Micro Jet Engine voor net die 0,5 km/h extra
Aanstuurelectronica voor dat hekwerk wat ervoor zit. je ziet een kabelbos lopen onder het "Heuer"
Wel bizar dat ze de moeite nemen die stikkering door te laten lopen.
Wel bizar dat ze de moeite nemen die stikkering door te laten lopen.
[ Voor 27% gewijzigd door jpiwf op 01-03-2018 10:10 ]
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Zou dat niet gewoon de data transfer box zijn? (aangezien dat rek er nu aan hangt)
*sowieso
DonJunior schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:10:
[...]
Zou dat niet gewoon de data transfer box zijn? (aangezien dat rek er nu aan hangt)
haha dit dusjpiwf schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:09:
Aanstuurelectronica voor dat hekwerk wat ervoor zit. je ziet een kabelbos lopen onder het "Heuer"
*sowieso
Wel raar dat die dan precies kloppend mee bestikkerd is toch
We kunnen weer, groene vlag
I intend to live forever. So far, so good.
Verwijderd
doen ze vrijwel altijd. kabels liggen dan niet los en moet vaak ook van de sponsorjip_86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:12:
Aardappel kwaliteit foto.ppeterr schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:06:
[...]
Wat een gekke foto, het lijkt wel of hij half in de modder gezakt staat.
Het zijn de kleine dingen die het 'm doen, toch? Maar inderdaad, ik zou ook zoiets hebben van 'boeiuh' maar het zal wel met sponsoring en zichtbaarheid te maken hebben...jip_86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:12:
nog steeds weinig te zien..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Eens. Ze kunnen inderdaad beter op Jerez of Valencia ofzo testen.B-Real schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:05:
Ben benieuwd hoeveel de teams en Pirelli nou echt aan deze testweek hebben gehad. Het is toch wel een beetje een aanfluiting op deze manier.
Natuurlijk zit het weer wel ontzettend tegen voor Barcelona begrippen, ik snap ook dat de teams omwille van de kosten/logistiek niet naar het midden-oosten willen om te testen maar er ligt ook nog wel een prima circuit in Zuid-Spanje waar het toch standaard wel een paar graden warmer is. Te laat om nu nog naar toe te gaan, maar ik denk dat ze voor volgend jaar toch ook andere opties gaan overwegen.
Anyway, we zijn weer een weekje dichterbij de start van het seizoen
Of Bahrein of Abu Dhabi als dat betaalbaar is.
En anders op het zuidelijk halfrond...
Misschien handig om de links bij de 'Let op:' aan te passen naar vandaag? Ik dacht de hele ochtend dat f1today vandaag sneeuwvrij had genomen.
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2018/
https://www.autosport.com...ona-f1-test-day-four-2018
https://www.f1today.net/n...-van-de-eerste-wintertest
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2018/
https://www.autosport.com...ona-f1-test-day-four-2018
https://www.f1today.net/n...-van-de-eerste-wintertest
Paul Ricard is ook een testtrack geweest, maar daar is het nu net zo koud volgens mijkevlar01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:22:
[...]
Eens. Ze kunnen inderdaad beter op Jerez of Valencia ofzo testen.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ze hebben 1 of 2 seizoenen wintertests in Bahrein gehouden, toen werd er moord en brand geschreeuwd door de kleine teams dat het niet te betalen is.
Moet je nu maar hebben wat erbij staat als het toevallig een keer klote weer is in Barcelona..
Moet je nu maar hebben wat erbij staat als het toevallig een keer klote weer is in Barcelona..
Abu Dhabi en andere banen buiten de EU zijn te duur om te testen ivm invliegen van onderdelen.kevlar01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:22:
[...]
Eens. Ze kunnen inderdaad beter op Jerez of Valencia ofzo testen.
Wellicht dat Estoril nog zou kunnen. Portugal.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Er zijn wel meer testcircuits geweest, ook in Italië waren ze regelmatig te vinden maar dat was in de tijden dat er nog onbeperkt getest mocht worden.
Nu doen ze alles gezamenlijk en dat is volkomen logisch want scheelt een hoop geld, maar zoek dan in elk geval een plek uit waar het warmer is. Dat hoeft zoals gezegd niet eens heel veel verder weg, alhoewel ik denk dat Bahrein bijv. een stuk representatiever is qua data, maar Valencia of Jerez zou ook prima kunnen is nagenoeg net zo ver weg voor de teams en zal ook om en nabij hetzelfde kosten als Barcelona.
Nu doen ze alles gezamenlijk en dat is volkomen logisch want scheelt een hoop geld, maar zoek dan in elk geval een plek uit waar het warmer is. Dat hoeft zoals gezegd niet eens heel veel verder weg, alhoewel ik denk dat Bahrein bijv. een stuk representatiever is qua data, maar Valencia of Jerez zou ook prima kunnen is nagenoeg net zo ver weg voor de teams en zal ook om en nabij hetzelfde kosten als Barcelona.
Ik snap niet er zo'n probleem van gemaakt wordt dat het nu een keer koud is tijdens de wintertesten. Dit was een Siberisch koufront waar je niks tegen kan doen.
Portugal en Spanje verschilt toch ook niet zo veel?Suicyder schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:29:
[...]
Abu Dhabi en andere banen buiten de EU zijn te duur om te testen ivm invliegen van onderdelen.
Wellicht dat Estoril nog zou kunnen. Portugal.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Barcelona in Noord Spanje aan de Middellandse Zee of Estoril bij Lissadon in het zuiden van Portugal aan de Atlantische Oceaan met een warme golfstroom ... mwoahStoelpoot schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:31:
