Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
helemaal niet.
Ik dacht dat hier een hoop fanboys van Stroll zaten.... Blijkt het nu toch wat anders na ruim een week meelezen...
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Elk team mag maar 1 auto inzetten bij de wintertests.DoeEensGek schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:12:
Waarom rijden de redbulls niet ook tegelijk? Het is toch intressant om te weten hoe de auto reageert vlak achter een andere auto, en bij inhaal pogingen.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Andere barge boardsSmithNL schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:07:
dan nog maar wat foto's..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MikeyMan schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:12:
Of gewoon TR misschien?
Wie zegt nou volledig Scuderia Toro Rosso? Toro Rosso is voldoende.
Op f1today staat een close up van de barge board.
[ Voor 31% gewijzigd door Ari Gold op 06-03-2018 10:15 ]
Toro RossoAri Gold schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:14:
[...]
![]()
Wie zegt nou volledig Scuderia Torro Rosso? Torro Rosso is voldoende.
Max nu op de ultra soft ben benieuwd of hij nu voor snelle rondes gaat. Of alleen een gedeelte van de baan om de banden te testen en daarna weer beetje gas terug neemt om niet het hoogste haalbare te laten zien.
Topic Report (tenminste, dat betekent "TR" voor mij als ex-mod)Ari Gold schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:14:
[...]
![]()
Wie zegt nou volledig Scuderia Torro Rosso? Torro Rosso is voldoende.
[...]
Op f1today staat een close up van de barge board.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
https://www.periscope.tv/w/1nAKEVqwEZAGL
Of toch niet.....PFFFFF!!
[ Voor 21% gewijzigd door pilskes op 06-03-2018 10:18 ]
PS4 PSN: Dazzler2120
Red Bull Racing Scuderia Torro Rosso Honda
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Vaak is het goed te lezen aan een post of het over een team of coureur gaat.TrekDr0p schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:06:
[...]
Zullen we afspreken met z'n allen om Toro Rosso voortaan af te korten naar STRH ik denk steeds STR wat heeft lance stroll hier mee te maken?
Of ben ik de enige?
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee om STR en STR te blijven gebruiken.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Staat bij : ended last year..
Denk dat dit beelden van vorig jaar testen zijn
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Toch is het een kleine moeite om TR te gebruiken voor Toro Rosso(of gewoon: Toro Rosso). Als het team benoemd wordt in het TV commentaar zegt ook helemaal niemand "Scuderia Toro Rosso", dus waarom zouden wij het hier dan wel doen?Jasphur schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:18:
[...]
Vaak is het goed te lezen aan een post of het over een team of coureur gaat.
OhjaGrrrrrene schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:15:
[...]
Topic Report (tenminste, dat betekent "TR" voor mij als ex-mod)
[ Voor 18% gewijzigd door Tleilaxu op 06-03-2018 10:20 ]
Het probleem is dat vrijwel niemand het over Stroll zal hebben tenzij hij crashed ofzo. Dan komen er alleen andere eufemismen langs dan STR.Jasphur schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:18:
[...]
Vaak is het goed te lezen aan een post of het over een team of coureur gaat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vreemd dat ze de auto vernoemen naar StrollMalt007 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:20:
STR is de gebruikelijke afkorting, de auto heet nota bene de STR13.

En dat ze daar al mee begonnen toen Stroll nog in de luiers zat, toen zagen ze het potentieel waarschijnlijk al, ze zullen wel balen dat ze hem niet hebben kunnen vastleggen.
Setups zullen totaal verschillend zijn.
De RBR heeft al sneller dan dit gereden op mediums.TrekDr0p schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:24:
Ik hoop niet dat dit de tijden zijn die RBR met de ultra softs rijdt tegen over Merc met mediums/softs
Het is ook niet zo dat Stroll zo'n enorm lange naam is. Zet 3 letters achter "STR" en je hebt het al voor elkaarDaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:20:
[...]
Het probleem is dat vrijwel niemand het over Stroll zal hebben tenzij hij crashed ofzo. Dan komen er alleen andere eufemismen langs dan STR.
note to myself: testen zegt niets
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Er waren wat speculaties dat Red Bull ook met de halo gaat spelen, bv een boomerang achtige spoiler er boven op a la Ferrari of van die kleine opstaande "tandjes".
Wat Red Bull ook (nog) niet doet is spelen met de uitlaat gassen richting de achter vleugel. Stond een hele analyse op motorsport.com hoe sommige teams daar de grenzen op zoeken.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nu ga ik weer kijken, goed toeven hier langs de baan in Barcona!
First!Dazzler2120 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:25:
Tijden zeggen niet zoveel, draait hier puur om KM's die ze maken.
Setups zullen totaal verschillend zijn.
Nou, we gebruiken hier regelmatig VER, VET, HAM, BOT enz, gewoon omdat het korter en sneller is.Racing-Paradise schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:27:
Het is ook een kleine moeite om Stroll gewoon Stroll te noemen, alle andere namen van rijders worden tenslotte worden tenslotte ook gewoon volledig gebruikt.
Langs de baan? Kom maar door met wat beeldmateriaal!
Toepasselijke nicknameRacing-Paradise schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:27:
Het is ook een kleine moeite om Stroll gewoon Stroll te noemen, alle andere namen van rijders worden tenslotte worden tenslotte ook gewoon volledig gebruikt.
Doe eens ff streamen naar oversteer netwerkRacing-Paradise schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:27:
never argue with a moderator, he will shut your account down.
"When you grow up your heart dies"
BioHazard schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:39:
Gasly met een snellere tijd dan Verstappen op soft. Kom op Red Bull, laat eens zien wat je kan.

