[F1 2018] Wintertests Barcelona Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 35 Laatste
Acties:
  • 121.098 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:25

IkWilbert

Het is mij!

Max ook binnen nu

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DXM3zLCWkAAQeUF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Hulkenberg nu op soft naar buiten. Tijden zullen nu snel naar beneden gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 15:18
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DXM37jcXcAA0OHd.jpg

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DXM4snxW0AAS_mU.jpg
Beetje versleten inters.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10 23:21
:) dat kun je intussen wel slicks noemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:15
Ik mag hopen dat die inters niet na 10 ronden zo versleten zijn, maar toch iets langer meegaan.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DXM6TUAXkAAfvzq.jpg

bijna erdoorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Hebben ze in ieder geval een goed beeld hoe lang je er op door kan gaan totdat ze op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Is dat Max z'n playstation koffer op de barge board..? :9

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:18

TrekDr0p

QR niet scannen

Stel je rijdt door op die int, krijg je dan niet een nieuw soort slicks? Met een hardere of zachtere compound. Of zal hij gewoon ploffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zahariac schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:13:
[...]

Hebben ze in ieder geval een goed beeld hoe lang je er op door kan gaan totdat ze op zijn.
vermoed dat de baan te droog was, ericcson rijd op supersofts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
Op een gegeven moment gaat het loopvlak stuk en dan krijg je die grote flappen die eraf komen, zoals volgens mij vettel had (maar dan met slicks) in spa 2 jaar terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TrekDr0p schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:13:
[...]

Stel je rijdt door op die int, krijg je dan niet een nieuw soort slicks? Met een hardere of zachtere compound. Of zal hij gewoon ploffen?
Nee, die laag eronder is identiek aan wat er onder een slick zit. Ints zijn eigenlijk slicks met groeven :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

de band is daar niet opgemaakt, interns zijn eigenlijk opgesneden slicks. de dikte van het rubber speelt hier parte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:32
Voorlopige verassing is voor mij toch Torro Rosso, de redelijk matige coureurs, een nieuwe motor en die dan ook nog de naam Honda draagt had ik niet verwacht dat ze er direct bij zouden zitten. Ook qua topsnelheid lijkt het aardig goed te zitten dus denk/hoop dat Honda aardige stappen heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:21
Het rubber van her karkas is volgens mij bij alle banden gelijk, alleen het loopvlak zelf is anders

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:13:
[...]

Is dat Max z'n playstation koffer op de barge board..? :9
f*ck dat is het. vr op en goan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:03
SnowDude schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:16:
Het rubber van her karkas is volgens mij bij alle banden gelijk, alleen het loopvlak zelf is anders
Interessant, heb je dat ergens gelezen / gehoord?

Ik dacht dat regenbanden een zachter karkas hebben om sneller op te warmen etc. Een intermediate band slijt enorm hard als de baan opdroogt omdat de temperatuur van de band dan heel snel veel te hoog wordt.

Of is die zachtheid van de inter puur het loopvlak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starck
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Malt007 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:15:
Voorlopige verassing is voor mij toch Torro Rosso, de redelijk matige coureurs..
Matig qua coureurs is nog iets te voorbarig. Zoveel wedstrijden hebben ze nog niet gereden.
Met zijn endurance ervaring verwacht ik van Hartley vooral tijdens de races goede resultaten (en niet in de kwalificatie). Hij schijnt aardig met zijn brandstof/banden om te kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Malt007 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:15:
Voorlopige verassing is voor mij toch Torro Rosso, de redelijk matige coureurs, een nieuwe motor en die dan ook nog de naam Honda draagt had ik niet verwacht dat ze er direct bij zouden zitten. Ook qua topsnelheid lijkt het aardig goed te zitten dus denk/hoop dat Honda aardige stappen heeft gemaakt.
Volgens mij kun je nu alleen nog maar deels iets over de betrouwbaarheid van de Honda motor roepen. Honda doet het wat dat betreft een heel stuk beter dan vorig jaar.

