Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hier toch ook maar geswitched van P20 Lite naar 7 Plus. Grotere afmeting, betere batterij en gewoon de looks van het toestel vind ik toch allemaal wat fijner.

Had alleen niet door dat er een hoesje bij het toestel wordt geleverd (props trouwens!) dus voor niets een (identiek clear case) hoesje erbij besteld. Nouja, jammer van de 10 euro dan maar..

Zo op het eerste gezicht erg onder de indruk van de bouw. Mooi stevig en robuust. Bevalt prima vooralsnog.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 19:45
Apple schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 19:15:
Hier toch ook maar geswitched van P20 Lite naar 7 Plus. Grotere afmeting, betere batterij en gewoon de looks van het toestel vind ik toch allemaal wat fijner.

Had alleen niet door dat er een hoesje bij het toestel wordt geleverd (props trouwens!) dus voor niets een (identiek clear case) hoesje erbij besteld. Nouja, jammer van de 10 euro dan maar..

Zo op het eerste gezicht erg onder de indruk van de bouw. Mooi stevig en robuust. Bevalt prima vooralsnog.
Wat is er zoal beter aan de nokia? Ik was ook aan het twijfelen tussen deze 2 toen ik de nokia kocht.mijn vriendin wil dan weer de HUAWEI... Maar ze vind mijn camera wel super van de nokia. Weet niet hoe dit zit bij HUAWEI. En die batterij ervan?

Sorry voor de offtopic.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edwin Snoek
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 07-11-2023
Grappig Nokia 7+ filmpje.

m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=P575AUP5oS8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerwev
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-09 16:47
Sinds zondag ook in het bezit van de Nokia 7 plus. Fijn toestel, alleen heb ik haperingen als ik muziek afluister op de autoradio (Renault Myradio) of mijn Bose Soundlink speaker. Met mijn vorige telefoon (moto g5 plus was dit geen probleem. Ik heb de bluetooth verbinding al gereset, helaas geen oplossing. Hebben jullie een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Afgelopen maandag kreeg ik de NL alert, maar ik hoorde alleen geluid.
Er verscheen niks op het scherm. Ik kon dus ook niks wegdrukken.

Mijn collega heeft ook een 7+ en die kreeg wel een pop-up scherm, en achteraf ook nog een melding of je de noodmeldingen wilde blijven ontvangen.

Vreemd, volgende keer nog eens kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueWaffle
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 17:03

BlueWaffle

baba booey~

Buffalo schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:20:
Afgelopen maandag kreeg ik de NL alert, maar ik hoorde alleen geluid.
Er verscheen niks op het scherm. Ik kon dus ook niks wegdrukken.

Mijn collega heeft ook een 7+ en die kreeg wel een pop-up scherm, en achteraf ook nog een melding of je de noodmeldingen wilde blijven ontvangen.

Vreemd, volgende keer nog eens kijken.
Ik heb het directo uitgezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerwev
Jerwev schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 07:42:
Sinds zondag ook in het bezit van de Nokia 7 plus. Fijn toestel, alleen heb ik haperingen als ik muziek afluister op de autoradio (Renault Myradio) of mijn Bose Soundlink speaker. Met mijn vorige telefoon (moto g5 plus was dit geen probleem. Ik heb de bluetooth verbinding al gereset, helaas geen oplossing. Hebben jullie een idee?
Inmiddels met Nokia contact gehad. Zij adviseerden WiFi uit te schakelen bij het streamen van muziek en om de batterij optimalisatie uit te schakelen voor Bluetooth
Beide opties lossen het probleem helaas niet op. Ben terug gegaan naar de Mediamarkt en het geld terug gekregen. Ik durf niet direct een nieuwe te kopen, bang voor hetzelfde probleem.

Edit: spelfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:01
Ik heb geen problemen met bluetooth in mijn auto. Geen Renault, maar een VW Passat uit 2009. Muziek speelt zonder onderbrekingen.

Sinds maandag ook een Boiros draadloze bluetooth sport in-ear en die werkt ook vlekkeloos, ook met Youtube (audio en video zijn in sync). :)

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
BigEagle schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:22:
Ik heb geen problemen met bluetooth in mijn auto. Geen Renault, maar een VW Passat uit 2009. Muziek speelt zonder onderbrekingen.

Sinds maandag ook een Boiros draadloze bluetooth sport in-ear en die werkt ook vlekkeloos, ook met Youtube (audio en video zijn in sync). :)
Mijn carkit doet het ook prima Smart forfour 2004.

Waarom deze als ik vragen mag? Nooit van het merk gehoord.. (ben ook op zoek naar zoiets)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

c4coupe schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 21:04:
[...]

Wat is er zoal beter aan de nokia? Ik was ook aan het twijfelen tussen deze 2 toen ik de nokia kocht.mijn vriendin wil dan weer de HUAWEI... Maar ze vind mijn camera wel super van de nokia. Weet niet hoe dit zit bij HUAWEI. En die batterij ervan?

