkt het wel op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:08
Ik heb dual SIM Vodafone en Tele2. Bij Vodafone heb ik inderdaad de Onbekend bug. Bij Tele2 wordt het nummer wel gewoon weergeven. Nog niet geprobeerd om de sim kaarten om te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 11-06-2019
rene_otten schreef op maandag 18 juni 2018 @ 17:47:
Heeft iemand al geprobeerd of het werkt om de nummeractivering weer te activeren door fabrieksintellingen terug te zetten? (als dat niet werkt, bespaar ik me de moeite!). Heb (ook) prive abo bij Vodafone...
Ik heb na de juni update een factory reset gedaan, omwille van mijn BT problemen.
Nummerherkenning werkt, maar ik kan me niet herinneren dat het niet werkte voor de reset.

Ik heb een Proximus SIM (Belgie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
M-67 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:05:
[...]

Ik heb na de juni update een factory reset gedaan, omwille van mijn BT problemen.
Nummerherkenning werkt, maar ik kan me niet herinneren dat het niet werkte voor de reset.

Ik heb een Proximus SIM (Belgie)
Tot nu toe betreft het enkel gebruikers met een Vodafone sim. En voornamelijk privé abonnementen. Van zakelijke abonnementen komen nog wel melding dat nummerherkenning werkt.
SnoeiKoei schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:31:
Hier geen probleem qua nummerherkenning icm Vodafone (nieuwe simkaart).
Heb je een privé of zakelijk Vodafone abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hier privé Vodafone, en ook last van onbekende bellers :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:08
MrvdB schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:42:
[...]

Tot nu toe betreft het enkel gebruikers met een Vodafone sim. En voornamelijk privé abonnementen. Van zakelijke abonnementen komen nog wel melding dat nummerherkenning werkt.

[...]

Ik heb een zakelijk abonnement, maar ook last van de bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

MrvdB schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:42:
[...]

Privé. Vodafone Red Essentials.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
SnoeiKoei schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:04:
[...]

Privé. Vodafone Red Essentials.
pelt schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:04:
[...]

Ik heb een zakelijk abonnement, maar ook last van de bug.
Geen duidelijk verschil dus tussen zakelijke en privé abonnementen. In eerste instantie leek het met name privé abonnementen te betreffen. Inmiddels heeft Vodafone ook een eigen forum topic aangemaakt waarin ze mogelijke oplossingen verzamelt.
https://forum.vodafone.nl...okia-7-plus-update-294899

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Vandaag naar de Vodafone winkel geweest om nieuwe Simkaart te halen. Sim erin gezet, opgestart en getest met de verkoper. Nummerherkenning werkt weer. Ook andere inkomende oproepen worden weergegeven en werken weer als vanouds.
Lijkt er dus op dat er iets misgaat met de Simkaart na de laatste update van Juni.
Ik heb Vodafone Red, Privé.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Laatst online: 10-09 00:00
Ik vind het wel wat vreemd dat er zo snel naar Nokia wordt gewezen in deze. "Simkaartje in andere telefoon en het werkt wel dus Nokia", lees ik op dat Vodafone forum.

Echter... "Simkaartje van andere provider in telefoon en het werkt wel dus Vodafone" lijkt dan evengoed op te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
Toepus schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:38:
Vandaag naar de Vodafone winkel geweest om nieuwe Simkaart te halen. Sim erin gezet, opgestart en getest met de verkoper. Nummerherkenning werkt weer. Ook andere inkomende oproepen worden weergegeven en werken weer als vanouds.
Lijkt er dus op dat er iets misgaat met de Simkaart na de laatste update van Juni.
Goed om te horen dat een simkaart wissel het probleem op lijkt te lossen.
MatthiasDS schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:50:
Ik vind het wel wat vreemd dat er zo snel naar Nokia wordt gewezen in deze. "Simkaartje in andere telefoon en het werkt wel dus Nokia", lees ik op dat Vodafone forum.

