• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-12 19:06

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Wat is een beetje een normale temperatuur voor koelvoeistof? Van mijn 2003 GSXR1000 blijft die met dit weer zo'n beetje rond 70c hangen. soms 78c. Lijtk mij wat koud, daarbij maakt het niet echt uit of het nou snelweg is of supersportief op 10.000rpm ...

Ik denk dat ik eerst maar de thermostaat ga vervangen, ik vermoed dat die niet volledig meer sluit.

Verder rijdt ik sinsds eind vorig jaar met een PowerCommander, daardoor heeft die onderin substantieel meer vermogen. Verbruik hangt nu op zo'n 1 op 10 met flink doorrijden.

Asus Zenbook i7 256gb

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:11
lolgast schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:06:
[...]

@InZane zei het ook al, maar daar zijn de eigenaren van de Tracer het niet mee eens :+

[video]
Je weet waarom, toch?

Yapanse Arbeiders Maken Alles Half Af :+.

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-12 16:32
Ghostrider schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:08:
Wat is een beetje een normale temperatuur voor koelvoeistof? Van mijn 2003 GSXR1000 blijft die met dit weer zo'n beetje rond 70c hangen. soms 78c. Lijtk mij wat koud, daarbij maakt het niet echt uit of het nou snelweg is of supersportief op 10.000rpm ...

Ik denk dat ik eerst maar de thermostaat ga vervangen, ik vermoed dat die niet volledig meer sluit.

Verder rijdt ik sinsds eind vorig jaar met een PowerCommander, daardoor heeft die onderin substantieel meer vermogen. Verbruik hangt nu op zo'n 1 op 10 met flink doorrijden.
Op de snelweg is ongeveer 78 graden prima, en bij de stoplichten zou hij richting 100 graden moeten gaan.

Op de motor zit de temperatuursensor niet op de cilinderkop maar op je radiator. Je radiator heeft als functie warmte afgifte dus je thermostaat zal pas open gaan op het moment het te warm wordt.
Als het blok nog niet op temperatuur is zal de thermostaat niet open gaan waardoor er geen warm koelwater in je radiator stroomt.

Op mijn ZX10R krijg ik ook temperaturen van 70-75 graden op de snelweg maar als ik dan mijn straat in rij dan tikt hij zo tegen de 100 graden aan.

[ Voor 5% gewijzigd door com2,1ghz op 13-04-2018 09:23 ]

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Ghostrider schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:08:

70 tot 78 lijkt me best prima met snelweg gebruik met dit weer. Zal eens opletten op de temps op de terugweg :) (2010 S100RR, dus ook supersport met literblok).

Belangrijker vraag om thermostaat te checken: warmt ie wel normaal op vanaf koud, of duurt dat langer dan je verwacht / gewend bent?
com2,1ghz schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:20:
[...]

Op de snelweg is ongeveer 78 graden prima, en bij de stoplichten zou hij richting 100 graden moeten gaan.

Op de motor zit de temperatuursensor niet op de cilinderkop maar op je radiator. Je radiator heeft als functie warmte afgifte dus je thermostaat zal pas open gaan op het moment het te warm wordt. Zo niet dan zal je een lagere temperatuur zoals 70 graden aflezen.

Op mijn ZX10R krijg ik ook temperaturen van 70 graden op de snelweg maar als ik dan mijn straat in rij dan tikt hij zo tegen de 100 graden aan.
Edit: Inderdaad. :Y tegen de 100? De BMW staat al op 106/107 voordat de fans aangaan, dan loopt ie nog even door tot max 110, en koelt ie m weer terug naar ~105. Bizar hoeveel hitte er dan vanaf komt, vooral in de zomer ;)

[ Voor 31% gewijzigd door noes op 13-04-2018 09:22 ]

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:08
Hier ook met de mijne, ongeveer 70-75 tijdens rijden. In de stad op weg naar huis kruipt hij naar 90

[ Voor 4% gewijzigd door lolgast op 13-04-2018 09:22 ]

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:17
In de zomer, als het lekker warm rond de 28 graden is, klimt mijn S1000R ook naar de 101 graden bij sportief tempo in ardennen, en de kleine 50 baantjes.
Maar warmer dan dat heb ik em nooit weten worden.
Standaard: 70/74graden, dan pas rij ik door ermee.

Never ever financial advice...

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:43

Clush

Do as I say...

Bweh, trek gister de gaskabel doormidden op de oprit naar de snelweg. Toevallig op loopafstand van mijn monteur, dus dat is wel een geluk bij een ongeluk.

Wel jammer dat de boel eerst besteld moet worden, waardoor ik voorlopig weer noodgedwongen met de auto moet.

... not as I do.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:47
Vrijdag schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:09:
[...]

:o :X Hoe gebeurt zoiets eigenlijk? En als het je overkomt, wat kan je dan het beste doen? Gas loslaten? Gas erbij? Remmen of juist niet?
Ik denk balhoofd speling nakijken :P

• Least Inkling
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-12 10:09

Least Inkling

Product of the cold war

PilatuS schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:43:
[...]