Sorry voor de offtopic.
Ach, semi ontopic dus ik keur het goed ;)

En er is niet persé heel veel beter aan de Nokia buiten de dingen die ik noemde. Dat zijn dan ook gelijk de dingen geweest die voor mij van doorslaggevend belang zijn. Daarbij vind ik EMUI van Huawei gewoon niet heel erg denderend werken en is stock Android gewoon altijd beter. Geen bloatware, lekker snappy. Wat de Huawei ook niet heeft is tap to wake, een functie die ik eigenlijk wel heel erg heb gemist sinds m'n OnePlus 5T die dat ook had..

Nu een dag de Nokia gebruikt en geen gekke dingen tegengekomen. Accu staat op 54% en heb 'm toch wel aardig wat gebruikt dus dat is prima.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigEagle
jodeltje schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:41:
[...]

Mijn carkit doet het ook prima Smart forfour 2004.

Waarom deze als ik vragen mag? Nooit van het merk gehoord.. (ben ook op zoek naar zoiets)
Beetje off-topic :P: Ik had ook nog nooit van het merk gehoord. Bij Coolblue (en consorten) verkochten ze de bekende merken zoals Plantronics en Jaybird. Maar de prijzen zijn vrij hoog naar mijn mening en ging op zoek naar reviews voor andere merken. Op een site kwam ik reviews tegen van 'China' producten en kreeg de tip om op Amazon te kijken. Toen vond ik dit setje en werd heel goed beoordeeld. Na 10 dagen had ik het setje in huis en het is inderdaad een top product! IP7 rating, lange accuduur en kan ook als headset dienen voor het bellen. Inmiddels al 3x mee gesport en zit heerlijk. _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M-67
  • Laatst online: 11-06-2019
vandaag eindelijk de chromecast ontvangen. Nokia was gekocht via Coolblue (BE) einde maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

d.bakker84 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:41:
Ik had vorig weekend ineens dat er allemaal horizontale strepen over het scherm naar boven en beneden heen en weer bewogen. Het scherm reageerde ook niet meer. Opnieuw opstarten hielp niet. Ik ging er al vanuit dat hij stuk was. Een paar uur later was het ineens weer over. De ochtend erna gebeurde het nog een keer een halve minuut en daarna niet meer gezien... Beetje vervelend, ik heb liever dat hij duidelijk stuk is, dan kan ik er tenminste mee terug. Vertrouw het nu nog niet...
Hij is nu helemaal stuk. Constant het hierboven beschreven probleem. Ik ga hem natuurlijk retour sturen voor garantie. Gekocht via Mobiel.nl. Nu moet ik hem opsturen, waar ik nog 7,95 voor moet betalen ook :? , beetje jammer...

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:48
Iemand ervaring hoe snel Nokia de beveiligingspatch uitbrengt nadat Google dat heeft gedaan?

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De vorige Nokia patch was op 16 mei vrijgegeven, dus ongeveer halverwege de maand.

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M-67
Erik1805 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:14:
Iemand ervaring hoe snel Nokia de beveiligingspatch uitbrengt nadat Google dat heeft gedaan?
Google heeft die voor de Pixel & Nexus phones net uitgegeven. Normailter een week later wordt de patch voor niet-Pixel/nexus phones gelanceerd, en dan moeten de fabrikanten het nog doorsturen naar hun toestellen.

Dus reken vanaf de 15e van de maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-09 13:11
Erik1805 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:14:
Zo te zien is die er al voor de 5 en 6...

https://www.droidapp.nl/n...iligingsupdate-juni-2018/

Dus zal het niet zo lang meer duren verwacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 03:02
Heb net de telefoon. Is dit normaal als je iets uit de play store download dat ie enkel een downloadpijltje in de statusbar weergeeft bij het installeren van een app en niet bij het downloaden van die app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Blij met de Nokia. Super accu. 😁

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TrbJI5PJQtp7KoB7id5YMxaI/thumb.png

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:35
M'n vriendin heeft nu een paar dagen de 7 Plus. Ik heb zelf nu een S8+ en hiervoor een Nexus 6P gehad en ik snap het enthousiasme over dit toestel wel. Robuust en stabiel ding voor het geld!

Maar... één misschien wel groot probleem: de camera aan de achterkant doet het niet. Tijdens het instellen kwamen er al wat paarse artifacts in het beeld van de camera te staan en de telefoon rebootte zich elke keer als je de camera opende. Via WhatsApp de camera laten lopen ging prima, waarna de gewone camera-app het ook weer deed. So far so good, dacht ik een paar dagen terug. Gisteren was het toch weer shit: frontcamera doet het prima, rear geeft zwart beeld en soms een foutmelding.