Echter... "Simkaartje van andere provider in telefoon en het werkt wel dus Vodafone" lijkt dan evengoed op te gaan :)
Het is echt een combi van zowel Vodafone als Nokia. Ze zouden mijn inziens dus ook samen naar een oplossing moeten kijken. Vodafone doet blijkbaar toch iets anders dan de andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belisarius
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-12-2022
TurboTon1973 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:39:
[...]

Ik moet zeggen dat dit de eerste telefoon is waar ik geen problemen heb dat ik mensen niet goed versta.

Behalve vanochtend kon ik de eerste keer iemand niet gelijk goed verstaan. Het tweede gesprek wat ik voerde was weer normaal. Het zou kunnen dat het te maken heeft met de juni update.
Want tot vrijdag was ik juist erg blij met de geluidskwaliteit van de telefoon.

Zelf dacht ik dat de vooruitgang van de geluidskwaliteit kwam doordat dit scherm langer is. De telefoon beter aansluit bij mij oor als de samsung S3 neo en de motorola G2 daarvoor die ik hiervoor had. Ik had vaak een rare echo als ik iemand belde dan hoorde ik mensen twee of 3 keer. Of mezelf terug. En daar heb ik met de Nokia niet meer.
Andere problemen, locatie? Ik ken nog wel wat kelders waar niemand nooit niet ontvangst heeft.
Hoesje dat de microfoons afdekt?
Anders reset van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
Belisarius schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:44:
[...]

Andere problemen, locatie? Ik ken nog wel wat kelders waar niemand nooit niet ontvangst heeft.
Hoesje dat de microfoons afdekt?
Anders reset van de telefoon?
Nokia 7 geen problemen. :*) :*) :*)

Oudere telefoon met en zonder hoesje. Locatie maakte niet uit.
In de auto uit de auto binnen en buiten.
Reset van telefoon heeft ook niet geholpen.
Zelfs een andere simkaart erin zelfde problemen vooral met de moto G2.

Met de Nokia 7 Plus geen problemen meer. Ik denk dat het een eenmalig glitz was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbem1944
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 02-03 12:27
Hoera, de Chromecast is binnen. Niet meer verwacht, toch nog gekomen.

Btw. met mijn KPN sim werkt alles qua nummerherkenning e.d. helemaal normaal.
Heb ook een oudere Vodacom (=Vodafone Z.Afrika) in gebruik en ook die geeft geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Vodafone Zakelijk in simslot 1, geen last van falende nummerherkenning. Gewoon, voor de statistieken. (Nokia 8 HollandsNieuwe: wel last van de soms doet Vodafone een update tegenhouden bug)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isane
Grappig, als je de telefoon naar 3g zet ipv 4g dan werkt nummer herkenning wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karimski
  • Laatst online: 21-03-2023
Hoera! Ook vandaag mijn Chromecast binnen gekregen! Maar ehhh....ik had er al één opgestuurd gekregen?!?!....acht een tweede gratis Chromecast kan geen kwaad. Heb nu wel officieel een tv te kort in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 19:45
Iemand een idee hoe ik facebook minder op de achtergrond kan laten werken?

Ik heb achtergrond activiteit uitgeschakeld toch zit ik vandaag al op 2 uur 19 actief op de achtergrond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powadha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:50
Hier ook geen nummerweergave, Vodafone zakelijk overigens. Zal de 3G truuk ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comima
  • Laatst online: 12-10-2023
Heb me zojuist een Nokia 7 plus aangeschaft... heel leuk al is het even aanpassen van Nokia lumia 830 naar android.
Wat ik (o.a. ) niet kan vinden is hoe een screenshot maken.
Kan er iemand deze beginneling helpen aub ? De uitleg van de handleiding versta ik niet :-( ...
Bedankt voor de moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:38

Pos

@comima

Statusbalk naar beneden trekken, dan 1 naar rechts scrollen en dan staat ie daar standaard bij. Althans, bij de mijne.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
comima schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:42:
Wat ik (o.a. ) niet kan vinden is hoe een screenshot maken.
Kan er iemand deze beginneling helpen aub ? De uitleg van de handleiding versta ik niet :-( ...
Bedankt voor de moeite.
Volume- en powerknop twee seconden indrukken.