Ze rijden op ultra's ruim 2 seconden langzamer dan hun snelste tijd op mediums, wat denk je zelf?
Met een topsnelheid die maar 0.7kmph lager ligt dan de Mercedes.BioHazard schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:39:
Gasly met een snellere tijd dan Verstappen op soft. Kom op Red Bull, laat eens zien wat je kan.
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Dat de Honda PU oppermachtig isRazorbite schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:40:
[...]
![]()
Ze rijden op ultra's ruim 2 seconden langzamer dan hun snelste tijd op mediums, wat denk je zelf?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik snap 'm. Ik bedoel meer dat ik wil zien wat de RB14 in zn mars heeft.Razorbite schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:40:
[...]
![]()
KARMA!.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Daar kom je eind maart achter! Dan is Autstralie geweest! :BioHazard schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:41:
[...]
Ik snap 'm. Ik bedoel meer dat ik wil zien wat de RB14 in zn mars heeft.

Waarschijnlijk ja.ProudElm schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:43:
[...]
Daar kom je eind maart achter! Dan is Autstralie geweest! :
Je kan nog beter wachten tot 25 Nov, dan weet je het helemaal zeker.ProudElm schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:43:
[...]
Daar kom je eind maart achter! Dan is Autstralie geweest! :
Daar wil ik nog niet aan denken zeg! Daarna volgt weer die zwarte periode zonder F1Malt007 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:44:
[...]
Je kan nog beter wachten tot 25 Nov, dan weet je het helemaal zeker.

Als ze een absolute topauto hebben gaan ze dat niet laten zien. Net als Ferrari vorig jaar, die gingen op het rechte stuk van het gas (maar wel zo vaak dat het op ging vallen).BioHazard schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:41:
[...]
Ik snap 'm. Ik bedoel meer dat ik wil zien wat de RB14 in zn mars heeft.
Ben wel benieuwd wat hij aan het testen is, de rondetijden zijn in ieder geval verre van consistent vanochtend. Constant relatief snelle ronden afwisselend met zeer langzame. Wellicht dat ze kijken hoe ze de banden goed op temperatuur kunnen houden.
[ Voor 7% gewijzigd door Clavat op 06-03-2018 10:52 ]
PSN: McMillan0984
Bron?
Zijn grote teen
I intend to live forever. So far, so good.
Ik schud het meestal uit m'n mouw...
* DaMarcus grote blij

Wordt sneu zo.
Verwijderd
hopelijkSuicyder schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:09:
Bijzondere issue zo weer bij McLaren, 'power shutdown' en data loss. Gaan ze dit seizoen verder waar ze gebleven zijn afgelopen jaar?![]()
Wordt sneu zo.

