• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:18
@RvdH
Ik bedoel dat hij niet even aan blijft in de volledige stand. Nu is het elke .1 seconde een streepje erbij en bij het laatste streepje gaat hij meteen uit. Die mag best even vastgehouden worden voor de zichtbaarheid is mijn bescheiden mening. Zeker omdat dit knipperlicht maar 4 streepjes heeft :)

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

lolgast schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:28:
@RvdH
Ik bedoel dat hij niet even aan blijft in de volledige stand. Nu is het elke .1 seconde een streepje erbij en bij het laatste streepje gaat hij meteen uit. Die mag best even vastgehouden worden voor de zichtbaarheid is mijn bescheiden mening. Zeker omdat dit knipperlicht maar 4 streepjes heeft :)
Ja, eigenlijk wel mee eens! Jammer dat ze dat niet doen. Ze zijn wel in te stellen dat ze normaal knipperen. Achja, anders toch maar die Rizoma's erbij doen achter :)

Ik heb de kit ook voornamelijk gekocht omdat ik de korte kont veel mooier vind en er nergens anders meer een kant-en-klare kentekenplaathouder te krijgen is. En dan maar samen met het taillight besteld omdat de huidige achterknippers er bijna afvallen van ellende.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:02
Ik zou ook geen geīntegreerde knippers pakken, en heb zowel voor als achter Rizoma knippers er op gezet.
Mooi spul hoor, en goed zichtbaar!

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12 19:10

GSX-MAN

de/het/een

Het is zo'n beetje tijd om de pekelfiets weer naar achteren in de garage te schuiven. Enige reden om erop te blijven rijden is het brandstofverbruik.

Slecht idee... Hoe laat?

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

DrivinUCrazy schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:15:
Ik zou ook geen geīntegreerde knippers pakken, en heb zowel voor als achter Rizoma knippers er op gezet.
Mooi spul hoor, en goed zichtbaar!
Je ziet er iedere geen zak van, maar het is wel mooier. 8) :+
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2018/03/2018-03-10-12.48.26-Medium.jpg

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:52

A13X

Dude

TheRookie schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:30:
[...]

Realiseer me nu dat ik al ongeveer een kwart eeuw m’n rijbewijs heb 😱

Ondertussen idd aardig wat filmpjes van rdalsem en motodrome gekeken, vooral ‘Trying the bike” was erg nuttig 👍

Nog andere YouTube suggesties ?
Gijs van Wijk Vlogt niet en upload ook niet veel maar heeft wel een aantal duidelijke filmpjes van de bijzondere verrichtingen.

Roadcraft Nottingham Engelse rijinstructeur met veel informatieve filmpjes zowel beginner als gevorderde.

Speed&Noise Vrij nieuw kanaal met veel tips over rijhouding, lijnen en posities. Echter wel meer op Circuit gericht.

Canyon Chasers Motorcycle Adventure, Sport and Touring Kanaal met diverse filmpjes over rij techniek maar ook onderhoud.

En zo zijn er nog wel wat meer, maar die zijn niet in mijn lijst blijven hangen.

Awesome

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Toch maar even de makers van die Tail Chop gemailt of ze de order nog om kunnen zetten naar zonder achterlicht :) Ik zie dat er veel goedkopere LED achterlichten gewoon in NL te bestellen zijn en dan doe ik er wel van die Rizoma's bij.

Tevens https://www.mrgps.nl/gps/tomtom-rider-550-plus/ op het verlanglijstje gezet :+

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:44
Ervaring met duopassagier op een supersport? Er is iemand die graag achterop wil, en ik zou dat ook heel leuk vinden. Het lijkt mij echter niet heel comfortabel voor haar. ;)

Dat zou voor mij trouwens ook de eerste keer met duopassagier worden... :X Ik heb wel al duidelijk gemaakt dat we éérst motorkleding gaan huren voordat ze mag meerijden.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Raden jullie het me aan of af, thuis de keer ringen van de voorvorken te vervangen?

Ik ben niet bang om mijn handen vuil te maken en de accu onder de tank heb ik inmiddels ook al 2x vervangen. (en heb een lang verleden met solexen in en uit elkaar te schroeven....)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
sylvesterrr schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:01:
Ervaring met duopassagier op een supersport? Er is iemand die graag achterop wil, en ik zou dat ook heel leuk vinden. Het lijkt mij echter niet heel comfortabel voor haar. ;)

Dat zou voor mij trouwens ook de eerste keer met duopassagier worden... :X Ik heb wel al duidelijk gemaakt dat we éérst motorkleding gaan huren voordat ze mag meerijden.
Hoe kleiner de persoon achterop is hoe beter, maar prettig zit het inderdaad niet.

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:41

Kan echt prima, maar zit wat opgevouwen achterop.

Ik heb wel eens van Amsterdam naar Assen achterop gezeten bij m'n (toenmalige) vriendin. Had wel paar stops nodig voor de spierpijn ;).

• Mawlana
PilatuS schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:02:
[...]

Hoe kleiner de persoon achterop is hoe beter, maar prettig zit het inderdaad niet.
Ze is waarschijnlijk iets van 1,75m, iets korter dan ik dus. Wel totaal andere gewichtsklasse (slank). :+
Requiem19 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:02:
[...]

Kan echt prima, maar zit wat opgevouwen achterop.