[ Voor 14% gewijzigd door XWB op 19-06-2018 20:48 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comima
Erg bedankt Pos ! Het is me eindelijk gelukt !!
Volume en aan en uit knop lukt ook niet.
Misschien weet Pos ook hoe ik die vervelende suggesties kan uitschakelen ? :)
Nogmaals dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
comima schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 21:07:
Erg bedankt Pos ! Het is me eindelijk gelukt !!
Volume en aan en uit knop lukt ook niet.
Je moet de volumeknop hebben die het dichtst bij de powerknop staat. Dus degene waarmee je het volume lager zet. Twee seconden samen met de powerknop indrukken en dan maakt Android een screenshot.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-09 13:11
karimski schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:38:
Hoera! Ook vandaag mijn Chromecast binnen gekregen! Maar ehhh....ik had er al één opgestuurd gekregen?!?!....acht een tweede gratis Chromecast kan geen kwaad. Heb nu wel officieel een tv te kort in huis :)
Heb jij die van mij gekregen zeker :P

Wacht nu al meer dan 2 maanden, nog steeds niks :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comima
Bedankt XWB, bij mijn tabletje lukt het prima maar met de 7 plus heb ik echt geprobeerd en lukt me niet...het systeem van Pos is me wel gelukt.
Bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comima
De vervelende woordsuggesties bij het intoetsen van een tekst heb ik weg gekregen...
Kan aub me iemand vertellen waarom mijn foto' s niet op mijn pc windows 8.1 komen ?
Er is een optie in camera dan instellingen dan gegevensopslag... hier kan ik niet op klikken, het staat in licht grijs...
Bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
comima schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 21:18:
Bedankt XWB, bij mijn tabletje lukt het prima maar met de 7 plus heb ik echt geprobeerd en lukt me niet...het systeem van Pos is me wel gelukt.
Bedankt voor de moeite.
Opvallend. Ik heb dezelfde 7+ telefoon en maak wekelijks screenshots met de knoppen-combinatie.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 17:35
c4coupe schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:38:
Iemand een idee hoe ik facebook minder op de achtergrond kan laten werken?

Ik heb achtergrond activiteit uitgeschakeld toch zit ik vandaag al op 2 uur 19 actief op de achtergrond...
Je zou misschien Facebook Lite kunnen gebruiken? Die vreet in elk geval minder geheugen en batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
evdakker schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 06:18:
[...]

Je zou misschien Facebook Lite kunnen gebruiken? Die vreet in elk geval minder geheugen en batterij.
Of friendly...heb je Facebook en messenger in 1.
Kun je die ook weer verwijderen :P

Gebruikte ik ook altijd toen ik nog Facebook gebruikte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RvD86 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 21:17:
[...]

Heb jij die van mij gekregen zeker :P

Wacht nu al meer dan 2 maanden, nog steeds niks :-(
Nee, die zal ik gekregen hebben dan ;) . Bij mij kwam hij afgelopen maandag ook binnen (niet meer verwacht iets ervan te zullen zien). Hopelijk volgt de jouwe ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
is er al een verdere update behalve het uitzetten van de 4g voor de Vodafone problemen? Dit is nou niet echt een werkzame oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powadha
  • Laatst online: 30-08 23:50
Voor zover ik heb kunnen vinden online is de enige andere oplossing het vervangen van de SIM wat vreemd genoeg schijnt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
Toepus schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:38:
Werkt het nog steeds Toepus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

comima schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:56:

Kan aub me iemand vertellen waarom mijn foto' s niet op mijn pc windows 8.1 komen ?
Bedoel je "automatisch" of via usb kabel?

Handigst is natuurlijk de OneDrive app installeren en daarin aangeven dat de cameramap gesynchroniseerd mag worden, zodat de foto's ook terug te vinden zijn op je PC.
Er vanuit gaand, dat je OneDrive gebruikt aangezien je van WinMobile afkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjong
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:39
Isane schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:32:
Grappig, als je de telefoon naar 3g zet ipv 4g dan werkt nummer herkenning wel.
Mmm, zou het dan iets te maken hebben met het activeren van VoLTE (bellen over 4G) voor de 7+ staat sinds kort (afgelopen week) ook in de lijst van toestellen die deze mogelijkheid hebben gekregen bij Vodafone

https://forum.vodafone.nl...-VoLTE-VoWiFi/td-p/274646

Edit: Lijkt voor mij inderdaad goed te werken. Berijk van 3G is wel een stuk minder

[ Voor 8% gewijzigd door erikjong op 20-06-2018 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 19:45
evdakker schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 06:18:
[...]

