Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
https://www.mclaren.com/f...&utm_campaign=BCNTest2018
Dinsdag en donderdag zijn voor VAN
Woensdag en vrijdag voor ALO
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
NOS, Ziggo, maakt meestal weinig uit, zal er altijd eentje achter zitten die wel eens een foutje maakt of wat gekleurd naar een race/wedstrijd zit te kijken.Lekker Ventje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:34:
[...]
Gisteren hadden ze het tijdens het "live" verslag van de Eredivisie op hun app over de Rotterdammers toen ze het over Ajax hadden. Als je het dan echt over pijnlijk hebt!
Ik zie liever dit direct vanuit de FIA komen, leuk dat er NL commentaar is, maar ik heb liever gewoon vrije kijk op elke stream mogelijk, straks de 360 live feed, misschien nog wat leuke circuit cams, dat 10x liever dan die half (niet) werkende app van Ziggo of die ~720p stream via de website.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mja weet niet, ik vind sport niet thuis horen op dat soort zenders.Melantrix schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:31:
[...]
Opsich heel logisch toch? Als een nederlander een sport op z'n kop zet denk ik dat dat wel een terechte bron voor nieuws is voor een nederlandse zender die betaald wordt met nederlandse belastingcenten. Ik zou het juist vreemd vinden als ze oppeens geld gaan steken in een sport waar geen nederlander in bezig is, of niet goed genoeg in bezig is tenzij een zeer groot deel van de nederlanders er interesse in hebben.
Maar goed dit gaat dan weer offtopic.
Afijn hopelijk dus morgen etc beter weer in spanje, dan kunnen we eens kijken hoe RB erbij zit, ook wel benieuwd naar Honda die doet het toch erg goed als het gaat op de totnu behaalde topsnelheid en betrouwbaarheid.
Zoals Brawn GP een aantal jaren geleden zo verschrikkelijk snel was en iedereen dacht dat de andere teams aan het sandbaggen warenAnkona schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:41:
Testen zegt niets!
Zou het mooi vinden als er teams zijn die zand in de ogen gaan strooien. Een auto met wat opvallende fake features rond laten rijden om de andere teams op een dwaalspoor te zetten. Of met een compleet illegale setup er ronde tijden uit te knallen waar Mercedes slapeloze nachten van krijgt.
En een ander jaar was Mclaren snel maar ze kwamen erachter dat ze ergens een deel van de ophanging verkeerd om hadden geplaatst. Toen ze dat verholpen hadden was de auto ineens een stuk minder snel en moeilijker bestuurbaarBrawn stun the paddock - 2009
Brawn arrived at Barcelona in 2009 with almost no sponsorship on the car, with a very plain white and green livery, but the lack of backers did not stop them blowing away the rest of the paddock.
They even arrived in Jerez at the last minute, but as soon as Rubens Barrichello went out on track, it was obvious the other teams had some catching up to do. While Red Bull in particular had caught up by the middle of the year, it was too late and Jenson Button had dominated the early part of the year enough to win the championship.

Maar in 1988(?) waren ze er laat bij met testen. Prost reed wel direct een seconde sneller dan de tot dan toe snelste tijd. Senna ging er nog een stuk onder. Ze wonnen dat seizoen ook 15/16 races.
Goed, laat het testen maar weer beginnen voor dit seizoen
Dat het maar weer een mooi jaar mag worden.
[ Voor 23% gewijzigd door Daniel_Elessar op 05-03-2018 14:01 ]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Ja, maar goed beide spelen zo ellendig dat je die fout snel maaktLekker Ventje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:34:
[...]
Gisteren hadden ze het tijdens het "live" verslag van de Eredivisie op hun app over de Rotterdammers toen ze het over Ajax hadden. Als je het dan echt over pijnlijk hebt!
https://twitter.com/mclarenf1/status/970671377274597376?s=21
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 85% gewijzigd door hardware-lover op 05-03-2018 22:10 . Reden: rijders overzicht verwijderd ]
Testing, one, two ...