Ik heb wel eens van Amsterdam naar Assen achterop gezeten bij m'n (toenmalige) vriendin. Had wel paar stops nodig voor de spierpijn ;).
Spierpijn kan ik me wel iets bij voorstellen haha. Ach, als ze het leuk vindt kunnen we de keer erna eventueel een andere motor huren.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:51
Destruction schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:24:
Zou persoonlijk inderdaad niet zo'n lamp monteren. De Rizoma's vind ik dan wel weer netjes :)

* Destruction speelt zelf nog met het idee om op/aan de topkoffer nog een remlicht te maken. Ik krijg regelmatig de indruk dat het nogal lang duurt voor een auto achter me in de gaten heeft dat ik aan het afremmen ben, dus misschien toch maar een extra remlichtje :?

Vrijdag ff de CBR van @McKaamos van o.a verse olie voorzien, daarna de motoren ff naast elkaar gezet.
[afbeelding]
Die F3 is wat kleurstelling betreft echt net iets anders als die van mij he. Die grote knipperknoppen heb ik trouwens vervangen door iets subtielers.

Duke

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:34

Wat wil je weten? Ik heb een aantal jaar geleden bijna dagelijks mijn vriendin mee achterop een GSX-R 600 meegenomen, dwars door de ochtendspits van Amersfoort naar Amsterdam. Zij vond het prima, en met zo'n woonwerk-ritje maak je toch niet zoveel spannende bochten waarbij je last hebt van de andere gewichtsverdeling.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

RvdH schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:02:
Toch maar even de makers van die Tail Chop gemailt of ze de order nog om kunnen zetten naar zonder achterlicht :)
Heel snel en heel netjes antwoord gekregen.. wat me heeft doen besluiten toch maar de order zo te laten zoals die is, zo'n man gun ik de bestelling wel, en dan zet ik 'r later wel Rizoma's bij en disconnect ik de interne knipperlichten (of niet..) :)

Verwijderd

it0 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:02:
Raden jullie het me aan of af, thuis de keer ringen van de voorvorken te vervangen?

Ik ben niet bang om mijn handen vuil te maken en de accu onder de tank heb ik inmiddels ook al 2x vervangen. (en heb een lang verleden met solexen in en uit elkaar te schroeven....)
Dat hangt voor een beginnende sleutelaar van de motor af ;)

/me heeft eens alle onderdeeltjes van een voorvork van een VFR1200X gezien :X

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:47

An sich gaat het wel, voor haar zal het alleen niet heel comfortabel zijn omdat ze zo opgevouwen zit. Voor jou zal het niet comfortabel zijn omdat je ineens het gewicht van 2 personen moet opvangen bij het remmen. Maar als je bij 100+ een beetje tegen de wind in kunt hangen, is het allemaal prima te doen.

• PilatuS
  • Niet online
UTwizard schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:19:
[...]
Voor jou zal het niet comfortabel zijn omdat je ineens het gewicht van 2 personen moet opvangen bij het remmen.
Iets van een anti slip matje op het achterste zadel kan handig zijn. Verder de persoon achterop met de benen laten klemmen op de rijder bij remmen. De meeste zadels zijn erg glad en bij remmen word je anders helemaal tegen elkaar aangedrukt wat ook niet fijn remt.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:53

Vrijdag

De Zwarte

PilatuS schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:34:
[...]

bij remmen word je anders helemaal tegen elkaar aangedrukt wat ook niet fijn remt.
Als je de juiste persoon achterop hebt kan dat ook best aangenaam zijn :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Chakotay
Vrijdag schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:36:
[...]

Dan is het weer jammer dat je een rugprotector hebt, tetten in d'n rug ftw :+

Op de duoseat van de RSV had ik inderdaad meestal zo'n stukje rubber-gaas voor in een keukenlade zitten tegen het glijden.

[ Voor 18% gewijzigd door Chakotay op 03-04-2018 15:39 ]

• PilatuS
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:36:
[...]

Zeker :p

Alleen remt het niet zo fijn. Verder krijg je dan constant last van de helmen die tegen elkaar klappen. De persoon achterop laten klemmen met de benen zoals je zelf klemt op de tank werkt wel goed :)

• UTwizard
PilatuS schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:40:
[...]
Verder krijg je dan constant last van de helmen die tegen elkaar klappen.
En dat gaat bij het accelereren ook nog wel gebeuren als ze er niet aan gewend is :+

*brooaap*
*plok*
*brooooaaaap*
*plok*
:+

• PilatuS
  • Niet online
Als er veel gereden word kan zoiets ook handig zijn.

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1xdYLQVXXXXbWXVXXq6xXFXXX1/Motorcycle-CNC-Aluminum-Passenger-Handgrips-Hand-Grip-Tank-Grab-Bar-Handle-Armrest-For-YAMAHA-YZF-R1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1SUQVJpXXXXXOXpXXq6xXFXXXA/STEALTH-motorbike-cnc-passenger-safety-tank-system-grip-handle-bar-handgrip-red-safety-tandem-grip-For.jpg

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:18
Hahaha wtf. Dat heb ik echt nog nooit gezien :o

• PilatuS
  • Niet online
lolgast schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:03:
Hahaha wtf. Dat heb ik echt nog nooit gezien :o
Mooi is anders, maar het werkt vast perfect :)

• DrivinUCrazy
Waar moet je eigenlijk aan denken voor het instellen van de vering? Gaat dan alleen de veervoorspanning achter omhoog? Of voor ook?
En andere instellingen?
Ervan uitgaande dat alles instelbaar is.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• PilatuS
  • Niet online
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:08:
Waar moet je eigenlijk aan denken voor het instellen van de vering? Gaat dan alleen de veervoorspanning achter omhoog? Of voor ook?
En andere instellingen?
Alles aanpasseen wat er maar in te stellen valt is aan te raden. Er is meestal flink wat te halen.