McLaren weer problemen? Daar was de Renault toch voor om op te lossen?Suicyder schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:09:
Bijzondere issue zo weer bij McLaren, 'power shutdown' en data loss. Gaan ze dit seizoen verder waar ze gebleven zijn afgelopen jaar?![]()
Wordt sneu zo.
Ach ja, gelukkig hoeven ze bij RBRSTRH wat minder te vrezen voor de kwaliteit van de Honda's als dat zo blijkt

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Daarom volg ik het live verslag van GPUpdateGrrrrrene schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:12:
... In principe vind ik het wel handig om een beetje op de achtergrond het verloop van de testdag te kunnen zien, maar ik hoef dat domme gelul op de achtergrond er niet bij.
Daarom volg ik het live verslag van Tweakers en TwitterGrrrrrene schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:12:
Wel grappig hoe sommige mensen op F1Today niet doorhebben dat je wel kunt zien dat een team snel is, maar niet dat een team langzaam is. Irritant trouwens dat hun "notificaties" ook de reacties van bezoekers als popups weergeven in ChromeIn principe vind ik het wel handig om een beetje op de achtergrond het verloop van de testdag te kunnen zien, maar ik hoef dat domme gelul op de achtergrond er niet bij.
Rood-blauwe-racemonsters-shoppen-tussen-Renault-Honda?Stoelpoot schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:11:
[...]
McLaren weer problemen? Daar was de Renault toch voor om op te lossen?
Ach ja, gelukkig hoeven ze bij RBRSTRH wat minder te vrezen voor de kwaliteit van de Honda's als dat zo blijkt
Jajajajaja, ik snap waar RBRSTRH voor staar
[ Voor 8% gewijzigd door DaMarcus op 06-03-2018 11:23 ]
Die hebben toch nog wat probleempjes weg te werken.
Ik ben benieuwd wie of wat ze nu de schuld geven.

[ Voor 47% gewijzigd door powah33 op 06-03-2018 11:20 ]
https://f1manager.info/ranking/4605
Red Bull Racing Scuderia Toro Rosso Honda. RBR omdat ze het Junior-programma van RedBull zijn, STR omdat de volledige naam Scuderia Toro Rosso is, en Honda vanwege de motor.DaMarcus schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:17:
[...]
Rood-blauwe-racemonsters-shoppen-tussen-Renault-Honda?

Ik had er beter 'Stoelpoot schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:20:
[...]
Red Bull Racing Scuderia Toro Rosso Honda. RBR omdat ze het Junior-programma van RedBull zijn, STR omdat de volledige naam Scuderia Toro Rosso is, en Honda vanwege de motor.
Nieuwe kap met gaten:

Vergeleken met vorige week:

RedBull heeft dit niet, maar die heeft al ervaring met het koelen van de Renault motor.
[ Voor 10% gewijzigd door MuVo op 06-03-2018 11:24 ]
Das eigenlijk wel een stomme beperking... Rare regels.Chakotay schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:13:
[...]
Elk team mag maar 1 auto inzetten bij de wintertests.
All systems Woking, let’s do this 👊 #F1Testing pic.twitter.com/wHUATz1jtw
— Toro Rosso (@ToroRosso) 6 maart 2018
Ouch.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Maar nog steeds 2 zwarte strepen te zien..MuVo schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:22:
Mclaren heeft blijkbaar overhittings problemen gehad:
Nieuwe kap met gaten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vergeleken met vorige week:
[afbeelding]
RedBull heeft dit niet, maar die heeft al ervaring met het koelen van de Renault motor.
Ga niet veel filmen, filmen benaderd de werkelijkheid toch niet
Bij de nieuwe kap zie je rechts boven de T op foto 1, diezelfde 2 strepen terug komen. Ze hebbben dus nog steeds warmte problemenSeñor Sjon schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:25:
Dat is de oude, gespiegelde kap.
https://f1manager.info/ranking/4605
Als je goed kijkt zie je hier ook twee strepen, waarschijnlijk doelt @Ari Gold daarop:Señor Sjon schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:25:
Dat is de oude, gespiegelde kap.

No matter the age, never lose the Kramer inside
Gaat I naar Barcelona neemt I een aardappel meeRacing-Paradise schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:25:
Helaas alleen op locatie met een aardappel camera (s5) heb nu twee filmpjes op instagram gezet, das voor nu het makkelijkst om iets online te zetten "@stronoud"
Ga niet veel filmen, filmen benaderd de werkelijkheid toch niet