[...]
Portugal en Spanje verschilt toch ook niet zo veel?
Oja tuurlijk, die golfstromen. Laat ik het erop houden dat het nog vroeg is.redfoxert schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:34:
[...]
Barcelona in Noord Spanje aan de Middellandse Zee of Estoril bij Lissadon in het zuiden van Portugal aan de Atlantische Oceaan met een warme golfstroom ... mwoah
Het is ook een seizoen met weinig regelwijzigingen dus het missen van een aantal testdagen lijkt me nu minder kritiek.
Als het echt een probleem is zou men bijv. zelfs maandag tot donderdag voor de GP in Australie nog een aantal testdagen kunnen inlassen? Minste impact op organisatie en kosten.
Als het echt een probleem is zou men bijv. zelfs maandag tot donderdag voor de GP in Australie nog een aantal testdagen kunnen inlassen? Minste impact op organisatie en kosten.
Ik snap niet helemaal dat , terwijl men gigantisch achterligt op het testschema, sommige teams, zoals RB/verstappen, maar 1 ronde gereden hebben tot nu toe. Zo bijna denken dat er technisch probleem was, want vleugels/ vering/bandenspanning etc aanpassen is zo gepiept.
Er zal vast een goede reden voor zijn, maar ik blifj het vreemd vinden. Naar buiten met dat ding! data vergaren! wennen aan de auto!
Er zal vast een goede reden voor zijn, maar ik blifj het vreemd vinden. Naar buiten met dat ding! data vergaren! wennen aan de auto!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Als je toch in Melbourne gaat racen zou het niet zo veel uit moeten maken als je alles daar toch heen moet verhuizen. De testmeuk moet ook mee natuurlijk, maar zou dat opwegen tegen een extra gebeuren opbouwen in Barcelona?
Verwijderd
Precies. Het eens een keertje koud en wat slechter in Barcelona en nu moeten de opportunisten meteen uitwijken naar andere circuits. Normaliter kan je omstreeks deze tijd gewoon aan het strand daar zitten met een cortado en een Torres.Zahariac schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:30:
Ik snap niet er zo'n probleem van gemaakt wordt dat het nu een keer koud is tijdens de wintertesten. Dit was een Siberisch koufront waar je niks tegen kan doen.
Het is de afweging maken: risico op flinke schade in de grindbak of wachten tot de baan wat drooggereden is.Shao Kahn schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:41:
Ik snap niet helemaal dat , terwijl men gigantisch achterligt op het testschema, sommige teams, zoals RB/verstappen, maar 1 ronde gereden hebben tot nu toe. Zo bijna denken dat er technisch probleem was, want vleugels/ vering/bandenspanning etc aanpassen is zo gepiept.
Wat zou Ericsson in die twaalf rondjes voor een opdracht hebben meegekregen? Hij komt bij lange na niet in de buurt van de tijd van bijvoorbeeld Gasly, dit terwijl deze maar 5 rondjes heeft gereden op een net zo natte baan. Ik weet dat de testdagen niet om snelle rondetijden gaan, maar ik heb het gevoel dat Alfa Romeo Sauber wel heel erg achter de feiten aanloopt.
Was Max geen regengod? Nou dan. ;-)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Tja, je weet niet precies wat hun plan is, en of ze achterliggen. 1 rondje met zo'n aero rake levert behoorlijk veel data op. Nu moeten ze dan hele ding er weer afslopen en mogelijk weer wat andere dingen erop zetten. Als ze eenmaal die installatieruns klaar hebben en bezig gaan met langere stints halen ze zo een hoop ronden.Shao Kahn schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:41:
Zegt daadwerkelijk helemaal niks. + Dat Ericsson nou niet bepaald de meest competente rijder van het veld is.tomolino schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:45:
Wat zou Ericsson in die twaalf rondjes voor een opdracht hebben meegekregen? Hij komt bij lange na niet in de buurt van de tijd van bijvoorbeeld Gasly, dit terwijl deze maar 5 rondjes heeft gereden op een net zo natte baan. Ik weet dat de testdagen niet om snelle rondetijden gaan, maar ik heb het gevoel dat Alfa Romeo Sauber wel heel erg achter de feiten aanloopt.
Ik weet niet of dat de afweging is. RB mag van Verstappen verwachten dat hij uit de grindbak blijft en het tempo aanpast. Zelfs met lager tempo kan je data vergaren. En ook je Wet Settings wil je testen. Plus hoe meer rondjes iedereen maakt hoe sneller droog.Razorbite schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:42:
[...]
Het is de afweging maken: risico op flinke schade in de grindbak of wachten tot de baan wat drooggereden is.
Maarja, de teams zullen het wel beter weten natuurlijk. Ik denk alleen, tijd is beperkt, gaan met die banaan.
Straks sta je met je grindvrije auto zonder data.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Dus geen training nodigSpotmatic schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:48:
Was Max geen regengod? Nou dan. ;-)
Back live:
https://www.pscp.tv/Mast416/1kvJpWwlvjaGE
https://www.pscp.tv/Mast416/1kvJpWwlvjaGE
Renault heeft het eindstuk van de uitlaat binnen de grenzen van het reglement in een hoek van max 5 graden omhoog gepositioneerd zodat het de werking van de achtervleugel moet verbeteren. In de wandelgangen wordt dit al 'exhaust blown rear wing' genoemd. Niet makkelijk om snel te implementeren omdat je rekening moet houden met de achterwielophanging en versnellingsbak. https://www.auto-motor-un...n-hinterachse-769265.html