Heb de settings hier voor mijn motor als basis genomen: https://www.sportrider.co...cycle-suspension-settings

Verder is op maat natuurlijk het beste voor het gewicht dat je hebt. Er zijn vaak genoeg HyperPro open dagen waar je het gratis kan laten doen.

Voor mij hebben de settings op die site enorm geholpen. Standaard was voor te hard en achter te zacht. Ook de ingaande demping heb ik later aangepast omdat de achterband onnodig hard sleet op het circuit.

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:53

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Bandenspanning mag achter vaak ook hoger zijn met een passagier.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-12 16:53
PilatuS schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:06:
[...]

Mooi is anders, maar het werkt vast perfect :)
Maatje van mij heeft dat op de motor als hij met zijn vriendin rijd. Is er erg positief over!
Ben er zelf ook naar aan het kijken. Krijg altijd vrij snel last van mijn polsen als mijn vriendin achterop zit tijdens het remmen.

Verwijderd

DrivinUCrazy schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:08:
En andere instellingen?
Tijdens een motorsleutel cursus maakten we gebruik van deze uitstekende documentatie van HK suspension:

https://www.hksuspension....eringtest-Boekje-2016.pdf

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Als ze mijn achterkant zien ben ik er al voorbij, remmen is voor mietjes :+

• DrivinUCrazy
@PilatuS @Verwijderd
Ik wist dat ik een stukje vergeten was. Ik zat in gedachten helemaal bij het rijden met duo. Sorry. :+
Ik bedoelde "als de vering voor solo gebruik goed is afgesteld, en er wordt incidenteel met een passagier gereden... Wat moet je dan afstellen als die passagier meerijdt?"

Bandendruk achter iets verhogen, veervoorspanning achter verhogen; dat wist ik.
Maar moet je ook nog aan andere factoren denken en eventueel aan de voorkant iets doen?

Dat boekje van HK Suspension is wel erg handig. :)

• PilatuS
  • Niet online
Als je af en toe eens met een duo rijd zou ik helemaal niets doen aan de vering. Met electronische vering is het lekker makkelijk, maar handmatig alles instellen voor een enkel ritje zou ik niet doen. Ga je met een duo een EU trip doen is het wel zo handig, maar anders niet.

Voor mijn motor word aangeraden de spanning achter van 2.5 naar 2.9 te zetten en de veer strakker aan te draaien. Ik heb de veer al strakker staan dan vanuit de fabriek omdat de SAG achter wat te veel was. Als ik met een duo ga rijden ga ik dat niet nog eens verder aanpassen. Aan de voorkant hoeft voor mijn motor niets te gebeuren voor een duo, alleen de achterkant dus de veer strakker en bandenspanning omhoog.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 03-04-2018 19:45 ]

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:06

steveman

Comfortabel ten onder

Dave Moss Tuning is ook wel mooi om te kijken op tjoeptjoep omtrent vering en alles wat erbij komt kijken:
YouTube: Dave Moss Tuning (username wijkt wat af zo te zien)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• PilatuS
  • Niet online
Even doortrekken geeft met een rijdende auto geen goede meting. Als er een laser staat kan die de topsnelheid pakken, vanuit een auto zal het altijd een gemiddelde worden. Als je dan maar kort op hoge snelheid zit hebben ze geen meting of een lage meting.

Ben zelf een keer gelaserd toen ik hetzelfde deed. Dat was dus mooi de topsnelheid terwijl ik 100 meter verderop misschien 5km te hard reed.

• Chakotay
@Verwijderd levensgevaarlijk, er zal maar een gieter oversteken!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:34
Ik dacht dat ze dat niet meer deden, onopvallende auto's? Was toch sinds eind vorig jaar afgeschaft?

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:47:
[...]

Ik dacht dat ze dat niet meer deden, onopvallende auto's? Was toch sinds eind vorig jaar afgeschaft?
Het was zo'n Seat Ibiza in dezelfde kleur.

Afbeeldingslocatie: https://images.honestjohn.co.uk/imagecache/file/crop/1200x800/media/12171820/seat-ibiza-2017-1.jpg

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Denk dat het snel weer terugzakken je heeft geholpen. Als je nou op één wiel verder was gegaan of op hoge snelheid slalommen door de file, en/of je hebt een grote mond meteen dat ze dan heel anders reageren. Mooi in elk geval :Y

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

HTT-Thalan schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:47:
[...]

Waar haal je dat nu weer vandaan?

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01:27
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:50:
[...]

Het was zo'n Seat Ibiza in dezelfde kleur.

[afbeelding]
een (on)opvallend lelijk ding :+

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - Svartpilen 401 '22

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

InZane schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:10:
[...]

Die F3 is wat kleurstelling betreft echt net iets anders als die van mij he. Die grote knipperknoppen heb ik trouwens vervangen door iets subtielers.

[afbeelding]
Ook n mooie :) , en precies dat tussenmodel '96-'97 wat ik ook heb.
Wel de split luchtroosters opzij en de neus van de latere F3's (97-98), maar de kont van een F2 met de metalen buis greep op de kont en het rechthoeken achterlicht.

Correct me if I'm wrong, maar deze beide kleurstellingen zijn volgens mij ook uniek voor de bouwperiode.