MehJasphur schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:02:
Klinkt niet verkeerd hoor. Die ‘screamers’ doen hun werk prima.
https://twitter.com/mclarenf1/status/970671377274597376?s=21
Als je veel herrie wilt horen kun je ook naar een bouwterrein gaan of je headset/oordoppen veel te hard zetten zodat je binnen een jaar of 2 aan de hoortoestellen mag. Herrie is voor mij geen graadmeter voor "mooi". En sowieso is geluid verlies van energie dus dat ga je sowieso niet meer terug horen
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 05-03-2018 20:25 ]
V10 herrie vindenMartinspire schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:24:
[...]
Als je veel herrie wilt horen kun je ook naar een bouwterrein gaan of je headset/oordoppen veel te hard zetten zodat je binnen een jaar of 2 aan de hoortoestellen mag. Herrie is voor mij geen graadmeter voor "mooi". En sowieso is geluid verlies van energie dus dat ga je sowieso niet meer terug horen

En over verlies gesproken... van V10 naar V8 + KERS en nu V6 Turbo en pas sinds vorig jaar zitten ze weer enigszins op hetzelfde niveau van die auto's, 12 jaar later
F*cking HEERLIJK!!!!
[ Voor 15% gewijzigd door pilskes op 05-03-2018 20:34 ]
Met de helft van de cilinderinhoud en de helft van het benzineverbruik ^^.ArcticWolf schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:28:
[...]
V10 herrie vindenmooiste geluid wat er is. Ze draaiden zoveel RPM om zoveel mogelijk koppel te genereren.
En over verlies gesproken... van V10 naar V8 + KERS en nu V6 Turbo en pas sinds vorig jaar zitten ze weer enigszins op hetzelfde niveau van die auto's, 12 jaar later
En roep het niet te hard, voor je het weet krijgen we weer van die profielbanden omdat het zo hard gaat.Requiem19 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:47:
[...]
Met de helft van de cilinderinhoud en de helft van het benzineverbruik ^^.
ping 127.212.23.124
Of ze halveren de cilinderinhoud nog eens met de helftpjottum schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:50:
[...]
En roep het niet te hard, voor je het weet krijgen we weer van die profielbanden omdat het zo hard gaat.
Hell no!Requiem19 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:55:
[...]
Of ze halveren de cilinderinhoud nog eens met de helft
Ik vind het doorgaans herrie ja. Geen mooie roffel maar een hoge giltoon, nee dat is gewoon niks moois aan. Een Aston Martin, Lamborghini of Ferrari klinkt doorgaans mooier dan de F1 auto's met zelfde hoeveelheid cilinders. En dat is ook prima, maar laten we niet doen alsof de races daarvan spannender worden. Als geluid een reden voor je is om geen F1 meer te volgen, dan veel plezier met het zoeken van een andere hobby. We gaan echt niet meer terug naar die energie-slurpers. Daar is simpelweg geen markt meer voorArcticWolf schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:28:
[...]
V10 herrie vindenmooiste geluid wat er is. Ze draaiden zoveel RPM om zoveel mogelijk koppel te genereren.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 05-03-2018 21:02 ]
Ik weet even niet hoe je erbij komt dat ik geen F1 meer ga volgen?Martinspire schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:00:
[...]
Ik vind het doorgaans herrie ja. Geen mooie roffel maar een hoge giltoon, nee dat is gewoon niks moois aan. Een Aston Martin, Lamborghini of Ferrari klinkt doorgaans mooier dan de F1 auto's met zelfde hoeveelheid cilinders. En dat is ook prima, maar laten we niet doen alsof de races daarvan spannender worden. Als geluid een reden voor je is om geen F1 meer te volgen, dan veel plezier met het zoeken van een andere hobby. We gaan echt niet meer terug naar die energie-slurpers. Daar is simpelweg geen markt meer voor
Als ik vanwege het geluid keek, dan was ik al na 2013 gestopt.