Wanneer je motor origineel/goed is qua vering en verhogen/verlagen hoef je er geen zorgen over te maken, helemaal als je netjes je handen aan het stuur hebt en geen gekke dingen zoals wheelies doet. Over het algemeen moet je flink gekke dingen doen om in zo'n wobble te komen :)

De stuurdemper is inderdaad een soort zuiger dit het stuur/voorvork verbind met de rest van de motor om de boel stabiel te hoouden :) Meestal verbind die de kroonplaat met de tank, maar hij kan overal op de voorvork zitten en dan met het frame verbonden zijn. Er zijn ook motoren waarbij je ze niet eens ziet omdat ze onder de kappen zitten.
Heb ik ook meegemaakt in Wales vorig jaar. Had een relatief snelle bocht naar links, heuveltje op. Bovenop het heuveltje lag een hele kruiwagen grind. Vloog ik over heen met 90+, schuivend naar rechts. Meteen toen ik grip kreeg, een seconde of tien een wobble. Wat ik me nog herinner (want je bent dan niet echt bewust bezig om dat tegen te gaan, er gaan andere dingen door je heen :+ ) heb ik toen mijn gas vastgehouden en mijn stuur niet tegen gewerkt. Heb ook een stuurdemper.

Droplets of yes and no in an ocean of maybe

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

lolgast schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:21:
Hier ook met de mijne, ongeveer 70-75 tijdens rijden. In de stad op weg naar huis kruipt hij naar 90
Bedankt, de olietemperatuur meter (in de vuldop) staat wel netjes op 80c. Dus lijkt mij ok.

Tijdens opwarmen loopt hij ook even door de 87c en keert dan terug naar 70c.

Goed ik heb alsnog een nieuwe besteld, motor is natuurlijk ook wat op leeftijd en heeft inmiddels 61.000km achter de rug. De thermostaat was ook maar 25 euro.

Hoe dan ook meen ik dat mijn GSXR1000 K7 circuitmotor nooit onder de 80c kwam.
kazzzdafke schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:25:
In de zomer, als het lekker warm rond de 28 graden is, klimt mijn S1000R ook naar de 101 graden bij sportief tempo in ardennen, en de kleine 50 baantjes.
Maar warmer dan dat heb ik em nooit weten worden.
Standaard: 70/74graden, dan pas rij ik door ermee.
Binnendoor op 80 weggetjes heb ik het gisteren even geprobeerd, in de 2,3 en 4 rijdend tegen de begrenzer 10 tot 13k rpm aan volgas door bochten blijft die onder de 80c...

[ Voor 30% gewijzigd door Ghostrider op 13-04-2018 09:34 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Verwijderd

Patrock schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:57:
Gek in een golfje vandaag ook weer gezien. Op de a73 afslag Wijchen, reed samen op met een andere motorrijder die op dat moment voor mij reed. vrachtwagen linksachter ,cabine thv. achterwiel van mij die rechtdoor gaat. en had een autolengte tussen mij en de motorrijder voor mij zitten. Op het taartpunt aan hoor ik ineens die vrachtwagen toeteren, en komt er een golfje voorbij de vrachtwagen geschoten om nog snel in te voegen op de afslag. Gelukkig zat er net genoeg ruimte tussen ons in. maar wat een gek.
In Tilburg hadden we laatst ook zo'n gek 8)7

• FastFred
  • Laatst online: 21:47
@Verwijderd heeft die Mercedes meneer een klap voor z'n kanus gekregen van de bestuurder van het busje? 8)7 Wat een debiel man!

Verwijderd

FastFred schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:43:
@Verwijderd heeft die Mercedes meneer een klap voor z'n kanus gekregen van de bestuurder van het busje? 8)7 Wat een debiel man!
Inderdaad, gelukkig waren dit nog auto's maar je zal daar net met je motor rijden :X

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Wat een idioot zeg o_o

I have stability. The ability to stab.

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:35:
[...]

De originele Yamaha handvaten met verwarmingselement kosten €163,- Is overigens wél erg mooi spul waarbij je ook geen extra kastjes en schakelaars in je cockpitje krijgt, de bediening zit gewoon netjes ín 't handvat verwerkt.

Ik heb dat spul al bijna twee jaar op m'n MT-10 zitten en dat bevalt dikke prima!! @Joopieboy heeft dat spul onlangs ook op z'n Suzuki GSX-R gemonteert :+
En met veel plezier gebruikt, ook gisteravond onderweg naar huis veel plezier van gehad!
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2018/03/2018-03-06-19.58.13-Medium.jpg
Gisteravond met een wat meer overtuigende snelheid op de snelweg toch wel blij met standje napalm overigens :Y

Over de temperaturen, @caesar1000 kan beamen dat in de stad de gixxer best wel heet wordt en bij stilstand over de 100 graden gaat en zelfs de fan aan gaat. :P Snelweg heen zat ie rond de 80 graden en terug toen het kouder was zo rond de 75 idd.

[ Voor 17% gewijzigd door Joopieboy op 13-04-2018 10:26 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• HTT-Thalan
Joopieboy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:18:
[...]

En met veel plezier gebruikt, ook gisteravond onderweg naar huis veel plezier van gehad!
[afbeelding]

Gisteravond met een wat meer overtuigende snelheid op de snelweg toch wel blij met standje napalm overigens :Y
Heeft het gevroren gisteren?

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:25:
[...]

Heeft het gevroren gisteren?
Het was redelijk fris, plus met redelijk hoge snelheid vol in de wind met zomerhandschoentjes...

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-12 16:49
Ghostrider schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:32:
[...]

Bedankt, de olietemperatuur meter (in de vuldop) staat wel netjes op 80c. Dus lijkt mij ok.

Tijdens opwarmen loopt hij ook even door de 87c en keert dan terug naar 70c.

Goed ik heb alsnog een nieuwe besteld, motor is natuurlijk ook wat op leeftijd en heeft inmiddels 61.000km achter de rug. De thermostaat was ook maar 25 euro.

Hoe dan ook meen ik dat mijn GSXR1000 K7 circuitmotor nooit onder de 80c kwam.
Zou de thermostaat eerst even testen voor je de nieuwe erin zet. Dit kan je eenvoudig testen door de thermostaat in kokend water te gooien. Gaat die open, dan werkt die.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:32
Joopieboy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:26:
[...]

Het was redelijk fris, plus met redelijk hoge snelheid vol in de wind met zomerhandschoentjes...
Je moet die snelheid specificeren, anders denkt hij dat het om 90kmu gaat :P

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

418O2 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:29:
[...]

Je moet die snelheid specificeren, anders denkt hij dat het om 90kmu gaat :P
Haha true, laat ik het zo zeggen, de gixxer rijdt pas het lekkerst vanaf 160. ;)

Edit: even de reden posten van de rit van gistermiddag en avond. :P

Eerst eens richting Arnhem gereden, laatste stuk mooi binnendoor, ook door Arnhem en zo richting Rozendaal en van daaruit lekker een stuk gereden:
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2018/04/2018-04-12-17.13.47-Medium.jpg
Koekje voor diegene die de plek kent ;)

Toen door terug richting Arnhem, @caesar1000 ophalen en een rondje over de posbank gedaan. :Y
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2018/04/2018-04-12-18.05.55-Medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2018/04/2018-04-12-18.06.53-Medium.jpg
Het was super rustig daar!

En toen door richting Nijmegen, even bij Termaat langs. :) Mijn huidige Alpinestars Web Goretex laarzen waren tijdens de laaatste rit eind vorig jaar richting Luxemburg niet helemaal waterdicht, plus ze zijn volledig uitgelopen en helemaal slap ook rond de enkel en er zit amper meer een zool onder.
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2018/04/2018-04-13-10.41.40-Custom-e1523611415719.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2018/04/2018-04-13-10.42.00-Medium.jpg
Niet gek na 8 jaar waarvan een aantal jaar woon-werk verkeer en een 20dkm per jaar. :Y

Mijn handschoenen waren ook wel ver op na 1,5 jaar en 30dkm, prima als reserve maar voor net (posen :+) niet echt geschikt meer. Daarvan waren de eisen iets makkelijker gelukkig, ik moet een pinkbrug hebben vanwege een verrotte pink (iets met jong en onbezonnen en rijden/crossen voor je je rbw hebt) en ik wilde een iets langer manchet. De Alpinestars SP8 die ik nu heb is niet lang geleden vervangen voor de SP8 V2 en op meerdere punten maar ook de bovenstaande verbeterd:
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2018/04/2018-04-12-20.14.06-Custom.jpg
De versie V2 met meer rode accenten was iets to much. :P

En dan de laarzen, Sidi geprobeerd en ik had al eerder naar van alles zitten kijken en doen, lastige maat (formaat roeiboot en enkels en hiel zijn smal, voorin wat breder) en ik wilde vanwege mijn enkels een enkelbrace. Uiteindelijk op deze uitgekomen:
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2018/04/2018-04-13-11.16.02-Custom-e1523611425845.jpg
Alpinestars SMX6 O+

[ Voor 81% gewijzigd door Joopieboy op 13-04-2018 11:32 ]

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-12 21:28
Mijn TDM 900 '02 maakt al een tijdje raar geluid en ik denk dat het komt van de ketting. Tikkend, soms klappend. Beetje zoals dit:

YouTube: The sound of a bad chain/sprockets on your motorcycle

Word denk tijd voor een nieuw ketting tandwiel? Of moet ik nog ergens anders naar kijken?

• lolgast
@SlideR NL Nou, aan de titel van het filmpje te zien gaat het daar om een slappe ketting, dus als jij hetzelfde geluid hebt zal het dat wel zijn :+

Maar serieus: Kijk even hiernaar https://www.manualslib.co...amaha-Tdm900.html?page=67

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-12 16:49
SlideR NL schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:30:
Mijn TDM 900 '02 maakt al een tijdje raar geluid en ik denk dat het komt van de ketting. Tikkend, soms klappend. Beetje zoals dit:

[video]
YouTube: The sound of a bad chain/sprockets on your motorcycle

Word denk tijd voor een nieuw ketting tandwiel? Of moet ik nog ergens anders naar kijken?
Je kunt met bijv. een schroevendraaier beter horen waar het vanaf komt. Dus schroevendraaier op punt zetten waar je denkt waar het vandaan komt. Vervolgens via de schroevendraaier luisteren of het geluid daar vanaf komt.

Je hebt er ook een speciaal setje voor, maar die hebben de meeste mensen niet O-)

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

[...]

Nou ik reed met zomerhandschoenen, nergens last van. Was wel wat koud met de thermolaag uit de jas en ik was mijn balaclava vergeten...

Goed om te zien dat je eindelijk een echte R motor hebt :) Nu maar snel een powercommander erop en de achterkant wat hoger zetten :9

of zonder foute muziek: YouTube: Warpspeed friesland

Komende zaterdag of zondag maar even een tourtje doen ipv woon-werk

[ Voor 19% gewijzigd door Ghostrider op 13-04-2018 11:39 ]

Asus Zenbook i7 256gb

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ghostrider schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:35:
[...]

Nou ik reed met zomerhandschoenen, nergens last van. Was wel wat koud met de thermolaag uit de jas en ik was mijn balaclava vergeten...

Goed om te zien dat je eindelijk een echte R motor hebt :) Nu maar snel een powercommander erop en de achterkant wat hoger zetten :9
Lol ja, heeft even geduurd, 5 (of eigenlijk 6) jaar een F, en vorig jaar moest het er maar eens van komen. :P
PC is een optie, maar hij heeft al een andere mapping met dank aan Huybers, die hem verder ook helemaal afgesteld hebben. Vering, gaskleppen, etc. Ik vind 150pk en hoe soepel die nu loopt meer dan prima. :)

En achterkant hoger zetten, dat maakt hem net even wat scherper qua sturen zeker?

Ik ben zelf niet zo een koukleum, maar als mijn handen of voeten koud zijn heb ik het helemaal koud... Daarom had ik gister dikke sokken aan maar verder gewoon een polo eronder. :P

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:37

Secsytime

Automagisch

Joopieboy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:32:
[...]

Haha true, laat ik het zo zeggen, de gixxer rijdt pas het lekkerst vanaf 160. ;)

Eerst eens richting Arnhem gereden, laatste stuk mooi binnendoor, ook door Arnhem en zo richting Rozendaal en van daaruit lekker een stuk gereden:
[afbeelding]

Toen door terug richting Arnhem, @caesar1000 ophalen en een rondje over de posbank gedaan. :Y
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was super rustig daar!

En toen door richting Nijmegen, even bij Termaat langs. :) Mijn huidige Alpinestars Web Goretex laarzen waren tijdens de laaatste rit eind vorig jaar richting Luxemburg niet helemaal waterdicht, plus ze zijn volledig uitgelopen en helemaal slap ook rond de enkel en er zit amper meer een zool onder.
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet gek na 8 jaar waarvan een aantal jaar woon-werk verkeer en een 20dkm per jaar. :Y

Mijn handschoenen waren ook wel ver op na 1,5 jaar en 30dkm, prima als reserve maar voor net (posen :+) niet echt geschikt meer. Daarvan waren de eisen iets makkelijker gelukkig, ik moet een pinkbrug hebben vanwege een verrotte pink (iets met jong en onbezonnen en rijden/crossen voor je je rbw hebt) en ik wilde een iets langer manchet. De Alpinestars SP8 die ik nu heb is niet lang geleden vervangen voor de SP8 V2 en op meerdere punten maar ook de bovenstaande verbeterd:
[afbeelding]
De versie V2 met meer rode accenten was iets to much. :P

En dan de laarzen, Sidi geprobeerd en ik had al eerder naar van alles zitten kijken en doen, lastige maat (formaat roeiboot en enkels en hiel zijn smal, voorin wat breder) en ik wilde vanwege mijn enkels een enkelbrace. Uiteindelijk op deze uitgekomen:
[afbeelding]
Alpinestars SMX6 O+
Volgens mij moet ik toch een keer naar die gekke Posbank waar jullie het steeds over hebben :+

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Secsytime schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:39:
[...]

Volgens mij moet ik toch een keer naar die gekke Posbank waar jullie het steeds over hebben :+
Overdag gaan en niet in de weekenden. :Y Plus met een beetje SS is het in zijn 1 en sommige stukken in zijn 2 lekker sportief toeren, je kan daar je benen toch niet strekken maar wel een heel mooi gebied en mooi stuk van Nederland ja!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:27

A13X

Dude

[...]
GIMMY MY COOKIE!!!

:+

Vond het best fris voor de motorspijkerbox vanmorgen. Handschoenen van Held zijn 4 seizoenen en warm genoeg.

Awesome

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Kom maar halen dan ;) Plakken we er gelijk een rondje aan vast want ik moet mijn mijne gear inrijden :+

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Joopieboy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:39:
[...]

En achterkant hoger zetten, dat maakt hem net even wat scherper qua sturen zeker?
Ja maakt het geheel wat nerveuzer, niet per definitie beter. Je kan een ring plaatsen tussen de schokbreker en de motor. Waar je hem monteert.

Asus Zenbook i7 256gb

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ghostrider schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:45:
[...]

Ja maakt het geheel wat nerveuzer, niet per definitie beter. Je kan een ring plaatsen tussen de schokbreker en de motor. Waar je hem monteert.
Check, valt dus af aangezien ik ook veel lange afstanden rij (club de vierkante achterband :+ ) met wat ik zo ook lees. Heb wat dat betreft echt geen klagen over de gixxer. :) Rijtechniek wordt na wat hulp ook steeds beter alleen houd ik altijd nog vrij veel marge over, misschien ook wel na 2 schuivers (wel op lage snelheid dan).