Ik kan slecht beoordelen of het hardware- of softwarematig is en kan via Google ook niet echt 'lotgenoten' vinden. Jullie hier al wat over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 00:54
BobB schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:36:
Ik kan slecht beoordelen of het hardware- of softwarematig is en kan via Google ook niet echt 'lotgenoten' vinden. Jullie hier al wat over gehoord?
Klinkt als een DOA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleDroid
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:11
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/28a8hzk.jpg

Wat een heerlijke accuduur heeft de Nokia 7 plus toch. Wat een verschil in vergelijking met mijn oude Nexus 5X.

[ Voor 18% gewijzigd door AppleDroid op 08-06-2018 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-09 23:06
Echt eh !

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Uj5efOy.png

[ Voor 50% gewijzigd door LeStef op 08-06-2018 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:37
Maak even de afbeelding een slagje kleiner, ik blijf aan t scrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:09

Inge Janse

post-l33t

Ben wel heel benieuwd wat voor settings jullie gebruiken, want dit haal ik nooit. Ik spotify heel veel (vooral muziek die gedownload is) en heb altijd wifi/4g/GPS aanstaan, maar ik doe niks spectaculairs. Toch kom ik niet aan jullie uithoudingsvermogen. Ik ben dus benieuwd wat jullie trucs zijn! (niet dat ik niet tevreden ben, ik haal minimaal anderhalve dag, en dat is absoluut feest).

ingejanse.nl: dingen die ik doe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
Bij mij staat enkel 4G op. Wifi gebruik ik max +-2u per dag en bluetooth + location een uurtje of twee max per dag voor mijn Fitbit ( PS: Fitbit notifications werken weer na de laatste update). Heb wel de indruk dat wifi meer verbruikt.
Verder ben ik geen echte power user en mijn android assistent staat uit zolang hij geen Nederlands spreekt.

[ Voor 18% gewijzigd door LeStef op 09-06-2018 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Laatst online: 10-09 00:00
GPS en bluetooth zet ik enkel aan wanneer nodig. Voor de rest wel steeds wifi/4g aan.
Ik haal 7-8u screen on time, over anderhalve dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Nog mensen last van programma's die "programma reageert niet meer" melding geven?

Ik heb hier op de nokia toch wel veel last van eerlijk gezegd. Dat ik op mijn edge 7 zeer zelden zag.

Facebook messenger
Payconiq
Coyote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craigory
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-10-2022
Hoe is de accuduur van de nokia 7 plus als je veel games speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
c4coupe schreef op zondag 10 juni 2018 @ 10:48:
Nog mensen last van programma's die "programma reageert niet meer" melding geven?

Ik heb hier op de nokia toch wel veel last van eerlijk gezegd. Dat ik op mijn edge 7 zeer zelden zag.

Facebook messenger
Payconiq
Coyote
Al een whipe gedaan en met een schone installatie begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
LeStef schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:22:
[...]

Al een whipe gedaan en met een schone installatie begonnen?
Beiden niet, maar een schone install ga ik niet doen. Staat juist ingesteld zeg maar, om nu alweer te wissen. Dat is het mij allemaal niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:44
Heb deze telefoon sinds de release. En bevalt over het algemeen erg goed. Het enige wat mij opvalt is dat het scherm snel krast. Bij mijn vorige telefoon (nexus 5x) had ik 1,5 jaar amper een kras op het scherm. Bij de Nokia al twee grotere krassen. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erik1805
jaguarxj16 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:18:
Heb deze telefoon sinds de release. En bevalt over het algemeen erg goed. Het enige wat mij opvalt is dat het scherm snel krast. Bij mijn vorige telefoon (nexus 5x) had ik 1,5 jaar amper een kras op het scherm. Bij de Nokia al twee grotere krassen. Hebben meer mensen hier last van?
Totaal geen last van. Heb de Nokia nu een paar weken en zit geen hoes of screenprotector op. Geen enkele kras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-08 13:00
Komt aardig uit de testjes , ook kwa krasbestendigheid. Jerry is impressed.

YouTube: Nokia 7 PLUS Durability Test - is the 'Ceramic Feel' for real?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Laatst online: 22:08
Al iemand Android P geinstalleerd op zijn Nokia 7 plus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
r2504 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:38:
Nee heb ik niet gedaan, is niet geschikt als daily driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

r2504 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:38:
Ja. Zaterdag aangeschaft, gelijk P er op. Maar ik gebruik hem als test device voor development.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 11:11

winDOS

6.22

jaguarxj16 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:18:
Grappig, ik kom ook van een Nexus 5x af en ervaar precies het tegenovergestelde. 5x zat onder de krassen.

Ook de bouwkwaliteit, wat een verschil.