Die had ik in het verleden allemaal al door getest, maar om 1 of andere reden vind ik de werking niet wat het moet zijn. Ik kan het natuurlijk altijd nog is een kans geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03-2023
Een reboot lijkt voorlopig bij mij uitkomst te bieden om nummerweergave bij Vodafone werkend te krijgen.

Probleem zit blijkbaar bij VoLTE wat nu tijdelijk is uitgeschakeld: https://forum.vodafone.nl...caller-294855/index2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
Chenkman schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:43:
Een reboot lijkt voorlopig bij mij uitkomst te bieden om nummerweergave bij Vodafone werkend te krijgen.

Probleem zit blijkbaar bij VoLTE wat nu tijdelijk is uitgeschakeld: https://forum.vodafone.nl...caller-294855/index2.html
voor mij was dit niet de oplossing. ik kreeg tijdelijk wel alleen een nummer door. Daarna weer unknown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haasje14
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-06-2023
Hoera, Chromecast ontvangen.
Dus Tweakers, er is hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saphaas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-02-2023
Eindelijk cromecast is binnen hehe pffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoi1966
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-08 07:50
Kan iemand zeggen waarmee je de camera kwaliteit van de Nokia 7 plus kan vergelijken, met welk ander merk/toestel?

Ik heb nu zelf een Iphone SE, en wil misschien wel overstappen naar de Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrrt744
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-03-2021
Ik ben wel benieuwd naar de vergelijking van dit toestel en zoiets als de motorola g6 plus. Ik verwachtte dat de 7 plus een betere camera zou krijgen, maar na intensief lezen in dit topic krijg ik daar toch mijn twijfels over. Ook las ik in de review dat het scherm mwah is. Ik merk zelf dat ik toch wel veel waarde hecht aan een scherm, komend van een nexus 6p amoled. Ik weet dat dat niet direct haalbaar is, maar ik vind de schermen van de huawei mate 10 lite en de xiaomi mi a1 bijvoorbeeld echt onder de maat.

Qua hardware lijkt dit toch echt een veel beter toestel en dat met het android one beleid. Ik zag in de review
van Damir Franc dat hij alleen niet lekker multitasked (door de processor), dus daar schrik ik dan weer van...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inge Janse

Inge Janse

post-l33t

charrrt744 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:44:
Ik zag in de review van Damir Franc dat hij alleen niet lekker multitasked (door de processor), dus daar schrik ik dan weer van...
Ik herken dit wel, die angst. Ik google me ook altijd suf voordat ik iets koop (in de regel om er daarna achter te komen dat ik alles veel minder relevant vond en dat al die stress en onzekerheid nergens op sloegen).

Het zit voor mijn gevoel vaak in de categorie 'ik heb last van mijn voet, ging googelen, en nu blijk ik ook de pest te kunnen hebben'. Oftewel: je gaat altijd negatieve (en positieve) dingen lezen, die soms wel en soms niet reëel zijn.

Mijn advies: het maken van een keuze is veel belangrijker dan welke keuze het precies is, omdat de bandbreedte van uitkomsten zeer beperkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-09 14:31
De nieuwe developer build is downloadbaar.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
erwindew schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:22:
[...]

voor mij was dit niet de oplossing. ik kreeg tijdelijk wel alleen een nummer door. Daarna weer unknown.
Was helaas bij mij ook het geval.

Maar vanochtend een update van de Contacten app binnen gehad via de Play store en nummerweergave lijkt het nu weer te doen!! Hopen dat het zo blijft... 8)7

Edit: nu een uur na update doet nummerweergave het nog steeds :D

[ Voor 7% gewijzigd door Chenkman op 21-06-2018 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
erwindew schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:35:
[...]