[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 05-03-2018 21:12 ]
Smaken verschillen gelukkig maar heb je wel eens in die periode ( lees V12 tot V8 tijdperk ) live langs de baan gestaan? Ik wel en dat geluid gaat door merg en been, oordopjes verplicht maar dat voelt en klinkt zo machtig.Martinspire schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:00:
[...]
Ik vind het doorgaans herrie ja. Geen mooie roffel maar een hoge giltoon, nee dat is gewoon niks moois aan. Een Aston Martin, Lamborghini of Ferrari klinkt doorgaans mooier dan de F1 auto's met zelfde hoeveelheid cilinders.
Je voelt en hoort dat die blokken tot de max zijn afgesteld en dat mis je in mijn optiek wel met de lage toeren in de huidige motoren.
En qua luxe derivaten, wat vind je van een porsche carrera gt?
Dat ding klinkt in mijn optiek echt schitterend, blok wat er in ligt is een ( oud, niet gebruikt want regelwijziging ) F1 blok, uiteraard gedowntuned maar wat een heerlijke V10
Ok en nu weer ontopic; nog ongeveer 10,5 uur en dan kan er weer getest worden
Blijkbaar heb ik ook een wat afwijkende smaak voor motorgeluiden vergeleken met die van veel F1-fans. Dat gegil is het ook niet voor mij, vind het niet verschrikkelijk, maar een lekkere AMG-V8-brul vind ik veel vetter.Martinspire schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:00:
[...]
Ik vind het doorgaans herrie ja. Geen mooie roffel maar een hoge giltoon, nee dat is gewoon niks moois aan. Een Aston Martin, Lamborghini of Ferrari klinkt doorgaans mooier dan de F1 auto's met zelfde hoeveelheid cilinders. En dat is ook prima, maar laten we niet doen alsof de races daarvan spannender worden. Als geluid een reden voor je is om geen F1 meer te volgen, dan veel plezier met het zoeken van een andere hobby. We gaan echt niet meer terug naar die energie-slurpers. Daar is simpelweg geen markt meer voor
Ik denk dat je zoveel mogelijk vermogen bedoelt? Een motor produceert niet meer koppel bij zoveel hogere toerenArcticWolf schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:28:
[...]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 96% gewijzigd door ArcticWolf op 05-03-2018 22:04 ]
bedoelde vermogen idd.Grrrrrene schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:38:
[...]
Ik denk dat je zoveel mogelijk vermogen bedoelt? Een motor produceert niet meer koppel bij zoveel hogere toeren
Verstappen rijdt morgen en donderdag ipv woensdag en vrijdag
https://twitter.com/Olav_Mol/status/970764983083548672?s=19RedBull racing past testschema aan: Max Verstappen zit nu morgen en donderdag achter het stuur en Daniel Ricciardo rijdt op woensdag en vrijdas a.s. tijdens de 2e F1 wintertest op Barcelona
[ Voor 29% gewijzigd door ArcticWolf op 05-03-2018 22:05 ]
Edit: blijkbaar toch niet.
[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 05-03-2018 22:20 ]
Testing, one, two ...
In de hoop dat ie dat ding nu eens heel laat??ArcticWolf schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:04:
-
RIC is ziek.ArcticWolf schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:04:
[...]
[...]
https://twitter.com/Olav_Mol/status/970764983083548672?s=19
vandaar de wisseling.
https://www.f1today.net/n...m-vanwege-zieke-ricciardo

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Misschien is RIC wel de hele week ziek?DaniëlWW2 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:41:
Wel minder dat Max nu de twee dagen krijgt dat het minder weer lijkt te zijn. Zeker vrijdag zou het best mooi weer moeten worden.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Vet offtopic maar poeh
Ik weet dat we dat nooit weer terug gaan zien die V10's (laat staan V12"s) maar damn
Ik ben ook een paar dagen ziek geweest, en dat terwijl ik niet eens heb gevlogen en gefeestLeoon. schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:38:
Zo zie je maar, ricciardo vorige week met vliegtuig weggegaan hard gefeest en nu ziek. Tut tut tut

MOTOREN WORDEN OPGEWARMD
De eerste klanken van V6 turbomotoren galmen door de pitstraat van het Circuit de Catalunya. De teams draaien de krachtbronnen warm om straks om 09.00 uur gelijk de baan op te kunnen gaan.