C:\>Signature.bat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Inmiddels is ook de tweede Android P beta klaar voor gebruik. Nu de API final is kan Google zich richten op stabiliteit.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beukenootjes
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-07 19:41
Weet iemand misschien iets meer over de polarisatierichting van het scherm van de Nokia 7 Plus? In deze post wordt er iets over gezegd, maar ik durf hier geen conclusies uit te trekken. Ik zou het namelijk erg jammer vinden als de telefoon in portrait mode volledig zwart is met een gepolariseerde zonnebril op. Bij mijn huidige Nexus 5 is het juist zo dat het scherm volledig zwart wordt zodra ik hem met gepolariseerde zonnebril op in landscape modus hou, wat voor mij de voorkeur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
beukenootjes schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:04:
Weet iemand misschien iets meer over de polarisatierichting van het scherm van de Nokia 7 Plus? In deze post wordt er iets over gezegd, maar ik durf hier geen conclusies uit te trekken. Ik zou het namelijk erg jammer vinden als de telefoon in portrait mode volledig zwart is met een gepolariseerde zonnebril op. Bij mijn huidige Nexus 5 is het juist zo dat het scherm volledig zwart wordt zodra ik hem met gepolariseerde zonnebril op in landscape modus hou, wat voor mij de voorkeur heeft.
Net even mijne bril opgezet, ik merk het vooral als ik de GSM op 45 graden houd. Nu niet direct de stand die men gebruikt. Ik navigeer altijd in portrait mode. En had dit zelf nog niet opgemerkt. Nu door met toestel te draaien zie je het wel. Vooral op 45 graden hoek zeg maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jerwev
Jerwev schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:07:
[...]

Inmiddels met Nokia contact gehad. Zij adviseerden WiFi uit te schakelen bij het streamen van muziek en om de batterij optimalisatie uit te schakelen voor Bluetooth
Beide opties lossen het probleem helaas niet op. Ben terug gegaan naar de Mediamarkt en het geld terug gekregen. Ik durf niet direct een nieuwe te kopen, bang voor hetzelfde probleem.

Edit: spelfout
Ik heb de Nokia 7 plus een tweede kans gegeven. Met het tweede exemplaar geen gestotter meer bij het muziek streamen. Blijkbaar pech gehad met het eerste toestel. Helemaal blij nu met deze Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beukenootjes
c4coupe schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:37:
[...]

Net even mijne bril opgezet, ik merk het vooral als ik de GSM op 45 graden houd. Nu niet direct de stand die men gebruikt. Ik navigeer altijd in portrait mode. En had dit zelf nog niet opgemerkt. Nu door met toestel te draaien zie je het wel. Vooral op 45 graden hoek zeg maar.
Ah, dat is goed om te horen. Ik zou 'm zelf inderdaad nooit op 45 graden gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
beukenootjes schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:51:
[...]

Ah, dat is goed om te horen. Ik zou 'm zelf inderdaad nooit op 45 graden gebruiken.
Het scherm is bij mij in portrait het slechtst afleesbaar met een gepolariseerde zonnebril, in landschapje het best/normaal.

Behoorlijke faal die het enige minpunt aan deze telefoon uitvergroot.
Kan hem in de volle zon nog steeds zien, maar lang niet zo goed als een recent high-end model.

Maar nog steeds een topding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
ik heb een samsung a5 2017 met amoled, maar das nog veel erger met een gepolariseerd zonnebril. Recht ervoor gaat nog net, maar een beetje schuin en je ziet niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beukenootjes
Ik zal het donderdag bij de Mediamarkt wel eens gaan testen met mijn zonnebril en de bevindingen hier melden. Ik weet niet of alle zonnebrillen op dezelfde manier gepolariseerd zijn, en dat heeft wellicht ook nog invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:44
Erik1805 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 07:26:
[...]

Totaal geen last van. Heb de Nokia nu een paar weken en zit geen hoes of screenprotector op. Geen enkele kras
winDOS schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:42:
[...]

Grappig, ik kom ook van een Nexus 5x af en ervaar precies het tegenovergestelde. 5x zat onder de krassen.

Ook de bouwkwaliteit, wat een verschil.
Hmm bijzonder. Wellicht net pech gehad dat er iets langs is gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
beukenootjes schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:07:
Ik weet niet of alle zonnebrillen op dezelfde manier gepolariseerd zijn, en dat heeft wellicht ook nog invloed.
Zonnebrillen wel, smartphones niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
beukenootjes schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:51:
[...]

Helemaal zwart wordt mijn scherm niet in portrait, maar toch wel een flink stuk donkerder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThijsWa
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
En daar is de juni patch!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8d36TTDafAwo3fs8EjJV0uJk/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Installatie duurt echt wel lang voor zo'n klein aantal MB. Staat hier al dik 10 minuten te installeren. Zal wel normaal zijn uiteraard...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
ja hier ook. Lekker snel

Duurt idd wel lang voor zo'n klein bestand

[ Voor 8% gewijzigd door Erik1805 op 13-06-2018 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De juni patch is hier ook geïnstalleerd, maar dat duurde geen 10 minuten.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
XWB schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:15:
De juni patch is hier ook geïnstalleerd, maar dat duurde geen 10 minuten.
Makkelijk 20 minuten eer die klaar was en ik de melding kreeg. Opnieuw starten. Nu, geen ramp. Maar mijn Samsung deed dit wel sneller (1 keer om de 4 maand dan wel 😂 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Downloaden van de security patch ging op de achtergrond (over 4G, dat kan blijkbaar op Android) en het installeren was nauwelijks langer dan gewoon opstarten. 90 seconden maximaal.
Apart dat dat zo verschillend is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Op Android P kon ik niet meer in mn telefoon komen... "Phone has stopped unexpectedly". Factory reset was de enige uitkomst, vanuit de recovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 19:52
Als je de Google Camera mod gebruikt kun je misschien het beste even wachten met updaten, want die werkt niet meer na de update.