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-12 10:15

xos

Achterkant omhoog zorgt ook voor minder druk op de achterband. Zeker als je fanatiek op het gas bocht uitgaat kan je nog wel eens vervelend verrast worden. Aanpassingen aan de geometrie zijn best tricky.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
InZane schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 07:51:
[...]

Nou, ik kan me herinneren dat het bij een MT09 Tracer heel makkelijk ging ;)
lolgast schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:06:
[...]

@InZane zei het ook al, maar daar zijn de eigenaren van de Tracer het niet mee eens :+

[video]
Had al zo'n vermoeden dat die langs zou komen. Ik vind het een ernstige productiefout als zoiets kan bij een motor vanuit de fabriek. Had ook al gelezen dat het bij een aantal Harleys voorkomt met een verkeerd ruitje.

Verwijderd

Ik begrepen dat dat gedrag van de tracer komt door de geometrie van die fiets. Steile balhoofdshoek, hoog kort frame. De nieuwere Tracers hebben een langere achterbrug wat de stabiliteit ten goede moet komen.

• HTT-Thalan
[...]

:(:)

We zijn klaar voor vertrek:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3CuriLEq2iArOarAoSMDNfOU/full.jpg

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Dacht dat je maar een weekend weg ging?

• HTT-Thalan
Secsytime schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:21:
[...]

Dacht dat je maar een weekend weg ging?
Klopt, maar ik moet wel mijn eigen kampeerspullen meenemen :P.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-12 08:06
Vandaag maar eens lekker de motor gepakt! Zo maar met een omweg naar huis denk ik :Y.

@HTT-Thalan Veel plezier!

• Thrilseeka
  • Laatst online: 18-12 18:05

Thrilseeka

Woef Woef.

* Thrilseeka meldt zich.

Vorig jaar mijn rijbewijs gehaald maar ivm vakantie en werk niet echt toegekomen aan een motor.
Dit jaar wel op zoek gegaan maar nog niet echt iets geschikts kunnen vinden.
I.v.m. met mijn lengte(1,97) en een slechte knie vallen erg veel motoren af helaas.

Ik werd ineens gebeld door mijn broertje die een BMW k100lt wist te staan voor 150 euro.
Zonder een foto gezien te hebben, heb ik doorgegeven dat ik de motor wel wou overnemen.
Ik verwachtte een wrak die leuk was voor onderdelen. Dit was totaal niet het geval.

De vorige eigenaar heeft hem 1500km geleden nog een beurt laten geven en voorzien van nieuwe banden.
Enige minpunten zijn de radiateur en de rempomp van de achter rem. Beide moeten vervangen worden.
Met een booster op de accu was het gelijk starten en lopen, ondanks dat hij 7 maanden had stil gestaan in een schuurtje. Waarom de motor zo goedkoop was is mij nog steeds een raadsel.

Binnenkort post ik wat foto's. Hij is nu erg stoffig en ziet er niet uit.

There is no sadder sight than a young pessimist.

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
﴾͡๏̯͡๏﴿

[ Voor 98% gewijzigd door _eLMo_ op 16-04-2018 14:21 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-12 10:56
Veel plezier!
Ziet er goed uit! beter dan al die GS'en met lege koffers ;)

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-12 13:33
Man man man, wat een spul allemaal :+
Veel plezier in ieder geval tijdens je trip.

Verwijderd

kneusteun schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:46:
[...]

Veel plezier!
Ziet er goed uit! beter dan al die GS'en met lege koffers ;)
Ik zie toch liever zo'n GS :P

Afbeeldingslocatie: https://www.asphaltandrubber.com/wp-content/gallery/2017-bmw-r1200gs-rallye/2017-BMW-R1200GS-Rallye-104.jpg

• SmurfLink
  • Niet online
Waaauw O+ Het gebeurt niet vaak dat ik een BMW oprecht mooi vind, maar wat een prachtfiets is dit zeg!!

Verwijderd

SmurfLink schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:25:
[...]

Waaauw O+ Het gebeurt niet vaak dat ik een BMW oprecht mooi vind, maar wat een prachtfiets is dit zeg!!
Dat is nu de GS1200 Rallye :9~ O+

http://www.motornieuws.be...lusive-de-beste-ooit-4348

En nog een paar kwijlplaatjes:

Afbeeldingslocatie: https://www.asphaltandrubber.com/wp-content/gallery/2017-bmw-r1200gs-rallye/2017-BMW-R1200GS-Rallye-109.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.asphaltandrubber.com/wp-content/gallery/2017-bmw-r1200gs-rallye/2017-BMW-R1200GS-Rallye-105.jpg

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23-12 10:34
Hmz, net een mailtje van mijn verzekeraar, de premie gaat per 1 mei omhoog "omdat verekeraars de afgelopen jaren al honderden miljoenen euro's verlies maken op motorrijtuigenverzekeringen". :|

Beetje jammer weer... Gelukkig valt het onder de streep mee, van €26.51 naar €28.20 per kwartaal :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Least Inkling
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-12 10:09

Least Inkling

Product of the cold war

@Verwijderd

Prijs:
Rallye vanaf 16.525 euro en Exclusive 16.245 euro (BE) *O*
Rallye vanaf 19.230 euro en Exclusive 18.950 euro (NL) -O-

Droplets of yes and no in an ocean of maybe

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-12 14:45
Chakotay schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:44:
Hmz, net een mailtje van mijn verzekeraar, de premie gaat per 1 mei omhoog "omdat verekeraars de afgelopen jaren al honderden miljoenen euro's verlies maken op motorrijtuigenverzekeringen". :|

Beetje jammer weer... Gelukkig valt het onder de streep mee, van €26.51 naar €28.20 per kwartaal :+
Wat :')
Klinkt als een hele rare reden. Verzekeraars zijn geen liefdadigheidsinstellingen, ik denk dat ze het allang verhoogd hadden als ze al meerdere jaren honderden miljoenen verlies zouden leiden op die verzekeringen.

