In principe wel, voor je velg heb je velg beschermers he. Je moet je band wel flink oppompen, denk dat 6 bar eerst komt zeker bij een tubeless band die echt in de rand geduwd moet worden. Geen idee of het pompstation dat haalt. Als je binnenkant beschadigd is hoop ik dat de velg nog luchtdicht is als je geen binnenband hebt. Dat apparaat is alleen om de velg van de rand te breken he. Niet om de band er weer om te leggen.Woask schreef op zondag 11 maart 2018 @ 00:30:
Vandaag 6 uur gedaan over het wisselen van de voorband.Net maar zo'n apparaat besteld en dan van de week hopen dat het wat sneller gaat met de achterband:
[afbeelding]
Velg is wel flink beschadigd aan de binnenzijde door het kloten met de bandenlichters. Ik heb gezien dat bij de eerste oppompbeurt de binnenwand tegen de velg aanplopt, kan ik dit gewoon bij het tankstation doen? Ik heb geen compressor namelijk.
Daar is deze beter voor, je hebt ook van die bokken waar je het wiel op kan leggen. Werkhoogte wordt dan stukken beter!
Vriend van me heeft deze, gebruik hem altijd voor de crossbanden en van de pekelfiets:
[ Voor 12% gewijzigd door charrel op 11-03-2018 14:46 ]