Meer mensen die hier last van hebben? Ik lees het ook op Reddit en XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
berend95 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:59:
Als je de Google Camera mod gebruikt kun je misschien het beste even wachten met updaten, want die werkt niet meer na de update.

Ja die werkt dus niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-09 13:11
berend95 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:59:

Jep werkt niet meer.
App opent wel maar beeld blijft zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saphaas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-02-2023
Juni patch staat er op binnen twee minuten 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
Deze camera ben ik nu aan het testen

https://play.google.com/s...et.sourceforge.opencamera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch013
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-09 20:02
Dank je, ik zal hem eens uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Reneger schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:16:
Op Android P kon ik niet meer in mn telefoon komen... "Phone has stopped unexpectedly". Factory reset was de enige uitkomst, vanuit de recovery
Mjah risico van zo'n preview natuurlijk.. maar hier inderdaad ook niet meer in te komen na de patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
jodeltje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:59:
Downloaden van de security patch ging op de achtergrond (over 4G, dat kan blijkbaar op Android) en het installeren was nauwelijks langer dan gewoon opstarten. 90 seconden maximaal.
Apart dat dat zo verschillend is
Het herstarten en initialiseren ging bij mij ook snel, maar de stap na het downloaden duurde bij mij wel gemakkelijk 10 minuten. Kan het misschien dat ook deze stap bij jou op de achtergrond gebeurde zodat je niet merkte dat dit eigenlijk langer duurde?

Niet dat het me veel uitmaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 14:27
Hier heb ik er niet veel van gemerkt de update 👍
Zag u toestel moet opnieuw opgestart worden en dat was het... Na minuutje denk 😉
Ps ik doe het dan alleen via WiFi

[ Voor 10% gewijzigd door digiben op 13-06-2018 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
Heb ook net de juni update.
downloaden (via wifi) en installeren nam in totaal ongeveer 15 minuten in beslag

idd de Google Camera werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52
Ik heb nu 2 weken de 7+ in bezit, ik kom van een Oneplus 2 af.
Ik kan zeggen, een verademing hoor dit toestel.
Lekker vlot en een zeer goede accu duur.

Het enige wat mij opvalt is dat de oortjes vaak niet werken, althans na inpluggen werken ze 3 seconden en dan gaat ie over op de speaker. Na een herstart van het toestel werkt het wel.

En met bellen of gebeld worden gaat het toestel ook zelf op speaker. Ik moet de speaker dan even aanzetten en weer uitzetten en dan heb ik gewoon een normale verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
MatthiasDS schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:37:
[...]
zodat je niet merkte dat dit eigenlijk langer duurde?

Niet dat het me veel uitmaakt :)
Uhhh, dat klopt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
etienne001 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:52:

Het enige wat mij opvalt is dat de oortjes vaak niet werken, althans na inpluggen werken ze 3 seconden en dan gaat ie over op de speaker. Na een herstart van het toestel werkt het wel.
waren de oortjes volledig ingeplugd? soms moet je goed hard duwen tot je de klik hoort.

Als ze goed ingeplugd waren, probeer deze app eens om de headphone aansluiting te resetten :
https://play.google.com/s...=com.bjemtj.headsettoggle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Chaser2600 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 19:47:
[...]

Mjah risico van zo'n preview natuurlijk.. maar hier inderdaad ook niet meer in te komen na de patch
Is voor mij alleen een development toestel... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Nog even een vraagje.

Wat vinden jullie van de kwaliteit van het bellen? Niet de speaker, gewoon aan het oor houden.

Ik vind dit bij dit toestel super laag. Heb het net is aan een maat laten horen en die zei ook direct van "wat is dat"

Als men mij op voicemail belt, moet ik zeker 1 keer opnieuw luisteren. Ik versta er amper iets van.

Gewoon telefoneren lukt wel, maar het is zo zacht.

Wat zijn jullie bevindingen van dit?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
c4coupe schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:24:
Nog even een vraagje.

Wat vinden jullie van de kwaliteit van het bellen? Niet de speaker, gewoon aan het oor houden.

