Vanochtend heb ik weer getankt nadat ik maandagmiddag de hele rit op reserve gereden had, viel me nog mee. Er ging 22.3 liter in, volgens spec is de tank 25L. Ik had verwacht dat er minder over was
Over het kledingverhaal:
Ik rij het hele jaar door, maar gebruik eigenlijk bijna altijd hetzelfde setje.
Jas: Alpinestars Andes Touring.
Broek: Aplinestars Andes Touring.
De jas heeft een uitneembare wintervoering die er als het wat warmer word uitgaat, en heeft een set ritsen om hem ook met warm weer nog bruikbaar te maken. De broek heeft ook een uitneembare wintervoering, maar die ligt het hele jaar in de kast aangezien hij toch meestal over een normale broek aan gaat, en ik niet snel koude benen heeft.
Voor warm&zonnig weer heb ik ook nog een Rev-It motorjeans liggen, type even kwijt.
Handschoenen: Rev-it Sand 3 het grootste deel van het jaar, als het goed koud word nog een setje winterhandschoenen waar ik het merk zo snel even niet van weet.
Laarzen: Alpinestars S-MX 6 Goretex, het hele jaar door.
Helm: Schuberth R1 & HJC RPHA11. De Schuberth heeft de voorkeur, maar die is helaas redelijk op het eind van zijn levensduur. De HJC heb ik 2 jaar terug gewonnen bij Motozoom. Leuke helm, maar ik zou hem zelf niet snel kopen. Veel te kleine schuifjes voor de ventilatie, geen zonnevizier, en minder stil dan de Schuberth.