Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lapras schreef op zondag 26 april 2020 @ 12:21:
[...]

HS is zeker wel skill based. Er zit een hoop RNG in, naar mijn mening iets te veel, maar de betere speler wint veel meer dan de slechtere.
Het probleem wat ik met HS heb is dat de skillcap te laag is, waardoor de beste spelers te weinig gebruik kunnen maken van het feit dat ze beter zijn in HS.

Dit artikel van Lifecoach van een aantal jaren geleden legt het wat mij betreft mooi uit:

https://www.pcgamer.com/l...-get-punched-in-the-face/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-09 22:06
xelfer schreef op zondag 26 april 2020 @ 16:44:
[...]

Het probleem wat ik met HS heb is dat de skillcap te laag is, waardoor de beste spelers te weinig gebruik kunnen maken van het feit dat ze beter zijn in HS.

Dit artikel van Lifecoach van een aantal jaren geleden legt het wat mij betreft mooi uit:

https://www.pcgamer.com/l...-get-punched-in-the-face/
Ik herken dit wel. Niet dat ik zelf goed ben maar sommige decks vergen gewoon geen skill. Dat is hersenloos iedere turn spelen wat je mana-voorraad toe laat totdat je een OTK hebt of doordat de tegenstander al zo laag is in health dat je zelfs met enorme miss plays nog wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
Ik merk dat mijn skills met face Hunter aardig worden getest. Je denkt; ha, gewoon alles op face richten. Maar dan haal je legend echt niet. Het is leuk om echt te denken per beurt wanneer je voor de board gaat en wanneer niet. Of wanneer je een grote minion speelt tegen bijv rogue (Sap en die nieuwe sap minion is een risico) en wanneer niet.

Met mijn Highlander mage was het gewoon blijven leven tot je je zieke turns kan doen. Dit is veel fijnmaziger.

Maar ik heb eigenlijk wel zin om een underpowered of onbekende deck te spelen, ik zit te denken aan control warrior. Goede is het niet maar als ik eenmaal legend heb speel ik toch vooral voor de lol. Heb geen motivatie echt super goed te worden en top 100 te halen met een baby die elk moment om aandacht vraagt :-D.

Ik had trouwens een post op Reddit gemaakt met een positieve toon maar die werd compleet de grond in geboord. Zonde dat de Reddit community van hearthstone zo negatief is

Tip voor mensen die echt leuke decks en informatie willen via Reddit: r/competitivehs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:13
Ik kijk zelf ook alleen maar op competitivehs, daar haal je een stuk meer informatie en is de houding ook veel constructiever. Het blijft internet, dus er zijn altijd zure trollen bij maar ik vind die reddit echt wel wat toevoegen.

Ik mis zelf die Prime voor Warrior, maar anders had ik dat ook een optie gevonden om in dumpster legend rank te spelen. Ik wacht even mijn end of season rewards af om te zien of daar nog wat bij zit voordat ik wat ga craften. Ergens verwacht ik ook nog wel een kleine nerf, want ik als HSreplay bekijk dan geeft dat wel een beeld dat bepaalde classes echt nauwelijks voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 14:27
Mark mckenzie's YouTube channel staat vol wacky combos. Veelal OTK

Z'n laatste 2 videos waren erg grappig
1) filling opponents board with dormant minions

2) burning your opponents mana to 0 for multiple turns in a row

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Brangus Glee schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:18:
Ik kijk zelf ook alleen maar op competitivehs, daar haal je een stuk meer informatie en is de houding ook veel constructiever. Het blijft internet, dus er zijn altijd zure trollen bij maar ik vind die reddit echt wel wat toevoegen.

Ik mis zelf die Prime voor Warrior, maar anders had ik dat ook een optie gevonden om in dumpster legend rank te spelen. Ik wacht even mijn end of season rewards af om te zien of daar nog wat bij zit voordat ik wat ga craften. Ergens verwacht ik ook nog wel een kleine nerf, want ik als HSreplay bekijk dan geeft dat wel een beeld dat bepaalde classes echt nauwelijks voorkomen.
Ik voorzien nog 1 balance patch de komende twee weken oid. Een buff voor bijv. Shaman zou zeer welkom zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door TheProf82 op 29-04-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is met de nieuwe draw rules bij packs openen de pity timer ook verwijderd? Ik had op een gegeven moment al het idee dat ik over de 20 packs zonder legendary zat en daarom 20 packs opgespaard en opengemaakt en nog steeds geen legendary...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:36

Nitai

Live the life you love.

TheProf82 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 11:34:
Tip voor mensen die echt leuke decks en informatie willen via Reddit: r/competitivehs.
De r/wildhearthstone subreddit is ook een aanrader voor leuke off meta decks :)
In r/hearthstone zelf hoef je niet komen, vol met nutteloze threads.

Zelf aardig op weg met Priest naar de 500 wins. Nog zo’n kleine 80 wins. Potten duren alleen wel lang met een Reno Quest Priest, maar anders is het niet leuk. Legend rewards waren wel aardig, best veel packs waarin de nieuwe Hunter legendary in zat.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Demon Hunter heeft voor mij echt eigenhandig Hearthstone totaal verneukt. Face Hunter vond ik al verschrikkelijk, maar dit is gewoon dat deck keer tien. Zóveel card draw, zóveel alles. Ongelofelijk wat een kut class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:28:
Demon Hunter heeft voor mij echt eigenhandig Hearthstone totaal verneukt. Face Hunter vond ik al verschrikkelijk, maar dit is gewoon dat deck keer tien. Zóveel card draw, zóveel alles. Ongelofelijk wat een kut class.
Zelfs na de nerfs inderdaad nog teveel goed in bijna alles. Ik heb in principe niets tegen specifieke classes, wel m'n eigen voorkeuren en een hekel aan aggro / token / zoo. Demon Hunter hoef je niet persé aggro / face te spelen, ik run een Highlander midrange / control en dat is leuk en komt aardig mee. Maar tja, arch-type voor de classes met 'Hunter' in de naam is kennelijk toch face -O-

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje ladder aan het spelen om te kijken of ik gold kan aantikken en de variatie viel me mee. Wel teveel RNG Mages om leuk te zijn (2 is meer dan 0) maar verder een brede spreiding in classes. Toen ik https://outof.cards/heart...ur-ladder-climb-done-fast zag, was het wel een "oh, 4/5 ben ik vanavond tegengekomen" momentje.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
Wederom sample size n=1, maar ik zie veel meer Rogues dan bijvoorbeeld highlander hunter. Ik ben net aangekomen op Diamond 5 en zie ook nog best wat priests. Zoolock ben ik nog niet tegengekomen, deze versie is volgens mij ook moeilijker te spelen dan eerdere versies van zoolock.