Hopen op een mooie testdag, en een dikke lading (snelle) testrondes van Max
Moet je nagaan hoe goed die coureurs getraind zijn! Hij had dat er wel voor nodig om ziek te wordenerik91 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:47:
[...]
Ik ben ook een paar dagen ziek geweest, en dat terwijl ik niet eens heb gevlogen en gefeest
Max gaat vandaag de ballen uit z'n broek rijden. Hoge 1.18 redden we vandaag al wel met meerdere coureurs
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Toch beter dan in kreukels liggen aan de kant. Dat offtopic filmpje hierboven ergens van monza is toch wel wauw hoor. 355km/h is wel heel erg indrukwekkend bovenop het gebrulSpotmatic schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:55:
Max kennende zal z'n auto de hele dag grotendeels in de pits staan. Want er moet een boutje hier, en een moertje daar worden aangedraaid.
I intend to live forever. So far, so good.
Auto vol met brandstof en maximaal rijden...
PSN: McMillan0984
Ik weet niet vanaf welke locatie het bericht stuurt (ik vermoed NL) Dan helpt 'een boutje hier' aandraaien toch niks voor RBR die in Spanje zitSpotmatic schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:55:
Max kennende zal z'n auto de hele dag grotendeels in de pits staan. Want er moet een boutje hier, en een moertje daar worden aangedraaid.
En het licht is op groen

Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Vraag dat maar aan WebberJasphur schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:29:
Ik dacht dat F1 coureurs machines waren en niet ziek konden worden
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
En STR Honda maakt er een grap over:erik91 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:03:
Stoffel Vandoorne is stilgevallen in de pits. De monteurs van McLaren duwen de MCL33 nu terug naar de pitbox van het team.Renault
https://twitter.com/ToroRosso/status/970933130298306560
en dat is niet goed omdat?
het levert data op een daar kunnen ze wat mee heb liever dat hij de hele dag met de rekken rijd en ze nuttige data hebben dan dat ze 10 snelle rondjes rijden en veder veel in de pits staan
Volgens mij is het doel van die aero hekken de correlatie met het CFD model te controleren, naar mijn weten hoeft dat maar een paar keer en daarna weten ze genoeg om het model aan te passen of te verbeteren, maar kan het mis hebben.hjvg schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:08:
[...]
en dat is niet goed omdat?
het levert data op een daar kunnen ze wat mee heb liever dat hij de hele dag met de rekken rijd en ze nuttige data hebben dan dat ze 10 snelle rondjes rijden en veder veel in de pits staan
[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 06-03-2018 09:13 ]
De data zal ongetwijfeld anders zijn als de luchttemperatuur hoger/lager is dan de vorige meting. Los daarvan rijden ze vaak ook met een andere vleugel, afstelling of ander nieuw onderdeel om te kijken hoe die de auto beïnvloed.ArcticWolf schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:12:
[...]
Volgens mij is het doel van die aero hekken de correlatie met het CFD model te controleren, naar mijn weten hoeft dat maar een paar keer, maar kan het mis hebben.
Ja dat zou dus niet nodig moeten zijn naar mijn weten, 1 maal de correlatie en je hebt genoeg data voor het CFD model.CFC-Mathijs schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:13:
[...]
De data zal ongetwijfeld anders zijn als de luchttemperatuur hoger/lager is dan de vorige meting. Los daarvan rijden ze vaak ook met een andere vleugel, afstelling of ander nieuw onderdeel om te kijken hoe die de auto beïnvloed.