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Tijden verbeteren snel, zo op de inter's.

Prachtig die verschillen in de barge boardsSmithNL schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:10:
Tijden verbeteren snel, zo op de inter's.
[afbeelding]
[afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het verschil tussen Estoril en Barcelona is nu precies 2 graden, Valencia is zelfs 2 graden kouder dan Barcelona.redfoxert schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:34:
[...]
Barcelona in Noord Spanje aan de Middellandse Zee of Estoril bij Lissadon in het zuiden van Portugal aan de Atlantische Oceaan met een warme golfstroom ... mwoah
Door die warme golfstroom is in Estoril ook de kans op neerslag bijna 2 keer zo groot als in Barcelona. Ook zou de baan kwa veiligheid moeten worden aangepast
Die sneeuw in Barcelona is zo uitzonderlijk, dat is ook gewoon niet te voorspellen.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Hij draait net de pits uitXavier schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:25:
Gaat VER nog eens die baan op of gaat hij de lunch maar overslaan...
als je het over de duivel hebt, hij is bezigXavier schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:25:
Rijdt net de pitstraat uit op de livestreamXavier schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:25:
En Max is weer terug in de pits.
aero hekwerk zit er nog op..

Die eten friet tussen de middag
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Oef, dat ziet er toch uit als een rookie-foutje. Te veel op het gas bij het uitkomen van de bocht.SmithNL schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:29:
de spin van Ericsson....![]()
https://twitter.com/F1/status/969156005949931520
Nieuwe auto, lastige weersomstandigheden. Bovendien zie je alle coureurs wel dit soort fouten begaan nu en dan.demo31051987 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:30:
[...]
Oef, dat ziet er toch uit als een rookie-foutje. Te veel op het gas bij het uitkomen van de bocht.
VER weer buiten
Hopelijk nu even wat rondjes achter elkaar, ze lopen in aantal nu echt stevig achter...