Mijn premie gaat een paar euro per maand omlaag, ik zit nog niet aan de max qua korting met schadevrije jaren, dus ga weer een trede omhoog :D

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:45
HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:10:
[...]

Je weet waarom, toch?

Yapanse Arbeiders Maken Alles Half Af :+.
Pianobouwers he :+

Vanavond maar eens richting Ten Kate knallen om mijn WSBK kaarten op te halen *O*

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-12 14:50
Iemand ervaring met uitlaten op een Z1000SX? Ik heb een 2013 model en in 2014 is er een facelift geweest. Nu wordt op internet soms aangegeven dat een set slip-ons voor 2010-2016 (soms 2011-2016) modellen is. Maar zowel Akra als LeoVince geven aan dat hun slip-ons voor 2010-2013 of 2014-2016 zijn. Ze (Akra en LeoVince) hebben ook daadwerkelijk andere typenummers voor de uitlaten.

Voorbeeld Akra:
2010-2013, onderdeel S-K10SO6-HZC: https://www.akrapovic.com...31&modelId=156&yearId=738

2014-2016, onderdeel S-K10SO9-HZC: https://www.akrapovic.com...1&modelId=156&yearId=4079

• PilatuS
  • Niet online
Dat komt wel vaker voor. Bij mijn oude SV was het 2003 tegenover het 2004 model ook anders. Ze hebben de kont toen iets lager gemaakt wat ook de hoek van de uitlaten veranderd heeft.

Het zou mijn niets verbazen als Akra er voor gekozen heeft om 2 verschillende modellen te maken en een andere fabrikant het zo gemaakt heeft dat het wel op alle modellen past, of er een extra onderdeel bij doet waardoor het op alle modellen past.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

TheBrut3 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:11:
Iemand ervaring met uitlaten op een Z1000SX? Ik heb een 2013 model en in 2014 is er een facelift geweest. Nu wordt op internet soms aangegeven dat een set slip-ons voor 2010-2016 (soms 2011-2016) modellen is. Maar zowel Akra als LeoVince geven aan dat hun slip-ons voor 2010-2013 of 2014-2016 zijn. Ze (Akra en LeoVince) hebben ook daadwerkelijk andere typenummers voor de uitlaten.

Voorbeeld Akra:
2010-2013, onderdeel S-K10SO6-HZC: https://www.akrapovic.com...31&modelId=156&yearId=738

2014-2016, onderdeel S-K10SO9-HZC: https://www.akrapovic.com...1&modelId=156&yearId=4079
Volgens mij hebben ze toen ook de motor aangepakt?

Edit: Of was dat in 2016 samen met de kawasaki cornering ABS?

[ Voor 3% gewijzigd door Secsytime op 13-04-2018 16:44 ]

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-12 13:03

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Secsytime schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:22:
[...]

Mooie handkappen, heb ik ook ! :+

Is dat een 700 of een 750?
700! Eigenlijk geen enkele 750 te koop zien staan... (in mijn budget)

Fotonerd

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-12 13:00
Tankiej schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:51:
[...]

Wat :')
Klinkt als een hele rare reden. Verzekeraars zijn geen liefdadigheidsinstellingen, ik denk dat ze het allang verhoogd hadden als ze al meerdere jaren honderden miljoenen verlies zouden leiden op die verzekeringen.

Mijn premie gaat een paar euro per maand omlaag, ik zit nog niet aan de max qua korting met schadevrije jaren, dus ga weer een trede omhoog :D
Probleem voor de verzekeraars is meer dat de technologie die tegenwoordig in voertuigen toegepast steeds complexer en duurder wordt. Zelfs simpelweg een lampje zelf vervangen is met veel nieuwe auto´s al een hele klus. Daarom hebben de verzekeraars dus tegen de oude premies redelijk verlies geleden door hoger uitvallende claims. Neem een Tesla, was hier bij mijn werk er 1 van een trap gereden paar jaar terug. Je ziet aan de foto's geen schade, helaas was deze Tesla total loss omdat het accu pakket bij de achterbak aan de trap aan bonken gereden was. Dat zou met een oude Opel Cadet geen probleem zijn geweest, waarschijnlijk had die ook weer prima omhoog kunnen rijden :P

Maar daarom gaan de premies dus komende jaren waarschijnlijk nog wel wat verder omhoog ter compensatie van de eventuele hogere claims.

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Als je nou een lekker wijf was, had ik eindelijk iemand gevonden met een zelfde manier van humor en sarcasme :+ Een fatsoenlijke echte motor aansmeren is dat het minste probleem :+

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Joopieboy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:32:
[...]