Zulke flush mount knippers aan de voorkant staan bij mij ook nog op het verlanglijstje trouwens :)

[ Voor 6% gewijzigd door McKaamos op 03-04-2018 22:49 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Mawlana
Chakotay schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:13:
[...]

Wat wil je weten? Ik heb een aantal jaar geleden bijna dagelijks mijn vriendin mee achterop een GSX-R 600 meegenomen, dwars door de ochtendspits van Amersfoort naar Amsterdam. Zij vond het prima, en met zo'n woonwerk-ritje maak je toch niet zoveel spannende bochten waarbij je last hebt van de andere gewichtsverdeling.
Ik was stiekem op zoek naar tips (do's and don'ts) voor het rijden met iemand achterop, met name op een supersport. :P Het liefst voorkom ik dat dit de eerste en laatste keer wordt dat er iemand achterop springt. :+

• PilatuS
  • Niet online
sylvesterrr schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:22:
[...]

Ik was stiekem op zoek naar tips (do's and don'ts) voor het rijden met iemand achterop, met name op een supersport. :P Het liefst voorkom ik dat dit de eerste en laatste keer wordt dat er iemand achterop springt. :+
Waarbij je fiets met jou alleen er op heerlijk stuurt is het samen net een tank. Al dat gewicht hoog achterop rijd gewoon klote. Je kan prima samen lekker een toerritje rijden, maar voelt aan alsof je van een MotoGP fiets naar een Goldwing bent gegaan met 60 kilo op je rug. Het rijd echt enorm klote :P

Wat sowieso wel fijn is als de persoon die achtertop zit een beetje met het lichaam mee gaat in een bocht. Dus bij een bocht naar rechts met het hoofd rechts kijken en niet links en met het lichaam naar rechts gaan in een bocht naar rechts als jij dat ook doet. Als je samen beweegt op de motor rijd dat een stuk fijner. Een duo die gaat tegen leunen (links in een bocht naar rechts) wil je echt niet hebben. Verder dus dat de duo rekening houd met remmen en optrekken door te klemmen en vast te houden.

Dat zou ik even uitleggen en verder zou ik het rustig aan doen. Voor de eerste keer op een motor is voor sommige mensen erg heftig. Dus niet te hard optrekken of remmen en lekker relax rijden. Weet je nog de eerste keer dat je zelf op de snelweg reed ? Vrijwel iedereen vind dat erg heftig terwijl je maanden laten 130km/u rijd met 1 hand aan het stuur. Gelijk flink gasgeven en hard remmen en naar de 120km/u gaan bij iemand die nog nooit een motor heeft gezeten zou ik niet aanraden tenzij je wil dat het de laatste keer is :P

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 04-04-2018 01:19 ]

• HTT-Thalan
Joopieboy schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:58:
[...]

Waar haal je dat nu weer vandaan?
Nou, dan beantwoord ik mijn eigen vraag maar ff:

https://www.rtlnieuws.nl/...ntrole-op-verkeershufters

Ging blijkbaar alleen over de snelweg politie.

• InZane
PilatuS schreef op woensdag 4 april 2018 @ 00:18:
[...]

Waarbij je fiets met jou alleen er op heerlijk stuurt is het samen net een tank. Al dat gewicht hoog achterop rijd gewoon klote. Je kan prima samen lekker een toerritje rijden, maar voelt aan alsof je van een MotoGP fiets naar een Goldwing bent gegaan met 60 kilo op je rug. Het rijd echt enorm klote :P

Wat sowieso wel fijn is als de persoon die achtertop zit een beetje met het lichaam mee gaat in een bocht. Dus bij een bocht naar rechts met het hoofd rechts kijken en niet links en met het lichaam naar rechts gaan in een bocht naar rechts als jij dat ook doet. Als je samen beweegt op de motor rijd dat een stuk fijner. Een duo die gaat tegen leunen (links in een bocht naar rechts) wil je echt niet hebben. Verder dus dat de duo rekening houd met remmen en optrekken door te klemmen en vast te houden.

Dat zou ik even uitleggen en verder zou ik het rustig aan doen. Voor de eerste keer op een motor is voor sommige mensen erg heftig. Dus niet te hard optrekken of remmen en lekker relax rijden. Weet je nog de eerste keer dat je zelf op de snelweg reed ? Vrijwel iedereen vind dat erg heftig terwijl je maanden laten 130km/u rijd met 1 hand aan het stuur. Gelijk flink gasgeven en hard remmen en naar de 120km/u gaan bij iemand die nog nooit een motor heeft gezeten zou ik niet aanraden tenzij je wil dat het de laatste keer is :P
Echt precies wat hij zegt. Ik vind het echt helemaal niks met iemand achterop.

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-12 16:49

Ja hoor, waarom niet? Let wel even op of je speciaal gereedschap nodig hebt. Bij de diversion is het bijv. handig om een PVC buis van 50 MM te hebben, waardoor je zonder beschadigingen de keering er netjes in kan drukken. Dit soort dingen zijn handig om vooraf te weten.

En bedenk even hoe je de motor van het voorwiel gaat af krijgen en stabiel kan blijven staan. Ik kon assteunen onder een blok beschermer zetten waardoor die stevig bleef staan.