Ik vind dit bij dit toestel super laag. Heb het net is aan een maat laten horen en die zei ook direct van "wat is dat"

Als men mij op voicemail belt, moet ik zeker 1 keer opnieuw luisteren. Ik versta er amper iets van.

Alvast bedankt.
Geen probleem. Bel kwaliteit is perfect. Zit op KPN netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Erik1805 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:41:
[...]

Ja hier voorlopig dat toch als nadeel. Daarom toch even de vraag. Vorige gsms nooit last van gehad, nu merk ik gewoon dat het niet al te best gaat. (volume)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Nog even een vraagje.

Alvast bedankt.
De kwaliteit met bellen is prima, kraakhelder en volume is hard genoeg. Ik zit ook op mobiele netwerk van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin Snoek
  • Laatst online: 07-11-2023
Erik1805 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:41:
[...]

Bij mij is de kwaliteit ook heel goed. Ik zit bij Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Vage shit,

Als ik gebeld wordt dan verschijnt diegene op mijn Nokia 7 als "Onbekend" in beeld

Ik heb mijn werk simkaart (ook Vodafone) in de Nokia gestopt en dan heb ik het probleem niet.
Ik heb mijn prive simkaart in m'n werk telefoon gestopt (Samsung A3) en dan heb ik het probleem ook niet.

Ik heb alles vervolgens weer terug gedraaid en dan heb ik het probleem weer.

Dit speelt sinds de update van Juni.

Niet echt zin om alles weer naar de fabrieksinstellingen te zetten.

Anderen hetzelfde probleem of een idee wat ik nog kan doen?

Vodafone gaf als tip via 1333 nummerweergave voor mijn toestel uitschakelen en weer inschakelen maar dat helpt niet.

[ Voor 52% gewijzigd door Isane op 14-06-2018 18:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37
Ik heb wat posts verplaatst naar: [Nokia 7+] Accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11
M-67 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:42:
Heb ook net de juni update.
downloaden (via wifi) en installeren nam in totaal ongeveer 15 minuten in beslag

idd de Google Camera werkt niet meer.
Schijnt dat deze BSG versie wel werkt: https://www.celsoazevedo....id/google-camera/dev-bsg/ en dan de 5.2.022 v1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
sinds de juni update heb ik een aantal problemen:

- WIFI
=> regelmatig connectie verlies, moet dan wifi uitschakelen en terug inschakelen. verschillende keren zelfs

- bluetooth
=> in de wagen verliest hij de connectie voor het bellen,'geen provider' geeft hij aan in de wagen. muziek functie blijft wel. Had ik voorheen ook, en restart met BT aan hielp, maar dan wel enkel in het binnenland, als je de grens oversteekt moet je dit opnieuw doen.
Ik had toen ook een factory reset gedaan, en dan was probleem in orde, maar ik lees op de Nokia support forum dat zelfs een factory reset niet helpt.

had al een network reset gedaan, maar dat helpt niet. :(

ik hoop niet dat dit elke maand zo is, na het installeren van de security update. heb nl. geen zin om elke keer een factory reset uit te voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
DrBos schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:13:
[...]

Schijnt dat deze BSG versie wel werkt: https://www.celsoazevedo....id/google-camera/dev-bsg/ en dan de 5.2.022 v1.0
inderdaad die werkt! (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Heb dit ook ja, heel vervelend. Hopelijk komt er snel een nieuwe update om dit op te lossen
Isane schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 18:18:
Vage shit,

Als ik gebeld wordt dan verschijnt diegene op mijn Nokia 7 als "Onbekend" in beeld

Ik heb mijn werk simkaart (ook Vodafone) in de Nokia gestopt en dan heb ik het probleem niet.
Ik heb mijn prive simkaart in m'n werk telefoon gestopt (Samsung A3) en dan heb ik het probleem ook niet.

Ik heb alles vervolgens weer terug gedraaid en dan heb ik het probleem weer.

Dit speelt sinds de update van Juni.

Niet echt zin om alles weer naar de fabrieksinstellingen te zetten.

Anderen hetzelfde probleem of een idee wat ik nog kan doen?

Vodafone gaf als tip via 1333 nummerweergave voor mijn toestel uitschakelen en weer inschakelen maar dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Leijenman schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:03:
Heb dit ook ja, heel vervelend. Hopelijk komt er snel een nieuwe update om dit op te lossen
[...]
Mooi om te horen, was er al bang dat ik er alleen voor stond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
Vandaag mijn Chromecast ontvangen, wel lang moeten wachten want had mijn N7+ op introductie dag aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Leijenman schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:03:
[...]
Ik herken dit probleem, gisteren de 7 Plus gekocht, alles ge-update echter geen nummerherkenning bij inkomende oproepen. Zeer vervelend. Contact gehad met Nokia, hebben het genoteerd en zouden het doorgeven aan de juiste afdeling. Ik denk dat we moeten afwachten tot de volgende update :(

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvindertje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2022
Toepus schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 14:29:
[...]