Als je nou een lekker wijf was, had ik eindelijk iemand gevonden met een zelfde manier van humor en sarcasme :+ Een fatsoenlijke echte motor aansmeren is dat het minste probleem :+
HALLO!!! Genderneutraliteit hoor, we leven in 2018! :+ :+ :+

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Secsytime schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:55:
[...]

HALLO!!! Genderneutraliteit hoor, we leven in 2018! :+ :+ :+
Dat betekent niet dat z'n sexuele voorkeur ook meteen neutraal moet zijn :+
Betekent alleen maar dattie moet zorgen voor een genderneutrale woning, een genderneutrale motor, etc :P
Daarom noem je je motor ook iets als 'Anne' omdat die naam genderneutraal is. :+

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mijn motor is dan wel een echt wijf: knap koppie, ze zuipt als een ketter, rookt zo nu en dan, zware stem en een lastig te temmen karakter. Plus haar favoriete standje is voorover gebogen :+

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Joopieboy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:00:
Mijn motor is dan wel een echt wijf: knap koppie, ze zuipt als een ketter, rookt zo nu en dan, zware stem en een lastig te remmen karakter. Plus haar favoriete standje is voorover gebogen :+
Dus in essentie is t Ma Flodder? :+

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:23

Vrijdag

De Zwarte

Mijn motor is een zij & haar zuster.

Want: Real men ride naked twins 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

McKaamos schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:01:
[...]

Dus in essentie is t Ma Flodder? :+
Ik weet niet, kosten die ook veul geld om te onderhouden dan?

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Joopieboy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:04:
[...]

Ik weet niet, kosten die ook veul geld om te onderhouden dan?
Meende iets te hebben gehoord over betalen met polaroid :+

• wilco1985
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2020
InZane schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:06:
[...]

Pianobouwers he :+

Vanavond maar eens richting Ten Kate knallen om mijn WSBK kaarten op te halen *O*
Daar zit ik ook. Lekke band zal wel vrijdag de 13e zijn. Maar dan wel netjes bij tenkate voor de deur :+

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Joopieboy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:00:
Mijn motor is dan wel een echt wijf: knap koppie, ze zuipt als een ketter, rookt zo nu en dan, zware stem en een lastig te temmen karakter. Plus haar favoriete standje is voorover gebogen :+
Speciaal voor jou, en omdat het vrijdag is 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/inzjr.jpg

8)

Helaas geen Gixxer ;(

En voor de mensen waarvan de partner niet zo van het motorrijden is:

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/b0/41/24/b04124f98d4f2767725486384efab75e.jpg

:P

[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 13-04-2018 18:07 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

McKaamos schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:59:
[...]

Dat betekent niet dat z'n sexuele voorkeur ook meteen neutraal moet zijn :+
Betekent alleen maar dattie moet zorgen voor een genderneutrale woning, een genderneutrale motor, etc :P
Daarom noem je je motor ook iets als 'Anne' omdat die naam genderneutraal is. :+
Liefde kent geen geslacht! :+ :+

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Secsytime schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:07:
[...]

Liefde kent geen geslacht! :+ :+
Voor een necrofiel wel :P

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Vrijdag schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:06:
[...]

Speciaal voor jou, en omdat het vrijdag is 8)

[afbeelding]

8)

Helaas geen Gixxer ;(

En voor de mensen waarvan de partner niet zo van het motorrijden is:

[afbeelding]

:P
_O_ _O_
En wauw:
Die is slecht :X

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Joopieboy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:14:
[...]

_O_ _O_
En wauw:

[...]

Die is slecht :X
Ik dacht, laat ik maar geen plaatje posten van een album van Cannibal Corpse, dat valt vast niet zo goed hier :P

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-12 14:50
Secsytime schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:43:
Volgens mij hebben ze toen ook de motor aangepakt?

Edit: Of was dat in 2016 samen met de kawasaki cornering ABS?
In 2014 is er motorisch wel wat aangepast. Iets meer pk, KTRC Traction Control en 2 kiesbare mappings. En dus een facelift.

• lolgast
En wederom niks gemist lees ik alweer :+

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Zeg je nu dat wij niet interessant zijn? :+

• lolgast
Nee nee zeker niet. Ik zeg dat jullie onzin uitkramen :D

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Slap zeveren is ook een kunst toch? :P

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het is vrijdag. Dan mag dat 8)

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:34
[...]

[afbeelding]
“ de speeltuin” ?

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

De straat is toch een grote speeltuin/circuit? :P
In jouw leven is het altijd vrijdag toch? :P

Verwijderd

@caesar1000 @Joopieboy als jullie weer de Posbank oid opgaan, doe even berichtje O-) Caesar heeft m'n nummer. En die olietemperaturen, wat een lullige getallen. Vorige week 115 graden :P Hoogste in de zomer gezien: 135 graden 8)7

/me aait boxert.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2018 19:59 ]

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

We moeten sowieso eens ook met @PilatuS eens een rondje doen daar. :)

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Joopieboy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 19:54:

In jouw leven is het altijd vrijdag toch? :P
Serieus zijn is tijdverspilling 8)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Vrijdag schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:05:
[...]

