Bij mij gaven ze aan dat alles bedekt moest zijn en je enkels beschermd moesten zijn. Hoge werkschoenen waren bijv. toegestaan.DragonSlayer666 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 09:08:
[...]
Heb mijn A2 -> A RBW in jeans en Rev'it stealth gedaan. Wel motorlaarzen aangedaan, durfde schoenen niet aan.
Geen eens een vraag over gehad. Als ze het niet kunnen zien, kan je wel vragen of een rare blik krijgen. Maar in principe is het enige verplichte stuk 'motorkleding' je helm. De rest is niet verplicht, maar heb je het niet, kan je er wel een boete voor krijgen.
On another note, heeft eender van de heren en dames met ervaring met de Yamaha Heated Grips, heeft een van jullie ook ervaring met de Datona heated grips (Of vica versa). Hoe zijn de Yamaha's met hitte productie tov de Datona's?
Ik weet dat die Oxfords amper warmte produceren. Ik rijd eigenlijk bijna het hele jaar door met doorwaaihandschoenen, dus dan zijn goede heated grips geen overbodig luxe![]()
Heb zelf nu de Datona Heated grips en ben er te spreken over, maar de Yamaha's zien er zeer slick uit. Hoor graag adviezen!
Bij mij worden de Oxfords op de hoogste stand echt wel warm hoor, vaak helpt het ook om wat tape om het stuur te doen, zodat de handvatten niet het stuur gaan verwarmen.