Ik herken dit probleem, gisteren de 7 Plus gekocht, alles ge-update echter geen nummerherkenning bij inkomende oproepen. Zeer vervelend. Contact gehad met Nokia, hebben het genoteerd en zouden het doorgeven aan de juiste afdeling. Ik denk dat we moeten afwachten tot de volgende update :(
Heb dit probleem ook sinds de juni patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
[...]

Heb hier geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Padvindertje schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 18:06:
[...]

Heb dit probleem ook sinds de juni patch
[...]

Hebben jullie al het toestel (opnieuw) naar de fabrieksinstellingen gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:46
Isane schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:24:
[...]

[...]

Hebben jullie al het toestel (opnieuw) naar de fabrieksinstellingen gezet?
Ik in elk geval niet, en heb ook t probleem. T staat me tegen om factory reset te doen. Is toch debiel (en ja ik weet dat je veel met je backup kunt) om je telefoon na elke update weer schoon te moeten installeren? Tot nu toe vertik ik dat dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Mijn toestel is gedowngrade lijkt van P naar 8.1 met de juni patch.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belisarius
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-12-2022
Nog even een vraagje.

Alvast bedankt.
Variëert. Ik heb een vriend die ook tele2 heeft met volte en dan is het perfect.
Een andere vriend klinkt minder goed, maar die heeft ook een craptelefoon.
Kun je even nagaan of je al dan niet volte (of eigenlijk hd-voice amr-wb) hebt?
Wat je vrienden hebben? als in netwerk, telefoon etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik gisteren contact gehad met Vodafone en Nokia Support.

Vodafone:
Heeft netwerk reset gedaan daarna moest ik 1330 bellen en nummerherkenning van inkomende oproepen uit/aan zetten. Geen resultaat. Bij sommige heeft dit gewerkt bij sommige niet. Teruggebeld, kreeg ik een andere afdeling aan de lijn en die zeiden dat er deze week meerdere mensen gebeld hebben met hetzelfde probleem. Allen met Nokia 7 Plus toestel en na de juni patch. Sommige ook die de Beta P hadden en daarna weer terug naar 8.1!

Nokia (chat):
Zij hebben mij diverse cache laten legen in het instellingen menu, zoals o.a. contacten. Allemaal zonder resultaat. Ik ben 1 uur en 20 min met hun bezig geweest met zoveel instellingen aan te passen waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden. Ik had ook de taal omgezet naar Engels omdat de chat Engelstalig was. Dit ging wat sneller om alles terug te vinden. Uiteindelijk kreeg ik als antwoord dat dit probleem wordt doorgegeven naar de juiste afdeling om dit op te lossen. Ik vermoed dus bij de volgende update.

Als dit echter zo blijft ga ik de Nokia terugbrengen want hier heb ik niks aan. Ik wil zelf bepalen welke oproepen ik opneem. Daarbij als je een oproep gemist hebt weet je ook niet wie je gebeld heeft. Zeer vervelend en onacceptabel.

Trouwens is dit een reden om de Nokia om te ruilen voor ander toestel? Ik heb deze gekocht bij MM.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Toepus schreef op zondag 17 juni 2018 @ 11:04:
Ik gisteren contact gehad met Vodafone en Nokia Support.

Vodafone:
Heeft netwerk reset gedaan daarna moest ik 1330 bellen en nummerherkenning van inkomende oproepen uit/aan zetten. Geen resultaat. Bij sommige heeft dit gewerkt bij sommige niet. Teruggebeld, kreeg ik een andere afdeling aan de lijn en die zeiden dat er deze week meerdere mensen gebeld hebben met hetzelfde probleem. Allen met Nokia 7 Plus toestel en na de juni patch. Sommige ook die de Beta P hadden en daarna weer terug naar 8.1!

Nokia (chat):
Zij hebben mij diverse cache laten legen in het instellingen menu, zoals o.a. contacten. Allemaal zonder resultaat. Ik ben 1 uur en 20 min met hun bezig geweest met zoveel instellingen aan te passen waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden. Ik had ook de taal omgezet naar Engels omdat de chat Engelstalig was. Dit ging wat sneller om alles terug te vinden. Uiteindelijk kreeg ik als antwoord dat dit probleem wordt doorgegeven naar de juiste afdeling om dit op te lossen. Ik vermoed dus bij de volgende update.

Als dit echter zo blijft ga ik de Nokia terugbrengen want hier heb ik niks aan. Ik wil zelf bepalen welke oproepen ik opneem. Daarbij als je een oproep gemist hebt weet je ook niet wie je gebeld heeft. Zeer vervelend en onacceptabel.

Trouwens is dit een reden om de Nokia om te ruilen voor ander toestel? Ik heb deze gekocht bij MM.
De bug zal wel opgelost worden, en ja het is wat lastig maar ook niet meer dan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
Isane schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:33:
[...]