Serieus zijn is tijdverspilling 8)
Beetje groot kind in jezelf moet je koesteren 8)

• SmurfLink
  • Niet online
:p nou het is weer vrjidag hier zeg!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Joopieboy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:07:
[...]

Beetje groot kind in jezelf moet je koesteren 8)
Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt, je wordt oud omdat je stopt met spelen! ;)

Ohja:

Afbeeldingslocatie: https://memecrunch.com/meme/1RUEA/motorcycle-panty-dropper/image.jpg?w=400&c=1

...said no girl ever to me :'( Misschien moet ik toch een andere motor kopen?

• lolgast
Moet je een Ducati 749 kopen. Zonder gein, hoeveel aanspraak ik met dat ding heb bij terrasjes...

• PilatuS
  • Niet online
Joopieboy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:03:
We moeten sowieso eens ook met @PilatuS eens een rondje doen daar. :)
Klinkt goed :) Als het weer lekker is ben ik er :)
lolgast schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:16:
Moet je een Ducati 749 kopen. Zonder gein, hoeveel aanspraak ik met dat ding heb bij terrasjes...
Heb ik nooit last van :P

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Misschien schrikt een boom van een kerel toch wel een beetje af? :+

En goed plan. :)

• SmurfLink
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:13:
[...]

Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt, je wordt oud omdat je stopt met spelen! ;)

Ohja:

[afbeelding]

...said no girl ever to me :'( Misschien moet ik toch een andere motor kopen?
:p Bij mij werkte het al toen ik zei er een te willen rijden, haha. Dus je doet wel echt wat verkeerd!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02:43

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Afbeeldingslocatie: https://gag.fm/uploads/posts/t/l-17244.jpg

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

So true :X

Plus de bekende 'daar begin ik niet aan, want anders rijd ik mijn eigen helemaal dood' :')

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Joopieboy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:28:
So true :X

Plus de bekende 'daar begin ik niet aan, want anders rijd ik mijn eigen helemaal dood' :')
Daarom rij ik geen auto, zou me "dood' vervelen. :+
SmurfLink schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:09:
:p nou het is weer vrjidag hier zeg!

• lolgast
Nou, ik merk met dit merk echt wel verschil. Om een of andere reden zit er iets magisch om Ducati wat dat betreft. Behalve dan dat ze "duur en super snel" zijn :+

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben niet echt heel erg van de supersports maar de nieuwe Panigale vind ik wel heul mooi :9

Afbeeldingslocatie: https://www.bennetts.co.uk/-/media/default-website/2018/january/panigale-v4s/panigale-v4-static-15.ashx?h=493&w=740&la=en&hash=170F54790F054CC8EC0DCF6B6EF08D0D410D87AD

Prijskaartje is alleen nogal.... onbetaalbaar voor een normale sterveling ;( Dan maar stug doorposen op de Hawk 8)

Aan de andere kant, deze Ninja ZX10-R in deze kleur is ook wel heel erg gaaf!

Afbeeldingslocatie: https://content.kawasaki.com/Content/Uploads/Products/7724/Colors/mrggpmoj.i3s.png

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 13-04-2018 20:37 ]

• Chakotay
lolgast schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:32:
Nou, ik merk met dit merk echt wel verschil. Om een of andere reden zit er iets magisch om Ducati wat dat betreft. Behalve dan dat ze "duur en super snel" zijn :+
Bij een Ducati weten ze dat je lekker vaak thuis bent om ze aandacht te geven, want stuk gaat ie :+

• lolgast
Chakotay schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:37:
[...]

Bij een Ducati weten ze dat je lekker vaak thuis bent om ze aandacht te geven, want stuk gaat ie :+
Hahahaha :+ Maar dat weten de vrouwen dan weer niet :P

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Vrijdag schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:02:
Mijn motor is een zij & haar zuster.

Want: Real men ride naked twins 8)
Dus ik ben een echte man?

Nooit geweten :9

Wel pas sinds juni vorig jaar dat dan weer wel :P

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Accident schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:39:
[...]

Dus ik ben een echte man?

Nooit geweten :9

Wel pas sinds juni vorig jaar dat dan weer wel :P
:? Ben je pas sinds juli een echte man? :+ Nuja, het is 2018, alles kan 8)

• Accident

Accident

's Happen

lolgast schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:32:
Herkenbaar, raampjes die open gedaan worden duimpjes omhoog enz enz

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:45
wilco1985 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:05:
[...]

Daar zit ik ook. Lekke band zal wel vrijdag de 13e zijn. Maar dan wel netjes bij tenkate voor de deur :+
Oh balen! Ik had 't redelijk snel gezien daar. Was niet echt veel te doen meer vanavond. Maar ik heb m'n kaartjes! :)

• Accident

Accident

's Happen

Vrijdag schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:41:
[...]

:? Ben je pas sinds juli een echte man? :+ Nuja, het is 2018, alles kan 8)
sindsdien rij ik een naakte twin ;)

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Accident schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:45:
[...]

sindsdien rij ik een naakte twin ;-)
Ah kijk, nu sna p ik het (y)

Pics? :9

• Chakotay
Accident schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:45:
[...]

sindsdien rij ik een naakte twin ;)
En wat voor motor rij je? :+

Pagina: 1 ... 47 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mee op Motortocht? Zie: GoT Motortocht