Edit: bekijk ook even waarom je keering lekt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Thoit op 04-04-2018 09:29 ]

• Chakotay
@InZane @PilatuS zo extreem vind ik het nou ook weer niet, het ligt er ook erg aan hoe je rijdt. Met iemand achterop zal je waarschijnlijk sowieso al rustiger aan doen, ik had er zelf niet zoveel last van als jullie beschrijven. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je niet meer met 100+ over drempels in een 60-zone moet rijden, dan krijg je waarschijnlijk ruzie :+

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:31

Het is maar of je het waard vind. Persoonlijk besteed ik dit soort klusjes liever uit, bijvoorbeeld aan Hyperpro in Alphen. Voor 100 tot 150 euro ben je dan klaar. Ze halen alles los, reinigen de vorken van binnen, polijsten ze de binnenpoten indien nodig en installeren ze nieuwe keringen allemaal waarschijnlijk binnen een uur waarbij je gewoon mee mag kijken en koffie kan drinken :P. Ze nemen ook de tijd om alles goed af te werken en aan je uit te leggen als je daar in geïnteresseerd bent. Zo stellen ze je vering ook gelijk af op jouw voorkeur. Voor dat bedrag vind ik het niet waard om zelf een dagdeel te gaan kutten.

Wat betreft rijden met een passagier achterop, ik vind het vooral hinderlijk dat bij hard remmen je een kopstoot van achter krijgt indien je passagier zich niet goed vasthoud. Het is ook lastig te anticiperen voor een passagier wanneer je gaat remmen.

[ Voor 19% gewijzigd door cyntax op 04-04-2018 08:46 ]

• A13X

A13X

Dude

cyntax schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:43:
[...]
Het is maar of je het waard vind. Persoonlijk besteed ik dit soort klusjes liever uit, bijvoorbeeld aan Hyperpro in Alphen. Voor 100 tot 150 euro ben je dan klaar.
Dit ^

Ik heb de voorpoten van een VF400F ooit een keer gedaan, dag lang aan het klooien geweest en er bleken toch wat meer onderdelen in zo'n poot te zitten als voorzien. Bij de XF650 heb ik hem weg gebracht en aan het eind van de dag stond hij weer klaar en het koste me toen €140, toen voor mezelf besloten dat zulk soort klusjes gewoon lekker naar de garage gaan.

Awesome

• InZane
Chakotay schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:10:
@InZane @PilatuS zo extreem vind ik het nou ook weer niet, het ligt er ook erg aan hoe je rijdt. Met iemand achterop zal je waarschijnlijk sowieso al rustiger aan doen, ik had er zelf niet zoveel last van als jullie beschrijven. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je niet meer met 100+ over drempels in een 60-zone moet rijden, dan krijg je waarschijnlijk ruzie :+
Het is ook wel te doen hoor, maar ik ga niet voor m'n lol een toerritje doen met iemand achterop.

Laatst had ik iemand achterop die verwachtte dat ik rechtdoor zou gaan bij een rotonde, maar ik pakte 'm dus driekwart. Leuk, zo'n schrikreactie achter je.
[...]

Het is maar of je het waard vind. Persoonlijk besteed ik dit soort klusjes liever uit, bijvoorbeeld aan Hyperpro in Alphen. Voor 100 tot 150 euro ben je dan klaar. Ze halen alles los, reinigen de vorken van binnen, polijsten ze de binnenpoten indien nodig en installeren ze nieuwe keringen allemaal waarschijnlijk binnen een uur waarbij je gewoon mee mag kijken en koffie kan drinken :P. Ze nemen ook de tijd om alles goed af te werken en aan je uit te leggen als je daar in geïnteresseerd bent. Zo stellen ze je vering ook gelijk af op jouw voorkeur. Voor dat bedrag vind ik het niet waard om zelf een dagdeel te gaan kutten.
Ik woon toevallig ook in de de buurt van een Hyperpro center (Premium Motors). Wil daar binnenkort ook eens langs met de CBR.

[ Voor 46% gewijzigd door InZane op 04-04-2018 09:40 ]

• Thoit
InZane schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:37:
[...]

Het is ook wel te doen hoor, maar ik ga niet voor m'n lol een toerritje doen met iemand achterop.
Ligt er ook maar net aan welke motor je rijdt. Met de Diversion is het verschil een stuk kleiner omdat het sowieso al een zware olietanker is. Met die motor rijd ik dan 9/10 met z'n 2en.

Binnenkort maar een tweakers duo-rit organiseren na de AVB meet? :+

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-12 20:43
Thoit schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:40:
[...]

Ligt er ook maar net aan welke motor je rijdt. Met de Diversion is het verschil een stuk kleiner omdat het sowieso al een zware olietanker is. Met die motor rijd ik dan 9/10 met z'n 2en.

LOL - lijkt me wel wat.

Alleen krijg ik 't vrouwtje niet overtuigd om achterop te klimmen. Iets met 'we hebben kinderen, als we allebei dood zijn is er niemand om voor hen te zorgen'.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Thoit schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:40:
[...]

Combineren. AVB mét passagier :P

Zal ook wel afhangen van het soort motor. Sommige motoren zijn gewoon niet echt ontworpen voor een duo. Het kán wel maar ideaal is het niet. Het zadel van mijn Hawk loopt bijvoorbeeld schuin af naar achteren en ik heb geen beugels oid waar iemand zich op vast kan houden. Nuja, dan moet die mooie collega haar armen maar om me heen slaan als ze eens achterop wil O+

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-12 19:06

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

steveman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:13:
Dave Moss Tuning is ook wel mooi om te kijken op tjoeptjoep omtrent vering en alles wat erbij komt kijken:
YouTube: Dave Moss Tuning (username wijkt wat af zo te zien)
Topfiguur die Dave Moss, daar kunnen veel motorzaken nog wat van leren.

No een andere tip, zet onder een SS motor achter geen progressieve veer.

Asus Zenbook i7 256gb

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:18

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Keerringen vervangen is iets anders dan een accu vervangen. Ik zou het lekker laten doen. Ze moeten erin geperst worden he ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• joshje

Keerringen vervangen thuis is alleen goed te doen als je het juiste gereedschap hebt.
Zo niet, lekker laten doen.

Verwijderd

Voor de mensen die nog keerringen willen vervangen hier het hele proces:

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Tylen schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:12:
[...]

Keerringen vervangen is iets anders dan een accu vervangen. Ik zou het lekker laten doen. Ze moeten erin geperst worden he ;)
Dat snap ik allemaal, maar met alle youtubefilmpjes ziet het behoorlijk doenbaar uit.
Volgens mij kunnen zich geen grote problemen zich voordoen, het is gewoon een klus.
Via mijn werk kan ik momentsleutels lenen.

• joshje
it0 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:20:
[...]

Dat snap ik allemaal, maar met alle youtubefilmpjes ziet het behoorlijk doenbaar uit.
Volgens mij kunnen zich geen grote problemen zich voordoen, het is gewoon een klus.
Via mijn werk kan ik momentsleutels lenen.
belangrijkste zijn de slag bussen voor de keerringen. Als deze niet goed zijn sla je de keerring stuk of zit hij niet goed.

Is het een USD vork of een gewone?

[ Voor 3% gewijzigd door joshje op 04-04-2018 12:23 ]

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

joshje schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:23:

Is het een USD vork of een gewone?
Een gewone, yamaha TDM 850.

• joshje
it0 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:35:
[...]

Een gewone, yamaha TDM 850.
Oke dat scheelt die zijn wat simpeler dan een USD vork over het algemeen.

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-12 00:09
Ik ben van plan om vandaag te gaan shoppen voor motor kleding, is er een outlet die jullie aan raden? Ik zag Louis al in the start post staan alleen die is redelijk ver van mij vandaan.

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-12 22:49

Secsytime

Automagisch

Uberdude schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:09:
Ik ben van plan om vandaag te gaan shoppen voor motor kleding, is er een outlet die jullie aan raden? Ik zag Louis al in the start post staan alleen die is redelijk ver van mij vandaan.
Misschien even vermelden waar je woont.. In Aken zijn er 3 mega stores.

• radium6969
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-07 20:39
[...]

Goeie tip, deze ga ik mooi opslaan, Setje Öhlins + Hyperpro onder de vmax mag wel na 32 jaar.

Betreft met passagier rijden, zonder is altijd een verademing erna. 8)7
Maar zet de achterdemping paar klikjes harder en de voorkant (als dat kan) en het rijd niet heel gek. Een soort handvat tussen mij en de passagier zou het meest ideale zijn. Maar met zondagsrijden en anticiperen en werken aan het opschakelen en het gaat allemaal best comfortabel. Zeker voor die tourritjes / cafestops.

[ Voor 19% gewijzigd door radium6969 op 04-04-2018 13:17 ]

• Uberdude
Secsytime schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:13:
[...]

Ah sorry ja, woon in Eindhoven.

• DrivinUCrazy
Secsytime schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:13:
[...]

Als je FC moto meetelt ja. :) Verder heb je in Aken inderdaad Louis met een megastore, en Polo een kilometertje verderop.

Hein Gericke is niet meer.

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-12 20:16

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Uberdude schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:17:
[...]

http://www.motorkledingoutleteindhoven.nl/ op het Kastelenplein in Eindhoven dan wellicht? Goede zaak met altijd wel leuke aanbiedingen. Heb er zelf ook heel wat gekocht inmiddels... :9

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-12 11:25
[...]

Dagje Düsseldorf dan. Heeft ook een Louis store.
De winkels in Eindhoven/Tilburg vind ik te duur vergelijken met de Duitse concurrenten.

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
sylvesterrr schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:22:
[...]

Als passagier (nog bezig met papiertje) kan ik je zeggen dat het helpt om van te voren duidelijk te zijn. Waar houdt de passagier z'n handen? Wat vindt jij prettig als chauffeur. En zeg je passagier dat ze moeten meeleunen, waar ze hun hoofd houden (ik zie hier dingen over helmen tegen elkaar, nooit last van, ik kijk over de linkerschouder mee). Zelf heb ik liever m'n maatje om z'n middel vast, gezien ik dan als hij gas geeft niet achterover kiep. 't meeleunen in het begin even oefenen, dus niet te plat door de bocht, verder rustig t gas opbouwen. In het begin is het heul hard :p dat 80 op de tussenring.

Qua rijstijl, beetje zoals wanneer je moeder naast je in de auto zit. Net alles even iets rustiger doen en het komt wel goed.
[...]

Motorkledingstore in Breda is mij aangeraden. Daar ga ik ergens de komende 2 maanden eens langs om voor schoenen te neuzen.

[ Voor 11% gewijzigd door SmurfLink op 04-04-2018 13:30 ]

I have stability. The ability to stab.

• radium6969
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-07 20:39
[...]

Motorkledingscenter in Breda is ook een prima winkel, behulpzaam en je kunt lekker op je gemak alles passen.

• Thoit
Xepos schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:20:
[...]

De winkels in Eindhoven/Tilburg vind ik te duur vergelijken met de Duitse concurrenten.
In Dusseldorf is een hele kleine. Kan je beter naar Essen gaan, daar is een Giga shop.