Hopelijk nu even wat rondjes achter elkaar, ze lopen in aantal nu echt stevig achter...
En in de categorie barge boards.. (zie stukje hierboven voor Ferrari & FI)

En er weer uitVerwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:43:
en maar weer in de pit
en weer op de baan..Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:43:
en maar weer in de pit

Die MercSmithNL schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:42:
En in de categorie barge boards.. (zie stukje hierboven voor Ferrari & FI)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Nou leuk dat je met testdagen zogenaamd niks kan voorspellen, maar voorlopig zijn Mercedes en Ferrari gewoon aan het rijden en Red Bull niet..
Red bull is het pitbox in en uitrijden aan het oefenen
klopt, want hij is weer binnenT-homas schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:54:
[...]
Red bull is het pitbox in en uitrijden aan het oefenen

Verwijderd
my 2 cents:
Kan maar zo zijn dat ze een setting aan het testen zijn die de rijder zelf moet ervaren. telkens net een stand wijzigen..
zeg ook maar wat haha
Kan maar zo zijn dat ze een setting aan het testen zijn die de rijder zelf moet ervaren. telkens net een stand wijzigen..
zeg ook maar wat haha
Ze rijden met die aerorakes. Vanmiddag doet hij wel een raceafstandje schat ik zo.Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:56:
my 2 cents:
zeg ook maar wat haha
En mclaren niet vergetenJackson6 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:53:
Nou leuk dat je met testdagen zogenaamd niks kan voorspellen, maar voorlopig zijn Mercedes en Ferrari gewoon aan het rijden en Red Bull niet..

Sandbagging van Red Bull is tot in het extreme doorgevoerd.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Bij de Merc heb ik meer het idee dat het een optische illusie is.pilskes schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:20:
Als ik zo de foto van de Mercedes zie, dan is het bijna niet te geloven dat ze die achterkant zo smal hebben kunnen maken:
[afbeelding]
Hij is zo breed waar de sidepods beginnen dat de achterkant smaller lijkt dan het is.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit hele gebeuren bij RB zint me voor geen meter. Waarom rijdt iedereen zoveel rondjes en zij niet? Wat zijn die jongens de hele ochtend in de pits aan het doen? Ergens klopt er gewoon iets niet.. Nouja, hopen maar dat ie na het middaguur wel wat kilometers gaat vreten
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik denk dat de trek na de lunch een stuk lager zal zijn dan nu voor de lunchscorpie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:07:
Dit hele gebeuren bij RB zint me voor geen meter. Waarom rijdt iedereen zoveel rondjes en zij niet? Wat zijn die jongens de hele ochtend in de pits aan het doen? Ergens klopt er gewoon iets niet.. Nouja, hopen maar dat ie na het middaguur wel wat kilometers gaat vreten
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik denk dat ze met dat droogrek er op wat zaken willen checken, dus data verzamelen en hopelijk daarna echt gassen!scorpie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:07:
Ah de vleugeltjes zijn weer terug. Dat blijft toch een vraag wat ze daarmee proberen. Ze werken nog niet goed of ze zijn niet goed gemonteerd en hebben dat nu hopelijk opgelost.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
er zitten op de bovenstaande foto (van de RBR) een paar nieuwe armpjes die naar de bovenkant van de z wing connecten tov eerdere versies.
[ Voor 5% gewijzigd door pro_6or op 01-03-2018 12:14 ]
een treffende spreuk
Ik begrijp dat ze ongeveer elke dag nieuwe onderdelen krijgen aangeleverd vanaf de fabriek dus het kan goed zijn dat ze een aantal verschillende versies testen.DaniëlWW2 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:12:
[...]
Ah de vleugeltjes zijn weer terug. Dat blijft toch een vraag wat ze daarmee proberen. Ze werken nog niet goed of ze zijn niet goed gemonteerd en hebben dat nu hopelijk opgelost.
Ook afgelopen jaar wisselden ze per grand prix na Singapore of ze wel of niet met de sidepod-deflectors reden.DaniëlWW2 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:12:
[...]
Zal dus bedoeld zijn om data te verzamelen voor welke omstandigheden ze beter werken.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hoorde Ted's notebook daarover, dat ze die vleugels verliezen tijdens de rit? afbreken? ombuigen? ben benieuwd.DaniëlWW2 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:12:
[...]
Mij juist wel. Lange tijd rondes rijden is leuk. Maar het feit dat er elke keer één ronde gereden word, lijkt het er op dat er geëxperimenteerd wordt met dingen die een groot invloed kunnen hebben. Hoe kleiner de invloed, hoe meer rondes je nodig hebt om te weten wat het precieze effect is.scorpie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:07:
My 2 cents..
Data verzamelen doe je toch niet met alleen maar out- en inlaps? Of hebben ze genoeg long runs gedaan dat ze nu 'alleen' maar nieuwe aero dingetjes proberen (waarbij een gecombineerde out- en inlap voldoende zijn)?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dat denk ik niet. Eerder dat ze te veel bewegen waardoor ze niet legaal zijn tijdens races en/of niet goed werken.Sniffels schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:16:
[...]
Hoorde Ted's notebook daarover, dat ze die vleugels verliezen tijdens de rit? afbreken? ombuigen? ben benieuwd.
Dat zou ook heel goed kunnen.YakuzA schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:15:
[...]
Ook afgelopen jaar wisselden ze per grand prix na Singapore of ze wel of niet met de sidepod-deflectors reden.
Zal dus bedoeld zijn om data te verzamelen voor welke omstandigheden ze beter werken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Welke vleugeltjes heb je het over?DaniëlWW2 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:12:
[...]
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Al jaar en dag de vaste praktijk bij Red Bull tijdens de wintertest. Ik zou me pas zorgen maken als ze wel iedere dag het meeste aantal rondjes rijden.scorpie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:07:
ajj proefstart verstappen ... kwam die niet echt lekker weg
https://f1manager.info/ranking/4605
Ook al jaar en dag dat ze slecht aan het seizoen beginnen.Hogader schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:36:
[...]
Al jaar en dag de vaste praktijk bij Red Bull tijdens de wintertest. Ik zou me pas zorgen maken als ze wel iedere dag het meeste aantal rondjes rijden.
Lekker
Haha, eerste vliegende ronde Verstappen, direct p1