Werkt het nog steeds Toepus?
Ja, vanaf dinsdag nadat nieuwe simkaart erin is gezet geen problemen meer gehad met nummerweergave. _/-\o_

Nokia 7Plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwindew
Chenkman schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:56:
[...]

Maar vanochtend een update van de Contacten app binnen gehad via de Play store en nummerweergave lijkt het nu weer te doen!! Hopen dat het zo blijft... 8)7

Hij werkt hier ook weer goed :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Laatst online: 10-09 00:00
Ik ben wel benieuwd naar de vergelijking van dit toestel en zoiets als de motorola g6 plus. Ik verwachtte dat de 7 plus een betere camera zou krijgen, maar na intensief lezen in dit topic krijg ik daar toch mijn twijfels over. Ook las ik in de review dat het scherm mwah is. Ik merk zelf dat ik toch wel veel waarde hecht aan een scherm, komend van een nexus 6p amoled. Ik weet dat dat niet direct haalbaar is, maar ik vind de schermen van de huawei mate 10 lite en de xiaomi mi a1 bijvoorbeeld echt onder de maat.

Qua hardware lijkt dit toch echt een veel beter toestel en dat met het android one beleid. Ik zag in de review
van Damir Franc dat hij alleen niet lekker multitasked (door de processor), dus daar schrik ik dan weer van...
Ik denk dat je je over al deze zaken weinig zorgen moet maken.

- Met de kwaliteit van de camera is eigenlijk weinig mis. Daar wordt altijd overdreven veel aandacht aan geschonken en ik vermoed dat de N7+ wegens zijn wat meer premium feel ook meer als een "cheap flagship" wordt beoordeeld dan als budget-device, en de beoordeling dan ook wat strenger wordt. Maar algemeen vind ik de camera echt wel OK.

- Kwaliteit van het scherm: zelf ben ik van een Galaxy A5 (FullHD AMOLED) naar deze N7+ gegaan. De enige reden waarom ik twijfelde was exact dit, om van een AMOLED naar een IPS LCD te gaan. Eerlijk gezegd? Geen spijt en ik mis de AMOLED eigenlijk niet.

- Multitasking: ook hier weer, zie eerste commentaar. Ik weet niet wat er verwacht wordt en misschien wordt er teveel vergeleken met absolute high-end, maar naar het multitask-menu gaan en daar doorscrollen, andere apps aantikken etc vind ik gewoon heel vloeiend lopen. Ik had er ook wat schrik voor toen ik voor de keuze voor de N7+ stond, maar achteraf gezien heb ik geen idee waar de klachten over gingen :)

Beste wat je kan doen is even in de winkel oid proberen... Maar voor mij heeft dit toestel weinig merkbare nadelen. Misschien het ontbreken van een IP-rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-09 14:31
Nieuwe Developers Preview geinstalleerd. (geen wipe gedaan)
De enige apps die niet werken tot nu toe zijn:
Netflix en ABN-Amro

Tenminste van wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken.

Bluetooth en Wifi heb ik wel gereset en opnieuw ingesteld.
SD kaart wordt wel herkent maar kan je niet gebruiken in de standaard foto camera.

Verder lijkt het wel enorm verbeterd qua look en feel.
Snelheid is prima, geen stotteringen gezien.

Dit blijft voorlopig wel draaien als daily driver.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti28
  • Laatst online: 21:57
Chenkman schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:56:
[...]

Huh, als ik in de store ga kijken zie ik dat de contacten app op 18 mei voor 't laatst is bijgewerkt... *gaat op apkmirror zoeken. Niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrrt744
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-03-2021

MatthiasDS schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:33:
[...]

Ik denk dat je je over al deze zaken weinig zorgen moet maken.

- Met de kwaliteit van de camera is eigenlijk weinig mis. Daar wordt altijd overdreven veel aandacht aan geschonken en ik vermoed dat de N7+ wegens zijn wat meer premium feel ook meer als een "cheap flagship" wordt beoordeeld dan als budget-device, en de beoordeling dan ook wat strenger wordt. Maar algemeen vind ik de camera echt wel OK.