Aangezien we niet weten wat er precies getest wordt of hoe de verschillende testprogramma's er uit zien, kun je volgens mij nog geen conclusies trekken vwb de snelheid tov ander teams. Het natte weer helpt daar ook niet bij.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Toch best bijzonder dat een opdrogende baan, wisselen van banden en je hebt in een 30minuten tijd een verbetering van een 10sec per rondje. Van 1:30min naar 1:20min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:19:
[...]

Interessant, heb je dat ergens gelezen / gehoord?

Ik dacht dat regenbanden een zachter karkas hebben om sneller op te warmen etc. Een intermediate band slijt enorm hard als de baan opdroogt omdat de temperatuur van de band dan heel snel veel te hoog wordt.

Of is die zachtheid van de inter puur het loopvlak?
zover ik begreep een paar maand geleden bij Ted's Notebook is het karkas qua dikte gelijk, rubber zelf schijnt wel anders te zijn wat inderdaad te maken heeft met warmte.

ik kan mij voorstellen dat een int. band gaat 'vreten' op droog asfalt, vermoed dat dit meer het probleem is als warmte vanuit de band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 14:34
[...]

In de race moet je profiel overhouden anders krijg je dsq (op regen / inters) tenzij je kan aantonen dat je hier geen voordeel door had.

In het bridgetone tijdperk zaten er jaren tussen dat de inter zonder profiel sneller was dan de slicks (wat op dat moment gegroefde banden waren iirc)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Even in drie minuten wat deze testdagen nu inhouden. :)

Deze week gaat puur om systeemchecks. Werkt alles naar behoren? Gaat er niks kapot? Volgende week gaan ze pas richting prestaties kijken. Rondetijden zeggen op het moment dus niks. Wat nu langzaam aan wel wat gaat zeggen is de rondjes die je hebt afgelegd. Je zou nu al ruim over de tweehonderd rondjes moeten zitten. Natuurlijk viel gisteren af wat niet helpt. Betekent wel dat je vandaag ruim over die tweehonderd moet gaan.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
VER nu ook naar buiten op slicks (medium), samen met Vandoorne (hyper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
iemand nog een link naar live stream?

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 16:31
Max back on track
EDIT: and back in :/

[ Voor 39% gewijzigd door Siebeh op 01-03-2018 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
Ze zijn veel verder dan alleen maar system checks, ze doen al volledige aero tests
Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:28:
[...]

zover ik begreep een paar maand geleden bij Ted's Notebook is het karkas qua dikte gelijk, rubber zelf schijnt wel anders te zijn wat inderdaad te maken heeft met warmte.
Dan had ik waarschijnlijk verkeerd begrepen.

[ Voor 67% gewijzigd door SnowDude op 01-03-2018 13:38 ]

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
Iemand nog een link van een live stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
RBR is met een bijzonder test programma bezig lijkt het }:O

[ Voor 10% gewijzigd door ArcticWolf op 01-03-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malt007
DaniëlWW2 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:32:
Even in drie minuten wat deze testdagen nu inhouden. :)

[video]

Deze week gaat puur om systeemchecks. Werkt alles naar behoren? Gaat er niks kapot? Volgende week gaan ze pas richting prestaties kijken. Rondetijden zeggen op het moment dus niks. Wat nu langzaam aan wel wat gaat zeggen is de rondjes die je hebt afgelegd. Je zou nu al ruim over de tweehonderd rondjes moeten zitten. Natuurlijk viel gisteren af wat niet helpt. Betekent wel dat je vandaag ruim over die tweehonderd moet gaan.
Dat blijf je herhalen en iedereen is het heus wel grotendeels met je eens, maar als je de tests van de afgelopen jaren bekijkt zie je dat er ook genoeg uit te halen valt, ook uit de eerste week. Er zijn altijd wat uitschieters van bijvoorbeeld teams die bijvoorbeeld nog sponsoren zoeken willen graag snelle tijden laten zien (williams vorig jaar). De teams voeren ook grotendeels dezelfde testen uit natuurlijk aangezien er maar weinig tijd is tegenwoordig, en ze rijden heus niet de hele dat met alleen maar een volle tank, ieder team doet wel een relatief snelle run ergens op de dag.