Maar misschien heeft het ook een andere functie, geen idee

Ik dacht dat er aan het testen van het CFD model ook grenzen zaten. Of was dat windtunnel?ArcticWolf schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:16:
[...]
Ja dat zou dus niet nodig moeten zijn naar mijn weten, 1 maal de correlatie en je hebt genoeg data voor het CFD model.
Maar misschien heeft het ook een andere functie, geen ideeheb meer verstand van motoren.
F1 Youtube kanaal heeft het volgende filmpje gepost erover:ArcticWolf schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:16:
[...]
Ja dat zou dus niet nodig moeten zijn naar mijn weten, 1 maal de correlatie en je hebt genoeg data voor het CFD model.
Maar misschien heeft het ook een andere functie, geen ideeheb meer verstand van motoren.
YouTube: F1 2017: What Are Aero Rakes?
Je hebt meestal meer dan 1 CFD model, en zeker als je meerdere aero configuraties hebt. Idealiter wil je iedere config geverifieerd hebben met de realiteit en het liefst zelfs vaker in verschillende omstandigheden. (en voor de vergelijking van je data ook vaker in dezelfde omstandigheden).ArcticWolf schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:16:
[...]
Je kan veel simuleren tegenwoordig, maar foute output is vrijwel altijd het gevolg van foute input. Die input wil je dus zoveel mogelijk hebben zoals in het ecchie.
"Het verhaal is als volgt; Een bevriende Nederlandse journalist zat in het motorhome van Red Bull woensdag, toen de leiding van RB naar het management van Max kwam. Ricciardo had die dag door de regen niet kunnen rijden, en RB vroeg of Max de donderdag wilde delen (half om half). Resoluut werd dat van de hand gewezen.
Ricciardo schijnt daarop boos/teleurgesteld te hebben gereageerd en is woensdagavond ook gelijk naar huis gegaan. Normaal gesproken blijf je op het circuit tijdens die testweken vanwege data inlezen en nieuwe dingen te leren over de auto, maar wij weten uiteraard ook zijn schema niet.
Nu gaan er echter geruchten dat Ricciardo niet echt ziek is, maar zich ziek heeft gemeld of niet wilde rijden als 'payback' zodat Max vandaag en donderdag moest rijden en Ricciardo in feite de 2 beste dagen van de week heeft gefixed voor zichzelf..."
Via F1 today
Je hebt een maximum saldo aan rekenkracht en windtunnel uren per seizoen.Jasphur schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:18:
[...]
Ik dacht dat er aan het testen van het CFD model ook grenzen zaten. Of was dat windtunnel?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
En dan kom je met een V10 af...

Deze nog nooit voelen/horen langskomen. Zonder gehoor bescherming sterft direct een deel van je gehoor af. Ga eens naar de Historische GP in Monaco
Ook eens een eind jaren 70 Ferrari horen gaan, weet niet meer welke dat was? Lafiite misschien? Maar die hoorde je ook heel het circuit over gaan
Geluid is voor mij ook onderdeel van het gebeuren. Maar waar veel mensen over het geluid klagen vind ik erg meevallen als je op het circuit bent. Op tv, ja natuurlijk daar heb je te maken met mixen en moet de commentator nog wel te verstaan zijn.
Er was ook geklaag over die WEC hybrides, die zijn ook nog behoorlijk luid. Natuurlijk zijn die corvettes, Aston en wederom de ferrari's een ander niveau. Vooral dat donkere.
Daarom vind ik ook die jaren F1 80 turbo's mooi, daarvan waren er ok een paar donkerder van klank.
Maar goed, over naar de testen?
[ Voor 26% gewijzigd door Daniel_Elessar op 06-03-2018 09:36 ]
Zou nogal jammer zijn als het management de relatie binnen het team gaat verstoren. Volgens mij moet je dat als team ook niet willen, jij bepaald niet het management van de rijders neem ik toch aan.pilskes schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:25:
Jaja, ik weet het, het zijn geruchten:
...gerucht...