- Kwaliteit van het scherm: zelf ben ik van een Galaxy A5 (FullHD AMOLED) naar deze N7+ gegaan. De enige reden waarom ik twijfelde was exact dit, om van een AMOLED naar een IPS LCD te gaan. Eerlijk gezegd? Geen spijt en ik mis de AMOLED eigenlijk niet.

- Multitasking: ook hier weer, zie eerste commentaar. Ik weet niet wat er verwacht wordt en misschien wordt er teveel vergeleken met absolute high-end, maar naar het multitask-menu gaan en daar doorscrollen, andere apps aantikken etc vind ik gewoon heel vloeiend lopen. Ik had er ook wat schrik voor toen ik voor de keuze voor de N7+ stond, maar achteraf gezien heb ik geen idee waar de klachten over gingen :)

Beste wat je kan doen is even in de winkel oid proberen... Maar voor mij heeft dit toestel weinig merkbare nadelen. Misschien het ontbreken van een IP-rating.
dit is inderdaad enorm herkenbaar haha! Ik was eerst overtuigd van dit toestel, maar toen ging ik weer verder zoeken en toen kwam ik de moto g6plus tegen en toen ging ik twijfelen... Het is idd een drama en je moet gewoon de knoop doorhakken.

Edit: even enorm off topic:

Helaas gaat het over, ik wacht al ruim zes weken op een toestel dat steeds niet geleverd wordt, elke keer gepusht met 5 dagen, dan weer twee weken erbij, etc,. Toenwas het toestel ineens ergens anders in de aanbieding, dus ik bellen, nee zou echt snel komen, nou niet dus en nu is die aanbieding over 8)7 Dus ik zat nu te hopen dat ik misschien een wat duurder toestel eruit kon onderhandelen zoals de nokia 7 plus. Maar helaas gaan ze niet akkoord, ik kan alleen een hoesje krijgen ofzo...

[ Voor 4% gewijzigd door charrrt744 op 21-06-2018 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
marti28 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:29:
[...]

Huh, als ik in de store ga kijken zie ik dat de contacten app op 18 mei voor 't laatst is bijgewerkt... *gaat op apkmirror zoeken. Niet te vinden.
Klopt, zie het ook bij mij dat de meest recente versie van 18 mei. Maar toen ik gisteren en eergisteren mijn apps bijgewerkte, was er geen update van Contacten te zien. Vanochtend was het wel beschikbaar.

Geen idee waar het aan ligt, maar ik ben blij dat mijn nummerweergave weer werkt. En enige wat ik gedaan heb is de app vanochtend bijgewerkt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
Kan iemand voor mij op Android Phone beta 2 kijken of de ABN Amro app werkt? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
saphaas schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:04:
saphaas schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:04:
Jaaa vandaag ook eindelijk hier binnengekomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-04 13:24
Sinds enige weken in het bezit van een Nokia 7 Plus. Erg tevreden over de kwaliteit, bouw en gebruiksgemak. Helaas heb ik de laatste dagen problemen met het touchscreen. Het reageert soms niet of blijft hangen. Daarnaast is er sinds een dag een verticale blauwe lijn door het scherm heen. Ook tijdens het booten is deze lijn zichtbaar. Inmiddels maar aangemeld bij Dynafix. Ik vermoed een probleem met het scherm. Is iemand bekend met deze problemen i.c.m. Nokia 7 Plus. Zie foto voor wat ik bedoel: https://goo.gl/4biwMZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrvdB
Chenkman schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:26:
[...]

Klopt, zie het ook bij mij dat de meest recente versie van 18 mei. Maar toen ik gisteren en eergisteren mijn apps bijgewerkte, was er geen update van Contacten te zien. Vanochtend was het wel beschikbaar.

Geen idee waar het aan ligt, maar ik ben blij dat mijn nummerweergave weer werkt. En enige wat ik gedaan heb is de app vanochtend bijgewerkt d:)b
Hier werkt nummerherkenning ook weer. Inmiddels weer terug op de 4G instelling nadat ik hem een dag op 3G heb gehad. De contacten app heb ik niet geupdate(nog steeds versie 2.7.3 van mei). Wel heb ik gisteren de sim kaart een kwartier uit de telefoon gehad. Geen idee wat dus de echte oplossing is geweest maar inmiddels lijkt het weer prima te werken.

[ Voor 9% gewijzigd door MrvdB op 21-06-2018 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleDroid
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:11
karimski schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:56:
Kan iemand voor mij op Android Phone beta 2 kijken of de ABN Amro app werkt? Alvast bedankt.
Nee, dit werkt helaas ook in beta 2 niet. De rest van de bank apps lijkt wel te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

karimski schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:56:
Lees eens 5 reacties (boven de jouwe) terug. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ga maar Android P beta niet installeren. Als netflix en ABN niet werken heb ik er niet veel aan

[ Voor 8% gewijzigd door Erik1805 op 21-06-2018 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karimski
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 19:10:
[...]

Lees eens 5 reacties (boven de jouwe) terug. :|
doodzonde....zat nog op mijn werk en heb niet de moeite genomen om alles te lezen. Och Gero....hoe kan ik dit ooit nog goed maken. Mea culpa...mea Maxima culpa.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
  • Laatst online: 10-09 11:55
Dennepen schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:29:
Sinds enige weken in het bezit van een Nokia 7 Plus. Erg tevreden over de kwaliteit, bouw en gebruiksgemak. Helaas heb ik de laatste dagen problemen met het touchscreen. Het reageert soms niet of blijft hangen. Daarnaast is er sinds een dag een verticale blauwe lijn door het scherm heen. Ook tijdens het booten is deze lijn zichtbaar. Inmiddels maar aangemeld bij Dynafix. Ik vermoed een probleem met het scherm. Is iemand bekend met deze problemen i.c.m. Nokia 7 Plus. Zie foto voor wat ik bedoel: https://goo.gl/4biwMZ
Mijn vrouw heeft net hetzelfde probleem gehad. Is ook gerepareerd via Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Onderstaande werkt tot nu toe erg goed:

https://forum.xda-develop...?p=76834155&postcount=267

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Moet zeggen dat ik de default camera app niet beter of slechter vindt. Meer detail, iets minder dynamisch bereik.

Met zo'n minimaal verschi blijf ik lekker die met OZO ondersteuning gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennepen schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:29:
Ik heb bij mijn eerste toestel ook gehad dat het scherm totaal random niet meer reageerde, dit was bij meerdere apps en updates en reset hadden geen effect. Het scherm moest je dan eerst weer vergrendelen en weer ontgrendelen met de vingerafdruk en dan deed het scherm het weer een tijdje.
Omdat dit nog kort na het bestellen was heb ik de telefoon kunnen inruilen voor een nieuwe, hier geen problemen mee.

Er waren wel meer mensen met problemen met het scherm dat niet reageerde of een gele gloed, heeft waarschijnlijk iets met het gelamineerde scherm te maken las ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Ik ving op dat ABN druk bezig is de bankieren app te fixen voor de beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De Android 9 API is net gefinaliseerd, voor app ontwikkelaars is het nu pas interessant om hun software aan te passen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennepen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-04 13:24
Qbic schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 08:25:
[...]

Mijn vrouw heeft net hetzelfde probleem gehad. Is ook gerepareerd via Dynafix.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:52:
[...]

Ik heb bij mijn eerste toestel ook gehad dat het scherm totaal random niet meer reageerde, dit was bij meerdere apps en updates en reset hadden geen effect. Het scherm moest je dan eerst weer vergrendelen en weer ontgrendelen met de vingerafdruk en dan deed het scherm het weer een tijdje.
Omdat dit nog kort na het bestellen was heb ik de telefoon kunnen inruilen voor een nieuwe, hier geen problemen mee.