Maar je hebt gelijk hoor als je gaat filmen mis je de helft.
Geniet ervan!
unfair, je weet helemaal niet wat er hier speelt maar je geeft al weer aan dat Max zijn attitude niet klopt op basis van geruchten. Vind ik niet kloppen.Daniel_Elessar schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:58:
[...]
Verstappen zou dit inderdaad ook zelf kunnen beslissen. Maar goed, het is een geweldig coureur. Maar nu ga ik vloeken in de kerk. Zijn attitude vind ik soms zeer bedenkelijk.
een treffende spreuk
Wel lekkere strakke multitool danSeñor Sjon schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:28:
Ik denk dat ze met een multitool de sleuven erbij gemaakt hebben om te testen. Zonde om daarvoor een nieuwe kap te gebruiken. Maar er was dus wel meer aan de hand dan een gebroken clipje, anders maak je die sleuven niet.
Ik vraag mij af of deze koeling wel aero-proof is. Of zou de lucht die eroverheen stroomt de hete lucht onder de kap vandaan zuigen?
STR gaat gewoon lekker met de Honda. Ze hoeven geen Prostje te doen dus de speed zal redelijke representatief zijn.
Buiten dat is de betrouwbaarheid nu al ontelbaar beter dan voorgaande jaren.
Ondertussen heeft McLaren nog steeds allerlei problemen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Tesdagen zegt helemaal niksL1nt schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:32:
Nu zegt testen niet veel maar ik denk dat we inmiddels wel met redelijke zekerheid kunnen zeggen dat McLaren toch even heel goed in de spiegel moet kijken voor de afgelopen 3 jaar.
STR gaat gewoon lekker met de Honda. Ze hoeven geen Prostje te doen dus de speed zal redelijke representatief zijn.
Buiten dat is de betrouwbaarheid nu al ontelbaar beter dan voorgaande jaren.
Ondertussen heeft McLaren nog steeds allerlei problemen.

bovenstaande mag met sarcasme gelezen worden.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Nooit met zo'n ding gewerkt? Hell, een engine cover is flinterdun en licht, daar ga je zo doorheen.Jasphur schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:31:
[...]
Wel lekkere strakke multitool dan
Ik vraag mij af of deze koeling wel aero-proof is. Of zou de lucht die eroverheen stroomt de hete lucht onder de kap vandaan zuigen?
Het punt van die gespiegelde foto is toch dat die donkere strepen nu aan de andere kant zitten, dus lijkt het mij een andere kap.Señor Sjon schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:28:
Ik denk dat ze met een multitool de sleuven erbij gemaakt hebben om te testen. Zonde om daarvoor een nieuwe kap te gebruiken. Maar er was dus wel meer aan de hand dan een gebroken clipje, anders maak je die sleuven niet.
Een gebroken clipje en sleuven klinkt inderdaad niet als het volledige verhaal.
All systems Woking, let’s do this 👊 #F1Testing https://t.co/wHUATz1jtw https://twitter.com/...0298306560?s=17
Misschien, maar het is toch frappant. Na een wissel ruil fabrikant lijkt McLaren nog steeds niet betrouwbaar, terwijl STR goede tijden eruit pompt zonder problemen. Als dit de trend wordt dit seizoen... Er zijn al eerder geruchten geweest dat McLaren niet genoeg ruimte heeft in de auto voor de motoren, herinner ik me.roda_djavulen schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:34:
Het is wel iets te kort door de bocht om nu te stellen dat Honda de afgelopen jaren geen problemen had omdat ze het nu niet hebben.
Mwja, het lijkt er zo wel op dat McLaren ook te verwijten valt dat de samenwerking niet goed ging en daarom de ontwikkeling niet lekker liep.roda_djavulen schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:34:
Het is wel iets te kort door de bocht om nu te stellen dat Honda de afgelopen jaren geen problemen had omdat ze het nu niet hebben.
Te laat...Requiem19 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:36:
Toro Rosso (@ToroRosso):
All systems Woking, let’s do this 👊 #F1Testing https://t.co/wHUATz1jtw https://twitter.com/...0298306560?s=17

Señor Sjon in "[F1 2018] Wintertests Barcelona"
hoho.... ik zeg ook niet dat Honda geen problemen had maar McLaren heeft het doen voorkomen dat het enkel en alleen aan Honda lag.roda_djavulen schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:34:
Wat we tot nu toe zien lijkt toch wel beetje aan te tonen dat McLaren toch even flink de hand in eigen boezem mag steken
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Och, dat was jij ook
ArcticWolf schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:08:
[...]
En STR Honda maakt er een grap over:
https://twitter.com/ToroRosso/status/970933130298306560
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Internet hier op het werk is kapot... dus gebruik m'n mobiel, werkt niet heel erg efficiënt zeg maarSeñor Sjon schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:39:
Quote dan wel de grap, ik deed een ctrl+f op Woking en hij stond er niet.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dit topic is gesloten.
Live-blogs:
https://nl.motorsport.com.../barcelona-f1-test-dag-8/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2018
https://www.f1today.net/n...-van-de-tweede-wintertest