Zoals het ernaar uit ziet ben ik 12 Juni op Assen. Maar niet als rijder. Mijn Diversion 900 heeft niks op een circuit te zoeken, daar wil ik tzt nog zoiets als een cbr600f voor kopen en dan wordt het een ander verhaal

Die pagina heb ik maar heel kort gevolgd, lijkt er vooral gericht te zijn op motorrijdende race-sjonnies

Daar heb ik niet zo'n trek in.
Dat dus. Ik ben op dat moment met m'n hobby bezig, niet op de vlucht. Buiten dat wil ik mezelf de ellende van een stapel boetes en een ingevorderd rijbewijs besparen.
De irritatie kan ik me dan wel weer voorstellen, als ik weer zo'n Stef Stuntpiloot zie gaan denk ik ook "Zo komen we dus aan onze slechte naam...", maarja.. Wat doe je eraan?

Furbz4300 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:38:
[...]
Yes daar houdt ik ook zeker rekening mee.
Tot zover denk ik dat het een Fazer of een Diversion gaat worden. De meeste hebben meer dan genoeg power, onderdelen zijn makkelijk te verkrijgen indien nodig en qua prijs zijn ze best heel aardig.
Diversion kan ik wel aanraden, met name de Diversion 600. Voor ~500 koop je een goede die nog wel ff mee kan
Heb zelf hiervoor ook een Div600 gehad. Uit 1992, met 50k km op de klok (bij aanschaf). Heb er 400 euro voor betaald en heb er 2,5 jaar op gereden, toen was-ie aan groot onderhoud toe, en ik aan (weer) iets zwaarders

8.000km zonder gezeur, en meer dan een keertje olie verversen heb ik er niet aan hoeven doen
Maar verder, betrouwbare motor. Onderdelen zijn ruim te vinden en goedkoop, en als je niet al te wild doet is 1:24 gewoon haalbaar met zo'n ding
[
Voor 62% gewijzigd door
Destruction op 28-03-2018 10:59
]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.