Er waren wel meer mensen met problemen met het scherm dat niet reageerde of een gele gloed, heeft waarschijnlijk iets met het gelamineerde scherm te maken las ik
bedankt voor de informatie. Ik vrees dat ik de telefoon dan ook maar ga aanbieden aan Dynafix. Als ik de reviews zo lees gaat het heel vaak ook fout en wordt de telefoon niet gerepareerd. We zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Martens
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-12-2024
Hier ook problemen met de microfoon. Is eigenlijk pas begonnen nadat ik vind kon naar Tele2 ben gegaan.

Als ik het goed begrijp moet het aan het toestel liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Laatst online: 22:08
Als ik een mail open in de standaard app dan krijg ik m'n images niet te zien tot ik bovenaan op "Show pictures" klik... so far so good, echter wanneer ik daarna "Always show pictures from this sender" aanklik dan krijg ik de volgende keer niet alleen de pictures te zien maar tevens allemaal download links van deze pictures wat enorm storend is (zeker bij signatures die bestaan uit vele kleine pictures zoals Facebook, LinkedIn, ... logo's).

Is het daarom mogelijk deze keuze ongedaan te maken (al zou Google beter de download links niet tonen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Ik heb de notificatie van Spotify per ongeluk weggeswipet, nu staat die er niet meer bovenin als er muziek speelt.
Hoe krijg die weer terug?
EDIT: gevonden bij instellingen/apps&notifications/Spotify

En is er een mogelijkheid om de vibratiemotor niet te laten reageren op vingerafdruklezer?

[ Voor 11% gewijzigd door jodeltje op 25-06-2018 14:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvD86
ik heb nu ook een vaag probleem met de telefoon.

Afgelopen vrijdag al gehad en nu weer.

Wil m'n telefoon ontgrendelen via de vingerafdrukscanner.
Ik krijg feedback maar er gebeurd niks.
Daarna nog een keer en reageert niet meer.
Vervolgens reageert de hele telefoon niet meer.
Scherm zwart, geen feedback bij vingerafdrukscanner, aan uit/knop doet niks.

Afgelopen vrijdag werkte die ineens weer na anderhalf uur.
Maar ben nu 2 uur verder maar weer helemaal niks.
Begint behoorlijk vervelend te worden.

Iemand een idee?
Juni update?
Had het eerder nooit namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastism
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:52
RvD86 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:28:
ik heb nu ook een vaag probleem met de telefoon.

Afgelopen vrijdag al gehad en nu weer.

Wil m'n telefoon ontgrendelen via de vingerafdrukscanner.
Ik krijg feedback maar er gebeurd niks.
Daarna nog een keer en reageert niet meer.
Vervolgens reageert de hele telefoon niet meer.
Scherm zwart, geen feedback bij vingerafdrukscanner, aan uit/knop doet niks.

Afgelopen vrijdag werkte die ineens weer na anderhalf uur.
Maar ben nu 2 uur verder maar weer helemaal niks.
Begint behoorlijk vervelend te worden.

Iemand een idee?
Juni update?
Had het eerder nooit namelijk
Ik had dit probleem al voor de update. Zodra je telefoon aan de oplader hangt, is het mogelijk om via recovery mode (power knop + volume up) de telefoon te herstarten. Nokia support weet al van deze storing, zij raden aan de batterij Cache te legen.

Instellingen - app en meldingen - alle XX apps - 3 stipjes - systeem apps weergegeven - batterijbescherming app - opslagruimte - cache legen - telefoon herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
Bastism schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:40:
[...]

Ik had dit probleem al voor de update. Zodra je telefoon aan de oplader hangt, is het mogelijk om via recovery mode (power knop + volume up) de telefoon te herstarten. Nokia support weet al van deze storing, zij raden aan de batterij Cache te legen.

Instellingen - app en meldingen - alle XX apps - 3 stipjes - systeem apps weergegeven - batterijbescherming app - opslagruimte - cache legen - telefoon herstarten.
_/-\o_ _/-\o_ hij doet het weer.
Ik deed het met power knop + volume down.
Maar het is dus met volume up :)

Top! Weet ik dat voor de volgende keer
Pagina: 1 ... 13 ... 37 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, aanbiedingen, winkels, prijzen: [Nokia 7 Plus] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, screenprotectors, laders, etc: [Nokia 7 Plus] Accessoires