Hoef verder geen discussie maar ook deze week geeft een hele aardig indicatie voor de verhoudingen en ja dat zegt niks over hoe het over 9 maanden gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Laatst online: 10:06
Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:39:
[...]

is niet live.

hulk en ericcson kwamen net langs en staan allebei binnen.
Er wordt even gelunched door de filmer daar :) is zo weer live begreep ik

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

SnowDude schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:37:
Ze zijn veel verder dan alleen maar system checks, ze doen al volledige aero tests

[...]

Dan had ik waarschijnlijk verkeerd begrepen.
Dat inderdaad, check ook Marc Priestly:

Erg informatief

Elke dag worden alle onderdelen microscopisch onderzocht... Alle onderdelen, elke dag na testen..

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Afbeeldingslocatie: https://img.f1today.eu/x/full/photos/5a97f490ae5d7b75a137b020ea03868252bfce54ea09f.jpg
Afbeeldingslocatie: https://img.f1today.eu/x/full/photos/5a97f453c10c431a17cab9c16564f1b5da1d0d2eff6e5.jpg
Afbeeldingslocatie: https://img.f1today.eu/x/full/photos/5a97f484768a199e4bdc9418b699707125fbc43fea488.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:51
Vind dat ze bij Red Bull erg veel Aero testen. Net als vorig jaar de windtunnel verkeerd gehad ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Suicyder schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:44:
Vind dat ze bij Red Bull erg veel Aero testen. Net als vorig jaar de windtunnel verkeerd gehad ofzo?
Red Bull heeft aantal aero zaken die ze iets anders aanpakken dan de andere teams. Lijkt me dat ze hier veel informatie over willen verzamelen. Vind de gedachte achter de vleugels op de sidepod wel een interessante. IS in dit topic ook goed uitgelegd al, waarvoor dank :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Suicyder schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:44:
Of ze willen gewoon voorkomen dat ze dezelfde fout maken als vorig jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:48
Zahariac schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:48:
[...]

Of ze willen gewoon voorkomen dat ze dezelfde fout maken als vorig jaar?
Ze zijn verschillende onderdelen aan het testen. X-Wings en FW. Ze proberen het 2017 concept met de FW die lucht over de auto duwt (ipv eronder zoals alle andere teams doen) weer uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
Motorsport.com liveblog:

Onze technische expert Giorgio Piola meldt dat Red Bull problemen heeft met de stevigheid van deflector voor de sidepod. Mogelijk is dat een verklaring voor het gebrek aan kilometers deze ochtend.

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-10 22:51
Geen idee waarom hier zoveel paniek ontstaat. Het is een testweek. Op foto's zie je de auto van Red Bull steeds met verschillende vleugeltjes, voorvleugels etc. Dan rijden ze een rondje met meetapparatuur en dan zetten ze er weer wat nieuws op. Klinkt voor mij alleen maar goed. Kun je in mijn ogen beter doen dan 40 rondes met dezelfde setup rijden. Feit dat de motor nog werkt en ze veel aan het veranderen en het proberen zijn doet mij in ieder geval alleen maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:04
neocon schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:50:
Motorsport.com liveblog:

Onze technische expert Giorgio Piola meldt dat Red Bull problemen heeft met de stevigheid van deflector voor de sidepod. Mogelijk is dat een verklaring voor het gebrek aan kilometers deze ochtend.
Hebben ze dat al niet de hele week?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
Wom schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:46:
[...]

Red Bull heeft aantal aero zaken die ze iets anders aanpakken dan de andere teams. Lijkt me dat ze hier veel informatie over willen verzamelen. Vind de gedachte achter de vleugels op de sidepod wel een interessante. IS in dit topic ook goed uitgelegd al, waarvoor dank :)
Precies, die sidepods zijn behoorlijk door ontwikkeld, daarom reden ze vanochtend ook met het aerorack achterop. Ze willen gewoon goed meten wat daar het effect van is op de achtervleugel.

Daarvoor is 1 ronde wel genoeg, als ze dan binnen komen dan doen ze een relatief kleine wijziging (zoals het toevoegen van een vleugel) om te controleren of de delta die ze meten gelijk is aan de windtunnel.