Zelf twijfel ik een beetje of ik egg warrior wil gaan craften, afhankelijk van de versie die ik ga spelen mis ik 2 legendaries en een epic of alleen 1 legendary en 1 epic. Hebben jullie ervaringen met Egg warrior? Het is volgens mij extreem sterk tegen DH en dat is nog steeds het deck to beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sample size n=2 maar Eggg Warrior is niet zo sterk tegen m'n home-brew midrange/control Highlander DH ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Egg warrior (of zoals ik m speel, enrage zonder eggs) is een erg goed deck, maar moeilijk om te spelen. Je moet echt goede keuzes maken wanneer je wat speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 27-08 06:57
Tegenwoordig, toch corona, ben ik een beetje aan het streamen soms. Kijk maar: twitch.tv/vanky

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
louzy82 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:47:
Mark mckenzie's YouTube channel staat vol wacky combos. Veelal OTK

Z'n laatste 2 videos waren erg grappig
1) filling opponents board with dormant minions

2) burning your opponents mana to 0 for multiple turns in a row
Hij heeft echt leuke combo's. Wel een beetje een raar zenuwachtig lachje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Er is weinig verschrikkelijker dan rogue op het moment. Echt totaal debiele card generation. Net weer een die 56 kaarten speelde en die was nog zuinig.80 kaarten spelen is niet uitzonderlijk.Verder vind ik het eigenlijk best leuk momenteel, maar rogue. Meh. Schijtclass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 05:55:
Er is weinig verschrikkelijker dan rogue op het moment. Echt totaal debiele card generation. Net weer een die 56 kaarten speelde en die was nog zuinig.80 kaarten spelen is niet uitzonderlijk.Verder vind ik het eigenlijk best leuk momenteel, maar rogue. Meh. Schijtclass.
Ik ben net gisteravond Rogue gaan spelen omdat ik echt helemaal klaar was met alle Priests en RNG Mages :o

Ik speel een Galakrond / Jeweler versie (ik denk dat de burglar versie nog iets meer generation heeft, stealth versie heeft iets meer draw) maar het is echt wel een lastig deck / lastige class om goed te spelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
mosselmossel schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 05:55:
Maak een face hunter deck! Leuk die generation maar niet als je DOOD bent beurt 6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 21:43:
[...]

Maak een face hunter deck! Leuk die generation maar niet als je DOOD bent beurt 6 :D
Demon Hunter kan dat sneller! })

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Zarhrezz schreef op zondag 10 mei 2020 @ 07:49:
[...]

Demon Hunter kan dat sneller! })
Nou dat spant erom hoor! Face Hunter wint trouwens vaak van demon Hunter alleen maar door explosive trap. Leuk, 15 attack op zijn board verspreid over 5 Minions...oeps, ze zijn allemaal dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 10:35:
Nou dat spant erom hoor! Face Hunter wint trouwens vaak van demon Hunter alleen maar door explosive trap. Leuk, 15 attack op zijn board verspreid over 5 Minions...oeps, ze zijn allemaal dood :D
Ja, da's de Achilleshiel van Demon Hunter. Als je early game 2 AoE kan doen, zit je goed. Met Rogue merk ik dat als je vroeg de Backstabs hebt en / of de 2-damage lackey rolt, je een heel goeie kans maakt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brangus Glee
Early game AoE is inderdaad erg sterk tegen DH. Als ze de eerste 4 beurten genoeg damage hebben kunnen doen is het een stuk lastiger om die laatste push van ze tegen te houden.

Egg warrior is toch niet helemaal mijn speelstijl dus ben ik overstag gegaan om ruim 10.000 dust te besteden om Highlander priest te kunnen spelen. Het begin was vrij lastig want ik beheerste het deck nog niet helemaal. Daarnaast kreeg ik relatief veel vreemde match ups zoals Quest warlock, OTK Hunter, Hybride control warriors en weinig reguliere meta. Het gaat nu wat beter en ik vind de potjes erg vermakelijk. Net tegen Highlander mage en ik kreeg de hoeveelheid kaarten in mijn hand maar niet weg. De potjes duren wel vrij lang, zit nu op diamond 4, en ik weet nog niet of ik weer voor een legend climb wil gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Brangus Glee schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:04:
Early game AoE is inderdaad erg sterk tegen DH. Als ze de eerste 4 beurten genoeg damage hebben kunnen doen is het een stuk lastiger om die laatste push van ze tegen te houden.

Egg warrior is toch niet helemaal mijn speelstijl dus ben ik overstag gegaan om ruim 10.000 dust te besteden om Highlander priest te kunnen spelen. Het begin was vrij lastig want ik beheerste het deck nog niet helemaal. Daarnaast kreeg ik relatief veel vreemde match ups zoals Quest warlock, OTK Hunter, Hybride control warriors en weinig reguliere meta. Het gaat nu wat beter en ik vind de potjes erg vermakelijk. Net tegen Highlander mage en ik kreeg de hoeveelheid kaarten in mijn hand maar niet weg. De potjes duren wel vrij lang, zit nu op diamond 4, en ik weet nog niet of ik weer voor een legend climb wil gaan.
Priest mirrors zijn tegenwoordig wel leuk. Totaal clown fiësta van minimaal een halfuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
Klopt, daar ging ik in mijn eerste potjes ook nogal de boot mee in. Je moet over veel zaken nadenken, maar op een gegeven moment was het nauwelijks bij te houden. Mijn tegenstander had op een gegeven moment 4x Waxadred en ik zelf 2x en kon niet verhinderen dat die van mijn tegenstander maar bleven terugkomen. Erg leuk potje dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Brangus Glee schreef op zondag 10 mei 2020 @ 17:04:

Tof. Ik heb Galakrond priest gecraft maar Highlander lijkt me een stuk leuker. Bovendien zeggen de statistieken dat Highlander ook nog eens net iets sterker is. En ik denk dat tegenstanders meer fouten maken omdat jouw deck moeilijker te voorspellen is (bijna iedereen speelt Galakrond).

Maar zoals je zegt kost het mij nog 3200 dust. En ik heb al ~6k uitgegeven om de meeste meta decks te kunnen spelen (behalve Rogue en HL-priest dus). Dus ik twijfel nog :-).

Het lastige is gewoon dat het spelen van snelle decks je meer gold geeft en dat tikt na maanden spelen best aan...

Het zou mooi zijn als ze hier iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
Ondanks dat het nog niet een doorslaand succes wat betreft winrate ben ik erg blij dat ik het heb gedaan. De potjes zijn erg leuk en erg afwisselend. Het is inderdaad jammer dat het niet erg lonend is wat gold betreft omdat je in de tijd dat je 1 potje hebt gespeeld als DH of Face hunter vaak al meer dan 3 potten hebt gespeeld.
Toch blijf ik voorlopig gewoon HL priest spelen omdat ik tijdens elk potje een ander soort mindset moet hanteren en door de al eerder genoemde variatie is het ook erg onvoorspelbaar. Waar ik zeker nog aan moet werken is beter hand management. Het is verleidelijk om de hele tijd voor de Galakrond hero power te gaan maar als je daarmee boven de 10 kaarten dreigt te komen kan het je potjes kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Er is een nieuwe gratis TCG die blijkbaar 'de nieuwe standaard' zou zetten. Het krijgt in ieder geval een 9 van IGN. Runeterra. Misschien een tip voor mensen die een beetje klaar zijn met Hearthstone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Ik las ergens dat Nimsy nu gratis te verkrijgen is in de Shop (voor de 19e mei geloof ik?)

Maar bij mij is de shop al 2 dagen closed, hebben anderen dat ook?

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op de ipad heb ik dat weleens, moet ik de app een keertje afschieten.

En dat werkt altijd, er is nog eerder wereldvrede dan dat ze de shop meer dan een uur down laten zijn. ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

louzy82 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 07:48:
Ik las ergens dat Nimsy nu gratis te verkrijgen is in de Shop (voor de 19e mei geloof ik?)

Maar bij mij is de shop al 2 dagen closed, hebben anderen dat ook?
Op welke device log je in? Er zijn updates uit, die moet je installeren anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
ik zal eens op laptop kijken vnv , op mijn telefoon werkt het niet.
(van de week de laatste update geinstalleerd, daar is geen keuze in toch).

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Nimsy via m'n laptop wel kunnen verkrijgen.

Nieuwe buffs en nerfs!

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Niks om rogue mee te nerfen, dus klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
er zijn 8 kaarten generfd, 2 ervan zijn Rogue
De impact ervan zal niet heel heftig zijn maar dat is ook niet de bedoeling.

Blackjack stunner kan in ieder geval niet meer kaarten onspeelbaar maken (9 mana kaart, 2 mana duurder maken)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
louzy82 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 13:20:
Blackjack stunner kan in ieder geval niet meer kaarten onspeelbaar maken (9 mana kaart, 2 mana duurder maken)
Dat is echt een flinke nerf. Een curve drop de volgende beurt weer op tafel vs. een beurt daarna is voor de tempo disruption een vette nerf. Daarnaast zijn alleen nog 10-drops onspeelbaar te maken en dat is in de huidige meta nauwelijks interessant; de mogelijkheid DragonQueen en co. van tafel te halen en niet meer terug te zien is (was) echt een potentiële swing. Dat soort plays hebben met best wat wins opgeleverd, dus die nerf gaat echt wel voelbaar zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:12

Thompson

Beeromaniac

Ik heb jaren geleden best veel Hearthstone gespeeld. Nu kriebelt het wel weer wat op het weer eens te gaan spelen. Maar destijds ben ik een gestopt doordat elke 3 maanden er weer een nieuw deck uitkwam en zonder een smak geld en/of véél tijd was het bijna niet te doen om viable decks te craften. Is dat nog steeds zo?

Wat zijn voor die situatie dan de beste opties om toch een beetje lekker mee te kunnen komen?
Ik vind het niet erg om geld uit te geven aan een game maar ik had het idee dat het destijds toch echt richting de tientallen euro's pér expansion ging.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
Ik heb al ruim 3 jaar geen expansies meer met geld gekocht. Ik ben altijd terughoudend geweest met het snel craften van kaarten en disenchant eigenlijk nooit overtollige kaarten zolang ze in standard zitten. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik in het verleden veel dust heb verkregen.Toegegeven ik speel veel en haalde in het oude systeem standaard rank 5 om zoveel mogelijk verdiensten te krijgen. Met het nieuwe ranking systeem en de nieuwe mechaniek om geen dubbelen te krijgen is het een stuk eenvoudiger om zonder veel geld te besteden met een aantal top decks te kunnen spelen tijdens elke expansie.

Mocht je echter een spel willen proberen waarbij het helemaal niet nodig is om geld te besteden dan raad ik het ook door Piet Piraat aanbevolen Runeterra aan.

Wat betreft de opties voor Hearthstone, als terugkerende speler krijg je een deck cadeau (al las ik iets dat ze dit tijdelijk hebben uitgeschakeld door een bug, maar dit zou met terugwerkende kracht gelden) en volgens mij kan je dan o.a. kiezen voor Highlander Mage. Niet alleen een erg sterk deck maar ook erg veel dustwaarde. Dinsdag komt er een patch uit die veel classes raakt maar geen mage. Zelf heb ik geen recente ervaring met dit deck maar Highlander decks zijn erg leuk om te spelen.
Als je op een snelle manier wat gold wilt verdienen dan zijn Hunter en de nieuwe class Demon hunter goede keuzes om zonder veel te investeren snel potjes te winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
Sacrificial pact kan nog steeds gebruikt worden op de enemy hero jaraxxus
ok niet zo straightforward maar toch :-p

mark mckenz met wederom een grappige combo

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

@Brangus Glee Thanks voor de tips!

Heb er inmiddels 2 arena runs opzitten, 6 en 7 wins dus best prima. Gelijk wat mechanics leren kennen waar ik nog niet bekend mee was (o.a. Dormant)

Daarna toch maar een expansion gekocht en wat solo adventure doorlopen. Een Enrage Warrior gemaakt (ja excuus, gewoon netdeck) en daar sta ik nu 15/3 mee oid. Gold 1 nu.
1x verloren doordat RNG me heel erg tegenzat, 1x verloren doordat de tegenstander gewoon echt beter speelde / goeie matchup tegen mijn deck, 1x doordat ik zelf 1 of 2x een slechte keus maakte.
De meest van de wins waren erg overtuigend met zowel board als card als life voorsprong gedurende de gehele game.

Heb de smaak weer te pakken! :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Na een paar maanden niet spelen ben ik nu ook weer lekker bezig. Best wel wat leuke decks om mee te spelen. Ben nu Diamond 4, dichterbij legend ben ik nog nooit geweest volgens mij. Speelde vooral Highlander Rogue en Highlander Mage. Paar potjes met Big Druid ook. Demon Hunter vind ik het vervelendste om tegen te spelen. Je hebt echt early game removal nodig en zelfs dan heb ik vaak flinke pech. Taunts? Ach, dan topdecken ze die legendary die taunts negeert. Of ze buffen die wargleaves waardoor ze weer flink face kunnen. Meest OP kaart vind ik nog die 4/2 legendary die 1 damage doet tegen alle minions en je face...bij elke outcast kaart die ze spelen. Dan nog die 5 damage face van die Hero power die ze dan twee keer kunnen gebruiken. Hunter is niet veel beter, vooral de varianten met lepper gnomes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Nou ik heb te vroeg gesproken lijkt het wel... Nadat ik met speels gemak tot platinum 9 kwam heb ik nu 4x achter elkaar kansloos hard verloren. Voor mijn gevoel ook door extreem slechte RNG aan mijn kant en extreem lucky RNG aan de kant van m'n tegenstander. Maargoed "blame the RNG" is de makkelijkste smoes die er is... Toch voelt 3 beurten lang geen enkele mogelijk drop/removal krijgen (terwijl je wel degelijk genoeg in je deck hebt) vrij cru als je tegenstander het bord volpompt met z'n meest ideale early-game combo's, en dat 4x op rij :x

/edit: Wat dan wel weer heel positief is, het waren 4 compleet verschillende decks met interessante combo's/mechanics erin. En zojuist na een erg lange game, die lange tijd spannend was, vol overtuiging toch gewonnen tegen ook weer een ander interessant deck (spell druid?).

[ Voor 20% gewijzigd door Thompson op 23-05-2020 00:03 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 12:33
Ja, soms lijkt die randomgenerator van Hearthstone te blijven hangen. Ik had deze week een reeks van minstens 3 potjes waarin ik de eerste beurten nauwelijks Reborn kon spelen voor mijn quest, terwijl de helft van mijn deck bestaat uit Reborns en kaarten die Reborns trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik kreeg weer eens complimenten achteraf. SoulResonanc9:47 PM

cancer to ur family basdtard kid never legend

Supergrappig, want hij is ook nog geen legend én hij verloor. En hij geeft er waarschijnlijk meer om dan ik.
Wel reported naar Blizz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Thompson schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 23:42:
Nou ik heb te vroeg gesproken lijkt het wel... Nadat ik met speels gemak tot platinum 9 kwam heb ik nu 4x achter elkaar kansloos hard verloren. Voor mijn gevoel ook door extreem slechte RNG aan mijn kant en extreem lucky RNG aan de kant van m'n tegenstander. Maargoed "blame the RNG" is de makkelijkste smoes die er is... Toch voelt 3 beurten lang geen enkele mogelijk drop/removal krijgen (terwijl je wel degelijk genoeg in je deck hebt) vrij cru als je tegenstander het bord volpompt met z'n meest ideale early-game combo's, en dat 4x op rij :x

/edit: Wat dan wel weer heel positief is, het waren 4 compleet verschillende decks met interessante combo's/mechanics erin. En zojuist na een erg lange game, die lange tijd spannend was, vol overtuiging toch gewonnen tegen ook weer een ander interessant deck (spell druid?).
Wel herkenbaar. Van die dagen dat je echt 10-2 scoort en alles mee lijkt te zitten en dan een dag dat je echt enkel verliest omdat de tegenstander de perfecte curve kaarten heeft en jezelf enkel late game troep in je hand hebt. Skill is enorm belangrijk uiteraard, maar het niet krijgen van je removal of early game heeft weinig met skill te maken. Of dat de Puzzle box van andere mages (tegen mij) bv een stuk beter uitpakken dan wanneer ik hem speel op mijn mage.

Ik was Diamond 2, heel dichtbij Diamond 1, toen weer een lose streak. Zou leuk zijn een keer legend te halen, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alwayshappyz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:40:
Of dat de Puzzle box van andere mages (tegen mij) bv een stuk beter uitpakken dan wanneer ik hem speel op mijn mage.
Ach, gister ook weer een game tegen Highlander Mage, ik had de game de hele tijd onder controle, hij zat door z'n deck, low health, geen board, 4 kaarten in hand. Hij speelt Box, komt eruit met full health, mijn board weg, hij een extra Prime en z'n deck en wat board, beurt erop dus de Prime die o.a. mij face-blast met Pyro en 20+ attack genereert.

Verrassend? Nee, eigenlijk niet. Box en Prime heb ik inmiddels zo vaak complete game swings zien genereren, ik ga er gewoon niet meer vanuit dat die me niet de game kosten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Zarhrezz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:47:
[...]

Ach, gister ook weer een game tegen Highlander Mage, ik had de game de hele tijd onder controle, hij zat door z'n deck, low health, geen board, 4 kaarten in hand. Hij speelt Box, komt eruit met full health, mijn board weg, hij een extra Prime en z'n deck en wat board, beurt erop dus de Prime die o.a. mij face-blast met Pyro en 20+ attack genereert.

Verrassend? Nee, eigenlijk niet. Box en Prime heb ik inmiddels zo vaak complete game swings zien genereren, ik ga er gewoon niet meer vanuit dat die me niet de game kosten.
Die ervaringen heb ik ook als ik tegen andere mages speel. Ze komen er eigenlijk altijd beter uit. Maar als ik het zelf speel (Box vooral, met Prima wat minder issues behalve priests die shadow madness altijd in hand hebben) Mill ik mezelf vaak, is mn eigen board weg, of ik buff minions van tegenstander. Wel een paar potjes dat het goed uitpakte, maar die zijn op een hand te tellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

RNG, als je statistieken bijhoudt dan zie je dat het compleet random is. Ik ben met Reno Mage legend geworden eerder dit seizoen waarbij de puzzel box mij soms weer board control gaf of alles compleet vernaggelt. Waar ik meer last van heb gehad is Reno zelf. Zeker 4 a 5 keer gehad dat hij m'n hand discard terwijl ik in controle was. Dat was vrij zuur :D Maar ja, hoort bij dit Deck.

Nog maar 25 wins en dan is m'n Mage golden en mag tie de ijskast in :+

[ Voor 8% gewijzigd door Nitai op 29-05-2020 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golden Common
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-06 15:54
Net een game gespeeld tegen Dane, hij speelde een leuke meme/highroll deck net als ik maar had de nuts!
Vond het niet eens erg om te verliezen want had deze niet eerder gezien.

Wat echter wel jammer was, was dat het turn 5 over was en ik niks kon doen ertegen.

https://hsreplay.net/replay/Mwfe4DVtmZ5DTBW8oEMEeP

[ Voor 16% gewijzigd door Golden Common op 30-05-2020 17:27 ]

Bnet: LegendHero#2294

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Haha, die kom je vanavond vast in z'n youtube-filmpjes tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
Ben nu de hele tijd Priest aan het spelen met Seithekk Vealweaver. Neverending flow van spells op die manier. Kom best vaak andere Priests tegen en dan worden het lange potjes wanneer minions overgenomen worden en reborn of resummon spells krijgen.
Kwam er wel achter dat wanneer ik een minion tijdelijk overneem en dan kopieer (met de minion die een deathrattle minion 2/2 kopie maakt) dat de tegenstander dan op het einde van de beurt de kopie krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Echt; de ene dag speel ik echt de sterren van de hemel en rank ik van diamond 5 naar diamond 1. Daarna kom ik enkel tegen kut demon hunters met perfecte curve...druids met de perfecte kaarten, etc. Terug op diamond 5. Maar als ik met druid speel dan kan ik amper wat spelen en mis ik de juiste combo's. Etc. Rampen gaat niet. Irritant, want ik was zo dichtbij legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
De BattleGrounds update is wel een mooie. Pirates erbij en elke game doet 1 tribe niet mee. Had alleen Patches als hero gekozen en die is goed slecht als iedereen alle pirates al gepakt heeft :D

[ Voor 15% gewijzigd door Voutloos op 10-06-2020 21:49 ]

{signature}

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golden Common
Heb nu eindelijk alle classes naar 1k wins gehaald :D, Nu ben ik wel benieuwd naar het achievement systeem die we in december zouden moeten krijgen! Want houd altijd wel van doelen in spellen. Nu zal ik dat moeten missen tot december. Kan echter wel wat meer leuke/meme decks gaan spelen zodra ik Dia 5/Leg aangetikt heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdRiwmEFmYv0arqEDqVzIGkYgTk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y6iTSbvyH8EmBQsw5v4uErPG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Golden Common schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 15:50:
Heb nu eindelijk alle classes naar 1k wins gehaald :D, Nu ben ik wel benieuwd naar het achievement systeem die we in december zouden moeten krijgen! Want houd altijd wel van doelen in spellen. Nu zal ik dat moeten missen tot december. Kan echter wel wat meer leuke/meme decks gaan spelen zodra ik Dia 5/Leg aangetikt heb.

[Afbeelding]
Wow respect! Goed gedaan man :) Welke hero is je favoriet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golden Common
Nitai schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 16:11:
[...]

Wow respect! Goed gedaan man :) Welke hero is je favoriet?
Dankjewel! :) Ik vind denk ik Rogue/Mage heroes het mooiste qua skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik zou willen dat je op ladder ook gewoon één class kan bannen. Dan zou ik Rogue bannen. Wat een irritante class is dat toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik heb destijds de lancering en diverse updates rondom Battlegrounds helemaal niet meegekregen. Ben er zelf inmiddels redelijk verslaafd aan. Ideaal spelletje terwijl je intussen op een ander scherm een serie aan het kijken bent.

In hoeverre is dit nou echt nog Beta en wat verwachten ze dan nog te verbeteren / toe te voegen bij Alpha?
Wat mij erg gaaf lijkt is als je een custom game kunt maken en op die manier dus bijv ook met minder mensen een ronde kunt spelen (hele andere tactiek weer). Ook een toernooi kunnen houden met deze custom instellingen zou ideaal zijn. Bijv 8 spelers - 8 rondes - random 3 heroes per keer - bepaalde heroes bannen - bepaalde kaarten bannen etc.

Zijn hier uitspraken over gedaan? Wat vinden jullie van Battlegrounds?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
[b]Thompson in "[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 4"In hoeverre is dit nou echt nog Beta en wat verwachten ze dan nog te verbeteren / toe te voegen bij Alpha?
Alpha komt normaal gesproken vóór beta. ;)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Thompson schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 17:11:
In hoeverre is dit nou echt nog Beta
Nou, de balans was behoorlijk goed en met de patch van vorige week hebben ze naast heel wat goede features wel een paar balans missertjes gemaakt. Maar het is willekeur dat het nog Beta genoemd wordt. Iets is pas hip als je het Beta noemt denk ik. ;)
Wat mij erg gaaf lijkt is als je een custom game kunt maken en op die manier dus bijv ook met minder mensen een ronde kunt spelen (hele andere tactiek weer). Ook een toernooi kunnen houden met deze custom instellingen zou ideaal zijn. Bijv 8 spelers - 8 rondes - random 3 heroes per keer - bepaalde heroes bannen - bepaalde kaarten bannen etc.
Een soort lobby systeem met een paar opties zou voor meerdere modi ontzettend gaaf zijn. Dat is nou een optie welke geld waard is. Maar tot nu toe komt het niet.
Het zou zelfs handig zijn voor officiele toernooien, want toen ik in 2019 in de Amsterdam meekeek was wel heel duidelijk dat daar geen mooie feature voor is. Elke keer terwijl ze de matchmaking forceerden moest het grote scherm ff iets anders tonen en de coinflip was al voorbij als de regie terug schakelde. :D
Wat vinden jullie van Battlegrounds?
Ik deed al een jaar enkel de Brawls. Sinds BG doe ik enkel, eh.. BG. 8)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Exar schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 19:00:
[...]

Alpha komt normaal gesproken vóór beta. ;)
Godsakker ik had te weinig koffie op denk ik 8)7

@Voutloos Ja dat idee heb ik ook, er valt zó veel meer uit Hearthstone te halen als ze voor toernooien e.d. een goede modus ontwikkelen. Zodat websites, organisaties, game-platformen, vriendengroepen etc. makkelijker een toernooi kunnen houden. Ik zie echt wel gebeuren dat het E-sport aspect dan echt flink kan groeien van dit spel, want het is toch een spel waarin mechanische skills amper belangrijk zijn, wat in vrijwel elke grote E-sport nu wel is. Tuurlijk zit er ook een geluksfactor in, wat het voor E-sports dan wellicht weer minder aantrekkelijk maakt, maar toch.

Over battlegrounds gesproken, een lekkere win net met maar 1 loss. Zeker qua dragons is dit denk ik toch wel m'n mooiste warband;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/slXUwmE.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Thompson op 16-06-2020 21:10 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
mosselmossel schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 08:33:
Ik zou willen dat je op ladder ook gewoon één class kan bannen. Dan zou ik Rogue bannen. Wat een irritante class is dat toch.
Eens. Absurde card generation en die minion die maar secrets blijf genereren is echt absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Nounou echt van die dagen dat de RNG je gewoon áltijd tegen zit. 5 rondjes battlegrounds, echt in 90% van de battles werd m'n cannon/juggler/macaw/red whelp gesniped voor ze van waarde konden zijn :x

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Red whelp is vaak een valkuil. Het stuurt je naar een tribe terwijl het effect vrij snel matig wordt en de minion zelf ook matige stats houdt.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Voutloos schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:36:
Red whelp is vaak een valkuil. Het stuurt je naar een tribe terwijl het effect vrij snel matig wordt en de minion zelf ook matige stats houdt.
Klopt ik hou 'm vaak ook niet helemaal tot het einde en ook alleen als ik 'm snel golden heb.

Uurtje pauze gehouden, bakje koffie, nog een ronde of 5 gespeeld... :( RNG gewoon wéér meerdere keren dat mijn golden soul juggler in de 1e hits van de tegenstanders golden soul juggler gesniped wordt (of cannon etc.). En ook meerdere keren van die ongein dat jouw laatste minion nog 1 van beide minions van de tegenstander kan killen en dan altijd de 1/2 * pakt en nooit de 5/6* waardoor je net op 1 HP dood gaat :X

Beeromaniac

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mosselmossel
Thompson schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:10:
[...]

Klopt ik hou 'm vaak ook niet helemaal tot het einde en ook alleen als ik 'm snel golden heb.

Uurtje pauze gehouden, bakje koffie, nog een ronde of 5 gespeeld... :( RNG gewoon wéér meerdere keren dat mijn golden soul juggler in de 1e hits van de tegenstanders golden soul juggler gesniped wordt (of cannon etc.). En ook meerdere keren van die ongein dat jouw laatste minion nog 1 van beide minions van de tegenstander kan killen en dan altijd de 1/2 * pakt en nooit de 5/6* waardoor je net op 1 HP dood gaat :X
Ik heb dus werkelijk geen flauw idee van wat hier staat. Alsof het over een ander spel gaan, in plaats van slechts een andere modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

mosselmossel schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 04:24:
[...]

Ik heb dus werkelijk geen flauw idee van wat hier staat. Alsof het over een ander spel gaan, in plaats van slechts een andere modus.
Nog geen battlegrounds gespeeld?

Daarin heb je een minion, bijv soul juggler;
Afbeeldingslocatie: https://gamepedia.cursecdn.com/hearthstone_gamepedia/7/7e/Soul_Juggler.png

Als je die 3x hebt wordt ie golden en krijg je;
Afbeeldingslocatie: https://gamepedia.cursecdn.com/hearthstone_gamepedia/thumb/6/6b/Soul_Juggler_%28golden%29.png/200px-Soul_Juggler_%28golden%29.png?version=824ceea026c4bd780ea6cd9f45ad8ef4

Je positioneert je minions vervolgens zo op het bord dat er zoveel mogelijk demons doodgaan alvorens je soul juggler aanvalt (zodat de eigenschap van de SJ zoveel mogelijk gebruikt wordt). De targets van de SJ eigenschap zijn random.

Nu gebeurde het mij dus dat ik tegen een andere demon build speelde, 1 van zijn demons ging dood, beide 3dmg hits op mijn SJ (uit 7 mogelijke targets, kans 1:14 dus) en ik had daardoor geen SJ meer om van te profiteren als mijn demons dood gingen.

En zo zijn er nog diverse vergelijkbare situaties met andere minions/builds waar 1 minion profiteert van het doodgaan/aanvallen van andere minions door dan damage te doen of stats erbij te krijgen. Als die op een ongelukkige manier al vroeg in de ronde doodgaat dan noemen ze dat ook wel "gesniped worden"

En dat alles zat mij gister heel erg tegen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik vind BG niet leuk. SPeel HS dagelijks, maar alleen maar ranked. En nu de adventure uiteraard. Maar BG heb ik nooit leuk gevonden. Mooi ook dat hij samen met Arena achter een apart kopje staat. Daardoor kom ik ook totaal niet ind e verleiding om ze weer te spelen, wat voorheen met Arena wel was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Patches kan wel goed zijn, moet je even geduld hebben maar als je 'm eenmaal draaiende krijgt met die pirates kun je er wat moois mee opbouwen. Begon slecht maar eindigde met een 9 win streak;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2r7dnPr.jpg

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Thompson schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 01:42:
Patches kan wel goed zijn, moet je even geduld hebben maar als je 'm eenmaal draaiende krijgt met die pirates kun je er wat moois mee opbouwen. Begon slecht maar eindigde met een 9 win streak;

[Afbeelding]
Nice! Ik vind Patches wel lastig, Eudora is m’n favoriet.
Hoe maak je zo’n afbeelding? Op de iPad krijg ik een heel ander scherm als ik win.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Nitai schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 08:26:
[...]

Nice! Ik vind Patches wel lastig, Eudora is m’n favoriet.
Hoe maak je zo’n afbeelding? Op de iPad krijg ik een heel ander scherm als ik win.
Ik heb een tavern pass genomen en dan krijg je een knop "Full Stats" daar staan dan ook je laatste 5 teams onder op deze manier.

Eudora vind ik zelf heel leuk om te spelen, maar ik heb er nog weinig succes mee gehad. Elke keer belabberde golden's die ik krijg :|

En ook met Jarraxus kun je prima winnen, alleen zorgen dat je z'n hero power lekker vaak gebruikt. Heb er in totaal zeker 60/60 aan stats mee gegeneerd door de game heen;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ffQfLbH.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Thompson op 20-06-2020 15:18 ]

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Die papagaai kan ook supernasty dingen doen.

Ik speelde laatst een ronde met Illidan en begon heel matig, maar had wel een golden papagaai en n paar beasts. En op tavern level 5 had ik de ultieme mazzel; Goldrin en Baron..

Ik stond op 1 leven.. maar heb na die combo geen pot meer verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:21
icemotion schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 16:06:

Ik speelde laatst een ronde met Illidan en begon heel matig, maar had wel een golden papagaai en n paar beasts. En op tavern level 5 had ik de ultieme mazzel; Goldrin en Baron..

die combo is echt niet grappig wtf gaat die over Kripp had hem laatst ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiqo
icemotion schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 16:06:

Ben benieuwd wanneer ze die gaan nerven. Zag bij de laatst Trolden gewoon beesten die van 10/10 richting de 120/120 gebuffed werden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Macaw is gisteren al generfed, maar misschien nog niet genoeg (misschien moet t maar geen Beast zijn, of moet Baron niet gelden voor triggered deathrattles).

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Wat ik overigens nog veel vervelender vind dan macaw/beast build is toxic murlocs.
Enige wat daar tegenop kan is divine shields of meerdere sterke deathrattles maar die builds zijn gewoon moeilijk te bouwen en vaak dusdanig late-game dat je dood bent voor je iets hebt kunnen opbouwen. Die murlocs zijn ook zo idioot makkelijk te buffen. In de 9e ronde 3 toxic murlocs met elk 20+ health is geen uitzondering... :(

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Kanonne... Werd net 2e in een potje. Maar degene waarvan ik verloor, zo bizar heb ik het nog niet vaak gezien.
Golden imp mama + imp mama + 2x golden soul juggler. En de rest was ook niet mis, sowieso een void lord, de andere 2 ben ik in de verbazing vergeten :+

En hij was als The Rat King... Hoeveel geluk moet die hebben gehad zeg.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:45
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen op EU?
blahblah playfull sprites etc etc. Connection to bliazzard couldnt be made.

Alleen op EU, Asia en US werkt prima.
Heb al reinstall gedaan, scan en repair... niks. Heeft iig niets met de DDOS aanvallen te maken.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Op dit moment kom ik er gewoon in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mosselmossel
Na Mage en Priest, nu ook Hunter 1000 wins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik speel nog steeds vooral Battlegrounds, af en toe tussendoor een gewoon potje ranked, arena of solo adventure.

Ben nu langzaam ook wat aan het klimmen in de ranking en zit volgens mij rond de 6300 nu. En als ik deze Blizzard Blue post moet geloven ga ik dus al ver richting de top 3%, not bad!
Battlegrounds Rating Distribution!

Only includes players that have completed at least 5 games of Battlegrounds in the last 20 days.

<5000: 62% of Players
[5000 - 5500: 18% of Players]
5500: Top 20%
6000: Top 10%
6500: Top 3%
7000: Top 1%
8000: Top 0.1%
8700: Top 0.01%
Ben benieuwd wanneer Battlegrounds uit de Beta gaat en wat dit evt nog gaat betekenen voor ranked play, toernooi formats etc.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Dat zijn hele oude cijfers ben ik bang. Er zijn nu meer spelers en de max ranking is hoger (enkele honderden per regio zitten boven 11000 MMR). Ik gok dat er meer dan 3% boven 6500 zit, maar t wachten is op verse statistieken.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Voutloos schreef op maandag 6 juli 2020 @ 12:53:
Dat zijn hele oude cijfers ben ik bang. Er zijn nu meer spelers en de max ranking is hoger (enkele honderden per regio zitten boven 11000 MMR). Ik gok dat er meer dan 3% boven 6500 zit, maar t wachten is op verse statistieken.
Ah ja ergens had ik dat gevoel al wel, daarvoor ging de klim te makkelijk 8)7
Ik heb het spelletje redelijk door maar zo goed ben ik nou ook weer niet.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Wow.. Demon hunter is echt de gift that keeps on giving.. 5e ronde nerfs.. 13 kaarten in totaal nu generfed van die class.

Dit keer 2 legendaries en n epic..

En dan meteen wat extra nerfs voor Dragonqueen Alex, Rogue Galakrond (die kan je dan alleen weer niet dusten..)

https://us.forums.blizzar...176-balance-updates/36815

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 108rogar
Och, de nieuwe set komt er al weer aan: Scholomance Academy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Sodeknetter wat een powercreep. Een 1/4 voor 1 mana, zie je wel dat de inflatie enorm is? :p

Battlegrounds, hooktusk wordt een minion krijgen ipv discover en Goldrinn naar 6, ook stevige wijzigingen.

{signature}

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
En het trailer van Scholomance Academy.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
die nieuwe hero is te broken.... waar dachten ze aan toen ze die bedachten....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wognummer schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 22:48:
In de wijze woorden van Hans Teeuwen: "lalala.... GELD?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Wognummer schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 22:48:
Ik zal wel gek zijn, maar ik kan die niet vinden? Zie alleen een hero skin van Kel'Thuzad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
mosselmossel schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 17:29:
[...]

Ik zal wel gek zijn, maar ik kan die niet vinden? Zie alleen een hero skin van Kel'Thuzad.
BG hero :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Ah, lol. Ja, da's een ander spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ben ik de enige die zich behoorlijk stoort aan dat haperige aanvallen van pirates zodra er (meerdere) dread admiral's / ripsnarl captain's liggen? Of komt het gewoon doordat tegen de tijd dat het zover is pirates redelijk OP aanvoelen en ik die combo nooit krijg? :+

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Thompson schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 10:13:
haperige aanvallen van pirates zodra er (meerdere) dread admiral's / ripsnarl captain's liggen?
Nee, dat een animatie abrupt stopt en hervat is een bad practice.
Bij de random attack ogres is het nog een beetje te hachelen, maar dan is het effect ook logisch als cliffhanger.
Bij Paladdins favoriete wapen is het al sinds 2013 irritant en nog extra lelijk ook omdat na het healen, de animatie nog een tikkie terug springt zelfs.

Wat mij betreft mag een pirate aanval gewoon vloeiend zijn, met simultaan oplichtende effectsymbolen en stats.

Overigens: Dat pirates nu ook roteren is echt veel beter voor variatie. De pre-pirate meta was de beste, dus stukje nostalgie als ze er even niet bij zijn. O-)

{signature}

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
Het gaat het interessante expansion worden.
Een aantal behoorlijk sterke kaarten
Maar ook veel waarvan de uiteindelijke sterkte moeilijk in te schatten is.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
louzy82 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 22:31:
Het gaat het interessante expansion worden.
Een aantal behoorlijk sterke kaarten
Maar ook veel waarvan de uiteindelijke sterkte moeilijk in te schatten is.
Mee eens, ben benieuwd. Ik voorzie dat Spell damage/burn shaman tier 1 of 2 wordt. Het is namelijk nu al geen slechte deck (ik speel het op Legend rank met >50% winrate) en de nieuwe kaarten maken het bizar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt ook een dure, 2 dual-class Legendaries + een class Legendary (normaal 2).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CNeYSgvJQXF1u6HJnX115UrkmLU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2VaxCPGAgDFtb9Ha2ya1KlED.jpg?f=fotoalbum_large

Ongeveer 145 pakjes (2 pre-orders, wat pakjes als legend reward, etc) geopend via een eigen Fireside Gathering
Heb 8 legendaries gehad waarvan San’do Golden. Wordt er nog niet warm van eerlijk gezegd. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Nitai op 01-08-2020 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het een lastige set om in te schatten. Heel veel effecten kunnen enorme swing zijn, maar de meeste daarvan zijn waarschijnlijk niet consistent te krijgen. Van de lijstje dat jij hebt, zou ik zeggen dat Kreen de meeste potentie heeft; betaalbaar dus combo-baar en een effect dat sowieso heel sterk is.

Shan'do in een Druid quest deck zou ook wel eens interessant kunnen zijn, hoewel dat niet heel Beast-friendly is. Voor Beast-Hunter een interessante tempo kaart early game, maar bv. Highlander Brann + Wildclaw is 16 charge damage, dus een hoop combo-potentie.

Mozabi in face-Mage kan naar worden, zeker met meer spell damage synergy.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
87 packs totaal geopend (2 rewards van ranked vorige maand)

Vectus (golden)
Mozaki, Master dualist (golden)
Ace Hunter Creen
Star Student Stelina
Shan'do wildclaw
Professor Slate
Jandice Barow
Infiltrator Lilian
Rattlegore
Headmaster Kel'Thuzad

denk niet eens dat ik wat hoef te craften zover ik kan zien lol alles wat ik wilde heb ik wel

[ Voor 16% gewijzigd door Wognummer op 01-08-2020 14:56 ]

Pagina: 1 ... 37 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.