Via F1 today
Zal allicht erger omschreven zijn dan werkelijk, maar toch.
Mijn god. Niveautje Boulevard dit. Persoonlijk vind ik dit echt een bewuste actie om RIC negatief in het nieuws te zetten.pilskes schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:25:
"Het verhaal is als volgt; Een bevriende Nederlandse journalist zat in het motorhome van Red Bull woensdag, toen de leiding van RB naar het management van Max kwam. Ricciardo had die dag door de regen niet kunnen rijden, en RB vroeg of Max de donderdag wilde delen (half om half). Resoluut werd dat van de hand gewezen.
Ricciardo schijnt daarop boos/teleurgesteld te hebben gereageerd en is woensdagavond ook gelijk naar huis gegaan. Normaal gesproken blijf je op het circuit tijdens die testweken vanwege data inlezen en nieuwe dingen te leren over de auto, maar wij weten uiteraard ook zijn schema niet.
Nu gaan er echter geruchten dat Ricciardo niet echt ziek is, maar zich ziek heeft gemeld of niet wilde rijden als 'payback' zodat Max vandaag en donderdag moest rijden en Ricciardo in feite de 2 beste dagen van de week heeft gefixed voor zichzelf..."
Via F1 today
Maar er is niemand die de afgelopen dagen zoveel heeft kunnen rijden als RIC. I call BS.pilskes schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:25:
De testdagen zijn dan ook niet voor niets de enige dagen in het jaar dat ik F1Today bezoek, met als enige reden dat Autosport nog steeds te lam is om een lapcount & pit-info bij hun tabelletje te smurfen.Jasphur schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:29:
[...]
Mijn god. Niveautje Boulevard dit. Persoonlijk vind ik dit echt een bewuste actie om RIC negatief in het nieuws te zetten.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Die beelden lijken niet te kloppen? Reed een Ferrari voorbij maar volgens mij staat die in de pit.

Maar daar gaat mijn productiviteit voor vandaag.
is nog niet liveerik91 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:42:
[...]
Die beelden lijken niet te kloppen? Reed een Ferrari voorbij maar volgens mij staat die in de pit.
38 AM
OversteerNetworkWe are still waiting for someone to go live at the track. You're currently watch re-run footage.
[ Voor 23% gewijzigd door Speedster op 06-03-2018 09:44 ]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Broodje aap in eerste instantie bij mij in de oren. Maar if so. Vind ik het wel heel oncollegiaal van Max en vindt ik 't karma. Maar ik geloof 't nietpilskes schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:25:
Via F1 today

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
#testenzegtniets
Airflow van de Halo ergens naartoe sturen o.i.d.?erik91 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:50:
Vleugeltje bij Renault
https://twitter.com/Alber...70943113291288576/photo/1
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ingang van de Airbox van de motor schijnt daar te zitten, onder de grote opening dus. Dit is om die airflow te sturen zodat de motor genoeg lucht heeft. bron: Ted's development corner van afgelopen donderdag. Zie youtube.Damian schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:52:
[...]
Airflow van de Halo ergens naartoe sturen o.i.d.?
[ Voor 3% gewijzigd door jpiwf op 06-03-2018 09:56 ]
member of Los Alcoholicos ban dhmo
En die grote happer erboven is voor de turbo?jpiwf schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:54:
[...]
Ingang van de Airbox van de motor schijnt daar te zitten. Dit is om die airflow te sturen zodat de motor genoeg lucht heeft. bron: Ted's development corner van afgelopen donderdag. Zie youtube.
Inderdaad, maar naar in mijn interpretatie van dit verhaal komt Verstappen zijn leiding toch eerder uit als een stelletje arrogante zakken die niet in het teambelang kunnen denken (of Verstappen als hij dat zelf heeft beslist).Jasphur schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:29:
[...]
Mijn god. Niveautje Boulevard dit. Persoonlijk vind ik dit echt een bewuste actie om RIC negatief in het nieuws te zetten.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
nee, die lucht wordt gebruikt om wat dingen te koelen, intercooler/olieradiator ofzo. Airbox>luchtfilter>turbo>intercooler>motor is het inlaat traject.TrekDr0p schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:56:
[...]
En die grote happer erboven is voor de turbo?
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Verstappen zou dit inderdaad ook zelf kunnen beslissen. Maar goed, het is een geweldig coureur. Maar nu ga ik vloeken in de kerk. Zijn attitude vind ik soms zeer bedenkelijk.Lasmibalsingh schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:56:
[...]
Inderdaad, maar naar in mijn interpretatie van dit verhaal komt Verstappen zijn leiding toch eerder uit als een stelletje arrogante zakken die niet in het teambelang kunnen denken (of Verstappen als hij dat zelf heeft beslist).
Wie zegt dat dit verhaal uberhaupt waar is?Lasmibalsingh schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:56:
[...]
Inderdaad, maar naar in mijn interpretatie van dit verhaal komt Verstappen zijn leiding toch eerder uit als een stelletje arrogante zakken die niet in het teambelang kunnen denken (of Verstappen als hij dat zelf heeft beslist).
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Of er was gewoon 1 of andere knakker die wilde graag wat 'inside' info geven en kwam met dit lulverhaal. Je bent journalist om nieuws te 'verkopen', of dit nu waarheid, halve waarheid of pure onzin is.Lasmibalsingh schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:56:
[...]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Inderdaad. Enige bron is F1today, die wel vaker dingen uit zijn verband trekken.Lekker Ventje schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:00:
[...]
Wie zegt dat dit verhaal uberhaupt waar is?
Dus het inlaat traject lijkt veel kleiner dan de overal koeling zeg maar?jpiwf schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:58:
[...]
nee, die lucht wordt gebruikt om wat dingen te koelen, intercooler/olieradiator ofzo. Airbox>luchtfilter>turbo>intercooler>motor is het inlaat traject.

[ Voor 60% gewijzigd door SmithNL op 06-03-2018 10:01 ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
The first hour of this test day has ended with a red flag. McLaren driver Stoffel Vandoorne has stopped at the exit of the last turn before the main straight.
Het houdt niet op niet vanzelf...
Zahariac schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:01:
Mclaren stilgevallen

Riccardo hater.
Zet ik even in de topicwaarschuwing.Chakotay schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:02:
Commentaar-linkjes voor vandaag:
F1 Today (NL)
Autosport (EN)
Maar gaat lekker McLaren. Al twee keer stilgevallen in een uur.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zullen we afspreken met z'n allen om Toro Rosso voortaan af te korten naar STRH ik denk steeds STR wat heeft lance stroll hier mee te maken?Lekker Ventje schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:04:
Eind van het seizoen STR boven McLaren😀
Of ben ik de enige?
Nog steeds prachtig die livery icm softs.SmithNL schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:07:
dan nog maar wat foto's..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Nee, STR is al jaren Toro Rosso, laat Stroll zijn naam maar veranderen naar Droll of STLTrekDr0p schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:06:
[...]
Zullen we afspreken met z'n allen om Toro Rosso voortaan af te korten naar STRH ik denk steeds STR wat heeft lance stroll hier mee te maken?
Of ben ik de enige?
Laten we het gewoon Minardi noemen #opamodusTrekDr0p schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:06:
[...]
Zullen we afspreken met z'n allen om Toro Rosso voortaan af te korten naar STRH ik denk steeds STR wat heeft lance stroll hier mee te maken?
Of ben ik de enige?
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Dit topic is gesloten.
Live-blogs:
https://nl.motorsport.com.../barcelona-f1-test-dag-8/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2018
https://www.f1today.net/n...-van-de-tweede-wintertest