Vergeet ook niet dat de F1 teams geen full scale windtunnel meer mogen gebruiken, ik geloof dat ze max op schaal 1:2 mogen testen. CFD testing mag uiteraard wel 1:1 maar dat heeft ook zijn beperkingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
SnowDude schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:53:
[...]

Precies, die sidepods zijn behoorlijk door ontwikkeld, daarom reden ze vanochtend ook met het aerorack achterop. Ze willen gewoon goed meten wat daar het effect van is op de achtervleugel.

Daarvoor is 1 ronde wel genoeg, als ze dan binnen komen dan doen ze een relatief kleine wijziging (zoals het toevoegen van een vleugel) om te controleren of de delta die ze meten gelijk is aan de windtunnel.

Vergeet ook niet dat de F1 teams geen full scale windtunnel meer mogen gebruiken, ik geloof dat ze max op schaal 1:2 mogen testen. CFD testing mag uiteraard wel 1:1 maar dat heeft ook zijn beperkingen.
70% modellen dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

VERSTAPPEN BEGINT AAN NIEUWE RUN

hahah copy paste, sorry, niet door dat het caps was.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2018 14:03 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 23:56

TommyGun

Stik er maar in!

Meid.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
Nee, 60%.
Wind tunnel testing is heavily restricted, both in terms of what kind of testing may be done and how long it may be done for. Scale models used may be no larger than 60 percent and speeds are limited to 50 metres per second.
https://www.formula1.com/...1/rules-regs/Testing.html

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Afbeeldingslocatie: http://thefanzine.com/wp-content/uploads/legacy_blogs/ok.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-10 19:10
Begint VER al aan een nieuwe run?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10 18:55
Gaat die rennen :?
:+

[ Voor 35% gewijzigd door jip_86 op 01-03-2018 14:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Clavat schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:04:
Begint VER al aan een nieuwe run?
Nope. Staat alweer binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
https://www.facebook.com/...videos/?ref=page_internal

Nederlandse live stream

[ Voor 17% gewijzigd door powah33 op 01-03-2018 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Max weer naar buiten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Lewis is inmiddels ook ingestapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 14:21

koli-man

Bartender!!!!

SmithNL schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:12:
Lewis is inmiddels ook ingestapt...
en Bottas uit.

dus...

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:00

Oekol

waka waka hey hey

Geen idee of het weer gepost is, maar de max fan page groep is weer live aan het streamen:

https://www.facebook.com/...tif_t=live_video_explicit

Oh hij gaat ws nu weer stoppen, want max is in de pits. ;w

[ Voor 13% gewijzigd door Oekol op 01-03-2018 14:13 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Leoon. schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:13:
Geen idee of het weer gepost is, maar de max fan page groep is weer live aan het streamen:

https://www.facebook.com/...tif_t=live_video_explicit
Dan zal Max wel weer aan een run zijn begonnen..

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ik dacht ik meld het even, Max is weer binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
koli-man schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:13:
[...]

Dan zal Max wel weer aan een run zijn begonnen..
Neuh alweer binnen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

IkWilbert schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:14:
Ik dacht ik meld het even, Max is weer binnen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/b4gWejjCGiFsrSjdIH9Igkx6/full.jpg

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-10 15:08

Dazzler2120

FP ProMod
(jarig!)
Pfoe, om nu iedere keer te posten als max weer naar buiten gaat... én weer naar binnen gaat, beetje erg optimistisch :')

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 23:56

TommyGun

Stik er maar in!