WK titel CONFIRMED!!!!!!!
Red Bull testing different front wing (flap) specs today running back to back with both wings and collecting aero data. https://t.co/iWCVdbAAEe

De bovenste versie gebruikten ze vorig jaar en de onderste werd eind vorig jaar af en toe getest tijdens de laatste races van het seizoen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Jammer joh. Bottas weer sneller.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Die dingen naast de air intakes.
Max alweer binnen.
En weer buitenIkWilbert schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:44:
Max alweer binnen.
Dat niet alleen, tegenwoordig heb je ook met motorsettings te maken die wel of niet gaan recoveren en wel of niet het gas erop houden. Ja het is geen ster-coureur maar er kan zoveel aan de hand zijn.Stoelpoot schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:34:
[...]
Nieuwe auto, lastige weersomstandigheden. Bovendien zie je alle coureurs wel dit soort fouten begaan nu en dan.
Kun je niet het beste testen op gelijke banden dan? Ene inters en ander wets..Lasmibalsingh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:40:
[...]
[afbeelding]
De bovenste versie gebruikten ze vorig jaar en de onderste werd eind vorig jaar af en toe getest tijdens de laatste races van het seizoen.
Baantemperatuur is nu al 27 graden, tijden gaan rap omlaag, dus zal niet lang duren voor de eerste normale banden gemonteerd gaan worden.
Wie oh wie gaat het eerst over op slicks...
Ja, ik denk dat ze dat ook wel hebben gedaan (wegens het hoogteverschil tussen de verschillende type banden). Deze foto's hoeven niet perse direct achter elkaar te zijn gemaakt.Martinspire schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:47:
Kun je niet het beste testen op gelijke banden dan? Ene inters en ander wets..
Ben benieuwd hoeveel rondjes VER gaat rijden. Zou fijn zijn als er weer een hoop data terug komt, na de schrale dagen hiervoor vanwege het slechte weer.
Gaat nu wel rap sneller en sneller, Gasly die even met bijna een seconde onder de tijd van Verstappen doorgaat. Helaas zo lunchpauze... of is deze weer geschrapt?
Edit, Max daar weer 1.1s onder.
[ Voor 9% gewijzigd door Malt007 op 01-03-2018 12:56 ]
Geen pauze vandaagMalt007 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:55:
Gaat nu wel rap sneller en sneller, Gasly die even met bijna een seconde onder de tijd van Verstappen doorgaat. Helaas zo lunchpauze... of is deze weer geschrapt?
Bottas over naar de medium band.
Max nu binnen, zal zo ook wel overgaan.
Max nu binnen, zal zo ook wel overgaan.
[ Voor 40% gewijzigd door SmithNL op 01-03-2018 12:57 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Live-blogs:
https://nl.motorsport.com.../barcelona-f1-test-dag-8/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2018
https://www.f1today.net/n...-van-de-tweede-wintertest
Live-blogs:
https://nl.motorsport.com.../barcelona-f1-test-dag-8/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2018
https://www.f1today.net/n...-van-de-tweede-wintertest