Mnee ook bij nieuwe saves werkt het niet; connector.php response is altijd "Invalid user ID". Is een backend probleem.Neo_TGP schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:12:
Ik denk dat ik bij de herstart een schone database gebruikt heb, dus dat zal de reden zijn dat de restores niet werken denk ik
Zijn er nog meer mensen die evolve spelen? Ik zit inmiddels in jaar 700+ met 200 mensen die hard werken en weinig neuqen. Er zijn behoorlijk wat knoppen waar je aan kunt draaien om je resources te managen Het is wel behoorlijk arbeidsintensief op z'n tijd maar omdat er steeds nieuwe mogelijkheden bij komen wel leuk om in een tab aan te hebben en af en toe wat rond te klikken.evilution schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 17:19:
[...]
Deze is ook vrij irritant ja. Vanochtend eens geprobeerd en na wat meteoriet inslagen en wat klikkerdeklik lopen er nu opeens 5 mensen rond waar ik voor moet zorgen
[...]
Yeuh
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Ik ben helaas hier ook aan begonnen.evilution schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 20:18:
[...]
Zijn er nog meer mensen die evolve spelen? Ik zit inmiddels in jaar 700+ met 200 mensen die hard werken en weinig neuqen. Er zijn behoorlijk wat knoppen waar je aan kunt draaien om je resources te managen Het is wel behoorlijk arbeidsintensief op z'n tijd maar omdat er steeds nieuwe mogelijkheden bij komen wel leuk om in een tab aan te hebben en af en toe wat rond te klikken.
Zo in de dode minuutjes op werk af en toe wat klikken, onderhand ben ik op mijn 10e run denk ik.
Het spel gaat heel diep, je kan resetten en daarmee 'prestige' punten verdienen die je kan uitgeven om volgende runs makkelijker te maken en daardoor verder te komen.
Er zit dus nog veel meer in dan die ene eerste keer spelen.
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Ah, ik had de wiki nog niet echt gelezen..dragonhaertt schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 21:06:
[...]
Ik ben helaas hier ook aan begonnen.
Zo in de dode minuutjes op werk af en toe wat klikken, onderhand ben ik op mijn 10e run denk ik.
Het spel gaat heel diep, je kan resetten en daarmee 'prestige' punten verdienen die je kan uitgeven om volgende runs makkelijker te maken en daardoor verder te komen.
Er zit dus nog veel meer in dan die ene eerste keer spelen.
Maar begrijp ik nu goed dat je je eerste beschaving zo snel mogelijk om zeep moet helpen?
The goal of your first playthrough should be to reach Mutual Assured Destruction.This is a Reset option that appears on the Civics -> Military tab once unlocked.If you go into Space then you have overshot the first reset point.You can continue to play deeper into the game, but it is recommended you reset as soon as possible as the prestige gain is significant.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Een beetje wel ja, proberen "mutually assured destruction" te halen.evilution schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:38:
[...]
Ah, ik had de wiki nog niet echt gelezen..
Maar begrijp ik nu goed dat je je eerste beschaving zo snel mogelijk om zeep moet helpen?
[...]
Anders wordt je voortgang echt heel langzaam.
De voortgang gaat inderdaad wel langzaam nu. En MAD is inmiddels beschikbaar. Maar het gaat toch een beetje aan m'n hart vooral omdat ik pas laat een leger heb gemaakt, democratie als regeringsvorm en probeer m'n bevolking een goed leven te geven. Ik probeer nog maar even even te maximaliseren voor ik de boel opblaas. Misschien wat experimenteren met saved games om te kijken wat een en ander doet, zoals een revolutie en high risk militaire operaties e.d.dragonhaertt schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:58:
[...]
Een beetje wel ja, proberen "mutually assured destruction" te halen.
Anders wordt je voortgang echt heel langzaam.
Het lijkt helaas wel realistisch dat een eerste technologisch ontwikkelde beschaving zichzelf middels die technologie vernietigt.
Volgens mij moet je zoveel mogelijk plasmids zien te krijgen en is CRISPR unlocken ook handig om je een betere uitgangspositie bij je nieuwe beschaving te hebben?
Voor de eerste runs is het enige wat meegaat naar volgende runs plasmids.evilution schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:37:
[...]
De voortgang gaat inderdaad wel langzaam nu. En MAD is inmiddels beschikbaar. Maar het gaat toch een beetje aan m'n hart vooral omdat ik pas laat een leger heb gemaakt, democratie als regeringsvorm en probeer m'n bevolking een goed leven te geven. Ik probeer nog maar even even te maximaliseren voor ik de boel opblaas. Misschien wat experimenteren met saved games om te kijken wat een en ander doet, zoals een revolutie en high risk militaire operaties e.d.
Het lijkt helaas wel realistisch dat een eerste technologisch ontwikkelde beschaving zichzelf middels die technologie vernietigt.
Volgens mij moet je zoveel mogelijk plasmids zien te krijgen en is CRISPR unlocken ook handig om je een betere uitgangspositie bij je nieuwe beschaving te hebben?
Als je 'efficient' wil spelen, zo veel mogelijk populatie (en leger) en dan zo snel mogelijk MAD
.
[ Voor 116% gewijzigd door evilution op 31-08-2025 10:26 ]
.
[ Voor 101% gewijzigd door evilution op 31-08-2025 10:26 ]