Dazzler2120 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:15:
Pfoe, om nu iedere keer te posten als max weer naar buiten gaat... én weer naar binnen gaat, beetje erg optimistisch :')
Behoorlijk :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

De helft is ook sarcasme....hoop ik dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-10 18:30
Ergens wel jammer dat VER nog geen snelle run heeft weggezet zoals RIC dat maandag heeft gedaan.
Maar dat zal volgende week nog wel komen gok ik zo.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-10 15:08

Dazzler2120

FP ProMod
(jarig!)
Bastie-88 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:18:
Ergens wel jammer dat VER nog geen snelle run heeft weggezet zoals RIC dat maandag heeft gedaan.
Max heeft dinsdag een 1.20.326 run gedaan, waar Daniel maandag 1.20.179 gereden heeft, anderhalf 10de verschil.
Of dat snelle runs zijn is uiteindelijk nog maar de vraag.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bastie-88 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:18:
Dat verwacht ik ook :)

https://www.accuweather.c...her-forecast/307297?day=6

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:25
1.19.705 vorig jaar als snelste tijd na 4 dagen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
matthijst schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:22:
1.19.705 vorig jaar als snelste tijd na 4 dagen.
Daar is Vettel op dag 2 al onder gegaan. (op softs)
1.19.673

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:30
neocon schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:50:
Motorsport.com liveblog:

Waarschijnlijk omdat ie erop staat bij de in/uitstap yoga door de halo?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
Kan me niet voorstellen dat dit de gewone planning is bij RBR.... zo weinig runs aan het doen. Vooral na die verloren dag van gisteren.
Alleen FI heeft minder runs vandaag, maar daar beginnen ze nu aan een run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 09:28
Wordt tijd dat RBR die luie snotaap eens een schop onder z'n kont geeft en hem rondjes laat rijden! Die jeugd van tegenwoordig...... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 09:06
powah33 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:32:
Kan me niet voorstellen dat dit de gewone planning is bij RBR.... zo weinig runs aan het doen. Vooral na die verloren dag van gisteren.
Alleen FI heeft minder runs vandaag, maar daar beginnen ze nu aan een run.
Nee zeker niet. Lijkt alsof ze problemen het met de stevigheid/betrouwbaarheid van de aero? Beetje hetzelfde probleem als wat al door Ted werd aangehaald (gedeelte van bargeboard wat afbrak).

Goed om te zien dat McLaren lekker door kan rijden.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
yorkick schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:33:
[...]

Nee zeker niet. Lijkt alsof ze problemen het met de stevigheid/betrouwbaarheid van de aero? Beetje hetzelfde probleem als wat al door Ted werd aangehaald (gedeelte van bargeboard wat afbrak).

Goed om te zien dat McLaren lekker door kan rijden.
Als dat het probleem is is dat snel te fixxen. Beter dan correlatieproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 22:20
100 ronden voor VAN

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
Hebben ze hun doelstelling vandaag in ieder geval toch eens gehaald :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 05-10 15:07
Max gaat nu door bocht 3.

spoiler:
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Yup, de lap count (wel van 13:30):

Vandoorne 92
Ericsson 79
Gasly 62
Bottas 60
Vettel 56
Hulkenberg 49
Sirotkin 47
Magnussen 31
Verstappen 26
Perez 19
Hamilton 2

Gaat goed voor McLaren, maar ook Alfa Romeo Sauber en Toro Rosso Honda doen goede zaken!

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
HYPED!!!! :7

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DXNQqmHWAAM2jhK.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47

Pierre

Van nature lui!

Is Max al hoofdschuddend gespot ergens op het circuit

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:17

Damian

Insane Obtrusion

Is niet meer grappig nu...

Graag nuttige info posten.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 09:28
Damian schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:55:
Is niet meer grappig nu...

Graag nuttige info posten.
Bedankt voor de nuttige bijdrage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo te zien dit keer zonder areo, dat kan dan heel misschien een longrun betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:52

BioHazard

*\o/*

Ben wel benieuwd wat teams zoals Ferrari/Merc en RB doen op hypersofts in een volle run.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:22

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:58:
zo te zien dit keer zonder areo, dat kan dan heel misschien een longrun betekenen?
Dat was dan een korte longrun. :P

Eigenlijk zijn die wintertests totaal niet interessant om te volgen maar ik trap er toch steeds weer in.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Spotmatic schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:00:
[...]

Dat was dan een korte longrun. :P

Eigenlijk zijn die wintertests totaal niet interessant om te volgen maar ik trap er toch steeds weer in.
Zelfs met livestream + 3 sites die refreshen met text + dit topic is het niet interessant, maar overweeg niet om het uit te zetten, zelfs gisteren niet 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica