Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Na lang twijfelen (en budgetmanagement) mijn trouwe Tiger te koop gezet: https://link.marktplaats.nl/m1292031029

Ik ga toch kijken naar een Triumph Explorer of de nieuwe Tiger Sport. Heb onlangs op een Yamaha Super Tenere, 1200GSA en Tiger 800 gereden en ze konden me niet overtuigen.
Ben overigens ook net terug van een weekje buffelen: Duitsland, Oostenrijk, Italië, Slovenië en Kroatië...
Samen met 4 vrienden op avontuur.
Resultaat:
- ik een lekke band
- maat een kokende motor
- twee maten gelaserd met 84km/u te hard (boete was €150,-...)
- twee maten op een zandweg op de snufferd

Als het goed is hier de foto's":

Grossglockner

Slovenië

Italië

Kroatië

Kroatië: hevige regen

Slovenië: uitrusten na het middageten

Slovenië: uitzicht vanuit de tent

[ Voor 13% gewijzigd door BvZwolle op 15-06-2018 10:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-10 16:22
Chakotay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:16:
@SmurfLink waitwhat, je moet op de website van Opel kijken om je bandenspanning te zien? Waarom moet alles tegewoordig toch in de cloud geprakt worden... 8)7
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1ioj9t.jpg

Ik kon het niet laten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-10 08:28
@BvZwolle 84 kph te hard voor €150? Wow, dat is nog eens goedkoop! Waar was dat?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:37

steveman

Comfortabel ten onder

Chakotay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:20:
@BvZwolle 84 kph te hard voor €150? Wow, dat is nog eens goedkoop! Waar was dat?
Ik gok Duitsland.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Nu online
Chakotay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:20:
Kroatië: daar wordt overigens er veel gelaserd!!!
Ik vermoed, maar dat kan ik niet hard maken, dat het bedrag in de kontzak van de agent verdwenen is, want hij wilde eerst het rijbewijs invorderen en 6000 Kuna hebben via de pin. Die 6000 Kuna is uiteindelijk 1000 Kuna geworden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 11:11
@BvZwolle Je marktplaats link werkt niet. Je hebt je privé-link om de advertentie te wijzigen gekopieerd ipv de advertentielink :)

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
Duitsland is goedkoop met boetes, maar lang niet zo extreem :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:08

Vrijdag

De Zwarte

Godoftwente schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 09:42:
Ik wilde een leuke reactie schrijven, en toen dacht ik opeens aan ROOD @Vrijdag
Rood? Rood? Ik hoorde ROOD! :9~

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Least Inkling
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-10 09:20

Least Inkling

Product of the cold war

@BvZwolle mooie reis!

Wij hebben in mei Slovenie via dezelfde landen aangedaan, inclusief Tsjechie.

Wij gaven deze vakantie een 8 met zijn allen.

Droplets of yes and no in an ocean of maybe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:12
Chakotay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:13:
@steveman fancy dashboard!

@HTT-Thalan het ejaculeert er ook niet in een grote fontein uit zodra je het ventiel eruit trekt?
Nope.

Het is aan jou of je hier verder in wilt duiken natuurlijk, maar voor die paar tientjes die het kost om je banden af te vullen is het wel een groot gemak. Scheelt een sleepbeurt en een paraplutje, je trekt de spijker of schroef eruit, het gat dicht zichzelf en je vult bij de eerstvolgende mogelijkheid dat beetje druk bij dat je kwijt raakte (waarschijnlijk niet veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Nu online
Least Inkling schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:28:
@BvZwolle mooie reis!

Wij hebben in mei Slovenie via dezelfde landen aangedaan, inclusief Tsjechie.

Wij gaven deze vakantie een 8 met zijn allen.
`Wij hebben het ook super goed gehad. We wat tijd verloren door mijn lekke band en het hele verhaal rondom het gelaserd zijn.
Helaas hebben we Split net niet kunnen halen.Al met al een toptijd. Voor volgend jaar staat Andorra op het programma.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

Sowieso flink gebuffeld in een week tijd ;)

Wij waren 2,5 week onderweg.

Andorra, de reis er naar toe (en terug) prachtig. Andorra zelf, hmmm...muchos people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:52

Winkiller

De Mopperpot

Chakotay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:24:
[...]

Duitsland is goedkoop met boetes, maar lang niet zo extreem :)
Ik las van iemand die ik ken dat hij ook in Kroatie 150 euro boete kreeg voor 85km te snel.
In Nederland kost dit momenteel +/- 1300 euro + 4 maanden rijontzegging. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Vergeet ook niet dat 150 euro (±1100kuna) in Kroatië al veel geld is. Daar kun je met 2 personen uit eten gaan voor 30€ bijvoorbeeld. Oftewel dan heb je een boete die gelijk staat aan 5 dagen lang uiteten gaan. Alles is daar (voor ons) goedkoper vergeleken met Nederland, maar ze verdienen daar ook minder per maand. Alles is uiteindelijk in verhouding, mits je in dat land woont.

Dat er in Kroatië verder geen consequenties erop zitten als je absurd te hard rijd is inderdaad wel vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

Winkiller schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:58:
[...]
Ik las van iemand die ik ken dat hij ook in Kroatie 150 euro boete kreeg voor 85km te snel.
In Nederland kost dit momenteel +/- 1300 euro + 4 maanden rijontzegging. :X
Als ik daar ben zwaai ik met mijn Kroatisch paspoort. Dan is dat doorgaans een paar scheldwoorden krijgen, vragen of ik familie ben van die en die (achternamen vaak te relateren aan dorpen/gebieden) en doorrijden :D
Ook oppassen op het stuk van Slovenie naar Kroatie. Die Slovenen balen dat alle toeristen hun wegen verbruiken en controleren daar extra, met name op de 80 wegen.

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godoftwente
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21-08-2021
Leviathius schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:04:
Vergeet ook niet dat 150 euro (±1100kuna) in Kroatië al veel geld is. Daar kun je met 2 personen uit eten gaan voor 30€ bijvoorbeeld. Oftewel dan heb je een boete die gelijk staat aan 5 dagen lang uiteten gaan. Alles is daar (voor ons) goedkoper vergeleken met Nederland, maar ze verdienen daar ook minder per maand. Alles is uiteindelijk in verhouding, mits je in dat land woont.

Dat er in Kroatië verder geen consequenties erop zitten als je absurd te hard rijd is inderdaad wel vreemd..
Het enige wat ze kunnen doen is jou uit het land zetten denk ik?
Denk niet dat dat iets is wat ze snel zullen doen, als je een volle portemonnee mee hebt genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Monster staat voor een beurt bij de dealer.

heb als leenfiets(je) een Scrambler Sixty2 mee, en dat met mn 191 cm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:52
Accident schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:40:

zit dat een beetje?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

gaat ansich wel, maar mn Monster is toch watt ruimer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:23
@Leviathius kan jij achterhalen welke verkorte kentekenhouder er op jouw MT zit?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 12:25
Dryhte schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:48:
[...]

Als iemand die badge (of sticker) maakt koop ik 'm meteen! EDIT: Zitten er hier geen grafisch ontwerpers?
Zijn er nog tweakers die zin hebben om dit samen op touw te zetten? Ik wil wel achter het laten drukken & verzenden aanlopen, maar ben geen grafisch talent (ik neem aan dat een drukkerij een vector tekening nodig zal hebben)

Ik zou willen gaan voor zwarte reflecterende sticker (3M) met witte niet reflecterende opdruk, zodat we 'm op de topkoffer kunnen kleven en er nog iets aan hebben.

Ik heb niet specifiek contacten bij drukkerijen dus als iemand die wel heeft wil ik wel gewoon aankopen ipv laten drukken ;) maar ik wil de sticker graag.

Mijn eerste idee was om het MS-DOS lettertype te gebruiken, als iemand een ander 'nerdy' lettertype weet, geef gerust een voorzet. Alternatief: Courier new?

Inhoud: misschien droogweg:
TWEAKERS M.C.
CHAPTER 127.0.0.1
met een kadertje eromheen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DWZsUIVtPvZoLjkhkvqey8QE/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door Dryhte op 15-06-2018 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Accident schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:40:

Die Sixty2 heeft toch hetzelfde frame als de grote scrambler?
Daar heb ik zelf nog niet op gereden, wel op gezeten en mijn 183 past daar wel op maar voelt wel wat klein..
De Desert sled zit trouwens prima..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
@Ari Gold Aber naturlich! Ik heb hem laatst zelf gemonteerd namelijk.

Het is er een van Protech die ik bij uitlaatstore.nl heb gekocht (ook op andere sites te krijgen).
Afbeeldingslocatie: https://www.uitlaatstore.nl/shops/bolski/6532275-kentekenplaathouder-zwart-protech-profilin-4.jpg
Vond deze praktisch omdat je de hoek zelf kunt bepalen. Ook was deze nog enigszins betaalbaar ten opzichte van eentje van Baracuda. Enige nadeel is dat hij oorspronkelijk bedoeld is voor Duitse kenteken platen, die zijn net wat langer dan Nederlandse.. Hierdoor heb ik een beetje moeten customisen met hoe ik mijn plaat vast ging maken op de houder, maar het is gelukt. In onderstaande video kun je hem zien zitten.

Ik ben nog bezig met een tutorial video maken waarin ik het gefilmd heb hoe je hem in elkaar kan zetten en moet monteren op de MT. Die komt er zo snel mogelijk aan. Gaat alleen iets meer tijd in zitten om de video te monteren dan gedacht |:(

Op de foto's die ik hier op het forum geplaatst had was de houder nog de 'oude'. Dit was er een uit China die de vorige eigenaar erop had gezet. Die stond véél te schuin (illegaal) en het lampje voor de plaatverlichting was feller dan mijn koplamp 8)7.

[ Voor 11% gewijzigd door Leviathius op 15-06-2018 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Leviathius schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:06:
@Ari Gold Aber naturlich! Ik heb hem laatst zelf gemonteerd namelijk.

Het is er een van Protech die ik bij uitlaatstore.nl heb gekocht (ook op andere sites te krijgen).
[afbeelding]
Vond deze praktisch omdat je de hoek zelf kunt bepalen. Ook was deze nog enigszins betaalbaar ten opzichte van eentje van Baracuda. Enige nadeel is dat hij oorspronkelijk bedoeld is voor Duitse kenteken platen, die zijn net wat langer dan Nederlandse.. Hierdoor heb ik een beetje moeten customisen met hoe ik mijn plaat vast ging maken op de houder, maar het is gelukt. In onderstaande video kun je hem zien zitten.

[video]
Ik ben nog bezig met een tutorial video maken waarin ik het gefilmd heb hoe je hem in elkaar kan zetten en moet monteren op de MT. Die komt er zo snel mogelijk aan. Gaat alleen iets meer tijd in zitten om de video te monteren dan gedacht |:(

Op de foto's die ik hier op het forum geplaatst had was de houder nog de 'oude'. Dit was er een uit China die de vorige eigenaar erop had gezet. Die stond véél te schuin (illegaal) en het lampje voor de plaatverlichting was feller dan mijn koplamp 8)7.
Topper. Ik zag je video al op MF voorbij komen en daar viel ook de houder op.

Ben nog steeds op zoek naar een mooie. Zie veel waar hij net iets teveel naar voren zit (tegen het achterlicht). De Rizoma ziet er voor mij het meest nette eruit, maar 150 euro voor zo een houder.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Ari Gold schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:30:
[...]

Topper. Ik zag je video al op MF voorbij komen en daar viel ook de houder op.

Ben nog steeds op zoek naar een mooie. Zie veel waar hij net iets teveel naar voren zit (tegen het achterlicht). De Rizoma ziet er voor mij het meest nette eruit, maar 150 euro voor zo een houder.. 8)7
Ik vond het ook lastig inderdaad om een goeie te vinden die én verstelbaar was én leuk geprijsd. Ben wel benieuwd welke van Rizoma je bedoelt. Die ik kan vinden zijn nagenoeg exact hetzelfde als mijn protech, maar dan met een italiaans naampje :9

Deze toevallig:
Afbeeldingslocatie: https://www.uitlaatstore.nl/shops/bolski/8675449-1.jpg
Ziet er idd netjes uit. Alleen zitten de knippers best ver naar achter voor mijn gevoel.

[ Voor 12% gewijzigd door Leviathius op 15-06-2018 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco1985
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2020
Dryhte schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:47:
[...]

TWEAKERS M.C.
CHAPTER 127.0.0.1

[afbeelding]
127.0.0.1 moet dan wel in een aparte bottom rocker :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
wilco1985 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:36:
[...]

127.0.0.1 moet dan wel in een aparte bottom rocker :+
'k moest 't even opzoeken ;) Voel je vrij om een tegenvoorstel te lanceren.

Na een aantal tegenvoorstellen zullen we een poll doen om het definitieve ontwerp te kiezen en animo te peilen om het aantal te bepalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

@Dryhte hier zit al een koper :w

Ik zou graag willen helpen, maar ik ben zo creatief als dooie mus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Leviathius
Als ik het goed begrijp willen we een sticker hebben toch? Geen leren jacks met geborduurd logo en bottom rocker etc.? Ik zal dit weekend eens kijken of ik mijn verborgen creativiteit kan raadplegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ik ben benieuwd. Ik wil er iig ook 1 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
Sticker? Rugbrede patches! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

go @Leviathius go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een vestje met een print van patches is misschien handiger.. geen idee wat dat moet kosten trouwens, maar het is iets wat je over je motorjas kan doen.. stickers op de motor is niet iedereen fan van, en een patch of je jas naaien gaat ook wat ver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Nou volg ik het niet meer :? Gaat het nou om een Tweakers MC sticker of gaan we serieus leren vestjes ontwerpen zoals de Hells Angels en Satudarah MC dat hebben? :')

En is het misschien handig om iemand van Tweakers.net zelf in te schakelen voor wat betreft auteursrechten op het logo/naam :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

Denk dat een sticker beter te behappen is voor iedereen;)

Wellicht dat Tweakers zelf wil meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Wat mij betreft gaat 't om een reflectieve sticker; een hesje draag ik niet en een patch ga ik niet op m'n mooie leren jas naaien ;) (zwart op wit is m'n idee, omgekeerd dus van het voorstel wat ik in m'n post zette)

Maar, een ontwerp dat gemakkelijk in borduursel om te zetten is (zoals dat wat ik maakte) wil ik best wel patches voor laten maken ook (genoeg bedrijven die borduren 'to order') als daar genoeg animo voor is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leviathius schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:57:
Nou volg ik het niet meer :? Gaat het nou om een Tweakers MC sticker of gaan we serieus leren vestjes ontwerpen zoals de Hells Angels en Satudarah MC dat hebben? :')

En is het misschien handig om iemand van Tweakers.net zelf in te schakelen voor wat betreft auteursrechten op het logo/naam :+.
Een custom vestje kost een tenner:
https://www.hivis.co.uk/c...7s1vPWheAImIaApE4EALw_wcB

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oCOrhso.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
Hier staat wat er wel en niet met het logo e.d. mag gebeuren. Ik ben persoonlijk echter meer voor good old Henk dat het moderne logo, daar staat niets over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:03:
Hier staat wat er wel en niet met het logo e.d. mag gebeuren. Ik ben persoonlijk echter meer voor good old Henk dat het moderne logo, daar staat niets over :P
Mee eens, henk in het midden past wel meer bij de stijl van het idee :)

Q-a-D:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aK0XqKZ.png
https://www.vsafety.co.uk...c-hi-vis-vest-custom.html
£13

[ Voor 20% gewijzigd door ToolkiT op 15-06-2018 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
@ToolkiT Ahaaa je bedoeld echt zo'n fluo vestje. Ik dacht zo'n mooi strak oud leren giletje:
Afbeeldingslocatie: https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/01/07/article-2258270-16C93D70000005DC-778_634x532.jpg

Ik denk dat als we een mooi Tweakers MC logo hebben we het voor allerlei doeleinden kunnen gaan gebruiken 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leviathius schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:07:
@ToolkiT Ahaaa je bedoeld echt zo'n fluo vestje. Ik dacht zo'n mooi strak oud leren giletje:
[afbeelding]

Ik denk dat als we een mooi Tweakers MC logo hebben we het voor allerlei doeleinden kunnen gaan gebruiken 8).
Zo'n leren vest zou helemaal cool zijn, maar ££££ dus ik verwacht niet dat daar animo voor is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-10 21:49
Dryhte schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:47:
TWEAKERS M.C.
CHAPTER 127.0.0.1
[afbeelding]
BRUUT! I'm in. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat voor formaat zouden die stickers trouwens worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Heb even vlug gekeken op de eerste site die uit Google kwam rollen voor reflecterende stickers (stcikerwinkel.com) en daar zou het 74€ kosten voor 100 reflecterende stickers van 5x15cm (formaat afhankelijk van logo natuurlijk).

Neem je non-reflecterende stickers kost het 54€ per 100stks.

[ Voor 5% gewijzigd door Leviathius op 15-06-2018 15:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dryhte
@Leviathius @Least Inkling Ik heb alvast toelating/steun gevraagd van Tweakers. Ik neem aan dat toelating meer kans maakt dan steun ;)

@ToolkiT Ik weet niet of ze dat op standaard A4/A3 formaat drukken of op een rol. Ik zou het laten afhangen van wat de drukker voorstelt, maar ik dacht aan ca. 5cm hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-10 19:53
Oeh dan doe ik ook wel mee!

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/muRFwMOUMB9PMeCJCj4L359j/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leviathius schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:17:
Heb even vlug gekeken op de eerste site die uit Google kwam rollen voor reflecterende stickers (stcikerwinkel.com) en daar zou het 74€ kosten voor 100 reflecterende stickers van 5x15cm (formaat afhankelijk van logo natuurlijk).

Neem je non-reflecterende stickers kost het 54€ per 100stks.
deze toko is denk ik goedkoper:
https://www.stickersinter...on=0&whiteInk=0&reverse=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik zo'n raar font.. ik vind het maar vreemd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Ik mag geen blauwe strepen aanbrengen denk ik maar hopelijk gaan mensen uit sympathie aan de kant als ze dit in hun spiegel zien :P.

Stickers op de zijkant zitten er ook op. Ik ben er blij mee, maar ze zijn erg klein uitgevallen en daarom staat het nog wat gek. Er moeten nog veel meer (verschillende) stickers bij voordat ik heb wat ik voor ogen had. Ik probeer merkstickers zo veel mogelijk te vermijden though.

Oh, en testritje vanmiddag:

[YouTube: https://youtu.be/-nR26bOZ3jo]

Foutje gemaakt met de Zoom instellingen dus er is alleen cam-audio bij.
Wat ik dacht dat een aangereden weg moest zijn bleek een zandpad, dus dat was even gas geven :7.
2e stukje had behoorlijke kuilen, kwam bijna los van de grond (en aan het eind van mijn vering). Helaas had dat stukje ook een beest op de lens :P.

[ Voor 26% gewijzigd door HTT-Thalan op 15-06-2018 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Leviathius schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:34:
[...]

Ik vond het ook lastig inderdaad om een goeie te vinden die én verstelbaar was én leuk geprijsd. Ben wel benieuwd welke van Rizoma je bedoelt. Die ik kan vinden zijn nagenoeg exact hetzelfde als mijn protech, maar dan met een italiaans naampje :9

Deze toevallig:
[afbeelding]
Ziet er idd netjes uit. Alleen zitten de knippers best ver naar achter voor mijn gevoel.
Dat is m. Nu je het zegt over die knippers, maar dat vind ik minder erg dan als de hele houder niet mooi zit.

Lijkt er ook op dat je deze naar achter en voren kan schuiven..

Ik zal even naar die Protech kijken.. doe eens snel je video uploaden dan. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
Aparte motor, zo'n ꟼ⅃AƧͶAЯT :+

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 19:35
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zz4OmVe.jpg

Edit1: Of, msdos font:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6xkrQQp.jpg

O-)

Edit2: Optische draak trouwens, het lijkt net of alles verkeerd uitgelijnd is doordat de letters nét naast uit midden staan allebei ;p

[ Voor 91% gewijzigd door Ardj op 15-06-2018 15:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Chakotay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:31:
Rijdt ook keihard achteruit :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
Ik had net iemand aan de lijn van die Stickers International; leek wel technisch onderlegd, met 't verhaal dat wit op zwart moeilijk is omdat het dan beletterd of gezeefdrukt moet worden, terwijl zwart op wit gewoon geprint kan worden => veel goedkoper. (hij sprak over zo'n 2€ per sticker)

Beletterd zou zo'n 5 à 8x duurder uitkomen.

Moeten we ook zien hoe groot (lang) we de stickers willen: 10cm? 20cm?

@ardj kan je die ook maken met de DOS font die ik linkte? Vind 'm op zich wel leuk.

EDIT: ninja-ed ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leviathius
@Dryhte 2€ per sticker? Die site die ik linkte een paar posts geleden was het 75 cent per sticker en gewoon reflecterend materiaal. Maar misschien dat daar dan nog kosten bij zouden komen later.

Mijn vader handelt in/werkt met drukwerk, die ben ik ondertussen ook aan het polsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

ik persoonlijk vind 10 cm wel genoeg.

20cm past niet achterop mijn koffer :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ardj
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MMsQzWH.jpg

Versie 3

Edit: Uiteraard zonder vierkant

[ Voor 18% gewijzigd door Ardj op 15-06-2018 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

Versie 2 ziet er leuk uit, versie 3 vind ik de "MC" niet opvallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
Ardj schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:08:
[afbeelding]

Versie 3

Edit: Uiteraard zonder vierkant
Leuk, zet de MC (groter) onder de kop van Henk ipv helemaal verweesd rechts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
Dryhte schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:09:
[...]

Leuk, zet de MC (groter) onder de kop van Henk ipv helemaal verweesd rechts :)
Haha dat was een knipoog naar hell's angels Satudarah jasjes :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ardj op 15-06-2018 16:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Least Inkling schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:07:
ik persoonlijk vind 10 cm wel genoeg.
Hoor ik nou nooit ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

Haha tis weer @Vrijdag _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/znrgyc.png

Versie 4

Schaamteloos template gejat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leviathius
Oke ik moet nu echt photoshop gaan regelen op mijn werk-pc :+

Zodra we een definitief ontwerp hebben, afmetingen, aantallen, dan kan ik het doorgeven aan mijn vader en kan hij een offerte opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Ter info, een ronde sticker 10x10 (of een vierkante) komt bij stickers international op zo'n 2,5 (+ opzetkost)

Ook daar is die stickerwinkel.com wel een pak goedkoper - maar aan die van stickersinternational had ik wel gevraagd om de beste kwaliteit reflectief materiaal (bij stickerwinkel is er geen keuze)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

@Ari Gold ook vet. Maar ik mis Henk wel. ;)

In het eggie heet ik ook Henk. ik zie er alleen beter uit...zo...toch...vind ik zelf... O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
Leviathius schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:18:
Oke ik moet nu echt photoshop gaan regelen op mijn werk-pc :+

Zodra we een definitief ontwerp hebben, afmetingen, aantallen, dan kan ik het doorgeven aan mijn vader en kan hij een offerte opstellen.
Haha, ik ben "aan het werk".

https://www.drukland.nl/drukken/ronde-stickers kwam dit tegen, 93 euro voor 100 stuks, 9.5 cm, full color, buiten-variant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
Kan iemand zoiets maken, maar dan met Henk erin? Ik mis namelijk wat kleur(en) in de hudige ontwerpen :).

Afbeeldingslocatie: https://www.48hourslogo.com/48hourslogo_data/2016/06/10/52485_1465492297.png

Ik denk dat we trouwens eerst moeten focussen op een definitief ontwerp hebben. Het laten drukken komt sowieso wel goed.

Dus is het een idee dat iedereen die een ontwerp heeft gemaakt hem hier plaatst en dat we dan maandag gaan kiezen welke het gaat worden?

[ Voor 39% gewijzigd door Leviathius op 15-06-2018 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
Dan is die stickerwinkel.com nog goedkoper, daar is 't namelijk 88€

Hmm. Alle prijzen die ik tot nu toe noemde zijn trouwens excl. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Dryhte op 15-06-2018 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

Ja, volgens mij wel is alleen kleiner blok.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:05
Jammer heren... stickers... hesjes... denk nou eens out of the box! Ik zelf vind de Suzuki gsxrr ( motogp machine ) prachtig om te zien. Nu we ook een spuiter in het topic hebben ( @HTT-Thalan ) stel ik voor dat we onze eigen motoren gaan bestickeren ala Suzuki of Aprilia. Maar dan in Tweakers stijl!

Afbeeldingslocatie: http://bikerbook.nl/wp-content/uploads/2017/02/Suzuki-gsxrr-2017-launch-6.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.motoroccasion.nl/media/motoren/628x471/aprilia-rsv4-r-aprc-abs-1230607.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!
R0y. schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:39:
Jammer heren... stickers... hesjes... denk nou eens out of the box! Ik zelf vind de Suzuki gsxrr ( motogp machine ) prachtig om te zien. Nu we ook een spuiter in het topic hebben ( @HTT-Thalan ) stel ik voor dat we onze eigen motoren gaan bestickeren ala Suzuki of Aprilia. Maar dan in Tweakers stijl!

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik nomineer de circuitfiets van @Tylen als lijdend voorwerp :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Chakotay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:31:
Is een Russisch merk :+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

In Soviet Russia, motorcycles ride you!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:16

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

ToolkiT schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:42:
[...]

Eub was je erbij vandaag?

;)

Motortje is gevallen in de Stekkenwal :(

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tylen schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:57:
[...]

Eub was je erbij vandaag?

;)

Motortje is gevallen in de Stekkenwal :(
Oh no.. hopelijk niet te veel schade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-10 19:53
ToolkiT schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:42:
[...]

Lijdend of leidend?

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lijdend leek me in dit geval toepasselijker :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ari Gold
Leviathius schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:21:
Kan iemand zoiets maken, maar dan met Henk erin? Ik mis namelijk wat kleur(en) in de hudige ontwerpen :).

[afbeelding]

Ik denk dat we trouwens eerst moeten focussen op een definitief ontwerp hebben. Het laten drukken komt sowieso wel goed.

Dus is het een idee dat iedereen die een ontwerp heeft gemaakt hem hier plaatst en dat we dan maandag gaan kiezen welke het gaat worden?
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2rp4kyu.jpg

Snel even wat knip en plak werk, vandaar de lelijke foutjes. :>

[ Voor 5% gewijzigd door Ari Gold op 15-06-2018 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexthegrat
  • Laatst online: 08-09 16:53
Goede ideeën allemaal! Creatief zijn is niet helemaal mijn dingetje, maar als er stickers besteld gaan worden wil ik graag meedoen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:05
Is een kentekenplaat houder niet handiger. Ik snap dat niet iedereen fan is van het plakken van stickers op zijn motor...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:17

Rick-Jan

always connected

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/f2CJq3HYCsICKuTogdkQupns/medium.jpg

Afgelopen zaterdag ook een mijlpaal *O*

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:53

Secsytime

Automagisch

Rick-Jan schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:41:
[...]

[afbeelding]

Onvoorstelbaar weinig kilometers voor een motor uit dat jaar! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:17

Rick-Jan

always connected

Secsytime schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:44:
[...]

Onvoorstelbaar weinig kilometers voor een motor uit dat jaar! :X
De vorige (1e) eigenaar heeft m ingeruild voor een Goldwing 8)7

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:11

A13X

Dude

Ok, ik zit met een (luxe) "probleem"

De Yamaha led plus RAW's zijn onderweg, het enige "minpuntje" is dat als de knippers aangaan de drl aanblijft en ze minder zichtbaar zijn.

Daar vond ik bij toeval een mooie oplossing voor deze:

En daarvan ook de "leverancier" gevonden:
een handige pool
En die leverde dit voor net 2 tientjes:
Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/mQcAAOSw~3padWOu/s-l500.jpg

Met nadruk op leverde.... Hij heeft het niet meer te koop staan, ik heb hem al een bericht gestuurd in de hoop wat meer info te krijgen.

Het probleem is echter dat ik geen vergelijkbare oplossingen kan vinden behalve voor auto's. Iemand een tip? Led expert @Joopieboy?

Awesome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woask
Of ipv 127.0.0.1, ::1 om toekomstbestendig te zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
Rick-Jan schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:41:
[...]

[afbeelding]

Op naar de volgende 0! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
R0y. schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:30:
Is een kentekenplaat houder niet handiger. Ik snap dat niet iedereen fan is van het plakken van stickers op zijn motor...
Oh, ik heb de eerste 10 er net opgeplakt. Moeten er nog ongeveer 140 bij komen de komende maanden 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:15

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:30:
[...]

Oh, ik heb de eerste 10 er net opgeplakt. Moeten er nog ongeveer 140 bij komen de komende maanden 8).
TET sticker, stickers van Alpenpassen, etc?

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Grubeater schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:32:
[...]

TET sticker, stickers van Alpenpassen, etc?
Ja, moet ik er wel geweest zijn natuurlijk. Heb wel al de sticker van het ITT, weet nog niet waar die moet komen. Het moet wel een vloeiend geheel worden natuurlijk 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Ari Gold schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:28:
[...]

[afbeelding]

Snel even wat knip en plak werk, vandaar de lelijke foutjes. :>
Ik vind 't wel geslaagd, misschien met de DOS font die ik linkte? Please? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-10 17:26
Raym09 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:03:
Ok, ik zit met een (luxe) "probleem"

De Yamaha led plus RAW's zijn onderweg, het enige "minpuntje" is dat als de knippers aangaan de drl aanblijft en ze minder zichtbaar zijn.

Daar vond ik bij toeval een mooie oplossing voor deze:
[video]

En daarvan ook de "leverancier" gevonden:
een handige pool
En die leverde dit voor net 2 tientjes:
[afbeelding]

Met nadruk op leverde.... Hij heeft het niet meer te koop staan, ik heb hem al een bericht gestuurd in de hoop wat meer info te krijgen.

Het probleem is echter dat ik geen vergelijkbare oplossingen kan vinden behalve voor auto's. Iemand een tip? Led expert @Joopieboy?
Die zien er inderdaad wel leuk uit, mocht je een aanbieder weten, ik ben zeker geïnteresseerd

Wat betreft de sticker actie, de meeste koffers zijn zwart, dus transparante achtergrond met witte lettertjes ? :D .

Een quote is een gebrek aan originaliteit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:11

A13X

Dude

Freubel schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:37:
[...]

Die zien er inderdaad wel leuk uit, mocht je een aanbieder weten, ik ben zeker geïnteresseerd

Wat betreft de sticker actie, de meeste koffers zijn zwart, dus transparante achtergrond met witte lettertjes ? :D .
Aanbieder van de knipperlichten is Yamaha, even Google op Yamaha led plus, staat nog een gebruikt setje op Ebay.

Die komen alleen zonder die dimfunctie -O- en die heeft hij er wel op zitten. Probleem is die kan ik niet vinden :(

Awesome

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:16

Youk

Volvo For Life

Onlangs zijn de grip puppies nog een paar keer ter sprake gekomen. Op Ebay is er momenteel een (te?) mooie aanbieding, klik hier

Edit: link verwijderd, bleek toch een scam te zijn

Ik twijfel aangezien de prijs echt wel heel laag is. Geen verzendkosten wereldwijd. De verkoper is lid van ebay sinds 28 juli 2015 en heeft slechts 6 recensies. Hij biedt momenteel enkel en alleen de grip puppies aan en heeft hiervan de afgelopen 3 dagen 29 sets van verkocht (and counting).

Echter voor het lage bedrag en dus kleine risico heb ik net zelf een bestelling geplaatst voor één setje. Betaald via paypal. We zullen wel zien of dit goed komt of niet.

Als het legit is zijn er misschien wel meer mensen bij gebaat. Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte.

[ Voor 13% gewijzigd door Youk op 18-06-2018 12:49 ]

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
.

[ Voor 99% gewijzigd door Woask op 15-06-2018 21:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:16

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

ToolkiT schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:01:
[...]

Oh no.. hopelijk niet te veel schade?
Nope. 👍🏻👍🏻👍🏻

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Een tshirt lijkt me trouwens ook best gaaf :9

Pagina: 1 ... 96 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mee op Motortocht? Zie: GoT Motortocht