• Uberdude
Bedankt voor de tips, ga van het weekend een dagje Duitsland doen en vandaag langs het kastelen plein en Breda d:)b

• Thoit
Uberdude schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:26:
Bedankt voor de tips, ga van het weekend een dagje Duitsland doen en vandaag langs het kastelen plein en Breda d:)b
Kijk vooraf ook online even welke merken de winkels hebben. In Duitsland hebben ze vaak eigen merken. Hoeft niet slecht te zijn, maar mocht je een bepaald merk in gedachten hebben is het verstandig om dit vooraf te controleren.

• HTT-Thalan
SmurfLink schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:21:
[...]

Als passagier (nog bezig met papiertje) kan ik je zeggen dat het helpt om van te voren duidelijk te zijn. Waar houdt de passagier z'n handen? Wat vindt jij prettig als chauffeur. En zeg je passagier dat ze moeten meeleunen, waar ze hun hoofd houden (ik zie hier dingen over helmen tegen elkaar, nooit last van, ik kijk over de linkerschouder mee). Zelf heb ik liever m'n maatje om z'n middel vast, gezien ik dan als hij gas geeft niet achterover kiep. 't meeleunen in het begin even oefenen, dus niet te plat door de bocht, verder rustig t gas opbouwen. In het begin is het heul hard :p dat 80 op de tussenring.

Qua rijstijl, beetje zoals wanneer je moeder naast je in de auto zit. Net alles even iets rustiger doen en het komt wel goed.

[...]

Motorkledingstore in Breda is mij aangeraden. Daar ga ik ergens de komende 2 maanden eens langs om voor schoenen te neuzen.
De eigenaar kan soms een beetje een knorrepot zijn, maar ze hebben wel veel liggen.
Vergelijk altijd wel even de prijzen via je smartphone, het kan soms zijn dat ze iets elders veel goedkoper aanbieden en dan willen ze nog wel eens meegaan in de prijs. Heb er zelf wel het één en ander gekocht.

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 22:57
@SmurfLink en @Uberdude Motorkledingstore in Breda/Eindhoven zijn prima zaken inderdaad. Het mooie is ook dat alles wat in de winkel ligt meteen de gehele voorraad is. Dus je hoeft niet te vragen van: 'Heb je deze ook een maatje groter?'. Nope, want dat wat er aan het rek hangt, is wat er te koop is. De eigenaar in Breda is inderdaad een beetje nors, maar helpt je wel goed. Een jonge gast die in Breda werkt is zeer behulpzaam en vriendelijk. (hij heeft kort stekelhaar en een bril op, die moet je eigenlijk zien te vangen voor advies/hulp).

Als je niets om de prijzen geeft zou je ook naar Motorkledingcenter in Tilburg kunnen gaan. Hebben geen aanbiedingen, maar wel uitstekende service en advies. Als er iets kapot gaat doen ze er niet moeilijk over en krijg je zo een nieuwe mee, vraag maar aan @DragonSlayer666.

YouTube: MotorcycleGeek

• Mawlana
Ik vind Termaat Motoren in Nijmegen wel een goede shop waar je kan winkelen. Ze nemen ook echt de tijd voor je. :Y

• SmurfLink
  • Niet online
Thanks voor de tips @HTT-Thalan en @Leviathius . Maar even uitkijken naar die jonge gozert dan :p En prijzen zijn voor mij nog wle heel belangrijk, gezien ik door 't kopen van een huis nog niet veel spaargeld heb. Alles wat ik aan budget over hou aan motorkleding dat gaat direct naar de Smurfmotor. Dus hoe meer dat wordt, hoe beter (naast m'n belastingteruggave, die ook erg leuk is als je een huis koopt).

Les 5 ging overigens al een stuk soepeler. Ben niet meer bang de motor op z'n gat te leggen in bochtjes, probeer nu steeds platter te gaan. Begon de les met een praktisch lege tank, m'n voorgangert zei pas toen ie afstapte dat het lampje knipperde, wist niet hoe lang, dus dat wist m'n instructeur ook niet. #yolo momentje, vol gas naar het tankstation. Bleek er nog krap een half litertje in te zitten. :D Ach, was genoeg gelukkig. En mocht daardoor alvast stukje weg meerijden, was ook wel leuk. Wat zijn rotondes prachtig met de motor zeg! Vervolgens weer flink geslalomd en geremd, alle snelle proeven gingen prima. Die langzame slalom blijft een draak. Soms gaat ie bizar perfect, dan weer schop ik d'r 3 pylonnen tussenuit.. gaat nog wel even oefenen vergen.

Jongens. Wat is motorrijden toch ontzettend LEUK!

• A13X

A13X

Dude

Bij motorkledingstore loopt ook een kort pittig dametje van ergens in de 40 rond, meen dat ze Veronique heet ofzo. Pittige tante die je echt netjes helpt (y)
sylvesterrr schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:45:
Ik vind Termaat Motoren in Nijmegen wel een goede shop waar je kan winkelen. Ze nemen ook echt de tijd voor je. :Y
Je kunt je kont er alleen niet keren, en handschoenen vinden is een onderneming waar je u tegen zegt als de kast wat overhoop is gegaan....Verder wel netjes geholpen dat wel.

Awesome

• Xepos
Thoit schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:22:
[...]

In Dusseldorf is een hele kleine. Kan je beter naar Essen gaan, daar is een Giga shop.
Ah dat wist ik niet mijn excuses.

• DrivinUCrazy
Xepos schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:20:
[...]

Dat is geen Megastore. In Aken wel. :)

Ah, dat was al gezegd. Traaag...

[ Voor 5% gewijzigd door DrivinUCrazy op 04-04-2018 14:02 ]

• Mawlana
Raym09 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:00:
[...]

Bij motorkledingstore loopt ook een kort pittig dametje van ergens in de 40 rond, meen dat ze Veronique heet ofzo. Pittige tante die je echt netjes helpt (y)

[...]

Je kunt je kont er alleen niet keren, en handschoenen vinden is een onderneming waar je u tegen zegt als de kast wat overhoop is gegaan....Verder wel netjes geholpen dat wel.
Bij Termaat Motoren moet je ook alleen langsgaan wanneer het niet druk is, dus bij voorkeur tijdens kantooruren. :P Als het er druk is kan het nogal krap zijn. :+

• PilatuS
  • Niet online
SmurfLink schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:54:
Die langzame slalom blijft een draak. Soms gaat ie bizar perfect, dan weer schop ik d'r 3 pylonnen tussenuit.. gaat nog wel even oefenen vergen.
Voor de meeste mensen is dat de lastigste oefening. Had er zelf ook problemen mee. Toen alle oefeningen goed gingen was dat de laatste waar het fout bleef gaan. Tijdens examen is die ook niet gelukt terwijl alle andere gelijk de eerste keer goed waren.

• InZane
PilatuS schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:07:
[...]

Voor de meeste mensen is dat de lastigste oefening. Had er zelf ook problemen mee. Toen alle oefeningen goed gingen was dat de laatste waar het fout bleef gaan. Tijdens examen is die ook niet gelukt terwijl alle andere gelijk de eerste keer goed waren.
Heb de langzame slalom ook verprutst tijdens mijn examen. Gelukkig ging de rest wel goed :)

• UTwizard
PilatuS schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:07:
[...]

Bij mij ging het toen mis omdat ik heel krampachtig probeerde de motor recht overeind te houden en alles met het stuur te doen. Toen ik eenmaal doorhad dat ik de motor heen en weer moest zwiepen vanuit de heupen en zo'n machine toch een stuk platter kan dan je in eerste instantie denkt (mits voldoende snelheid), ging de langzame slalom ook meteen een stuk beter :)

• SmurfLink
  • Niet online
Mag je de langzame slalom fout doen op het examen en toch slagen? Dat geeft hoop!

Mijn instructeur zei juist dat je deze niet vanuit het leunen moet doen maar echt met sturen... maar dat valt dan ook wat mee?

• PilatuS
  • Niet online
SmurfLink schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:20:
Mag je de langzame slalom fout doen op het examen en toch slagen? Dat geeft hoop!
Je mag sowieso 1 fout hebben, mogelijk 2, maar dat weet ik zo even niet meer. Als alles goed gaat op 1 oefening na hoef je je dus geen zorgen te maken bij het examen :)

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-12 22:49

Secsytime

Automagisch

Mijn instructeur zei juist dat je deze niet vanuit het leunen moet doen maar echt met sturen... maar dat valt dan ook wat mee?
In beide mag je 1 fout hebben (langzaam en snel), van de 6? mag je dus 2 fout hebben, maar wel 1 in elke categorie.

• Chakotay

Je mag 2 oefeningen fout doen, zolang ze niet in dezelfde categorie zitten. De langzame slalom en de noodstop bijvoorbeeld, maar niet de langzame slalom en het achtje of de noodstop en de precisiestop.*

*Dit was 10 jaar geleden zo, not sure of dat tegenwoordig verandert is. Weet je instructeur vast :)

• Xepos
Je hebt overigens ook nog 2 kansen voor elke oefening.

Maar het klopt dat je 2 fouten mag hebben alleen niet in dezelfde categorie. Dat is dus niet veranderd.

[ Voor 51% gewijzigd door Xepos op 04-04-2018 14:25 ]

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-12 18:57
Het is inderdaad precies zoals Chakotay zegt + de aanvulling die Xepos geeft. nog geen 3 weken geleden mijn AVB gehaald, dus weet precies hoe het zit :)

Opgesomd:
* Maximaal 2 foutieve oefeningen, maar niet in dezelfde categorie
* Je krijgt voor elke oefening 2 kansen

• HTT-Thalan
SmurfLink schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:54:
Wat zijn rotondes prachtig met de motor zeg!
:Y.

Als je de uitwijkoefening eenmaal beheerst zou je elke rotonde met 50km/u moeten kunnen nemen :7.

• Least Inkling
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-12 10:09

Least Inkling

Product of the cold war

@SmurfLink rotondes kunnen leuk zijn (bij gebrek aan haarspelden hier in NL ;) )

maar kunnen ook verraderlijk zijn, rustig met het gas (y)

Droplets of yes and no in an ocean of maybe

• Chakotay
HTT-Thalan schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:53:
[...]

:Y.

Als je de uitwijkoefening eenmaal beheerst zou je elke rotonde met 50km/u moeten kunnen nemen :7.
Deze ook? :+

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/Kafx_GGHqVg/maxresdefault.jpg

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:28

• Furbz4300
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 17:51
dat lijkt mij gewoon een snelle slalom :D

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

• HTT-Thalan
Mits zonder verkeer en met een iets hogere aanvangssnelheid 8).

disclaimer: dit is geheel schertsend bedoeld, ik heb geen ervaringen met dit soort praktijken en moedig niemand aan die ervaring daadwerkelijk op te gaan doen :7.
Pagina: 1 ... 39 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mee op Motortocht? Zie: GoT Motortocht