De bug zal wel opgelost worden, en ja het is wat lastig maar ook niet meer dan dat :)
Ik vraag me af hoe het kan dat niet iedereen deze problemen heeft. Ik heb ook de laatste update en herken niks van dit alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
kosterj schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:49:
[...]

Ik vraag me af hoe het kan dat niet iedereen deze problemen heeft. Ik heb ook de laatste update en herken niks van dit alles.
Klopt, als ik mn werksim (ook vodafone) in m'n nokia druk dan heb ik geen problemen.
Met mn prive sim (ook vodafone) heb ik de problemen wel.

Ik snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-08 18:42
kosterj schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:49:
[...]

Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb T-Mobile en op mijn Nokia zie ik het probleem ook niet terug na de laatste updates. Misschien dus afhankelijk van de aanbieder.

[ Voor 5% gewijzigd door Ynnoz op 17-06-2018 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ik heb sinds vrijdag mijn zwarte Nokia 7 Plus en ben er zeer terveden over.

Alleen zit ik met nogal een vervelend probleem en dat is dat mijn Gear S3 smartwatch elke keer gedisconnect wordt. Ik moet dan BT even uit zetten en weer opnieuw aan zetten en handmatig een verbinding maken.
Hier lees ik ook wel wat over bluetooth problemen, maar niet specifiek dit probleem of iets wat erop lijkt.

Ik vraag me dan ook af of dit probleem software gerelateerd is en ik even moet wacht op een update, of dat het hardware gerelateerd is en ik mijn toestel zou moeten opruilen.

ZIjn er anderen die ook bluetooth problemen hebben ? Ik zit op de juni update al gelijk vanaf het moment dat ik de telefoon ging configureren.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:09

Inge Janse

post-l33t

Ynnoz schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:57:
[...]

Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb T-Mobile en op mijn Nokia zie ik het probleem ook niet terug na de laatste updates. Misschien dus afhankelijk van de aanbieder.
Ik zit bij Tele2, en ik heb het probleem ook niet. Zou tamelijk teleurgesteld zijn als ik het wel zou hebben, want nummerherkenning is redelijk cruciaal.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-67
speedme schreef op maandag 18 juni 2018 @ 07:44:

ZIjn er anderen die ook bluetooth problemen hebben ? Ik zit op de juni update al gelijk vanaf het moment dat ik de telefoon ging configureren.
Ik heb na elke maandelijkse update problemen wanneer ik de Nokia 7+ met de wagen verbindt via BT (Heb een Hyundai Tucson 2017). Na - en soms tijdens - het syncen van mijn contacten geeft hij aan "geen provider".
en het signaal icoon verschijnt ook niet op de boordcomputer.
Het rare is, dat als ik gebeld wordt, het wel handsfree via de wagen gaat 8)7

Netwerk reset helpt niet, enkel factory reset :( heb vorige maand en deze maand al zo'n factory reset gedaan

is een mobieltje van het bedrijf, dus inwisselen kan moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-09 11:55
speedme schreef op maandag 18 juni 2018 @ 07:44:
Ik heb sinds vrijdag mijn zwarte Nokia 7 Plus en ben er zeer terveden over.

Alleen zit ik met nogal een vervelend probleem en dat is dat mijn Gear S3 smartwatch elke keer gedisconnect wordt. Ik moet dan BT even uit zetten en weer opnieuw aan zetten en handmatig een verbinding maken.
Hier lees ik ook wel wat over bluetooth problemen, maar niet specifiek dit probleem of iets wat erop lijkt.

Ik vraag me dan ook af of dit probleem software gerelateerd is en ik even moet wacht op een update, of dat het hardware gerelateerd is en ik mijn toestel zou moeten opruilen.

Wel ik heb ook een Gear S3 en in het begin had ik ook regelmatig problemen met de BT maar sinds een paar weken lijkt dit opgelost te zijn. Moet zeggen dat mijn Oneplus 5T op dat vlak wel praktischer was aangezien ie automatisch connectie maakte met mijn Gear S3 terwijl ik dit telkens manueel moet doen met mijn 7+. Voor de rest is de Nokia 7+ gewoon een toptoestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
  • Laatst online: 27-07-2024
Isane schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:58:
[...]

Klopt, als ik mn werksim (ook vodafone) in m'n nokia druk dan heb ik geen problemen.
Met mn prive sim (ook vodafone) heb ik de problemen wel.

Ik snap er niks van.
dit heb ik dus precies hetzelfde. Prive Sim (voadafone) problemen en zakelijke sim (vodafone) werkt wel alles goed op. 8)7 8)7
Alsof er iets na de update qua communicatie met Vodafone anders is geworden.

Ik vertik het om terug te gaan naar fabrieksinstellingen. Ik wacht nog maar even af. O-)
Pagina: 1 ... 12 ... 37 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, aanbiedingen, winkels, prijzen: [Nokia 7 Plus] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, screenprotectors, laders, etc: [Nokia 7 Plus] Accessoires